Všeobecná diskuze • VC Bahrajnu |
01.04.2019, 19:55 - Ľuboš Nežník - Pilot F1 - 89 Příspěvky
Neviem som možno blbý ale ten protest proti mne mohol alebo mal dát niekto úplne niekto iný ,ja som urobil jazdeckú chybu a Skrisovsky sa vracal naspäť na trať čiže som ho asi nevidel (čo dokazuje moje otočenie volantom v pravo ) a treba si uvedomiť čo je úmyselne a neúmyselne a keby som bol taký ako tu poniektorý tak dávam tiež nezmyselne protesty ale ja to beriem ako relax a nebudem na nikoho utočit a ani dávať protesty za jazdecké chyby ,proste sa to stane a aj ja som mal poškodený monopost ,preto sa nečudujem komisárovi že ho to nebaví riešiť |
02.04.2019, 13:22 - Ľuboš Nežník - Pilot F1 - 89 Příspěvky
Fajn ,nesúhlasím z trestom ale nebudem sa odvolávať ,návrat Skrisovskeho na trať je ako posudzované ?lebo on sa vracal na trat ! budeme sa hrať na žabo miše vojny ok |
02.04.2019, 14:06 - Jáchym Švejnoha - Technický vedoucí - 284 Příspěvky
Luboši, nezlob se na mě, je přece úplně jedno kdo ten protest podá. Se cejtíš strašně ukřivděnej, ve finale máš 20s za první zatáčku a 5s za ťukanec ve druhý s Láďou, ale uvědom si, že si svojí chybou zmasakroval v první zatáčce 3 soupeře a ve druhý dalšího. Podle mě to je ještě mírný. Ex Big Mac Boss |
02.04.2019, 14:21 - Ľuboš Nežník - Pilot F1 - 89 Příspěvky
Ja som sa chcel im vyhnúť ale bohužiaľ sa to nepodarilo ,nič sa nedeje idem ďalej |
02.04.2019, 20:42 - Ľuboš Nežník - Pilot F1 - 89 Příspěvky
Ja som sa chcel im vyhnúť ale bohužiaľ sa to nepodarilo ,nič sa nedeje idem ďalej[,bol som týmto trestom najviac poškodený ,takže odteraz aj ja dávam protesty ,doteraz som ich nedal ani jeden ale v tomto závode som mohol dať kľudne dva ale nedal tomu je koniec |
02.04.2019, 21:49 - David Hančl - Pilot F1 - 127 Příspěvky
Koukal jsem na souboj Antol - Maciejewski. Podle nově upravených pravidel tam Lukasz Martina nezavřel. Martin to tam poslal z velké dálky. Takže když trest, tak pro Martina. Edit: souboj T1, s minusama počítám. Názor by byl stejný i kdyby se nejednalo o Mercedes. Martin má velký potenciál a takovýmto manévrům by se měl vyvarovat. |
02.04.2019, 22:06 - Jáchym Švejnoha - Technický vedoucí - 284 Příspěvky
A ještě k tý jízdě s poškozeným autem. Je jasný že se to na trati moc udržet nedá, takže se předpokládá, že to auto bude jaksi tak nějak jezdit mimo, ale..... V Melbourne jsem si všim, že jeden nejmenovaný jezdec s urvaným křídlem zatáčky 11 a 12 za tou ohnutou rovinkou vzal úplně automaticky, ani neměl jakoukoliv snahu do nich zatáčet ani přibrzdit a ve finále byl o 1s rychlejší na tom kousku než nejlepší jezdci. Tady v Bahrajnu se taky písek chová jako asfalt, takže proč by to Lukasz nestřihal že, když to hold neubrzdil a navic to ani nezatačelo. Ex Big Mac Boss |
02.04.2019, 22:21 - Robert Konrád - Pilot GP2 - 77 Příspěvky
[toggle=Jáchym Švejnoha napsáno:] A ještě k tý jízdě s poškozeným autem. Je jasný že se to na trati moc udržet nedá, takže se předpokládá, že to auto bude jaksi tak nějak jezdit mimo, ale..... V Melbourne jsem si všim, že jeden nejmenovaný jezdec s urvaným křídlem zatáčky 11 a 12 za tou ohnutou rovinkou vzal úplně automaticky, ani neměl jakoukoliv snahu do nich zatáčet ani přibrzdit a ve finále byl o 1s rychlejší na tom kousku než nejlepší jezdci. Tady v Bahrajnu se taky písek chová jako asfalt, takže proč by to Lukasz nestřihal že, když to hold nubrzdil a navic to ani nezatačelo. [/toggle]K tomu, co tady píše Jáchym se taky vyjádřím. Když má někdo poškozené auto a tím myslím hlavně to, že jede bez předního, či zadního křídla, je jeho povinností jet tak, aby neohrozil nikoho jiného a je jedno, jestli je někdo, kdo je poblíž něho ve stejném kole jako on, nebo ztrácí třeba 10 kol. Nesmí s nikým soupeřit, ale naopak jim uhýbat a také nesmí úmyslně využívat prostor mimo trať. Toto všechno by se mělo trestat. V realu je takováhle jízda nemyslitelná. |
