Sezona 2018/2 - Protesty • Sk.B - VC Mexika - 28.10.2018 20:00 |
29.10.2018, 00:49 - Petr Kolář - Administrator - 467 Příspěvky
Protesty podávejte do 29.10.2018 20:00. Řešit se budou incidenty, na které bude podán protest tady nebo přímo v závodě pomocí "V" nebo si jich všiml maršál. Bude-li podán protest na limity tratě, bude mít jmenovaný 24 hodin na podání protestu na jiné jezdce (pouze porušení limitů tratě a protest i protiprotest je nutno podat formou výpisu obsahující kolo a čas každého porušení). Výsledky budou oficiální až po uzavření protestů a trestů, které budou připočítány k času závodu ! Serverový replay je k dispozici zde. Petr |
29.10.2018, 08:25 - Josef Andrš - Pilot GP2 - 51 Příspěvky
Zdravím, mám tři momenty k prošetření. Zkoumal jsem to na svém záznamu Ze svého startovního místa jsem špatně viděl na světla, tak trochu opožděný start, počkal jsem až se hnou ostatní. Start dobrý, byl jsem do T1 opatrný, mohl jsem získat pozici, ale stáhl se, stejně se mi to nevyplatilo. V následující zatáčce do mě najel Jarda Novák-1.kolo za T1. Pár kol jsme v závěsu jezdili s Dominikem Havlasem a pak v 17. kole, sektoru 2 v těch rychlých zatáčkách, jako bych do něho narazil, nedotkl jsem se ho, přesto vylétl z tratě. Musel prudce ubrat, nebo nevím co se stalo, jezdili jsme v závěsu celkem plynule. V 27. kole v nájezdu na stadion to Josef Král přede mnou na fleku zastavil. |
29.10.2018, 16:53 - Radan Hodek - Pilot F1 - 89 Příspěvky
Prosil bych prošetřit situaci v 1. kole mezi mnou a Martinem Adamcem. V prvním kole jsem se protáhl kolem hromadné kolize v zatáčkách 1 - 3 a ocitl jsem se na 12. pozici. Po potížích se na trať vrátil Martin na Mercedesu, chvíli jsme jeli vedle sebe, Martin se ale dostal přede mě, což bylo v pořádku. Ale pak se mu malinko nepovedl výjezd z 5. zatáčky, šel jsem na vnitřek a najížděl do 6. zatáčky. Matrin se snažil pozici udržet a najel do zatáčky, jako by tam byl sám, roztočil mě, způsobil poškození auta (v boxech 7s oprava) a zároveň jsem spadl z 12. (13.) místa na 17. Děkuji. |
29.10.2018, 19:59 - Lukáš Balaj - Pilot GP2 - 44 Příspěvky
Nerád tu niečo riešim, ale prosím o prešetrenie nasledovných situácií: - replay čas 1414 (asi 17 kolo), nájazd na štadión - dodržiavanie limitov trate v kvalifikácii |
29.10.2018, 21:35 - PR GDPR - Technický vedoucí - 295 Příspěvky
Súhrn trestov GP Mexika sk.B Maršáli: Patrik Rusiňák - hlavný, Tomáš Vejrych - pomocný+SC Odpykané tresty: Ladislav Skřišovský +6 pozícií Kontrola použitia 2 zmesí v pretekoch: VŠETCI V PORIADKU Kontrola pneu postupujúcich na štarte: VŠETCI V PORIADKU Tresty odpykané v pretekoch: ŽIADNE Kontrola limitov trate Q1: Slatina - ani jedno čisté kolo - v budúcich pretekoch BEZ Q Kontrola limitov trate Q2: Antol - 1 cut - +1s v Q2 Havlas - 2 cuty - +2s v Q2 Slatina - 3 cuty - +3s v Q2 "V" v pretekoch: Slezar, Skřišovský "V" - T1: 3 incidenty: 1. incident - Balaj, Adamec - Balaj nabral Adamca v T1 Rozhodnutie: Balaj +10s x 2 za T1 = +20s k času 2. incident - Maciejewski, Slezar a ďalší - Maciejewski ťukol do Slezara, čo spustilo vlnu ďalších incidentov Rozhodnutie: Maciejevski +20s k času - Uvedený trest se RUŠÍ 3.incident - Stanek, Řehák - Stanek bez vplyvu ostatných incidentov nabral Řeháka Rozhodnutie: Stanek +10 x 2 za T1 = +20s k času Adamec "V" (02:24) - incident s Nežníkom, chyba na oboch stranách Rozhodnutie: závodný incident - BEZ TRESTU Frajka "V" (25:01) - Hodek pochybil pri púšťaní o kolo Rozhodnutie: Hodek +20s k času Antol "V" (28:45) - rovnaká situácia ako u Hodka, Andrš pochybil pri púšťaní o kolo Rozhodnutie: Andrš +20s k