Všeobecná diskuze • RGPL vs CF1L |
03.02.2019, 21:34 - Martin Slezar - Administrator - 1019 Příspěvky
Zde muzete napsat vase fakticke poznamky k prubehu zavodu nebo poruseni pravidel ci fair play |
03.02.2019, 21:37 - Michal Strejcovský - Pilot RC modelů - 5 Příspěvky
Prosím prošetřit 3. kolo konec dlouhé rovinky v S2 mi Bob Steiger vlítnul do brzdné zóny. Neměl jsem čas zareagovat a poškodil jsem si levé zavěšení nárazem do auta Boba a následně bariéry. V boxech jsem strávil 234 sekund. |
04.02.2019, 21:34 - Šmarda Zdeněk - Pilot RC modelů - 8 Příspěvky
Tak jsem sesbíral nějaký výtky, tak zde je přepis: 247 - 1. kolo - Ondra Nigrin - nebezpečný návrat - prosím pozor na to. 2699 - 21. kolo - Patrik Novotný - divebomb s nárazem, následné vytlačení mimo trať před Cčkem a zisk pozice. 3488 - 26. kolo - Tomáš Pošefko - nebezpečný návrat na trať. 3814 - 29. kolo - Jaroslav Střišovský - Nehoda na cílovce kde srazil celkem 4 auta. Nevím jak u vás probíhá řešení protestů, tak se asi domluvíme s Marošem na FB / TS jak postupovat dál a jak a jestli budeme vůbec řešit... Minimálně by bylo super se na to alespoň podívat a vzít si ponaučení do příště. Hádám i u nás toho pár bylo. Jinak já ze svého pohledu - pecka závod, za mě krásně čistej, nějaký nehody kontakty jsou vždy, to k tomu patří, díky za něj - těším se na F1. |
04.02.2019, 21:58 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 630 Příspěvky
ešte raz omluva všetkým, ktorých som zostrelil, bol som v tom, že je koniec, no chýbalo ešte jedno kolo.. pokašlal som to |
04.02.2019, 22:22 - Robert Konrád - Pilot GP2 - 77 Příspěvky
Sorry, asi mi do toho nic není, ale můj názor je, že po závodě by se mělo dojet do boxů a ne se snažit sestřelit co nejvíc soupeřů... |
05.02.2019, 08:16 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 630 Příspěvky
to som ani nechcel, keby si si to pozrel, tak by si vedel, som tam zazmetkoval |
08.02.2019, 20:59 - Jáchym Švejnoha - Technický vedoucí - 284 Příspěvky
Tak už sem se z tý chřipajzny tak nějak dostal, tak mám taky něco. Start, první zatáčka, Lukáš Chocholouš mě vyrazil z trati, celý kolo do boxu s volantem otočeným o 90° a pak úchvatná opravička trvající 327s, moc pěknej závod. Děkuju. Ex Big Mac Boss |
09.02.2019, 23:52 - Petr Hejzlar - Pilot RC modelů - 2 Příspěvky
[toggle=Jáchym Švejnoha napsáno:] Tak už sem se z tý chřipajzny tak nějak dostal, tak mám taky něco. Start, první zatáčka, Lukáš Chocholouš mě vyrazil z trati, celý kolo do boxu s volantem otočeným o 90° a pak úchvatná opravička trvající 327s, moc pěknej závod. Děkuju. [/toggle]Pokud bych tento incident řešil já, tak bych to bral jako RI. Důvod ? Protože vím, že L Chocholouš a hromada dalších jezdí pouze cockpit kameru, tak když se podíváš do replaye, tak to že se mu z pravé strany řítí P. Rusiňák do takové ošklivé mezery. Z cockpit kamery není do poslední chvíle vůbec vidět. |
16.02.2019, 14:51 - Šmarda Zdeněk - Pilot RC modelů - 8 Příspěvky
Omlouvám se za pozdní reakce, ale byl sem služebně tento týden v Srbsku. Kluci mi sepsali tresty, napsali k tomu komentář, já na to mrknul, protřídil a napsal k tomu, když sem měl potřebu, taky napsat něco svého. Tak to konečně zveřejňuji. Každopádně z mé strany - neviděl sem zatím nic z pohledu kdy pan Syrovatský, se hned do nás pustil jestli jsme normální (narozdíl od něj to píšu slušně) - už jen to, že frajer asi nevěděl která bije, má potřebu hned udělat takovou kaňku po konci závodu, aniž by ve finále věděl co se na trati dělo - ale jestli mu stačí jedna paní povídala, ok... Tak doufám, že se podívá co vyváděli kluci z druhý strany.... Osobně jsem teda šokovanej těma kontaktama - nechci se teď pouštět do nějakých rozborů, jestli to bylo přemotivovaností, rychlostí modů, nebo jestli prostě takhle vy tady jezdíte furt (za mě hlavně nepochopitelné zavírání zatáček když máte vedle sebe auto - sice jste to dělali i v GT3, ale rychlost a váha toho auta tomu nedávala takovou váhu a dalo se nad tím lehce mávnout rukou, ale tady to bylo hodně hnusný, co to s tou formulí udělalo potom) - padlo v rozhovoru s Martinem i to, že i naše neznalost modu a tím, že vy už se mezisebou znáte a víte jak jezdíte, tomu dopomohlo - taky je to jedna z variant, protože už ze startu bylo vidět, že my šetŕíme boosty, vy si tam s tím co vím šolicháte hore dole, to my neumíme. Já teď mám bohužel pro další řešení s Martinem a Marošem dovolenou, ale doufám, že se k tomu vrátíme s klukama a mrkneme se na to... Pokud pan Syrovatský má s něčím problém a po konci závodu to tak vypadalo - hodně se divím, že nepřišel ze strany ČF1L jedinej protest... Takže, pokud něco bylo, prosím napište to, dyť o nic nejde... Já jsem osobně se závody hodně spokojenej. Jsem rád, že to dopadlo, že se to stalo, na výsledku mě osobně vůbec nezáleží - jsem rád, že jsme se s klukama z vedení domluvili a že máme na čem stavět... I proto bych byl rád, aby se pročistil vzduch i mezi jezdci a byl klid a nepanovalo žádné napětí Byl to takovej nápad udělat takovej týmovej závod... v budoucnu už takovej blbej :-D nápad mít nebudeme a pojedeme si každý po svým, ale myslím si, že je super mít jednou za čas na startu 30 a víc aut ne? A zajet si