Všeobecná diskuze • Tresty |
25.04.2017, 13:39 - Tomáš Staněk - Pilot GP2 - 56 Příspěvky
Úvaha k údělování trestů... Jezdím tu prvním rokem a tudíž neznám historii, ale proč jsou jedinými tresty posuny na startu pro příští závod? Chci tím říct, že dle mého názoru takové tresty k ničemu nevedou a nikdo si z toho nic nedělá (viz Hromek). Není totiž příliš trestem např. -3 pozice na startu příštího závodu. To se dá dohnat během jedné zatáčky po startu. Ale takový trest -3 pozice v tom konkrétním uskutečněném závodě, ve kterém došlo k přestupkům už je jiná... To už se zpětně dohnat nedá, body jsou fuč a příště si to možná někdo rozmyslí. Takto se trestá i v reálu, tj. zpětně, nikoliv dopředu. Díky za názory. |
25.04.2017, 15:24 - Martin Slezar - Administrator - 1019 Příspěvky
[toggle=Tomáš Staněk napsáno:] Úvaha k údělování trestů... Jezdím tu prvním rokem a tudíž neznám historii, ale proč jsou jedinými tresty posuny na startu pro příští závod? Chci tím říct, že dle mého názoru takové tresty k ničemu nevedou a nikdo si z toho nic nedělá (viz Hromek). Není totiž příliš trestem např. -3 pozice na startu příštího závodu. To se dá dohnat během jedné zatáčky po startu. Ale takový trest -3 pozice v tom konkrétním uskutečněném závodě, ve kterém došlo k přestupkům už je jiná... To už se zpětně dohnat nedá, body jsou fuč a příště si to možná někdo rozmyslí. Takto se trestá i v reálu, tj. zpětně, nikoliv dopředu. Díky za názory. [/toggle]Za adminy a maršály můžu říci, že už o této možnosti diskutujeme a je celkem reálná, je třeba stanovit poziční či časovou penalizaci a odladit dopad na výsledky závodu. |
25.04.2017, 22:52 - Patrik Novotný - Technický vedoucí - 161 Příspěvky
Nedá mi to a musím reagovat na úpravu pravidel na Soči. Nějak nechápu rozdíl mezi modrým asfaltem a obrubníkem, ať tak či tak, pokud mám všechny kola za bílou čárou, je to jízda mimo trať... |
26.04.2017, 06:06 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 630 Příspěvky
[toggle=Patrik Novotný napsáno:] Nedá mi to a musím reagovat na úpravu pravidel na Soči. Nějak nechápu rozdíl mezi modrým asfaltem a obrubníkem, ať tak či tak, pokud mám všechny kola za bílou čárou, je to jízda mimo trať... [/toggle]obrubník je súčasť trate, modrá časť nie je |
26.04.2017, 09:28 - Jáchym Švejnoha - Technický vedoucí - 284 Příspěvky
[toggle=Patrik Novotný napsáno:] Nedá mi to a musím reagovat na úpravu pravidel na Soči. Nějak nechápu rozdíl mezi modrým asfaltem a obrubníkem, ať tak či tak, pokud mám všechny kola za bílou čárou, je to jízda mimo trať... [/toggle]Nechápu, co tady pořád někdo vymejšlí, žádná úprava pravidel není. Co jsem na týhle lize, tak tu vždy platila čára plus navíc za ní obrubník, kde musí auto mít alespoň dvě kola. Jedinej kdo to nepochopil byl Martin, kterej jezdil mimo čáru. Ale nikdo nic neupravoval, platí pořád to stejný. První čára a obrubník. Že tahle trať je jiná a umožňuje vyjíždět za obrubník je jiná věc, prostě je to tratí, takže pokud na něm máš dvě kola, je to v pořádku. Martin jen v úpravě dovysvětlil co je obrubník a co ne. Ex Big Mac Boss |
26.04.2017, 10:26 - Patrik Novotný - Technický vedoucí - 161 Příspěvky
OK, díky za objasnění |
04.05.2017, 19:56 - Radan Hodek - Pilot F1 - 89 Příspěvky