času Adamec "V" (32:05) - Řehák dostal šmyk pri brzdení a buchol do Adamca Rozhodnutie: Řehák +10s k času Slatina "V" (32:26) - Nežník havaroval, vrátil sa do stopy Slatinovi a aj Králikovi Rozhodnutie: Nežník 10s Stop&Go do ďalších pretekov Andrš "V" (38:40) - Král nepochopitelne zastal na trati, Andrš do neho vrazil a zároveň ohrozil aj ďalších pilotov Rozhodnutie: Král 10s Stop&Go do ďalších pretekov Protesty: Andrš - T1 - kontakt s Novákom - následok nehody, Novák sa vyhýbal stojacím monopostom Rozhodnutie: BEZ TRESTU Andrš - 17.kolo - Andrš s čerstvejšími pneu nabral Havlasa, ktorý v esíčkach nepochybil Rozhodnutie: Andrš +20s k času Hodek - 1.kolo - kontakt s Adamcom - Adamec nenechal miesto Rozhodnutie: Adamec +10s k času Balaj - 17.kolo - kolízia so Slezarom a Lištvanom - Balaj bol vpredu, za ním bojovali Slezar a Lištvanom, ktorí išli o kúsok neskôr na brzdy a 3 autá nemajú šancu vybrať túto zákrutu Rozhodnutie: závodný incident - BEZ TRESTU - Odvolací komise = trest Slezar +10S. Limity trate v pretekoch: Súhrn trestov Do týchto pretekov: Andrš +49s k času Maciejevski +19s k času Slezar +11s k času Hodek +24s k času Balaj +22s k času Stanek +20s k času Adamec +10s k času Řehák +10s k času Havlas +2s k času Slatina +1s k času Novák +1s k času Do ďalších pretekov: Král 10s Stop&Go Nežník 10s Stop&Go Slatina bez Q - +3s v Q2 (nasledujúcej, do ktorej sa dostane) Havlas +2s v Q2 (nasledujúcej, do ktorej sa dostane) Antol +1s v Q2 (nasledujúcej, do ktorej sa dostane) Proti trestom sa môžete odvolať do 30.10.2018 21:30 |
30.10.2018, 20:23 - Jaroslav Lištvan - Pilot GP2 - 73 Příspěvky
Balaj Lištvan Slezar. Myslím, že Martin, který byl nejdál nesmyslně útočil v tomto místě a tím pádem ohrozil jak mě tak i Lukáše, který vlastně ztratil 2 pozic.. My jsme neměli kam zatočit když byl Martin v zatáčce a jel rovně. Sice pak před zatáčkou zpomalil a čekal, ale za ten čas, než jsme se vyhrabali, jsme ho nemohli dojet aby nás pustil, takže pak pokračoval dále. Tohle není přece závodní incident, i za cenu, že třeba dáte trest mě, prosím o prošetření. https://youtu.be/vk7w2fLxzpU |
30.10.2018, 21:36 - Lukasz Maciejewski - Pilot GP2 - 77 Příspěvky
''2. incident - Maciejewski, Slezar a ďalší - Maciejewski ťukol do Slezara, čo spustilo vlnu ďalších incidentov Rozhodnutie: Maciejevski +20s k času'' - COMPLETELY ABSURD . SOMEBODY HAS AN EYES PROBLEM. Havlas hit Slezar because he saved himself from hitting Adamec. |
31.10.2018, 11:24 - PR GDPR - Technický vedoucí - 295 Příspěvky
Na pokyn vedenia ligy zvolávam odvolaciu komisiu zloženú z jazdcov Hrušovský (Sauber), Bruňanský (Mercedes), Droppan (Toro Rosso) Prosím o vyjadrenie sa k incidentom z 1.kola (Slezar, Maciejewski) a 17.kola (Lištvan, Slezar, Balaj). Vopred ďakujem za váš čas. |
31.10.2018, 12:31 - Martin Slezar - Administrator - 1019 Příspěvky
Me vyjadreni k protestu, jako zucastneneho: Najezd do zatacky jsem mel pod kontrolou a kola na trati. Najezdova rychlost byla jen nepatrne vyssi nez byla moje rychlost v beznem kole, coz odpovida pozdejsim brzdam v souboji. Do zatacky bych normalne zatocil, kdyby se nam nezaklinily kola s Listvanem. Zaklesnuti meho zadniho kola za jeho predni znemoznilo zatocit. Toto zaklesnuti vzniklo vrazenim Balaje do Listvana, ktery nemohl nic delat. Dalsi posouzeni ponecham na komisi. |
31.10.2018, 16:36 - Lukáš Droppan - Pilot GP2 - 74 Příspěvky
