Všeobecná diskuze • Mexiko B |
04.11.2019, 09:07 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 630 Příspěvky
[toggle=Martin Bruňanský napsáno:] Výpis cutov Slatina: [/toggle]T1: 3, 4, 16, 31, 45 T2: 2, 4, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 24, 25, 26, 27, 28, 30, 32, 33, 34, 35, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, ,49, 51 T3: 5, 7, 39 T7: 12, 19, 28, 33, 35, 41, 43, 45 T8: 1, 4, 9, 15, 22, 26, 31, 33, 37, 38, 42, 47, 49 T9: 32, 40, 44 T10: 10, 16, 17, 22, 23, 26, 33, 38, 44, 47, 50 T11: 40, 41, 46, 47, 52 T12: 4, 33, 45 T15: 17, 43 T16: 49 Jaro nemusíš si s tým robiť starosti, venuj sa radšej rodine. Pozeral som aj iných jazdcov a našiel som dvoch, ktorí by boli diskvalifikovaní z pretekov, ale nejdem ich sem vypisovať lebo im nechcem škodiť, keďže som do závodu ani nenastúpil a môže mi to byť jedno. Bolo by ich asi trošku viac, len už tu za tým zaspávam Maťo ďakujem, sme odcestovaní mimo PC, preto by som mohol najskr až dnes neskoro večer. Určite klobúk dole a vďaka za tvoj čas a vôbec, že si vypísal časy tvojho jazdca. Je jasné, že ani teba tá jeho jazda vôbec netešila. Veď už len za T2 je u Romana jasná DQ a to tam má ešte kopec ďalších cutov v iných zákrutách. Kľudne daj aj ďalších, ktorí by mali byť DQ, ja som si všimol len jeho, lebo to bolo do oči bijúce. Máš pravdu, ja som pretek nešiel, ale šli ho moji jazdci... |
04.11.2019, 16:49 - Martin Bruňanský - Technický vedoucí - 166 Příspěvky
Nee sorry, mňa sa to netýka. Ak niekto bude chcieť podať protest, tak ho podá. Hentoľko cutov určite nie je v pohode a tým pádom očakávam jasnú DQ, no na druhej strane bol tento okruh svojimi obrubníkmi dosť špecifický a napríklad aj jazdci, ktorí jazdili fakt na prvý pohľad pekne a hovoril som si pri nich, že si ten replay pretáčam zbytočne nazbierali okolo 20 cutov, ale získali tým takmer nulovú výhodu, tak proste načo im kaziť tie preteky. MB10 |
04.11.2019, 16:56 - Lukáš Balaj - Pilot GP2 - 44 Příspěvky
... Pokračovanie textu z protestov, pre "lepšiu prehľadnosť" a aby sa admin nehneval 10. kolo T12: Hromek plánoval danú zákrutu výrazne cutovať, čo sa naozaj nedá predvídať - pohľad 1, pohľad 2, pohľad 3 (screeny sú vyhotovené ešte pred kontaktom). Takže za vzniknutú situáciu si mohol sám, ja som mu do zákruty nos nepichol, ani som to moc nemal v pláne (lebo Hromek..), ideálna stopa bola voľná. A to či som bol alebo nebol v brzdnom bode na jeho úrovni (podľa fakt nešťastne napísaného pravidla) je v tomto prípade podľa mňa irelevantné, nehovoriac o tom, že toto pravidlo nebolo dodržané len o nejaký centimeter.. A aj keby dodržané bolo, tak by mi tam miesto nenechal! (po 1. lebo Hromek, po 2. vie niekto odhadnúť v tých zrkadlách tú vzdialenosť kolies? ja teda nie). A môj brzdný bod, v ostatných kolách, bol ďalej ako jeho, ale v tomto prípade som kvôli bezpečnosti a stope brzdil skôr. 6. kolo T13: Andrš znova nebezpečný návrat na trať, musel som ísť po výjazde z T12 oveľa viac doprava (inak by ma trafil), v T13 miesto mal, ale takýmto štýlom predbiehať, že ma vytlačí z trate? (a ja som ho zavrel hej? nemám slov..) Toto chcete púšťať ako závodné incidenty? https://youtu.be/jnau3EEvuOY 6. kolo T8: Andrš.. čo viac povedať https://youtu.be/fZG_VOWL5uo |
05.11.2019, 09:40 - Martin Frajka - Pilot F1 - 94 Příspěvky
