Sezona 2018/2 - Protesty • Sk.B - VC Abu Dhabi - 25.11.2018 20:00 |
25.11.2018, 22:12 - Petr Kolář - Administrator - 467 Příspěvky
Protesty podávejte do 26.11.2018 20:00. Řešit se budou incidenty, na které bude podán protest tady nebo přímo v závodě pomocí "V" nebo si jich všiml maršál. Bude-li podán protest na limity tratě, bude mít jmenovaný 24 hodin na podání protestu na jiné jezdce (pouze porušení limitů tratě a protest i protiprotest je nutno podat formou výpisu obsahující kolo a čas každého porušení). Výsledky budou oficiální až po uzavření protestů a trestů, které budou připočítány k času závodu ! Serverový replay je k dispozici zde. Petr |
25.11.2018, 22:23 - Jaroslav Lištvan - Pilot GP2 - 73 Příspěvky
Dneska parádní závod :-) Protože už nevím kdy jsem dával V, tak dám rekapitulaci prvně mě nabral Staněk nějak po startu s Petrem Kolářem v 10 kole dále v 18 kole mě předjel Frajka a začal hned brzdit, jak jsem na to dupnul tak se roztočil,,,,později jsem ve stejném kole mačkal V a přitom jsem trocha vjel Skrišovskému do cesty, zde se musím omluvit já a byl jsem za to taky potrestaný, rozbitý všechno a v box 34s oprava |
25.11.2018, 22:29 - Petr Řehák - Pilot GP2 - 76 Příspěvky
Ahoj, prosím koukněte na druhé kolo v T- 17 mě naboural Martin Antol, děkuji a ahoj Petr |
26.11.2018, 00:43 - Lukáš Balaj - Pilot GP2 - 44 Příspěvky
Q1, replay čas: 693 - 707 Blokovanie, bol som v rýchlom kole a Stanek v Out lape po výjazde z boxov!!! (sorry, ale aj na trati na tých LCDčkach blikali modré vlajky!!! keď sa už asi nepozerá do tých spätných zrkadiel..) 844 Žiaľ, prosím o prešetrenie aj tejto situácie V obidvoch prípadoch som išiel rýchlejšie kolo (ako môj HL), nepochybujem teda, že by bolo postupové.. (Hlavne ten prvý incident ma naozaj vytočil, viezlo sa to potom so mnou celý závod..) |
26.11.2018, 10:20 - 1 Ladislav Skřišovský - Pilot F1 - 111 Příspěvky
Ackoli mi to nepomuze, presto musim vznest protest na zbesily navrat na trat v podani D.Havlase ve 13.kole. >> https://youtu.be/kt33cAvZHJs << V zatacce c.3 vyletel z trate a hopkaje se vratil prede mne na trat. Protoze jsem z jeho trajektorie navratu vyhodnotil, ze ho to soupne doprava, strhl jsem volant doleva, ale pak jsem videl, ze to tam pere taky, tak jsem ho chtel objet zprava, ale roztocilo mne to. Zkratka a dobre chci, aby si uvedomil, ze takto se to nedela. Pokazil mi comeBack. |
26.11.2018, 14:10 - Martin Antol - Pilot GP2 - 44 Příspěvky
Takze prvy incident cas 416 (race) Stanek bol zamnou a nedobrzdil a nabural to domna... neviem z akeho dovodu bol zamnou dost natestno a brzdil az za 100 takze nechapem dalsie tu je 842 - Neviem sice preco si balaj isiel sem obehovat ale podla mna to nebol dobry napad, je to dost uzke miesto ja by som na tvojom mieste obehoval na rovinkach ale no nic, ja som dal protest kvoli tomu ze som kvoli tomu mal horuce gumy a aj brzdy a potom sa uz nedalo jazdit a nasledne som sa roztocil este jedna drobna vec ku koncu som dobehoval Rehaka a Rehak predbehol svojho kolegu Neznika v pohode a pri mne mal jaksi problem kedze po zakrute dal len polovicny plyn a este z volantom robil zlava do prava, divne ale necham to na marsalovy ako to uzna cas: 3810 "Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." -Colin McRae #24 |