03.04.2019, 00:12 - Lukasz Maciejewski - Pilot GP2 - 77 Příspěvky
[toggle=Jáchym Švejnoha napsáno:] A ještě k tý jízdě s poškozeným autem. Je jasný že se to na trati moc udržet nedá, takže se předpokládá, že to auto bude jaksi tak nějak jezdit mimo, ale..... V Melbourne jsem si všim, že jeden nejmenovaný jezdec s urvaným křídlem zatáčky 11 a 12 za tou ohnutou rovinkou vzal úplně automaticky, ani neměl jakoukoliv snahu do nich zatáčet ani přibrzdit a ve finále byl o 1s rychlejší na tom kousku než nejlepší jezdci. Tady v Bahrajnu se taky písek chová jako asfalt, takže proč by to Lukasz nestřihal že, když to hold neubrzdil a navic to ani nezatačelo. [/toggle]https://youtu.be/YAncE8X13hQ?t=3393 ( look 56:42) I'm taking an example of how to drive with a damaged wing from the best players. |
03.04.2019, 08:30 - Jáchym Švejnoha - Technický vedoucí - 284 Příspěvky
[toggle=Lukasz Maciejewski napsáno:] Jáchym Švejnoha napsáno: https://youtu.be/YAncE8X13hQ?t=3393 ( look 56:42) A ještě k tý jízdě s poškozeným autem. Je jasný že se to na trati moc udržet nedá, takže se předpokládá, že to auto bude jaksi tak nějak jezdit mimo, ale..... V Melbourne jsem si všim, že jeden nejmenovaný jezdec s urvaným křídlem zatáčky 11 a 12 za tou ohnutou rovinkou vzal úplně automaticky, ani neměl jakoukoliv snahu do nich zatáčet ani přibrzdit a ve finále byl o 1s rychlejší na tom kousku než nejlepší jezdci. Tady v Bahrajnu se taky písek chová jako asfalt, takže proč by to Lukasz nestřihal že, když to hold neubrzdil a navic to ani nezatačelo. I'm taking an example of how to drive with a damaged wing from the best players. Jojo, to je přesně ono. Ex Big Mac Boss |
03.04.2019, 13:55 - Martin Antol - Pilot GP2 - 44 Příspěvky
sorry ale tu uz neviem kde som mal ist, a dobrzdit som to dobrzdil kedze som mal auto pod kontrolou do zakruty a myslim si ze miesto mi mohol nechat aspon na bezpecny prejazd ked uz nie na predbiehaci manever ked uz lukasz povedal ako uzasne ma obehol, kde som mal ist teraz? na travu? ja som mu nechal miesto ale on do mna tukol a ma vytlacil ma az na travu s 2 kolesami o trochu neskor "Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." -Colin McRae #24 |
03.04.2019, 17:45 - David Hančl - Pilot F1 - 127 Příspěvky
To jsou moc hezké obrázky, ale nic neřeknou. Já jsem si také nějaké připravil. První ukazuje moment, kdy Lukasz začíná brzdit do zatáčky. Nedá se říci, že by jsi byl v pozici na útok. Druhá ukazuje moment, kdy se osa tvého předního kola dostala na úroveň osy zadního kola Lukasze. V tu dobu už byl Lukasz v rejdu a po takové době s tebou Lukasz už nepočítal. Na tvou otázku, kudy jsi měl jet odpovím, že jsi tam neměl být. Citace Jezdec v předu je povinen ponechat dostatek místa na průjezd (v zatáčce i na rovince) bude-li jezdec vzadu předním kolem nejméně na úrovni jeho zadního kola. Neponechání místa bude bráno jako zavření zatáčky nebo vytlačování. Toto pravidlo se však nevztahuje na jezdce, který tohoto bodu dosáhl za brzdným bodem té které zatáčky. Třetí ukazuje moment, kdy jsi při nájezdu do pravé zatáčky točil do leva. Proč??? Když jsi měl auto pod kontrolou. |
03.04.2019, 19:24 - Tomáš Pošefko - Technický vedoucí - 197 Příspěvky