Chtěl bych se jen zeptat, proč mají jezdci ve skupině B dvojnásobnou toleranci v možnosti porušování limitů tratě? Snad nejsme až takový dřeváci, abychom se neudrželi v limitech tratě, to bychom třeba vůbec nemohli jet Monako...Pokud by to šlo ještě zvážit, poprosil bych tě Martine, jestli bys to ještě nepřehodnotil. Tak jak je tabulka stanovena pro Ačkaře, tak by to bylo podle mě optimální i pro Béčkaře. Myslím, že občas to nevyjde asi každému, ale velký počet vyjetí už nebývá omyl, ale mnohdy snaha někde nahnat desetinky. Když to porovnám například s nároky na orientaci v čistotě soubojů, tam máme metr stejný a přitom je právě čistotu soubojů ohlídat daleko těžší než relativně klidné kroužení po trati. Díky. |
04.05.2017, 22:51 - Martin Slezar - Administrator - 1019 Příspěvky
[toggle=Radan Hodek napsáno:] Chtěl bych se jen zeptat, proč mají jezdci ve skupině B dvojnásobnou toleranci v možnosti porušování limitů tratě? [/toggle]Snad nejsme až takový dřeváci, abychom se neudrželi v limitech tratě, to bychom třeba vůbec nemohli jet Monako...Pokud by to šlo ještě zvážit, poprosil bych tě Martine, jestli bys to ještě nepřehodnotil. Tak jak je tabulka stanovena pro Ačkaře, tak by to bylo podle mě optimální i pro Béčkaře. Myslím, že občas to nevyjde asi každému, ale velký počet vyjetí už nebývá omyl, ale mnohdy snaha někde nahnat desetinky. Když to porovnám například s nároky na orientaci v čistotě soubojů, tam máme metr stejný a přitom je právě čistotu soubojů ohlídat daleko těžší než relativně klidné kroužení po trati. Díky. Radane souhlasim s tebou. Podivame se na to jeste jednou a nez uzavreme tresty za VC Rusko A, coz by melo byt v prubehu patku, udelame upravu penalizaci za kraceni trate. Diky za tvuj prispevek. |
05.05.2017, 14:01 - Pavel Vávra - Pilot F1 - 91 Příspěvky
Neboj, v monaku nikdo limity tratě porušovat nebude |
02.10.2017, 21:55 - Patrik Novotný - Technický vedoucí - 161 Příspěvky
Nedá mi to a musím reagovat a napsat svůj názor na tento trest z VC Malajsie ''12:13,9 V Králík protest na Řeháka, který po vlastní chybě v T5 vylít z trati a při uspěchaném návratu vyhnal Králíka v T6 do písku, Řehák trest 10s'' Řehák byl v nekontrolovaných hodinách a ač velká smůla pro Králíka, Řehák mohl těžko nějak ovlivnit svůj pohyb, který ho dostal na trať. Za mě závodní incident. Konec hlášení! |
03.10.2017, 00:11 - Jáchym Švejnoha - Technický vedoucí - 284 Příspěvky
Nedá mi to a musím zareagovat na tuto reakci. Posad se k Řehákovi do auta a koukej. Řehák se točí na trávě, stojí na brzde, otáčky má 3500, jakmile zahlidne trať, pouští brzdu a otáčky jdou nahoru (takže šlape na plyn), obrubník ho katapultuje a letí před Kralika, tudíž nebezpečný návrat na trať, ohodnocen dle tabulky. Konec hlášení. Ex Big Mac Boss |
03.10.2017, 08:26 - Ľuboš Nežník - Pilot F1 - 89 Příspěvky
trosku prísny trest za to že mi ta hra zblbne a ja som si dal zmenu pneu ale ono to nejakým zázrakom si dalo zase hardy a to som chcel media ,ešte jedna pripomienka ,volant sa mi toči cely nie okolo osi ale v oblúku ,samozrejme že v hre,pozeral som záznam a v zázname mam dva x media ,nerozumiem tomu kde nastala chyba |
03.10.2017, 08:52 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 630 Příspěvky
