Sezona 2018/2 Základní otázky rF2


03.07.2018, 20:34 - Martin Slezar - Administrator - 1019 Příspěvky
byl bych rád, kdyby si všichni nejprve přečetli příspěvek jednoho korespondenta......

Jestli dovolíte tak napíšu svůj názor na to, co tady píšete a co řešíte. Myslím, že jako někdo kdo má s módama menší zkušenosti, k tomu mám co říct. Nejdříve bych napsal, že se nestačím divit jaké názory jsem se tu dočetl – upřímně nikdo tu nemá na rf2 nic najeto(nikdo nemůže rozumět jak ta hra funguje – PS: je to úplně jiné než rf1 a každý bude muset změnit jízdní styl), nikdo tomu pořádně nerozumí, nikdo nemá zkušenosti s úpravou modu pro rf2 o pneumatikách a fyzice ani nemluvím. Nejvíce zde má najeto Jáchym a ten se zdržel jakýkoliv komentářů – většina z vás má tady najeto tak 100kol max.. Proto mě velmi překvapila tato diskuze co se vše má vypnout/ zapnout upravit atd. Chudák ten kdo to dostane na triko – bude nejvíc nenáviděná osoba a navíc tomu prostě nemůže absolutně rozumět a to je prostě střelba slepýma což nemůže dopadnout dobře a dopadne to tak, že se bude něco měnit mezi každým závodem.

Pneu – pokud jde o pneumatiky tak jejich nastavování není vůbec nic lehkého i pro zkušeného tvůrce modu a v dnešní době to většinou už dělají kluci co se na to specializují (mají algoritmy a několik programů co to převádí - takže to není jen o změně pár čísel, navíc pneu jsou velmi úzce spjaty s fyzikou a když rozhodíte jedno tak je v háji i druhá). Takže pokud jsem tu četl, že chcete jezdit jen 3 sady jako v mém posledním modu tak to je dost špatná volba. Chcete vybrat prostě z modu soft, mid a hard(?) – to je blbost protože jsou si zrovna velmi blízké a museli by se upravit. Nikdo to tady neumí… jak to nastavíte spravedlivě a hlavně nějak rozumně? Proto bych v modu co se pojede nechal pneu jak jsou, jen bych třeba určil před závodem – že se pojedou tyhle tři a nešahal do nich. Bude se to dát pro daný závod zapnout/ vypnout/upravit které směsi se objeví při výběru na dané trati.

Parc Ferme – to mi přijde jediné rozumné co se tu objevilo. Ale jak psal Maťo je důležité určit kdy se bude počítat pneu který musím nasadit? První nebo druhá Q? A taky jde jen o gumy nebo i o chlazení, brzdy, křídla atd.? Ale to je na diskuzi všech a dá se to snadno nastavit.

DRS – tak tuhle debatu vůbec nechápu, chcete jezdit co nejvíce podle reálu a chcete vypnout DRS? Co je to za blbost… tady je vidět jak nemáte nic naježděno na rf2 a na modech. Bez DRS podobně rychlého jezdce prostě nepředjedete. Není šance… je to težké i s DRS! Pokud by jste chtěli jezdit bez DRS tak by jste museli výrazně zasáhnout do fyziky vybraného (ať už bude jakkýkoli) a to ruku na srdce nikdo neumí – ano i já vím jaké hodnoty to ovlivňují, ale měnit naslepo hodnoty je jako s pneu střelba do vlastních. Navíc by se to muselo hodně testovat a to jsi nejsem jistý, že na to bude mít někdo přes léto čas. Navíc používat DRS je sranda a uvidíte, že se na to budete těšit a čekat až se vám ikona rozsvítí.

Otevření/ uzavření převodovky – tak opět jsem četl názory z obou táborů. První co k tomu napíšu je, že i v reálné F1 je převodovka uzavřena a všechny týmy používají stejná nastavení (už pár let)! Teď ke hře – nastavení převodovky je vůbec to nejtěžší na celém setupu. F1 mody na rf2 mají převodovku většinou zamknutou a nedá se měnit. Nastavení tvůrců modu jsou většinou dobrá, na všech tratích se s tím dá v pohodě jet a hlavně je to pro všechny stejné takže je to podle mě nejvíce spravedlivé. Jistě jednomu to může vyhovovat více a druhému méně, ale to vlastně celý mod. Pro méně zkušené jezdce to bude výrazné plus, že se s převodovkou nemusí trápit a soustředit se na set jako takový.

Výběr / úprava modu – tak jak jsem psal v prvním odstavci. Do úpravy fyziky a modu bych se vůbec nehnal, nikdo tomu nerozumí, nikdo nemá nic naježděno a je naprosto šílené měnit něco, čemu nerozumím. Jediné rozumné co můžete jako liga co úplně nově přešla na rf2 je, že si vyberete třeba 2-3 mody uděláte test race a odhlasujete na kterém chcete jet. Ten následně použijte pro celou sezonu a už do něj moc nehrabejte. Udělat update skinů pro helmy a čísla (na 3D modely kašlete – moc jsem vás rozmazlil) a hurá na trať. Tuto sezonu berte všichni jako učební, naučte se co nejvíc věcí pochopte nebo se alespoň o to pokuste jak hra funguje. Do změn a updatů bych se nejdřív pouštěl v sezoně F1 2019/1.

Závěrem se mi líbí jak tu plánujete jak co změnit a co přenastavit a přitom se třeba ptáte na to jak se zrychluje trať, jak se nastavuje otevření zadního křídla (DRS), jaký HUD či plugin použít atd. Tohle nemyslím zle, že bych si dělal z těch lidí nebo z těchto příspěvků srandu, jen že viditelně o té hře nikdo nic neví, ale už se hrnete do úpravy modu, pneumatik, DRS, fyziky. Ty otázky jsou naopak velmi dobré a je ještě pár na co by jste se měli zeptat nebo si zjistit. Například jestli vám to utáhne PC, jak nastavit volant? FFB jaký je nej. nastavení atd. Kdy bude test race, abych si mohl vyzkoušet zda mi to PC dá – například můj PC dával rf1 a můj mod s 20monoposty na FULL detaily a na rf2 jsem musel jet vše na minimum a viditelných 5 vozů a stejně jsem měl FPS 15 a musel si zařídit půjčení na závody výkonnějšího pc – ono to když jste sami na trati ukazuje FPS vyšší než na rf1 ale pak když je plnější pole to jde hrozně dolů! Proboha vemte rozum do kapsy a zvolte mod a na něm se v této sezoně naučte potřebné věci. Navíc ten chudák nebo chudáci by už teď museli na vybraném modu pracovat, aby byla vůbec šance to vše otestovat a nastavit a to mě opět vrací k tomu, že nikdo neví jak to nastavit protože to nemá nikdo najeto – teda jen Jáchym má 4 (3) sezony.

PS: jediné co bych otestoval a možná změnil je takzvaný F1 dirty air – aby se dalo vůbec udržet za soupeřem a bylo možno soubojů – to je většinou problém modů na rf2.

Petr Palasek
 
03.07.2018, 20:40 - Martin Slezar - Administrator - 1019 Příspěvky
Pánové, myslím že budete těžko hledat argumenty proti. I jako vedoucí ligy můžu jen a jen souhlasit. Tolik komplikovaných otázek co vyplavalo není dle mého v našich silách vyřešit je do zahájení sezony a tuto absolvovat v pohodovém duchu. Petr napsal pravdu, ze které mě chvílemi až mrazilo, když jsem si představil co nás čeká. Připravte raději návody a postupy jak si připravit auto, pluginy, volant, atd... a věřte, že budeme všichni rádi, když se sezona odrazí bez problémů.... i tak toho není málo....
 