[toggle=David Hančl napsáno:] To jsou moc hezké obrázky, ale nic neřeknou. Já jsem si také nějaké připravil. První ukazuje moment, kdy Lukasz začíná brzdit do zatáčky. Nedá se říci, že by jsi byl v pozici na útok. [/toggle]Druhá ukazuje moment, kdy se osa tvého předního kola dostala na úroveň osy zadního kola Lukasze. V tu dobu už byl Lukasz v rejdu a po takové době s tebou Lukasz už nepočítal. Na tvou otázku, kudy jsi měl jet odpovím, že jsi tam neměl být. Citace Jezdec v předu je povinen ponechat dostatek místa na průjezd (v zatáčce i na rovince) bude-li jezdec vzadu předním kolem nejméně na úrovni jeho zadního kola. Neponechání místa bude bráno jako zavření zatáčky nebo vytlačování. Toto pravidlo se však nevztahuje na jezdce, který tohoto bodu dosáhl za brzdným bodem té které zatáčky. Třetí ukazuje moment, kdy jsi při nájezdu do pravé zatáčky točil do leva. Proč??? Když jsi měl auto pod kontrolou. 1.Ako mohol byť na úrovni jeho zadných kolies keď mu chýbajú. 2. Martin je už "vystrčený" a mimo vzduchovej clony takže by s ním mal Lukasz počítať. 3. Volant má Martin zatočený doľava, lebo keby tak neurobil, cutol by zatáčku. Z replayu to jasne vyplýva. Toto je veľmi častý typ útoku na pozíciu nielen v realite ale aj u nás. S takýmto útokom sa má počítať vždy a takisto aj kontrolovať zrkadlá, ak toto niekto nedokáže, je nebezpečný pre iných jazdcov. Ja osobne tam väčšinou miesto nechám. Myslím že Lukaszova jazda bola počas celých pretekov dosť tvrdá a bezohľadná a to dokazuje aj Martinov druhý obrázok. |
03.04.2019, 19:44 - David Hančl - Pilot F1 - 127 Příspěvky
[toggle=Tomáš Pošefko napsáno:] David Hančl napsáno: To jsou moc hezké obrázky, ale nic neřeknou. Já jsem si také nějaké připravil. První ukazuje moment, kdy Lukasz začíná brzdit do zatáčky. Nedá se říci, že by jsi byl v pozici na útok. Druhá ukazuje moment, kdy se osa tvého předního kola dostala na úroveň osy zadního kola Lukasze. V tu dobu už byl Lukasz v rejdu a po takové době s tebou Lukasz už nepočítal. Na tvou otázku, kudy jsi měl jet odpovím, že jsi tam neměl být. Citace Jezdec v předu je povinen ponechat dostatek místa na průjezd (v zatáčce i na rovince) bude-li jezdec vzadu předním kolem nejméně na úrovni jeho zadního kola. Neponechání místa bude bráno jako zavření zatáčky nebo vytlačování. Toto pravidlo se však nevztahuje na jezdce, který tohoto bodu dosáhl za brzdným bodem té které zatáčky. Třetí ukazuje moment, kdy jsi při nájezdu do pravé zatáčky točil do leva. Proč??? Když jsi měl auto pod kontrolou. 1.Ako mohol byť na úrovni jeho zadných kolies keď mu chýbajú. 2. Martin je už "vystrčený" a mimo vzduchovej clony takže by s ním mal Lukasz počítať. 3. Volant má Martin zatočený doľava, lebo keby tak neurobil, cutol by zatáčku. Z replayu to jasne vyplýva. Toto je veľmi častý typ útoku na pozíciu nielen v realite ale aj u nás. S takýmto útokom sa má počítať vždy a takisto aj kontrolovať zrkadlá, ak toto niekto nedokáže, je nebezpečný pre iných jazdcov. Ja osobne tam väčšinou miesto nechám. Myslím že Lukaszova jazda bola počas celých pretekov dosť tvrdá a bezohľadná a to dokazuje aj Martinov druhý obrázok. 1. Psal jsem osa kola, ta je vidět. Lépe čti. 2.Jedná se o vzdálenost vozů. Z takovéto vzdálenosti by to tam v realu poslal malo kdo. Riskoval by poškození vozu a konec v závodě. P.S.: Tomášovi to tam můžete poslat i z 30m, když vykouknete z pytle. On vám tam místo většinou nechá. 3.Já vím. Točil brzy, takže to neměl úplně pod kontrolou. |
03.04.2019, 19:54 - David Hančl - Pilot F1 - 127 Příspěvky
O druhém Martinově obrázku se nebavím. Kontakt tam byl, trest 5 s taky. Za mě O.K. |
03.04.2019, 19:57 - Tomáš Pošefko - Technický vedoucí - 197 Příspěvky
