Sezona 2018/2 • Mod v1.4 |
09.08.2018, 11:01 - Martin Slezar - Administrator - 1019 Příspěvky
Vyzkoušejte novou převodovku a napište své postřehy, aby jsme mohli pomalu ale jistě uzavřít finální verzi pro sezonu 2018/2 |
09.08.2018, 14:26 - Maroš Hrušovský - Pilot F1 - 136 Příspěvky
Testoval som so 125 litrami mix4, supersoft. pritlak 37 69 Bez DRS to na sedmicke troska stratilo tah ale da sa to prekusnut. V Barcelone na konci rovinky 307 Kmph. S DRS to bolo lepsie na konci rovinky 320kmph bez potreby hadzat 8. Otazne je ked sa spoji DRS s pytlom. Vtedy mozno bude pytat 8. Ktora pri danom pritlaku uz len udrzi rychlost. Vyzera to lepsie. 8 sa bude hadzat len na vysokorychlostnych tratiach s nizkym pritlakom. Za mna je to lepsie, Aj s tymi nizsimi stupnami je to lepsie. |
09.08.2018, 15:14 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 630 Příspěvky
bez výhrad tá predošlá bola viac ako v reáli, toto mi skôr pripomína už našu prevodovku, na akú sme zvyknutí.. ale ťahá to lepšie, v španielsku ani v sepangu som však 8 nezaradil, ale maximálka šla ku 330 aj s dosť vysokými krídlami, jazdil som mix 5 a nízke chladiče.. otázne je ešte ako bude fungovať motor, asi pri veľkom opotrebení pri vysokých otáčkach budem hádzať s DRS radšej 8 |
09.08.2018, 15:41 - Martin Bruňanský - Technický vedoucí - 166 Příspěvky
Omnoho lepšia, než tá predtým. Ako píše Maroš tak malinko to na tej sedmičke stratilo na rýchlosti, ale bolo to takmer nepatrné. Za mňa je to dosť fajn a myslím, že s ňou môžeme odjazdiť sezónu. MB10 |
10.08.2018, 21:03 - Jáchym Švejnoha - Technický vedoucí - 284 Příspěvky
- Převodovka o dost lepší než předtím. - Ve spolupráci s M.Bruňanským jsme vytvořili druhou verzi TCam, zapnete si ji tlačítkem Home a je to hned ta první co tam skočí z těch kamer kolem auta. - Zkoušel jsem zprůhlednit to hallo, bohužel neúspešně. Takže si to buď vypněte (to uvidíte skoro jako v reálu, neboť jak správně podotkl P.Kolář piloti maj dvě oči, tudíž nějakou tyč půl metru před očima vlastně ani nevidí), nebo si to tam nechte, což je sice reálný zvenku, ale pokud si opravdu dáte něco před oči v půlmetrový vzdálenosti a budete koukat jakoby za to, tak to prostě nevidíte. Takže z kokpitu s hallo to reálný moc neni. - Pokud se někomu lesknou na tratích přemrštěně monitory v kadibudkách před boxama, nebo někde i zdi v boxech, občas nějakej obrubník a nebo sem tam i reklama kolem trati, vypněte si v nastavení grafiky post effect. Ex Big Mac Boss |
10.08.2018, 21:14 - PR GDPR - Technický vedoucí - 295 Příspěvky
Neviem porovnať, lebo so starou prevodovkou som nejazdil, no táto je dosť dobrá, viem si predstaviť že by sme na nej odjazdili celú sezónu, a ďalej sa na TS spomínalo, že nie je vidno stopu, no na Sepangu ju vidím, Barcelonu som netestoval |
10.08.2018, 21:18 - Jáchym Švejnoha - Technický vedoucí - 284 Příspěvky
[toggle=Patrik Rusiňák napsáno:] Neviem porovnať, lebo so starou prevodovkou som nejazdil, no táto je dosť dobrá, viem si predstaviť že by sme na nej odjazdili celú sezónu, a ďalej sa na TS spomínalo, že nie je vidno stopu, no na Sepangu ju vidím, Barcelonu som netestoval [/toggle]Stopa už je vidět, ja ji neviděl u sebe v singlplayeru, takže to byl falešnej poplach. Ex Big Mac Boss |
10.08.2018, 22:03 - 1 Ladislav Skřišovský - Pilot F1 - 111 Příspěvky
Za mne rovnez spokojenost. Moc diky za zavenovani se uprave. |
11.08.2018, 21:37 - Andrej Marečák - Technický vedoucí - 230 Příspěvky
stále pracujem na úprave spotreby paliva ... je to celkom mordor, nič nezrozumiteľnejšie som na rFactore ešte nevidel. Okrem toho mám už pripravenú úpravu HALO, bude sa dať vypnúť pri pohľade z kokpitu alebo TV kokpitu, ale pri vonkajších pohľadoch sa bude zobrazovať. |
11.08.2018, 23:29 - Andrej Marečák - Technický vedoucí - 230 Příspěvky
