Sezona 2018/2 • Pneu v rf2 |
28.06.2018, 11:06 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 630 Příspěvky
asi pôjdeme mod, kde budú tie všetky sady, ktoré máme teraz v f1, je ich tuším 7 asi by bolo lepšie, keby sa vybrali len nejaké 2-3 sady, buď na celú sezónu, alebo na jednotlivý pretek, napr. podľa real f1, pretože testovať toľko sád to zaberie strašne veľa času a ešte návrh, ktorý tiež súvisí s pneu, čo tak konečne zaviesť parc ferme na pneu? mohlo by to poradie trochu premiešať a videli by sme zaujímavejšie taktiky, posledná sezóna bola v tomto dosť nudná, v Q všetci softy a na štart takmer všetci nasadili hardy.. |
28.06.2018, 16:48 - PR GDPR - Technický vedoucí - 295 Příspěvky
[toggle=Jaroslav Strišovský napsáno:] asi pôjdeme mod, kde budú tie všetky sady, ktoré máme teraz v f1, je ich tuším 7 [/toggle]asi by bolo lepšie, keby sa vybrali len nejaké 2-3 sady, buď na celú sezónu, alebo na jednotlivý pretek, napr. podľa real f1, pretože testovať toľko sád to zaberie strašne veľa času a ešte návrh, ktorý tiež súvisí s pneu, čo tak konečne zaviesť parc ferme na pneu? mohlo by to poradie trochu premiešať a videli by sme zaujímavejšie taktiky, posledná sezóna bola v tomto dosť nudná, v Q všetci softy a na štart takmer všetci nasadili hardy.. Parc ferme na gumy sa na rF2 nedá nastaviť, teda pokiaľ mám správne info |
28.06.2018, 20:04 - Tomáš Pošefko - Technický vedoucí - 197 Příspěvky
[toggle=Jaroslav Strišovský napsáno:] asi pôjdeme mod, kde budú tie všetky sady, ktoré máme teraz v f1, je ich tuším 7 [/toggle]asi by bolo lepšie, keby sa vybrali len nejaké 2-3 sady, buď na celú sezónu, alebo na jednotlivý pretek, napr. podľa real f1, pretože testovať toľko sád to zaberie strašne veľa času a ešte návrh, ktorý tiež súvisí s pneu, čo tak konečne zaviesť parc ferme na pneu? mohlo by to poradie trochu premiešať a videli by sme zaujímavejšie taktiky, posledná sezóna bola v tomto dosť nudná, v Q všetci softy a na štart takmer všetci nasadili hardy.. Dobrý nápad to s tým parc-ferme, nejako by sme to vedeli ukontrolovať aj bez "pluginov" v rF2 |
28.06.2018, 21:53 - PR GDPR - Technický vedoucí - 295 Příspěvky
[toggle=Tomáš Pošefko napsáno:] Jaroslav Strišovský napsáno: asi pôjdeme mod, kde budú tie všetky sady, ktoré máme teraz v f1, je ich tuším 7 asi by bolo lepšie, keby sa vybrali len nejaké 2-3 sady, buď na celú sezónu, alebo na jednotlivý pretek, napr. podľa real f1, pretože testovať toľko sád to zaberie strašne veľa času a ešte návrh, ktorý tiež súvisí s pneu, čo tak konečne zaviesť parc ferme na pneu? mohlo by to poradie trochu premiešať a videli by sme zaujímavejšie taktiky, posledná sezóna bola v tomto dosť nudná, v Q všetci softy a na štart takmer všetci nasadili hardy.. Dobrý nápad to s tým parc-ferme, nejako by sme to vedeli ukontrolovať aj bez "pluginov" v rF2 Z vlastnej skúsenosti viem, že toto by nebolo ono, jazdil som aj s niekoľkými chalanmi odtiaľto na inej lige na rF2 a môžu potvrdiť, že v každých pretekoch štartovali jazdci na všetkých piatich sadách (US, SS, S, M, H), pretože na rF2 sú tie gumy doslova ku*vy (sorry za výraz, no je to tak ) niekomu vydržia US tak dlho ako