Všeobecná diskuze • VC Austrálie A |
26.03.2019, 10:42 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 630 Příspěvky
Podnet k diskusii, čo si myslíte o súbojoch, ktoré neskončia kontaktom, ale si ich priam pýtajú kvôli neohľaduplnej jazde niekoho z účastníkov incidentu. Konkrétne súboj mňa a vejrycha, neskončil kontaktom, tak bez trestu.. to som mal zatočiť do neho, aby dostal trest? veď to jeho brzdenie si priam pýtalo kontakt, a čo spraví aj malý kontakt sme videli napr. aj v Austrálii, keď sa v S3 zrazili už neviem kto, ale obaja skončili bez predného krídla (tuším to bol jáchym a sládek, ale nie som si istý a nemám teraz k dispozícii replay). Niečo podobné (ak nie úplne identické) som už absolvoval aj v GB, kde v starej T1 som mal tiež súboj s vejrychom, pričom tiež nedošlo ku kontaktu len vďaka tomu, že som ubral, zákrutu prišiel pomalšie a on vyletel z trate, napr. jáchym v súboji s honzom veselým to neurobil, honzo to prepískol a skončilo to kontaktom, za ktorý honzo dostal +10s. Ja sa pýtam v čom je súboj iný okrem toho, že nedošlo ku kontaktu? To som mal zatočiť do zákruty, keď viem, že na 99% tam nevlezie, lebo už mám čo to odsledované, kto ako jazdí? Dik za názory |
26.03.2019, 12:33 - Martin Slezar - Administrator - 1019 Příspěvky
Určitě jsem pro diskuzi o těchto "nedokonaných" kolizích. Také jsem měl tu čest dojet některé jezdce, kteří se nezachovali fair play a zdržovali, blokovali a nefér bránili pozici. Je tady ale velmi těžké stanovit nějaká pravidla co je nefér a co je čisté bránění pozice. |
26.03.2019, 12:50 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 630 Příspěvky
našťastie v mojom spomínanom prípade je to úplne jednoznačné, dokonca to mám potvrdené aj v inom vlákne, čo si písal Márovi Pokornému, konkrétne táto veta: Proč se to nesmí vztahovat za brzdným bodem je asi všem jasné, pokud ne, jen připomenu, že jsou střelci co to tam pošlou z velké dálky, někdy i bez jakékoli šance manévr zvládnout. Zatiaľ mi to vychádza jednoznačne tak, že som predsa len mal zatočiť, aby to mňa narazil a potom by bol potrestaný. Budem sa vedieť zariadiť potom v ďalších súbjoch podľa toho... |
26.03.2019, 13:08 - 1 Ladislav Skřišovský - Pilot F1 - 111 Příspěvky
[toggle=Jaroslav Strišovský napsáno:] Podnet k diskusii, čo si myslíte o súbojoch, ktoré neskončia kontaktom, ale si ich priam pýtajú kvôli neohľaduplnej jazde niekoho z účastníkov incidentu. [/toggle]Konkrétne súboj mňa a vejrycha, neskončil kontaktom, tak bez trestu.. to som mal zatočiť do neho, aby dostal trest? veď to jeho brzdenie si priam pýtalo kontakt, a čo spraví aj malý kontakt sme videli napr. aj v Austrálii, keď sa v S3 zrazili už neviem kto, ale obaja skončili bez predného krídla (tuším to bol jáchym a sládek, ale nie som si istý a nemám teraz k dispozícii replay). Niečo podobné (ak nie úplne identické) som už absolvoval aj v GB, kde v starej T1 som mal tiež súboj s vejrychom, pričom tiež nedošlo ku kontaktu len vďaka tomu, že som ubral, zákrutu prišiel pomalšie a on vyletel z trate, napr. jáchym v súboji s honzom veselým to neurobil, honzo to prepískol a skončilo to kontaktom, za ktorý honzo dostal +10s. Ja sa pýtam v čom je súboj iný okrem toho, že nedošlo ku kontaktu? To som mal zatočiť do zákruty, keď viem, že na 99% tam nevlezie, lebo už mám čo to odsledované, kto ako jazdí? Dik za názory Muj prvni dotaz, s ohledem na zkusenosti s tvymi drivejsimi protesty jest, zda-li jsi se koukal na replay, serverovy replay. Paklize ne, nema smysl cokoli dal resit. Pokud jsi vsak zaznam videl, rekni mi ted tvuj postoj k vyroku, ze se ti Brunansky sice omluvil, ale je uz asi poctvrte za sebou, tak podavas protest. Kontakt s nim byl s kolizi.. Kontakt s Vejrychem nebyl vubec. Mas na vsechno takovy ten svuj uhel pohledu a vnitrne te asi neco zere, ale nevim, jestli je zde ten pravy prostor na sve frustrace. |
