Všeobecná diskuze GP Ruska - sk.B


01.10.2018, 07:56 - PR GDPR - Technický vedoucí - 295 Příspěvky
[toggle=Jaroslav Strišovský napsáno:]
Poprosim presetrit pricinu restartu. Dakujem.
[/toggle]
4 autá pokračovali bez poškodenia amused kvôli bugu na trati
 
01.10.2018, 13:30 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 630 Příspěvky
[toggle=Patrik Rusiňák napsáno:]
Jaroslav Strišovský napsáno:

Poprosim presetrit pricinu restartu. Dakujem.

4 autá pokračovali bez poškodenia amused kvôli bugu na trati
[/toggle]

Aky bug? Nevidel som replay, ale v prenose to vyzeralo na chybu petra kolara.
 
01.10.2018, 15:09 - 1 Ladislav Skřišovský - Pilot F1 - 111 Příspěvky
[toggle=Jaroslav Strišovský napsáno:]
Patrik Rusiňák napsáno:

Jaroslav Strišovský napsáno:

Poprosim presetrit pricinu restartu. Dakujem.

4 autá pokračovali bez poškodenia amused kvôli bugu na trati


Aky bug? Nevidel som replay, ale v prenose to vyzeralo na chybu petra kolara.
[/toggle]

Slo o to, ze se Petr zasekl v miste, kde by se zaseknout nemel, a to ve chvili, kdy uhybal za stopy MFrajkovi.. stejne jako ja, MartnS a dalsi na konci 2.DRS zony. Zkratka bug trate.. Treba se priste drive podivat na replay, nez zde rozvijet vlakno. Pro tentokrat zde jeste hodim video: ZDE
 
01.10.2018, 15:29 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 630 Příspěvky
[toggle=Ladislav Skřišovský napsáno:]
Jaroslav Strišovský napsáno:

Patrik Rusiňák napsáno:

Jaroslav Strišovský napsáno:

Poprosim presetrit pricinu restartu. Dakujem.

4 autá pokračovali bez poškodenia amused kvôli bugu na trati


Aky bug? Nevidel som replay, ale v prenose to vyzeralo na chybu petra kolara.


Slo o to, ze se Petr zasekl v miste, kde by se zaseknout nemel, a to ve chvili, kdy uhybal za stopy MFrajkovi.. stejne jako ja, MartnS a dalsi na konci 2.DRS zony. Zkratka bug trate.. Treba se priste drive podivat na replay, nez zde rozvijet vlakno. Pro tentokrat zde jeste hodim video: ZDE
[/toggle]

Ja tam nevidim ziadny bug...
 
01.10.2018, 15:32 - 1 Ladislav Skřišovský - Pilot F1 - 111 Příspěvky
[toggle=Jaroslav Strišovský napsáno:]
Ladislav Skřišovský napsáno:

Jaroslav Strišovský napsáno:

Patrik Rusiňák napsáno:

Jaroslav Strišovský napsáno:

Poprosim presetrit pricinu restartu. Dakujem.

4 autá pokračovali bez poškodenia amused kvôli bugu na trati


Aky bug? Nevidel som replay, ale v prenose to vyzeralo na chybu petra kolara.


Slo o to, ze se Petr zasekl v miste, kde by se zaseknout nemel, a to ve chvili, kdy uhybal za stopy MFrajkovi.. stejne jako ja, MartnS a dalsi na konci 2.DRS zony. Zkratka bug trate.. Treba se priste drive podivat na replay, nez zde rozvijet vlakno. Pro tentokrat zde jeste hodim video: ZDE


Ja tam nevidim ziadny bug...
[/toggle]

Kdyz se predni kolo ztrati v mantinelu a pilota to zastavi na miste.. to je v poho? .. jinde to nedela, nebo se pletu?
 
01.10.2018, 16:34 - Andrej Marečák - Technický vedoucí - 230 Příspěvky
ja by som tiež nepovedal, že to je bug. Proste je to realita, spravíš chybu, obtrieš sa o barieru => končíš.
 
01.10.2018, 16:38 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 630 Příspěvky
Hlavne to nie je miesto, kde by si mal s formulou byt amused ktovie, mozno tam je maly vysek na unikovy vychod, o co sa koleso zaseklo..
 
01.10.2018, 17:04 - 1 Ladislav Skřišovský - Pilot F1 - 111 Příspěvky
[toggle=Jaroslav Strišovský napsáno:]
Hlavne to nie je miesto, kde by si mal s formulou byt amused ktovie, mozno tam je maly vysek na unikovy vychod, o co sa koleso zaseklo..
[/toggle]

No nevim.. Nebyt to bug, je v tom Petr sam a ne, ze se 4/5 pole vysekaj wink .. resp. jinak.. Kam timhle vlaknem cilime? .. treba jsem to vzal za spatnej konec smiling
 
01.10.2018, 17:08 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 630 Příspěvky
[toggle=Ladislav Skřišovský napsáno:]
Jaroslav Strišovský napsáno:

Hlavne to nie je miesto, kde by si mal s formulou byt amused ktovie, mozno tam je maly vysek na unikovy vychod, o co sa koleso zaseklo..


No nevim.. Nebyt to bug, je v tom Petr sam a ne, ze se 4/5 pole vysekaj wink .. resp. jinak.. Kam timhle vlaknem cilime? .. treba jsem to vzal za spatnej konec smiling
[/toggle]

Ved je v tom sam. Akurat jeho auto vletelo naspat na trat kde boli vsetci a uz sa to viezlo ako v 1998 v spa...
 
01.10.2018, 17:08 - Robert Konrád - Pilot GP2 - 77 Příspěvky
Jde o to, že Petr udělal chybu, bug nebug...
 
01.10.2018, 17:13 - 1 Ladislav Skřišovský - Pilot F1 - 111 Příspěvky
[toggle=Jaroslav Strišovský napsáno:]
Ladislav Skřišovský napsáno:

Jaroslav Strišovský napsáno:

Hlavne to nie je miesto, kde by si mal s formulou byt amused ktovie, mozno tam je maly vysek na unikovy vychod, o co sa koleso zaseklo..