04.07.2018, 00:15 - Maroš Hrušovský - Pilot F1 - 136 Příspěvky
sorry ale troska nechapem Petov prispevok. Nikto sa do ziadnej upravy nehrnie. Navrhli sa 3-4 veci ak sa nemylim v danom vlakne.
1. Parc Ferme sam uznal ze je dobry napad a je to viac pravidlo ako uprava modu
2. Zamknuta prevodovka - opat sam uznal ze spravna cesta kvoli zaciatocnikom.
3. DRS tu niekto naznacil a viaceri sme odpisali ze je sucastou modu a asi sa vypnut neda
4 pneu. Ok toto zasahuje do modu ale nikto tu nenavrhoval menit ich fyzyku. Navrh znel zobrat tri typy a odjazdit to na nich. Nemusi to byt S M H. Kludne ina kombinacia na ktoru sa daju skiny z S M H. Na jednu stranu tu hovoris o tom ake to cele bude narocne pre vsetkych a potom navrhnes aby sme mali vsetky gumy a vyberali na preteky. Lenze to musi niekto vzdy dopredu otestovat a vybrat a podobne. Takze tri gumy by boli len na zjednodusenie prace nam vsetkym.

Nikto tu na nic neodpovedal, nikto zo skusenejsich tu nic nenapisal, neporadil. Jediny som sa toho chytil a trocha tu ludom odpovedal. Len som sa aspon troska kratko vyjadril postrehmi k tomuto modu plus som napisal ze mam rozpracovany navod na HUD (ak sa podari), takisto som napisal ako narocne je nastavenie volantu. Presne ako pise Peto, Upravu cisel vo fyzike som nikde nepostrehol. Sam som pisal o vybere modu a nie o uprave.

Petov prispevok je pravdivy, nemali by sme upravovat mod ale nejaky vybrat a spravne nakonfigurovat. Len pisem ze sa rozhorcuje nad niecim co nikto nenavrhoval.
 
04.07.2018, 07:15 - Andrej Marečák - Technický vedoucí - 230 Příspěvky
Ja sa v pneumatikach celkom vyznam, je pravda, ze som upravoval pneu len na rF1 ale co som videl, tak na rF2 je to v podstate to iste. Pri uprave vydrze pneumatik sa meni jeden parameter WearRate, ktory treba napasovat tak, aby to bolo cca s pneumatikami v nasom sucasnom mode (mozno by to stacilo aj skopcit z nasho modu smiling ). Este je tam jeden parameter, ktory urcuje, kolko % pociatocneho gripu ponuka pneumatika pri danej urovni opotrebenia, s tym by sa tiez dalo pohrat, pripadne aj skopcit z nasho modu.

Povodne som chcel tieto upravy robit ja, ale vzhladom k tomu, ze nebudem mat k dispozicii volant tak to pada, kedze to nemam ako otestovat. Avsak ak by sa nasiel niekto kto ma cas to testovat, tak ho mozem trosku zaucit. Niezeby som vedel co robi kazdy jeden parameter, ale najma s tymi pneumatikami som sa hral vzdy najviac, takze tomu celkom rozumiem.
 
04.07.2018, 10:00 - Martin Slezar - Administrator - 1019 Příspěvky
[toggle=Maroš Hrušovský napsáno:]
sorry ale troska nechapem Petov prispevok. Nikto sa do ziadnej upravy nehrnie. Navrhli sa 3-4 veci ak sa nemylim v danom vlakne.
1. Parc Ferme sam uznal ze je dobry napad a je to viac pravidlo ako uprava modu
2. Zamknuta prevodovka - opat sam uznal ze spravna cesta kvoli zaciatocnikom.
3. DRS tu niekto naznacil a viaceri sme odpisali ze je sucastou modu a asi sa vypnut neda
4 pneu. Ok toto zasahuje do modu ale nikto tu nenavrhoval menit ich fyzyku. Navrh znel zobrat tri typy a odjazdit to na nich. Nemusi to byt S M H. Kludne ina kombinacia na ktoru sa daju skiny z S M H. Na jednu stranu tu hovoris o tom ake to cele bude narocne pre vsetkych a potom navrhnes aby sme mali vsetky gumy a vyberali na preteky. Lenze to musi niekto vzdy dopredu otestovat a vybrat a podobne. Takze tri gumy by boli len na zjednodusenie prace nam vsetkym.

Nikto tu na nic neodpovedal, nikto zo skusenejsich tu nic nenapisal, neporadil. Jediny som sa toho chytil a trocha tu ludom odpovedal. Len som sa aspon troska kratko vyjadril postrehmi k tomuto modu plus som napisal ze mam rozpracovany navod na HUD (ak sa podari), takisto som napisal ako narocne je nastavenie volantu. Presne ako pise Peto, Upravu cisel vo fyzike som nikde nepostrehol. Sam som pisal o vybere modu a nie o uprave.

Petov prispevok je pravdivy, nemali by sme upravovat mod ale nejaky vybrat a spravne nakonfigurovat. Len pisem ze sa rozhorcuje nad niecim co nikto nenavrhoval.
[/toggle]
Maroši nebylo to vůbec myšleno zle nebo nějak, že bych se rozčiloval – nemám proč, jen jsem chtěl poradit a sdílet své poznatky jako tvůrce modu nebo z malých zkušeností s rf2. Chtěl upozornit na to, že se tu řeší věci, které po přechodu nejsou pro kluky co ještě nejezdili rf2 podstatné a že je zbytečné se v první sezoně hrabat v modu. A hlavně jsem chtěl, aby tu nevzniklo (to co tu vznikne vždy), že se na začátku sezony všichni sesypou na Martina a začne se tu řešit proč je to nastavené takto, když se to ve forum přece dohodlo jinak – pro
jsou pneu 5 či 7 a ne 3 atd. Proč není vypnuté zapnuté DRS, proč je vypnutá/ zamknutá převodovka atd. Můj příspěvek byl myšlen tak, aby to ostatní donutilo trochu nad tím popřemýšlet a upozornit na to, že není moudré moc zasahovat do modu a v této sezoně si spíše vychytat věci okolo – i tak to bude náročné pro adminy a vlastně všechny.

Maroši pokud píšu, že by jste se neměli pouštět do úpravy fyziky tak tím nemyslím jen čistě fyziku v souboru, ale jako komplet balíček modu – jak jsem psal, dneska to tvůrci modu mají velmi propracované a jedno ovlivňuje druhé. Změna fyziky je i povolení převodů či zapnutí vypnutí DRS (příklad – vím, že jste to zamítli) nebo update pneumatik či jejich výběr na 3 z 5. To vše ovlivňuje fyziku jako celek.

Pokud jde o pneu tak si myslím, že tím, že to stáhnete na 3 fixní tak ničeho nedosáhnete a ještě trochu popřete to čím je rf2 a to, že to je především o chování jezdce k pneu. Tato hra je velmi náročná na přístup k pneu (jak jsi sám určitě poznal) – a proto 5 sad otevírá neuvěřitelné možnosti strategií – někdo zvládne odjet půlku závodu na měkčí směsi, někdo zvolí nejtvrdší, ale bude to řezat a v konečném výsledku to může bát podobné. Stáhnutím na 3 fixní sady si myslím, že uberete velké možnosti taktiky a ještě když někomu nebudou vyhovovat ty pneu co jste vybrali tak má vlastně po sezoně. 5 sad mi přijde ok, na každý závod se určí 3 přesně směsi podle reálu a každý ať se přizpůsobí. Nebo nechte všech 5. Na testování to zase není tak náročné – zajedu 5kol a vidím, že jsou pneu na 50% aha zkusím další. Uzavřená převodovka dá čas se věnovat právě testování pneu. Ale je to na vás.

Ado já to taky umím a vím jak a co upravit, ale právě si myslím, že by to chtělo nabrat nějaké zkušenosti s jízdou rf2. Přece jen tu nikdo není top jezdec rf2 a zkušenosti tu jsou malé. Jak chceš nastavit správně pneu, když je proti konkurenci třeba ničíš 2-3x rychlostí? Nemyslím to zle, jen mi nepřijde rozumné měnit na nové hře věci když ještě nikdo nemá žádné pořádné zkušenosti. Příští sezonu jen do toho – upravujte, tvořte, updatujte. Převod nastavení z mého modu do rf2 je teda podle mě šílený nápad a vůbec to nedoporučuji – to by vznikl hybrid. A další a to hlavní otázka je… chcete se zlepšovat s přizpůsobit se hře, naučit se něco nového nebo hru přizpůsobit sobě, aby se chovala jako rf1? Opět píšu jen svůj názor, nikomu nic nevnucuji, jen varuji. Pokud si na to Ado troufáš tak klidně pneu uprav, klidně si odhlasujte 3 sady – ale poprosím se nad tímhle trochu zamyslet.

