Sezona 2018/2 - Protesty • Sk.A - VC USA - 21.10.2018 20:00 |
21.10.2018, 22:35 - Petr Kolář - Administrator - 467 Příspěvky
Protesty podávejte do 22.10.2018 20:00. Řešit se budou incidenty, na které bude podán protest tady nebo přímo v závodě pomocí "V" nebo si jich všiml maršál. Bude-li podán protest na limity tratě, bude mít jmenovaný 24 hodin na podání protestu na jiné jezdce (pouze porušení limitů tratě a protest i protiprotest je nutno podat formou výpisu obsahující kolo a čas každého porušení). Výsledky budou oficiální až po uzavření protestů a trestů, které budou připočítány k času závodu ! Serverový replay je k dispozici zde. Petr |
23.10.2018, 17:30 - Martin Slezar - Administrator - 1019 Příspěvky
21.10.2018 Maršál - Martin Slezar Tresty za nepřihlášení a nenastoupení : Ondřej Nigrin - omluven v ShoutBoxu i vedoucím týmu - bez trestu Pneu z Q1 do závodu : Všichni podmínku splnili, až na Pošefka, který jel Q1 na UltraSoftech a do závodu nastoupil na Softech. Takové porušení by se mělo potrestat DQ z Q, ale tento trest nebude tentokrát udělen pro rozporuplnost ve výkladu pravidlel. Pošefko měl startovat na pneu na kterých zajel v Q1 svůj TOP čas, protože skončil na 7. místě. Až poté mu byl připočítán trest -1s k času, čímž se posunul na 12.místo. Tedy precedens : pro podmínky pneu se počítá čas se kterým se v Q1 umístil do desátého místa. (reál tuto situaci nemá, tresty se připočtou až co Q). Tresty v Q1: Pošefko -1s - splněno Konrád -1s - splněno Lukovský -1s - v Q nezajel žádný čas, trest se přesouvá na další Q1 Limity tratě Q1: Králík -1s Bruňanský -1s Vejrych -2s Tresty v Q2: Limity tratě Q2: Veselý -1s k další Q2 Závod : Maciejewski start z BOXU - splněno Rusiňík start z BOXU - splněno Konrád R. -6 pozic - splněno Rusiňák S/G 10s mezi 5 -10 kolem - splněno Lukovský S/G 10s mezi 5 -10 kolem - neuděleno, ukončil předčasně - trest se přesouvá 5,26 Rusiňák "V" - Lukovský nedobrzdil a v T19 vyrazil Rusiňáka z tratě. TREST +10s - alternativa = -6 pozic (nedokončil závod) 6,29 Pošefko "V" - optimistický manévr uvnitř zatáčky, kterou Švejnoha zavřel a došlo k malému kontaktu bez jakéhokoli poškození nebo ztrátě pozice - závodní incident 7,34 Bruňanský "V" - mimo drobných kontaktů nic závažného, "V" předpokládám že bylo na manévr Veselého v T1. Ten zaútočil zezadu a těsně před točením do levé zatáčky najel do prava před noc Bruňanského - nebezpečné, v případě kolize by byl tvrdý trest, takto - NAPOMENUTÍ 59,12 Pošefko "V" - Švejnoha nedobrzdil a v T1 jej otočil. V duchu fair play na něj počkal a pozici vrátil - menší trest +10s k času závodu Limity tratě : Čísla kol jsou dle kola ve kterém se nacházel vedoucí jezdec, tedy 38 kolo je situace kdy vedoucí jezdec je již v cíli, ale pole dojíždí. SOUHRN TRESTŮ zpětně do závodu : Švejnoha +10 s. Bruňanský +9 s. Droppan +8 s. Švancara +6 s. Švejnoha +5 s. Vejrych +3 s. Veselý +2 s. Rusiňík +1 s. Pošefko +1 s. Chvojka +1 s. do příštího závodu : Vejrych Q1 +2s. Králík Q1 +1s. Bruňanský Q1 +1s Veselý Q2 + 1s. Lukovský Q1 +1s. Lukovský -6 pozic Lukovský S/G 10s. Proti trestům se lze odvolat do 24.10.2018 do 20,00 hodin. Tresty jsou již promítnuty do výsledků závodu. |
23.10.2018, 19:45 - Martin Bruňanský - Technický vedoucí - 166 Příspěvky
Chcel by som prešetriť moje cuty v zákrute č. 19 v kolách: 1. (stratil som pozíciu), 13., 20.,25. A v tej kvalifikácií...sakra čo je to za blbosť? Veď ma šmyklo a stratil som tam čas. EDIT ADMIN : bude předáno Odvolací komisi, jen připomínám, že pravidla o limitech jsou postavena tak, že pokud jsi byl mimo trať všemi koly (vlastní chybou), je to porušení pravidel s trestem +1s. a neposuzuje se jestli jsi získal výhodu nebo ne, prostě jsi mimo . Proto ty tři cutty zadarmo. MB10 |
24.10.2018, 10:19 - Martin Slezar - Administrator - 1019 Příspěvky
Místo ustanovení komise reaguji na odvolání Martina Bruňanského sám, protože je mě jasné, proč Martin označil kola a nezdálo se mu porušení pravidel. Takže.... 1. kolo - ikdyž ztratil, byl mimo trať, nebyl ovlivněn nikým jiným, jen svou chybou - velká nájezdová rychlost 13. kolo - pod tabulkou uvedenou v trestech je napsáno, že čísla kol jsou dle vedoucího jezdce, tedy pokud jste měli v té době např. kolo ztrátu, vaše kolo mělo nižší číslo (12) 20. kolo - stejný případ, Martin byl v 19.kole (20.kolo závodu) 25. kolo - opět kolo ztráta na vedoucího jezdce, tedy Martinovo kolo č.24 (25. kolo závodu) Myslím, že toto vysvětlení je dostačující, k porušení pravidel došlo a není tedy třeba svolávat Odvolací komisi a prodlužovat uzavření závodu. Nic méně, jak jsem již informoval, jednáme o malé změně pravidel, ve smyslu, že pokud jezdec sundá nohu z plynu a takto se vrátí zpět mezi čáry, nebude mu cutt počítán. Stejně tak, pokud vyjede natolik, že by se bez plynu ani na trať nevrátil - vyjede natolik (např. smyk úplně mimo trať), že se musí otáčet nebo přidat plyn aby se auto nezastavilo. V takovém případě je jasné, že na výletu nevydělal. Nelze něco takového uplatňovat v případech, kde je stále ve směru a jen tvrdí že byl pomalejší. Nelze se k takovým porušení vracet a hodnotit úmysly nebo chyby, Tuto myšlenku je třeba dotáhnout do konce a případně doplnit pravidla, aby taková úleva byla možná. Myslím že v současné situaci jsou maršálové i mírní, protože menší cutty pouští bez povšimnutí, jako například Martinova chyba - 13. kolo, T10, která ani ve výčtu prohřešků není..... Máte - li zájem toto změnit, diskutujte ve Volné diskuzi a nějaké závěry stanovíme. |
24.10.2018, 20:45 - Martin Slezar - Administrator - 1019 Příspěvky
Závod uzavřen. |