Sezona 2018/2 - Protesty • Sk.A - VC Singapuru - 23.9.2018 20:00 |
23.09.2018, 23:35 - Andrej Marečák - Technický vedoucí - 230 Příspěvky
rotesty podávejte do 24.9.2018 20:00. Řešit se budou incidenty, na které bude podán protest tady nebo přímo v závodě pomocí "V" nebo si jich všiml maršál. Bude-li podán protest na limity tratě, bude mít jmenovaný 24 hodin na podání protestu na jiné jezdce (pouze porušení limitů tratě a protest i protiprotest je nutno podat formou výpisu obsahující kolo a čas každého porušení). Výsledky budou oficiální až po uzavření protestů a trestů, které budou připočítány k času závodu ! Serverový replay je dispozici zde |
24.09.2018, 06:48 - Tomáš Pošefko - Technický vedoucí - 197 Příspěvky
Keď ma predbiehal Tomáš Vejrych, zaútočil dosť agresívne a na výjazde porušil limity trate. V zázname je to kolo 25. Prosím o prešetrenie. |
24.09.2018, 15:22 - Maroš Hrušovský - Pilot F1 - 136 Příspěvky
Dávam protest na force Indiu Patrika Rusinaka v prvom kole po štarte na Rovinke keď už som bol za ním a išiel sa vyklopiť tak nečakane nezmyselne spomalil. A následne ma nepustil pred seba. Keby pustil tak neriešim. |
24.09.2018, 16:10 - Matyáš Lukovský - Pilot motokáry - 35 Příspěvky
5. kolo DRS rovinka, kontakt s T. Konrádem |
30.09.2018, 01:02 - Andrej Marečák - Technický vedoucí - 230 Příspěvky
Súhrn trestov GP Singapuru - sk. A Maršáli: Andrej Marečák - hlavný, Ladislav Skřišovský - pomocný + SC Prihlášky: Matyáš Lukovsky - 1. miesto na štarte - odpykané v Singapure Limity trate v Q1 Petr Palásek - 1 porušenie Matyáš Lukovský - 1 porušenie Tomáš Vejrych - 1 porušenie Limity trate v Q2 Z technických dôvodov nekontrolované Použitie dvoch rôznych zmesí pneumatík počas pretekov VŠETCI OK Štart na zmesi pneumatík, s ktorými sa dostali do Q2 VŠETCI POSTUPUJÚCI OK Použitie ESC v kvalifikácií VŠETCI OK Odpykané tresty: L11 - Jáchym Švejnoha nevenoval dostatočnú pozornosť jazde a v boxovej uličke zozadu vzadu do v boxoch stojaceho Roberta Konráda Rozhodnute maršála - Trest 10s STOP&GO odpykaný v pretekoch Protesty: [toggle=Tomáš Pošefko napsáno:] Keď ma predbiehal Tomáš Vejrych, zaútočil dosť agresívne a na výjazde porušil limity trate. V zázname je to kolo 25. Prosím o prešetrenie. [/toggle]Vyjadrenie maršála: Útok bol podľa mňa v poriadku, avšak potvrdzujem, že na výjazde zo zákruty Tomáš Vejrych neudržal auto v limitoch trate Rozhodnutie maršála: Trest +5 sekúnd k výslednému času [toggle=Maroš Hrušovský napsáno:] Dávam protest na force Indiu Patrika Rusinaka v prvom kole po štarte na Rovinke keď už som bol za ním a išiel sa vyklopiť tak nečakane nezmyselne spomalil. A následne ma nepustil pred seba. Keby pustil tak neriešim. [/toggle]Vyjadrenie maršála: Patrik Rusiňák nepochopiteľne pustil plyn na rovinke, čím ohrozil bezprostredne za ním jazdiaceho Maroša Hrušovského. Došlo pritom k malému kontaktu. Rozhodnutie maršála: Trest +10 s (5x2 - prvé kolo) k výslednému času pre Patrika