Všeobecná diskuze • TRESTY RUSKO |
01.10.2019, 11:27 - PP_GDPR - Hlavní manažer týmu F1 - 367 Příspěvky
Pokusím se být co nejvíc slušný, ale asi mi to nevyjde. K nedělnímu závodu a „trestům“. Již v zahřívacím kole jsme jako tým informovali maršála závodu, že M. Adamec velmi laguje a že je to nebezpečné. Jelikož lagy zničily jako týmu oba první dva závody tak jsme se dohodli, že na to bude dávat vždy jeden člen pozor. Na naše upozornění se nereagovalo, jen bylo zaevidováno. Po solidním startu kde jsem se držel jezdců před sebou tak v T1 se zjevil lagující monopost Racing pointu v mém Mcl - reagoval jsem ihned puštěním plynu - auto již po T1 poškozené. Kvůli mému ubrání plynu jsem ztratil kontakt s jezdci přede mnou. Do kritické T2 jsem začal brzdit sám a okolo mě nebyl nikdo na 100m hranici. Ale jezdec Haasu a ČF1L týmu se do sebe pustili, šli velmi pozdě na brzdy a došlo mezi nimi ke kontaktu a tím už nedokázali zpomalit a sestřelili mě - nabrali mě jako hrablem, otočili a hezky mi obrousili P stranu, ale horší bylo zničení pneu na kritické L straně, které po T2 spadly na 83% a měly plošky. Proto naprosto nevěřím svým očím nad verdiktem!! WHAT A JOKE! Že jsem nenechal místo? To jako vážně? V T2 zde po startu, kde při začátku brzdění nebyli ani zčásti na mé úrovni? To, že oni měli kolizi kvůli chladným brzdám a pozdnímu brždění? Nevěřím svým očím. Lagující Martin co mi způsobil poškození nekompromisně valil na plnej knedlík dál a podívejte se na replay kolik získal a vlastně mě posunul dozadu tak má také napomenutí. A jezdci co měli kolizi před T2 jsou bez trestu? WTF! To jako v kritickém prvním kole se už tresty neudělují? V Brazílii obří nehoda v T1 kde je jasný viník, ale je asi v dobrém týmu že… - a rozhodnutí je bez trestu? Jdeme dále - první souboj s Veselým - útok z vnějšku monoposty vedle sebe, v nájezdu do T14 jsem byl zadním kolem na Honzově monopostu, ten to zaklapl - Odůvodnění přední volil stopu? WTF? Když v prvních závodech se dostával za tohle flastr? Trochu přeskočíme a půjdeme k druhému souboji s Veselým na stejném místě - jelikož jsem se po kontaktu propadl opět za Haas útok tentokrát šel na vnitřek, byl tvrdší to uznávám, ale tak když může Novotný ve Spa vystřelit Antola ze stopy a předjet ho s prohlášením to je závodění tak to můžeme jezdit všichni nebo se pletu? Tentokrát jsem byl vepředu já a přece si volil stopu - no Haas mě otočil a výsledek je závodní incident! Když Haas upaloval dál a já ztratil 4 pozice a 11s a měl další poškození! A v trestech čtu HAAS nevinný! Jdětě do velké tlusté prd…. Podívejte se na ty incidenty znova a podívejte se na chování jezdce, co je vzadu! Já když jsem viděl, že je Haas vepředu jsem brzdil, Haas mocně akceleroval, aby tam ten čumák strčil. To je normální? To, že se tam snaží strčit čumák? To, že tímhle způsobí nehodu!!! WTF! Ale OK když dva dělají totéž, není to totéž že. Někdo může tvrdě útočit bez trestu, někdo může zavírat bez trestu, někdo, i když je v řadě incidentů poškozený, tak je ještě vláčen v bahně a trestán. Incident s Patrikem Hankem řešit nebudu, Patrik je slušný pilot, který se hned omluvil a to se stává. Ale byl to již 4. velký incident tento závod, který mě stál x pozic a dalších 10s a poškození difusoru. Ve Spa mně zničí závod Maroš na konci prvního kola - omluví se a přizná chybu. OK beru to, i když čtu jak to bylo oboustranné, když já byl úplně vlevo. V Brazílii po tom co neuděláme s Antolem místo jak pro autobus tak jsme ještě potrestaní i když mě poslal do bariéry monopost co nezvládl řízení na obrubníku kam se nemusel cpát. A teď vrchol všeho Sochi a takové to „hodnocení“ trestů!!! WHAT A JOKE!!! Celkově v průběhu sezony a ne jen této se ukazuje, že někteří jezdci jsou si rovní a někteří jsou si rovnější! „Podporované“ týmy vedením a někteří jezdci mohou udělat takřka vše a vždy se to otočí na toho druhého. Fair play se tu skloňuje hodně často, ale v posledních sezonách to tak vůbec není a některé stáje jsou jasně chráněné a jiné jsou naopak takřka bez podpory a zastání. Někdo může útočit z velké dálky a předjet kontaktem a řekne se to je závodění, někdo dostane trest, že nenechal místo na vnitřku jako pro autobus. Jednou přece přední volí stopu, následně přední nenechává místo. Někdo dostane flastr za to, že je zrovna v přenose v záběru, ale ostatní průjezdy ostatních jezdců se nekontrolují. To Fair play moc nepřipomíná. Buď vše nebo nic, všichni nebo nikdo. Zaleží hlavně na tom kdo to je že… jakou barvu auta má a v jaké ligové „skupině“ se nachází. Já osobně se zařídím … dostávám, dost nespokojených reakcí z celé ligy. Možná by se mělo diskutovat o změně na více postech. |
01.10.2019, 14:20 - Martin Adamec - Technický vedoucí - 175 Příspěvky
Ahoj Petře, za to Lagování se omlouvám. Já z mé pozice jsem neměl jediný zásek, všechno mi šlapalo plynule. Těsně před závodem mi muj inženýr řekl že lítámn po trati, ale u mě bylo všechno OK. No restnul jsem hru a naskočil zrovna do zaváděcího kola, kde jsem inženýra požádal, aby mě sledoval, protože pokud bych byl nestabilní tak bych se hned odpojil. No informace byla, že je to už v pohodě. Pak až v průběhu kola mi Martin Antol zahlasil, že mu mizím, načež jsem hned odstoupil. Víc jsem proto nemohl nic udělat. Možná to byla těma vichrama co u nás panovaly...fakt nevím. Omlouvám se za kolizi v T1, vůbec o ní nevím a mrzí mě to. |
01.10.2019, 16:12 - Patrik Novotný - Technický vedoucí - 161 Příspěvky
Stačí nechat místo aspon na 1 monopost není třeba pro autobus |
02.10.2019, 07:57 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 630 Příspěvky
[toggle=Petr Palasek napsáno:] Pokusím se být co nejvíc slušný, ale asi mi to nevyjde. K nedělnímu závodu a „trestům“. Již v zahřívacím kole jsme jako tým informovali maršála závodu, že M. Adamec velmi laguje a že je to nebezpečné. Jelikož lagy zničily jako týmu oba první dva závody tak jsme se dohodli, že na to bude dávat vždy jeden člen pozor. Na naše upozornění se nereagovalo, jen bylo zaevidováno. Po solidním startu kde jsem se držel jezdců před sebou tak v T1 se zjevil lagující monopost Racing pointu v mém Mcl - reagoval jsem ihned puštěním plynu - auto již po T1 poškozené. Kvůli mému ubrání plynu jsem ztratil kontakt s jezdci přede mnou. Do kritické T2 jsem začal brzdit sám a okolo mě nebyl nikdo na 100m hranici. Ale jezdec Haasu a ČF1L týmu se do sebe pustili, šli velmi pozdě na brzdy a došlo mezi nimi ke kontaktu a tím už nedokázali zpomalit a sestřelili mě - nabrali mě jako hrablem, otočili a hezky mi obrousili P stranu, ale horší bylo zničení pneu na kritické L straně, které po T2 spadly na 83% a měly plošky. Proto naprosto nevěřím svým očím nad verdiktem!! WHAT A JOKE! Že jsem nenechal místo? To jako vážně? V T2 zde po startu, kde při začátku brzdění nebyli ani zčásti na mé úrovni? To, že oni měli kolizi kvůli chladným brzdám a pozdnímu brždění? Nevěřím svým očím. Lagující Martin co mi způsobil poškození nekompromisně valil na plnej knedlík dál a podívejte se na replay kolik získal a vlastně mě posunul dozadu tak má také napomenutí. A jezdci co měli kolizi před T2 jsou bez trestu? WTF! To jako v kritickém prvním kole se už tresty neudělují? V Brazílii obří nehoda v T1 kde je jasný viník, ale je asi v dobrém týmu že… - a rozhodnutí je bez trestu? Jdeme dále - první souboj s Veselým - útok z vnějšku monoposty vedle sebe, v nájezdu do T14 jsem byl zadním kolem na Honzově monopostu, ten to zaklapl - Odůvodnění přední volil stopu? WTF? Když v prvních závodech se dostával za tohle flastr? Trochu přeskočíme a půjdeme k druhému souboji s Veselým na stejném místě - jelikož jsem se po kontaktu propadl opět za Haas útok tentokrát šel na vnitřek, byl tvrdší to uznávám, ale tak když může Novotný ve Spa vystřelit Antola ze stopy a předjet ho s prohlášením to je závodění tak to můžeme jezdit všichni nebo se pletu? Tentokrát jsem byl vepředu já a přece si volil stopu - no Haas mě otočil a výsledek je závodní incident! Když Haas upaloval dál a já ztratil 4 pozice a 11s a měl další poškození! A v trestech čtu HAAS nevinný! Jdětě do velké tlusté prd…. Podívejte se na ty incidenty znova a podívejte se na chování jezdce, co je vzadu! Já když jsem viděl, že je Haas vepředu jsem brzdil, Haas mocně akceleroval, aby tam ten čumák strčil. To je normální? To, že se tam snaží strčit čumák? To, že tímhle způsobí nehodu!!! WTF! Ale OK když dva dělají totéž, není to totéž že. Někdo může tvrdě útočit bez trestu, někdo může zavírat bez trestu, někdo, i když je v řadě incidentů poškozený, tak je ještě vláčen v bahně a trestán. Incident s Patrikem Hankem řešit nebudu, Patrik je slušný pilot, který se hned omluvil a to se stává. Ale byl to již 4. velký incident tento závod, který mě stál x pozic a dalších 10s a poškození difusoru. [/toggle]Ve Spa mně zničí závod Maroš na konci prvního kola - omluví se a přizná chybu. OK beru to, i když čtu jak to bylo oboustranné, když já byl úplně vlevo. V Brazílii po tom co neuděláme s Antolem místo jak pro autobus tak jsme ještě potrestaní i když mě poslal do bariéry monopost co nezvládl řízení na obrubníku kam se nemusel cpát. A teď vrchol všeho Sochi a takové to „hodnocení“ trestů!!! WHAT A JOKE!!! Celkově v průběhu sezony a ne jen této se ukazuje, že někteří jezdci jsou si rovní a někteří jsou si rovnější! „Podporované“ týmy vedením a někteří jezdci mohou udělat takřka vše a vždy se to otočí na toho druhého. Fair play se tu skloňuje hodně často, ale v posledních sezonách to tak vůbec není a některé stáje jsou jasně chráněné a jiné jsou naopak takřka bez podpory a