[toggle=David Hančl napsáno:] Tomáš Pošefko napsáno: David Hančl napsáno: To jsou moc hezké obrázky, ale nic neřeknou. Já jsem si také nějaké připravil. První ukazuje moment, kdy Lukasz začíná brzdit do zatáčky. Nedá se říci, že by jsi byl v pozici na útok. Druhá ukazuje moment, kdy se osa tvého předního kola dostala na úroveň osy zadního kola Lukasze. V tu dobu už byl Lukasz v rejdu a po takové době s tebou Lukasz už nepočítal. Na tvou otázku, kudy jsi měl jet odpovím, že jsi tam neměl být. Citace Jezdec v předu je povinen ponechat dostatek místa na průjezd (v zatáčce i na rovince) bude-li jezdec vzadu předním kolem nejméně na úrovni jeho zadního kola. Neponechání místa bude bráno jako zavření zatáčky nebo vytlačování. Toto pravidlo se však nevztahuje na jezdce, který tohoto bodu dosáhl za brzdným bodem té které zatáčky. Třetí ukazuje moment, kdy jsi při nájezdu do pravé zatáčky točil do leva. Proč??? Když jsi měl auto pod kontrolou. 1.Ako mohol byť na úrovni jeho zadných kolies keď mu chýbajú. 2. Martin je už "vystrčený" a mimo vzduchovej clony takže by s ním mal Lukasz počítať. 3. Volant má Martin zatočený doľava, lebo keby tak neurobil, cutol by zatáčku. Z replayu to jasne vyplýva. Toto je veľmi častý typ útoku na pozíciu nielen v realite ale aj u nás. S takýmto útokom sa má počítať vždy a takisto aj kontrolovať zrkadlá, ak toto niekto nedokáže, je nebezpečný pre iných jazdcov. Ja osobne tam väčšinou miesto nechám. Myslím že Lukaszova jazda bola počas celých pretekov dosť tvrdá a bezohľadná a to dokazuje aj Martinov druhý obrázok. 1. Psal jsem osa kola, ta je vidět. Lépe čti. 2.Jedná se o vzdálenost vozů. Z takovéto vzdálenosti by to tam v realu poslal malo kdo. Riskoval by poškození vozu a konec v závodě. P.S.: Tomášovi to tam můžete poslat i z 30m, když vykouknete z pytle. On vám tam místo většinou nechá. 3.Já vím. Točil brzy, takže to neměl úplně pod kontrolou. Toto je vzdialenosť tak na 1,5 auta. Ty presne vieš, čo sa dialo Martinovi v hlave a presne vieš ako sa auto správal, že? Keď niekto zatáča skoro a pravdepodobne sa kvôli jeho chybe zrazila, čo by si robil ty, ty inteligent? |
03.04.2019, 20:04 - David Hančl - Pilot F1 - 127 Příspěvky
[toggle=Tomáš Pošefko napsáno:] David Hančl napsáno: Tomáš Pošefko napsáno: David Hančl napsáno: To jsou moc hezké obrázky, ale nic neřeknou. Já jsem si také nějaké připravil. První ukazuje moment, kdy Lukasz začíná brzdit do zatáčky. Nedá se říci, že by jsi byl v pozici na útok. Druhá ukazuje moment, kdy se osa tvého předního kola dostala na úroveň osy zadního kola Lukasze. V tu dobu už byl Lukasz v rejdu a po takové době s tebou Lukasz už nepočítal. Na tvou otázku, kudy jsi měl jet odpovím, že jsi tam neměl být. Citace Jezdec v předu je povinen ponechat dostatek místa na průjezd (v zatáčce i na rovince) bude-li jezdec vzadu předním kolem nejméně na úrovni jeho zadního kola. Neponechání místa bude bráno jako zavření zatáčky nebo vytlačování. Toto pravidlo se však nevztahuje na jezdce, který tohoto bodu dosáhl za brzdným bodem té které zatáčky. Třetí ukazuje moment, kdy jsi při nájezdu do pravé zatáčky točil do leva. Proč??? Když jsi měl auto pod kontrolou. 1.Ako mohol byť na úrovni jeho zadných kolies keď mu chýbajú. 2. Martin je už "vystrčený" a mimo vzduchovej clony takže by s ním mal Lukasz počítať. 3. Volant má Martin zatočený doľava, lebo keby tak neurobil, cutol by zatáčku. Z replayu to jasne vyplýva. Toto je veľmi častý typ útoku na pozíciu nielen v realite ale aj u nás. S takýmto útokom sa má počítať vždy a takisto aj kontrolovať zrkadlá, ak toto niekto nedokáže, je nebezpečný pre iných jazdcov. Ja osobne tam väčšinou miesto nechám. Myslím že Lukaszova jazda bola počas celých pretekov dosť tvrdá a bezohľadná a to dokazuje aj Martinov druhý obrázok. 1. Psal jsem osa kola, ta je vidět. Lépe čti. 2.Jedná se o vzdálenost vozů. Z takovéto vzdálenosti by to tam v realu poslal malo kdo. Riskoval by poškození vozu a konec v závodě. P.S.: Tomášovi to tam můžete poslat i z 30m, když vykouknete z pytle. On vám tam místo většinou nechá. 3.Já vím. Točil brzy, takže to neměl úplně pod kontrolou. Toto je vzdialenosť tak na 1,5 auta. Ty presne vieš, čo sa dialo Martinovi v hlave a presne vieš ako sa auto správal, že? Keď niekto zatáča skoro a pravdepodobne sa kvôli jeho chybe zrazila, čo by si robil ty, ty inteligent? Já bych se tam necpal. A pro tvoji informaci. Jezdím online zavody už 12 let a real sleduji už dlouho. |