Doufám, že jsem nikoho neurazil a doufám, že nevyzněly moje příspěvky nějak naštvaně nebo nafoukaně – jen se snažím předat mé zkušenosti z tvorby modu. Přeji GL do sezony.

Petr Palásek
 
04.07.2018, 16:05 - Lukáš Balaj - Pilot GP2 - 44 Příspěvky
Osobne som bol v tom, že podobne ako po minulé sezóny sa bude robiť ligový mód, možno si to mysleli aj ostatní a preto tie rôzne návrhy (určite to každý myslel len v dobrom) ...

Úplne súhlasím s Marošom. A môžem potvrdiť, že Aďo robil kvalitnú prácu s úpravou pneumatík a celkovo módov pre rF1.
Ale chápem čo chce Peter povedať a že rF2 je celkovo teda trochu iná káva ako rF1. A hlavne je to prvá sezóna.

Nedalo mi to a hľadal som F1 módy na rF2, a výber teda nie je veľký, skôr by som povedal až mizerný - ak to má byť teda hotový F1 mód z rokov 17/18. Takže si osobne myslím, že by nebol vôbec zlý nápad použiť ten mód ASR (aktuálne na servery). Je aktuálny (myslené aktuálny rok; možno sú nejaké drobné odchýlky na modeloch a pod, ale to sú bezvýznamné detaily), takže obsahuje všetko čo reálna F1 a to je podstatné. Výhodou je aj to, že je to ligový mód (už ho nejaký čas používajú), vyšli aj updaty, takže by mal byť vyladený. Je navrhnutý pre 75 % dĺžky reálneho závodu - takže aj pneumatiky. Našiel som nejaké info o tom móde, ak by niekoho zaujímalo:
[toggle=Viac info]F1 ASR 2018 is a mod fully created by F1 Advanced SimRacers League. Its a mod which makes you completely feel the Formula 1 2018 season, including 2018 teams, drivers, halo and sounds.
This mod has been created by BlackGoku (administrator of ASR). I am the only one who developed this mod and all the rights are reserved to me.
The quality of this mod is outstanding. I wanted to make the best Formula 1 for rFactor 2 and I really think it is the best.

This mod is special because of these things:
- Ultra Realistic DRS Lights. Watching every single real onboard.
- V6, V8 and V10 realistic sounds included. They don't modify the engine physics.
- All cockpit protections tested in real life are included.
- Realistic Helmet models that include all F1 manufacturers like Bell or Arai.
- All the Testing drivers have been included in this mod.
- You can choose between red and green rainlight (green is used for rookies and testing).
- Its the only mod that has realistic tyre pressures (140 - 170 kpa range).
- Ultra Realistic cameras included such as Vettel 2011 (front camera).
- We created F1LRCLUB-VCR 2013. We already did an epic mod for rFactor 1.

We want also to say special thanks to these guys who made this possible:
- GP4 Forever (Best Helmet painters with a lot of years of experience)
- Eloy Lozano Sanchez (He painted the official skin of Advanced SimRacers F1 Team)

The fuel tank is about 145 liters in real life (105 kg) and the mod has been dessigned to make races of 75% laps of real life with these settings:

- Fuel Consumption: Normal
- Tyres Consumption: Normal
- Engine Failures: Normal (You can also use Time Scaled but then the time scale must be x1)
- Damages: 80% - 100%

As we said when we released F1LRCLUB-VCR 2013... It looks extremely real but it isn't

Now its your time to enjoy it!!!

https://www.youtube.com/watch?v=hCX4w9HP0Aw
https://www.youtube.com/watch?v=a-29haNWw88[/toggle]
Myslím, že tá takmer polročná práca na tom móde je aj vidieť a nebolo by teda potrebné tam nič upravovať (prípadne len pridať autá a ostatné čo by bolo treba). Ušetrí sa tým aj dosť času, ktorý sa dá venovať inde (napr. príprave a testovaniu tratí, a pod). Len rozumne nastaviť tie pravidlá, ktoré sa tu už rozoberali a jazdiť.

Všimol som si, že sa tu v diskusiách dosť poukazuje na reálnu F1 - ako je to tam. Chceme sa čo najviac podobať na reálnu F1? (seriózna otázka, neviem aké plány tu sú) Ak áno, tak je to pomerne jednoduché, predlohu máme tak poďme na to. Je v reálnej F1:
- Parc fermé? JE, tak ho použijeme aj my (buď rovnako alebo v rámci možností hry)
- zamknutá prevodovka? ževraj JE, tak ju zamkneme
- DRS? JE, je aj v móde a ak korektne funguje, tak ho teda používajme
- pneumatiky? Sú, tak ich použijeme amused a pod.

A nikto potom nemôže povedať prečo je hento takto a toto takto - lebo reálna F1 a išlo to nastaviť aj na naše podmienky!
Ak to nechceme podľa reálu alebo iba niečo áno, ale niečo zase nie, tak sa to vymyslí tak...

Sorry za článok, mal som nejak potrebu niečo povedať amused
 
19.07.2018, 09:38 - Andrej Marečák - Technický vedoucí - 230 Příspěvky
Ahoj, pozerám, že kvalifikačný závod C skupiny je vypísaný tiež na 43 kôl? Nebolo by lepšie, aby ten závod trval menej? Bolo by to menej náročné pre tých, ktorí by potom išli jazdiť aj závod sk. B. Ja by som navrhoval možno polovičný počet kôl, teda napríklad v Taliansku 21 alebo 22 kôl. Myslím, že to stačí na to, aby sa zistilo, ktorý jazdec si zaslúži odjazdiť aj preteky skupiny B.
 
19.07.2018, 09:44 - PR GDPR - Technický vedoucí - 295 Příspěvky
[toggle=Andrej Marečák napsáno:]
Ahoj, pozerám, že kvalifikačný závod C skupiny je vypísaný tiež na 43 kôl? Nebolo by lepšie, aby ten závod trval menej? Bolo by to menej náročné pre tých, ktorí by potom išli jazdiť aj závod sk. B. Ja by som navrhoval možno polovičný počet kôl, teda napríklad v Taliansku 21 alebo 22 kôl. Myslím, že to stačí na to, aby sa zistilo, ktorý jazdec si zaslúži odjazdiť aj preteky skupiny B.
[/toggle]
Na zraze sa hovorilo, že C bude mať polovičné preteky, asi došlo k preklepu s tými kolami
 
19.07.2018, 11:07 - Robert Konrád - Pilot GP2 - 77 Příspěvky
[toggle=Andrej Marečák napsáno:]
Ja sa v pneumatikach celkom vyznam, je pravda, ze som upravoval pneu len na rF1 ale co som videl, tak na rF2 je to v podstate to iste. Pri uprave vydrze pneumatik sa meni jeden parameter WearRate, ktory treba napasovat tak, aby to bolo cca s pneumatikami v nasom sucasnom mode (mozno by to stacilo aj skopcit z nasho modu smiling ). Este je tam jeden parameter, ktory urcuje, kolko % pociatocneho gripu ponuka pneumatika pri danej urovni opotrebenia, s tym by sa tiez dalo pohrat, pripadne aj skopcit z nasho modu.

Povodne som chcel tieto upravy robit ja, ale vzhladom k tomu, ze nebudem mat k dispozicii volant tak to pada, kedze to nemam ako otestovat. Avsak ak by sa nasiel niekto kto ma cas to testovat, tak ho mozem trosku zaucit. Niezeby som vedel co robi kazdy jeden parameter, ale najma s tymi pneumatikami som sa hral vzdy najviac, takze tomu celkom rozumiem.
[/toggle]

Do těch pneu bych vůbec nehrabal, jak přilnavost, tak výdrž si myslím jsou nastaveny hodně dobře. Daleko lépe, než na posledních modech, co jsem jel. Jen vždy vybrat pro daný závod tři směsi.
 