zastání. Někdo může útočit z velké dálky a předjet kontaktem a řekne se to je závodění, někdo dostane trest, že nenechal místo na vnitřku jako pro autobus. Jednou přece přední volí stopu, následně přední nenechává místo. Někdo dostane flastr za to, že je zrovna v přenose v záběru, ale ostatní průjezdy ostatních jezdců se nekontrolují. To Fair play moc nepřipomíná. Buď vše nebo nic, všichni nebo nikdo. Zaleží hlavně na tom kdo to je že… jakou barvu auta má a v jaké ligové „skupině“ se nachází. Já osobně se zařídím … dostávám, dost nespokojených reakcí z celé ligy. Možná by se mělo diskutovat o změně na více postech. O zmenách na akých postoch by si chcel diskutovať? Dokonca minimálne 10 ľudí s príspevkom súhlasíte, tak sa vyjadrite, čo chcete zmeniť? Čo sa týka hlavného maršála, David bol jediný, ktorý sa verejne prihlásil, že bude túto nevďačnú funkciu robiť. Chce sa prihlásiť niekto iný? David aj Martin Slezar to určite privítajú. Aj ja mám výhrady k jeho verdiktom, napr. aj tvoje zostrelenie po štarte podľa mňa nebol jazdecký incident, rovnako ako Petrova chyba hneď potom, kde zrušil dvom jazdcom preteky. Ani predbiehanie mimo trate od Zoubeka nie je podľa mňa v poriadku (i keď za to sa netrestalo ani v Abú Dabí 2018 ). Ale on to videl tak, stále tu je možnosť odvolania, ak si si istý, že rozhodnutia neboli správne. Nevyužil si ju. Doteraz som vnímal jeho rozhodnutia ako nestranné, teraz sa môže zdať, že pridŕžal vetve ferrari na základe tých verdiktov, ale nemyslím si, že to tak úplne je. David dik za tvoju robotu. |
02.10.2019, 11:43 - Patrik Novotný - Technický vedoucí - 161 Příspěvky
Ted nechapu Jaro, na co narazis, jedina situace, kde figuruje Ferrari v Sochi, je Martinova zadost o Restart |
02.10.2019, 12:07 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 630 Příspěvky
vetva ferrari rozumej ferrari, haas a williams, tak som to myslel.. |
02.10.2019, 19:53 - Petr Kolář - Administrator - 467 Příspěvky
[toggle=Jaroslav Strišovský napsáno:] vetva ferrari rozumej ferrari, haas a williams, tak som to myslel.. [/toggle]Jen pro informaci, williams a ferrari žádnou spolupráci neprovozuje. To, že jsem kdysi ve ferku působil, nemá na tuto sezonu žádný vliv. Můj kontakt s Martinem mě mrzí, tím víc, že následně byl poškozený i Maroš. Jinak Ty Petrovy incidenty jsou opravdu dost podivně zhodnocené. Zkouknul jsem jen něco, ale třeba v T2 Petr určitě viníkem nebyl. Máme to přesně v pravidlech, že zavření není v případě, kdy se útočící pilot dostane vedle pilota vpředu až za brzdným bodem. Petr |
02.10.2019, 20:19 - Petr Řehák - Pilot GP2 - 76 Příspěvky
Hoši ahoj, tak já to pochopil že trest v T1 má napomenutí M. Adamec (Rac) |
03.10.2019, 12:59 - Petr Kolář - Administrator - 467 Příspěvky
[toggle=Petr Řehák napsáno:] Hoši ahoj, tak já to pochopil že trest v T1 má napomenutí M. Adamec (Rac) [/toggle]Já měl na mysli T2, už jsem to opravil. Petr |
05.10.2019, 14:53 - David Hančl - Pilot F1 - 127 Příspěvky
[toggle=Petr Palasek napsáno:] Pokusím se být co nejvíc slušný, ale asi mi to nevyjde. K nedělnímu závodu a „trestům“. Již v zahřívacím kole jsme jako tým informovali maršála závodu, že M. Adamec velmi laguje a že je to nebezpečné. Jelikož lagy zničily jako týmu oba první dva závody tak jsme se dohodli, že na to bude dávat vždy jeden člen pozor. Na naše upozornění se nereagovalo, jen bylo zaevidováno. Po solidním startu kde jsem se držel jezdců před sebou tak v T1 se zjevil lagující monopost Racing pointu v mém Mcl - reagoval jsem ihned puštěním plynu - auto již po T1 poškozené. Kvůli mému ubrání plynu jsem ztratil kontakt s jezdci přede mnou. Do kritické T2 jsem začal brzdit sám a okolo mě nebyl nikdo na 100m hranici. Ale jezdec Haasu a ČF1L týmu se do sebe pustili, šli velmi pozdě na brzdy a došlo mezi nimi ke kontaktu a tím už nedokázali zpomalit a sestřelili mě - nabrali mě jako hrablem, otočili a hezky mi obrousili P stranu, ale horší bylo zničení pneu na kritické L straně, které po T2 spadly na 83% a měly plošky. Proto naprosto nevěřím svým očím nad verdiktem!! WHAT A JOKE! Že jsem nenechal místo? To jako vážně? V T2 zde po startu, kde při začátku brzdění nebyli ani zčásti na mé úrovni? To, že oni měli kolizi kvůli chladným brzdám a pozdnímu brždění? Nevěřím svým očím. Lagující Martin co mi způsobil poškození nekompromisně valil na plnej knedlík dál a podívejte se na replay kolik získal a vlastně mě posunul dozadu tak má také napomenutí. A jezdci co měli kolizi před T2 jsou bez trestu? WTF! To jako v kritickém prvním kole se už tresty neudělují? V Brazílii obří nehoda v T1 kde je jasný viník, ale je asi v dobrém týmu že… - a rozhodnutí je bez trestu? Jdeme dále - první souboj s Veselým - útok z vnějšku monoposty vedle sebe, v nájezdu do T14 jsem byl zadním kolem na Honzově monopostu, ten to zaklapl - Odůvodnění přední volil stopu? WTF? Když v prvních závodech se dostával za tohle flastr? Trochu přeskočíme a půjdeme k druhému souboji s Veselým na stejném místě - jelikož jsem se po kontaktu propadl opět za Haas útok tentokrát šel na vnitřek, byl tvrdší to uznávám, ale tak když může Novotný ve Spa vystřelit Antola ze stopy a předjet ho s prohlášením to je závodění tak to můžeme jezdit všichni nebo se pletu? Tentokrát jsem byl vepředu já a přece si volil stopu - no Haas mě otočil a výsledek je závodní incident! Když Haas upaloval dál a já ztratil 4 pozice a 11s a měl další poškození! A v trestech čtu HAAS nevinný! Jdětě do velké tlusté prd…. Podívejte se na ty incidenty znova a podívejte se na chování jezdce, co je vzadu! Já když jsem viděl, že je Haas vepředu jsem brzdil, Haas mocně akceleroval, aby tam ten čumák strčil. To je normální? To, že se tam snaží strčit čumák? To, že tímhle způsobí nehodu!!! WTF! Ale OK když dva dělají totéž, není to totéž že. Někdo může tvrdě útočit bez trestu, někdo může zavírat bez trestu, někdo, i když je v řadě incidentů poškozený, tak je ještě vláčen v bahně a trestán. Incident s Patrikem Hankem řešit nebudu, Patrik je slušný pilot, který se hned omluvil a to se stává. Ale byl to již 4. velký incident tento závod, který mě stál x pozic a dalších 10s a poškození difusoru. [/toggle]Ve Spa mně zničí závod Maroš na konci prvního kola - omluví se a přizná chybu. OK beru to, i když čtu jak to bylo oboustranné, když já byl úplně vlevo. V Brazílii po tom co neuděláme s Antolem místo jak pro autobus tak jsme ještě potrestaní i když mě poslal do bariéry monopost co nezvládl řízení na obrubníku kam se nemusel cpát. A teď vrchol všeho Sochi a takové to „hodnocení“ trestů!!! WHAT A JOKE!!! Celkově v průběhu sezony a ne jen této se ukazuje, že někteří jezdci jsou si rovní a někteří jsou si rovnější! „Podporované“ týmy vedením a někteří jezdci mohou udělat takřka vše a vždy se to otočí na toho druhého. Fair play se tu skloňuje hodně často, ale v posledních sezonách to tak vůbec není a některé stáje jsou jasně chráněné a jiné jsou naopak takřka bez podpory a zastání. Někdo může útočit z velké dálky a předjet kontaktem a řekne se to je závodění, někdo dostane trest, že nenechal místo na vnitřku jako pro autobus. Jednou přece přední volí stopu, následně přední nenechává místo. Někdo dostane flastr za to, že je zrovna v přenose v záběru, ale ostatní průjezdy ostatních jezdců se nekontrolují. To Fair play moc nepřipomíná. Buď vše nebo nic, všichni nebo nikdo. Zaleží hlavně na tom kdo to je že… jakou barvu auta má a v jaké ligové „skupině“ se nachází. Já osobně se zařídím … dostávám, dost nespokojených reakcí z celé ligy. Možná by se mělo diskutovat o změně na více postech. Původně jsem to neměl v plánu, ale přidám sem i já svůj komentář. Vezmu to pěkně popořadě jako u Lukáše Balaje. Lagující Rac: Vpustit do závodu lagujícího Martina Adamce byla určitě chyba. Na naši obranu, jsme se těsně před závodem dozvěděli, že maršál závodu se nedostaví a také jsme se soustředily na závod. V záznamu se to nejevilo tak hrozně. Proto jsem to ohodnotil jako oťukávání. Určitě tam nebyly vidět vozy v sobě. T2: Je hezká psát po závodě, že na mé úrovni nikdo nebyl, až poté co si prohlídneš záznam. To pravidlo, kterým se tu oháníš platí pro souboje v závodě. Pravidlo které jsi ty porušil je v pravidlech na konci a je tam i krásný obrázek. Takhle zavřít T2 (no fuj), když si nemůžeš být jistý že tam nikdo není, když jsi sám napsal, že tě zpomalil kontakt s Adamcem. Být to na mě, tak ti za to dám 2x10s (na žádost vedení). Protože to, že spolu kolidovali Maroš a Honza byla Marošova vina. Kdyby jsi dodržel pravidlo o průjezdu prvními zatáčkami, řešil bych to jinak. Takhle ty jasný viník. Brazílie T1: Ano viník byl P. Novotný, ale za co mu dát trest? Do nikoho nevrazil ani do něj? První souboj s Veselým: Pravidlo, kterým ses oháněl v T1. Před brzdným bodem, musí mít jezdec vzadu osu předních kol před osou zadních kol soupeře. Takto zní to pravidlo. V T13 jste byli bok po boku a proto ti tam Honza nechal místo. Na té male rovince jsi kontakt ztratil a proto to tam Honza zavřel. Tvrdě ale v rámci pravidel. Druhý souboj: Podobná situace, ale prohození stran. Tvrdší? Když vyženeš soupeře mimo trať, protože to neubrzdíš a vyjedeš až na obrubník. To je nezvládnutý. Pak jsi jel ideální stopu v domnění, že tam Honza už není, ale byl tam a kdyby jsi mu tam nechal více místa. Ke kontaktu by nedošlo. Za tohle sis mohl sám. Jestli je podle tebe tohle závodění tak to potěž. Na těchto dvou soubojích je to krásně vidět, jak se jezdit má a jak ne. Novotný vs Antol Spa: Já tresty ve Spa nedělal. Tresty jsi psal na forum ty, takže se domnívám, že i tresty. Takže nechápu na co si stěžuješ. Na adresu incidentů v Brazílii už sjednávám nápravu aby bylo jasné určit jestli tam to místo pro autobus bylo nebo ne. Do teď se to přesně určit nedá. S tím cpaním na adresu Tomáše bych se moc neoháněl, jelikož byl vedle tebe. Podle tohoto, kam ses cpal ty s Veselým při tom prvním incidentu? Snažím se posuzovat věci nestraně, ale přiznám, že v Soci to byl problém. Máme tu McLaren, který řve a stěžuje si na konci závodů, že všichni mu jen ubližují a zavírají zatáčky, cpou se mu do cesty a prostě mu to kazí. Tak běž jezdit do vrchu, nebo rally. Tam tě nikdo prudit nebude. |