03.04.2019, 20:07 - Tomáš Pošefko - Technický vedoucí - 197 Příspěvky
[toggle=David Hančl napsáno:] Tomáš Pošefko napsáno: David Hančl napsáno: Tomáš Pošefko napsáno: David Hančl napsáno: To jsou moc hezké obrázky, ale nic neřeknou. Já jsem si také nějaké připravil. První ukazuje moment, kdy Lukasz začíná brzdit do zatáčky. Nedá se říci, že by jsi byl v pozici na útok. Druhá ukazuje moment, kdy se osa tvého předního kola dostala na úroveň osy zadního kola Lukasze. V tu dobu už byl Lukasz v rejdu a po takové době s tebou Lukasz už nepočítal. Na tvou otázku, kudy jsi měl jet odpovím, že jsi tam neměl být. Citace Jezdec v předu je povinen ponechat dostatek místa na průjezd (v zatáčce i na rovince) bude-li jezdec vzadu předním kolem nejméně na úrovni jeho zadního kola. Neponechání místa bude bráno jako zavření zatáčky nebo vytlačování. Toto pravidlo se však nevztahuje na jezdce, který tohoto bodu dosáhl za brzdným bodem té které zatáčky. Třetí ukazuje moment, kdy jsi při nájezdu do pravé zatáčky točil do leva. Proč??? Když jsi měl auto pod kontrolou. 1.Ako mohol byť na úrovni jeho zadných kolies keď mu chýbajú. 2. Martin je už "vystrčený" a mimo vzduchovej clony takže by s ním mal Lukasz počítať. 3. Volant má Martin zatočený doľava, lebo keby tak neurobil, cutol by zatáčku. Z replayu to jasne vyplýva. Toto je veľmi častý typ útoku na pozíciu nielen v realite ale aj u nás. S takýmto útokom sa má počítať vždy a takisto aj kontrolovať zrkadlá, ak toto niekto nedokáže, je nebezpečný pre iných jazdcov. Ja osobne tam väčšinou miesto nechám. Myslím že Lukaszova jazda bola počas celých pretekov dosť tvrdá a bezohľadná a to dokazuje aj Martinov druhý obrázok. 1. Psal jsem osa kola, ta je vidět. Lépe čti. 2.Jedná se o vzdálenost vozů. Z takovéto vzdálenosti by to tam v realu poslal malo kdo. Riskoval by poškození vozu a konec v závodě. P.S.: Tomášovi to tam můžete poslat i z 30m, když vykouknete z pytle. On vám tam místo většinou nechá. 3.Já vím. Točil brzy, takže to neměl úplně pod kontrolou. Toto je vzdialenosť tak na 1,5 auta. Ty presne vieš, čo sa dialo Martinovi v hlave a presne vieš ako sa auto správal, že? Keď niekto zatáča skoro a pravdepodobne sa kvôli jeho chybe zrazila, čo by si robil ty, ty inteligent? Já bych se tam necpal. A pro tvoji informaci. Jezdím online zavody už 12 let a real jsem sledoval ještě dřív než na tebe rodiče vůbec pomysleli. Martin obehoval rovnako v Maďarsku a Austrálii a každý mu tam nechal miesto. Až kým neprišiel bezohľadný Lukasz ktorý nevie odjazdiť bez vypadnutia, kontaktu či chyby. Ty už ani nepíšeš k veci a už iba útočíš...hlúpo útočíš. Je dosť vidno že ti je smutno za tými bodmi čo si stratil... |
03.04.2019, 20:07 - David Hančl - Pilot F1 - 127 Příspěvky
[toggle=Tomáš Pošefko napsáno:] David Hančl napsáno: Tomáš Pošefko napsáno: David Hančl napsáno: To jsou moc hezké obrázky, ale nic neřeknou. Já jsem si také nějaké připravil. První ukazuje moment, kdy Lukasz začíná brzdit do zatáčky. Nedá se říci, že by jsi byl v pozici na útok. Druhá ukazuje moment, kdy se osa tvého předního kola dostala na úroveň osy zadního kola Lukasze. V tu dobu už byl Lukasz v rejdu a po takové době s tebou Lukasz už nepočítal. Na tvou otázku, kudy jsi měl jet odpovím, že jsi tam neměl být. Citace Jezdec v předu je povinen ponechat dostatek místa na průjezd (v zatáčce i na rovince) bude-li jezdec vzadu předním kolem nejméně na úrovni jeho zadního kola. Neponechání místa bude bráno jako zavření zatáčky nebo vytlačování. Toto pravidlo se však nevztahuje na jezdce, který tohoto bodu dosáhl za brzdným bodem té které zatáčky. Třetí ukazuje moment, kdy jsi při nájezdu do pravé zatáčky točil do leva. Proč??? Když jsi měl auto pod kontrolou. 