Všeobecná diskuze • Německo vs. Austrálie |
27.03.2018, 21:11 - Milan Králík - Pilot GP2 - 66 Příspěvky
Jak se řešila, podle mého názoru, totožná situace. Německo: Do termínu pro podávání protestů se nikdo nepřihlásil. Řešily se tedy limity v Q , ale v závodě pouze tzv. "V" (maršál sám si v závodě porušení limitů nevšiml). Po vynesení trestů následovalo odvolání Jara ohledně Metina, dotaz či případné odvolání Radana a pak můj příspěvek. Kdybych jen tušil, co rozpoutám, zůstal bych v ústraní, jako po většinu let mého působení v lize. Austrálie: Kromě limitů a incidentů se v Q řeší protest Ondry. V závodě pak opět pouze "V". Po vynesení trestů přichází Petr s podobným příspěvkem jako já v Německu a výsledek? Všichni víme jaký. Shrnul bych to asi takto: Německo "hot" a Austrálie "čehý" Co s tím? Jaké budou verdikty příští závod??? Jak máme tedy jezdit??? Jsou tu pravidla, která se můžou, ale také nemusí dodržovat??? |
27.03.2018, 22:08 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 630 Příspěvky
[toggle=Milan Králík napsáno:] Jak se řešila, podle mého názoru, totožná situace. [/toggle]Německo: Do termínu pro podávání protestů se nikdo nepřihlásil. Řešily se tedy limity v Q , ale v závodě pouze tzv. "V" (maršál sám si v závodě porušení limitů nevšiml). Po vynesení trestů následovalo odvolání Jara ohledně Metina, dotaz či případné odvolání Radana a pak můj příspěvek. Kdybych jen tušil, co rozpoutám, zůstal bych v ústraní, jako po většinu let mého působení v lize. Austrálie: Kromě limitů a incidentů se v Q řeší protest Ondry. V závodě pak opět pouze "V". Po vynesení trestů přichází Petr s podobným příspěvkem jako já v Německu a výsledek? Všichni víme jaký. Shrnul bych to asi takto: Německo "hot" a Austrálie "čehý" Co s tím? Jaké budou verdikty příští závod??? Jak máme tedy jezdit??? Jsou tu pravidla, která se můžou, ale také nemusí dodržovat??? pred Austráliou sa zmenili pravidla, pretože maršáli už mali dosť kontrolovania x zákrut všetkých jazdcov a to úplne chápem.. teraz maršál má riešiť len protesty iných, či počas preteku či po ňom, má právo riešiť incidenty aj iné, ale nemusí ho využiť, ako teraz Martin.. takže nie je moc šťastné porovnávať práve Nemecko a Austráliu, resp. môžeš porovnávať, ale dostaneš iný výsledok |
27.03.2018, 22:10 - Martin Slezar - Administrator - 1019 Příspěvky
[toggle=Milan Králík napsáno:] Jak se řešila, podle mého názoru, totožná situace. [/toggle]Německo: Do termínu pro podávání protestů se nikdo nepřihlásil. Řešily se tedy limity v Q , ale v závodě pouze tzv. "V" (maršál sám si v závodě porušení limitů nevšiml). Po vynesení trestů následovalo odvolání Jara ohledně Metina, dotaz či případné odvolání Radana a pak můj příspěvek. Kdybych jen tušil, co rozpoutám, zůstal bych v ústraní, jako po většinu let mého působení v lize. Austrálie: Kromě limitů a incidentů se v Q řeší protest Ondry. V závodě pak opět pouze "V". Po vynesení trestů přichází Petr s podobným příspěvkem jako já v Německu a výsledek? Všichni víme jaký. Shrnul bych to asi takto: Německo "hot" a Austrálie "čehý" Co s tím? Jaké budou verdikty příští závod??? Jak máme tedy jezdit??? Jsou tu pravidla, která se můžou, ale také nemusí dodržovat??? Myslím, že k tomuhle bych se měl vyjádřit já. Tedy... Základním problém je tady na lize to, že problémy které se mě netýkají, nejsou moje, ať si to vyřeší někdo jiný. Pokud se mě to týká, kopu polem sebe. Je to asi pochopitelné stanovisko většiny lidí tady. Liga se vyvíjí a dotváří podle situace. Odjeli jsme Německo, já jsem s trestama udělal to, co jsem považoval za nutné. Limitů jsem si všiml, ale v poslední době se spíše zabýváme trestama, než jezděním a tak jsem nechtěl rozdávat dost dalších. Na druhou