taky nějak jinak a s jinými lidmi. Takže díky za závod! Polesný ( Rusiňák ) - 1521 - Auta už se překrývají, stejně jel Patrik na vnitřek a kolize Pásztor ( Pošefko ) - 2309 - Divebomb z kilometru s nárazem Pásztor ( Pošefko ) - 3195 ( sražení Danka na rovince - jasný úmysl, to bylo jako co? ) Pásztor ( Pošefko ) - 3203 ( opět úmyslný náraz - otevře zatáčku a pak mu to pichne do auta na vnitřku?) Sedláček ( Rusiňák ) - 122 ( zavření zatáčky a polohodiny ) Sedláček ( Nigrin ) - 1016 ( divebomb a kolize ) Hejzlar ( Hrušovský ) - 209 - RACING INCIDENT Hejzlar ( Slatina ) - 1069 - Co to jako mělo bejt? Hejzlar ( Hošek ) - 1391 - sporné, ale co neubrzdíš, to neukecáš - muj koment že to Hejzlar zadupl při změně směru Jandus ( Hošek ) - 297 - Hošek totální divebomb ve stylu buď uhneš, nebo jí schytáš...ale budiž...pokud jednou tak ok, kluci se nepohodli - muj koment zase je, že to nebylo nic tak závaźnýho, ale takovej mánevr když chce udělat, tak musí ubrzdit a to Ondra nezvládl a vypinkl Janduse, který ovšem mohl tušit, že to nezvládne. Jandus ( Novotný ) - 1251 - Jezdecká chyba, následně kolize, Novotný bez šance na reakci - RACING INCIDENT Jandus dostal průjezd okamžitě za nerespektování modré vlajky...že by nějak moc brzdil jsem si nevšiml...Syrovatský za nim byl 7 zatáček Šmarda ( Hošek ) - 563 - naprosto nechápu co tam frajer vymejšlel...nepozornost, poškodila Jimmyho, jasný trest Šmarda ( Slatina ) - 2874 - Zdeněk tam nastrčil nos, tak přes něj dostal - RACING INCIDENT - Můj koment ohledně třeba ostatní - pěkný manévr na brzdy, kdyby Slatina do mě nezatočil, krásně jsem se omotal kolem apexu a pokračoval, ne jak kluci výše předjížděli na brzdy spíše stylem vytlačením pryč ze zatáčky. Kutka ( Rusiňák ) - 48 - Zkusil nastrčit nos a opět přes něj dostal - Chyba Kutka Nesvadba ( Nigrin ) - 211 - Kluci se nepohodli, ale v rámci prvního kola OK Nesvadba ( Nigrin ) - 321 - ťukanec, kterej zhruba tak vyrovnává účet mezi těmito dvěma, mírna vina na straně Vladka - za mě daleko větší vina na straně Vladka Kutsak ( Veselý ) - 1463 - Nejspíš o Alexovi Honza nevěděl...ale tím hitem získal pozici a nevrátil jí zpět - SPORNÉ |
16.02.2019, 15:56 - Tomáš Pošefko - Technický vedoucí - 197 Příspěvky
[toggle=Šmarda Zdeněk napsáno:] Omlouvám se za pozdní reakce, ale byl sem služebně tento týden v Srbsku. [/toggle]Kluci mi sepsali tresty, napsali k tomu komentář, já na to mrknul, protřídil a napsal k tomu, když sem měl potřebu, taky napsat něco svého. Tak to konečně zveřejňuji. Každopádně z mé strany - neviděl sem zatím nic z pohledu kdy pan Syrovatský, se hned do nás pustil jestli jsme normální (narozdíl od něj to píšu slušně) - už jen to, že frajer asi nevěděl která bije, má potřebu hned udělat takovou kaňku po konci závodu, aniž by ve finále věděl co se na trati dělo - ale jestli mu stačí jedna paní povídala, ok... Tak doufám, že se podívá co vyváděli kluci z druhý strany.... Osobně jsem teda šokovanej těma kontaktama - nechci se teď pouštět do nějakých rozborů, jestli to bylo přemotivovaností, rychlostí modů, nebo jestli prostě takhle vy tady jezdíte furt (za mě hlavně nepochopitelné zavírání zatáček když máte vedle sebe auto - sice jste to dělali i v GT3, ale rychlost a váha toho auta tomu nedávala takovou váhu a dalo se nad tím lehce mávnout rukou, ale tady to bylo hodně hnusný, co to s tou formulí udělalo potom) - padlo v rozhovoru s Martinem i to, že i naše neznalost modu a tím, že vy už se mezisebou znáte a víte jak jezdíte, tomu dopomohlo - taky je to jedna z variant, protože už ze startu bylo vidět, že my šetŕíme boosty, vy si tam s tím co vím šolicháte hore dole, to my neumíme. Já teď mám bohužel pro další řešení s Martinem a Marošem dovolenou, ale doufám, že se k tomu vrátíme s klukama a mrkneme se na to... Pokud pan Syrovatský má s něčím problém a po konci závodu to tak vypadalo - hodně se divím, že nepřišel ze strany ČF1L jedinej protest... Takže, pokud něco bylo, prosím napište to, dyť o nic nejde... Já jsem osobně se závody hodně spokojenej. Jsem rád, že to dopadlo, že se to stalo, na výsledku mě osobně vůbec nezáleží - jsem rád, že jsme se s klukama z vedení domluvili a že máme na čem stavět... I proto bych byl rád, aby se pročistil vzduch i mezi jezdci a byl klid a nepanovalo žádné napětí Byl to takovej nápad udělat takovej týmovej závod... v budoucnu už takovej blbej :-D nápad mít nebudeme a pojedeme si každý po svým, ale myslím si, že je super mít jednou za čas na startu 30 a víc aut ne? A zajet si taky nějak jinak a s jinými lidmi. Takže díky za závod! Polesný ( Rusiňák ) - 1521 - Auta už se překrývají, stejně jel Patrik na vnitřek a kolize Pásztor ( Pošefko ) - 2309 - Divebomb z kilometru s nárazem Pásztor ( Pošefko ) - 3195 ( sražení Danka na rovince - jasný úmysl, to bylo jako co? ) Pásztor ( Pošefko ) - 3203 ( opět úmyslný náraz - otevře zatáčku a pak mu to pichne do auta na vnitřku?) Sedláček ( Rusiňák ) - 122 ( zavření zatáčky a polohodiny ) Sedláček ( Nigrin ) - 1016 ( divebomb a kolize ) Hejzlar ( Hrušovský ) - 209 - RACING INCIDENT Hejzlar ( Slatina ) - 1069 - Co to jako mělo bejt? Hejzlar ( Hošek ) - 1391 - sporné, ale co neubrzdíš, to neukecáš - muj koment že to Hejzlar zadupl při změně směru Jandus ( Hošek ) - 297 - Hošek totální divebomb ve stylu buď uhneš, nebo jí schytáš...ale budiž...pokud jednou tak ok, kluci se nepohodli - muj koment zase je, že to nebylo nic tak závaźnýho, ale takovej mánevr když chce udělat, tak musí ubrzdit a to Ondra nezvládl a vypinkl Janduse, který ovšem mohl tušit, že to nezvládne. Jandus ( Novotný ) - 1251 - Jezdecká chyba, následně kolize, Novotný bez šance na reakci - RACING INCIDENT Jandus dostal průjezd okamžitě za nerespektování modré vlajky...