inému S alebo M a málo kedy sa stalo, že dvaja jazdci boli na rovnakej stratégií...takto by sa všetky stratégie točili len okolo najmäkších gúm, kedže pri vyrovnanej výkonnosti aut by sa nikomu neoplatilo vypúšťať kvaldu a vyhral by ten, kto by sa správal najlepšie k tým gumám a to by bolo oničom...zmysel by to malo len vtedy, keby sa dalo nastaviť, že nastúpime presne na tých istých gumách, na akých sme spravili najrýchlejšie kolo ( rovnaké % a rovnaké prebrzdené plôšky), čo sa na rF2 nedá |
29.06.2018, 20:20 - Tomáš Pošefko - Technický vedoucí - 197 Příspěvky
[toggle=Patrik Rusiňák napsáno:] Tomáš Pošefko napsáno: Jaroslav Strišovský napsáno: asi pôjdeme mod, kde budú tie všetky sady, ktoré máme teraz v f1, je ich tuším 7 asi by bolo lepšie, keby sa vybrali len nejaké 2-3 sady, buď na celú sezónu, alebo na jednotlivý pretek, napr. podľa real f1, pretože testovať toľko sád to zaberie strašne veľa času a ešte návrh, ktorý tiež súvisí s pneu, čo tak konečne zaviesť parc ferme na pneu? mohlo by to poradie trochu premiešať a videli by sme zaujímavejšie taktiky, posledná sezóna bola v tomto dosť nudná, v Q všetci softy a na štart takmer všetci nasadili hardy.. Dobrý nápad to s tým parc-ferme, nejako by sme to vedeli ukontrolovať aj bez "pluginov" v rF2 Z vlastnej skúsenosti viem, že toto by nebolo ono, jazdil som aj s niekoľkými chalanmi odtiaľto na inej lige na rF2 a môžu potvrdiť, že v každých pretekoch štartovali jazdci na všetkých piatich sadách (US, SS, S, M, H), pretože na rF2 sú tie gumy doslova ku*vy (sorry za výraz, no je to tak ) niekomu vydržia US tak dlho ako inému S alebo M a málo kedy sa stalo, že dvaja jazdci boli na rovnakej stratégií...takto by sa všetky stratégie točili len okolo najmäkších gúm, kedže pri vyrovnanej výkonnosti aut by sa nikomu neoplatilo vypúšťať kvaldu a vyhral by ten, kto by sa správal najlepšie k tým gumám a to by bolo oničom...zmysel by to malo len vtedy, keby sa dalo nastaviť, že nastúpime presne na tých istých gumách, na akých sme spravili najrýchlejšie kolo ( rovnaké % a rovnaké prebrzdené plôšky), čo sa na rF2 nedá https://forum.studio-397.com/index...eads/is-parcfermetires-working.44133/ |
29.06.2018, 20:22 - Tomáš Pošefko - Technický vedoucí - 197 Příspěvky
[toggle=Patrik Rusiňák napsáno:] Tomáš Pošefko napsáno: Jaroslav Strišovský napsáno: asi pôjdeme mod, kde budú tie všetky sady, ktoré máme teraz v f1, je ich tuším 7 asi by bolo lepšie, keby sa vybrali len nejaké 2-3 sady, buď na celú sezónu, alebo na jednotlivý pretek, napr. podľa real f1, pretože testovať toľko sád to zaberie strašne veľa času a ešte návrh, ktorý tiež súvisí s pneu, čo tak konečne zaviesť parc ferme na pneu? mohlo by to poradie trochu premiešať a videli by sme zaujímavejšie taktiky, posledná sezóna bola v tomto dosť nudná, v Q všetci softy a na štart takmer všetci nasadili hardy.. Dobrý nápad to s tým parc-ferme, nejako by sme to vedeli ukontrolovať aj bez "pluginov" v rF2 Z vlastnej skúsenosti viem, že toto by nebolo ono, jazdil som aj s niekoľkými chalanmi odtiaľto na inej lige na rF2 a môžu potvrdiť, že v každých pretekoch štartovali jazdci na všetkých piatich sadách (US, SS, S, M, H), pretože na rF2 sú tie gumy doslova ku*vy (sorry za výraz, no je to tak ) niekomu vydržia US tak dlho ako inému S alebo M a málo kedy sa stalo, že dvaja jazdci boli na rovnakej stratégií...takto by sa všetky stratégie točili len okolo najmäkších gúm, kedže pri vyrovnanej výkonnosti aut by sa nikomu neoplatilo vypúšťať kvaldu a vyhral by ten, kto by sa správal najlepšie k tým gumám a to by bolo oničom...zmysel by to malo len vtedy, keby sa dalo nastaviť, že nastúpime presne na tých istých gumách, na akých sme spravili najrýchlejšie kolo ( rovnaké % a rovnaké prebrzdené plôšky), čo sa na rF2 nedá Je to aj o fyzike modu, ak je zle urobeny, deje sa to čo si vypísal, nie? |
30.06.2018, 20:35 - Ondřej Nigrin - Pilot GP2 - 57 Příspěvky
Mně se taky líbí systém výběru pneu dle reálu, že bychom měli vždycky k dispozici ty 3 sady, co se jedou/jely v reálné F1. A i s Parc Ferme souhlasím. Když jde ohlídat jestli všichni měnili během závodu min. 2 různý sady, tak tohle by šlo taky uhlídat. Nigi |
01.07.2018, 16:05 - Maroš Hrušovský - Pilot F1 - 136 Příspěvky
parc ferme ok. Ak sa to bude dat nastavit. Pneu podla mna nam stacia tri. Soft Mid Hard. Aj real F1 smeruje ak sa nemylim k tomu ze sice bude mat x druhov pneu ale na zavod prinesie len 3 a vzdy budu oznacene rovnako. Cize Soft Mid Hard aby sa to cele zjednodusilo a nemali kraviny ako supersoft ultrasoft hypersoft a podobne. Aj na testovanie je to pre nas jednoduchsie. Dalsi navrh na nastavenie modu odomna je zamknut prevodovku tak ako v reale. Bude 8 stupnov takze to pokryje vsetky okruhy a zjednodusi sa tym narocnost na nastavovanie. |
02.07.2018, 11:00 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 630 Příspěvky
[toggle=Maroš Hrušovský napsáno:] parc ferme ok. Ak sa to bude dat nastavit. [/toggle]Pneu podla mna nam stacia tri. Soft Mid Hard. Aj real F1 smeruje ak sa nemylim k tomu ze sice bude mat x druhov pneu ale na zavod prinesie len 3 a vzdy budu oznacene rovnako. Cize Soft Mid Hard aby sa to cele zjednodusilo a nemali kraviny ako supersoft ultrasoft hypersoft a podobne. Aj na testovanie je to pre nas jednoduchsie. Dalsi navrh na nastavenie modu odomna je zamknut prevodovku tak ako v reale. Bude 8 stupnov takze to pokryje vsetky okruhy a zjednodusi sa tym narocnost na nastavovanie. úplne súhlasím! pridal by som tam aj radiator motora |
02.07.2018, 16:35 - Tomáš Pošefko - Technický vedoucí - 197 Příspěvky
[toggle=Maroš Hrušovský napsáno:] parc ferme ok. Ak sa to bude dat nastavit. [/toggle]Na okruhoch ako Monaco s tym bude problem. Pneu podla mna nam stacia tri. Soft Mid Hard. Aj real F1 smeruje ak sa nemylim k tomu ze sice bude mat x druhov pneu ale na zavod prinesie len 3 a vzdy budu oznacene rovnako. Cize Soft Mid Hard aby sa to cele zjednodusilo a nemali kraviny ako supersoft ultrasoft hypersoft a podobne. Aj na testovanie je to pre nas jednoduchsie. Dalsi navrh na nastavenie modu odomna je zamknut prevodovku tak ako v reale. Bude 8 stupnov takze to pokryje vsetky okruhy a zjednodusi sa tym narocnost na nastavovanie. |
02.07.2018, 18:33 - Martin Frajka - Pilot F1 - 94 Příspěvky
