Sezona 2018/2 - Protesty • Sk.B - VC Brazílie - 11.11.2018 20:00 |
11.11.2018, 22:17 - Petr Kolář - Administrator - 467 Příspěvky
Protesty podávejte do 12.11.2018 20:00. Řešit se budou incidenty, na které bude podán protest tady nebo přímo v závodě pomocí "V" nebo si jich všiml maršál. Bude-li podán protest na limity tratě, bude mít jmenovaný 24 hodin na podání protestu na jiné jezdce (pouze porušení limitů tratě a protest i protiprotest je nutno podat formou výpisu obsahující kolo a čas každého porušení). Výsledky budou oficiální až po uzavření protestů a trestů, které budou připočítány k času závodu ! Serverový replay je k dispozici zde. Petr |
11.11.2018, 22:36 - Martin Antol - Pilot GP2 - 44 Příspěvky
Stahujem svoje "v" v kole 2 incident z Petrom Rehakom "Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." -Colin McRae #24 |
11.11.2018, 22:42 - Jaroslav Lištvan - Pilot GP2 - 73 Příspěvky
Ahoj, musím dát protest na Martina Adamce, kolo 12(13) cílovka. Měl jsem modrý závěs, třeba to mohlo pomoci i tomu, že jsem dostal smyk za Něžníkem o 3 kola později, ale třeba taky ne. Chci prošetřit tu cílovku, děkuji A jinak se musím vyjádřit opět ke stejným lidem jako minule, jezdíte nesmyslně agresivně, cpete se kde není možné předjet bez kontaktu, kazíte závody ostatním a jsou to pořád stejná jména - myslím že všichni víme o koho jde. Je to závod od závodu pořád dokola. |
12.11.2018, 01:39 - Lukáš Balaj - Pilot GP2 - 44 Příspěvky
Prosím o prešetrenie: replay čas 3453 (moje 48. kolo, T11) Maciejewski zostrelil Krála a ten následne mňa.. |
12.11.2018, 09:30 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 630 Příspěvky
Ako vedúci tímu prosím o preverenie, prečo Ľuboš Nežník nedostal od komisára penalty v preteku. Nastavili sme na to stratégiu a penalty neprišla. V takom prípade by mohol prísť miernejší trest (chyba komisára), v najlepšom prípade jeho odpustenie (Ľuboš sa z chyby poučil a v Brazílii nezaznamenal žiaden incident). Ďakujem. |
12.11.2018, 12:26 - Lukasz Maciejewski - Pilot GP2 - 77 Příspěvky
Adamec , Kral , Rehak .... sorry It was not ''my optimal day'' I '' manage '' to start from the pit lane for me ... if you want to give me additional penalties then ok |
12.11.2018, 17:32 - Jaroslav Novák - Pilot F1 - 101 Příspěvky
ahoj žádám o prošetření incidentu hned v druhém kole mezi mnou a Romanem Slatinou.Myslím že to nebyla moje chyba a znám to něco si myslim já a pak je to jinak.Zároveň se omlouvám Lukáši Nezníkovi v patnáctém kole jsem dostal na cílovce hodiny a pak už jsem radši nepokračoval v závodě. |
12.11.2018, 18:33 - 1 Ladislav Skřišovský - Pilot F1 - 111 Příspěvky
Zadam o prosetreni Lukasz Maciejewski a jeho prujezdy boxovym najezdem, cili zkracovanim trati. Na to, ze je v podmince tam jezdil docela vesele, asi tak jak tady chrli smajliky z klavesnice. EDIT: Vzdy byva pravidlo podavani protestu do 24hodin, prave delam screeny a soupis prujezdu LukaseM .. vse stihnu v limitu prosim chvili strpeni. EDIT2: vycet chybnych prujezdu at uz v monitorovanych, tak ostatnich zatackach, vcetne prujezdu urcenemu vyhradne BOXum (nezpada tedy do trate) Z toho plyne zkraceni: Monitorovana cast - 26x Vjezd do boxu - 19x Celkem zkraceni trate - 69x Trest z minuleho zavodu: Vsechny potrebne podklady (screeny a tabulka) - https://uloz.to/!6YurnmJa0bIl/cf1l-201802-brazilb-2018-11-11-zip |