že by nějak moc brzdil jsem si nevšiml...Syrovatský za nim byl 7 zatáček Šmarda ( Hošek ) - 563 - naprosto nechápu co tam frajer vymejšlel...nepozornost, poškodila Jimmyho, jasný trest Šmarda ( Slatina ) - 2874 - Zdeněk tam nastrčil nos, tak přes něj dostal - RACING INCIDENT - Můj koment ohledně třeba ostatní - pěkný manévr na brzdy, kdyby Slatina do mě nezatočil, krásně jsem se omotal kolem apexu a pokračoval, ne jak kluci výše předjížděli na brzdy spíše stylem vytlačením pryč ze zatáčky. Kutka ( Rusiňák ) - 48 - Zkusil nastrčit nos a opět přes něj dostal - Chyba Kutka Nesvadba ( Nigrin ) - 211 - Kluci se nepohodli, ale v rámci prvního kola OK Nesvadba ( Nigrin ) - 321 - ťukanec, kterej zhruba tak vyrovnává účet mezi těmito dvěma, mírna vina na straně Vladka - za mě daleko větší vina na straně Vladka Kutsak ( Veselý ) - 1463 - Nejspíš o Alexovi Honza nevěděl...ale tím hitem získal pozici a nevrátil jí zpět - SPORNÉ Pásztor ( Pošefko ) - 3195 ( sražení Danka na rovince - jasný úmysl, to bylo jako co? ) Pásztor ( Pošefko ) - 3203 ( opět úmyslný náraz - otevře zatáčku a pak mu to pichne do auta na vnitřku?) Chcel by som pridať svoj pohľad na tieto 2 incidenty, u ktorých ste mi asi musel vidieť do hlavy, keď môžete posúdiť, že to bolo úmyselné, no mýlite sa. Pri tom prvom incidente som prvýkrát - počas pretekov - nechal otvorené DRS aj v tejto zatáčke a keď som vybočil zo stopy a išiel sa zaradiť vedľa neho, musel som korigovať začínajúci šmyk - spôsobený práve tým otvoreným DRS. Pri druhom incidente, teda brzdení z rovinky, kde sa odohral prvý incident, som tam proste Pásztora nečakal. Tiež môžem povedať že to bol divebomb... Nie som typ človeka (asi ako Schumi), ktorý by bol schopný to do niekoho vysypať kvôli umiestneniu v pretekoch, v ktorých by bodovaniu nepomohla moja, a asi ani Pasztorova pozícia. Ešte raz - prvý incident bol spôsobený mojou chybou, no určite to nebol úmysel. |
16.02.2019, 16:02 - Jiří Syrovatský - Technický vedoucí - 305 Příspěvky
[toggle=Šmarda Zdeněk napsáno:] Omlouvám se za pozdní reakce, ale byl sem služebně tento týden v Srbsku. [/toggle]Kluci mi sepsali tresty, napsali k tomu komentář, já na to mrknul, protřídil a napsal k tomu, když sem měl potřebu, taky napsat něco svého. Tak to konečně zveřejňuji. Každopádně z mé strany - neviděl sem zatím nic z pohledu kdy pan Syrovatský, se hned do nás pustil jestli jsme normální (narozdíl od něj to píšu slušně) - už jen to, že frajer asi nevěděl která bije, má potřebu hned udělat takovou kaňku po konci závodu, aniž by ve finále věděl co se na trati dělo - ale jestli mu stačí jedna paní povídala, ok... Tak doufám, že se podívá co vyváděli kluci z druhý strany.... Osobně jsem teda šokovanej těma kontaktama - nechci se teď pouštět do nějakých rozborů, jestli to bylo přemotivovaností, rychlostí modů, nebo jestli prostě takhle vy tady jezdíte furt (za mě hlavně nepochopitelné zavírání zatáček když máte vedle sebe auto - sice jste to dělali i v GT3, ale rychlost a váha toho auta tomu nedávala takovou váhu a dalo se nad tím lehce mávnout rukou, ale tady to bylo hodně hnusný, co to s tou formulí udělalo potom) - padlo v rozhovoru s Martinem i to, že i naše neznalost modu a tím, že vy už se mezisebou znáte a víte jak jezdíte, tomu dopomohlo - taky je to jedna z variant, protože už ze startu bylo vidět, že my šetŕíme boosty, vy si tam s tím co vím šolicháte hore dole, to my neumíme. Já teď mám bohužel pro další řešení s Martinem a Marošem dovolenou, ale doufám, že se k tomu vrátíme s klukama a mrkneme se na to... Pokud pan Syrovatský má s něčím problém a po konci závodu to tak vypadalo - hodně se divím, že nepřišel ze strany ČF1L jedinej protest... Takže, pokud něco bylo, prosím napište to, dyť o nic nejde... Já jsem osobně se závody hodně spokojenej. Jsem rád, že to dopadlo, že se to stalo, na výsledku mě osobně vůbec nezáleží - jsem rád, že jsme se s klukama z vedení domluvili a že máme na čem stavět... I proto bych byl rád, aby se pročistil vzduch i mezi jezdci a byl klid a nepanovalo žádné napětí Byl to takovej nápad udělat takovej týmovej závod... v budoucnu už takovej blbej :-D nápad mít nebudeme a pojedeme si každý po svým, ale myslím si, že je super mít jednou za čas na startu 30 a víc aut ne? A zajet si taky nějak jinak a s jinými lidmi. Takže díky za závod! Polesný ( Rusiňák ) - 1521 - Auta už se překrývají, stejně jel Patrik na vnitřek a kolize Pásztor ( Pošefko ) - 2309 - Divebomb z kilometru s nárazem Pásztor ( Pošefko ) - 3195 ( sražení Danka na rovince - jasný úmysl, to bylo jako co? ) Pásztor ( Pošefko ) - 3203 ( opět úmyslný náraz - otevře zatáčku a pak mu to pichne do auta