05.10.2019, 15:29 - 1 Ladislav Skřišovský - Pilot F1 - 111 Příspěvky
[toggle=David Hančl napsáno:] Petr Palasek napsáno: Pokusím se být co nejvíc slušný, ale asi mi to nevyjde. K nedělnímu závodu a „trestům“. Již v zahřívacím kole jsme jako tým informovali maršála závodu, že M. Adamec velmi laguje a že je to nebezpečné. Jelikož lagy zničily jako týmu oba první dva závody tak jsme se dohodli, že na to bude dávat vždy jeden člen pozor. Na naše upozornění se nereagovalo, jen bylo zaevidováno. Po solidním startu kde jsem se držel jezdců před sebou tak v T1 se zjevil lagující monopost Racing pointu v mém Mcl - reagoval jsem ihned puštěním plynu - auto již po T1 poškozené. Kvůli mému ubrání plynu jsem ztratil kontakt s jezdci přede mnou. Do kritické T2 jsem začal brzdit sám a okolo mě nebyl nikdo na 100m hranici. Ale jezdec Haasu a ČF1L týmu se do sebe pustili, šli velmi pozdě na brzdy a došlo mezi nimi ke kontaktu a tím už nedokázali zpomalit a sestřelili mě - nabrali mě jako hrablem, otočili a hezky mi obrousili P stranu, ale horší bylo zničení pneu na kritické L straně, které po T2 spadly na 83% a měly plošky. Proto naprosto nevěřím svým očím nad verdiktem!! WHAT A JOKE! Že jsem nenechal místo? To jako vážně? V T2 zde po startu, kde při začátku brzdění nebyli ani zčásti na mé úrovni? To, že oni měli kolizi kvůli chladným brzdám a pozdnímu brždění? Nevěřím svým očím. Lagující Martin co mi způsobil poškození nekompromisně valil na plnej knedlík dál a podívejte se na replay kolik získal a vlastně mě posunul dozadu tak má také napomenutí. A jezdci co měli kolizi před T2 jsou bez trestu? WTF! To jako v kritickém prvním kole se už tresty neudělují? V Brazílii obří nehoda v T1 kde je jasný viník, ale je asi v dobrém týmu že… - a rozhodnutí je bez trestu? Jdeme dále - první souboj s Veselým - útok z vnějšku monoposty vedle sebe, v nájezdu do T14 jsem byl zadním kolem na Honzově monopostu, ten to zaklapl - Odůvodnění přední volil stopu? WTF? Když v prvních závodech se dostával za tohle flastr? Trochu přeskočíme a půjdeme k druhému souboji s Veselým na stejném místě - jelikož jsem se po kontaktu propadl opět za Haas útok tentokrát šel na vnitřek, byl tvrdší to uznávám, ale tak když může Novotný ve Spa vystřelit Antola ze stopy a předjet ho s prohlášením to je závodění tak to můžeme jezdit všichni nebo se pletu? Tentokrát jsem byl vepředu já a přece si volil stopu - no Haas mě otočil a výsledek je závodní incident! Když Haas upaloval dál a já ztratil 4 pozice a 11s a měl další poškození! A v trestech čtu HAAS nevinný! Jdětě do velké tlusté prd…. Podívejte se na ty incidenty znova a podívejte se na chování jezdce, co je vzadu! Já když jsem viděl, že je Haas vepředu jsem brzdil, Haas mocně akceleroval, aby tam ten čumák strčil. To je normální? To, že se tam snaží strčit čumák? To, že tímhle způsobí nehodu!!! WTF! Ale OK když dva dělají totéž, není to totéž že. Někdo může tvrdě útočit bez trestu, někdo může zavírat bez trestu, někdo, i když je v řadě incidentů poškozený, tak je ještě vláčen v bahně a trestán. Incident s Patrikem Hankem řešit nebudu, Patrik je slušný pilot, který se hned omluvil a to se stává. Ale byl to již 4. velký incident tento závod, který mě stál x pozic a dalších 10s a poškození difusoru. Ve Spa mně zničí závod Maroš na konci prvního kola - omluví se a přizná chybu. OK beru to, i když čtu jak to bylo oboustranné, když já byl úplně vlevo. V Brazílii po tom co neuděláme s Antolem místo jak pro autobus tak jsme ještě potrestaní i když mě poslal do bariéry monopost co nezvládl řízení na obrubníku kam se nemusel cpát. A teď vrchol všeho Sochi a takové to „hodnocení“ trestů!!! WHAT A JOKE!!! Celkově v průběhu sezony a ne jen této se ukazuje, že někteří jezdci jsou si rovní a někteří jsou si rovnější! „Podporované“ týmy vedením a někteří jezdci mohou udělat takřka vše a vždy se to otočí na toho druhého. Fair play se tu skloňuje hodně často, ale v posledních sezonách to tak vůbec není a některé stáje jsou jasně chráněné a jiné jsou naopak takřka bez podpory a zastání. Někdo může útočit z velké dálky a předjet kontaktem a řekne se to je závodění, někdo dostane trest, že nenechal místo na vnitřku jako pro autobus. Jednou přece přední volí stopu, následně přední nenechává místo. Někdo dostane flastr za to, že je zrovna v přenose v záběru, ale ostatní průjezdy ostatních jezdců se nekontrolují. To Fair play moc nepřipomíná. Buď vše nebo nic, všichni nebo nikdo. Zaleží hlavně na tom kdo to je že… jakou barvu auta má a v jaké ligové „skupině“ se nachází. Já osobně se zařídím … dostávám, dost nespokojených reakcí z celé ligy. Možná by se mělo diskutovat o změně na více postech. Původně jsem to neměl v plánu, ale přidám sem i já svůj komentář. Vezmu to pěkně popořadě jako u Lukáše Balaje. Lagující Rac: Vpustit do závodu lagujícího Martina Adamce byla určitě chyba. Na naši obranu, jsme se těsně před závodem dozvěděli, že maršál závodu se nedostaví a také jsme se soustředily na závod. V záznamu se to nejevilo tak hrozně. Proto jsem to ohodnotil jako oťukávání. Určitě tam nebyly vidět vozy v sobě. T2: Je hezká psát po závodě, že na mé úrovni nikdo nebyl, až poté co si prohlídneš záznam. To pravidlo, kterým se tu oháníš platí pro souboje v závodě. Pravidlo které jsi ty porušil je v pravidlech na konci a je tam i krásný obrázek. Takhle zavřít T2 (no fuj), když si nemůžeš být jistý že tam nikdo není, když jsi sám napsal, že tě zpomalil kontakt s Adamcem. Být to na mě, tak ti za to dám 2x10s (na žádost vedení). Protože to, že spolu kolidovali Maroš a Honza byla Marošova vina. Kdyby jsi dodržel pravidlo o průjezdu prvními zatáčkami, řešil bych to jinak. Takhle ty jasný viník. Brazílie T1: Ano viník byl P. Novotný, ale za co mu dát trest? Do nikoho nevrazil ani do něj? První souboj s Veselým: Pravidlo, kterým ses oháněl v T1. Před brzdným bodem, musí mít jezdec vzadu osu předních kol před osou zadních kol soupeře. Takto zní to pravidlo. V T13 jste byli bok po boku a proto ti tam Honza nechal místo. Na té male rovince jsi kontakt ztratil a proto to tam Honza zavřel. Tvrdě ale v rámci pravidel. Druhý souboj: Podobná situace, ale prohození stran. Tvrdší? Když vyženeš soupeře mimo trať, protože to neubrzdíš a vyjedeš až na obrubník. To je nezvládnutý. Pak jsi jel ideální stopu v domnění, že tam Honza už není, ale byl tam a kdyby jsi mu tam nechal více místa. Ke kontaktu by nedošlo. Za tohle sis mohl sám. Jestli je podle tebe tohle závodění tak to potěž. Na těchto dvou soubojích je to krásně vidět, jak se jezdit má a jak ne. Novotný vs Antol Spa: Já tresty ve Spa nedělal. Tresty jsi psal na forum ty, takže se domnívám, že i tresty. Takže nechápu na co si stěžuješ. Na adresu incidentů v Brazílii už sjednávám nápravu aby bylo jasné určit jestli tam to místo pro autobus bylo nebo ne. Do teď se to přesně určit nedá. S tím cpaním na adresu Tomáše bych se moc neoháněl, jelikož byl vedle tebe. Podle tohoto, kam ses cpal ty s Veselým při tom prvním incidentu? Snažím se posuzovat věci nestraně, ale přiznám, že v Soci to byl problém. Máme tu McLaren, který řve a stěžuje si na konci závodů, že všichni mu jen ubližují a zavírají zatáčky, cpou se mu do cesty a prostě mu to kazí. Tak běž jezdit do vrchu, nebo rally. Tam tě nikdo prudit nebude. Davide, mne by treba zajimalo, jestli vsechny verdikty, veskere tve rozhodnuti.... jestli jsou pouze a to z tve hlavy, nebo te ovlivnuje a manipuluje 'majitel ligy', jako vsechny predchozi marsaly. Je mi tak nejak u zadnice, jestli se nekoho dotknu, mne zajima ciste tvuj postoj. Diky |
05.10.2019, 16:15 - David Hančl - Pilot F1 - 127 Příspěvky