WOW všetci sme vedeli, že táto trať je na skrátenia specifická kvôli obrubníkom ale, že by to dávalo extra výhodu a ovplyvnilo to pretek, jedine to vyzerá nepekne v zázname. Ja som s pohľadu kokpit veľa krát nevidel či už som za obrubníkom alebo nie proste to nie je vidieť pri tomto pohľade ak jazdíte po tých obrubníkoch čo nie je zakázané a sú súčasťou trate či? . 98% tých "skrátení" nemalo absolútne žiadny úmysel a ani mi neprinieslo výhodu. Úprimne asi 4-5 krát som normálne kutol zákrutu čo si pamätám proste som to netrafil alebo stratil grip "bol som celý pretek za druhým autom". Mrzí ma to ale vždy som tam podľa mňa stratil alebo ma šmyklo na obrubníku pri tých skráteniach, ktoré si pamätám. Ako som spomínal v replay to nevyzerá veľmi pekne ale že by to nejak ovplyvnilo preteky? Ale sak v pohode ja sa prispôsobím rozhodnutiu ale karma je zdarma páni. :-) P.S. Ja som si s Romanom skvele zazávodil a užil si konečne pretek, ktorý mal gule a srdce ešte raz ďakujem Roman! |
05.11.2019, 10:14 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 630 Příspěvky
[toggle=Martin Frajka napsáno:] WOW všetci sme vedeli, že táto trať je na skrátenia specifická kvôli obrubníkom ale, že by to dávalo extra výhodu a ovplyvnilo to pretek, jedine to vyzerá nepekne v zázname. Ja som s pohľadu kokpit veľa krát nevidel či už som za obrubníkom alebo nie proste to nie je vidieť pri tomto pohľade ak jazdíte po tých obrubníkoch čo nie je zakázané a sú súčasťou trate či? . 98% tých "skrátení" nemalo absolútne žiadny úmysel a ani mi neprinieslo výhodu. Úprimne asi 4-5 krát som normálne kutol zákrutu čo si pamätám proste som to netrafil alebo stratil grip "bol som celý pretek za druhým autom". Mrzí ma to ale vždy som tam podľa mňa stratil alebo ma šmyklo na obrubníku pri tých skráteniach, ktoré si pamätám. Ako som spomínal v replay to nevyzerá veľmi pekne ale že by to nejak ovplyvnilo preteky? Ale sak v pohode ja sa prispôsobím rozhodnutiu ale karma je zdarma páni. :-) [/toggle]P.S. Ja som si s Romanom skvele zazávodil a užil si konečne pretek, ktorý mal gule a srdce ešte raz ďakujem Roman! ja už som mal vyhrážky od vedúceho tímu, keď som ako odvolacia komisia rozhodol v neprospech, teraz tu píšeš Martin, že karma je zdarma, narážaš asi na to, že sa to niekedy mne vráti, však? kľudne aj kontrolujte po každom preteku môj replay, máte tu možnosť potom aj spísať všetky poje priestupky a podať protesty, nech sa páči... ako píšeš, z replaya to nevyzerá dobre... no z prenosu to vyzeralo úplne smiešne, čo Roman predvádzal.. som rád, že Lubo Niče podal protest aj na vás, to, že trať zvádzala na skrátenie je teda riadne slabá výhovorka...veď aj ty si bol mimo trať možno aj viackrát ako bol počet kôl.. a ešte sa obhajuj a píš niečo o karme.. |
05.11.2019, 12:09 - Martin Frajka - Pilot F1 - 94 Příspěvky
Nechápem aký zmysel mala tvoja reakcia úplne z cesty Jaro, prepáč absolútne si ma nepochopil a zbytočne tu provokuješ. |
05.11.2019, 12:18 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 630 Příspěvky
[toggle=Martin Frajka napsáno:] Nechápem aký zmysel mala tvoja reakcia úplne z cesty Jaro, prepáč absolútne si ma nepochopil a zbytočne tu provokuješ. [/toggle]chcel som si obhájiť protest na Romana karma je zdarma som myslel, že narážaš práve na mňa, že som podal protest a sa mi to vráti, že keď budem ja strihať zákruty, že podá protest niekto iný... hoci vy ste si preteky veľmi užili a vlastne tými cutmi ste nič nezískali |
05.11.2019, 12:38 - Patrik Hanko - Pilot RC modelů - 16 Příspěvky