No nevim.. Nebyt to bug, je v tom Petr sam a ne, ze se 4/5 pole vysekaj wink .. resp. jinak.. Kam timhle vlaknem cilime? .. treba jsem to vzal za spatnej konec smiling


Ved je v tom sam. Akurat jeho auto vletelo naspat na trat kde boli vsetci a uz sa to viezlo ako v 1998 v spa...
[/toggle]

Heh.. no dobre.. a nyni tedy co... Myslis, ze byl restart zbytecny? .. nebo o co vlastne jde? .. potrestani Petra? .. porad tomu nerozumim..
 
01.10.2018, 17:16 - 1 Ladislav Skřišovský - Pilot F1 - 111 Příspěvky
[toggle=Ladislav Skřišovský napsáno:]
Jaroslav Strišovský napsáno:

Ladislav Skřišovský napsáno:

Jaroslav Strišovský napsáno:

Hlavne to nie je miesto, kde by si mal s formulou byt amused ktovie, mozno tam je maly vysek na unikovy vychod, o co sa koleso zaseklo..


No nevim.. Nebyt to bug, je v tom Petr sam a ne, ze se 4/5 pole vysekaj wink .. resp. jinak.. Kam timhle vlaknem cilime? .. treba jsem to vzal za spatnej konec smiling


Ved je v tom sam. Akurat jeho auto vletelo naspat na trat kde boli vsetci a uz sa to viezlo ako v 1998 v spa...


Heh.. no dobre.. a nyni tedy co... Myslis, ze byl restart zbytecny? .. nebo o co vlastne jde? .. potrestani Petra? .. porad tomu nerozumim..
[/toggle]


Mozna jeste jinak.. sdelim svuj nahled na vec:
- Petr udelal chybu, s tim souhlasim, ale:
- Petr sel mimo trat, kde kdyby nebyl bug, rozhodne by nikoho takto neohrozil
- V zavislosti chyby trate doslo k hromadne havarii (cele pole - 4)
 
01.10.2018, 17:25 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 630 Příspěvky
[toggle=Ladislav Skřišovský napsáno:]
Jaroslav Strišovský napsáno:

Ladislav Skřišovský napsáno:

Jaroslav Strišovský napsáno:

Hlavne to nie je miesto, kde by si mal s formulou byt amused ktovie, mozno tam je maly vysek na unikovy vychod, o co sa koleso zaseklo..


No nevim.. Nebyt to bug, je v tom Petr sam a ne, ze se 4/5 pole vysekaj wink .. resp. jinak.. Kam timhle vlaknem cilime? .. treba jsem to vzal za spatnej konec smiling


Ved je v tom sam. Akurat jeho auto vletelo naspat na trat kde boli vsetci a uz sa to viezlo ako v 1998 v spa...


Heh.. no dobre.. a nyni tedy co... Myslis, ze byl restart zbytecny? .. nebo o co vlastne jde? .. potrestani Petra? .. porad tomu nerozumim..
[/toggle]
Presne tak, petr sposobil hromadnu koliziu na starte. Dobre, ze to dipadlo takto. Mohol to pokazit len 2-3 jazdcom a restart by ani nebol.. to bola fatalna chyba
 
01.10.2018, 17:28 - 1 Ladislav Skřišovský - Pilot F1 - 111 Příspěvky
[toggle=Jaroslav Strišovský napsáno:]
Ladislav Skřišovský napsáno:

Jaroslav Strišovský napsáno:

Ladislav Skřišovský napsáno:

Jaroslav Strišovský napsáno:

Hlavne to nie je miesto, kde by si mal s formulou byt amused ktovie, mozno tam je maly vysek na unikovy vychod, o co sa koleso zaseklo..


No nevim.. Nebyt to bug, je v tom Petr sam a ne, ze se 4/5 pole vysekaj wink .. resp. jinak.. Kam timhle vlaknem cilime? .. treba jsem to vzal za spatnej konec smiling


Ved je v tom sam. Akurat jeho auto vletelo naspat na trat kde boli vsetci a uz sa to viezlo ako v 1998 v spa...


Heh.. no dobre.. a nyni tedy co... Myslis, ze byl restart zbytecny? .. nebo o co vlastne jde? .. potrestani Petra? .. porad tomu nerozumim..

Presne tak, petr sposobil hromadnu koliziu na starte. Dobre, ze to dipadlo takto. Mohol to pokazit len 2-3 jazdcom a restart by ani nebol.. to bola fatalna chyba
[/toggle]

.. takze diskuze vo ..lejnu..? smiling)) sorry, beru zpet.. nepochopil jsem forek amused
 
01.10.2018, 17:28 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 630 Příspěvky
[toggle=Ladislav Skřišovský napsáno:]
Ladislav Skřišovský napsáno:

Jaroslav Strišovský napsáno:

Ladislav Skřišovský napsáno:

Jaroslav Strišovský napsáno:

Hlavne to nie je miesto, kde by si mal s formulou byt amused ktovie, mozno tam je maly vysek na unikovy vychod, o co sa koleso zaseklo..


No nevim.. Nebyt to bug, je v tom Petr sam a ne, ze se 4/5 pole vysekaj wink .. resp. jinak.. Kam timhle vlaknem cilime? .. treba jsem to vzal za spatnej konec smiling


Ved je v tom sam. Akurat jeho auto vletelo naspat na trat kde boli vsetci a uz sa to viezlo ako v 1998 v spa...


Heh.. no dobre.. a nyni tedy co... Myslis, ze byl restart zbytecny? .. nebo o co vlastne jde? .. potrestani Petra? .. porad tomu nerozumim..



Mozna jeste jinak.. sdelim svuj nahled na vec:
- Petr udelal chybu, s tim souhlasim, ale:
- Petr sel mimo trat, kde kdyby nebyl bug, rozhodne by nikoho takto neohrozil
- V zavislosti chyby trate doslo k hromadne havarii (cele pole - 4)
[/toggle]

Aj ja zhrniem, petr urobil mega chybu, vrazil do barieri prakticky na rovine, naraz ho odhodil naspat na trat, kde boli vsetci jazdci a samozrejme nasledovala hromadna kolizia.. o bugu ani nepisem, lebo ho tam nevidim...
 