26.11.2018, 19:19 - Lukáš Balaj - Pilot GP2 - 44 Příspěvky
Vyjadrím sa k vyššie uvedenému protestu ako zúčastnená osoba a chcem vysvetliť túto mylnú interpretáciu. Nebol to pokus o predbehnutie Slatinu, no v tomto inkriminovanom momente mu auto "zaplávalo" oveľa viac ako obvykle a mal som obavu či to ustojí. Ja som už nemohol ísť viac na brzdy (zistil som, že v tomto úseku dvoch zákrut sa mi auto pri jazde za druhým autom správalo oveľa nekľudnejšie a dosť hrozilo, že by som dostal šmyk a ohrozil tak všetkých naokolo), takže keďže som bol už napravo, tak som išiel vpravo a chcel ešte brzdiť keď už šmyk nehrozil a tak aby nedošlo ku kontaktu (resp. k veľkému kontaktu). To sa v podstate podarilo, ale trafil som pri tom ten vysoký obrubník a chvíľu som bol vo vzduchu, takže len pasažier - išiel som stále rovno, nemenil som smer (ani som nemohol a potom keď to už išlo, tak som sa snažil ísť rýchlo preč). Nebol si tak blízko, aby si nevedel zareagovať a výhľad na tú situáciu si predsa mal. A dokonca tam bola ešte veľká výjazdová vyasfaltovaná zóna. Nechápem teda, prečo si ešte do mňa zatočil, ty si mi skôr spôsobil poškodenie. A bolo by fajn, keby si si to neprifarboval, nemohol si získať takým nárazom do mňa také poškodenie ako tvrdíš... |
27.11.2018, 00:41 - PR GDPR - Technický vedoucí - 295 Příspěvky
Súhrn trestov VC Abu Dhabí sk.B Maršál: Patrik Rusiňák – hlavný Odpykané tresty: Hromek +1s v Q1 Antol +1s v Q1 Maciejewski +1s v Q1 Nežník +1s v Q1 Slatina +3s v Q2 Havlas +2s v Q2 Řehák +1s v Q2 Slatina - 10s Stop&Go Havlas – 10s Stop&Go Nežník – 10s Stop&Go Kontrola použitia 2 zmesí v pretekoch: VŠETCI OK Kontrola pneu postupujúcich na štarte: VŠETCI OK Kontrola limitov trate v Q1: Frajka +1s v Q1 Havlas +2s v Q1 Kontrola limitov trate v Q2: Frajka +1s v Q2 Andrš a Lištvan dali po Q2 prostredníctvom TS vedieť o skrátení – kolo bolo odpočítané pred pretekmi – BEZ TRESTU do ďalších pretekov „V“ v Q1: Balaj „V“ – najprv obmedzenie od Staněka, neskôr vraj od Mareka Slezara. Staněk ho obmedzil v druhom sektore, Slezar uhýbal pekne, Balaj by tak či tak tú zákrutu neprešiel takou rýchlosťou. Rozhodnutie: Staněk +5 pozícií na štarte „V“ v pretekoch: 1:08 Hromek „V“ – sendvič medzi Králikom a Staněkom, Staněk nedržal stopu do T1 podľa pravidiel, následne Hromka vystrčil z trate aj Král v T2 Rozhodnutie: Staněk +20s k času, Král prejazd boxovou uličkou v nasledujúcich pretekoch 1:22 Lištvan „V“ – Staněk zostrelil Lištvana, ktorý bol opatrnejší na brzdách, Lištvan následne predbehol mimo trať Kolářa a pozíciu nevrátil Rozhodnutie: Staněk +20s k času, Lištvan +10s k času 1:32 Hromek „V“ – Maciejewski asi lag internetu, nešťastná náhoda Rozhodnutie: BEZ TRESTU 2:53 Hromek „V“ – Nežník nebezpečný návrat na trať, diskutabilná situácia, lebo Hromek mohol zvoliť v danej situácií inú stopu Rozhodnutie: Nežník +10s k času 3:16 Novák „V“ – Kontakt s Hodekom, avšak vinníkom bol práve Novák, ktorý to Radanovi na drzovku zatvoril. Kedže tým stratil práve Novák, ostane to bez trestu. Rozhodnutie: Novák – UPOZORNENIE 7:13 Antol „V“ – Úradoval opäť Staněk, zostrelil Antola Rozhodnutie: Staněk +20s k času 11:34 Martin Slezar „V“ – Balaj otočil Slezara, no férovo ho pustil pred seba. Po rozhovore práve s Martinom sme sa dohodli na nižšom treste Rozhodnutie: Balaj +5s k času 