[toggle=Martin Frajka napsáno:] WOW všetci sme vedeli, že táto trať je na skrátenia specifická kvôli obrubníkom ale, že by to dávalo extra výhodu a ovplyvnilo to pretek, jedine to vyzerá nepekne v zázname. Ja som s pohľadu kokpit veľa krát nevidel či už som za obrubníkom alebo nie proste to nie je vidieť pri tomto pohľade ak jazdíte po tých obrubníkoch čo nie je zakázané a sú súčasťou trate či? . 98% tých "skrátení" nemalo absolútne žiadny úmysel a ani mi neprinieslo výhodu. Úprimne asi 4-5 krát som normálne kutol zákrutu čo si pamätám proste som to netrafil alebo stratil grip "bol som celý pretek za druhým autom". Mrzí ma to ale vždy som tam podľa mňa stratil alebo ma šmyklo na obrubníku pri tých skráteniach, ktoré si pamätám. Ako som spomínal v replay to nevyzerá veľmi pekne ale že by to nejak ovplyvnilo preteky? Ale sak v pohode ja sa prispôsobím rozhodnutiu ale karma je zdarma páni. :-) [/toggle]P.S. Ja som si s Romanom skvele zazávodil a užil si konečne pretek, ktorý mal gule a srdce ešte raz ďakujem Roman! Nesúhlasím s tým že skrátenia len zle vyzerajú v zázname a nedávajú extra výhodu... Keď niekto na takejto trati jazdí s tým že si na to dáva pozor, musí si do zákrut nabiehať inak, tým pádom točí inak volantom, čo okrem získavania času môže viesť aj k šetreniu pneumatík pokiaľ to robí "správne"... Keď sa to stane 5x za závod tak jasné že to žiadny vplyv na nič nemá, ale keď to niekto spraví 50-100x, tak určite áno... Okrem toho ten jazdec musí jazdiť trochu inú stopu a nemôže udržať počas prejazdov zákrutami rovnakú rýchlosť ako ten ktorý si na to pozor nedáva, čo napríklad v esíčkach v druhom sektore dokáže ušetriť úplne v kľude v každom kole aj niekoľko desatín, záleží od toho ako presne to prejdeš... Nemusí krátiť úmyselne, stačí že v každej zákrute získa pár desiatok centimetrov k dobru tým že sa proste nesnaží nekrátiť... Nemyslím to teraz osobne na teba, nevidel som tvoje skrátenia a možno si jazdil druhý sektor čisto, aj keď myslím že u každého bolo 90% skrátení práve tam, ale je to len príklad toho že to výhodu určite dáva |
05.11.2019, 14:32 - Martin Frajka - Pilot F1 - 94 Příspěvky
Patrik v tomto podaní s tebou súhlasím. Ja som to písal z môjho pohľadu, že som sa snažil jazdiť fér a vôbec som to nebral tak ako si písal, že by som na tom chcel získavať čas alebo šetril pneumatiky, mať lepšie prejazdy. Proste som sa snažil ísť to čo som mal natrénované a s pohľadu kokpit sa mi nezdalo, že by som jazdil "úplne mimo trate alebo sa nesnažil dodržovať limity". Bolo to dané aj špecifikáciu trate, že sú tam obrubníky aké sú a je to ťažšie odhadnúť. To nemení nič na tom, že skrátenia som mal, protest bol podaný, trest by som mal dostať a tí čo im na tom tak záleží budú spokojní. |
05.11.2019, 14:48 - Petr Kolář - Administrator - 467 Příspěvky
[toggle=Martin Frajka napsáno:] Ja som s pohľadu kokpit veľa krát nevidel či už som za obrubníkom alebo nie proste to nie je vidieť pri tomto pohľade ak jazdíte po tých obrubníkoch čo nie je zakázané a sú súčasťou trate či? [/toggle]Jen bych rád upozornil, že obrubník není součástí tratě, určující jsou bílé čáry. Jinak souhlasím, že při pohledu z kokpitu korektnost průjezdu není vidět, takže když si nejsem jistý, tak průjezd zkontroluju z replaye z vnějšího pohledu. Petr |
05.11.2019, 15:13 - Lubomír Niče - - 19 Příspěvky