12.11.2018, 22:24 - PR GDPR - Technický vedoucí - 295 Příspěvky
Súhrn trestov GP Brazílie sk.B Maršál: Patrik Rusiňák – hlavný Odpykané tresty: Roman Slatina – bez Q Martin Antol - +1s v Q2 Neodpykané tresty: Dominik Havlas - +2s v Q2 Roman Slatina - +3s v Q2 CHYBOU MARŠÁLA: Ľuboš Nežník a Josef Král – 10s Stop&Go Trest Stop&Go nebol udelený po mojej chybe a vzhľadom na to, že títo jazdci mali svoje stratégie upravené práve kvôli trestu, ZNIŽUJEM TREST na +10s k času pretekov (pri odpykaní Stop&Go by stratili približne 25 sekúnd). Ďalej ale pripomínam použitie „I“ v prípade, že maršál zabudne udeliť trest, aby nedošlo k takýmto situáciám. - EDIT ADMIN: trest se přesouvá do dalšího závodu Kontrola použitia 2 zmesí v pretekoch: VŠETCI V PORIADKU Kontrola pneu postupujúcich na štarte: VŠETCI V PORIADKU Kontola limitov trate v Q1: Antol - +1s v Q1 Hromek - +1s v Q1 Maciejewski - +1s v Q1 Nežník – 1s v Q1 Kontrola limitov trate v Q2: Hromek - +1s v Q2 Řehák - +1s v Q2 „V“ v pretekoch: 02:10 – Antol „V“ – stiahnuté, nekontrolované 28:39 – Adamec „V“ – Maciejewski postrčil Adamca, ktorý sa preto dostal mimo trať Rozhodnutie: Maciejewski – trest podľa tabuliek „bežný incident“ - +10s k času 53:17 – Tesař „V“ – Havlasovi pravdepodobne padla hra do Windowsu, kedže auto neprirodzene zabrzdilo a Tesař nemal šancu zareagovať, ostal s poškodeným autom Rozhodnutie: Havlas – Stop&Go 10s v ďalších pretekoch 56:47 – Antol „V“ – Antolovi ustrelilo auto na výjazde a roztočil sa, „V“ bolo pravdepodobne na Marka Slezara, ktorý sa však podľa serverového replayu Antola nedotkol, hoci bol veľmi blízko. Následne sa ale vrátil na trať pred dvojicu Balaj – Maciejewski, ktorých doslova zošrotoval. Rozhodnutie: Antol – trest podľa tabuliek „nebezpečný návrat na trať s poškodením“ - +30s k času Protesty: Lištvan – 13.kolo – Adamec nedobrzdil a zostrelil Lištvana na konci cieľovej rovinky Rozhodnutie: Adamec – trest podľa tabuliek „vážny incident“ - +20s k času Balaj – 48.kolo – Protest bol podaný na Maciejewskeho, no tu by som videl väčší podiel viny na strane Krála, ktorý bol o kolo vzadu. Maciejewski pravdepodobne o Královi nevedel, tak sa vystrčil spoza Balaja, no v tom prišiel kontakt s Králom, ktorý však mal pekný prehľad o diani na trati a tiež nedržal stopu. Následne došlo k otočeniu Balaja. Rozhodnutie: Král – trest podľa tabuliek „pouštení o kolo s ohrozením“ - +20s k času Strišovský – Neodpykanie Nežníkovho trestu chybou maršála : VYRIEŠENÉ VYŠŠIE Novák – 3.kolo – Slatina sa snažil predbehnúť Nováka, no pustil mu to tam dosť na drzovku v 2x zalomenej zákrute a došlo ku nárazu Rozhodnutie: Slatina – trest podľa tabuliek „vážny incident“ – 10s Stop&Go v nasledujúcich pretekoch Skřišovský – Limity Maciejewski – kontrolované zákruty boli 4, 7 a 12, takže tieto beriem do úvahy z tabuľky maršálov. Z ostatných zákrut cuty do úvahy neberieme, okrem čiary oddeľujúcej trať od pit lane. Citujem z predzávodného infa: „Nájezd do boxů je označen bílými čarami, na obr. prostor zvýrazněn červeně a není tedy součástí běžné tratě. Z toho vyplývá, že jezdec který do boxů nezajíždí, musí být alespoň jedním kolem na trati - prostor mimo zvýrazněnou část.