Tiež by sa mi páčilo Parc ferme ak by to šlo bolo by to určite zaujímavejšie. Pneumatiky by bolo vhodné dať na pretek soft, medium a hard aby to ostalo a bolo pekne prehľadné. Prevodovka pevná je super nápad a čo som skúšal tuším 5-6 tratí ani na jednej som nemusel meniť prevody, takže si myslím ak sa to rozumne nastaví nebude s tým problém ani na tratiach ala Monako. Myslím, že sa sem chodíme viac baviť a jazdiť pre zábavu ako nekonečne trénovať, takže by nás to tiež mnohých odbremenilo a myslím, že viacerí budú mať aj tak starosti viac než dosť kým spoznajú rf2 a novy mód. Prípadne ak by sa to neosvedčilo, tak vždy je možnosť to v budúcej sezóne povoliť a to už budú aj všetci omnoho skúsenejší. Dalej verím, že DRS a nejaké dočasné zaťaženia motoru a podobne nebudeme používať nech každý ukáže čo je v ňom pri závodení a predbiehaní. Čo sa týka boostu motora to bolo fajn to by som moc nemenil neviem ako to presne funguje v RF2 lebo pri jednotlivých modok je možnosť dať rôzne stupne zmesy paliva na niektorých modoch sú napr. tri na iných som videl aj sedem. Predpokladám, že to funguje ako boost??? |
02.07.2018, 19:17 - Maroš Hrušovský - Pilot F1 - 136 Příspěvky
DRS je obsiahnute priamo v tomto mode. Netusim ci sa da nejako vypnut. Bolo by nacase sa pustit do vyberu modu pretoze tam toho bude okolo toho este vela |
02.07.2018, 20:44 - PR GDPR - Technický vedoucí - 295 Příspěvky
Tak dúfam že tie boosty ostanú, s troma zmesami súhlasím, rovnako aj s uzamknutím prevodovky, na to parc ferme mám svoj názor ale prispôsobím sa...pri výbere modu nemáme veľa možností, najlepšie by bolo upraviť fyziku tohto, čo máme teraz na serveri, len nám treba niekoho, čo sa do tých čísel trocha rozumie Ešte taký návrh, čo sa týka livetimingu...kedže chceme jazdiť na najnovšom builde 1110, ktorý nepodporuje DX9 a tým pádom ani väčšinu HUDov a grafík na stream, tak by som rozmýšľal nad upustením od liveracers a prejdení na raceview, ktorý ponúka externú grafiku na stream, čo sa rieši cez OBS a nie cez hru |
02.07.2018, 21:07 - Maroš Hrušovský - Pilot F1 - 136 Příspěvky
ja mam nieco rozrobene co skusam a co by malo vyriesit problem s DX11 a hudmi... uvidime co sa mi podari |
03.07.2018, 10:26 - Petr Kolář - Administrator - 467 Příspěvky
S většinou návrhů souhlasím - 3 směsi gum, bez DRS, parc-ferme, ... Jen bych nechal otevřenou převodovku. Ta se dá nastavit poměrně jednoduše a ve spojitosti s různým přítlakem je to na některých okruzích nutnost. Petr |
03.07.2018, 14:07 - Martin Bruňanský - Technický vedoucí - 166 Příspěvky
Čo sa týka toho parc fermé, tak by to bolo určite zaujímavé. Mohli by sme to spraviť tak, ako je to reálne, to znamena, že by sa muselo štartovať na pneumatikách, na ktorých sme sa dostali do Q2. Tí jazdci, čo sa do nej nedostali by si zmes mohli zvoliť. Boosty tiež rozhodne nechať, v rf2 sa to tuším volá engine mixtures. Či budeme používať DRS mi je v podstate jedno, myslim, že ho nepotrebujeme, no neviem či sa to dá vypnúť. Prevodovka by sa tiež za mňa mohla nechať uzamknutá. Mód ako taký by sme mohli prebrať bližšie na zraze. MB10 |
03.07.2018, 14:59 - Maroš Hrušovský - Pilot F1 - 136 Příspěvky