01.10.2018, 17:31 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 630 Příspěvky
Neriesim tu restart, ci mal byt, podla mna ano, ale dal som vysetrit pricinu restartu, co je chyba petra, na co mi patrik odpisal o nejakom bugu.. ktory stale nevidim amused preto ta diskusia
 
01.10.2018, 17:37 - Andrej Marečák - Technický vedoucí - 230 Příspěvky
Jaro týmto smeruje predpokladám k pravidlám, kde je v tabuľke trestov spomenuté, že vinník reštartu by mal štartovať z konca, prípadne až z boxov. Preto podal protest na prešetrenie situácie po štarte.
 
01.10.2018, 17:37 - 1 Ladislav Skřišovský - Pilot F1 - 111 Příspěvky
[toggle=Jaroslav Strišovský napsáno:]
Neriesim tu restart, ci mal byt, podla mna ano, ale dal som vysetrit pricinu restartu, co je chyba petra, na co mi patrik odpisal o nejakom bugu.. ktory stale nevidim amused preto ta diskusia
[/toggle]

Ale on tam je.. Jinak by Petrovi nezmizelo kolo v mantinelu, .. normalne by se o mantinel oprel a jel by zpomalene dale, jako tomu je v jinych mistech trate. Vzpominas na Baku? .. Taky tam neslo nic videt, ale presne tenhle typ chyby tam byl.. Kdyby tam Petr videl sloup, asi by reagoval jinak smiling ... hele, uz mne to neba a ja vlastne ani nevidim smer, kam
se v diskuzi ubiras.. Rikas, ze je to OK, a to s tebou souhlasim..
Hele, hodne stesti pristi tyden, snad bude vse v poho.. Zbytek vlakna ted necham ostatnim.. zdaaar
 
01.10.2018, 18:06 - PR GDPR - Technický vedoucí - 295 Příspěvky
https://youtu.be/eR8q-loU0zk

Vidno, že sú tam neviditeľné "stĺpiky" ako sme mali v Baku na rF1... na farebnej stene to nerobilo takmer nič ale na tej bielej to zasekávalo
 
01.10.2018, 18:15 - Robert Konrád - Pilot GP2 - 77 Příspěvky
Nevím, co tady řešíte, ale pravidla jsou pravidla a když jeden dostane trest, že způsobil restart, druhý ho musí dostat taky... A příčina restartu nebyl bug a je jedno jestli tam je, nebo ne, ale chyba Petra... Kdyby bug byl na trati je to o něčem jiném, tady byl mimo trať a žádný jezdec mimo trať být nemá. A polemizovat o tom, jak by se odrazil, či neodrazil, kdyby tam bug nebyl, je nesmysl... Možná by se od bariery neodrazil, ale možná ano... Nikdo nemůže říct, že by to nedopadlo stejně, jak to dopadlo, kdyby tam bug nebyl... Zachovejte se podle pravidel ligy a přestaňte to řešit.
 
01.10.2018, 18:18 - Martin Slezar - Administrator - 1019 Příspěvky
[toggle=Patrik Rusiňák napsáno:]
https://youtu.be/eR8q-loU0zk

Vidno, že sú tam neviditeľné "stĺpiky" ako sme mali v Baku na rF1... na farebnej stene to nerobilo takmer nič ale na tej bielej to zasekávalo
[/toggle]
Naprosto přesně Patriku, pánové je opravdu nutné si přiznat, že trať není udělaná ideálně, ale to také není poprvé. Proto musím souhlasit s názorem, že kdyby trať byla v pořádku, Kolář by se pouze zklouzl a zpomalil a neohrozil by jiné jezdce. Musí se brát ohled i na to, že to byl start a i v reálu se někteří dostávají mimo trať a nejsou za to trestáni.
Také musím podpořit rozhodnutí maršálů, že restart byl nutný a jak hned oznámili ostatním, chybou tratě se Kolář odrazil zpět na trať kde došlo k nehodě. Měli by tedy potrestat toho, kdo špatně sestavil trať.
 
01.10.2018, 19:45 - Andrej Marečák - Technický vedoucí - 230 Příspěvky
Martin, s týmto nemôžem súhlasiť a hneď aj vysvetlím prečo.

Pamätám si na jeden incident medzi Jáchymom a Patrikom Novotným, konkrétne Mexiko 2017/2. Nevinne vyzerajúci kontakt spôsobil to, že jedného odstrelilo až za bariéru a druhý skončil niekde v textúre. Čistá chyba hry, resp. myslím že tam bolo niečo zlé s monopostom McLarenu v tomto móde, aj keď to nikdy nikto neskúmal, ale tých kolízii takéhoto typu mal Jáchym v tej sezóne viac. Avšak aj napriek tomu dostal Jáchym trest DT (pôvodne 10s S/G ale bol zmiernený na DT), pričom tiež to bola jednoznačne chyba hry, aj keď bolo zrejme, že vinník je Jáchym. Možno keby bol ten Jáchymov monopost v poriadku, tak sa len odrazí od Patrika a idú obaja ďalej.

Táto sitácia s Petrom Kolářom je podobná, síce tá bariéra bola možno chybná, ale prvotne to bola (aspoň z môjho pohľadu) jeho chyba, že sa o ňu obtrel, čo následne spôsobilo reťazovú nehodu. Nechcem nijak Petrovi uškodiť alebo čo, písal by som to isté keby bol v jeho pozícii hocikto iný, len chcem, aby sa takéto situácie rozhodovali konzistentne.

A ešte jedna vec, ak sa toto uzná ako za chybu trate, alebo chybu hry, tak odteraz to bude môcť každý použiť ako výhovorku typu, kontakt nebol veľký, ale chyba hry spôsobila, že ho otočilo, chyba hry spôsobila, že prišiel o zadné krídlo, lebo mal som X takých kolízii predtým a nikdy to krídlo neodletelo. Je to trošku prehnané, ja viem, ale mohol by byť z toho slušný precedens.
 