[toggle=Ladislav Skřišovský napsáno:] David Hančl napsáno: Petr Palasek napsáno: Pokusím se být co nejvíc slušný, ale asi mi to nevyjde. K nedělnímu závodu a „trestům“. Již v zahřívacím kole jsme jako tým informovali maršála závodu, že M. Adamec velmi laguje a že je to nebezpečné. Jelikož lagy zničily jako týmu oba první dva závody tak jsme se dohodli, že na to bude dávat vždy jeden člen pozor. Na naše upozornění se nereagovalo, jen bylo zaevidováno. Po solidním startu kde jsem se držel jezdců před sebou tak v T1 se zjevil lagující monopost Racing pointu v mém Mcl - reagoval jsem ihned puštěním plynu - auto již po T1 poškozené. Kvůli mému ubrání plynu jsem ztratil kontakt s jezdci přede mnou. Do kritické T2 jsem začal brzdit sám a okolo mě nebyl nikdo na 100m hranici. Ale jezdec Haasu a ČF1L týmu se do sebe pustili, šli velmi pozdě na brzdy a došlo mezi nimi ke kontaktu a tím už nedokázali zpomalit a sestřelili mě - nabrali mě jako hrablem, otočili a hezky mi obrousili P stranu, ale horší bylo zničení pneu na kritické L straně, které po T2 spadly na 83% a měly plošky. Proto naprosto nevěřím svým očím nad verdiktem!! WHAT A JOKE! Že jsem nenechal místo? To jako vážně? V T2 zde po startu, kde při začátku brzdění nebyli ani zčásti na mé úrovni? To, že oni měli kolizi kvůli chladným brzdám a pozdnímu brždění? Nevěřím svým očím. Lagující Martin co mi způsobil poškození nekompromisně valil na plnej knedlík dál a podívejte se na replay kolik získal a vlastně mě posunul dozadu tak má také napomenutí. A jezdci co měli kolizi před T2 jsou bez trestu? WTF! To jako v kritickém prvním kole se už tresty neudělují? V Brazílii obří nehoda v T1 kde je jasný viník, ale je asi v dobrém týmu že… - a rozhodnutí je bez trestu? Jdeme dále - první souboj s Veselým - útok z vnějšku monoposty vedle sebe, v nájezdu do T14 jsem byl zadním kolem na Honzově monopostu, ten to zaklapl - Odůvodnění přední volil stopu? WTF? Když v prvních závodech se dostával za tohle flastr? Trochu přeskočíme a půjdeme k druhému souboji s Veselým na stejném místě - jelikož jsem se po kontaktu propadl opět za Haas útok tentokrát šel na vnitřek, byl tvrdší to uznávám, ale tak když může Novotný ve Spa vystřelit Antola ze stopy a předjet ho s prohlášením to je závodění tak to můžeme jezdit všichni nebo se pletu? Tentokrát jsem byl vepředu já a přece si volil stopu - no Haas mě otočil a výsledek je závodní incident! Když Haas upaloval dál a já ztratil 4 pozice a 11s a měl další poškození! A v trestech čtu HAAS nevinný! Jdětě do velké tlusté prd…. Podívejte se na ty incidenty znova a podívejte se na chování jezdce, co je vzadu! Já když jsem viděl, že je Haas vepředu jsem brzdil, Haas mocně akceleroval, aby tam ten čumák strčil. To je normální? To, že se tam snaží strčit čumák? To, že tímhle způsobí nehodu!!! WTF! Ale OK když dva dělají totéž, není to totéž že. Někdo může tvrdě útočit bez trestu, někdo může zavírat bez trestu, někdo, i když je v řadě incidentů poškozený, tak je ještě vláčen v bahně a trestán. Incident s Patrikem Hankem řešit nebudu, Patrik je slušný pilot, který se hned omluvil a to se stává. Ale byl to již 4. velký incident tento závod, který mě stál x pozic a dalších 10s a poškození difusoru. Ve Spa mně zničí závod Maroš na konci prvního kola - omluví se a přizná chybu. OK beru to, i když čtu jak to bylo oboustranné, když já byl úplně vlevo. V Brazílii po tom co neuděláme s Antolem místo jak pro autobus tak jsme ještě potrestaní i když mě poslal do bariéry monopost co nezvládl řízení na obrubníku kam se nemusel cpát. A teď vrchol všeho Sochi a takové to „hodnocení“ trestů!!! WHAT A JOKE!!! Celkově v průběhu sezony a ne jen této se ukazuje, že někteří jezdci jsou si rovní a někteří jsou si rovnější! „Podporované“ týmy vedením a někteří jezdci mohou udělat takřka vše a vždy se to otočí na toho druhého. Fair play se tu skloňuje hodně často, ale v posledních sezonách to tak vůbec není a některé stáje jsou jasně chráněné a jiné jsou naopak takřka bez podpory a zastání. Někdo může útočit z velké dálky a předjet kontaktem a řekne se to je závodění, někdo dostane trest, že nenechal místo na vnitřku jako pro autobus. Jednou přece přední volí stopu, následně přední nenechává místo. Někdo dostane flastr za to, že je zrovna v přenose v záběru, ale ostatní průjezdy ostatních jezdců se nekontrolují. To Fair play moc nepřipomíná. Buď vše nebo nic, všichni nebo nikdo. Zaleží hlavně na tom kdo to je že… jakou barvu auta má a v jaké ligové „skupině“ se nachází. Já osobně se zařídím … dostávám, dost nespokojených reakcí z celé ligy. Možná by se mělo diskutovat o změně na více postech. Původně jsem to neměl v plánu, ale přidám sem i já svůj komentář. Vezmu to pěkně popořadě jako u Lukáše Balaje. Lagující Rac: Vpustit do závodu lagujícího Martina Adamce byla určitě chyba. Na naši obranu, jsme se těsně před závodem dozvěděli, že maršál závodu se nedostaví a také jsme se soustředily na závod. V záznamu se to nejevilo tak hrozně. Proto jsem to ohodnotil jako oťukávání. Určitě tam nebyly vidět vozy v sobě. T2: Je hezká psát po závodě, že na mé úrovni nikdo nebyl, až poté co si prohlídneš záznam. To pravidlo, kterým se tu oháníš platí pro souboje v závodě. Pravidlo které jsi ty porušil je v pravidlech na konci a je tam i krásný obrázek. Takhle zavřít T2 (no fuj), když si nemůžeš být jistý že tam nikdo není, když jsi sám napsal, že tě zpomalil kontakt s Adamcem. Být to na mě, tak ti za to dám 2x10s (na žádost vedení). Protože to, že spolu kolidovali Maroš a Honza byla Marošova vina. Kdyby jsi dodržel pravidlo o průjezdu prvními zatáčkami, řešil bych to jinak. Takhle ty jasný viník. Brazílie T1: Ano viník byl P. Novotný, ale za co mu dát trest? Do nikoho nevrazil ani do něj? První souboj s Veselým: Pravidlo, kterým ses oháněl v T1. Před brzdným bodem, musí mít jezdec vzadu osu předních kol před osou zadních kol soupeře. Takto zní to pravidlo. V T13 jste byli bok po boku a proto ti tam Honza nechal místo. Na té male rovince jsi kontakt ztratil a proto to tam Honza zavřel. Tvrdě ale v rámci pravidel. Druhý souboj: Podobná situace, ale prohození stran. Tvrdší? Když vyženeš soupeře mimo trať, protože to neubrzdíš a vyjedeš až na obrubník. To je nezvládnutý. Pak jsi jel ideální stopu v domnění, že tam Honza už není, ale byl tam a kdyby jsi mu tam nechal více místa. Ke kontaktu by nedošlo. Za tohle sis mohl sám. Jestli je podle tebe tohle závodění tak to potěž. Na těchto dvou soubojích je to krásně vidět, jak se jezdit má a jak ne. Novotný vs Antol Spa: Já tresty ve Spa nedělal. Tresty jsi psal na forum ty, takže se domnívám, že i tresty. Takže nechápu na co si stěžuješ. Na adresu incidentů v Brazílii už sjednávám nápravu aby bylo jasné určit jestli tam to místo pro autobus bylo nebo ne. Do teď se to přesně určit nedá. S tím cpaním na adresu Tomáše bych se moc neoháněl, jelikož byl vedle tebe. Podle tohoto, kam ses cpal ty s Veselým při tom prvním incidentu? Snažím se posuzovat věci nestraně, ale přiznám, že v Soci to byl problém. Máme tu McLaren, který řve a stěžuje si na konci závodů, že všichni mu jen ubližují a zavírají zatáčky, cpou se mu do cesty a prostě mu to kazí. Tak běž jezdit do vrchu, nebo rally. Tam tě nikdo prudit nebude. Davide, mne by treba zajimalo, jestli vsechny verdikty, veskere tve rozhodnuti.... jestli jsou pouze a to z tve hlavy, nebo te ovlivnuje a manipuluje 'majitel ligy', jako vsechny predchozi marsaly. Je mi tak nejak u zadnice, jestli se nekoho dotknu, mne zajima ciste tvuj postoj. Diky Přiznám, že poslední dva závody A jsem Martina požádal o pomoc, protože jsem je jel. Zavody B jsou čistě v mé režii. |
05.10.2019, 17:11 - PP_GDPR - Hlavní manažer týmu F1 - 367 Příspěvky
[toggle=David Hančl napsáno:] Petr Palasek napsáno: Pokusím se být co nejvíc slušný, ale asi mi to nevyjde. K nedělnímu závodu a „trestům“. Již v zahřívacím kole jsme jako tým informovali maršála závodu, že M. Adamec velmi laguje a že je to nebezpečné. Jelikož lagy zničily jako týmu oba první dva závody tak jsme se dohodli, že na to bude dávat vždy jeden člen pozor. Na naše upozornění se nereagovalo, jen bylo zaevidováno. Po solidním startu kde jsem se držel jezdců před sebou tak v T1 se zjevil lagující monopost Racing pointu v mém Mcl - reagoval jsem ihned puštěním plynu - auto již po T1 poškozené. Kvůli mému ubrání plynu jsem ztratil kontakt s jezdci přede mnou. Do kritické T2 jsem začal brzdit sám a okolo mě nebyl nikdo na 100m hranici. Ale jezdec Haasu a ČF1L týmu se do sebe pustili, šli velmi pozdě na brzdy a došlo mezi nimi ke kontaktu a tím už nedokázali zpomalit a sestřelili mě - nabrali mě jako hrablem, otočili a hezky mi obrousili P stranu, ale horší bylo zničení pneu na kritické L straně, které po T2 spadly na 83% a měly plošky. Proto naprosto nevěřím svým očím nad verdiktem!! WHAT A JOKE! Že jsem nenechal místo? To jako vážně? V T2 zde po startu, kde při začátku brzdění nebyli ani zčásti na mé úrovni? To, že oni měli kolizi kvůli chladným brzdám a pozdnímu brždění? Nevěřím svým očím. Lagující Martin co mi způsobil poškození nekompromisně valil na plnej knedlík dál a podívejte se na replay kolik získal a vlastně mě posunul dozadu tak má také napomenutí. A jezdci co měli kolizi před T2 jsou bez trestu? WTF! To jako v kritickém prvním kole se už tresty neudělují? V Brazílii obří nehoda v T1 kde je jasný viník, ale je asi v dobrém týmu že… - a rozhodnutí je bez trestu? Jdeme dále - první souboj s Veselým - útok z vnějšku monoposty vedle sebe, v nájezdu do T14 jsem byl zadním kolem na Honzově monopostu, ten to zaklapl - Odůvodnění přední volil stopu? WTF? Když v prvních závodech se dostával za tohle flastr? Trochu přeskočíme a půjdeme k druhému souboji s Veselým na stejném místě - jelikož jsem se po kontaktu propadl opět za Haas útok tentokrát šel na vnitřek, byl tvrdší to uznávám, ale tak když může Novotný ve Spa vystřelit Antola ze stopy a předjet ho s prohlášením to je závodění tak to můžeme jezdit všichni nebo se pletu? Tentokrát jsem byl vepředu já a přece si volil stopu - no Haas mě otočil a výsledek je závodní incident! Když Haas upaloval dál a já ztratil 4 pozice a 11s a měl další poškození! A v trestech čtu HAAS nevinný! Jdětě do velké tlusté prd…. Podívejte se na ty incidenty znova a podívejte se na chování jezdce, co je vzadu! Já když jsem viděl, že je Haas vepředu jsem brzdil, Haas mocně akceleroval, aby tam ten čumák strčil. To je normální? To, že se tam snaží strčit čumák? To, že tímhle způsobí nehodu!!! WTF! Ale OK když dva dělají totéž, není to totéž že. Někdo může tvrdě útočit bez trestu, někdo může zavírat bez trestu, někdo, i když je v řadě incidentů poškozený, tak je ještě vláčen v bahně a trestán. Incident s Patrikem Hankem řešit nebudu, Patrik je slušný pilot, který se hned omluvil a to se stává. Ale byl to již 4. velký incident tento závod, který mě stál x pozic a dalších 10s a poškození difusoru. Ve Spa mně