na vnitřku?) Sedláček ( Rusiňák ) - 122 ( zavření zatáčky a polohodiny ) Sedláček ( Nigrin ) - 1016 ( divebomb a kolize ) Hejzlar ( Hrušovský ) - 209 - RACING INCIDENT Hejzlar ( Slatina ) - 1069 - Co to jako mělo bejt? Hejzlar ( Hošek ) - 1391 - sporné, ale co neubrzdíš, to neukecáš - muj koment že to Hejzlar zadupl při změně směru Jandus ( Hošek ) - 297 - Hošek totální divebomb ve stylu buď uhneš, nebo jí schytáš...ale budiž...pokud jednou tak ok, kluci se nepohodli - muj koment zase je, že to nebylo nic tak závaźnýho, ale takovej mánevr když chce udělat, tak musí ubrzdit a to Ondra nezvládl a vypinkl Janduse, který ovšem mohl tušit, že to nezvládne. Jandus ( Novotný ) - 1251 - Jezdecká chyba, následně kolize, Novotný bez šance na reakci - RACING INCIDENT Jandus dostal průjezd okamžitě za nerespektování modré vlajky...že by nějak moc brzdil jsem si nevšiml...Syrovatský za nim byl 7 zatáček Šmarda ( Hošek ) - 563 - naprosto nechápu co tam frajer vymejšlel...nepozornost, poškodila Jimmyho, jasný trest Šmarda ( Slatina ) - 2874 - Zdeněk tam nastrčil nos, tak přes něj dostal - RACING INCIDENT - Můj koment ohledně třeba ostatní - pěkný manévr na brzdy, kdyby Slatina do mě nezatočil, krásně jsem se omotal kolem apexu a pokračoval, ne jak kluci výše předjížděli na brzdy spíše stylem vytlačením pryč ze zatáčky. Kutka ( Rusiňák ) - 48 - Zkusil nastrčit nos a opět přes něj dostal - Chyba Kutka Nesvadba ( Nigrin ) - 211 - Kluci se nepohodli, ale v rámci prvního kola OK Nesvadba ( Nigrin ) - 321 - ťukanec, kterej zhruba tak vyrovnává účet mezi těmito dvěma, mírna vina na straně Vladka - za mě daleko větší vina na straně Vladka Kutsak ( Veselý ) - 1463 - Nejspíš o Alexovi Honza nevěděl...ale tím hitem získal pozici a nevrátil jí zpět - SPORNÉ Myslím si, že moje reakce byla ještě adekvátní vzhledem k tomu, že jsem to napsal a neřekl. Když i vezmu v potaz to, že to bylo hned po závodě a určitý adrenalin ještě nevyprchal (což jsem si původně myslel, že pochopit dokážeš). Pokud ti vadí co jsem napsal po závodě na vaší adresu, tak jsi měl slyšet co nám řekl Vojta Polesný na našem Team Speak serveru. Vůbec si nebral žádné servítky a dost tvrdě a sprostě nás zkritizoval. Důvod proč jsem to hned po závodě napsal byl ten, že ikdyž spousta z vás přede mnou měla modrou vlajka, tak mě nehodlala pustit a pokud už mě pustili, tak to bylo v zatáčce s tim, že si vzali vnitřní čistou stopu, jeli pomalu a mě nechali vnější špinavou stopu nebo do zatáčky s tim, že si nechali vnější nájezdovou stopu a mně nechali vnitřní stopu, což pro mě není správné pouštění, když to vezmu celé. Byly tam i výjimky od vás, ale za celej závod jsem viděl asi jen 2. Někdo, ještě nevím kdo mě pustil v boxech při zastávce v boxech a někdo mě pustil hned po první zatáčce okruhu. Za další, to co jsem napsal po závodě, jsem napsal jen z mého pohledu, protože asi těžko můžu vidět co dělají ostatní během závodu, když jedu sám ze svýho pohledu. Protest z mojí strany nepřišel, protože v následujících dnech po závodě jsem se díval na stream Marka Slezara a prošel z části i tvůj. A z toho co jsem viděl, jsem radost neměl, protože to co, někteří z nás předváděli se mi opravdu nelíbilo. Přišlo mi to jako by jelo 10 Bottasů od vás vs 5 Bottasů + 5 Maldonádů od nás. Každopádně celkem překvapilo, jak v klidu jsi byl na svém streamu a uklidňoval i ostatní. Ikdyž po závodě i po týdnu mimo bez všech faktů, je každej rejpal, že. :-) Kromě toho jsem si s pár lidma od vás v dalších dnech po závodě napsal a pročistili jsme vody si myslim dostatečně. A to je asi tak všechno co bych k tomu mohl napsat. Jirka "Ralf" Syrovatský |
16.02.2019, 16:53 - Šmarda Zdeněk - Pilot RC modelů - 8 Příspěvky
Tak pak v pořádku... já sem zase rád, že si to vyřídíme tady... v klidu... já totiž jak říkám - po závodě utekl do Srbska, kluky jsem požádal aby to sepsali... a než sem se vrátil, tak je to trošku dýl - proto to posílám až teď... není to z důvodu že bych chtěl snad néjak teď vysírat... |
16.02.2019, 18:48 - Jiří Syrovatský - Technický vedoucí - 305 Příspěvky
Pár pouštění o kolo ze závodu: 1. Vim, že Steiger u vás nejezdí moc dobře F1 (někdo mi to řikal), ale jde o princip. 2. Velká výjimka - poprvé za 10 let mě někdo takto suprově pustil. 3. Další dobré puštění o kolo zpět. 4. Neříkej mi, že to bylo 7 zatáček, protože to bylo celý kolo. A ikdyby to bylo 7 zatáček, tak i tak je to dost na puštění jezdce o kolo zpět. 0:07 - pustí mě nebo ne? okej asi ne, tak radši brzdim dřív 0:45 - oba předjíždíme jezdce o kolo zpět 1:31 - po pravotočivé zatáčce na rovince jdu trochu doprava, že ho vezmu teda z prava, že mě pustí 1:33 - aha on jede taky doprava, tak to beru rychle doleva 1:37 - musim najíždět spíše z prostředka trati, protože na vnějšku byl Jandus 1:40 - ještě mě pro jistotu zezadu ťukne 5. Ano pustil jsi mě, ale celou dobu nevim jestli mě chceš nebo necheš pustit. Byly bysme v sobě kdybych nebrzdil trochu později a nenacpal se tam ZASE z prostředka trati, protože ty jsi byl na vnějšku trati? 6. Další dobré puštění o kolo zpět. 7. 0:03 - blikají celou cílovku modré vlajky 0:16 - pouští mě nebo si najíždí do další zatáčky? 0:19 - ZASE z prostředka trati, protože na vnějšku byl Nesvadba 8. 0:13 - po pravotočivé zatáčce na rovince jdu trochu doprava, že ho vezmu teda z prava, že mě pustí 0:14 - aha on jede taky doprava, tak to beru doleva 0:18 - ZASE z prostředka trati, protože na vnějšku byl Steiger Jirka "Ralf" Syrovatský |