1.Ako mohol byť na úrovni jeho zadných kolies keď mu chýbajú. 2. Martin je už "vystrčený" a mimo vzduchovej clony takže by s ním mal Lukasz počítať. 3. Volant má Martin zatočený doľava, lebo keby tak neurobil, cutol by zatáčku. Z replayu to jasne vyplýva. Toto je veľmi častý typ útoku na pozíciu nielen v realite ale aj u nás. S takýmto útokom sa má počítať vždy a takisto aj kontrolovať zrkadlá, ak toto niekto nedokáže, je nebezpečný pre iných jazdcov. Ja osobne tam väčšinou miesto nechám. Myslím že Lukaszova jazda bola počas celých pretekov dosť tvrdá a bezohľadná a to dokazuje aj Martinov druhý obrázok. 1. Psal jsem osa kola, ta je vidět. Lépe čti. 2.Jedná se o vzdálenost vozů. Z takovéto vzdálenosti by to tam v realu poslal malo kdo. Riskoval by poškození vozu a konec v závodě. P.S.: Tomášovi to tam můžete poslat i z 30m, když vykouknete z pytle. On vám tam místo většinou nechá. 3.Já vím. Točil brzy, takže to neměl úplně pod kontrolou. Toto je vzdialenosť tak na 1,5 auta. Ty presne vieš, čo sa dialo Martinovi v hlave a presne vieš ako sa auto správal, že? Keď niekto zatáča skoro a pravdepodobne sa kvôli jeho chybe zrazila, čo by si robil ty, ty inteligent? Dobře možná cpal, ale s kontaktem bych pocital a eventuálním trestem taky. Ta věta v tom citátu je snad jasná i tobě, nebo to potřebuješ přeložit do slovenského jazyka? |
03.04.2019, 20:11 - David Hančl - Pilot F1 - 127 Příspěvky
[toggle=Tomáš Pošefko napsáno:] David Hančl napsáno: Tomáš Pošefko napsáno: David Hančl napsáno: Tomáš Pošefko napsáno: David Hančl napsáno: To jsou moc hezké obrázky, ale nic neřeknou. Já jsem si také nějaké připravil. První ukazuje moment, kdy Lukasz začíná brzdit do zatáčky. Nedá se říci, že by jsi byl v pozici na útok. Druhá ukazuje moment, kdy se osa tvého předního kola dostala na úroveň osy zadního kola Lukasze. V tu dobu už byl Lukasz v rejdu a po takové době s tebou Lukasz už nepočítal. Na tvou otázku, kudy jsi měl jet odpovím, že jsi tam neměl být. Citace Jezdec v předu je povinen ponechat dostatek místa na průjezd (v zatáčce i na rovince) bude-li jezdec vzadu předním kolem nejméně na úrovni jeho zadního kola. Neponechání místa bude bráno jako zavření zatáčky nebo vytlačování. Toto pravidlo se však nevztahuje na jezdce, který tohoto bodu dosáhl za brzdným bodem té které zatáčky. Třetí ukazuje moment, kdy jsi při nájezdu do pravé zatáčky točil do leva. Proč??? Když jsi měl auto pod kontrolou. 1.Ako mohol byť na úrovni jeho zadných kolies keď mu chýbajú. 2. Martin je už "vystrčený" a mimo vzduchovej clony takže by s ním mal Lukasz počítať. 3. Volant má Martin zatočený doľava, lebo keby tak neurobil, cutol by zatáčku. Z replayu to jasne vyplýva. Toto je veľmi častý typ útoku na pozíciu nielen v realite ale aj u nás. S takýmto útokom sa má počítať vždy a takisto aj kontrolovať zrkadlá, ak toto niekto nedokáže, je nebezpečný pre iných jazdcov. Ja osobne tam väčšinou miesto nechám. Myslím že Lukaszova jazda bola počas celých pretekov dosť tvrdá a bezohľadná a to dokazuje aj Martinov druhý obrázok. 1. Psal jsem osa kola, ta je vidět. Lépe čti. 2.Jedná se o vzdálenost vozů. Z takovéto vzdálenosti by to tam v realu poslal malo kdo. Riskoval by poškození vozu a konec v závodě. P.S.: Tomášovi to tam můžete poslat i z 30m, když vykouknete z pytle. On vám tam místo většinou nechá. 3.Já vím. Točil brzy, takže to neměl úplně pod kontrolou. Toto je vzdialenosť tak na 1,5 auta. Ty presne vieš, čo sa dialo Martinovi v hlave a presne vieš ako sa auto správal, že? Keď niekto zatáča skoro a pravdepodobne sa kvôli jeho chybe zrazila, čo by si robil ty, ty inteligent? Já bych se tam necpal. A pro tvoji informaci. Jezdím online zavody už 12 let a real jsem sledoval ještě dřív než na tebe rodiče vůbec pomysleli. Martin obehoval rovnako v Maďarsku a Austrálii a každý mu tam nechal miesto. Až kým neprišiel bezohľadný Lukasz ktorý nevie odjazdiť bez vypadnutia, kontaktu či chyby. Ty už ani nepíšeš k veci a už iba útočíš...hlúpo útočíš. Je dosť vidno že ti je smutno za tými bodmi čo si stratil... To ne, mě to docela baví. Já se tu nebavím o celé jízdě Lukasze, ale o tomhle konkrétním případě. Já myslel, že je to jasné? |