[toggle=Martin Frajka napsáno:] Patrik v tomto podaní s tebou súhlasím. Ja som to písal z môjho pohľadu, že som sa snažil jazdiť fér a vôbec som to nebral tak ako si písal, že by som na tom chcel získavať čas alebo šetril pneumatiky, mať lepšie prejazdy. Proste som sa snažil ísť to čo som mal natrénované a s pohľadu kokpit sa mi nezdalo, že by som jazdil "úplne mimo trate alebo sa nesnažil dodržovať limity". Bolo to dané aj špecifikáciu trate, že sú tam obrubníky aké sú a je to ťažšie odhadnúť. To nemení nič na tom, že skrátenia som mal, protest bol podaný, trest by som mal dostať a tí čo im na tom tak záleží budú spokojní. [/toggle]Předpokládám, že "ti či im na tom tak záleží budú spokojení" je myšleno na mě. Líbí se mi, jak místo uznání své chyby si neodpustíš v každým příspěvků nějaký ironicky výpad (karma je zdarma) proti těm, kteří dodržují pravidla. Nevím jak dlouho tady jezdíš, já moc dlouho ne, ale předpokládám, že pravidlo ohledně limitů tratě je tu už x roků. Takže nechápu řeči ohledně pohledu z kokpitu, získání výhody atd. Výhodu jsi tímto cutováním rozhodně získával. Pokud si nejsi jistý při pohledu z kokpitu, tak si to ve 14ti denním testování ověřím v replayi. I když upřímně si nemyslím, že to bylo až tak horký, protože já sám z kokpitu jezdím taky a zas tak velkej problém to nebyl. Další věc je, že když si nejsem jistej, tak to radši nejedu tak moc blízko, abych necutoval. |
05.11.2019, 17:38 - Martin Frajka - Pilot F1 - 94 Příspěvky
[toggle=Lubomír Niče napsáno:] Martin Frajka napsáno: Patrik v tomto podaní s tebou súhlasím. Ja som to písal z môjho pohľadu, že som sa snažil jazdiť fér a vôbec som to nebral tak ako si písal, že by som na tom chcel získavať čas alebo šetril pneumatiky, mať lepšie prejazdy. Proste som sa snažil ísť to čo som mal natrénované a s pohľadu kokpit sa mi nezdalo, že by som jazdil "úplne mimo trate alebo sa nesnažil dodržovať limity". Bolo to dané aj špecifikáciu trate, že sú tam obrubníky aké sú a je to ťažšie odhadnúť. To nemení nič na tom, že skrátenia som mal, protest bol podaný, trest by som mal dostať a tí čo im na tom tak záleží budú spokojní. Předpokládám, že "ti či im na tom tak záleží budú spokojení" je myšleno na mě. Líbí se mi, jak místo uznání své chyby si neodpustíš v každým příspěvků nějaký ironicky výpad (karma je zdarma) proti těm, kteří dodržují pravidla. Nevím jak dlouho tady jezdíš, já moc dlouho ne, ale předpokládám, že pravidlo ohledně limitů tratě je tu už x roků. Takže nechápu řeči ohledně pohledu z kokpitu, získání výhody atd. Výhodu jsi tímto cutováním rozhodně získával. Pokud si nejsi jistý při pohledu z kokpitu, tak si to ve 14ti denním testování ověřím v replayi. I když upřímně si nemyslím, že to bylo až tak horký, protože já sám z kokpitu jezdím taky a zas tak velkej problém to nebyl. Další věc je, že když si nejsem jistej, tak to radši nejedu tak moc blízko, abych necutoval. Lubomír, neviem čo napísať chybu som si priznal a opakujem to znova, trať som skracoval z pohľadu kokpit som to proste neodhadoval a priznávam to (prišiel som nato až po pozretí replay) ak sa to berie ako výhoda, tak áno získal som výhodu ale určite nie, tak že by som to robil naschvál, že idem kutovať, na základe toho šetriť pneu a podobne to určite nie. Úprimne mrzí ma, ako si to prezentoval, že som ti pokazil dojem z preteku si bol WOW, rozčarovaný, bolo ti fakt blbe, a že sme nejazdili fair play či ako si to napísal v proteste to ma celkom zarazilo ale beriem. Na základe toto som reagoval nie na základe samotného protestu skracovania, tak sa nečuduj mojej irónii, keď nás tu označíš, že s prepáčením jazdíme ako divé svine. Reagoval som ako som to videl ja nič viac. Nikto tu nespochybňuje pravidlo o limitoch trate myslím, že je ok a snažíme sa ho dodržovať. Podľa pravidiel máš právo dať podnet využil si to "nemusel si a ani nás takto označkovať ". Ideme podľa pravidiel je to v poriadku. Ďakujem za rady a tvoj názor dám si nato pozor. Ďakujem aj tebe Petr Kolár, asi budem musieť viac sledovať replay alebo upraviť pohľad pretože na iných tratiach a móde som s tým problém nemal. |