01.10.2018, 20:09 - 1 Ladislav Skřišovský - Pilot F1 - 111 Příspěvky
[toggle=Andrej Marečák napsáno:]
Martin, s týmto nemôžem súhlasiť a hneď aj vysvetlím prečo.

Pamätám si na jeden incident medzi Jáchymom a Patrikom Novotným, konkrétne Mexiko 2017/2. Nevinne vyzerajúci kontakt spôsobil to, že jedného odstrelilo až za bariéru a druhý skončil niekde v textúre. Čistá chyba hry, resp. myslím že tam bolo niečo zlé s monopostom McLarenu v tomto móde, aj keď to nikdy nikto neskúmal, ale tých kolízii takéhoto typu mal Jáchym v tej sezóne viac. Avšak aj napriek tomu dostal Jáchym tvrdý trest 10s S/G v ďalších pretekoch, pričom tiež to bola jednoznačne chyba hry, aj keď bolo zrejme, že vinník je Jáchym. Možno keby bol ten Jáchymov monopost v poriadku, tak sa len odrazí od Patrika a idú obaja ďalej.

Táto sitácia s Petrom Kolářom je podobná, síce tá bariéra bola možno chybná, ale prvotne to bola (aspoň z môjho pohľadu) jeho chyba, že sa o ňu obtrel, čo následne spôsobilo reťazovú nehodu. Nechcem nijak Petrovi uškodiť alebo čo, písal by som to isté keby bol v jeho pozícii hocikto iný, len chcem, aby sa takéto situácie rozhodovali konzistentne.

A ešte jedna vec, ak sa toto uzná ako za chybu trate, alebo chybu hry, tak odteraz to bude môcť každý použiť ako výhovorku typu, kontakt nebol veľký, ale chyba hry spôsobila, že ho otočilo, chyba hry spôsobila, že prišiel o zadné krídlo, lebo mal som X takých kolízii predtým a nikdy to krídlo neodletelo. Je to trošku prehnané, ja viem, ale mohol by byť z toho slušný precedens.
[/toggle]

Nepredchazel v tom Mexiku nahodou pred bugem kontakt mezi temi dvemi jezdci? Jako me by bodove urcite pomohlo, kdyby sel Petr dolu, ale ferove to vidim tak, ze ackoli se Petr lekl a vybocil, za dusledek urcite nemohl Petr, nybrz trat.
 
01.10.2018, 20:38 - Maroš Hrušovský - Pilot F1 - 136 Příspěvky
Musim maximalne suhlasit s Adom v tomto pripade. Jazdec je za kazdych okolnosti zodpovedny za svoje auto. Petr urobil chybu a trafil barieru. To nie je ziadny bug ze tam ta trat nie je uplne v poriadku. V prvom rade tam Petr nemal co hladat aj ked samozrejme chybujeme vsetci a moze sa to stat kazdemu ale ked uz tak treba niest zodpovednost. Keby bola takato chyba niekde medzi bielymi ciarami v ramci trate tak vtedy je to bug. Takisto to co sa stalo Martinovi a Ladovi nebolo sposobene ziadnym bugom. Bola to nezvladnuta jazda pod DRS. Ano to ze Martin nemohol pokracovat a to ze Lada mal vacsie poskodenie ako mali iny v podobnej situacii, to je vina zlej bariery ale prvotne to boli jazdecke chyby a tej bariery sa nemali chytat..


 
01.10.2018, 20:51 - Martin Slezar - Administrator - 1019 Příspěvky
Nedá se než souhlasit, do budoucna určitě důležité rozhodnutí. Je treba se vyvarovat především vlastních chyb, chybných tratí a především vyhroceným sporům. Souhlasím i s chybováním Petra, jen jsem chtěl, aby tady ve volné diskuzi jsme prodiskutovali více možností a lidský přístup k dané věci, ovlivněné chybou třetích osob.
Rozhodnutí maršálů či odvolací komise budu respektovat jako kažý jezdec ČF1L.
 
01.10.2018, 20:53 - 1 Ladislav Skřišovský - Pilot F1 - 111 Příspěvky
[toggle=Maroš Hrušovský napsáno:]
Musim maximalne suhlasit s Adom v tomto pripade. Jazdec je za kazdych okolnosti zodpovedny za svoje auto. Petr urobil chybu a trafil barieru. To nie je ziadny bug ze tam ta trat nie je uplne v poriadku. V prvom rade tam Petr nemal co hladat aj ked samozrejme chybujeme vsetci a moze sa to stat kazdemu ale ked uz tak treba niest zodpovednost. Keby bola takato chyba niekde medzi bielymi ciarami v ramci trate tak vtedy je to bug. Takisto to co sa stalo Martinovi a Ladovi nebolo sposobene ziadnym bugom. Bola to nezvladnuta jazda pod DRS. Ano to ze Martin nemohol pokracovat a to ze Lada mal vacsie poskodenie ako mali iny v podobnej situacii, to je vina zlej bariery ale prvotne to boli jazdecke chyby a tej bariery sa nemali chytat..

[/toggle]

Uplne to sem napatri Marosi... ale veta >> Jazdec je za kazdych okolnosti zodpovedny za svoje auto. << ... to bylo v Singapuru v tom poslednim kole lehce za tve moznosti, co?
 
01.10.2018, 20:55 - Robert Konrád - Pilot GP2 - 77 Příspěvky
[toggle=Maroš Hrušovský napsáno:]
Musim maximalne suhlasit s Adom v tomto pripade. Jazdec je za kazdych okolnosti zodpovedny za svoje auto. Petr urobil chybu a trafil barieru. To nie je ziadny bug ze tam ta trat nie je uplne v poriadku. V prvom rade tam Petr nemal co hladat aj ked samozrejme chybujeme vsetci a moze sa to stat kazdemu ale ked uz tak treba niest zodpovednost. Keby bola takato chyba niekde medzi bielymi ciarami v ramci trate tak vtedy je to bug. Takisto to co sa stalo Martinovi a Ladovi nebolo sposobene ziadnym bugom. Bola to nezvladnuta jazda pod DRS. Ano to ze Martin nemohol pokracovat a to ze Lada mal vacsie poskodenie ako mali iny v podobnej situacii, to je vina zlej bariery ale prvotne to boli jazdecke chyby a tej bariery sa nemali chytat..