Rusiňáka. [toggle=Matyáš Lukovský napsáno:] 5. kolo DRS rovinka, kontakt s T. Konrádem [/toggle]Vyjadrenie maršála: Zvláštna situácia, serverový replay, ani live záznam z prenosu, ako aj môj replay nepreukázali žiaden kontakt. Napriek tomu auto Matyáša Lukovského stratilo na rovinke stabilitu (bez otvoreného DRS). Nemožno však preukázať chybu Tomáša Konráda. Rozhodnutie maršála: bez trestu Limity trate v pretekoch: Čo neušlo pozornému oku maršála: L8 - malý ťukanec do J. Veselého od T. Konráda - žiadne viditelné následky, nezmenené poradie Rozhodnutie maršála: bez trestu L11 - T. Vejrych nezvládol výjazd z boxov a prekročil čiaru oddeľujúcu výjazd z boxov od trate Rozhodnutie maršála: Trest +5s k výslednému času pre T. Vejrycha L15 - kontakt medzi P. Kolářem a Z. Švancarou. Zdeněk Švancara otočený, ale bez viditeľného poškodenia. Petr na neho ihneď počkal. Rozhodnute maršála: Trest +5s k výslednému času pre P. Koláře L35 - Súboj Bruňanský/Hrušovský - Tvrdý súboj v posledných metroch, Hrušovský skúsil útok z vonku, už bol vpredu. Martin Bruňanský šiel tiež neskôr na brzdy, pričom donútil Hrušovského výjsť mimo trať. Rozhodnute maršála - bez trestu Súhrn trestov: Tomáš Vejrych + 23 sekúnd k výslednému času v pretekoch Petr Palásek + 13 sekúnd k výslednému času v pretekoch Patrik Rusiňák + 12 sekúnd k výslednému času v pretekoch Petr Kolář + 5 sekúnd k výslednému času v pretekoch Jaroslav Strišovský + 3 sekundy k výslednému času v pretekoch Zdeněk Švancara + 2 sekundy k výslednému času v pretekoch Súhrn trestov do ďalších pretekov Petr Palásek + 1s v Q1 Matyáš Lukovský + 1s v Q1 Tomáš Vejrych + 1s v Q1 Proti trestom sa môžete odvolať do 30.9.2018, 23:59 |
30.09.2018, 10:52 - Martin Bruňanský - Technický vedoucí - 166 Příspěvky
L35 - Súboj Bruňanský/Hrušovský - Tvrdý súboj v posledných metroch, Hrušovský skúsil útok z vonku, už bol vpredu. Martin Bruňanský šiel tiež neskôr na brzdy, pričom donútil Hrušovského výjsť mimo trať. Rozhodnute maršála - bez trestu Pripadá mi smiešne sa odvolávať kvôli jednej pozícií hore-dolu, no aj tak to skúsim. S týmto rozhodnutím nesúhlasím. Maroša som nevytlačil. Podľa mňa v šmyku zatáčal do mňa a to zapríčinilo kontakt a jeho následné predbehnutie mimo trať. Žiadam teda o dodatočné prešetrenie incidentu. MB10 |
30.09.2018, 13:13 - Maroš Hrušovský - Pilot F1 - 136 Příspěvky
Vyjadrim sa k tomu aj ja ako zainteresovaná osoba a myslím si že môj pohľad na vec môže byť pre komisára rovnako relevantný ako Matov. S odstupom času som si ten incident pozrel x krát. V zavode som to videl tak že ma Maťo jemne vystrčil a ja som musel ísť von. Zmodralo mi prave predné koleso a tak som to bral že ma vystrčil v tom momente. Ak by som to tak nezobral určite by som ho hneď ako by to bolo možné pustil. Tolko k tomu prečo som vlastne predbiehal mimo trate. Po pozretí replayu pár dní na to usudzujem že v tom bol Maťo asi nevinne a ja som mu mal prenechať pozíciu, ale je to naozaj ťažké posúdiť aj takto po pretekoch a to ani nehovorím ako ťažké to bolo pre mňa vyhodnotiť priamo v závode v poslednom kole. Nie som si istý ako to je v pravidlách čo sa trestu týka. Niekto spomínal 5s trest. Čo by ma stálo dve pozície. Vzhľadom na nejasnosť celej situácie si myslím že by to bol tvrdý trest ale ako hovorím som pripravený prenechať pozíciu Maťovi dodatočné, ale takisto aj prijať trest podľa pravidiel. |