zničí závod Maroš na konci prvního kola - omluví se a přizná chybu. OK beru to, i když čtu jak to bylo oboustranné, když já byl úplně vlevo. V Brazílii po tom co neuděláme s Antolem místo jak pro autobus tak jsme ještě potrestaní i když mě poslal do bariéry monopost co nezvládl řízení na obrubníku kam se nemusel cpát. A teď vrchol všeho Sochi a takové to „hodnocení“ trestů!!! WHAT A JOKE!!! Celkově v průběhu sezony a ne jen této se ukazuje, že někteří jezdci jsou si rovní a někteří jsou si rovnější! „Podporované“ týmy vedením a někteří jezdci mohou udělat takřka vše a vždy se to otočí na toho druhého. Fair play se tu skloňuje hodně často, ale v posledních sezonách to tak vůbec není a některé stáje jsou jasně chráněné a jiné jsou naopak takřka bez podpory a zastání. Někdo může útočit z velké dálky a předjet kontaktem a řekne se to je závodění, někdo dostane trest, že nenechal místo na vnitřku jako pro autobus. Jednou přece přední volí stopu, následně přední nenechává místo. Někdo dostane flastr za to, že je zrovna v přenose v záběru, ale ostatní průjezdy ostatních jezdců se nekontrolují. To Fair play moc nepřipomíná. Buď vše nebo nic, všichni nebo nikdo. Zaleží hlavně na tom kdo to je že… jakou barvu auta má a v jaké ligové „skupině“ se nachází. Já osobně se zařídím … dostávám, dost nespokojených reakcí z celé ligy. Možná by se mělo diskutovat o změně na více postech. Původně jsem to neměl v plánu, ale přidám sem i já svůj komentář. Vezmu to pěkně popořadě jako u Lukáše Balaje. Lagující Rac: Vpustit do závodu lagujícího Martina Adamce byla určitě chyba. Na naši obranu, jsme se těsně před závodem dozvěděli, že maršál závodu se nedostaví a také jsme se soustředily na závod. V záznamu se to nejevilo tak hrozně. Proto jsem to ohodnotil jako oťukávání. Určitě tam nebyly vidět vozy v sobě. T2: Je hezká psát po závodě, že na mé úrovni nikdo nebyl, až poté co si prohlídneš záznam. To pravidlo, kterým se tu oháníš platí pro souboje v závodě. Pravidlo které jsi ty porušil je v pravidlech na konci a je tam i krásný obrázek. Takhle zavřít T2 (no fuj), když si nemůžeš být jistý že tam nikdo není, když jsi sám napsal, že tě zpomalil kontakt s Adamcem. Být to na mě, tak ti za to dám 2x10s (na žádost vedení). Protože to, že spolu kolidovali Maroš a Honza byla Marošova vina. Kdyby jsi dodržel pravidlo o průjezdu prvními zatáčkami, řešil bych to jinak. Takhle ty jasný viník. Brazílie T1: Ano viník byl P. Novotný, ale za co mu dát trest? Do nikoho nevrazil ani do něj? První souboj s Veselým: Pravidlo, kterým ses oháněl v T1. Před brzdným bodem, musí mít jezdec vzadu osu předních kol před osou zadních kol soupeře. Takto zní to pravidlo. V T13 jste byli bok po boku a proto ti tam Honza nechal místo. Na té male rovince jsi kontakt ztratil a proto to tam Honza zavřel. Tvrdě ale v rámci pravidel. Druhý souboj: Podobná situace, ale prohození stran. Tvrdší? Když vyženeš soupeře mimo trať, protože to neubrzdíš a vyjedeš až na obrubník. To je nezvládnutý. Pak jsi jel ideální stopu v domnění, že tam Honza už není, ale byl tam a kdyby jsi mu tam nechal více místa. Ke kontaktu by nedošlo. Za tohle sis mohl sám. Jestli je podle tebe tohle závodění tak to potěž. Na těchto dvou soubojích je to krásně vidět, jak se jezdit má a jak ne. Novotný vs Antol Spa: Já tresty ve Spa nedělal. Tresty jsi psal na forum ty, takže se domnívám, že i tresty. Takže nechápu na co si stěžuješ. Na adresu incidentů v Brazílii už sjednávám nápravu aby bylo jasné určit jestli tam to místo pro autobus bylo nebo ne. Do teď se to přesně určit nedá. S tím cpaním na adresu Tomáše bych se moc neoháněl, jelikož byl vedle tebe. Podle tohoto, kam ses cpal ty s Veselým při tom prvním incidentu? Snažím se posuzovat věci nestraně, ale přiznám, že v Soci to byl problém. Máme tu McLaren, který řve a stěžuje si na konci závodů, že všichni mu jen ubližují a zavírají zatáčky, cpou se mu do cesty a prostě mu to kazí. Tak běž jezdit do vrchu, nebo rally. Tam tě nikdo prudit nebude. Přečetl jsem si tvoji odpověď - tedy přesně řečeno přečetl jsem si ji do tvého vysvětlení T2. Tam jsem dostal infarkt. Když mě žena přivedla k sobě, přečetl jsem si to znova a opět dostal infarkt i CMP. Jen se krátce vyjádřím: Pokud brzdím do T2 v sochi po startu a nikdo okolo široko daleko mě není, brzdný bod mám na 100m jako v závodě, tak si mohu volit stopu jakou chci - protože nikdo nebyl na mé úrovni(!!!!). Nešlo o brzké brždění. Pokud dvojice za mnou zablokuje kola, je v kontaktu, jde pozdě na brzdy (až za 100m - takže by to nevybrali ani v žádném kole v závodě) tak musí být chyba na jejich straně. Pokud píšeš co píšeš tak se už ani nebudu vyjadřovat ke zbytku co jsi psal, protože to nemá s tebou smysl a nechápeš o co tady jde. Ať se na to každý podívá a udělá si obrázek sám. K incidentům s Honzou se nebudu vyjadřovat - ale najednou první volí stopu. Divné… Neměl jsem sílu číst, co jsi napsal dále, ale můj tým mě upozornil na poslední odstavec. Nemám co k tomu říct, děkuji za projevený respekt k mé osobě za ty roky práce. Moc děkuji… PS: “ Brazílie T1: Ano viník byl P. Novotný, ale za co mu dát trest? Do nikoho nevrazil ani do něj?“ Viník byl, známý a trest žádný. V mých incidentech se nějak alternativně vykládájí pravidla. Aneb opět se potvrdilo a dokonce to i přímo zde napsal maršál, že netrestal viníka hromadné kolize po startu což vždy zde na lize bylo bráno jako ten nejhorší incident a měl být vždy potrestán… aneb…. VŠICHNI JSME SI ROVNI NĚKTEŘÍ JSME SI ROVNĚJŠÍ. Nyní mi již nejde o incidenty, nyní to přerostlo v daleko větší věc. Žijte dlouho a blaze... omlouvám se, že jsem tu opruzoval takových let. |
05.10.2019, 19:05 - David Hančl - Pilot F1 - 127 Příspěvky
[toggle=Petr Palasek napsáno:] David Hančl napsáno: Petr Palasek napsáno: Pokusím se být co nejvíc slušný, ale asi mi to nevyjde. K nedělnímu závodu a „trestům“. Již v zahřívacím kole jsme jako tým informovali maršála závodu, že M. Adamec velmi laguje a že je to nebezpečné. Jelikož lagy zničily jako týmu oba první dva závody tak jsme se dohodli, že na to bude dávat vždy jeden člen pozor. Na naše upozornění se nereagovalo, jen bylo zaevidováno. Po solidním startu kde jsem se držel jezdců před sebou tak v T1 se zjevil lagující monopost Racing pointu v mém Mcl - reagoval jsem ihned puštěním plynu - auto již po T1 poškozené. Kvůli mému ubrání plynu jsem ztratil kontakt s jezdci přede mnou. Do kritické T2 jsem začal brzdit sám a okolo mě nebyl nikdo na 100m hranici. Ale jezdec Haasu a ČF1L týmu se do sebe pustili, šli velmi pozdě na brzdy a došlo mezi nimi ke kontaktu a tím už nedokázali zpomalit a sestřelili mě - nabrali mě jako hrablem, otočili a hezky mi obrousili P stranu, ale horší bylo zničení pneu na kritické L straně, které po T2 spadly na 83% a měly plošky. Proto naprosto nevěřím svým očím nad verdiktem!! WHAT A JOKE! Že jsem nenechal místo? To jako vážně? V T2 zde po startu, kde při začátku brzdění nebyli ani zčásti na mé úrovni? To, že oni měli kolizi kvůli chladným brzdám a pozdnímu brždění? Nevěřím svým očím. Lagující Martin co mi způsobil poškození nekompromisně valil na plnej knedlík dál a podívejte se na replay kolik získal a vlastně mě posunul dozadu tak má také napomenutí. A jezdci co měli kolizi před T2 jsou bez trestu? WTF! To jako v kritickém prvním kole se už tresty neudělují? V Brazílii obří nehoda v T1 kde je jasný viník, ale je asi v dobrém týmu že… - a rozhodnutí je bez trestu? Jdeme dále - první souboj s Veselým - útok z vnějšku monoposty vedle sebe, v nájezdu do T14 jsem byl zadním kolem na Honzově monopostu, ten to zaklapl - Odůvodnění přední volil stopu? WTF? Když v prvních závodech se dostával za tohle flastr? Trochu přeskočíme a půjdeme k druhému souboji s Veselým na stejném místě - jelikož jsem se po kontaktu propadl opět za Haas útok tentokrát šel na vnitřek, byl tvrdší to uznávám, ale tak když může Novotný ve Spa vystřelit Antola ze stopy a předjet ho s prohlášením to je závodění tak to můžeme jezdit všichni nebo se pletu? Tentokrát jsem byl vepředu já a přece si volil stopu - no Haas mě otočil a výsledek je závodní incident! Když Haas upaloval dál a já ztratil 4 pozice a 11s a měl další poškození! A v trestech čtu HAAS nevinný! Jdětě do velké tlusté prd…. Podívejte se na ty incidenty znova a podívejte se na chování jezdce, co je vzadu! Já když jsem viděl, že je Haas vepředu jsem brzdil, Haas mocně akceleroval, aby tam ten čumák strčil. To je normální? To, že se tam snaží strčit čumák? To, že tímhle způsobí nehodu!!! WTF! Ale OK když dva dělají totéž, není to totéž že. Někdo může tvrdě útočit bez trestu, někdo může zavírat bez trestu, někdo, i když je v řadě incidentů poškozený, tak je ještě vláčen v bahně a trestán. Incident s Patrikem Hankem řešit nebudu, Patrik je slušný pilot, který se hned omluvil a to se stává. Ale byl to již 4. velký incident tento závod, který mě stál x pozic a dalších 10s a poškození difusoru. Ve Spa mně zničí závod Maroš na konci prvního kola - omluví se a přizná chybu. OK beru to, i když čtu jak to bylo oboustranné, když já byl úplně vlevo. V Brazílii po tom co neuděláme s Antolem místo jak pro autobus tak jsme ještě potrestaní i když mě poslal do bariéry monopost co nezvládl řízení na obrubníku kam se nemusel cpát. A teď vrchol všeho Sochi a takové to „hodnocení“ trestů!!! WHAT A JOKE!!! Celkově v průběhu sezony a ne jen této se ukazuje, že někteří jezdci jsou si rovní a někteří jsou si rovnější! „Podporované“ týmy vedením a někteří jezdci mohou udělat takřka vše a vždy se to otočí na toho druhého. Fair play se tu