[/toggle]


Pánové, uvědomte si, že kdyby tam nebyl bug a jak tvrdíte, že by se Petr jen opřel o bariéru a nikoho jiného nepoškodil, tak by nebyl restart a myslíte si, že by v tom případě Petr vyhrál??? Restartem, po tom, co udělal jezdeckou chybu, získal oproti jiným, co chybovali výhodu... Myslíte si, že je to fér?
 
01.10.2018, 20:58 - 1 Ladislav Skřišovský - Pilot F1 - 111 Příspěvky
[toggle=Robert Konrád napsáno:]
Maroš Hrušovský napsáno:

Musim maximalne suhlasit s Adom v tomto pripade. Jazdec je za kazdych okolnosti zodpovedny za svoje auto. Petr urobil chybu a trafil barieru. To nie je ziadny bug ze tam ta trat nie je uplne v poriadku. V prvom rade tam Petr nemal co hladat aj ked samozrejme chybujeme vsetci a moze sa to stat kazdemu ale ked uz tak treba niest zodpovednost. Keby bola takato chyba niekde medzi bielymi ciarami v ramci trate tak vtedy je to bug. Takisto to co sa stalo Martinovi a Ladovi nebolo sposobene ziadnym bugom. Bola to nezvladnuta jazda pod DRS. Ano to ze Martin nemohol pokracovat a to ze Lada mal vacsie poskodenie ako mali iny v podobnej situacii, to je vina zlej bariery ale prvotne to boli jazdecke chyby a tej bariery sa nemali chytat..




Pánové, uvědomte si, že kdyby tam nebyl bug a jak tvrdíte, že by se Petr jen opřel o bariéru a nikoho jiného nepoškodil, tak by nebyl restart a myslíte si, že by v tom případě Petr vyhrál??? Restartem, po tom, co udělal jezdeckou chybu, získal oproti jiným, co chybovali výhodu... Myslíte si, že je to fér?
[/toggle]


Konecne konstruktivni pohled, diky.
 
01.10.2018, 21:22 - Maroš Hrušovský - Pilot F1 - 136 Příspěvky
Samozrejme to ze bol restart je v poriadku a velmi spravne rozhodnutie. Takisto ale aj protest Jara je uplne namieste. Moj nazor je ze aj pri pripadnom udelovani trestu by sa mohlo prihliadat na okolnost ze ak by bol mantinel taky ako inde tak by sa toto nestalo. Ale stale je tam pociatocna Petrova chyba ktora by asi nemala zostat nepovsimnuta. To uz ale nechame na komisarov ako sa rozhodnu.

Lada neviem co tym chces povedat. Dobre si precitaj ako som sa k tomu vyjadril. Bolo to posledne kolo, suboj ktory trval snad tri zakruty vedla seba a zrazu ssom sa ocitol mimo trat s modrym zavesenim. Neviem ako by si reagoval ty ale mal som par desatin na to aby som to vyhodnotil a zareagoval na to co sa stalo!!! Vyhodnotil som tak ako som vyhodnotil a sam som si priznal ze asi zle. A takisto som napisal ze som pripraveny za to niest zodpovednost v podobe trestu. Ja som za svoje auto zodpovedny bol a to v maximalne moznej miere. Ist v Singapure v poslednych kolach totalnu hranu 3 auta tak tesne za seobou ako sme isli na takych gumach ako sme mali to chce sakra zodpovednost . Mato ti potvrdi ako ferovo som tu situaciu zobral, tak ako on. Niekolkokrat sme sa o tom bavili, kym som si poriadne nepozrel replay tak som to bral tak ako som to vyhodnotil pocas preteku. A ak by si cital a nevytrhaval z konceptu tak dalsia moja veta bola " samozrejme chybujeme vsetci a moze sa to stat kazdemu ale ked uz tak treba niest zodpovednost."

Fakt neviem co tym sledujes, nikoho som nezostrelil nikoho som neposkodil a isiel tak ferovo ako sa len dalo.
 
01.10.2018, 21:40 - 1 Ladislav Skřišovský - Pilot F1 - 111 Příspěvky
[toggle=Maroš Hrušovský napsáno:]
Samozrejme to ze bol restart je v poriadku a velmi spravne rozhodnutie. Takisto ale aj protest Jara je uplne namieste. Moj nazor je ze aj pri pripadnom udelovani trestu by sa mohlo prihliadat na okolnost ze ak by bol mantinel taky ako inde tak by sa toto nestalo. Ale stale je tam pociatocna Petrova chyba ktora by asi nemala zostat nepovsimnuta. To uz ale nechame na komisarov ako sa rozhodnu.

Lada neviem co tym chces povedat. Dobre si precitaj ako som sa k tomu vyjadril. Bolo to posledne kolo, suboj ktory trval snad tri zakruty vedla seba a zrazu ssom sa ocitol mimo trat s modrym zavesenim. Neviem ako by si reagoval ty ale mal som par desatin na to aby som to vyhodnotil a zareagoval na to co sa stalo!!! Vyhodnotil som tak ako som vyhodnotil a sam som si priznal ze asi zle. A takisto som napisal ze som pripraveny za to niest zodpovednost v podobe trestu. Ja som za svoje auto zodpovedny bol a to v maximalne moznej miere. Ist v Singapure v poslednych kolach totalnu hranu 3 auta tak tesne za seobou ako sme isli na takych gumach ako sme mali to chce sakra zodpovednost . Mato ti potvrdi ako ferovo som tu situaciu zobral, tak ako on. Niekolkokrat sme sa o tom bavili, kym som si poriadne nepozrel replay tak som to bral tak ako som to vyhodnotil pocas preteku. A ak by si cital a nevytrhaval z konceptu tak dalsia moja veta bola " samozrejme chybujeme vsetci a moze sa to stat kazdemu ale ked uz tak treba niest zodpovednost."