16.02.2019, 19:07 - Šmarda Zdeněk - Pilot RC modelů - 8 Příspěvky
Teď ale teda upřímně... a nejsi ty nějak moc rozmazlený? :-D jako OK, jezdec má modrou, ale nemá povinnost ti uhnout bůhví kam a nebo co.... Nevím o jakým z prostřed tratě... měl si všude krásný místo.... Předjíždění okolo je, že s tebou nebojuji, ne že tě pustím tak, že nic neztratíš... On i jezdec o kolo má závod.... Jandus - ano, to je na facku, ale jinak nevidím osobně nikde žádnej problém... Nikdy sem při pouštění okolo neuhnul mimo stopu a nikdo to ani neudělám. Sem vepředu, volím si stopu a pustím tě tak abych já ztratil co nejméně času - takže zůstávám ve stopě a nechám tě jít dovnitřku jako klasický předjížděcí manévr - akorát tedy s tím rozdílem, že brzdím dřív a nebráním se... Jezdím X let vytrvaláky - takhle se prostě pouští... není to KVALIFIKACE ve F1 kdy musím pomalu skočit za zábradlí... Mít svěla - asi ti zablikám - "hele, poď", ale to jaksi formule nemají... Osobně s tím co jsem viděl jsem neměl problém. Bob tě držel taky dýl. Taky bych byl naštvanej, ale dělá to i u nás a drží se jen pravidla co nejrychleji na bezpečný místě... prostě vykroužil ty pomalý zatáčky a na výjezdu na rovinku tě pustil. Tady bych opět řekl - ze zkušenosti třeba opět z vytrvaláku - takhle by tě pustil každej a nijak jinak či dřív by ti neuhýbal.... A rozhodně by nezastavoval v těch esíčkách... Můj názor a myslím si že ne můj - já sem samozřejmě taky naštvanej (a když sem jezdíval ještě i na lize aktivně a ve většině vítězil) když sem potkával auta o kolo, ale nikdy mě nenapadlo, že by kuli mě skákali někam mimo trať, zastavovali, nebo někde vyloženě brzdili... Prostě až příjde vhodný okamžik (na brzdy, na výjezdu) tak byl pomalejší a já je předjel... this is racing.... nejsi na trati sám, naštěstí... Ale jak říkám - Jandus, to bylo na pentli... |
16.02.2019, 19:34 - Jiří Syrovatský - Technický vedoucí - 305 Příspěvky
[toggle=Šmarda Zdeněk napsáno:] Teď ale teda upřímně... a nejsi ty nějak moc rozmazlený? :-D jako OK, jezdec má modrou, ale nemá povinnost ti uhnout bůhví kam a nebo co.... Nevím o jakým z prostřed tratě... měl si všude krásný místo.... Předjíždění okolo je, že s tebou nebojuji, ne že tě pustím tak, že nic neztratíš... On i jezdec o kolo má závod.... Jandus - ano, to je na facku, ale jinak nevidím osobně nikde žádnej problém... Nikdy sem při pouštění okolo neuhnul mimo stopu a nikdo to ani neudělám. Sem vepředu, volím si stopu a pustím tě tak abych já ztratil co nejméně času - takže zůstávám ve stopě a nechám tě jít dovnitřku jako klasický předjížděcí manévr - akorát tedy s tím rozdílem, že brzdím dřív a nebráním se... Jezdím X let vytrvaláky - takhle se prostě pouští... není to KVALIFIKACE ve F1 kdy musím pomalu skočit za zábradlí... Mít svěla - asi ti zablikám - "hele, poď", ale to jaksi formule nemají... [/toggle]Osobně s tím co jsem viděl jsem neměl problém. Bob tě držel taky dýl. Taky bych byl naštvanej, ale dělá to i u nás a drží se jen pravidla co nejrychleji na bezpečný místě... prostě vykroužil ty pomalý zatáčky a na výjezdu na rovinku tě pustil. Tady bych opět řekl - ze zkušenosti třeba opět z vytrvaláku - takhle by tě pustil každej a nijak jinak či dřív by ti neuhýbal.... A rozhodně by nezastavoval v těch esíčkách... Můj názor a myslím si že ne můj - já sem samozřejmě taky naštvanej (a když sem jezdíval ještě i na lize aktivně a ve většině vítězil) když sem potkával auta o kolo, ale nikdy mě nenapadlo, že by kuli mě skákali někam mimo trať, zastavovali, nebo někde vyloženě brzdili... Prostě až příjde vhodný okamžik (na brzdy, na výjezdu) tak byl pomalejší a já je předjel... this is racing.... nejsi na trati sám, naštěstí... Ale jak říkám - Jandus, to bylo na pentli... No jo, když srovnáváš jablka s hruškama, tak není divu. :-) Taky jsem jel vytrvalostní závody a vím, jak to v nich chodí. Rozdíl je v tom, že vytrvalák se jede na několik hodin a ztráta pár vteřin při pouštění o kolo se v něm ztratí, ale tohle je F1 a tady je cítit každá ztracená vteřina. Je jedno, že na to máš jinej názor, to ti neberu, ale nemůžeš srovnávat nesrovnatelné a dokud to nepochopíš, asi není o čem už debatovat dál což mi vůbec nevadí. :-) Jirka "Ralf" Syrovatský |
16.02.2019, 20:36 - Šmarda Zdeněk - Pilot RC modelů - 8 Příspěvky
Já neříkám, že jezdím jen vytrvaláky :-D 7 let sem jezdil F1 - ale i tak - ne nepustil bych tě tak aby si ty neztratil nic a já raketu... Prostě ne, pravidla to neříkají.... Dojedeš mě, liftnu to, nechám ti vnitřek zatáčky, nebo ze zatáčky vyjedu mimo, popř. zpomalím, ale rozhodně nikde prudce nezabrzdím aby si měl volnou cestu. Nikdy sem ani neviděl, že by mi to někdy kdykoliv a kdekoliv udělal... Jak říkáš - asi jiný názor no... |
16.02.2019, 21:07 - PR GDPR - Technický vedoucí - 295 Příspěvky