12:25 Hodek „V“ – Novák zostrelil Hodka Rozhodnutie: Novák 10s Stop&Go do ďalších pretekov 13:14 Slatina „V“ – Oťukávanie od Balaja, Balaj hoci nemusel, no aj tak férovo dal nohu dole z plynu a nechal Slatinu ísť Rozhodnutie: Balaj – UPOZORNENIE 15:04 Antol „V“ – Balaja kopol pri pokračujúcom súboji so Slatinom obrubník, katapultoval ho rovno do Antola. Tu som si vypočul názor nezávislého jazdca, kedže som nechcel rozhodovať zaujato, no dočkal som sa rovnakého rozhodnutia, ako som chcel dať ja. Preto to berieme ako race incident Rozhodnutie: Balaj – UPOZORNENIE 18:59 Lištvan „V“ – Podobná situácia ako predchádzajúci incident, Kolář bol stiahnutý naľavo, no dostal šmyk na obrubníku a to ho stiahlo na Lištvana Rozhodnutie: Kolář – UPOZORNENIE 26:22 Tesař a Andrš „V“ – Andrš predbehol Tesařa, ktorý následne neodhadol Andršov brzdný bod a buchol do neho, čím sa odrazil do bariéry. Preto ostane bez trestu, potrestal sa sám Rozhodnutie: Tesař – UPOZORNENIE 31:33 Lištvan „V“ – Frajka brzdil normálne v brzdnom bode, Lištvan sa ho ale zľakol a otočil sa Rozhodnutie: BEZ TRESTU 31:38 Skřišovský „V“ – Lištvan vytlačil Skřišovského z trate, no potom to rozbil o bariéru. Vzhľadom na svoje veľké poškodenie bez trestu, no s obrovským upozornením Rozhodnutie: Lištvan – UPOZORNENIE 36:54 Havlas „V“ – Kolář zostrelil Havlasa Rozhodnutie: Kolář +20s k času 58:31 Staněk „V“ – Králik do neho buchol Rozhodnutie: Králik +10s k času Protesty: protesty, na ktoré bolo podané aj V tu niesu zapísané Skřišovský – Havlas: tu to je race incident, Havlas vyšiel mimo trate a bol katapultovaný, navyše ani nedošlo ku kontaktu a Havlas sa snažil udržať auto na kraji mimo stopy Rozhodnutie: BEZ TRESTU Řehák – Antol: Antol zostrelil Řeháka Rozhodnutie: Antol +20s k času Antol – Nežník: Nežník zaváhal pri púšťaní o kolo, no neobmedzil Antola natoľko, že by tam stratil veľa času Rozhodnutie: Nežník - UPOZORNENIE Limity trate v pretekoch: Súhrn trestov V pretekoch: Staněk +60s Antol +20s Kolář +30s Lištvan +0s Králik +14s Nežník +17s Balaj +5s Andrš +4s Hodek +2s Do nasledujúcich pretekov: Novák - 10s Stop&Go Král - DriveThrough Staněk +5 pozícií Havlas +2s v Q1 Frajka +1s v Q1 a +1s v Q2 Tresty promítnuty do konečných výsledků. Proti trestom sa môžete odvolať do 28.11.2018 01:00 |
27.11.2018, 07:02 - Ľuboš Nežník - Pilot F1 - 89 Příspěvky
Antolovi sa ospravedlňujem nevedel som sa rozhodnúť v danom momente teraz kade ho pustiť a prejazdy si pozriem lebo ja sa snažím jazdiť čisto a aj návrat na trať ,sa mi zdá že trestu sú tvrdé |
27.11.2018, 14:15 - Jaroslav Lištvan - Pilot GP2 - 73 Příspěvky
Ahoj, mě se ty rozhodnutí nelíbí Staněk mě napral v 1.kole a odhodil mimo trať, byl jsem rád, že jsem se vrátil na trať celý a v té době jsem si nevšiml kdo zrovna byl kolem mně, zda jsem ho předjel či ne, navíc jsem jel krajem dost pomalu. Ale beru, že tohle záznam odhalil, tak ok, nicméně v mé situaci z auta jsem to nedokázal vyhodnotit, kam se mám vrátit. Další věc - Kolář - mě je úplně jedno, že on najel na obrubník a ten ho vyhodil do mě, za to já nemůžu, nechal jsem mu tam místa dost, protože jsem viděl jak letí zamnou. Já měl rozbité auto a ztratil několik pozic a neměl jsem na tom žádný podíl. Nesouhlasím s beztrestným vyřešením. Další byl Frajka, předjížděl mě, byl