Fakt neviem co tym sledujes, nikoho som nezostrelil nikoho som neposkodil a isiel tak ferovo ako sa len dalo.
[/toggle]

Maros, chtel jsem jen vypichnout tu krasnou vetu dle pravidel, jez jsi uvedl, dle ktere by se mel ridit kazdy. Nekdy to proste nevyjde a clovek to tam posle 'na prasaka' a .. hele, uprime si myslim, ze by melo jit skutecne o fer postoj, o nic vic. Celou dobu se tu pisou kravoviny a defacto nikdo nebyl schopen napsat, o co komu jde. Nic proti tobe nemam, ale treba prave ten tvuj manevr se mi fakt nelibil.. muj nazor (bez vykricniku wink ). Zaroven si nepamatuji situaci, kdy byl RR v B skupine, ze by nekdo mel trest 'start z posledniho mista', nebot vzdy musel byt nejaky vinik, ackoli to rikaji pravidla, ale myslim, ze duvody byly daleko znatelnejsi.
Jako jediny relevantni duvod celeho vlakna beru opravdu jen a pouze nazor Roberta, jinak za celou dobu nebyl nikdo schopen rict neco uzitecneho.
 
01.10.2018, 22:02 - Maroš Hrušovský - Pilot F1 - 136 Příspěvky
Lada sorry ale na rovinu. Moj manever a pokus o predbehnutie bol uplne cisty az do chvile kym mi smyklo zadok. Neviem co sa ti na nom nepacilo. Vobec som to do tej zakruty nepustil na prasaka. Boli sme vedla seba, mal som nos kusok v predu a Mato brzdil dokonca este neskor. Bolo to fer zavodenie. Pozri sa na to ako to videl komisar. Ale ok, nazor ti brat nebudem, ale skus sa pozriet na historiu mojich trestov, skus si pozriet moje suboje v prenosoch. A potom ma poucuj o tom co je na prasaka a co nie. Myslim ze malo kto tu ma toho na rovasi menj ako ja.

Za prve to ze ty nieco nepovazujes za relevantne neznamena ze to relevantne nie je. Od zaciatku tu bolo dost relevantnych nazorov a pohladov na vec a uz ma nebavi ich opakovat.

este aby som doplnil. Ano nepamatas si ze niekto startoval zozadu lebo nestartoval. Nie je casovy priestor aby sa pred restartom skumala situacia a vyhodnocoval vynnik. Startuje sa normalne. ale vynnik je dodatocne potrestany trestom do dalsieho zavodu
 
01.10.2018, 23:50 - Petr Kolář - Administrator - 467 Příspěvky
Tý jo, člověk tady chvíli není a hned 3 stránky příspěvků. Chvíli legenda, chvíli největší průserář :-)
Mám k tomu jen 2 věci:
- v té zatáčce jsem reagoval na pohyb Martina Frajky, který si nedržel stopu v pravé části tratě, ale dostal se až k levému obrubníku. Asi chtěl předjet Lukáše zleva. Je to vidět v replayi na videu od Ládi . Udělal jsem malý pohyb volantem, abych nechal místo vpravo od sebe, ale to bylo zrovna v zatáčce a vypadá to, jako bych to záměrně poslal rovně do bariéry. Jinak při druhém restartu se to samé stalo Michalovi Strejcovskému, který taky udělal malinký pohyb volantem vlevo, když vedle něj Martin Adamec zrovna v zatáčce se snažil předjet Milana.
- samozřejmě, že jsem odpovědný za svoje auto a trest, jaký mi bude udělen, přijmu bez řečí

Petr

 
02.10.2018, 00:00 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 630 Příspěvky
[toggle=Petr Kolář napsáno:]
Tý jo, člověk tady chvíli není a hned 3 stránky příspěvků. Chvíli legenda, chvíli největší průserář :-)
Mám k tomu jen 2 věci:
- v té zatáčce jsem reagoval na pohyb Martina Frajky, který si nedržel stopu v pravé části tratě, ale dostal se až k levému obrubníku. Asi chtěl předjet Lukáše zleva. Je to vidět v replayi na videu od Ládi . Udělal jsem malý pohyb volantem, abych nechal místo vpravo od sebe, ale to bylo zrovna v zatáčce a vypadá to, jako bych to záměrně poslal rovně do bariéry. Jinak při druhém restartu se to samé stalo Michalovi Strejcovskému, který taky udělal malinký pohyb volantem vlevo, když vedle něj Martin Adamec zrovna v zatáčce se snažil předjet Milana.
- samozřejmě, že jsem odpovědný za svoje auto a trest, jaký mi bude udělen, přijmu bez řečí
[/toggle]
Petr, to je pristup! Tak ako to uz odznelo, chybu spravi kazdy. Ziaden pruserar. A v poslednej vete si to vystihol dokonale.
 
02.10.2018, 15:42 - Petr Kolář - Administrator - 467 Příspěvky
Jinak koukám, že v reálu v hlavním závodu F2 došlo v T1 ke kolizi, kdy se piloti otřeli o svodidla a jeli dál celkem bez následků. Je to vidět zde https://youtu.be/AhtvIisApiQ

Petr

 
02.10.2018, 16:39 - Patrik Novotný - Technický vedoucí - 161 Příspěvky
Zrovna porovnání mě a Jachyma v Mexiku bych uplne s tímto nesrovnával, celkem odlišná situace
 
02.10.2018, 16:39 - Tomáš Pošefko - Technický vedoucí - 197 Příspěvky
[toggle=Petr Kolář napsáno:]
Jinak koukám, že v reálu v hlavním závodu F2 došlo v T1 ke kolizi, kdy se piloti otřeli o svodidla a jeli dál celkem bez následků. Je to vidět zde https://youtu.be/AhtvIisApiQ
[/toggle]
Je tam trošku rozdiel amused My máme obyčajné betónové múry a oni majú nejaké zvodidlá ako v Monaku.
 