stranu jsem byl rád, že má taky někdo zájem mě pomoci a udělal další kontrolu. Pro mě pak stačilo doplnit tresty a bylo hotovo. Jelikož se nemůžu bránit dodržování pravidel, a ty byly Milanem překontrolovány, bral jsem to jako pomoc mě a lize zároveň, že to pomůže čistšímu závodění. Současně mě to také nakoplo k dokončení myšlenky o limitech a trestech, zcela v novém pojetí. Tato nová koncepce, kterou bych chtěl na lize držet a rozvíjet ji ku prospěchu věci, je zcela zásadní a mění zvyky, špatné zvyky, které tady byly zažité. Nelze však udělat zcela novou koncepci bez chyb. Jedinou obranou je striktní dodržování myšlenky, i když se někdy nepodaří ji zcela vysvětlit a musím tak doplňovat drobnosti postupně. Základem je tedy nová koncepce ve spolupráci s aktuálními pravidly. Jelikož po zlomovém vydání nové koncepce ( mezi Německem a Austrálií) jsem si nedokázal představit všechny varianty které můžou nastat, nastala jedna ihned po prvním závodě. Varianta pozdního podání protestu. Do tohoto závodu, jak jsem již popisoval situaci okolo Německa, se nikdo moc neangažoval a vydání dodatečných trestů nikdo nerozporoval. Teď je situace jiná, někteří si začínají uvědomovat, že limity tratí můžou pěkně mávat šampionátem i jejich umísťováním. Také se začíná zajímat o chod ligy více lidí. I z tohoto důvodu jsem považoval za správné dodržet jakousi organizační proceduru a než automaticky vzít pozdní protest a na něj sestavovat komisi, použil jsem tuto jako překlenovací most od starého nefunkčního k novému modelu a nechal komisi rozhodnout, zda se protest přijme. Přiznám se, že jsem s takovým výsledkem nepočítal, protože takové porušování pravidel bylo přes příliš, ale na druhou stranu, chápu, že se k tomu dá také přistoupit tak, že budeme hlídat všechny pravidla, všichni, pořád a hned. Tedy... jestli došlo k nesrovnalostem, došlo k nim v Německu, kde to vedlo k dobré věci, nové koncepci. V Austrálii odmítnutím pozdního protestu k porušení dohod ani pravidel nedošlo. Pozitivní na této věci je toho víc. Nejprve to, že každý ví, že se porušení pravidel bude trestat nekompromisně. Nikdo neví co si ke kontrole vybere maršál a co soupeř, každý se ale může spolehnout na to, že když někdo pravidla poruší, někdo si toho všimne a dotyčný bude potrestaný. Milan byl v Německu první vlaštovka, za což mu děkuji a doufám, že vás propříště už bude víc. "Pohlídám si soupeře přede mnou a když nepojede fér, podám na něj protest" ( v řádném termínu), když to udělá každý, bude zkontrolovaný celý závod během pár hodin..... myslím, že v takovém případě si každý dá raději pozor, pojede v limitech, podle pravidel a nakonec nebude co kontrolovat, ani se o čem dohadovat a budeme se třeba bavit o budoucnosti více, než o minulosti. |
27.03.2018, 22:10 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 630 Příspěvky
je niekto nespokojný s tým, že iný jazdec nedodržuje limity trate? jednoduché riešenie, podaj protest, aj na 10 jazdcov naraz, pozri si replay, kľudne si spíš kolá, časy, maršál a nakoniec aj jazdci, ktorí jazdia čisto, budú len radi |
28.03.2018, 04:06 - 1 Ladislav Skřišovský - Pilot F1 - 111 Příspěvky
[toggle=Slezar Martin napsáno:] Milan Králík napsáno: Jak se řešila, podle mého názoru, totožná situace. Německo: Do termínu pro podávání protestů se nikdo nepřihlásil. Řešily se tedy limity v Q , ale v závodě pouze tzv. "V" (maršál sám si v závodě porušení limitů nevšiml). Po vynesení trestů následovalo odvolání Jara ohledně Metina, dotaz či případné odvolání Radana a pak můj příspěvek. Kdybych jen tušil, co rozpoutám, zůstal bych v ústraní, jako po většinu let mého působení v lize. Austrálie: Kromě limitů a incidentů se v Q řeší protest Ondry. V závodě pak opět