Osobne som vcera skusal prvy krat tento mod. Moje postrehy. 1. Velmi jednoduchy na zrýchlovanie. Na výjazde sa dá dat relativne rychlo plny kotol. Sice to troska zahodi ale zrovna sa to uplne same v podstate. 2. Jazdil som iba par kol na hypersoftoch. Prišlo mi celkom jednoduche brzdit bez prebrzdovania (presunul som brzdy viac dopredu). Prebrzdit sa dalo len naozaj tvrdymi brzdami. Po tvrdom prebrzdeni volant dost vybruje cize predpokladam ze sa to prejavi aj na rychlosti na kolo co je fajn. Cize za mna sa hypersofty spravali celkom ok. 3. DRS. Skusil som ho a popravde necitil som ze by jeho ucinok bol nejako oslnujuci. Tazko povedat ale mam pocit ze skoro nic nepridalo. 4. Prevodovka. Tym ze je 8 stupnov tak je to dost nasekane tesne za sebou a v nizsich prevodoch som radil jak blazon furt. Preto som stale za to ze by som ju rozumne zamkol tak aby pri malo pritlaku isiel obmedzovac na 8 okolo 340kmph a zaroven aby v Monaku sa na jednotke ten motor nedusil a neradila sa tam viac ako 6-7. Presne ako to maju v reale. 5. Neviem cim to bolo ale nejako som nemohol vytocit z garaze. Max zamok riadenia bol 18 a ak som to nezacal tocit v spravnej chvili tak som to nedal 6. Nastavenie volantu je jednoduchsie ako na mode RGPL ale aj tak je to celkom veda |
03.07.2018, 15:20 - PR GDPR - Technický vedoucí - 295 Příspěvky
S tým DRS mi to je úplne jedno, ale keď už chceme mať väčšinu vecí ako v reále, tak by som ho nechal...aj tak na Petrovom mode bol slipstream v podstate ako DRS, keď som bol za niekym do sekundy na začiatku rovinky, tak na konci som bol už takmer na jeho úrovni, čiže tam by nenastala takmer žiadna zmena, jedine že by sme na to museli mať tlačidlo |
03.07.2018, 15:41 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 630 Příspěvky
[toggle=Maroš Hrušovský napsáno:] Osobne som vcera skusal prvy krat tento mod. Moje postrehy. [/toggle]1. Velmi jednoduchy na zrýchlovanie. Na výjazde sa dá dat relativne rychlo plny kotol. Sice to troska zahodi ale zrovna sa to uplne same v podstate. 2. Jazdil som iba par kol na hypersoftoch. Prišlo mi celkom jednoduche brzdit bez prebrzdovania (presunul som brzdy viac dopredu). Prebrzdit sa dalo len naozaj tvrdymi brzdami. Po tvrdom prebrzdeni volant dost vybruje cize predpokladam ze sa to prejavi aj na rychlosti na kolo co je fajn. Cize za mna sa hypersofty spravali celkom ok. 3. DRS. Skusil som ho a popravde necitil som ze by jeho ucinok bol nejako oslnujuci. Tazko povedat ale mam pocit ze skoro nic nepridalo. 4. Prevodovka. Tym ze je 8 stupnov tak je to dost nasekane tesne za sebou a v nizsich prevodoch som radil jak blazon furt. Preto som stale za to ze by som ju rozumne zamkol tak aby pri malo pritlaku isiel obmedzovac na 8 okolo 340kmph a zaroven aby v Monaku sa na jednotke ten motor nedusil a neradila sa tam viac ako 6-7. Presne ako to maju v reale. 