02.10.2018, 16:49 - 1 Ladislav Skřišovský - Pilot F1 - 111 Příspěvky
[toggle=Maroš Hrušovský napsáno:]
Lada sorry ale na rovinu. Moj manever a pokus o predbehnutie bol uplne cisty az do chvile kym mi smyklo zadok. Neviem co sa ti na nom nepacilo. Vobec som to do tej zakruty nepustil na prasaka. Boli sme vedla seba, mal som nos kusok v predu a Mato brzdil dokonca este neskor. Bolo to fer zavodenie. Pozri sa na to ako to videl komisar. Ale ok, nazor ti brat nebudem, ale skus sa pozriet na historiu mojich trestov, skus si pozriet moje suboje v prenosoch. A potom ma poucuj o tom co je na prasaka a co nie. Myslim ze malo kto tu ma toho na rovasi menj ako ja.

Za prve to ze ty nieco nepovazujes za relevantne neznamena ze to relevantne nie je. Od zaciatku tu bolo dost relevantnych nazorov a pohladov na vec a uz ma nebavi ich opakovat.

este aby som doplnil. Ano nepamatas si ze niekto startoval zozadu lebo nestartoval. Nie je casovy priestor aby sa pred restartom skumala situacia a vyhodnocoval vynnik. Startuje sa normalne. ale vynnik je dodatocne potrestany trestom do dalsieho zavodu
[/toggle]

Marosi, vazne nemam chut tohle dal protahovat, sve jsem jiz sdelil, a stejne jako ty mne, tak ja tebe nejak vnimam. Jen ted poprosim, a uz vazne v tomto vlaknu zmlknu, o priklad, kdy byl v nasledujicim zavode nekdo v B potrestan startem z posledniho mista kvuli zapricinenemu restartu v predchozim zavode? .. Moc diky, chapu ze to zere cas... stejne tak muj postoj k veci, kdy bylo tohle vlakno zalozeno na popud Jary, ktery v te dobe ani nevidel replay. Diks
 
02.10.2018, 16:52 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 630 Příspěvky
videl som prenos
nakoniec, v replayi je presne to, čo som videl aj z prenosu
vlákno založil Patrik, a vôbec nevidím problém, že sa tu o tom diskutuje vo vlákne všeobecná diskusia... už v popise má, že sa tu môže diskutovať o čomkoľvek
 
05.10.2018, 17:17 - Miroslav Chvojka - - 80 Příspěvky
Tohle moc nechapu. Chapu, ze byl restart kvuli cloveku, co to posral xxx lidem pred T1... Ale uz nerozumim tomu, proc dotycny vlastne pokracoval nadale v zavode, kdyz po vlastni chybe urval predni kolo a bylo pro nej po zavode. Ve finale dotycny jeste vyhral zavod... Tohle nejde ani adekvatne potrestat, jelikoz jedina moznost je stop na pristi zavod, jelikoz Kolar nemel mit z Ruska ani bod...

Uvedu priklad: Nepovede se mi start, poseru to v T1, schvlane zbouram xx lidi, bude restart. V nem nastoupim a dojedu si pro body, ktere bych nemel mit. Jeste po zavode treba napisu "seklo se mi to - chybou serveru". A to vse bez trestne? Tezce pritazeny za vlasy, bez urazky.
Rozhodl se ho nekdo netrestat z duvodu, ze se tam udajne zarazil? Vzdit nema co delat za limitama trate, jednoznacne jeho chyba.. Kdyby jezdil tak jak pravidla dovoluji, tak se mu toto nestane
 
05.10.2018, 17:50 - Petr Kolář - Administrator - 467 Příspěvky
[toggle=Miroslav Chvojka napsáno:]
Tohle moc nechapu. Chapu, ze byl restart kvuli cloveku, co to posral xxx lidem pred T1... Ale uz nerozumim tomu, proc dotycny vlastne pokracoval nadale v zavode, kdyz po vlastni chybe urval predni kolo a bylo pro nej po zavode. Ve finale dotycny jeste vyhral zavod... Tohle nejde ani adekvatne potrestat, jelikoz jedina moznost je stop na pristi zavod, jelikoz Kolar nemel mit z Ruska ani bod...

Uvedu priklad: Nepovede se mi start, poseru to v T1, schvlane zbouram xx lidi, bude restart. V nem nastoupim a dojedu si pro body, ktere bych nemel mit. Jeste po zavode treba napisu "seklo se mi to - chybou serveru". A to vse bez trestne? Tezce pritazeny za vlasy, bez urazky.
Rozhodl se ho nekdo netrestat z duvodu, ze se tam udajne zarazil? Vzdit nema co delat za limitama trate, jednoznacne jeho chyba.. Kdyby jezdil tak jak pravidla dovoluji, tak se mu toto nestane
[/toggle]
Se podívej pořádně. Jsem instinktivně trhnul volantem na pohyb Martina Frajky vlevo, který potom vyjel až na obrubník, takže jsem neměl místo.
Píšeš, jako bych se schválně naboural a pak schválně vyhrál. Maršál rozhodl, tak nevím, proč se v tom dloubáš. Termín na odvolání vypršel.

Petr

 
05.10.2018, 17:57 - Miroslav Chvojka - - 80 Příspěvky
[toggle=Petr Kolář napsáno:]
Miroslav Chvojka napsáno:

Tohle moc nechapu. Chapu, ze byl restart kvuli cloveku, co to posral xxx lidem pred T1... Ale uz nerozumim tomu, proc dotycny vlastne pokracoval nadale v zavode, kdyz po vlastni chybe urval predni kolo a bylo pro nej po zavode. Ve finale dotycny jeste vyhral zavod... Tohle nejde ani adekvatne potrestat, jelikoz jedina moznost je stop na pristi zavod, jelikoz Kolar nemel mit z Ruska ani bod...