skloňuje hodně často, ale v posledních sezonách to tak vůbec není a některé stáje jsou jasně chráněné a jiné jsou naopak takřka bez podpory a zastání. Někdo může útočit z velké dálky a předjet kontaktem a řekne se to je závodění, někdo dostane trest, že nenechal místo na vnitřku jako pro autobus. Jednou přece přední volí stopu, následně přední nenechává místo. Někdo dostane flastr za to, že je zrovna v přenose v záběru, ale ostatní průjezdy ostatních jezdců se nekontrolují. To Fair play moc nepřipomíná. Buď vše nebo nic, všichni nebo nikdo. Zaleží hlavně na tom kdo to je že… jakou barvu auta má a v jaké ligové „skupině“ se nachází. Já osobně se zařídím … dostávám, dost nespokojených reakcí z celé ligy. Možná by se mělo diskutovat o změně na více postech. Původně jsem to neměl v plánu, ale přidám sem i já svůj komentář. Vezmu to pěkně popořadě jako u Lukáše Balaje. Lagující Rac: Vpustit do závodu lagujícího Martina Adamce byla určitě chyba. Na naši obranu, jsme se těsně před závodem dozvěděli, že maršál závodu se nedostaví a také jsme se soustředily na závod. V záznamu se to nejevilo tak hrozně. Proto jsem to ohodnotil jako oťukávání. Určitě tam nebyly vidět vozy v sobě. T2: Je hezká psát po závodě, že na mé úrovni nikdo nebyl, až poté co si prohlídneš záznam. To pravidlo, kterým se tu oháníš platí pro souboje v závodě. Pravidlo které jsi ty porušil je v pravidlech na konci a je tam i krásný obrázek. Takhle zavřít T2 (no fuj), když si nemůžeš být jistý že tam nikdo není, když jsi sám napsal, že tě zpomalil kontakt s Adamcem. Být to na mě, tak ti za to dám 2x10s (na žádost vedení). Protože to, že spolu kolidovali Maroš a Honza byla Marošova vina. Kdyby jsi dodržel pravidlo o průjezdu prvními zatáčkami, řešil bych to jinak. Takhle ty jasný viník. Brazílie T1: Ano viník byl P. Novotný, ale za co mu dát trest? Do nikoho nevrazil ani do něj? První souboj s Veselým: Pravidlo, kterým ses oháněl v T1. Před brzdným bodem, musí mít jezdec vzadu osu předních kol před osou zadních kol soupeře. Takto zní to pravidlo. V T13 jste byli bok po boku a proto ti tam Honza nechal místo. Na té male rovince jsi kontakt ztratil a proto to tam Honza zavřel. Tvrdě ale v rámci pravidel. Druhý souboj: Podobná situace, ale prohození stran. Tvrdší? Když vyženeš soupeře mimo trať, protože to neubrzdíš a vyjedeš až na obrubník. To je nezvládnutý. Pak jsi jel ideální stopu v domnění, že tam Honza už není, ale byl tam a kdyby jsi mu tam nechal více místa. Ke kontaktu by nedošlo. Za tohle sis mohl sám. Jestli je podle tebe tohle závodění tak to potěž. Na těchto dvou soubojích je to krásně vidět, jak se jezdit má a jak ne. Novotný vs Antol Spa: Já tresty ve Spa nedělal. Tresty jsi psal na forum ty, takže se domnívám, že i tresty. Takže nechápu na co si stěžuješ. Na adresu incidentů v Brazílii už sjednávám nápravu aby bylo jasné určit jestli tam to místo pro autobus bylo nebo ne. Do teď se to přesně určit nedá. S tím cpaním na adresu Tomáše bych se moc neoháněl, jelikož byl vedle tebe. Podle tohoto, kam ses cpal ty s Veselým při tom prvním incidentu? Snažím se posuzovat věci nestraně, ale přiznám, že v Soci to byl problém. Máme tu McLaren, který řve a stěžuje si na konci závodů, že všichni mu jen ubližují a zavírají zatáčky, cpou se mu do cesty a prostě mu to kazí. Tak běž jezdit do vrchu, nebo rally. Tam tě nikdo prudit nebude. Přečetl jsem si tvoji odpověď - tedy přesně řečeno přečetl jsem si ji do tvého vysvětlení T2. Tam jsem dostal infarkt. Když mě žena přivedla k sobě, přečetl jsem si to znova a opět dostal infarkt i CMP. Jen se krátce vyjádřím: Pokud brzdím do T2 v sochi po startu a nikdo okolo široko daleko mě není, brzdný bod mám na 100m jako v závodě, tak si mohu volit stopu jakou chci - protože nikdo nebyl na mé úrovni(!!!!). Nešlo o brzké brždění. Pokud dvojice za mnou zablokuje kola, je v kontaktu, jde pozdě na brzdy (až za 100m - takže by to nevybrali ani v žádném kole v závodě) tak musí být chyba na jejich straně. Pokud píšeš co píšeš tak se už ani nebudu vyjadřovat ke zbytku co jsi psal, protože to nemá s tebou smysl a nechápeš o co tady jde. Ať se na to každý podívá a udělá si obrázek sám. K incidentům s Honzou se nebudu vyjadřovat - ale najednou první volí stopu. Divné… Neměl jsem sílu číst, co jsi napsal dále, ale můj tým mě upozornil na poslední odstavec. Nemám co k tomu říct, děkuji za projevený respekt k mé osobě za ty roky práce. Moc děkuji… PS: “ Brazílie T1: Ano viník byl P. Novotný, ale za co mu dát trest? Do nikoho nevrazil ani do něj?“ Viník byl, známý a trest žádný. V mých incidentech se nějak alternativně vykládájí pravidla. Aneb opět se potvrdilo a dokonce to i přímo zde napsal maršál, že netrestal viníka hromadné kolize po startu což vždy zde na lize bylo bráno jako ten nejhorší incident a měl být vždy potrestán… aneb…. VŠICHNI JSME SI ROVNI NĚKTEŘÍ JSME SI ROVNĚJŠÍ. Nyní mi již nejde o incidenty, nyní to přerostlo v daleko větší věc. Žijte dlouho a blaze... omlouvám se, že jsem tu opruzoval takových let. Já jsem se k práci maršála přihlásil dobrovolně a snažím se to dělat podle svého nejlepšího uvážení a podle pravidel. Určitě je možné, že se v některých verdiktech mohu mýlit. Proto tu máme odvolaní. Abych i já měl kontrolu svých rozhodnutí. Nedělá mi problém uznat chybu, naopak. Já jako maršál jsem tu pro vás, pro jezdce. Abychom si pěkně zajezdili. Ale když se nikdo neodvolá a pak jen píše, že si z něj dělám srandu a pošle mě do prd... To není moc pěkné. Takže jsem ti napsal, jak jsem to viděl já. Uznávám, že to pravidlo T2 jsem možná pochopil trochu jinak, ale to by případné odvolání odhalilo. Když to napíše více lidí než jen jeden. Proto pořád dokola píšeme podávejte protesty, odvolávejte se ( toto je nyní omezeno, kvůli případnému trestu při zamítnutí. Rád bych aby se toto zrušilo.). Za souboji s Honzou si stojím. Co se týče T1 v Brazilii, jsem tu četl už několik názorů, ale žádné řešení. Nikdo nenapsal, zasloužil by si za to trest 2x10s za ohrožení ostatních jezdců. Ani odvolání žádné nebilo. Všichni to tak vzali. Proč se to řeší zpětně a ne v danou chvíli? Maršál je tu pro jezdce a ne jezdci pro maršála. Já se snažím nedělat v jezdcích rozdíly. Vnímám všechny stejně. Co se týče toho respektu. Jsi stejně starý jako já a posíláš mě do prd... Tvou práci pro ligu nikdo nezpochybňuje. Všichni na této lize si ji váží. Děkuji všem za podporu. Toto je má poslední sezóna jako aktivního jezdce. Rád bych vám dál dělal maršál jak v A tak i v B. Pokud budete chtít. |
05.10.2019, 19:08 - Martin Bruňanský - Technický vedoucí - 166 Příspěvky
Pokúšali ste sa urobiť trestanie incidentov čo najkonzistentnejšie, no docielili ste pravý opak. Myslel som, že je to len môj osobný názor, a tak som bol ticho, ale vidím, že príspevky tých odvážnejších majú celkom značnú podporu, tak sa k ním pridám. Ani mňa výsledky trestov z Ruska vôbec nepotešili. Nechápem ako niekto nemôže dostať trest, keď predbehne dvakrát mimo trať a ešte je na vine ten druhý, že mu nenechal miesto, keď už bol manéver prakticky hotový. Hovorím o mojich incidentoch s Petrom Zoubkom. Ale okej, veď Peťo je na lige nový, tak nech nedostane hneď náklad...pokiaľ však viem, tak s mnohými z tej správnej strany ligy sa pozná. Odvolávať som sa neodvolal, lebo by mi ešte bol zobraný výsledok, hah. Bohužiaľ, aj mne pripadá, že mnohé tresty nie sú posudzované objektívne a vo viacerých prípadoch sa výšky trestov líšia. To nie je správne. Ďalším príkladom môže byť aj incident Martina Antola s Patrikom Hankom. Áno, Martin urobil chybu a do Patrika narazil, ale to, že ho o pár zákrut pred seba pustil už nikoho zrazu nezaujímalo, pritom v minulosti si pamätám niekoľko prípadov, kedy to bola 'poľahčujúca okolnosť'. Čo sa týka prvej zákruty v Brazílii súhlasím, s rozhodnutím, že to na trest nebolo, Patrik s tým nemohol urobiť v podstate nič, no naozaj by ma zaujímalo, ako by to dopadlo, ak by bol vinníkom niekto iný. Ehm, a keď už bol raz stanovený jeden maršál, malo by to tak aj ostať nie? David veď my sme sa rozprávali a povedal som ti svoj názor na to. Nenechaj si do toho kecať. Tvoju robotu si fakt cením. A ešte jedna vec..hovorievalo sa tu o tom ako býva odvolacia komisia ovplyvnená a že pod súhrn trestov sa majú písať len odvolania aby k niečomu takému nedochádzalo ...no... a potom zrazu nájdem príspevok...pod trestami...ktorý cielene ovplyvňuje rozhodnutie komisárov a dáva jasne najavo, ktorý jazdec má byť na vine. To sa mi fakt nepáči. Kašlite sa na trestanie incidentov typu Antol/Novotný v Brazílii. Sakra veď to je racing. Riešili ste každý jeden milimetrový pohyb auta a to úplne zbytočne. Navyše v Belgicku nebol Patrik potrestaný ze podľa mňa jemne tvrdší manéver. (Dobre ale tam som to rozhodnutie spravil ja ) Ja viem, že chcete tvrdší meter, aby sa predchádzalo akýmkoľvek kontaktom, no to sa nedocieli nikdy. Ale však good, vždy sme sa nakoniec prispôsobili, tak to zvládneme asi aj teraz že? Len dúfam, že nás v budúcej sezóne nebude o polovicu menej. Takéto veci ligu hore neposúvajú, práve naopak. MB10 |
05.10.2019, 19:17 - David Hančl - Pilot F1 - 127 Příspěvky