19.07.2018, 13:08 - Martin Bruňanský - Technický vedoucí - 166 Příspěvky
[toggle=Robert Konrád napsáno:]
Andrej Marečák napsáno:

Ja sa v pneumatikach celkom vyznam, je pravda, ze som upravoval pneu len na rF1 ale co som videl, tak na rF2 je to v podstate to iste. Pri uprave vydrze pneumatik sa meni jeden parameter WearRate, ktory treba napasovat tak, aby to bolo cca s pneumatikami v nasom sucasnom mode (mozno by to stacilo aj skopcit z nasho modu smiling ). Este je tam jeden parameter, ktory urcuje, kolko % pociatocneho gripu ponuka pneumatika pri danej urovni opotrebenia, s tym by sa tiez dalo pohrat, pripadne aj skopcit z nasho modu.

Povodne som chcel tieto upravy robit ja, ale vzhladom k tomu, ze nebudem mat k dispozicii volant tak to pada, kedze to nemam ako otestovat. Avsak ak by sa nasiel niekto kto ma cas to testovat, tak ho mozem trosku zaucit. Niezeby som vedel co robi kazdy jeden parameter, ale najma s tymi pneumatikami som sa hral vzdy najviac, takze tomu celkom rozumiem.


Do těch pneu bych vůbec nehrabal, jak přilnavost, tak výdrž si myslím jsou nastaveny hodně dobře. Daleko lépe, než na posledních modech, co jsem jel. Jen vždy vybrat pro daný závod tři směsi.
[/toggle]

Presne toto bol môj pôvodný návrh a stále si myslím, že najoptimálnejší, no na zraze sa dohodlo niečo iné..ale to sa môže podľa mňa ešte zmeniť

MB10

 
19.07.2018, 15:20 - Andrej Marečák - Technický vedoucí - 230 Příspěvky
Na zraze sa dohodli 4 zmesy, ako kompromis medzi 3 a 5 (3 sa zdali niekomu malo a 5 zas vela).

Robert, ani nic menit nebudem, pretoze po prve, na zraze sme sa dohodli ze budeme robit minimalne zasahy do modu pre tuto prvu sezonu a po druhe, nemam na to cas amused

Patrik: No doprdele, to si uz nepamatam amused
 
19.07.2018, 16:26 - Jáchym Švejnoha - Technický vedoucí - 284 Příspěvky
Jak vidim, na srazu jste si domluvili hezký věci. Bylo by supr, kdyby jste to, co jste tam upekli, sdělili dalším 40 jezdcům. A k těm gumám. Teď jsou v upgradech nastavený nějaký možnosti trojkombinace gum. Co vim určitě, že se v těch gumách hrabat nebudu. Takže buď bude na každej závod dostupno všech 7 směsí, nebo se vybere nějaká ta trojkombinace, co tam teď je už přednastavená. Tak tím za mě padaj vaše 4 směsi. A vybírat která trojkombinace na jakej závod, to taky já dělat nebudu, to s radostí přenechám někomu jinýmu.

Ex Big Mac Boss

 
19.07.2018, 16:48 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 630 Příspěvky
[toggle=Jáchym Švejnoha napsáno:]
Jak vidim, na srazu jste si domluvili hezký věci. Bylo by supr, kdyby jste to, co jste tam upekli, sdělili dalším 40 jezdcům. A k těm gumám. Teď jsou v upgradech nastavený nějaký možnosti trojkombinace gum. Co vim určitě, že se v těch gumách hrabat nebudu. Takže buď bude na každej závod dostupno všech 7 směsí, nebo se vybere nějaká ta trojkombinace, co tam teď je už přednastavená. Tak tím za mě padaj vaše 4 směsi. A vybírat která trojkombinace na jakej závod, to taky já dělat nebudu, to s radostí přenechám někomu jinýmu.
[/toggle]

Uz som tu pisal kratke zhrnutie, ake zmeny sme dohodlu. Tie pneu sme vybrali 4 preto co pisr Ado, dohodli sme, ze bude hypersoft a nebude super hard, ostatne sme sa nedohodli, len ze to dama ob kazdu pneu, aby bolo co najmenej vedla seba. Ado povedal, ze to vie v mode nastavit. Tie 3 na kazdy okruh ine padli hlavne preto, lebo si to nema kto zobrat na starost a boli by zas diskusie, ktore 3 sady a preco atd..
 
19.07.2018, 17:59 - Jáchym Švejnoha - Technický vedoucí - 284 Příspěvky
ok, takze se jakoby porad bude pouzivat hypersoft, supersoft,mid a superhard, chapu to dobre?

Ex Big Mac Boss

 
19.07.2018, 18:04 - PP_GDPR - Hlavní manažer týmu F1 - 367 Příspěvky
[toggle=Jáchym Švejnoha napsáno:]
Jak vidim, na srazu jste si domluvili hezký věci. Bylo by supr, kdyby jste to, co jste tam upekli, sdělili dalším 40 jezdcům. A k těm gumám. Teď jsou v upgradech nastavený nějaký možnosti trojkombinace gum. Co vim určitě, že se v těch gumách hrabat nebudu. Takže buď bude na každej závod dostupno všech 7 směsí, nebo se vybere nějaká ta trojkombinace, co tam teď je už přednastavená. Tak tím za mě padaj vaše 4 směsi. A vybírat která trojkombinace na jakej závod, to taky já dělat nebudu, to s radostí přenechám někomu jinýmu.
[/toggle]

Pokud jsou v modu už přednastavený trojkombinace tak proč to nevyužít? Na každý závod se vybere a je to, nejlepší možnost dle mého. je to nejsnadnější řešení. Výběr se dá dělat hlasováním před každou VC - 2 vybraný trojkombinace, nebo se pojede co se jelo v realu... a je to bez nějakých keců. Jednoduché...

Jak píše Jáchym, chtělo by to vypsat co se na sraze upeklo, vidím, že po tom co jsem odjel jste měli ještě plodnou diskuzi a bylo by fér se s námi o tom podělit.

Ještě bych to už začal nějak směřovat, třeba bych uzavřel převodovku ať si na to mohou všichni zvyknout... což mě přivádí hned k problém s VC itálie... jelikož s default převodovkou se dá jet "jen 340km a omezevač "řve" od 1/3 rovinky. Takže tady se bude muset posunout konečný zámek o jedno nahoru pro tuto velkou cenu, je to jednoduché a jen se přenastaví jedno číslo a převodovkou se nemusí nic dělat, píšu to pro to, aby se nikdo nedivil... chtělo by vydat rozhodnutí co nejdříve, aby se mohli všichni posunout


 
19.07.2018, 18:11 - Jiří Syrovatský - Technický vedoucí - 305 Příspěvky
[toggle=Jaroslav Strišovský napsáno:]
Jáchym Švejnoha napsáno:

Jak vidim, na srazu jste si domluvili hezký věci. Bylo by supr, kdyby jste to, co jste tam upekli, sdělili dalším 40 jezdcům. A k těm gumám. Teď jsou v upgradech nastavený nějaký možnosti trojkombinace gum. Co vim určitě, že se v těch gumách hrabat nebudu. Takže buď bude na každej závod dostupno všech 7 směsí, nebo se vybere nějaká ta trojkombinace, co tam teď je už přednastavená. Tak tím za mě padaj vaše 4 směsi. A vybírat která trojkombinace na jakej závod, to taky já dělat nebudu, to s radostí přenechám někomu jinýmu.


Uz som tu pisal kratke zhrnutie, ake zmeny sme dohodlu. Tie pneu sme vybrali 4 preto co pisr Ado, dohodli sme, ze bude hypersoft a nebude super hard, ostatne sme sa nedohodli, len ze to dama ob kazdu pneu, aby bolo co najmenej vedla seba. Ado povedal, ze to vie v mode nastavit. Tie 3 na kazdy okruh ine padli hlavne preto, lebo si to nema kto zobrat na starost a boli by zas diskusie, ktore 3 sady a preco atd..
[/toggle]

Já nechápu proč by někdo ty směsy na jednotlivé závody měl vybírat.
Je tu snad nejjednodušší způsob podle, kterýho se tu chcete řídit, ale moc se jím neřídíte. I v reálu mají na každej závod vybrané směsy, tak proč je tak těžké to dohodnout, tak, že se to bude vybírat podle toho jak je to v reálu?