[toggle=Lubos Neznik napsáno:] trosku prísny trest za to že mi ta hra zblbne a ja som si dal zmenu pneu ale ono to nejakým zázrakom si dalo zase hardy a to som chcel media ,ešte jedna pripomienka ,volant sa mi toči cely nie okolo osi ale v oblúku ,samozrejme že v hre,pozeral som záznam a v zázname mam dva x media ,nerozumiem tomu kde nastala chyba [/toggle]ľuboš v tomto to tu je prísne, ale aj minulú sezónu mal Martin Slezar problém, že mu to zblblo a nešlo dať iné pneu a komisári mu to nepovolili ani za žiadny iný trest a musel z preteku odstúpiť, hoci bojoval a víťazstvo a o titul.. zisti si, či to máš OK nastavené, aby sa ti to už nestalo.. možno to bola len nejaká chyba hry, presne tá istá, ktorá sa minulú sezónu stala Martinovi.. také prípady sa dejú ale veľmi veľmi výnimočne.. možno návrh, do budúcna by v tomto mohla komisia pristúpiť aj inak a ak sa to stane a zistí to v preteku, tak by dostal napr. 10 sec stop and go, alebo niečo podobné.. |
03.10.2017, 09:03 - Ľuboš Nežník - Pilot F1 - 89 Příspěvky
Budem musieť preinštalovat celu hru ,blbne mi len Haas ,ostatne auta sú v pohode ,asi som nemal na poslednú chvilu prestupit do Hasu keď som to nemal odskušane |
03.10.2017, 09:22 - Martin Slezar - Administrator - 1019 Příspěvky
[toggle=Jaroslav Strišovský napsáno:] Lubos Neznik napsáno: trosku prísny trest za to že mi ta hra zblbne a ja som si dal zmenu pneu ale ono to nejakým zázrakom si dalo zase hardy a to som chcel media ,ešte jedna pripomienka ,volant sa mi toči cely nie okolo osi ale v oblúku ,samozrejme že v hre,pozeral som záznam a v zázname mam dva x media ,nerozumiem tomu kde nastala chyba ľuboš v tomto to tu je prísne, ale aj minulú sezónu mal Martin Slezar problém, že mu to zblblo a nešlo dať iné pneu a komisári mu to nepovolili ani za žiadny iný trest a musel z preteku odstúpiť, hoci bojoval a víťazstvo a o titul.. zisti si, či to máš OK nastavené, aby sa ti to už nestalo.. možno to bola len nejaká chyba hry, presne tá istá, ktorá sa minulú sezónu stala Martinovi.. také prípady sa dejú ale veľmi veľmi výnimočne.. možno návrh, do budúcna by v tomto mohla komisia pristúpiť aj inak a ak sa to stane a zistí to v preteku, tak by dostal napr. 10 sec stop and go, alebo niečo podobné.. S tímto názorem rozhodně souhlasím. Muselo by to však mít přesně stanovené podmínky. Např.: Jezdec má problém se změnou pneu - Zadá "i" a přes TS se s ním spojí maršál, který mu povolí vyjímku Jezdec jede na HARD - nevýhoda sama o sobě, nejpomalejší pneu - udělí se trest Průjezd boxy Jezdec jede na MID - může mít výhodu proti HARD, ale menší výdrž - Stop/Go 10s. Jezdec jede na SOFT - rychlostní výhoda, ale ne životnost a zpravidla znamená minimálně o zastávku více - Stop/Go 10s. Ale chtělo by to otestovat na více tratích aby nebyla trať, kde by z toho mohla být výhoda. |
03.10.2017, 09:30 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 630 Příspěvky
[toggle=Slezar Martin napsáno:] Jaroslav Strišovský napsáno: Lubos Neznik napsáno: trosku prísny trest za to že mi ta hra zblbne a ja som si dal zmenu pneu ale ono to nejakým zázrakom si dalo zase hardy a to som chcel media ,ešte jedna pripomienka ,volant sa mi toči cely nie okolo osi ale v oblúku ,samozrejme že v hre,pozeral som záznam a v zázname mam dva x media ,nerozumiem tomu kde nastala chyba ľuboš v tomto to tu je prísne, ale aj minulú sezónu mal Martin Slezar problém, že mu to zblblo a nešlo dať iné pneu a komisári mu to nepovolili ani za žiadny iný trest a musel z preteku odstúpiť, hoci bojoval a víťazstvo a o titul.. zisti si, či to máš OK nastavené, aby sa ti to už nestalo.. možno to bola len nejaká chyba hry, presne tá istá, ktorá sa minulú sezónu stala Martinovi.. také prípady sa dejú ale veľmi veľmi výnimočne.. možno návrh, do budúcna by v tomto mohla komisia pristúpiť aj inak a ak sa to stane a zistí to v preteku, tak by