rychlejsí, jakmile mě předjel, zařadil se těsně před zatáčkou před mě a ihned začal byrzdit, klidně mohl v té stopě předjížděcí pokračovat a vklidu by to proběhlo,,,takhle mi zmenšil manévrovací prostor, vzal přítlak a ikdybych na to neskočil, tak ho 100% naberu, jak by jste to posuzovali pak? Navíc oba tyto případy kluci potvrdili svou vinu, zacož jim děkuji Věc s Frajkou mě rozhodila a jak jsem hledal V, tak jsem zkřížil cestu Láďovi, tady trest přijímám,,, děkuji za dodatečné prošetření JL |
27.11.2018, 21:39 - Martin Frajka - Pilot F1 - 94 Příspěvky
Chalani nezabudli ste na mňa v tabulke limitov trate v pretekoch? Určite som tam mal nejaké skrátenia ... Jaro Lištvan nemyslím si, že som čo sa týka predbiehania spravil niečo zle od 3/3 rovinky, ktorá je pekne dlhá, ako je tá budova na rovinke si vedel, že som už pred tebou a plynule nie nejak agresívne som sa presunul do jazdnej stopy, keďže som mal otvorené DRS nemohol som nejak extrémne meniť smer. Ak si vedel, že ti uberiem prítlak prečo si sa nepresúval na druhú stranu trate mal si dosť času a bolo jasne logické, že je si pôjdem závodnú stopu keď som jasne pred tebou, v RF2 je podstatne lepšia. Ja si vždy zmením stopu alebo si nechám odstup pretože pilot, ktorý ťa predbieha má logicky väčšiu rýchlosť iný brzdný bod a vždy môže spraviť chybu pri brzdení hlavne v momente keď ťa predbehne s tej eufórie je to proste neštandardná situácia, ktorú nie je vždy ľahké správne uhrať pre oboch... to, že som brzdil skôr je pravda pretože som to neodhadol ale nebol to žiadny extrém ako to tu prezentuješ. Ciao |
27.11.2018, 22:42 - PR GDPR - Technický vedoucí - 295 Příspěvky
Na pokyn vedenia ligy prosím jazdcov v zložení J.Strišovský, M.Bruňanský a P. Palásek 1. Lištvan byl vyražený z tratě, vynechal celou jednu zatáčku a vrátil se rychle na trať. Nevšiml si že tak předjel jezdce krácením tratě a nesouhlasí s menším trestem 5s x2 za první kolo = 10 s. https://youtu.be/yu7TKTaaYIw 2. Kolář jej vytlačil z tratě. Podobný incident jako u Balaje, ten byl ještě horší a trest udělen stejný – napomenutí s čímž Lištvan nesouhlasí https://youtu.be/npOcSZ9eKAI 3. Frajka předjel Lištvana, který na konci rovinky zablokoval kola. Lištvan rozporuje chování Frajky jako porušení pravidel. https://youtu.be/4JQjKIsbTy0 https://youtu.be/JZ6kxW3BrXY k vyjadreniu sa k odvolaniam. Vopred ďakujem za váš čas. |
28.11.2018, 08:06 - Jaroslav Lištvan - Pilot GP2 - 73 Příspěvky
[toggle=Martin Frajka napsáno:] Chalani nezabudli ste na mňa v tabulke limitov trate v pretekoch? Určite som tam mal nejaké skrátenia ... [/toggle]Jaro Lištvan nemyslím si, že som čo sa týka predbiehania spravil niečo zle od 3/3 rovinky, ktorá je pekne dlhá, ako je tá budova na rovinke si vedel, že som už pred tebou a plynule nie nejak agresívne som sa presunul do jazdnej stopy, keďže som mal otvorené DRS nemohol som nejak extrémne meniť smer. Ak si vedel, že ti uberiem prítlak prečo si sa nepresúval na druhú stranu trate mal si dosť času a bolo jasne logické, že je si pôjdem závodnú stopu keď som jasne pred tebou, v RF2 je podstatne lepšia. Ja si vždy zmením stopu alebo si nechám odstup pretože pilot, ktorý ťa predbieha má logicky väčšiu rýchlosť iný brzdný bod a vždy môže spraviť chybu pri brzdení hlavne v momente keď ťa predbehne