Jirka "Ralf" Syrovatský

 
19.07.2018, 18:29 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 630 Příspěvky
[toggle=Jáchym Švejnoha napsáno:]
ok, takze se jakoby porad bude pouzivat hypersoft, supersoft,mid a superhard, chapu to dobre?
[/toggle]

presne tak, vyberú sa 4 zmesi, pomenujú sa hypersoft, soft, medium a hard, vyberieme si vhodné farby pre nich a budú po celú sezonu len tie 4..
píšem, čo sme si odsúhlasili na zraze, napr. ja som bol presne za tú variantu dávať 3 zmesi podľa realu, lenže boli námietky, že 3 zmesi je málo, že niekedy môže byť v reále iné opotrebenie ako v hre a že stále to proste musí niekto nastaviť a je to zase len robota navyše, síce len každé 2 týždne, ale ja to úplne chápem, že čím aj takýchto prác bude menej, tým lepšie, lebo to robia len tí istí stále, zas to ostane na martinovi s, petrovi k alebo paetrovi p..

s tou prevodovkou som chcel tiež písať, to že bude zamknutá sme si odsúhlasili asi všetci, otázka kto ju pripraví a kedy bude definitívne nahodená nebola zodpovedaná, čím skôr to bude, tým lepšie, aby sme si na ňu postupne zvykli, určite budú takí, ktorým nie úplne sadne a preto budú potrebovať viac času sa jej prispôsobiť
 
19.07.2018, 18:35 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 630 Příspěvky
[toggle=Petr Palasek napsáno:]
Jáchym Švejnoha napsáno:

Jak vidim, na srazu jste si domluvili hezký věci. Bylo by supr, kdyby jste to, co jste tam upekli, sdělili dalším 40 jezdcům. A k těm gumám. Teď jsou v upgradech nastavený nějaký možnosti trojkombinace gum. Co vim určitě, že se v těch gumách hrabat nebudu. Takže buď bude na každej závod dostupno všech 7 směsí, nebo se vybere nějaká ta trojkombinace, co tam teď je už přednastavená. Tak tím za mě padaj vaše 4 směsi. A vybírat která trojkombinace na jakej závod, to taky já dělat nebudu, to s radostí přenechám někomu jinýmu.


Pokud jsou v modu už přednastavený trojkombinace tak proč to nevyužít? Na každý závod se vybere a je to, nejlepší možnost dle mého. je to nejsnadnější řešení. Výběr se dá dělat hlasováním před každou VC - 2 vybraný trojkombinace, nebo se pojede co se jelo v realu... a je to bez nějakých keců. Jednoduché...

Jak píše Jáchym, chtělo by to vypsat co se na sraze upeklo, vidím, že po tom co jsem odjel jste měli ještě plodnou diskuzi a bylo by fér se s námi o tom podělit.

Ještě bych to už začal nějak směřovat, třeba bych uzavřel převodovku ať si na to mohou všichni zvyknout... což mě přivádí hned k problém s VC itálie... jelikož s default převodovkou se dá jet "jen 340km a omezevač "řve" od 1/3 rovinky. Takže tady se bude muset posunout konečný zámek o jedno nahoru pro tuto velkou cenu, je to jednoduché a jen se přenastaví jedno číslo a převodovkou se nemusí nic dělat, píšu to pro to, aby se nikdo nedivil... chtělo by vydat rozhodnutí co nejdříve, aby se mohli všichni posunout
[/toggle]

písal som to v inej téme:
práveže na zraze sme sa na niektorých veciach dohodli a inšpirovali sme sa realom
mali by byť 4 sady pneu (zo 7) na celú sezónu
budú 2 časti Q a top do, ktorá pôjde do Q2 vyštartuje na sade, s ktorou postúpila do Q2
suché počasie na celú sezónu
zamknutá prevodovka
grip na začiatku session 75%
 
19.07.2018, 18:46 - PR GDPR - Technický vedoucí - 295 Příspěvky
Myslím, že Aďo sa ponúkol na tú prevodovku, bude to asi aj tak najlepšie, kedže nebude jazdiť a spomínal, že sa dá nastaviť tak, aby pasovala jedna na všetky trate, čiže aj na Monzu a Monaco.
 
20.07.2018, 09:29 - Maroš Hrušovský - Pilot F1 - 136 Příspěvky
Vlozim sa aj ja do tejto debaty teda amused

bolo by na case sa posunut naozaj, aby sme mali mesiac pred zavodom vydany mod na ktorom sa uz da trenovat na sezonu.
Takze aby sme si to ujasnili, proti tymto zmenam co padli na zraze nema nikto nic?

- zamknuta prevodovka
- sunny pocasie (nevyzaduje nejake extra nastavovania)
- real road na 75% na zaciatku session (aby sa dalo trenovat a trat sa postupne troska zrychlovala ale nie uplne od nuly)
- parc ferme (kazdy z TOP 10 z Q1 startuje na zmesi na ktorej postupil do Q2. Prenasa sa iba zmes, nie opotrebenie. Otazka je ci sa to da nastavit co pochybujem, takze iba ako pravidlo a kazdy si to bude strazit sam)

Toto su veci ku ktorym tu zatial nikto nic nemaietal preto by sa na nich mohlo zacat robit. Tjst dohodnut sa ako zamknut prevodovku a nastudovat ako nastavit na servery real road.

Co sa gum tyka. Padalo moc argumentov a par z nas uz videlo dvojmo amused ale navrhy boli taketo:
1. Nechat vsetkych 7 gum na vsetky preteky - strasne narocne na trening takze to padlo
2. Nechat 7 gum a vyberat podla realu - najvacsi proti argument bol ze co ak opotrebenie v rF na trati bude uplne ine ako je v reale. Moze sa stat ze budeme potrebovat 4 zastavky alebo naopak iba jednu a aj tu iba nasilu
3. Vybrat nejaku sadu 3-4 gum preskinovat a premenovat na Soft Mid Hard a ist to cele s nimi + kvoli kvalde sa do toho zahrnulo aj hypersoft

Takisto sa treba dohodnut na tom co najskor lebo to niekto musi aj urobit a nachystat.




 
20.07.2018, 10:26 - Andrej Marečák - Technický vedoucí - 230 Příspěvky
ja sa vyjadrim len k tej prevodovke, su dve moznosti:

1. zamknut uplne, ale je dost mozne, ze v Monaku nezaradíte ani 7. stupeň.
2. zamknuť len pomer prevodov s tým, že by sa dala celá prevodovka posúvať dopredu a dozadu. Vysledok by bol taky, ze aj v Monaku by ste mohli hadzat 8 stupnov, akurat by ste museli radit medzi stupnami neuveritelne rychlo.

Ja som osobne za prvu moznost, ani v reale nehadzu v Monaku osmicku, sedmickou si niesom isty. Kazdopadne ak by som sa do toho pustil, nastudoval by som si videa z niektorych okruhov, ako tam jazdci radia v niektorych zakrutach a podla toho to spravil, takze aspon priblizne by to mohlo zodpovedat realite.
 
20.07.2018, 17:14 - Radan Hodek - Pilot F1 - 89 Příspěvky
Ahoj lidi, nestačil jsem včas podat návrh ještě v době, kdy byl závod pro skupinu C vypsán na 43 kol. Teď se to podle návrhů v diskusi zde změnilo na 21, což by bylo v pořádku, pokud bychom závod skupiny C považovali jen za kvalifikační.