Tiež by som rád pridal svoj názor, v prvom rade chcem povedať, že to čo som spravil Vojtovi Polesnému bolo svinstvo, bol som strašne premotivovaný a zatvoril som to ako idiot, po pretekoch som Vojtovi napísal a ospravedlnil sa mu za to, sám neviem čo ma to napadlo tam takto nefér “bojovať”. Čo som si pozeral replay tak obe strany boli strašne agresívne, nečakal som to. Hlavne naši chalani, ktorí obvykle jazdia čisto, tak teraz robili strašné chyby a spôsobovali kolízie. Ale zas čo by som vytkol jazdcom RGPL je púšťanie o kolo. Napríklad v Q1 som dokázal zajazdiť len jedno čisté kolo, raz mi ho úplne dojebal Steiger a druhý krát práve ty Zdeněk, bol si v out lape, ja som sa za tebou vyvážal na DRS rovinke a ty si v stope pustil plyn, tak som to rýchlo strhol mimo trať...neviem ako sa púšťa u vás, no my sme zvyknutí, že pomalší jazdci uvoľnia stopu, toto som absolútne nečakal a bol som neskutočne nahnevaný. Myslím že preteky na GT3 boli vydarené, tie som si fakt užil ale čo sa dialo na F1kách bola katastrofa. Ak by sme chceli nabudúce zorganizovať mediligáč, tak by som to dal len na jeden pretek a autá nejaké, ktoré nejazdí ani jedna liga, napríklad niečo na štýl Indy 500 alebo ROC, pripadne rally(aj keď to na rF2 asi nie je) lebo toto bola katastrofa. Každopádne, dúfam že nás to neodradí od ďalších medziligových pretekov, bola by to škoda. Stačí len upustiť od emócií a prísť si zajazdiť z radosti, lebo na CZ/SK scéne nás zas až toľko nie je, aby sme medzi sebou vytvarali vojnu, treba držať spolu. Ešte raz, nemám proti RGPL nič, občas si u vás rád zajazdím, ak nemám povinnosti tu na ČF1L a bol by som rád ak by sme sa z tohto obe strany poučili a držali spolu. |
16.02.2019, 21:12 - - Pilot RC modelů - 1 Příspěvky
[toggle=Jiří Syrovatský napsáno:] Šmarda Zdeněk napsáno: Omlouvám se za pozdní reakce, ale byl sem služebně tento týden v Srbsku. Kluci mi sepsali tresty, napsali k tomu komentář, já na to mrknul, protřídil a napsal k tomu, když sem měl potřebu, taky napsat něco svého. Tak to konečně zveřejňuji. Každopádně z mé strany - neviděl sem zatím nic z pohledu kdy pan Syrovatský, se hned do nás pustil jestli jsme normální (narozdíl od něj to píšu slušně) - už jen to, že frajer asi nevěděl která bije, má potřebu hned udělat takovou kaňku po konci závodu, aniž by ve finále věděl co se na trati dělo - ale jestli mu stačí jedna paní povídala, ok... Tak doufám, že se podívá co vyváděli kluci z druhý strany.... Osobně jsem teda šokovanej těma kontaktama - nechci se teď pouštět do nějakých rozborů, jestli to bylo přemotivovaností, rychlostí modů, nebo jestli prostě takhle vy tady jezdíte furt (za mě hlavně nepochopitelné zavírání zatáček když máte vedle sebe auto - sice jste to dělali i v GT3, ale rychlost a váha toho auta tomu nedávala takovou váhu a dalo se nad tím lehce mávnout rukou, ale tady to bylo hodně hnusný, co to s tou formulí udělalo potom) - padlo v rozhovoru s Martinem i to, že i naše neznalost modu a tím, že vy už se mezisebou znáte a víte jak jezdíte, tomu dopomohlo - taky je to jedna z variant, protože už ze startu bylo vidět, že my šetŕíme boosty, vy si tam s tím co vím šolicháte hore dole, to my neumíme. Já teď mám bohužel pro další řešení s Martinem a Marošem dovolenou, ale doufám, že se k tomu vrátíme s klukama a mrkneme se na to... Pokud pan Syrovatský má s něčím problém a po konci závodu to tak vypadalo - hodně se divím, že nepřišel ze strany ČF1L jedinej protest... Takže, pokud něco bylo, prosím napište to, dyť o nic nejde... Já jsem osobně se závody hodně spokojenej. Jsem rád, že to dopadlo, že se to stalo, na výsledku mě osobně vůbec nezáleží - jsem rád, že jsme se s klukama z vedení domluvili a že máme na čem stavět... I proto bych byl rád, aby se pročistil vzduch i mezi jezdci a byl klid a nepanovalo žádné napětí Byl to takovej nápad udělat takovej týmovej závod... v budoucnu už takovej blbej :-D nápad mít nebudeme a pojedeme si každý po svým, ale myslím si, že je super mít jednou za čas na startu 30 a víc aut ne? A zajet si taky nějak jinak a s jinými lidmi. Takže díky za závod! Polesný ( Rusiňák ) - 1521 - Auta už se překrývají, stejně jel Patrik na vnitřek a kolize Pásztor ( Pošefko ) - 2309 - Divebomb z kilometru s nárazem Pásztor ( Pošefko ) - 3195 ( sražení Danka na rovince - jasný úmysl, to bylo jako co? ) Pásztor ( Pošefko ) - 3203 ( opět úmyslný náraz - otevře zatáčku a pak mu to pichne do auta na vnitřku?) Sedláček ( Rusiňák ) - 122 ( zavření zatáčky a polohodiny ) Sedláček ( Nigrin ) - 1016 ( divebomb a kolize ) Hejzlar ( Hrušovský ) - 209 - RACING INCIDENT Hejzlar ( Slatina ) - 1069 - Co to jako mělo bejt? Hejzlar ( Hošek ) - 1391 - sporné, ale co neubrzdíš, to neukecáš - muj koment že to Hejzlar zadupl při změně směru Jandus ( Hošek ) - 297 - Hošek totální divebomb ve stylu buď uhneš, nebo jí schytáš...ale budiž...pokud jednou tak ok, kluci se nepohodli - muj koment zase je, že to nebylo nic tak závaźnýho, ale takovej mánevr když chce udělat, tak musí ubrzdit a to Ondra nezvládl a vypinkl Janduse, který ovšem mohl tušit, že to nezvládne. Jandus ( Novotný ) - 1251 - Jezdecká chyba, následně kolize, Novotný bez šance na reakci - RACING INCIDENT Jandus dostal průjezd okamžitě za nerespektování modré vlajky...