“ Tento úsek som skontroloval podľa priložených podkladov a k limitom uvedeným v tabuľke nižšie pripočítavam 18 cutov, čo robí v súčte (16+18 ) 34 cutov, čo je viac ako polovica súťažných kôl + bol v podmienke. Rozhodnutie: Maciejewski – cutovanie – DQ z pretekov v Brazílií Limity trate v pretekoch: Súhrn trestov Do týchto pretekov: Maciejewski – DQ Král +27s k času Antol +32s k času Adamec +21s k času Nežník +1s k času Andrš +9s k času Marek Slezar +9s k času Řehák +6s k času Králik +4s k času Kolář +2s k času Tesař +2s k času Martin Slezar +2s k času Staněk +1s k času Do ďalších pretekov: Slatina - 10s Stop&Go Havlas – 10s Stop&Go Hromek - +1s v Q1 a +1s v Q2 Antol - +1s v Q1 Maciejewski - +1s v Q1 Nežník – 1s v Q1 Slatina - +3s v Q2 Havlas - +2s v Q2 Řehák - +1s v Q2 Proti trestom a rozhodnutiam maršála sa môžete odvolať do 13.11.2018, 22:00 Tresty jsou promítnuty do výsledků závodu |
13.11.2018, 13:55 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 630 Příspěvky
Patrik skvelá práca! No chceli by sme vo Williamse poprosiť ešte raz zvážiť trest pre Petra do Q2, nakoľko jeho cut nemal vplyv na štartovú pozíciu. Vďaka. |
13.11.2018, 14:33 - Martin Slezar - Administrator - 1019 Příspěvky
K tomuto momentu si chci vyjádřit sám, abych vysvětlil i vliv odvolání na kontrolu TOP kol v Q : Ano, přesně z tohoto důvodu tady máme odvolání. Maršál nezkoumá všechny kola, ale jen TOP a z tohoto vychází, pokud nebylo jezdcem nebo týmem požádáno o použití jiného kola pro zařazení na startovní rošt. Bude - li požádáno, nebo jako v tomto případě, kdy pomalejší kolo, nemá vliv na postavení na roštu, může být posuzováno kolo jiné. Bohužel ale při kontrole i druhého kola byl průjezd neregulérní, a proto v tomto případě nelze překvalifikovat udělený trest za nedodržení, limitů tratě. Kdyby bylo druhé kolo regulérní, trest by byl zrušen, protože startoval na pozici kterou obsadil za čas zajetý v druhém kole. |
13.11.2018, 14:52 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 630 Příspěvky
[toggle=Martin Slezar napsáno:] K tomuto momentu si chci vyjádřit sám, abych vysvětlil i vliv odvolání na kontrolu TOP kol v Q : [/toggle]Ano, přesně z tohoto důvodu tady máme odvolání. Maršál nezkoumá všechny kola, ale jen TOP a z tohoto vychází, pokud nebylo jezdcem nebo týmem požádáno o použití jiného kola pro zařazení na startovní rošt. Bude - li požádáno, nebo jako v tomto případě, kdy pomalejší kolo, nemá vliv na postavení na roštu, může být posuzováno kolo jiné. Bohužel ale při kontrole i druhého kola byl průjezd neregulérní, a proto v tomto případě nelze překvalifikovat udělený trest za nedodržení, limitů tratě. Kdyby bylo druhé kolo regulérní, trest by byl zrušen, protože startoval na pozici kterou obsadil za čas zajetý v druhém kole. V poriadku, netrváme na jeho zrušení, ak trest má význam, len trocha nerozumiem, lebo v Petrovom prípade platí, že aj keby nezajazdil žiaden čas (všetky kolá s časom sa mu zrušia), tak to aj tak nemá vplyv na jeho pozíciu, štartoval by stále desiaty. Čiže ak správne rozumiem, Petr sa mal po Q2 prihlásiť a povedať, že sa do limitov nezmestil ani v jednom kole a bol by bez trestu, aj keď by štartoval tak ako štartoval? |