Napadla mě však ještě jedna možnost, jak ke skupině C přistoupit:

Do všech skupin se přihlásilo 50 lidí. Rozděleni jsou zhruba na 20 v A, 20 v B a na C zbývá 10 míst. Ono se to určitě nenaplní, ale co kdybychom závod C vypsali jako závod pátých vozů od všech 10 týmů. Každý tým by zde nasadil jedno auto a tím by se zbytek zájemců rozložil na místa úplně pro všechny.
Je mi ale jasné, že by se stejně plno lidí nakonec neukázalo, jako např. Tonda Večerka, ale to může postihnout všechny skupiny. Můj návrh by spočíval v tom, že by závod v Céčku mohl být nejen kvalifikační, ale že by do něj mohl každý tým vyslat svého papírově nejslabšího jezdce ze skupiny B. Tím by těch 10 míst bylo obsazeno, např. já, nebo Jarda Novák bychom působili v této skupině za mateřský tým a třeba kluci, co jezdili s námi na stejné úrovni v B , jako třeba Neznik, který má v B svou sedačku by mohli nastoupit i v C za svůj tým, co jezdí v Béčku. A aby bylo o co jet, céčkaři by mohli svému týmu vyjet body třeba v rozsahu 15, 12, 10 ,8, 6, 5, 4, 3 ,2 a 1 bod. Bylo by to o podobném vztahu, jako mezi skupinami A a B, který se báječně osvědčil. Pokud byste tuto mou vizi přijali, mohl by se závod pro skupinu C stát plnohodnotným na 43 kol.

Pro nás v céčku by to byla skvělá výzva a velká motivace se zapojit do celkových bojů o celkové pořadí mezi týmy a kluci, jako například už zmiňovaný Luboš Neznik by nebyli odsouzeni jen na konec nadupané skupiny B, ale mohli by si užít závod o pódiová umístění v céčku, což by jim dodalo určitě chuť i sebevědomí.
 
20.07.2018, 18:04 - Martin Slezar - Administrator - 1019 Příspěvky
[toggle=Radan Hodek napsáno:]
Ahoj lidi, nestačil jsem včas podat návrh ještě v době, kdy byl závod pro skupinu C vypsán na 43 kol. Teď se to podle návrhů v diskusi zde změnilo na 21, což by bylo v pořádku, pokud bychom závod skupiny C považovali jen za kvalifikační.

Napadla mě však ještě jedna možnost, jak ke skupině C přistoupit:

Do všech skupin se přihlásilo 50 lidí. Rozděleni jsou zhruba na 20 v A, 20 v B a na C zbývá 10 míst. Ono se to určitě nenaplní, ale co kdybychom závod C vypsali jako závod pátých vozů od všech 10 týmů. Každý tým by zde nasadil jedno auto a tím by se zbytek zájemců rozložil na místa úplně pro všechny.
Je mi ale jasné, že by se stejně plno lidí nakonec neukázalo, jako např. Tonda Večerka, ale to může postihnout všechny skupiny. Můj návrh by spočíval v tom, že by závod v Céčku mohl být nejen kvalifikační, ale že by do něj mohl každý tým vyslat svého papírově nejslabšího jezdce ze skupiny B. Tím by těch 10 míst bylo obsazeno, např. já, nebo Jarda Novák bychom působili v této skupině za mateřský tým a třeba kluci, co jezdili s námi na stejné úrovni v B , jako třeba Neznik, který má v B svou sedačku by mohli nastoupit i v C za svůj tým, co jezdí v Béčku. A aby bylo o co jet, céčkaři by mohli svému týmu vyjet body třeba v rozsahu 15, 12, 10 ,8, 6, 5, 4, 3 ,2 a 1 bod. Bylo by to o podobném vztahu, jako mezi skupinami A a B, který se báječně osvědčil. Pokud byste tuto mou vizi přijali, mohl by se závod pro skupinu C stát plnohodnotným na 43 kol.

Pro nás v céčku by to byla skvělá výzva a velká motivace se zapojit do celkových bojů o celkové pořadí mezi týmy a kluci, jako například už zmiňovaný Luboš Neznik by nebyli odsouzeni jen na konec nadupané skupiny B, ale mohli by si užít závod o pódiová umístění v céčku, což by jim dodalo určitě chuť i sebevědomí.
[/toggle]
Návrh je to určitě zajímavý a určitě jsem o takovém přístupu uvažoval. Ale je to nereálné. Teď je v C 9 lidí a můžu ti celkem s jistotou říct, že se skupina nejen že nenaplní, ale do konce sezony možná i zanikne. Tři nebo čtyři to vzdají a to se stane i v B skupině. Tedy zbytek skupiny C může přejít do B skupiny.
Bude tedy jen a jen na jezdcích C skupiny, jak zabojují o sedačku v B, nejen na pozici ČF1L Team B1 a B2, ale i stálé sedačky v jiných týmech, výměnou za méně spolehlivé.

Jedna důležitá věc se ale změnit může - délka závodu. Navrhuji, aby o délce závodu rozhodli jezdci skupiny C, kteří přispívají na chod ligy.
 
20.07.2018, 18:25 - PR GDPR - Technický vedoucí - 295 Příspěvky
[toggle=Radan Hodek napsáno:]
Ahoj lidi, nestačil jsem včas podat návrh ještě v době, kdy byl závod pro skupinu C vypsán na 43 kol. Teď se to podle návrhů v diskusi zde změnilo na 21, což by bylo v pořádku, pokud bychom závod skupiny C považovali jen za kvalifikační.

Napadla mě však ještě jedna možnost, jak ke skupině C přistoupit:

Do všech skupin se přihlásilo 50 lidí. Rozděleni jsou zhruba na 20 v A, 20 v B a na C zbývá 10 míst. Ono se to určitě nenaplní, ale co kdybychom závod C vypsali jako závod pátých vozů od všech 10 týmů. Každý tým by zde nasadil jedno auto a tím by se zbytek zájemců rozložil na místa úplně pro všechny.
Je mi ale jasné, že by se stejně plno lidí nakonec neukázalo, jako např. Tonda Večerka, ale to může postihnout všechny skupiny. Můj návrh by spočíval v tom, že by závod v Céčku mohl být nejen kvalifikační, ale že by do něj mohl každý tým vyslat svého papírově nejslabšího jezdce ze skupiny B. Tím by těch 10 míst bylo obsazeno, např. já, nebo Jarda Novák bychom působili v této skupině za mateřský tým a třeba kluci, co jezdili s námi na stejné úrovni v B , jako třeba Neznik, který má v B svou sedačku by mohli nastoupit i v C za svůj tým, co jezdí v Béčku. A aby bylo o co jet, céčkaři by mohli svému týmu vyjet body třeba v rozsahu 15, 12, 10 ,8, 6, 5, 4, 3 ,2 a 1 bod. Bylo by to o podobném vztahu, jako mezi skupinami A a B, který se báječně osvědčil. Pokud byste tuto mou vizi přijali, mohl by se závod pro skupinu C stát plnohodnotným na 43 kol.

Pro nás v céčku by to byla skvělá výzva a velká motivace se zapojit do celkových bojů o celkové pořadí mezi týmy a kluci, jako například už zmiňovaný Luboš Neznik by nebyli odsouzeni jen na konec nadupané skupiny B, ale mohli by si užít závod o pódiová umístění v céčku, což by jim dodalo určitě chuť i sebevědomí.
[/toggle]
Veľmi zaujímavý návrh, ktorý sa mi páči, len s jedným háčikom...kedže C sa ide tesne pred Bčkom, tak by to na 43 kôl bolo asi nereálne, kedže polovica jazdcov by nastúpila aj tam a odjazdiť 2 plnohodnotné preteky v priebehu pár hodín by dalo zabrať aj niektorým Ačkarom, takže by som C nechal na polovičný počet kôl. Inak ako som už spomínal, stojí to minimálne na zamyslenie, a väčší počet jazdcov by určite motivoval jazdiť aj tých, ktorí by to po 2 pretekoch vzdali, ani mňa by nebavilo jazdiť len so 7-8 jazdcami
 
20.07.2018, 21:28 - Jáchym Švejnoha - Technický vedoucí - 284 Příspěvky
[toggle=Andrej Marečák napsáno:]
ja sa vyjadrim len k tej prevodovke, su dve moznosti:

1. zamknut uplne, ale je dost mozne, ze v Monaku nezaradíte ani 7. stupeň.
2. zamknuť len pomer prevodov s tým, že by sa dala celá prevodovka posúvať dopredu a dozadu. Vysledok by bol taky, ze aj v Monaku by ste mohli hadzat 8 stupnov, akurat by ste museli radit medzi stupnami neuveritelne rychlo.