Uvedu priklad: Nepovede se mi start, poseru to v T1, schvlane zbouram xx lidi, bude restart. V nem nastoupim a dojedu si pro body, ktere bych nemel mit. Jeste po zavode treba napisu "seklo se mi to - chybou serveru". A to vse bez trestne? Tezce pritazeny za vlasy, bez urazky.
Rozhodl se ho nekdo netrestat z duvodu, ze se tam udajne zarazil? Vzdit nema co delat za limitama trate, jednoznacne jeho chyba.. Kdyby jezdil tak jak pravidla dovoluji, tak se mu toto nestane

Se podívej pořádně. Jsem instinktivně trhnul volantem na pohyb Martina Frajky vlevo, který potom vyjel až na obrubník, takže jsem neměl místo.
Píšeš, jako bych se schválně naboural a pak schválně vyhrál. Maršál rozhodl, tak nevím, proč se v tom dloubáš. Termín na odvolání vypršel.
[/toggle]
Reagoval si na soupere, ktery ti nenechal misto, to mi neco pripomina... Me je jedno jak rozhodl nekdo, jen se udivuji nad tim, jak to bylo posouzeno. Nejedna se tu o me, takze jsem ani nemel v planu reagovat, ale nedalo mi to amused schvalne, neschvalne, kdo vi... To, ze si vyhral zavod super, ale dle meho nazoru si v nem uz nemel pokracovat.
A nejedna se tu o protesty, je to vseobecna diskuze, tak nevidim problem s vyjadrenim. To, ze mam nazor jiny nez lidi co to posuzujou me netrapi, ani palecky dolu me netrapej amused
 
06.10.2018, 00:33 - Andrej Marečák - Technický vedoucí - 230 Příspěvky
To je ten precedens o ktorom som písal. Ale už to nechajme tak, hádam nikoho nenapadne to čo tu napísal Miro.
 
06.10.2018, 07:56 - Robert Konrád - Pilot GP2 - 77 Příspěvky
[toggle=Andrej Marečák napsáno:]
To je ten precedens o ktorom som písal. Ale už to nechajme tak, hádam nikoho nenapadne to čo tu napísal Miro.
[/toggle]

On to nikdo nemusí dělat schválně, ale každá nehoda se zdí, či svodidly s poškozením soupeře, teď nemůže být trestaná...
 
06.10.2018, 09:55 - Miroslav Chvojka - - 80 Příspěvky
Presne jak rikas Robert smiling.
 
06.10.2018, 15:11 - Martin Slezar - Administrator - 1019 Příspěvky
[toggle=Miroslav Chvojka napsáno:]
Presne jak rikas Robert smiling.
[/toggle]
Pánové nemáte pravdu.... pokud bude zeď v pořádku bude se trestat dle zásluh. Pokud tam, nebo i na jiné části tratě, bude chyba kterou se nám nepodaří odstranit, budeme nuceni na takové trati jet zrovna tak, jako posuzovat s ohledem na takovou chybu.
Nevzniká tímto vůbec žádný precedens, jen maršál využil svého lidského faktoru k posouzení celé situace. Takovýto lidský přístup nejde popsat v pravidlech, ale je správné se na to podívat i v tomto světle.
 
06.10.2018, 16:56 - Miroslav Chvojka - - 80 Příspěvky
Zed neni v poradku protoze tam stoji nebo jak? zaseknes se o ni, to je jasny, dnes jsem si to sam zkusil... a po zhlednuti prilozeneho videa, dotycny narazil do zdi ve vyssi jak 300km/h rychlosti a skoro PRIMO... cekas, ze v realu se ti to kolo neurve? ja myslim, ze urve i kdyby byla zed v poho, jak tu pisete. To kolo by se rozjebalo stejne jak domecek z karet, eh.. nehlede na to, ze jezdec byl proste pul metru za limitama trate,..
 
06.10.2018, 17:16 - Robert Konrád - Pilot GP2 - 77 Příspěvky
[toggle=Martin Slezar napsáno:]
Miroslav Chvojka napsáno:

Presne jak rikas Robert smiling.

Pánové nemáte pravdu.... pokud bude zeď v pořádku bude se trestat dle zásluh. Pokud tam, nebo i na jiné části tratě, bude chyba kterou se nám nepodaří odstranit, budeme nuceni na takové trati jet zrovna tak, jako posuzovat s ohledem na takovou chybu.
Nevzniká tímto vůbec žádný precedens, jen maršál využil svého lidského faktoru k posouzení celé situace. Takovýto lidský přístup nejde popsat v pravidlech, ale je správné se na to podívat i v tomto světle.
[/toggle]

V RF2 je to takhle se zdmi všude, je to neduh RF2, v 90ti%tech případů se ti při náraze do zdi propadne kolo do zdi... Jsem moc zvědavý, až se to stane někomu jinému, ale ze středu pole a na jiné trati, na ten váš lidský přístup... Je to precedens jak hrom a ne že ne...
 
06.10.2018, 17:34 - Martin Slezar - Administrator - 1019 Příspěvky
[toggle=Robert Konrád napsáno:]
Martin Slezar napsáno:

Miroslav Chvojka napsáno:

Presne jak rikas Robert smiling.

Pánové nemáte pravdu.... pokud bude zeď v pořádku bude se trestat dle zásluh. Pokud tam, nebo i na jiné části tratě, bude chyba kterou se nám nepodaří odstranit, budeme nuceni na takové trati jet zrovna tak, jako posuzovat s ohledem na takovou chybu.
Nevzniká tímto vůbec žádný precedens, jen maršál využil svého lidského faktoru k posouzení celé situace. Takovýto lidský přístup nejde popsat v pravidlech, ale je správné se na to podívat i v tomto světle.


V RF2 je to takhle se zdmi všude, je to neduh RF2, v 90ti%tech případů se ti při náraze do zdi propadne kolo do zdi... Jsem moc zvědavý, až se to stane někomu jinému, ale ze středu pole a na jiné trati, na ten váš lidský přístup... Je to precedens jak hrom a ne že ne...
[/toggle]
Celou žáležitost už řeším. Shromažďuji názory i informace a předpokládám, že se celá záležitost dořeší ještě před zítřejším závodem. Je třeba tato fakta vzít v potaz a dohodnout se nejen na vedení ligy, ale především s maršály, aby rozhodování bylo konzistentní, napříč ligou.
 
07.10.2018, 09:54 - Martin Slezar - Administrator - 1019 Příspěvky
Na základě diskuzí tohoto vlákna byla svolána schůze vedení a maršálů ČF1L. O jejich výsledku vás budeme informovat v novinkách a tuto diskuzi tedy uzavírám. Děkuji