03.04.2019, 20:11 - Tomáš Pošefko - Technický vedoucí - 197 Příspěvky
[toggle=David Hančl napsáno:] Tomáš Pošefko napsáno: David Hančl napsáno: Tomáš Pošefko napsáno: David Hančl napsáno: To jsou moc hezké obrázky, ale nic neřeknou. Já jsem si také nějaké připravil. První ukazuje moment, kdy Lukasz začíná brzdit do zatáčky. Nedá se říci, že by jsi byl v pozici na útok. Druhá ukazuje moment, kdy se osa tvého předního kola dostala na úroveň osy zadního kola Lukasze. V tu dobu už byl Lukasz v rejdu a po takové době s tebou Lukasz už nepočítal. Na tvou otázku, kudy jsi měl jet odpovím, že jsi tam neměl být. Citace Jezdec v předu je povinen ponechat dostatek místa na průjezd (v zatáčce i na rovince) bude-li jezdec vzadu předním kolem nejméně na úrovni jeho zadního kola. Neponechání místa bude bráno jako zavření zatáčky nebo vytlačování. Toto pravidlo se však nevztahuje na jezdce, který tohoto bodu dosáhl za brzdným bodem té které zatáčky. Třetí ukazuje moment, kdy jsi při nájezdu do pravé zatáčky točil do leva. Proč??? Když jsi měl auto pod kontrolou. 1.Ako mohol byť na úrovni jeho zadných kolies keď mu chýbajú. 2. Martin je už "vystrčený" a mimo vzduchovej clony takže by s ním mal Lukasz počítať. 3. Volant má Martin zatočený doľava, lebo keby tak neurobil, cutol by zatáčku. Z replayu to jasne vyplýva. Toto je veľmi častý typ útoku na pozíciu nielen v realite ale aj u nás. S takýmto útokom sa má počítať vždy a takisto aj kontrolovať zrkadlá, ak toto niekto nedokáže, je nebezpečný pre iných jazdcov. Ja osobne tam väčšinou miesto nechám. Myslím že Lukaszova jazda bola počas celých pretekov dosť tvrdá a bezohľadná a to dokazuje aj Martinov druhý obrázok. 1. Psal jsem osa kola, ta je vidět. Lépe čti. 2.Jedná se o vzdálenost vozů. Z takovéto vzdálenosti by to tam v realu poslal malo kdo. Riskoval by poškození vozu a konec v závodě. P.S.: Tomášovi to tam můžete poslat i z 30m, když vykouknete z pytle. On vám tam místo většinou nechá. 3.Já vím. Točil brzy, takže to neměl úplně pod kontrolou. Toto je vzdialenosť tak na 1,5 auta. Ty presne vieš, čo sa dialo Martinovi v hlave a presne vieš ako sa auto správal, že? Keď niekto zatáča skoro a pravdepodobne sa kvôli jeho chybe zrazila, čo by si robil ty, ty inteligent? Dobře možná cpal, ale s kontaktem bych pocital a eventuálním trestem taky. Ta věta v tom citátu je snad jasná i tobě, nebo to potřebuješ přeložit do slovenského jazyka? Citát z nejakej básne? Čo ja viem...Turčín Poničan? |
03.04.2019, 20:12 - Martin Bruňanský - Technický vedoucí - 166 Příspěvky
MB10 |
03.04.2019, 20:15 - David Hančl - Pilot F1 - 127 Příspěvky
[toggle=Tomáš Pošefko napsáno:] David Hančl napsáno: Tomáš Pošefko napsáno: David Hančl napsáno: Tomáš Pošefko napsáno: David Hančl napsáno: To jsou moc hezké obrázky, ale nic neřeknou. Já jsem si také nějaké připravil. První ukazuje moment, kdy Lukasz začíná brzdit do zatáčky. Nedá se říci, že by jsi byl v pozici na útok. Druhá ukazuje moment, kdy se osa tvého předního kola dostala na úroveň osy zadního kola Lukasze. V tu dobu už byl Lukasz v rejdu a po takové době s tebou Lukasz už nepočítal. Na tvou otázku, kudy jsi měl jet odpovím, že jsi tam neměl být. Citace Jezdec v předu je povinen ponechat dostatek místa na průjezd (v zatáčce i na rovince) bude-li jezdec vzadu předním kolem nejméně na úrovni jeho zadního kola. Neponechání místa bude bráno jako zavření zatáčky nebo vytlačování. Toto pravidlo se však nevztahuje na jezdce, který tohoto bodu dosáhl za brzdným bodem té které zatáčky. Třetí ukazuje moment, kdy jsi při nájezdu do pravé zatáčky točil do leva. Proč??? Když jsi měl auto pod kontrolou. 