No, na čo som prišiel po 8 hodinách snahy je, že asi nebudem vedieť zmeniť spotrebu paliva na jednotlivých úrovniach mixture, nakoľko to rFactor 2 počíta interne podľa pomeru air/fuel. Treba sa s tým asi zmieriť, že rozdiely v spotrebe medzi jednotlivými mixture budú menšie ako na predošlých módoch. Zväčšiť by sa dali, ale priamo úmerne by aj narastal rozdiel medzi energiou získanou zo spaľovania, takže by to z hľadiska taktiky nič neriešilo, pretože časový rozdiel medzi mixturami by bol väčší (a to si myslím, že teraz je akurát cca 0,5 - 0,75 s) Najlepším riešením je zmenšiť nádrž na cca 130 litrov, čo by malo vystačiť na celé preteky + zahrievacie kolo na Standard mixture (3/5), možno s výnimkou Monzy, kde bude treba setrit trochu viac. |
12.08.2018, 20:21 - PP_GDPR - Hlavní manažer týmu F1 - 367 Příspěvky
[toggle=Andrej Marečák napsáno:] No, na čo som prišiel po 8 hodinách snahy je, že asi nebudem vedieť zmeniť spotrebu paliva na jednotlivých úrovniach mixture, nakoľko to rFactor 2 počíta interne podľa pomeru air/fuel. Treba sa s tým asi zmieriť, že rozdiely v spotrebe medzi jednotlivými mixture budú menšie ako na predošlých módoch. Zväčšiť by sa dali, ale priamo úmerne by aj narastal rozdiel medzi energiou získanou zo spaľovania, takže by to z hľadiska taktiky nič neriešilo, pretože časový rozdiel medzi mixturami by bol väčší (a to si myslím, že teraz je akurát cca 0,5 - 0,75 s) [/toggle]Najlepším riešením je zmenšiť nádrž na cca 130 litrov, čo by malo vystačiť na celé preteky + zahrievacie kolo na Standard mixture (3/5), možno s výnimkou Monzy, kde bude treba setrit trochu viac. Na ty Mixture jsem koukal taky a teda není to zrovna easy. Chtělo by to hodně testovaní. Zlatej Boost... Myslím, že Aďo má pravdu, sníží se palivová nádrž a je po problému. Lepší než se v tomhle hrabat... jinak jsem nic netestoval, takže věřím, že převodovka je ok, aspoň to tak vypadá podle komentů. Díky Aďo. |
24.08.2018, 11:01 - Andrej Marečák - Technický vedoucí - 230 Příspěvky
Bol tu návrh znížiť veľkosť nádrže na 120 litrov, pretože to vyzerá tak, že na všetkých ostatných tratiach, snáď len s výnimkou Monzy bude stále možné isť celé preteky na najvyššom mixe (Party mode). Ako tak pozerám na maximalky v Monze, tak to bude pekná nuda, keď pôjdete všetci na obmedzovači. Teraz to už len tak neopravíme, myslím, že tú fyziku by bolo treba kompletne prekopať, ale na to už nie je bohužiaľ čas. Vyzerá to tak, že auto sa dá ovládať s prstom v nose aj na nízkych krídlach. |
24.08.2018, 11:39 - Miroslav Chvojka - - 80 Příspěvky
po testu v sepangu souhlasim s dalsim snizenim nadrze, stale je proste moc velka a da se to odjet na 4-5 celej zavod... |
24.08.2018, 15:48 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 630 Příspěvky
tiež súhlasím so zníženou nádržou, v malajzii som mal mix5 a ešte sa mi zvýšilo asi 4-5 L ale mohli by sme znížiť až po monze, tu mi to vychádza na mix3 na celý pretek na 130L, keby bola 120L, tak mi nestačí ani mix2 a musel by som ísť do mix1, čo je strašne pomalé.. neviem, ako je spotreba u ostaných, napíšte keď tak, predpokladám, že veľký rozdiel nebude.. v monze sa dá aj s tými 130L taktizovať, na ostatných tratiach určite znížiť |
24.08.2018, 16:17 - Robert Konrád - Pilot GP2 - 77 Příspěvky
Taky bych to snížil a klidně i na Monzu. |
25.08.2018, 12:11 - Miroslav Chvojka - - 80 Příspěvky
´Me osobne to vychazi v monze na mix 3 celej zavod s rezervou zhruba 2L...s nadrzi na 130L.... kdyz ne uz do monzy, tak urcite na dalsi zavod bych nadrz rozhodne snizil. |
25.08.2018, 13:47 - Martin Slezar - Administrator - 1019 Příspěvky
Co se týká velikosti nádrže, zatím nebudeme dělat změnu. Na rF2 se spotřeba generuje trochu jinak jak na rF1 a v žádném případě se nedá říci, že na MIX 3 je spotřeba daná. Je to jezdec od jezdce. Pokud jezdci sk. A umí šetřit, mohou jet závod na 4-5, ale za stejných podmínek pojedou ti co moc nešetří na 3-4 a ti co neumí pojedou klidně 2-3. Jedeme za stejných podmínek právě proto aby se mohli slabší jezdci zlepšovat a postoupit výše. Opět připomínám, že pojedeme první sezonu a je třeba ji odjet co nejlépe, vyhodnotit data a pak udělat změny. Děkuji i jezdcům skupiny A za pochopení |