pouze "V". Po vynesení trestů přichází Petr s podobným příspěvkem jako já v Německu a výsledek? Všichni víme jaký. Shrnul bych to asi takto: Německo "hot" a Austrálie "čehý" Co s tím? Jaké budou verdikty příští závod??? Jak máme tedy jezdit??? Jsou tu pravidla, která se můžou, ale také nemusí dodržovat??? Myslím, že k tomuhle bych se měl vyjádřit já. Tedy... Základním problém je tady na lize to, že problémy které se mě netýkají, nejsou moje, ať si to vyřeší někdo jiný. Pokud se mě to týká, kopu polem sebe. Je to asi pochopitelné stanovisko většiny lidí tady. Liga se vyvíjí a dotváří podle situace. Odjeli jsme Německo, já jsem s trestama udělal to, co jsem považoval za nutné. Limitů jsem si všiml, ale v poslední době se spíše zabýváme trestama, než jezděním a tak jsem nechtěl rozdávat dost dalších. Na druhou stranu jsem byl rád, že má taky někdo zájem mě pomoci a udělal další kontrolu. Pro mě pak stačilo doplnit tresty a bylo hotovo. Jelikož se nemůžu bránit dodržování pravidel, a ty byly Milanem překontrolovány, bral jsem to jako pomoc mě a lize zároveň, že to pomůže čistšímu závodění. Současně mě to také nakoplo k dokončení myšlenky o limitech a trestech, zcela v novém pojetí. Tato nová koncepce, kterou bych chtěl na lize držet a rozvíjet ji ku prospěchu věci, je zcela zásadní a mění zvyky, špatné zvyky, které tady byly zažité. Nelze však udělat zcela novou koncepci bez chyb. Jedinou obranou je striktní dodržování myšlenky, i když se někdy nepodaří ji zcela vysvětlit a musím tak doplňovat drobnosti postupně. Základem je tedy nová koncepce ve spolupráci s aktuálními pravidly. Jelikož po zlomovém vydání nové koncepce ( mezi Německem a Austrálií) jsem si nedokázal představit všechny varianty které můžou nastat, nastala jedna ihned po prvním závodě. Varianta pozdního podání protestu. Do tohoto závodu, jak jsem již popisoval situaci okolo Německa, se nikdo moc neangažoval a vydání dodatečných trestů nikdo nerozporoval. Teď je situace jiná, někteří si začínají uvědomovat, že limity tratí můžou pěkně mávat šampionátem i jejich umísťováním. Také se začíná zajímat o chod ligy více lidí. I z tohoto důvodu jsem považoval za správné dodržet jakousi organizační proceduru a než automaticky vzít pozdní protest a na něj sestavovat komisi, použil jsem tuto jako překlenovací most od starého nefunkčního k novému modelu a nechal komisi rozhodnout, zda se protest přijme. Přiznám se, že jsem s takovým výsledkem nepočítal, protože takové porušování pravidel bylo přes příliš, ale na druhou stranu, chápu, že se k tomu dá také přistoupit tak, že budeme hlídat všechny pravidla, všichni, pořád a hned. Tedy... jestli došlo k nesrovnalostem, došlo k nim v Německu, kde to vedlo k dobré věci, nové koncepci. V Austrálii odmítnutím pozdního protestu k porušení dohod ani pravidel nedošlo. Pozitivní na této věci je toho víc. Nejprve to, že každý ví, že se porušení pravidel bude trestat nekompromisně. Nikdo neví co si ke kontrole vybere maršál a co soupeř, každý se ale může spolehnout na to, že když někdo pravidla poruší, někdo si toho všimne a dotyčný bude potrestaný. Milan byl v Německu první vlaštovka, za což mu děkuji a doufám, že vás propříště už bude víc. "Pohlídám si soupeře přede mnou a když nepojede fér, podám na něj protest" ( v řádném termínu), když to udělá každý, bude zkontrolovaný celý závod během pár hodin..... myslím, že v takovém případě si každý dá raději pozor, pojede v limitech, podle pravidel a nakonec nebude co kontrolovat, ani se o čem dohadovat a budeme se třeba bavit o budoucnosti více, než o minulosti. Napsal jsi to velmi dobre. Avsak zaverecna myslenka je o tom, jak dlouho dva stejni jezdci jedou za sebou a kolik viditelnych prujezdu zacne evokovat