5. Neviem cim to bolo ale nejako som nemohol vytocit z garaze. Max zamok riadenia bol 18 a ak som to nezacal tocit v spravnej chvili tak som to nedal 6. Nastavenie volantu je jednoduchsie ako na mode RGPL ale aj tak je to celkom veda mne sa prevodovka celkom páči, príde mi to celkom pravidelné a je to živé aj pri nízkych otáčkach, takže sa dá radiť relatívne skoro a neničiť motor, za mňa úplne super, ale nemusí sadnúť asi každému... máte pravdu, že mod je asi z tých jednoduchších, no aj tak je o triedu náročnejší, ako ten čo sme práve dojazdili, aj z tohto dôvodu by som nešiel do oveľa ťažšieho modu, nie kvôli mne, ale pre niektorých môže taký veľký skok byť ťažšie zvládnuteľný.. nehovoriac o tom, že to chce aj viac tréningu a tým pádom aj času... btw. kde sa nastavuje drs? nevedel som to nájsť v nastaveniach na volant, aký to má názov v hre? a z garáže vychádzam vždy driftom, ale neviem, či je to tak správne |
03.07.2018, 16:05 - PR GDPR - Technický vedoucí - 295 Příspěvky
[toggle=Jaroslav Strišovský napsáno:] Maroš Hrušovský napsáno: Osobne som vcera skusal prvy krat tento mod. Moje postrehy. 1. Velmi jednoduchy na zrýchlovanie. Na výjazde sa dá dat relativne rychlo plny kotol. Sice to troska zahodi ale zrovna sa to uplne same v podstate. 2. Jazdil som iba par kol na hypersoftoch. Prišlo mi celkom jednoduche brzdit bez prebrzdovania (presunul som brzdy viac dopredu). Prebrzdit sa dalo len naozaj tvrdymi brzdami. Po tvrdom prebrzdeni volant dost vybruje cize predpokladam ze sa to prejavi aj na rychlosti na kolo co je fajn. Cize za mna sa hypersofty spravali celkom ok. 3. DRS. Skusil som ho a popravde necitil som ze by jeho ucinok bol nejako oslnujuci. Tazko povedat ale mam pocit ze skoro nic nepridalo. 4. Prevodovka. Tym ze je 8 stupnov tak je to dost nasekane tesne za sebou a v nizsich prevodoch som radil jak blazon furt. Preto som stale za to ze by som ju rozumne zamkol tak aby pri malo pritlaku isiel obmedzovac na 8 okolo 340kmph a zaroven aby v Monaku sa na jednotke ten motor nedusil a neradila sa tam viac ako 6-7. Presne ako to maju v reale. 5. Neviem cim to bolo ale nejako som nemohol vytocit z garaze. Max zamok riadenia bol 18 a ak som to nezacal tocit v spravnej chvili tak som to nedal 6. Nastavenie volantu je jednoduchsie ako na mode RGPL ale aj tak je to celkom veda mne sa prevodovka celkom páči, príde mi to celkom pravidelné a je to živé aj pri nízkych otáčkach, takže sa dá radiť relatívne skoro a neničiť motor, za mňa úplne super, ale nemusí sadnúť asi každému... máte pravdu, že mod je asi z tých jednoduchších, no aj tak je o triedu náročnejší, ako ten čo sme práve dojazdili, aj z tohto dôvodu by som nešiel do oveľa ťažšieho modu, nie kvôli mne, ale pre niektorých môže taký veľký skok byť ťažšie zvládnuteľný.. nehovoriac o tom, že to chce aj viac tréningu a tým pádom aj času... btw. kde sa nastavuje drs? nevedel som to nájsť v nastaveniach na volant, aký to má názov v hre? a z garáže vychádzam vždy driftom, ale neviem, či je to tak správne Rear Flap alebo niečo také |
03.07.2018, 16:45 - 1 Ladislav Skřišovský - Pilot F1 - 111 Příspěvky
Sleduji, ze se chceme co nejvice priblizit realne F1, a nechapu tedy, proc se resi vypnuti DRS.. Vzdyt je to prave jeden z hlavnich systemu, ktery micha poradim min. z 80% Jinak k tomu 'parc ferme'.. Tohle je podle mne ta posledni vec, co by se mela resit a uprimne, ja pro tenhle system nejsem. Podstatnejsi je podle mne zvolit, zdali bude na celou sezonu zafixovana prevodovka, ci nikoli. |