že by nějak moc brzdil jsem si nevšiml...Syrovatský za nim byl 7 zatáček Šmarda ( Hošek ) - 563 - naprosto nechápu co tam frajer vymejšlel...nepozornost, poškodila Jimmyho, jasný trest Šmarda ( Slatina ) - 2874 - Zdeněk tam nastrčil nos, tak přes něj dostal - RACING INCIDENT - Můj koment ohledně třeba ostatní - pěkný manévr na brzdy, kdyby Slatina do mě nezatočil, krásně jsem se omotal kolem apexu a pokračoval, ne jak kluci výše předjížděli na brzdy spíše stylem vytlačením pryč ze zatáčky. Kutka ( Rusiňák ) - 48 - Zkusil nastrčit nos a opět přes něj dostal - Chyba Kutka Nesvadba ( Nigrin ) - 211 - Kluci se nepohodli, ale v rámci prvního kola OK Nesvadba ( Nigrin ) - 321 - ťukanec, kterej zhruba tak vyrovnává účet mezi těmito dvěma, mírna vina na straně Vladka - za mě daleko větší vina na straně Vladka Kutsak ( Veselý ) - 1463 - Nejspíš o Alexovi Honza nevěděl...ale tím hitem získal pozici a nevrátil jí zpět - SPORNÉ Myslím si, že moje reakce byla ještě adekvátní vzhledem k tomu, že jsem to napsal a neřekl. Když i vezmu v potaz to, že to bylo hned po závodě a určitý adrenalin ještě nevyprchal (což jsem si původně myslel, že pochopit dokážeš). Pokud ti vadí co jsem napsal po závodě na vaší adresu, tak jsi měl slyšet co nám řekl Vojta Polesný na našem Team Speak serveru. Vůbec si nebral žádné servítky a dost tvrdě a sprostě nás zkritizoval. Důvod proč jsem to hned po závodě napsal byl ten, že ikdyž spousta z vás přede mnou měla modrou vlajka, tak mě nehodlala pustit a pokud už mě pustili, tak to bylo v zatáčce s tim, že si vzali vnitřní čistou stopu, jeli pomalu a mě nechali vnější špinavou stopu nebo do zatáčky s tim, že si nechali vnější nájezdovou stopu a mně nechali vnitřní stopu, což pro mě není správné pouštění, když to vezmu celé. Byly tam i výjimky od vás, ale za celej závod jsem viděl asi jen 2. Někdo, ještě nevím kdo mě pustil v boxech při zastávce v boxech a někdo mě pustil hned po první zatáčce okruhu. Za další, to co jsem napsal po závodě, jsem napsal jen z mého pohledu, protože asi těžko můžu vidět co dělají ostatní během závodu, když jedu sám ze svýho pohledu. Protest z mojí strany nepřišel, protože v následujících dnech po závodě jsem se díval na stream Marka Slezara a prošel z části i tvůj. A z toho co jsem viděl, jsem radost neměl, protože to co, někteří z nás předváděli se mi opravdu nelíbilo. Přišlo mi to jako by jelo 10 Bottasů od vás vs 5 Bottasů + 5 Maldonádů od nás. Každopádně celkem překvapilo, jak v klidu jsi byl na svém streamu a uklidňoval i ostatní. Ikdyž po závodě i po týdnu mimo bez všech faktů, je každej rejpal, že. :-) Kromě toho jsem si s pár lidma od vás v dalších dnech po závodě napsal a pročistili jsme vody si myslim dostatečně. A to je asi tak všechno co bych k tomu mohl napsat. Sem věděl že to vytáhneš :-D. No já fakt nemám problém jí za kýmkoliv a cokoliv si s nímj vyříkat, jakýmkoliv způsobem. Ale to je podle mě daleko lepší než potom někde něco filtrovat ven. Co se stalo, stalo se. Jedeme dál a nějaké další závody nás určitě čekají, tak bych toto co nejdřív uzavřel a soustředil se na další projekty. HAWK PS: Jirko, prej že já brečim :-D :-D :-D |
16.02.2019, 21:59 - Šmarda Zdeněk - Pilot RC modelů - 8 Příspěvky
[toggle=Patrik Rusiňák napsáno:] Tiež by som rád pridal svoj názor, v prvom rade chcem povedať, že to čo som spravil Vojtovi Polesnému bolo svinstvo, bol som strašne premotivovaný a zatvoril som to ako idiot, po pretekoch som Vojtovi napísal a ospravedlnil sa mu za to, sám neviem čo ma to napadlo tam takto nefér “bojovať”. Čo som si pozeral replay tak obe strany boli strašne agresívne, nečakal som to. Hlavne naši chalani, ktorí obvykle jazdia čisto, tak teraz robili strašné chyby a spôsobovali kolízie. Ale zas čo by som vytkol jazdcom RGPL je púšťanie o kolo. Napríklad v Q1 som dokázal zajazdiť len jedno čisté kolo, raz mi ho úplne dojebal Steiger a druhý krát práve ty Zdeněk, bol si v out lape, ja som sa za tebou vyvážal na DRS rovinke a ty si v stope pustil plyn, tak som to rýchlo strhol mimo trať...neviem ako sa púšťa u vás, no my sme zvyknutí, že pomalší jazdci uvoľnia stopu, toto som absolútne nečakal a bol som neskutočne nahnevaný. Myslím že preteky na GT3 boli vydarené, tie som si fakt užil ale čo sa dialo na F1kách bola katastrofa. Ak by sme chceli nabudúce zorganizovať mediligáč, tak by som to dal len na jeden pretek a autá nejaké, ktoré nejazdí ani jedna liga, napríklad niečo na štýl Indy 500 alebo ROC, pripadne rally(aj keď to na rF2 asi nie je) lebo toto bola katastrofa. Každopádne, dúfam že nás to neodradí od ďalších medziligových pretekov, bola by to škoda. Stačí len upustiť od emócií a prísť si zajazdiť z radosti, lebo na CZ/SK scéne nás zas až toľko nie je, aby sme medzi sebou vytvarali vojnu, treba držať spolu. Ešte raz, nemám proti RGPL nič, občas si u vás rád zajazdím, ak nemám povinnosti tu na ČF1L a bol by som rád ak by sme sa z tohto obe strany poučili a držali spolu. [/toggle]No to je Patriku právě ono to F1 - já prostě vyjel zatáčku a pustil plyn, jako jindy a normálně bys mě objel... Ale jak sou ty potvory tady tak opravdu pekelně rychlý, tak ty si se přicvakl strašně rychle... Viz. i na streamu sem to snad řekl, že "toto sem dojebal" Každopádně já osobně nemůžu víc než souhlasit... Bylo to super - těším se na nějakou další spolupráci A já jen doufám, že si teď tady nějaký křivdy vyříkáme a jedeme dál.... Hlavně mě neberte, jakože my sme jezdili jak pánbozi a vy jste prasata -> jen jsem slyšel co sem slyšel na TS, pak jsem viděl reakci po závodě od Jirky a prostě mě přišlo říci, co se tedy nelíbilo nám - a logicky se i dozvědět, co nesedělo vám... Není to, že sem si sem přišel vylít srdíčko, pobrečet a pohejtovat My jsme se s klukama bavili už v neděli... |