[toggle=Martin Bruňanský napsáno:] Pokúšali ste sa urobiť trestanie incidentov čo najkonzistentnejšie, no docielili ste pravý opak. Myslel som, že je to len môj osobný názor, a tak som bol ticho, ale vidím, že príspevky tých odvážnejších majú celkom značnú podporu, tak sa k ním pridám. Ani mňa výsledky trestov z Ruska vôbec nepotešili. Nechápem ako niekto nemôže dostať trest, keď predbehne dvakrát mimo trať a ešte je na vine ten druhý, že mu nenechal miesto, keď už bol manéver prakticky hotový. Hovorím o mojich incidentoch s Petrom Zoubkom. Ale okej, veď Peťo je na lige nový, tak nech nedostane hneď náklad...pokiaľ však viem, tak s mnohými z tej správnej strany ligy sa pozná. Odvolávať som sa neodvolal, lebo by mi ešte bol zobraný výsledok, hah. Bohužiaľ, aj mne pripadá, že mnohé tresty nie sú posudzované objektívne a vo viacerých prípadoch sa výšky trestov líšia. To nie je správne. Ďalším príkladom môže byť aj incident Martina Antola s Patrikom Hankom. Áno, Martin urobil chybu a do Patrika narazil, ale to, že ho o pár zákrut pred seba pustil už nikoho zrazu nezaujímalo, pritom v minulosti si pamätám niekoľko prípadov, kedy to bola 'poľahčujúca okolnosť'. Čo sa týka prvej zákruty v Brazílii súhlasím, s rozhodnutím, že to na trest nebolo, Patrik s tým nemohol urobiť v podstate nič, no naozaj by ma zaujímalo, ako by to dopadlo, ak by bol vinníkom niekto iný. [/toggle]Ehm, a keď už bol raz stanovený jeden maršál, malo by to tak aj ostať nie? David veď my sme sa rozprávali a povedal som ti svoj názor na to. Nenechaj si do toho kecať. Tvoju robotu si fakt cením. A ešte jedna vec..hovorievalo sa tu o tom ako býva odvolacia komisia ovplyvnená a že pod súhrn trestov sa majú písať len odvolania aby k niečomu takého nedochádzalo ...no... a potom zrazu nájdem príspevok...pod trestami...ktorý cielene ovplyvňuje rozhodnutie komisárov a dáva jasne najavo, ktorý jazdec má byť na vine. To sa mi fakt nepáči. Kašlite sa na trestanie incidentov typu Antol/Novotný v Brazílii. Sakra veď to je racing. Riešili ste každý jeden milimetrový pohyb auta a to úplne zbytočne. Navyše v Belgicku nebol Patrik nebol potrestaný ze podľa mňa jemne tvrdší manéver. (Dobre ale tam som to rozhodnutie spravil ja ) Ja viem, že chcete tvrdší meter, aby sa predchádzalo akýmkoľvek kontaktom, no to sa nedocieli nikdy. Ale však good, vždy sme sa nakoniec prispôsobili, tak to zvládneme asi aj teraz že? Len dúfam, že nás v budúcej sezóne nebude o polovicu menej. Takéto veci ligu hore neposúvajú, práve naopak. V Soci se řešili jen V a protesy. Pokud Martin Patrika pustil před sebe. Tak jste měli dát odvolání a určitě by se to řešilo jinak. Ted už je pozdě. |
06.10.2019, 08:07 - David Hančl - Pilot F1 - 127 Příspěvky
Omlouvám se za chybu v mém článku. V rozhodnutí ohledně T2 jsem napsal, že bych dal Petrovi 2x10s (na žádost vedení). Tím v zavorce jsem myslel, že mi to to ohodnocení vedení vymluvilo, ne navrhlo. Omlouvam se moje chyba. Špatně jsem to napsal. |
06.10.2019, 10:09 - Petr Řehák - Pilot GP2 - 76 Příspěvky
Hoši ahoj, chtěl bych pochválit komisaře a podpořit je v další práci, když má někdo problém na trati má dát protest, jestli má někdo pocit, že byl ukřivděn, má se odvolat - nic složitého. a po závodě stále omílaná T2 klidně bych dal anketku jak to vidí ostatní kluci, a jak si vykládají pravidla, nedalo mi to a kouknul jsem taky, vidím situaci tak že se už závodilo a Petr najížděl do T2 dost laxně, začal zpomalovat už na 250 m a to kolem něho široko daleko nikdo, není se čemu divit, že borci na pravé straně ho do T2 dojeli, čekal snad někdo že Maroš a Honza se zařadí za Petra, kdyby Petr projel v prvním kole zatáčku tak jak je v pravidlech, tak by se řešil incident Maroš - Honza, samozřejmě jestli by dal někdo podnět na protest, nebo si toho všiml maršál, Petr by vůbec neměl šajnu co se v T2 stalo a ujížděl by dál. |
06.10.2019, 11:36 - Maroš Hrušovský - Pilot F1 - 136 Příspěvky
Takze uz do toho musim vstupit aj ja. 1. David je jedinykto sa na komisara prihlasil. Uz len preto si zasluzi respekt ze tomu venuje tak vela casu. Osobne by som tiez viacere veci trestal inak ako on, ale je to len moj nazor na danu situaciu, ktory nie je zakonite lepsi alebo cennejsi ako Davidov. David je na to sam a pri posudzovani nema takyto proti nazor resp iny pohlad. Su situacie kedy sto ludi sto nazorov na vec. David ponuka len ten svoj a prave tam treba zacat hladat chybu. Nie v Davidovi ale v systeme. Nerad tu vidim nakladanie Davidovi lebo to fakt nie je spravne a on za to nemoze. Jemu treba skor podakovat ze je jediny kto sa na to tuto sezonu dal. A to sa dostavame k dalsiemu problemu, zrazu je liga zavisla na jednom marsalovi, ktory ked s tym sekne tak sme nahrany. Preto sa vraciam spat k navrhu Petra Palaska, aby sa na kazde preteky urcil bud jeden cely tim a ten spravi tresty, pricom sa upresnia tabulky trestov alebo sa na kazde preteky urcila nahodna trojica ludi ako komisari. Takto kazdy svojou troskou prispeje k fair play. Osobne si myslim ze keby kazdy tim dostal jedny preteky tak by to bolo idealne. Moznost odvolania by riesila situaciu ohladom pripadneho zaujateho rozhodnutia. A hlavne by liga nezostala zavisla v tejto veci na jednom jedinom cloveku. Stale by to mal pod palcom ako hlavny marsal David a manazoval by si to. Cele by to zastresoval a popripade by mohol byt k dispozicii ako nejaky poradca. 2. Ak tu niekto napise ze ma pocit ze niektori sme si tu rovni a rovnejsi je to problem. Ale ak ma ten clovek na prispevku taku velku podporu aku ma (cca polovica) tak tu mame seriozny PRUSER a musime to riesit. |
06.10.2019, 22:23 - Patrik Novotný - Technický vedoucí - 161 Příspěvky
V životě sem neviděl, že by někdo dostal trest za to, že se někdo někoho lekne a udělá kvůli tomu chybu, to si mě docela pobavil [toggle=Petr Palasek napsáno:] David Hančl napsáno: Petr Palasek napsáno: Pokusím se být co nejvíc slušný, ale asi mi to nevyjde. K nedělnímu závodu a „trestům“. Již v zahřívacím kole jsme jako tým informovali maršála závodu, že M. Adamec velmi laguje a že je to nebezpečné. Jelikož lagy zničily jako týmu oba první dva závody tak jsme se dohodli, že na to bude dávat vždy jeden člen pozor. Na naše upozornění se nereagovalo, jen bylo zaevidováno. Po solidním startu kde jsem se držel jezdců před sebou tak v T1 se zjevil lagující monopost Racing pointu v mém Mcl - reagoval jsem ihned puštěním plynu - auto již po T1 poškozené. Kvůli mému ubrání plynu jsem ztratil kontakt s jezdci přede mnou. Do kritické T2 jsem začal brzdit sám a okolo mě nebyl nikdo na 100m hranici. Ale jezdec Haasu a ČF1L týmu se do sebe pustili, šli velmi pozdě na brzdy a došlo mezi nimi ke kontaktu a tím už nedokázali zpomalit a sestřelili mě - nabrali mě jako hrablem, otočili a hezky mi obrousili P stranu, ale horší bylo zničení pneu na kritické L straně, které po T2 spadly na 83% a měly plošky. Proto naprosto nevěřím svým očím nad verdiktem!! WHAT A JOKE! Že jsem nenechal místo? To jako vážně? V T2 zde po startu, kde při začátku brzdění nebyli ani zčásti na mé úrovni? To, že oni měli kolizi kvůli chladným brzdám a pozdnímu brždění? Nevěřím svým očím. Lagující Martin co mi způsobil poškození nekompromisně valil na plnej knedlík dál a podívejte se na replay kolik získal a vlastně mě posunul dozadu tak má také napomenutí. A jezdci co měli kolizi před T2 jsou bez trestu? WTF! To jako v kritickém prvním kole se už tresty neudělují? V Brazílii obří nehoda v T1 kde je jasný viník, ale je asi v dobrém týmu že… - a rozhodnutí je bez trestu? Jdeme dále - první souboj s Veselým - útok z vnějšku monoposty vedle sebe, v nájezdu do T14 jsem byl zadním kolem na Honzově monopostu, ten to zaklapl - Odůvodnění přední volil stopu? WTF? Když v prvních závodech se dostával za tohle flastr? Trochu přeskočíme a půjdeme k druhému souboji s Veselým na stejném místě - jelikož jsem se po kontaktu propadl opět za Haas útok tentokrát šel na vnitřek, byl tvrdší to uznávám, ale tak když může Novotný ve Spa vystřelit Antola ze stopy a předjet ho s prohlášením to je závodění tak to můžeme jezdit všichni nebo se pletu? Tentokrát jsem byl vepředu já a přece si volil stopu - no Haas mě otočil a výsledek je závodní incident! Když Haas upaloval dál a já ztratil 4 pozice a 11s a měl další poškození! A v trestech čtu HAAS nevinný! Jdětě do velké tlusté prd…. Podívejte se na ty incidenty znova a podívejte se na chování jezdce, co je vzadu! Já když jsem viděl, že je Haas vepředu jsem brzdil, Haas mocně akceleroval, aby tam ten čumák strčil. To je normální? To, že se tam snaží strčit čumák? To, že tímhle způsobí nehodu!!! WTF! Ale OK když dva dělají totéž, není to totéž že. Někdo může tvrdě útočit bez trestu, někdo může zavírat bez trestu, někdo, i když je v řadě incidentů poškozený, tak je ještě vláčen v bahně a trestán. Incident s Patrikem Hankem řešit nebudu, Patrik je slušný pilot, který se hned omluvil a to se stává. Ale byl to již 4. velký incident tento závod, který mě stál x pozic a dalších 10s a poškození difusoru. Ve Spa mně zničí závod Maroš na konci prvního kola - omluví se a přizná chybu. OK beru to, i když čtu jak to bylo oboustranné, když já byl úplně vlevo. V Brazílii po tom co neuděláme s Antolem místo jak pro autobus tak jsme ještě potrestaní i když mě poslal do bariéry monopost co nezvládl řízení na obrubníku kam se nemusel cpát. A teď vrchol všeho Sochi a takové to „hodnocení“ trestů!!! WHAT A JOKE!!! Celkově v průběhu sezony a ne jen této se ukazuje, že někteří jezdci jsou si rovní a někteří jsou si rovnější! „Podporované“ týmy vedením a někteří jezdci mohou udělat takřka vše a vždy se to otočí na toho druhého. Fair play se tu skloňuje hodně často, ale v posledních sezonách to tak vůbec není a některé stáje jsou jasně chráněné a jiné jsou naopak takřka bez podpory a zastání. Někdo může útočit z velké dálky a předjet kontaktem a řekne se to je závodění, někdo dostane trest, že nenechal místo na vnitřku jako pro autobus. Jednou přece přední volí stopu, následně přední nenechává