26.03.2019, 13:18 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 630 Příspěvky
[toggle=Ladislav Skřišovský napsáno:] Jaroslav Strišovský napsáno: Podnet k diskusii, čo si myslíte o súbojoch, ktoré neskončia kontaktom, ale si ich priam pýtajú kvôli neohľaduplnej jazde niekoho z účastníkov incidentu. Konkrétne súboj mňa a vejrycha, neskončil kontaktom, tak bez trestu.. to som mal zatočiť do neho, aby dostal trest? veď to jeho brzdenie si priam pýtalo kontakt, a čo spraví aj malý kontakt sme videli napr. aj v Austrálii, keď sa v S3 zrazili už neviem kto, ale obaja skončili bez predného krídla (tuším to bol jáchym a sládek, ale nie som si istý a nemám teraz k dispozícii replay). Niečo podobné (ak nie úplne identické) som už absolvoval aj v GB, kde v starej T1 som mal tiež súboj s vejrychom, pričom tiež nedošlo ku kontaktu len vďaka tomu, že som ubral, zákrutu prišiel pomalšie a on vyletel z trate, napr. jáchym v súboji s honzom veselým to neurobil, honzo to prepískol a skončilo to kontaktom, za ktorý honzo dostal +10s. Ja sa pýtam v čom je súboj iný okrem toho, že nedošlo ku kontaktu? To som mal zatočiť do zákruty, keď viem, že na 99% tam nevlezie, lebo už mám čo to odsledované, kto ako jazdí? Dik za názory Muj prvni dotaz, s ohledem na zkusenosti s tvymi drivejsimi protesty jest, zda-li jsi se koukal na replay, serverovy replay. Paklize ne, nema smysl cokoli dal resit. Pokud jsi vsak zaznam videl, rekni mi ted tvuj postoj k vyroku, ze se ti Brunansky sice omluvil, ale je uz asi poctvrte za sebou, tak podavas protest. Kontakt s nim byl s kolizi.. Kontakt s Vejrychem nebyl vubec. Mas na vsechno takovy ten svuj uhel pohledu a vnitrne te asi neco zere, ale nevim, jestli je zde ten pravy prostor na sve frustrace. nevidel som serverový replay, len svoj, napriek tomu odpoviem.. Maťa tu vôbec neriešim teraz, spravil chybu, ospravedlnil sa a nakoniec aj dostal trest podľa pravidiel, takto by to malo byť a toto je uzavretá vec (z mojej strany a určite aj z Maťovej, to sme si vysvetlili..). Ako som písal v protestoch, to bol podnet skôr pre výstrahu, aby ešte popracoval na súbojoch, vo finále mu pozícia ostane. Je to skôr do štatistík.. Riešim tu práve incident s vejrychom, presne tak, nebol kontakt a teraz čo? teraz sa opýtam ja teba, nie je kontakt, nie je trest? čo keby som do zákruty zatočil a bol by kontakt, potom by vejrych dostal trest? |
26.03.2019, 15:01 - PR GDPR - Technický vedoucí - 295 Příspěvky
Pozeral som si serverový replay a do zákruty by si sa aj tak nezmestil, v späťákoch si Tomáša nevidel a keď sa ti tam zobrazil dym z jeho prebrzdenia, tak si už mal volant zatočený, dokonca si ani nekorigoval, proste si nevedel že to prestrelí, len si mu nechával miesto. Potom pekne vidno ako ťa pneumatiky nepodržali a vynieslo ťa mimo trať a keď si už bol mimo, až vtedy si zbadal Tomáša, dokonca si mal volant stále vpravo, takže si ho trafiť ani nemohol. Je pravda že spravil chybu, išiel na brzdy dosť neskoro ale koniec koncov to teba neovplyvnilo, stratil tam on, dokonca pre teba to bolo dobré lebo ak by dobrzdil tak by ťa zdržoval ďalšie 2 sektory pokiaľ by nešiel do boxov, viď video https://youtu.be/T40hIZfkLH8 Chápem že ťa serú tie 3 kolá, kvôli ktorým si asi stratil pódium ale proste bol na inej stratégií ako ty, snáď si si nemyslel že teraz preto že si na nových pneu tak ťa pustí alebo niečo, keď ešte mohol pomôcť aj kolegovi. Nepoužil som ho ako zátku úmyselne, neostal na trati dlhšie len preto aby ťa zdržal, lebo mali sme naplánovanú rovnakú stratégiu a ak by ťa udržal dlhšie, tak by kvôli tebe neostal na trati dlho, šiel by normálne v 16. kole do boxov, aj keď chápem že sa mu chceš takto pomstiť. Keby sa mal trestať každý takýto "incident", tak by bez trestu ostal asi len Patrez, kedže väčšinou jazdí vpredu. |
26.03.2019, 15:12 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 630 Příspěvky