18.02.2019, 12:31 - Petr Kolář - Administrator - 467 Příspěvky
Závody byly super, porovnat se s ostatními je vždy poučné. Musím smeknout před rychlým adaptování kluků z RGPL na náš mod, přičemž našli nebo zkoušeli i věci, které mě za půl roku jezdění nenapadly. Můj výkon nestál za moc, byl jsem snad nejpomalejší na trati a závod jsem si podělal sám roztočením na výjezd na cílovku. Snad jsem ani nikomu nezpůsobil nějakou újmu. Závod na GT3 jsem si užil daleko víc. I přesto, že se mi zprvu zdálo, že "plecháče" nějak odjedu, tak se to ukázalo jako daleko náročnější a celý závod to byly poměrně těsné souboje v celé délce závodního pole, kde se neodpouštěla žádná chybička. Dovolím si jen malou poznámku k výše propíranému pouštění o kolo. Možná je to tím, že jsme to nedali do propozic, ale měl jsem za to, že z tohoto pohledu pojedeme podle našich pravidel, kde je toto: [toggle=čti více]Při signalizaci modrých vlajek je jezdec povinen neprodleně uvolnit ideální stopu rychlejšímu jezdci. Na nejbližším bezpečném místě uvolní ideální stopu a zpomalí natolik, aby ho rychlejší jezdec stačil předjet. Budou-li jezdci o kolo zpět v souboji o pozice, musí tento souboj přerušit, zůstat na aktuálních pozicích a pustit rychlejšího jezdce. Až po předjetí rychlejším jezdcem se můžou vrátit k souboji. Bude-li na jeho (jejich) nedodržení podán protest či „V“, bude (budou) tvrdě potrestán(i).[/toggle] Samozřejmě pomalejší jezdec nemusí skákat za svodidla nebo do trávy, ale uvolnění ideální stopy s mírným puštěním plynu je nejlepší možné řešení. A to ze dvou důvodů - jednak když pomalejší uhne mimo stopu, dává rychlejšímu signál, že o něm ví a bude jej pouštět. Rychlejší se tedy nezavěsí za něj do pytle, ale zůstane ve stopě a očekává zpomalení. A druhak rychlejší tak ztratí minimum času. Protože kromě možných kolizí je na formulových modech také velký vliv ztráty přítlaku za jezdcem před a i když si pomalejší může myslet, že jezdce za sebou příliš nezdržuje, tak jedno takové kolo může pro rychlejšího znamenat velkou ztrátu. Ale celkově souhlasím s názorem pro uspořádání dalších podobných závodů, kde si vzájemně zazávodíme. Pole s 30 auty je fakt větší adrenalin. Petr |
18.02.2019, 19:01 - Maroš Hrušovský - Pilot F1 - 136 Příspěvky
Ukludnime vsetci emocie. 1.zavod na GT3 bol vyborny. Je z toho spraveny krasny prenos a myslim ze vsetci 30. sme si to maximalne uzili(mozno az na Jachyma ktory mal smolu). Myslim si ze dovody tak velkeho rozdielu medzi zavodmi boli tri. Po prve, RGPL jazdi vacsinou plechy a my formule to znamena ze my sme isli na pomalsie auta ako sme zvyknuti a to je jednoznacne jednoduchsi prechod ako opacne. Ci uz pri pustani o kolo, subojoch a podobne. Tym ale samozrejme nehadzem vinu len na RGPL, ale tak ako povedal Zdenek ten mod je dost rychly na to aby ho ludia co nejazdia formule zvladli za 1-2 tyzdne. Druhy dovod bol skor problem niektorych nasich jazdcov. A to bola premotivovanost. Prilis chceli dohnat bodovy rozdiel a pustali sa do subojov kde nemali co hladat a bezne takto tvrdo a ostro nejazdia.Takisto nasledna nervozita pri predbiehani o kolo. Na druhu stranu ked mate dve tri zle skusenosti s predbiehanim o kolo v danom zavode tak ste vystresovany pri kazdom dalsom dobehnuti supera.Presne pripad M. Brunanskeho. Uz mal pocas zavodu tolko problemov s jazdcami o kolo ze neocakaval take vyrazne pustenie od Danka a vybural sa. Treti dovod vidim nespravne zvolenu trat. A toto beriem na seba. Chceli sme nieco co si len tak bezne nezajazdime, Bohuzial Turecko, aj ked patri k tym dlhsim f1 okruhom, bolo kratke a uzke na taketo mnozstvo aut. Celkovo to vidim ako dobru skusenost. Ci uz jazdecku alebo organizatorsku. Vieme kde boli chyby. Ja osobne ako jednu z najvaznejsich povazujem to ze to bolo postavene ako suboj lig. Spatne si myslim ze toto sposobilo viac problemov ako uzitko a pripravilo nas o polovicu subojov a zazitku, kedze timy sa medzi sebou pustali. Rovnako si myslim ze 15vs15 bolo moc, minimalne na F1. Nasa spolupraca urcite nekonci a dufam ze sa nam podari nejako spolocne zosuladit kalendar aby sme nasli spolocny volny vikend a mohli znova nieco podobne zorganizovat. Myslim si ze na obidvoch stranach je dostatok slusnych a kvalitnych jazdcov na to aby sme si mohli uzit spolocny zavod bez takychto naslednych zbytocnych tlakov. |
28.02.2019, 10:45 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 630 Příspěvky
kedy bude vyhodnotenie? |
01.03.2019, 13:55 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 630 Příspěvky
[toggle=Jaroslav Strišovský napsáno:] kedy bude vyhodnotenie? [/toggle]možno som sa zle opýtal.. tak skúsim inak.. bude ešte nejaké vyhodnotenie? |