30.09.2018, 15:09 - Miroslav Chvojka - - 80 Příspěvky
Wow, klobouk dolu, jestli nekdo projizdi kazde kolo z replaye s kazdym jezdcem, aby zjistil, kolikrat ten dotycny porusil limity trate . Jen mi neprijde adekvatni ten trest pro lidi co maji 16x prekroceni limitu trate. V mejch ocich to spise vola uz po DQ, bez urazky... Ale ano, take vim, ze pravidla ligy jsou nastavene 3x bez trestne a dalsi kazdy +1 vterina k vyslednemu casu . |
01.10.2018, 13:17 - Martin Slezar - Administrator - 1019 Příspěvky
Pro vyřešení rozporu ustanovuji odvolací komisi ve složení Novotný, Veselý, Švejnoha prosím tyto jezdce aby připojili své krátké vyjádření k L35 - Súboj Bruňanský/Hrušovský předem děkuji za váš čas |
01.10.2018, 22:26 - Jáchym Švejnoha - Technický vedoucí - 284 Příspěvky
[toggle=Martin Slezar napsáno:] Pro vyřešení rozporu ustanovuji odvolací komisi ve složení [/toggle]Novotný, Veselý, Švejnoha prosím tyto jezdce aby připojili své krátké vyjádření k L35 - Súboj Bruňanský/Hrušovský předem děkuji za váš čas Za mě závodní incidentíček, bez trestu. Ex Big Mac Boss |
02.10.2018, 18:30 - Patrik Novotný - Technický vedoucí - 161 Příspěvky
Ke kontaktu mezi Hrušovským a Bruňanským došlo kvůli chybě Hrušovského na brzdách, kdyby se Maroš snažil ještě před následující zatáčkou vrátit a projet ji, nechal bych to bez trestu. Jelikož ale následující zatáčku vůbec neprojel po trati, pro mě to je jasné zvýhodnění v souboji. Chápu ale, že tak jednal v domnění, že ke smyku došlo kvůli postrčení Bruňanského. Za mě adekvátní a tedy alternativní trest je, prohození pozic v cíli. Tzn. Bruňanský před Hrušovského |
03.10.2018, 09:02 - Jan Veselý - Pilot GP2 - 63 Příspěvky
Vyjádření k incidentu L35, Bruňanský/Hrušovský: Ke smyku Maroše Hrušovského došlo, s největší pravděpodobností, z důvodu kopnutí od převodovky. Následný kontakt s Martinem Bruňanským pouze napomohl Marošovi vyrovnat vůz z přetáčivého smyku. Maroš poté zkrátil šikanu, což mu nepochybně poskytlo trvalou, ne fér výhodu vůči Martinovi. Po důkladném prozkoumání incidentu jsem došel k závěru, že dle mého názoru, by za tento incident bylo adekvátním trestem: Odsunutí Maroše Hrušovského ve výsledkové listině o místo zpět za Martina Bruňanského. |
03.10.2018, 09:24 - Martin Slezar - Administrator - 1019 Příspěvky
Výsledkem Odvolací komise je poměrem 2 : 1 udělení trestu Maroši Hrušovskému, a to ztrátou pozice. Ostatní výsledky a tresty jsou platné a promítnuty do konečných výsledků závodu. Děkuji maršálům i členům Odvolací komise za jejich čas i práci. |