1. kolo - Slezar vs Maciejewski Z môjho pohľadu súhlasím s názorom / rozhorčením Lukasza. Tento drobný kontakt z môjho pohľadu nebol ten, ktorý spôsobil následnú reťazovú reakciu. Dovolím si tvrdiť, že ak mal, tak len minimálny vplyv na prejazd a následnú situáciu v T1. Za spúšťača incidentov považujem súboj Balaj vs Adamecc (následne správny trest), ostatní jazdci museli reagovať v snahe vyhnúť sa im. 17. kolo - Lištvan, Slezar, Balaj Útok Martina Slezara bol pomerne optimistický a už v nájazde pred zákrutou bol dvoma kolesami mimo trate. Toto už mierne naznačuje, že zákrutu by bolo obtiažne zvládnuť aj v prípade ak by to bol len dvoj súboj jazdcov. Nasledovalo "zaháknutie" kolies Slezara a Lištvana čo rezultovalo v prejazd zákrutou rovno. Lukáš Balaj na vonkajšej strane trate túto situáciu nemohol predpokladať a preto zatočil priamo do nich oboch. Celá situácia tak pôsobí ako racing incident, avšak v prípade, ak by sa Martin Slezar nepokúšal predbiehať, zrejme by tejto situácií nedošlo. To sa však už nedozvieme. |
31.10.2018, 23:14 - Martin Bruňanský - Technický vedoucí - 166 Příspěvky
1. kolo - Slezar vs Maciejewski Lukasz Maciejewski bol v tejto situácií podľa mňa úplne nevinne a nerozumiem prečo bol označený za vinníka. Ako píše Lukáš Droppan, za celú situáciu mohla kolízia medzi Balajom a Adamcom. Do Martina Slezara keď tak zatočil z vonkajšej strany Roman Slatina. Bol to však malinký kontakt a to je myslím v úvodných kolách bežné. Martinovo otočenie zapríčinil Dominik Havlas, no ten sa snažil vyhnúť roztočenému Adamcovi, takže by som mu trest nedával. Ak by sa rozhodol vyhnúť z druhej strany, pravdepodobne by Adamca tak či tak trafil. Moj verdikt teda znie, že by sa Maciejewskemu mal zrušiť trest. Trest bol správne daný Lukášovi Balajovi. (...nejak veľa Lukášov je v tom zapletených..dvaja v incidente a ešte jeden v komisií ) 17. kolo - Lištvan, Slezar, Balaj Dosť ťažká situácia na posúdenie. Tu je vinníkom pravdepodobne Martin Slezar, ktorý išiel do toho súboja veľmi veľmi optimisticky, brzdil neskoro z vnútornej stopy kde treba byť trochu opatrnejší. Bolo to tvrdé a piloti, teda najmä Lukáš Balaj, stratili pomerne veľa času, no autá neboli vážne poškodené. To znamená, že sa jednalo o bežný incident, podľa tabuliek teda -6 pozícií na štarte ďalšieho závodu. MB10 |
02.11.2018, 07:52 - Maroš Hrušovský - Pilot F1 - 136 Příspěvky
1. kolo Suhlasim s tym co tu bolo napisane. Lukasz v tom bol nevinne. Vsetko sposobila kolizia Blaj - Adamec. Adamec sa este v otocke vratil pol autom na trat a na to uz nikto nestihol zareagovat. Bola to dost smola pre jzdcov co boli do toho zapleteny. Navrhujem zrusit trest. 17. kolo. Podla mojho nazoru by tu zakrutu nevykruzil ani listvan a ani Slezar. Listvanov pokus je podla mna ok lebo vedel o Balajovi na lavo a aj keby tu zakrutu nevykruzi tak max vide mimo trat a nic sa nestane. Martinov pokus bol velmi velmi optimisticky. Vedel ze v tej zakrute budu tri auta, mal na to najlepsi vyhlad a jeho najazdova rychlost bola velka. Mozno bola len o trosku vacsia ako v beznom kole ale bol uplne na vnutrajsku a tym sa profil samoztnej zakruty a jej prejazdu uplne meni, co Martin neodhadol. Auta neboli vazne poskodene a preto trest za bezny incident. Tjst. 10 sekund do zavodu alebo -6 miest v dalsom zavode. |
02.11.2018, 09:20 - Martin Slezar - Administrator - 1019 Příspěvky
Uzavírám tímto závěry Odvolací komise: Trest Maciejewski za incident v T1 se ruší. Incident Slezar, Lištvan, Balaj se vyhodnocuje jako chyba Slezara s trestem za běžný incident +10s k času závodu. (Slezar závod dokončil, není tedy důvod ukládat alternativní trest do dalšího závodu). Proti rozhodnutí Odvolací komise není možné se odvolat a proto je tento závod UZAVŘEN. Děkuji maršálovi i Odvolací komisi za jejich čas a práci. |