kontrolu zavodnika po cely zavod z replaye. Neni to spatne, ale takovy jezdec, ktery jezdi sam na 5tem miste a porusuje limity stabilne, a tim se lehce vzdaluje 6temu jezdci - ten je tim padem z obliga. Marsalovani je neskutecna jebacka, o tom zadna.. proto jsem se pidil po moznem reseni automatem, nebot za mne si myslim, ze ma-li dostat trest jeden, meli by byt prozkoumani vsichni.. ale to je zrejme jen muj pohled. No, mozna k veci... Nekde jsem vystrachal reseni oznaceni problematickych mist trate pro automaticke vyhodnoceni vsech jezdcu / vsech mist / ... , nevim ale, zda-li jste se tomu jiz nevenovali. Tedy, znate nekdo rfCutDetection? Ja tomu venoval nejakou chvili, je to i pekne zdokumentovane, jen je tam vice elementu, ktere je potreba rozchodit a neznam naroky na performance serveru. Kdyby jste se toho chytli, dejte vedet, rad pomohu. Hlavni myslenka reseni je v tom, ze se kazda trat projede 2x (limity prave a leve strany) - to se zachyti do souboru a ten lze editovat. Po lehke uprave a definovani problematickych mist se soubory loupnou na server a tam je plugin, ktery kontroluje prujezdy. Jedna vec je reseni real-time, ktere ale asi nepujde konfigurovat na nase pravidla (vetsi nez 3 cuty), ale po zavode lze lehce vytahnout pocet chybnych prujezdu na vsech mistech. Urcite by to potrebovalo otestovat a tedy zavenovat se tomu poradne, paklize je ta ambice i do budoucna. Osobne jsem se pidil spise po parsovani VCR souboru (ZIPovany replay), ale nenasel jsem zadnou dokumentaci, jak decompilovat/decryptovat soubor, se kterym snad umi pracovat jen rFVCRMerge - kdyby nekdo o necem vedel, sem s tim, zkusim neco namyslet. |
28.03.2018, 20:16 - Tomáš Tesař - Pilot F1 - 114 Příspěvky
Mně nedělá problém dodržovat limity tratě, spíš si pak člověk připadá jak debil, když vidí ostatní, jak se s tím neserou :/ |
28.03.2018, 21:06 - Petr Kolář - Administrator - 467 Příspěvky
[toggle=Tomáš Tesař napsáno:] Mně nedělá problém dodržovat limity tratě, spíš si pak člověk připadá jak debil, když vidí ostatní, jak se s tím neserou :/ [/toggle]Přesně. A pak áčkaři v komisi upřednostní malicherné nedodržení časového rozmezí pro podání protestu před absolutním výsměchem pravidlům jízdy v limitech. Myslím si, že kdyby je někdo takto nečestným způsobem porazil, tak by se vyjadřovali jinak. Petr |
28.03.2018, 21:59 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 630 Příspěvky
[toggle=Petr Kolář napsáno:] Tomáš Tesař napsáno: Mně nedělá problém dodržovat limity tratě, spíš si pak člověk připadá jak debil, když vidí ostatní, jak se s tím neserou :/ Přesně. A pak áčkaři v komisi upřednostní malicherné nedodržení časového rozmezí pro podání protestu před absolutním výsměchem pravidlům jízdy v limitech. Myslím si, že kdyby je někdo takto nečestným způsobem porazil, tak by se vyjadřovali jinak. Preco si nepodal protest skor, ale cakal na Martina? Nechcel si byt ten zly, co bonzuje? Ale potom by si sa nemusel vyhovarat na Ackarov |
28.03.2018, 22:59 - Andrej Marečák - Technický vedoucí - 230 Příspěvky
Láďa, ja som to kedysi dávno (cca 5 rokov dozadu) skúšal, ale čo si pamätám, tak to nebolo spoľahlivé, niekedy to cut započítalo, niekedy nie, takže sme sa na to vykašľali. Ale možno by som to ešte skúsil, lebo fakt by to dosť pomohlo. Treba však počítať, že to detekuje VŠETKY výlety mimo trate, čiže aj tie, pri ktorom jazdec stratí, otočí sa, rozbije alebo čokoľvek iné. |
29.03.2018, 13:48 - Petr Kolář - Administrator - 467 Příspěvky
Teoreticky bychom to mohli zkusit rozchodit, ale otázka je, jestli to má cenu, když chceme přecházet na rF2. Možná bych to řešil až pro rF2. Petr |
29.03.2018, 15:06 - Andrej Marečák - Technický vedoucí - 230 Příspěvky
máš pravdu |