[toggle=Patrik Rusiňák napsáno:] Pozeral som si serverový replay a do zákruty by si sa aj tak nezmestil, v späťákoch si Tomáša nevidel a keď sa ti tam zobrazil dym z jeho prebrzdenia, tak si už mal volant zatočený, dokonca si ani nekorigoval, proste si nevedel že to prestrelí, len si mu nechával miesto. Potom pekne vidno ako ťa pneumatiky nepodržali a vynieslo ťa mimo trať a keď si už bol mimo, až vtedy si zbadal Tomáša, dokonca si mal volant stále vpravo, takže si ho trafiť ani nemohol. Je pravda že spravil chybu, išiel na brzdy dosť neskoro ale koniec koncov to teba neovplyvnilo, stratil tam on, dokonca pre teba to bolo dobré lebo ak by dobrzdil tak by ťa zdržoval ďalšie 2 sektory pokiaľ by nešiel do boxov, viď video https://youtu.be/T40hIZfkLH8 [/toggle]Chápem že ťa serú tie 3 kolá, kvôli ktorým si asi stratil pódium ale proste bol na inej stratégií ako ty, snáď si si nemyslel že teraz preto že si na nových pneu tak ťa pustí alebo niečo, keď ešte mohol pomôcť aj kolegovi. Nepoužil som ho ako zátku úmyselne, neostal na trati dlhšie len preto aby ťa zdržal, lebo mali sme naplánovanú rovnakú stratégiu a ak by ťa udržal dlhšie, tak by kvôli tebe neostal na trati dlho, šiel by normálne v 16. kole do boxov, aj keď chápem že sa mu chceš takto pomstiť. Keby sa mal trestať každý takýto "incident", tak by bez trestu ostal asi len Patrez, kedže väčšinou jazdí vpredu. nechcem sa pomstiť, chcem, aby keď nabudúce budem opäť súperiť napr. s ním, aby ma čakal fair súboj a nie takéto neskoré brzdenia na zničených pneu s rizikom kontaktu... |
26.03.2019, 15:19 - Martin Adamec - Technický vedoucí - 175 Příspěvky
[toggle=Patrik Rusiňák napsáno:] Pozeral som si serverový replay a do zákruty by si sa aj tak nezmestil, v späťákoch si Tomáša nevidel a keď sa ti tam zobrazil dym z jeho prebrzdenia, tak si už mal volant zatočený, dokonca si ani nekorigoval, proste si nevedel že to prestrelí, len si mu nechával miesto. Potom pekne vidno ako ťa pneumatiky nepodržali a vynieslo ťa mimo trať a keď si už bol mimo, až vtedy si zbadal Tomáša, dokonca si mal volant stále vpravo, takže si ho trafiť ani nemohol. Je pravda že spravil chybu, išiel na brzdy dosť neskoro ale koniec koncov to teba neovplyvnilo, stratil tam on, dokonca pre teba to bolo dobré lebo ak by dobrzdil tak by ťa zdržoval ďalšie 2 sektory pokiaľ by nešiel do boxov, viď video https://youtu.be/T40hIZfkLH8 [/toggle] Jen bych chtěl podpořit Jardu, protože na videu je vidět jak Jarda malinko zatočí, pak asi spatřil Tomáše, tak čekal až přiletí a díky tomu zatáčku nevytočil. To jsem viděl na videu a potvrzuje to slova Jardy. Ale jinak určitě sporný moment Chápem že ťa serú tie 3 kolá, kvôli ktorým si asi stratil pódium ale proste bol na inej stratégií ako ty, snáď si si nemyslel že teraz preto že si na nových pneu tak ťa pustí alebo niečo, keď ešte mohol pomôcť aj kolegovi. Nepoužil som ho ako zátku úmyselne, neostal na trati dlhšie len preto aby ťa zdržal, lebo mali sme naplánovanú rovnakú stratégiu a ak by ťa udržal dlhšie, tak by kvôli tebe neostal na trati dlho, šiel by normálne v 16. kole do boxov, aj keď chápem že sa mu chceš takto pomstiť. Keby sa mal trestať každý takýto "incident", tak by bez trestu ostal asi len Patrez, kedže väčšinou jazdí vpredu. |
26.03.2019, 16:24 - Miloslav Sládek - Pilot motokáry - 38 Příspěvky
Mne by zase zajímal váš názor, co si myslíte o soupeřovi který se vyveze za jezdcem o kolo napřed kterého právě pouštíte. |
26.03.2019, 16:41 - Petr Řehák - Pilot GP2 - 76 Příspěvky
Ahoj, tak to budu asi já okom je řeč :-) taky se mi to jednou stalo a už si na to dávám pozor, zatím ahoj a na trati se uvidíme edit. s Járou souhlasím, Tomáš tam neměl co dělat, už se to stalo i v Anglii, ale tam soupeř na vnitřní straně proletěl zatáčkou, |
26.03.2019, 18:33 - Patrik Novotný - Technický vedoucí - 161 Příspěvky
Dle toho videa nejde nic vyvodit, protože chybí Vejrychův onboard |