místo. Někdo dostane flastr za to, že je zrovna v přenose v záběru, ale ostatní průjezdy ostatních jezdců se nekontrolují. To Fair play moc nepřipomíná. Buď vše nebo nic, všichni nebo nikdo. Zaleží hlavně na tom kdo to je že… jakou barvu auta má a v jaké ligové „skupině“ se nachází. Já osobně se zařídím … dostávám, dost nespokojených reakcí z celé ligy. Možná by se mělo diskutovat o změně na více postech. Původně jsem to neměl v plánu, ale přidám sem i já svůj komentář. Vezmu to pěkně popořadě jako u Lukáše Balaje. Lagující Rac: Vpustit do závodu lagujícího Martina Adamce byla určitě chyba. Na naši obranu, jsme se těsně před závodem dozvěděli, že maršál závodu se nedostaví a také jsme se soustředily na závod. V záznamu se to nejevilo tak hrozně. Proto jsem to ohodnotil jako oťukávání. Určitě tam nebyly vidět vozy v sobě. T2: Je hezká psát po závodě, že na mé úrovni nikdo nebyl, až poté co si prohlídneš záznam. To pravidlo, kterým se tu oháníš platí pro souboje v závodě. Pravidlo které jsi ty porušil je v pravidlech na konci a je tam i krásný obrázek. Takhle zavřít T2 (no fuj), když si nemůžeš být jistý že tam nikdo není, když jsi sám napsal, že tě zpomalil kontakt s Adamcem. Být to na mě, tak ti za to dám 2x10s (na žádost vedení). Protože to, že spolu kolidovali Maroš a Honza byla Marošova vina. Kdyby jsi dodržel pravidlo o průjezdu prvními zatáčkami, řešil bych to jinak. Takhle ty jasný viník. Brazílie T1: Ano viník byl P. Novotný, ale za co mu dát trest? Do nikoho nevrazil ani do něj? První souboj s Veselým: Pravidlo, kterým ses oháněl v T1. Před brzdným bodem, musí mít jezdec vzadu osu předních kol před osou zadních kol soupeře. Takto zní to pravidlo. V T13 jste byli bok po boku a proto ti tam Honza nechal místo. Na té male rovince jsi kontakt ztratil a proto to tam Honza zavřel. Tvrdě ale v rámci pravidel. Druhý souboj: Podobná situace, ale prohození stran. Tvrdší? Když vyženeš soupeře mimo trať, protože to neubrzdíš a vyjedeš až na obrubník. To je nezvládnutý. Pak jsi jel ideální stopu v domnění, že tam Honza už není, ale byl tam a kdyby jsi mu tam nechal více místa. Ke kontaktu by nedošlo. Za tohle sis mohl sám. Jestli je podle tebe tohle závodění tak to potěž. Na těchto dvou soubojích je to krásně vidět, jak se jezdit má a jak ne. Novotný vs Antol Spa: Já tresty ve Spa nedělal. Tresty jsi psal na forum ty, takže se domnívám, že i tresty. Takže nechápu na co si stěžuješ. Na adresu incidentů v Brazílii už sjednávám nápravu aby bylo jasné určit jestli tam to místo pro autobus bylo nebo ne. Do teď se to přesně určit nedá. S tím cpaním na adresu Tomáše bych se moc neoháněl, jelikož byl vedle tebe. Podle tohoto, kam ses cpal ty s Veselým při tom prvním incidentu? Snažím se posuzovat věci nestraně, ale přiznám, že v Soci to byl problém. Máme tu McLaren, který řve a stěžuje si na konci závodů, že všichni mu jen ubližují a zavírají zatáčky, cpou se mu do cesty a prostě mu to kazí. Tak běž jezdit do vrchu, nebo rally. Tam tě nikdo prudit nebude. Přečetl jsem si tvoji odpověď - tedy přesně řečeno přečetl jsem si ji do tvého vysvětlení T2. Tam jsem dostal infarkt. Když mě žena přivedla k sobě, přečetl jsem si to znova a opět dostal infarkt i CMP. Jen se krátce vyjádřím: Pokud brzdím do T2 v sochi po startu a nikdo okolo široko daleko mě není, brzdný bod mám na 100m jako v závodě, tak si mohu volit stopu jakou chci - protože nikdo nebyl na mé úrovni(!!!!). Nešlo o brzké brždění. Pokud dvojice za mnou zablokuje kola, je v kontaktu, jde pozdě na brzdy (až za 100m - takže by to nevybrali ani v žádném kole v závodě) tak musí být chyba na jejich straně. Pokud píšeš co píšeš tak se už ani nebudu vyjadřovat ke zbytku co jsi psal, protože to nemá s tebou smysl a nechápeš o co tady jde. Ať se na to každý podívá a udělá si obrázek sám. K incidentům s Honzou se nebudu vyjadřovat - ale najednou první volí stopu. Divné… Neměl jsem sílu číst, co jsi napsal dále, ale můj tým mě upozornil na poslední odstavec. Nemám co k tomu říct, děkuji za projevený respekt k mé osobě za ty roky práce. Moc děkuji… PS: “ Brazílie T1: Ano viník byl P. Novotný, ale za co mu dát trest? Do nikoho nevrazil ani do něj?“ Viník byl, známý a trest žádný. V mých incidentech se nějak alternativně vykládájí pravidla. Aneb opět se potvrdilo a dokonce to i přímo zde napsal maršál, že netrestal viníka hromadné kolize po startu což vždy zde na lize bylo bráno jako ten nejhorší incident a měl být vždy potrestán… aneb…. VŠICHNI JSME SI ROVNI NĚKTEŘÍ JSME SI ROVNĚJŠÍ. Nyní mi již nejde o incidenty, nyní to přerostlo v daleko větší věc. Žijte dlouho a blaze... omlouvám se, že jsem tu opruzoval takových let. |
07.10.2019, 02:16 - Jan Veselý - Pilot GP2 - 63 Příspěvky
Zdravím všechny. Normálně s k podobným tématům nevyjadřuju, ale nyní reagovat musím. Peťo, díval ses vůbec po závodě na replay? Z toho, co píšeš se mi zdá, že ne! Začnu již několikrát omílanou T2. Maroš tam udělal chybu na brzdách, kdy zablokoval zadní kola, načež se mu auto svezlo napravo a trefil mě přední kolo na přední kolo (stane se - závodní incident). Dál to z mého pohledu vypadalo asi tak, že jsem si v klidu dobržďoval to T2, a v okamžiku, kdy jsem byl už téměř na apexu se najednou z leva vyřítila oranžová "šmouha", která nabrala Maroše a celá tato sestava mě přišpendlila k vnitřnímu salámovému obrubníku. Až do té chvíle jsem o tobě vůbec nevěděl, protože přímo na přímce mezi námi byl Maroš, který však měl plné právo tam být. A že sem šel velmi pozdě na brzdy mi navykládej ani ze srandy. Normálně jsem do T2 brzdil někde okolo hranice 120 ti metrů a projížděl sem ji rychlostí okolo 110 ti km/h. V prvním kole sem začal brzdit víc jak 150 metrů před zatáčkou a projížděl jsem ji někde okolo 70 ti km/h! S píš mi ty vysvětli tvoje úmysly, když si plných 250 metrů před zatáčkou začal brzdit, následně si znovu dupnul na plyn a pak jsi znovu začal brzdit. Kdybys brzdil "normálně", tak jsme nic nemuseli řešit, protože bys zatáčkou projel daleko přede mnou a Marošem. A teď k oboum incidentům v T14. Při prvním souboji ve druhém kole jsi na mě útočil po vnějšku do T13. Při brzdění jsi se dostal na moji úroveň, možná i maličko dopředu. Na výjezdu jsem ti pak nechal dost místa a to i pro případ, kdy bys nevyjížděl na obrubník. Díky kratší vnitřní stopě a lepší akceleraci sem se na krátké rovince mezi zatáčkami 13 a 14 dokázal dostat celou délkou auta před tebe. Po krátkém pohledu do zrcátek sem situaci zhodnotil tak, že je bezpečné jet závodní stopu a pokračoval sem normálně na apex. No nepočítal sem s tím, že se tam eště pokusíš narvat kousek předního křídla při nějakém zběsilém pokusu mi nejspíš prorazit levou zadní pneumatiku. Netuším tedy, co jsi mínil tvrzením: "v nájezdu do T14 jsem byl zadním kolem na Honzově monopostu, ten to zaklapl." Patrně jsi asi myslel předním kolem, ale i tak by mě zajímalo, kde jsi k tomu přišel. Jestli opravdu vidíš tvoje přední kolo na úrovni mého zadního, tak by jsi si měl nejspíš dojít k očnímu. Následný incident ve stejné zatáčce osmého kola. Tentokrát jsi do T13 zaútočil na vnitřek. Na výjezdu ze zatáčky jsi mě vyvezl až za obrubník na umělou trávu. To by bylo eště v pořádku. Považoval bych to za tvrdý útok, ale v mezích pravidel. Následně jsme oba zrychlovali +- stejně a při nájezdu do T14 jsem měl stále zřetelně svoje přední kolo na úrovní tvého zadního. A ty jsi to tam bez milosti zavřel, jako bych tam vůbec nebyl. Tvoje následné hodiny byly jen logickým vyústěním toho všeho. Na to konto bych tě chtěl vyzvat, ba ses sám zamyslel nad svými vlastními slovy: "Podívejte se na ty incidenty znova a podívejte se na chování jezdce, co je vzadu! Já když jsem viděl, že je Haas vepředu jsem brzdil, Haas mocně akceleroval, aby tam ten čumák strčil. To je normální? To, že se tam snaží strčit čumák?" Řekl jsi to sám, podívejte se na ty incidenty znova. Tak prosím, tady jsou: https://youtu.be/uSWNsGwozxo Závěrem bych jen chtěl říct, že mě mrzí vidět takovéhle chování od tak kvalitního a zkušeného pilota, jako jsi ty Peťo, ale je mi záhadou, proč jsi byl jediným pilotem, se kterým jsem měl v Rusku kontakt, když nepočítám Maroše v T2. Doufám, že se zkusíš eště nad sebou trošku zamyslet, ale esli tohle to je tvoje dnešní podoba, tak ses za ten rok od doby, co jsme s polu jezdili v Renaultu hodně změnil. Zároveň bych chtěl eště kohokoli dalšího, lidi kteří třeba neviděli replay, požádat aby zkoukli přiložené video a klidně sem napsali svůj názor na věc. Neříkám, že se třeba nemůžu mýlit, nebo udělat chybu, ale pokud už ji udělám, tak si hrábnu do svědomí a tu chybu přiznám, takže pokud si někdo z Vás myslí, že to, co jsem napsal není úplně pravda, nestyďte se a vyjádřete se k tomu. Děkuji všem za krásné závody a hlavně organizátorům za jejich práci. Moc si toho vážím a těším se na Japonsko. |
07.10.2019, 23:15 - Petr Kolář - Administrator - 467 Příspěvky
Nevím, jestli k tomu ještě něco psát, ale jen v krátkosti: T2 - je fakt, že Peťa brzdil nadvakrát, na druhé straně v pravidlech máme doporučení sundat nohu z plynu dříve a do T1 dojíždět pomaleji, aby byla šance odvrátit nějakou nečekanou situaci. A že jsi o Peťovi nevěděl - nevím, z jakého pohledu jezdíš. Jestli kokpit, tak potom OK, Peťu jsi mohl vidět jen chvílemi. Jestli TVcam, tak potom jsi Peťu měl sice v přímce, ale vidět jsi ho mohl. Šlo o první ostrou zatáčku, tak na místě byla větší opatrnost. T13/14 - z mého pohledu ve druhém kole od Tebe asi OK, i když šlo by tam nechat víc místa. V osmém kole od Peťu hodně tvrdé, nejdřív Tě vyvezl mimo trať a potom to zavřel. Petr |