1.Ako mohol byť na úrovni jeho zadných kolies keď mu chýbajú. 2. Martin je už "vystrčený" a mimo vzduchovej clony takže by s ním mal Lukasz počítať. 3. Volant má Martin zatočený doľava, lebo keby tak neurobil, cutol by zatáčku. Z replayu to jasne vyplýva. Toto je veľmi častý typ útoku na pozíciu nielen v realite ale aj u nás. S takýmto útokom sa má počítať vždy a takisto aj kontrolovať zrkadlá, ak toto niekto nedokáže, je nebezpečný pre iných jazdcov. Ja osobne tam väčšinou miesto nechám. Myslím že Lukaszova jazda bola počas celých pretekov dosť tvrdá a bezohľadná a to dokazuje aj Martinov druhý obrázok. 1. Psal jsem osa kola, ta je vidět. Lépe čti. 2.Jedná se o vzdálenost vozů. Z takovéto vzdálenosti by to tam v realu poslal malo kdo. Riskoval by poškození vozu a konec v závodě. P.S.: Tomášovi to tam můžete poslat i z 30m, když vykouknete z pytle. On vám tam místo většinou nechá. 3.Já vím. Točil brzy, takže to neměl úplně pod kontrolou. Toto je vzdialenosť tak na 1,5 auta. Ty presne vieš, čo sa dialo Martinovi v hlave a presne vieš ako sa auto správal, že? Keď niekto zatáča skoro a pravdepodobne sa kvôli jeho chybe zrazila, čo by si robil ty, ty inteligent? Já bych se tam necpal. A pro tvoji informaci. Jezdím online zavody už 12 let a real jsem sledoval ještě dřív než na tebe rodiče vůbec pomysleli. Martin obehoval rovnako v Maďarsku a Austrálii a každý mu tam nechal miesto. Až kým neprišiel bezohľadný Lukasz ktorý nevie odjazdiť bez vypadnutia, kontaktu či chyby. Ty už ani nepíšeš k veci a už iba útočíš...hlúpo útočíš. Je dosť vidno že ti je smutno za tými bodmi čo si stratil... Je na každém jezdci, jestli tam nechá takové letci co to tam pustí misto nebo ne. Mě takhle otočili v Rakousku. A taky jsem to nějak neřešil. To se hold někdy stane. |
03.04.2019, 20:17 - David Hančl - Pilot F1 - 127 Příspěvky
http://ceskaf1liga.cz/index.php?site=forum_topic&topic=2199 |
03.04.2019, 20:21 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 630 Příspěvky
čudujem sa rozhodnutiu Patrika ale aj niektorým príspevkom tu podľa mňa je divné, že je Lukasz potrestaný práve za súboj s Antolom, podľa mňa predbehnutie bolo tvrdé, ale nakoniec OK, nechal tam presne toľko miesta, aby sa tam antol zmestil a následný pokus Antola v T1? to bolo zbrklé a na poslednú chvíľu, nerozumiem trestu pre Lukasza skôr sa čudujem, že za tú jazdu bez brzd a bez krídla dostal len napomenutie, tam som čakal nejakú časovú penalizáciu, najskôr 10 sekúnd za nebezpečnú jazdu.. |
03.04.2019, 20:26 - David Hančl - Pilot F1 - 127 Příspěvky
[toggle=Jaroslav Strišovský napsáno:] čudujem sa rozhodnutiu Patrika ale aj niektorým príspevkom tu [/toggle]podľa mňa je divné, že je Lukasz potrestaný práve za súboj s Antolom, podľa mňa predbehnutie bolo tvrdé, ale nakoniec OK, nechal tam presne toľko miesta, aby sa tam antol zmestil a následný pokus Antola v T1? to bolo zbrklé a na poslednú chvíľu, nerozumiem trestu pre Lukasza skôr sa čudujem, že za tú jazdu bez brzd a bez krídla dostal len napomenutie, tam som čakal nejakú časovú penalizáciu, najskôr 10 sekúnd za nebezpečnú jazdu.. S tímto příspěvkem plně souhlasím. |
03.04.2019, 22:55 - Patrik Novotný - Technický vedoucí - 161 Příspěvky
Ačkoliv Lukasz jezdí občas až moc tvrdě, tak v těchto 2 diskutovaných momentech sem na jeho straně, mam na to stejný názor jako Jaro |