07.11.2019, 21:06 - Martin Frajka - Pilot F1 - 94 Příspěvky
Otázka prečo sa mi prenáša trest z Q2 do ďalšieho preteku, keď som v preteku dostal DQ? Má to nejaký zmysel, veď DQ som dostal práve za krátenie, tak mi prišlo, že aj Q logicky spadá do toho či? |
07.11.2019, 21:14 - Martin Slezar - Administrator - 1019 Příspěvky
[toggle=Martin Frajka napsáno:] Otázka prečo sa mi prenáša trest z Q2 do ďalšieho preteku, keď som v preteku dostal DQ? Má to nejaký zmysel, veď DQ som dostal práve za krátenie, tak mi prišlo, že aj Q logicky spadá do toho či? [/toggle]Martine v pravidlech je napsáno, že trest se vztahuje k té části, ve které k porušení pravidel došlo. Q jsi odjel normálně a na základě jejího výsledku jsi startoval v R. DSQ v R nemaže trest v jiné části víkendu. |
08.11.2019, 16:12 - Lukasz Maciejewski - Pilot GP2 - 77 Příspěvky
[toggle=Martin Slezar napsáno:] Martin Frajka napsáno: Otázka prečo sa mi prenáša trest z Q2 do ďalšieho preteku, keď som v preteku dostal DQ? Má to nejaký zmysel, veď DQ som dostal práve za krátenie, tak mi prišlo, že aj Q logicky spadá do toho či? Martine v pravidlech je napsáno, že trest se vztahuje k té části, ve které k porušení pravidel došlo. Q jsi odjel normálně a na základě jejího výsledku jsi startoval v R. DSQ v R nemaže trest v jiné části víkendu. If I have DQ from the Race, then I probably can't have the penalty '' Start z konce pole '' in the next race, because it was a race penalty. I'm right ? |
08.11.2019, 17:00 - Martin Slezar - Administrator - 1019 Příspěvky
[toggle=Lukasz Maciejewski napsáno:] Martin Slezar napsáno: Martin Frajka napsáno: Otázka prečo sa mi prenáša trest z Q2 do ďalšieho preteku, keď som v preteku dostal DQ? Má to nejaký zmysel, veď DQ som dostal práve za krátenie, tak mi prišlo, že aj Q logicky spadá do toho či? Martine v pravidlech je napsáno, že trest se vztahuje k té části, ve které k porušení pravidel došlo. Q jsi odjel normálně a na základě jejího výsledku jsi startoval v R. DSQ v R nemaže trest v jiné části víkendu. If I have DQ from the Race, then I probably can't have the penalty '' Start z konce pole '' in the next race, because it was a race penalty. I'm right ? You're not right. You got two penalties, one for the finish lap and the other for the cutt. Penalties cannot be merged. Penalty penalty is basically non-recognition of a lap, and if there are a lot of laps, DSQ follows. That you broke other rules during this or after that doesn't excuse you. It would be unfair to those who are punished only for the finish lap. You did the same as they and you wouldn't be punished? Sorry, I can't. |
08.11.2019, 18:22 - Lukasz Maciejewski - Pilot GP2 - 77 Příspěvky