Ja som osobne za prvu moznost, ani v reale nehadzu v Monaku osmicku, sedmickou si niesom isty. Kazdopadne ak by som sa do toho pustil, nastudoval by som si videa z niektorych okruhov, ako tam jazdci radia v niektorych zakrutach a podla toho to spravil, takze aspon priblizne by to mohlo zodpovedat realite.
[/toggle]

Taky se vyjádřím. myslím že nebyl nikdy problém s tím, že by jsme na konkurenční lize neřadili 8 v Monaku. naopak tam byli i jezdci, kteří schválně celou převodovku posouvali tak, aby na všech okruzích řadili max 7 (jeden dokonce 6, a nebyl to žádnej druhotřídní jezdec, ale naopak dost velká legenda) Problém byl spíš v Monze, kde ta převodovka byla prostě krátká, takž jednu sezónu jsme měli pro tuhle trať speciálně prodlouženou, druhej rok naštěstí chcalo (převodovka se neupravovala), tudíž nedošlo k tomu, že na rovince všechny auta ať s použitím DRS nebo bez, ať v pytli nebo ne, jela 360km/h jako vláček jedno za druhým.
Takže za mě bych byl pro stejnou variantu jako Andrej, zamknout převody a jen posouvat celkovej poměr.

K pneumatikám. Nejsem si jistej, ale mám tak nějak v paměti, že se do těch gum nikdo u tý konkurenční ligy radši nehrabal. Myslím že ale vybrat 4 sady gum a přebarvit je snad zvládnu, s tím že by se používaly všude. Teď jsem zatím do zkušebního modu, kterej dneska kompletuju pneu nastavil dle skutečné F1, podle níže uvedené tabulky.
Tam je i vidět že na většině okruhů se používají M-S-SS-US, další jen občas. U nás prozatím bude tak, že kdo vleze na trať dejme tomu Monza, bude mít ve hře pouze gumy M-S-SS, i když v upgradech bude mít nastavený všechny.

Radanovo návrh bych zatím nezavrhoval, jak správně píše, mohli by tam i ject jezdci z B skupiny, stejne se rozjizdeji pred zavodem. Navic by i oni o neco jeli, i kdyz klidne bych ty body u nich sundal na 10-9-8 atd. A kdyz skupina zanikne odchodem jezdcu, nic se nestane, proste skonci a smitec. Zadny pohary nic, je to jen o tom, ze kdyz uz tolik lidi chce jezdit, tak at maj aspon nakou radost treba ze 2 bodu v C skupine a z prinosu do pokladnice týmu jako celku.

http://jyxo.info/uploads/E4/e48367387a99abe4b8e146ef690e6a6c4a443dc3.jpg

Ex Big Mac Boss

 
20.07.2018, 23:38 - Jiří Syrovatský - Technický vedoucí - 305 Příspěvky
Když se vrátim k převodovce, tak možná jsem jenom slepej a neviděl jsem to, ale proč se vlastně řeší úprava převodovky (hlavně asi kvůli Monze)?
Teď jsem zkoušel s default převodovkou Monzu a jen jsem si ji posunul asi 2x dopředu a jede se na tom krásně a dá to v pohodě i 360 km/h a ještě nejsem v omezovači.

Jirka "Ralf" Syrovatský

 
21.07.2018, 09:31 - Tomáš Tesař - Pilot F1 - 114 Příspěvky
Trochu odbočím, ale patří to zřejmě i sem. Nastavil jsem si všechny základní parametry na volantu, jako např. lcd pit limiter a teď k otázce. Na volantu jsem si nastavil rovněž + - boost, ale když jsme měli s Petrem Paláskem ve čtvrtek test race, tak jsem ho chtěl vyzkoušet v závodě, ale psalo mi to boost nenastaven, tak netuším co dělám špatně.
 
21.07.2018, 09:36 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 630 Příspěvky
[toggle=Tomáš Tesař napsáno:]
Trochu odbočím, ale patří to zřejmě i sem. Nastavil jsem si všechny základní parametry na volantu, jako např. lcd pit limiter a teď k otázce. Na volantu jsem si nastavil rovněž + - boost, ale když jsme měli s Petrem Paláskem ve čtvrtek test race, tak jsem ho chtěl vyzkoušet v závodě, ale psalo mi to boost nenastaven, tak netuším co dělám špatně.
[/toggle]
Nenastav si boost, ale engine mix, alebo nieco take, teraz neviem presny nazov, tam, kde je ten party mod
 
21.07.2018, 09:40 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 630 Příspěvky
Uz sa mi asi 3x stalo, ze mi hra sekla na 2 sec a potom sla dalej, mal niekto taky problem? Da sa to nejak vyriesit? Alebo to moze byt cokolvek od GK pi nejaky program, ktory sa spusti atd? Inak mi to vobec neseka, ide to celkom plynule.. Dakujem
 
21.07.2018, 10:06 - Jiří Syrovatský - Technický vedoucí - 305 Příspěvky
[toggle=Tomáš Tesař napsáno:]
Trochu odbočím, ale patří to zřejmě i sem. Nastavil jsem si všechny základní parametry na volantu, jako např. lcd pit limiter a teď k otázce. Na volantu jsem si nastavil rovněž + - boost, ale když jsme měli s Petrem Paláskem ve čtvrtek test race, tak jsem ho chtěl vyzkoušet v závodě, ale psalo mi to boost nenastaven, tak netuším co dělám špatně.
[/toggle]

Mixture.

Jirka "Ralf" Syrovatský

 
21.07.2018, 11:35 - Tomáš Tesař - Pilot F1 - 114 Příspěvky
Díky za radu
 
21.07.2018, 11:37 - Tomáš Tesař - Pilot F1 - 114 Příspěvky
[toggle=Jaroslav Strišovský napsáno:]
Uz sa mi asi 3x stalo, ze mi hra sekla na 2 sec a potom sla dalej, mal niekto taky problem? Da sa to nejak vyriesit? Alebo to moze byt cokolvek od GK pi nejaky program, ktory sa spusti atd? Inak mi to vobec neseka, ide to celkom plynule.. Dakujem
[/toggle]


Jedu střední nastavení grafiky a zatím v pohodě.
 
24.08.2018, 18:33 - Radan Hodek - Pilot F1 - 89 Příspěvky
Měl bych dotaz: bude platit v závodě skupiny C povinost měnit pneumatiky, respektive bude povinná zastávka v boxu, když se jede poloviční vzdálenost, nebo se může jet na jeden zátah celý zkrácený závod? Jen abych věděl, na co se zaměřit. Děkuji.
 
24.08.2018, 20:50 - Patrik Novotný - Technický vedoucí - 161 Příspěvky
[toggle=Radan Hodek napsáno:]
Měl bych dotaz: bude platit v závodě skupiny C povinost měnit pneumatiky, respektive bude povinná zastávka v boxu, když se jede poloviční vzdálenost, nebo se může jet na jeden zátah celý zkrácený závod? Jen abych věděl, na co se zaměřit. Děkuji.
[/toggle]
Koukej se Radane kvalifikovat na B, rád bych viděl obhájce stupňů vítězů na startu smiling
 
24.08.2018, 21:31 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 630 Příspěvky
[toggle=Radan Hodek napsáno:]
Měl bych dotaz: bude platit v závodě skupiny C povinost měnit pneumatiky, respektive bude povinná zastávka v boxu, když se jede poloviční vzdálenost, nebo se může jet na jeden zátah celý zkrácený závod? Jen abych věděl, na co se zaměřit. Děkuji.
[/toggle]
Radan, podla mna pravidla su rovnake, len pocet kol iny, takze spotreba, opotrenenie atd. je ako v A aj B skupine, takze aj povinna zastavka a pouzitie 2 zmesi.. ale dobra otazka, mozno sa to zmeni, ja by som to vsak nechal rovnako pre vsetky skupiny
 
24.08.2018, 22:24 - Andrej Marečák - Technický vedoucí - 230 Příspěvky
teoreticky by šlo nastaviť server na 2x spotrebu paliva a 2x opotrebenie gúm, ale to by mohlo byť dosť mätúce.
 