dostal napr. 10 sec stop and go, alebo niečo podobné.. S tímto názorem rozhodně souhlasím. Muselo by to však mít přesně stanovené podmínky. Např.: Jezdec má problém se změnou pneu - Zadá "i" a přes TS se s ním spojí maršál, který mu povolí vyjímku Jezdec jede na HARD - nevýhoda sama o sobě, nejpomalejší pneu - udělí se trest Průjezd boxy Jezdec jede na MID - může mít výhodu proti HARD, ale menší výdrž - Stop/Go 10s. Jezdec jede na SOFT - rychlostní výhoda, ale ne životnost a zpravidla znamená minimálně o zastávku více - Stop/Go 10s. Ale chtělo by to otestovat na více tratích aby nebyla trať, kde by z toho mohla být výhoda. aj tie hardy by som nechal stop/go 10s.. bude menšia šanca, aby to niekto využil, napr. ostáva do konca 12 kôl a vie, že herdy mu to dajú na 1 pit ale iné pneu by musel ísť ešte raz meniť.. ale toto sa stáva ozaj výnimočne, napr. v tvojom prípade si pamätám, že si tam minútu stál v boxe a snažil sa to zmeniť, to je jasné, že si tým nechcel získať žiadnu výhodu.. je to hlavne o vás komisároch, aby ste sa vyjadrili, už sa vám tu nebudem montovať, len som chcel ešte toto napísať, aby ste mysleli aj na to, že by to niekto mohol zneužiť.. |
03.10.2017, 12:41 - Jáchym Švejnoha - Technický vedoucí - 284 Příspěvky
[toggle=Lubos Neznik napsáno:] trosku prísny trest za to že mi ta hra zblbne a ja som si dal zmenu pneu ale ono to nejakým zázrakom si dalo zase hardy a to som chcel media ,ešte jedna pripomienka ,volant sa mi toči cely nie okolo osi ale v oblúku ,samozrejme že v hre,pozeral som záznam a v zázname mam dva x media ,nerozumiem tomu kde nastala chyba [/toggle]Ten volant nema chybu, ty mas vlastne knipl Jinak nemám problém s nějakou alternativou trestu, ale ted plati DSQ. Jezdim tu ctvrtou sezonu, a zatim to potkalo 4 lidi, Kralika, Krale (ty snad oba zapomeli), Martina (tomu neprepinalo tlacitko) a tebe ted. Na druhou stranu je treba rict, ze je to spis chyba jezdce, zapomeni, rozbity nebo nenaprogramovany tlacitko, u tebe nevim, treba si to daval pozde. Ex Big Mac Boss |
03.10.2017, 12:49 - Patrik Novotný - Technický vedoucí - 161 Příspěvky
[toggle=Jáchym Švejnoha napsáno:] Nedá mi to a musím zareagovat na tuto reakci. Posad se k Řehákovi do auta a koukej. Řehák se točí na trávě, stojí na brzde, otáčky má 3500, jakmile zahlidne trať, pouští brzdu a otáčky jdou nahoru (takže šlape na plyn), obrubník ho katapultuje a letí před Kralika, tudíž nebezpečný návrat na trať, ohodnocen dle tabulky. Konec hlášení. [/toggle]S tim souhlasím Jachyme, ale na trať by ho to hodilo i tak, jen v menší rychlosti, ale ok, takto mi to stačí |
03.10.2017, 14:23 - Ľuboš Nežník - Pilot F1 - 89 Příspěvky
Ja som si pneu prepol kolo pred boxami a nezmenilo ich a ako vidno na videu čo je tu že sú tam softy a ja som mal Hardy ,takže tu pomôže len preinstalovat celú hru |
03.10.2017, 14:44 - Jáchym Švejnoha - Technický vedoucí - 284 Příspěvky
Tohle video je ze záznamu ve hre, to neumi zobrazit jiny gumy nez mekky. Gumy ma na starost RFE plugin, kterej v zaznamu nefunguje. Ex Big Mac Boss |
04.10.2017, 18:59 - Martin Frajka - Pilot F1 - 94 Příspěvky
Ja som mal v Taliansku aj v Singapure tiež problém síce len grafický ale dosť ma to rozhodilo stále mi ukazovalo v hre graficky softy, teda žlté pneu a to na všetkých autách a tiež mi nefungoval GID. Všade to funguje aj v tréningu aj v Q1 Q2 ale keď sa hodím na štart všetko ako keby zamrzlo po prepnutí z Q na race. Offline to funguje ok. |