[toggle=Martin Slezar napsáno:] Lukasz Maciejewski napsáno: Martin Slezar napsáno: Martin Frajka napsáno: Otázka prečo sa mi prenáša trest z Q2 do ďalšieho preteku, keď som v preteku dostal DQ? Má to nejaký zmysel, veď DQ som dostal práve za krátenie, tak mi prišlo, že aj Q logicky spadá do toho či? Martine v pravidlech je napsáno, že trest se vztahuje k té části, ve které k porušení pravidel došlo. Q jsi odjel normálně a na základě jejího výsledku jsi startoval v R. DSQ v R nemaže trest v jiné části víkendu. If I have DQ from the Race, then I probably can't have the penalty '' Start z konce pole '' in the next race, because it was a race penalty. I'm right ? You're not right. You got two penalties, one for the finish lap and the other for the cutt. Penalties cannot be merged. Penalty penalty is basically non-recognition of a lap, and if there are a lot of laps, DSQ follows. That you broke other rules during this or after that doesn't excuse you. It would be unfair to those who are punished only for the finish lap. You did the same as they and you wouldn't be punished? Sorry, I can't. It's a bit silly because it means it's better not to drive a race than to drive a race. If you don't drive, you have 0 points and a blank card for the next race, and when you ride you can have 0 points and still a penalty for the next race - fantastic rules, very fair-play. (irony) buhahahahahahaha And Hromek can destroy the race leader and gets 20 seconds I feel like in Poland. Total absurdity. |
08.11.2019, 18:47 - Patrik Hanko - Pilot RC modelů - 16 Příspěvky
[toggle=Lukasz Maciejewski napsáno:] Martin Slezar napsáno: Lukasz Maciejewski napsáno: Martin Slezar napsáno: Martin Frajka napsáno: Otázka prečo sa mi prenáša trest z Q2 do ďalšieho preteku, keď som v preteku dostal DQ? Má to nejaký zmysel, veď DQ som dostal práve za krátenie, tak mi prišlo, že aj Q logicky spadá do toho či? Martine v pravidlech je napsáno, že trest se vztahuje k té části, ve které k porušení pravidel došlo. Q jsi odjel normálně a na základě jejího výsledku jsi startoval v R. DSQ v R nemaže trest v jiné části víkendu. If I have DQ from the Race, then I probably can't have the penalty '' Start z konce pole '' in the next race, because it was a race penalty. I'm right ? You're not right. You got two penalties, one for the finish lap and the other for the cutt. Penalties cannot be merged. Penalty penalty is basically non-recognition of a lap, and if there are a lot of laps, DSQ follows. That you broke other rules during this or after that doesn't excuse you. It would be unfair to those who are punished only for the finish lap. You did the same as they and you wouldn't be punished? Sorry, I can't. It's a bit silly because it means it's better not to drive a race than to drive a race. If you don't drive, you have 0 points and a blank card for the next race, and when you ride you can have 0 points and still a penalty for the next race - fantastic rules, very fair-play. (irony) buhahahahahahaha And Hromek can destroy the race leader and gets 20 seconds I feel like in Poland. Total absurdity. I see your point, but if there's a rule saying that you're getting penalized after you crash into someone even in the "finish lap", getting a penalty for something completely different shouldn't just excuse it... If you get a DQ, yes, you get 0 points, just like if you weren't even part of that race. But you were and you broke a different rule too, not just the track limits rule... It's like, someone would kill a person and an hour later also rob a bank, but after getting caught he would be charged only for the murder and would spend 10 years in prison instead of 15, because nobody would punish him for the robbery, since he's already being punished for the first crime... A pretty sketchy example but my point is, that it's logical to punish everyone for every single thing they've done, if you think about it |