25.08.2018, 10:03 - Radan Hodek - Pilot F1 - 89 Příspěvky
Mám na to podobný názor, zachovat pravidla i na zkrácený závod, takže 2 směsi a aspoň 1 pit. Změnu na zdvojnásobení spotřeby a opotřebení gum bych moc nechtěl, protože jak píše Patrik, ve hře je i závod skupiny B hned po závodě céčka a to by se v tak krátkém čase hodně tlouklo a vytvořilo by to dost nepříjemnou dvojí situaci. Přitom přípravu podřizuji závodu skupiny B a skupinu C následně odvozuji z toho, co mi vyjde z přípravy na závod skupiny B. Tím by se to rozbilo a navýšilo potřebu přípravy na dvojnásobek.Ale určitě je dobré zmínit každou možnost co se nabízí, jen díky tomu se to dá promyslet.
 
25.08.2018, 13:37 - Martin Slezar - Administrator - 1019 Příspěvky
Vše bude ještě popsáno před závodem, ale.....
Skupina C se pojede za stejných podmínek jako skupina B. C závod je kvalifikační pro závod B, tedy je třeba jet za stejných podmínek - Start s plnou nádrží, bez zaváděcího kola, povinnost použití dvou různých směsí. Start pro TOP 10 na pneu na jakých postoupili z Q1 do Q2.
Připomínám zákaz použití ESC v Q..

Důrazně doporučuji připomenout si pravidla - neznalost pravidel NEOMLOUVÁ !!!!
 
25.08.2018, 16:40 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 630 Příspěvky
[toggle=Slezar Martin napsáno:]
Vše bude ještě popsáno před závodem, ale.....
Skupina C se pojede za stejných podmínek jako skupina B. C závod je kvalifikační pro závod B, tedy je třeba jet za stejných podmínek - Start s plnou nádrží, bez zaváděcího kola, povinnost použití dvou různých směsí. Start pro TOP 10 na pneu na jakých postoupili z Q1 do Q2.
Připomínám zákaz použití ESC v Q..

Důrazně doporučuji připomenout si pravidla - neznalost pravidel NEOMLOUVÁ !!!!
[/toggle]

Start s plnou predsa nie je pravidlo, nie? Aj teraz ked sa nadrz neznizi tak aj A alebo B skupine bude zbytocne tankovat plnu nadrz
 
25.08.2018, 17:25 - Martin Slezar - Administrator - 1019 Příspěvky
[toggle=Jaroslav Strišovský napsáno:]
Slezar Martin napsáno:

Vše bude ještě popsáno před závodem, ale.....
Skupina C se pojede za stejných podmínek jako skupina B. C závod je kvalifikační pro závod B, tedy je třeba jet za stejných podmínek - Start s plnou nádrží, bez zaváděcího kola, povinnost použití dvou různých směsí. Start pro TOP 10 na pneu na jakých postoupili z Q1 do Q2.
Připomínám zákaz použití ESC v Q..

Důrazně doporučuji připomenout si pravidla - neznalost pravidel NEOMLOUVÁ !!!!


Start s plnou predsa nie je pravidlo, nie? Aj teraz ked sa nadrz neznizi tak aj A alebo B skupine bude zbytocne tankovat plnu nadrz
[/toggle]
To máš určitě pravdu, ale jak jinak stanovit podmínky pro to, aby jezdci z C uměli vyjet do závodu s dostatečnou zátěží, aby se auto chovalo stejně, jako pak ve skupině B do které postoupí ? Když nebudeme trvat na plné nádrži, všichni pojedou max s poloviční a ti co postoupí, zničí někomu v B závod. Není lepší aby se od začátku učili startovat s plnou - nádrží i jistotou ?
 
25.08.2018, 20:14 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 630 Příspěvky
[toggle=Slezar Martin napsáno:]
Jaroslav Strišovský napsáno:

Slezar Martin napsáno:

Vše bude ještě popsáno před závodem, ale.....
Skupina C se pojede za stejných podmínek jako skupina B. C závod je kvalifikační pro závod B, tedy je třeba jet za stejných podmínek - Start s plnou nádrží, bez zaváděcího kola, povinnost použití dvou různých směsí. Start pro TOP 10 na pneu na jakých postoupili z Q1 do Q2.
Připomínám zákaz použití ESC v Q..

Důrazně doporučuji připomenout si pravidla - neznalost pravidel NEOMLOUVÁ !!!!


Start s plnou predsa nie je pravidlo, nie? Aj teraz ked sa nadrz neznizi tak aj A alebo B skupine bude zbytocne tankovat plnu nadrz

To máš určitě pravdu, ale jak jinak stanovit podmínky pro to, aby jezdci z C uměli vyjet do závodu s dostatečnou zátěží, aby se auto chovalo stejně, jako pak ve skupině B do které postoupí ? Když nebudeme trvat na plné nádrži, všichni pojedou max s poloviční a ti co postoupí, zničí někomu v B závod. Není lepší aby se od začátku učili startovat s plnou - nádrží i jistotou ?
[/toggle]

ja to chápem, ale potom povinnosť natankovať plnú nádrž nech majú len C, práve kvôli tomu čo píšeš
 
25.08.2018, 20:33 - Jáchym Švejnoha - Technický vedoucí - 284 Příspěvky
Souhlasim s Jarem, nevim, proc by nekdo nemoh natankovat min paliva ve skupine A nebo B.

Ex Big Mac Boss

 
26.08.2018, 10:07 - Miroslav Chvojka - - 80 Příspěvky
Souhlasim s tim, ze je blbost, aby clovek bral na start plnou nadrz, pokud si mysli, ze ji nepotrebuje smiling pokud to neni povinnost, tak k tomu nevidim duvod a to, ze nedojede zavod? jeho blbost amused
 
26.08.2018, 10:11 - Martin Slezar - Administrator - 1019 Příspěvky
Jasna vec, mozna jsem to nevysvetlil uplne, ale tato podminka je POUZE pro skupinu C. Ve skupine A a B jsme neco takoveho neresili, je tedy na kazdem jezdci kolik si natankuje.
 
26.08.2018, 10:12 - Miroslav Chvojka - - 80 Příspěvky
Ono to stejne dopadne tak, ze kazdej bude brat plnou, aby mel prostor pro taktizovani amused
 
26.08.2018, 10:43 - Martin Slezar - Administrator - 1019 Příspěvky
[toggle=Miroslav Chvojka napsáno:]
Ono to stejne dopadne tak, ze kazdej bude brat plnou, aby mel prostor pro taktizovani amused
[/toggle]
To asi ano, já chci tím jen zamezit tomu, aby jezdec C který postoupí do B závodu, zvládl jízdu s plnou zátěží a nepokazil někomu závod jen proto, že neubrzdí auto do T1. Další věcí je i opotřebení pneu. Skupina C je přece jen nominační skupina pro B závody, tam se mají hlavně ti nový naučit ovládat monopost i pravidla.
 
28.11.2018, 19:35 - Tomáš Tesař - Pilot F1 - 114 Příspěvky
Všiml jsem si, jak v záznamu tak i při závodě, že někomu bliká červené zadní světlo. V reálu je to šetření, ale tady jsem zkoušel všechny mix mody a žádný to není, nevíte, jak si to nastavit ?
 
29.11.2018, 12:50 - Petr Kolář - Administrator - 467 Příspěvky
[toggle=Tomáš Tesař napsáno:]
Všiml jsem si, jak v záznamu tak i při závodě, že někomu bliká červené zadní světlo. V reálu je to šetření, ale tady jsem zkoušel všechny mix mody a žádný to není, nevíte, jak si to nastavit ?
[/toggle]
Co jsem zkoušel dřív, tak to červené světlo blikalo pro všechny mixy kromě party mode. Ale nevím, jestli se v tom něco neměnilo.

Petr