13.11.2018, 15:39 - Martin Slezar - Administrator - 1019 Příspěvky
Přesně tak, pokud by nahlásil že nemá čisté kolo, všechny by se mu zrušili, jako teď to nejlepší, a startoval by jako kdyby neměl žádný čas - poslední pozice, tedy desátá. Pokud chybu, což se stát může, nenahlásil, startoval na základě svého času, který dosáhl s porušením limitů tratě. Přesně tak to platí všeobecně, na jakoukoli pozici, v ktetrékoli části kvalifikace. EDIT: omlouvám se za špatný úsudek situace, Jaro máte pravdu, vy jste v podstatě požádali o zrušení všech neregulérních kol, tedy Petr je v Q2 bez času. I přes to nestartoval z výhodnější pozice, a proto se domnívám, že by mu měl maršál, po vaší žádosti o nepočítání všech kol, trest zrušit - nemá kolo = nemá cutt |
13.11.2018, 19:49 - Robert Konrád - Pilot GP2 - 77 Příspěvky
[toggle=Martin Slezar napsáno:] Přesně tak, pokud by nahlásil že nemá čisté kolo, všechny by se mu zrušili, jako teď to nejlepší, a startoval by jako kdyby neměl žádný čas - poslední pozice, tedy desátá. Pokud chybu, což se stát může, nenahlásil, startoval na základě svého času, který dosáhl s porušením limitů tratě. Přesně tak to platí všeobecně, na jakoukoli pozici, v ktetrékoli části kvalifikace. [/toggle]EDIT: omlouvám se za špatný úsudek situace, Jaro máte pravdu, vy jste v podstatě požádali o zrušení všech neregulérních kol, tedy Petr je v Q2 bez času. I přes to nestartoval z výhodnější pozice, a proto se domnívám, že by mu měl maršál, po vaší žádosti o nepočítání všech kol, trest zrušit - nemá kolo = nemá cutt Nezlobte se na mě, ale zase špatně, opět překrucování pravidel... Pokud se nebude za caty trestat, a je jedno, že mu dodatečně po závodě zrušíte časy, příště zase budou... Takhle to ty lidi neodnaučíte... A nezapomeňte mi za můj názor dát aspoň 5 palečků dolů... |
13.11.2018, 20:12 - Jáchym Švejnoha - Technický vedoucí - 284 Příspěvky
[toggle=Robert Konrád napsáno:] Martin Slezar napsáno: Přesně tak, pokud by nahlásil že nemá čisté kolo, všechny by se mu zrušili, jako teď to nejlepší, a startoval by jako kdyby neměl žádný čas - poslední pozice, tedy desátá. Pokud chybu, což se stát může, nenahlásil, startoval na základě svého času, který dosáhl s porušením limitů tratě. Přesně tak to platí všeobecně, na jakoukoli pozici, v ktetrékoli části kvalifikace. EDIT: omlouvám se za špatný úsudek situace, Jaro máte pravdu, vy jste v podstatě požádali o zrušení všech neregulérních kol, tedy Petr je v Q2 bez času. I přes to nestartoval z výhodnější pozice, a proto se domnívám, že by mu měl maršál, po vaší žádosti o nepočítání všech kol, trest zrušit - nemá kolo = nemá cutt Nezlobte se na mě, ale zase špatně, opět překrucování pravidel... Pokud se nebude za caty trestat, a je jedno, že mu dodatečně po závodě zrušíte časy, příště zase budou... Takhle to ty lidi neodnaučíte... A nezapomeňte mi za můj názor dát aspoň 5 palečků dolů... Souhlasim s Robertem, zkrátils, máš bonus 1s napříště. Taky se mi nelibí to zrušení trestu stop&go kvůli tomu, že maršál zapoměl a my měli nachystanou "suprstrategii". Kulový, se mnou se loni stop&go táhlo snad tři závody. A dál, bývalo pravidlo, že se první kolo kontroluje automaticky, nebo ne? To co v něm předváděli pánové Slatina a Hromek (ten v tom pokračoval až do kola třetího), to bylo moc pěkný. Hlavně mistr volantu Olsson Hromsson, kterej asi jak vidí auto s bejkem, tak si myslí, že do něj musí vrazit. A je mu jedno jestli je to jeho kolega Andrš, nebo někdo z malýho Toro Rossa. Ex Big Mac Boss |
14.11.2018, 00:17 - Lukáš Balaj - Pilot GP2 - 44 Příspěvky
Úplný súhlas s Robertom! Prečo teraz už po funuse rušiť Q kolá? A čo je to za dôvod, že aj tak by štartoval 10.? Na to bolo treba myslieť a riešiť hneď po Q a nie teraz.. (a ako 2 merané kolá v Q2 a v každom cut? a ešte ich aj zrušiť teraz? Sorry, ale to je už fakt smiešne) Takisto sa ani mne nepozdáva zrušenie (resp. verdikt) toho trestu 10s Stop&Go a vyhovárať sa na Maršála nie je podľa mňa na mieste. Maršál má určite dosť práce a môže sa teda stať takáto situácia a prečo ste sa s tým trestom nepripomenuli (napr. ku koncu toho okna na udelenie trestu), či už cez "I" alebo na TS? |
14.11.2018, 18:52 - Martin Slezar - Administrator - 1019 Příspěvky
Za normálních okolností bych tyto diskuzní příspěvky smazal. Nemají tady co dělat. Využil jsem však této situace a nechal jsem to plynout, aby bylo jasné všem, jak budeme při podobných situacích postupovat. Jen opakuji, že na podání protestu je 24 hodin. Na odvolání dalších 24 hodin. Ostatní nebudou řešeny. Z vašich příspěvků, které se dají brát jako příspěvky Odvolací komise, jasně vyplývá jak se k situaci stavíte.Lukáš Balaj to tak nějak shrnul a já to jen upřesním, aby bylo všem jasno. 1. Cutt v Q.... je jasné, že ne každý si svého krácení musí všimnout. Ti co si všimli a nahlásili maršálovi, jak se již stalo, bylo vyhověno okamžitě a bylo bráno v úvahu jiné kolo, kde jezdec sám oznámil na kterou pozici má klesnout. Parádní přístup. Kontrolou bylo zjištěno, že toto oznámení bylo správné a jezdec tak byl dále bez trestu. Jezdec , který si nevšiml a neoznámil ihned, má možnost do 24 hodin tuto zkutečnost oznámit. Má to však význam pouze v případě, že jeho jiné kolo bylo nejen čisté, ale také by mu zůstala na startu stejná pozice. Ve všech dalších případech je jezdec vinen krácením tratě a náleží mu trest. Tedy i Petrovi Řehákovi, který čisté kolo neměl ani jedno. Vyjímkou by se dalo brát pouze to, že by jezdec do Q nevyjel. 2. Neudělení trestu maršálem.... práce maršála je velmi náročná a jsou situace, kdy se opravdu nezastaví a zpětně kontroluje po kouskách incidenty třeba až do poloviny závodu. Lehce se tak může stát, že na udělení avizovaného trestu zapomene. V takovém případě je opravdu na místě, aby se jezdec připomenul např. zadáním "i" do chatu co není tak náročné a maršál se s ním ihned spojí. Obdržený trest by tak neměl propadnout, ani být nějak pomenšen, jen proto, že měl maršál hromadu práce a nestíhal. Proto tedy i do budoucna..... neobdrží-li jezdec avizovaný trest, je jeho povinností se připomenout (chat, TS, tým). Nebude-li tak učiněno a trest nebude udělen, přesouvá se avizovaný trest na další závod. UZAVŘENÍ ZÁVODU VC Brazílie B : Ľuboš Nežník a Josef Král – 10s Stop&Go - je upraveno ve výsledcích, ostatní tresty zůstávají v platnosti. |