s tej eufórie je to proste neštandardná situácia, ktorú nie je vždy ľahké správne uhrať pre oboch... to, že som brzdil skôr je pravda pretože som to neodhadol ale nebol to žiadny extrém ako to tu prezentuješ. Ciao Ahoj, neženu to do extrému. Každý má najetý svůj styl, má své brzdící body na trati. Byl jsi rychlejší, s tím jsem nemohl nic dělat, ale neznamená to, že pustím plyn, počkám jak projedeš zatáčku a vydám se za tebou. Při manévru vracení do stopy si tam přejel a hned začal brzdit - já ještě brzdit nepotřeboval. Nečekal jsem že při předjetí se mi zařadíš před čumách a hned brzdíš, pokud jsi byl s brzdným bodem už daleko, což je jasné vzhledem k vyšší rychlosti, měl jsi zůstat ve své předjížděcí stopě. Kdybych nezabrzdil naráz, určitě bych tě nabral a byla by z toho ztráta i pro tebe. Máme na to rozdílný názor, nic se neděje, pokud to posoudí i ostatní ve tvůj prospěch, ok nemám s tím problém. Já to mám jako zbytečný manévr, který měl na sebe další návaznosti. Ale je zde více pilotů, od kterých to už ale čekám, třeba Zdeněk Švancara. |
28.11.2018, 09:31 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 630 Příspěvky
[toggle=Patrik Rusiňák napsáno:] Na pokyn vedenia ligy prosím jazdcov v zložení [/toggle]J.Strišovský, M.Bruňanský a P. Palásek 1. Lištvan byl vyražený z tratě, vynechal celou jednu zatáčku a vrátil se rychle na trať. Nevšiml si že tak předjel jezdce krácením tratě a nesouhlasí s menším trestem 5s x2 za první kolo = 10 s. https://youtu.be/yu7TKTaaYIw 2. Kolář jej vytlačil z tratě. Podobný incident jako u Balaje, ten byl ještě horší a trest udělen stejný – napomenutí s čímž Lištvan nesouhlasí https://youtu.be/npOcSZ9eKAI 3. Frajka předjel Lištvana, který na konci rovinky zablokoval kola. Lištvan rozporuje chování Frajky jako porušení pravidel. https://youtu.be/4JQjKIsbTy0 https://youtu.be/JZ6kxW3BrXY k vyjadreniu sa k odvolaniam. Vopred ďakujem za váš čas. 1. Trest pre Stanka OK, neviem, či Lištvan dostal pokyn na vrátenie pozície, ak nie, verím, že si získanie pozície nemusel všimnúť, bolo tesne po štarte a áut okolo mal veľa, navyše sa ocitol mimo trať, v tomto prípade by som netrestal, ak dostal pokyn od komisára o prepustenie pozície a neurobil tak, tak je 10s trest malý 2. Jasná chyba Kolářa, určite by sa nemala potrestať napomenutím, vôbec neodhadol rýchlosť a nezmestil sa do zátačky, mal tam miesto na 2 formule od Lištvana, pre Lištvana to bola strata 10-15 sekúnd (+neviem či kvôli tomu nezašiel skôr aj do boxov), preto by som ako trest navrhoval minimálne toľko sekúnd, koľko Lištvan stratil, v tomto prípade návrh +15s k času 3. Súhlas s maršálom, tiež by som netrestal, Frajka mal právo viesť takto stopu a Lištvan s tým mal počítať. Na druhú stranu chápem rozhorčenie Lištvana a vôbec sa mu nedivím. Nejazdil v B skupine a až teraz sa zoznamuje s tým, kto ako jazdí, rovnako ako v A buhužiaľ nemôžem bojovať s každým rovnako, pretože je tam len zopár jazdcov, ktorí ponúknu čisté súboje, potom pár drzých a ešte drzejších, to isté je aj v B skupine, ak nie ešte horšie. Frajka už dhšiu dobu jazdí tvrdšie, stále ale patrí k tým, s ktorými sa dá dobre zapretekať a proti pravidlám sa neprevinil. Ešte by som chcel upozorniť na víťaza trestajúcej súťaže Stanka, ktorý dostal peknú porciu sekúnd, ale umiestnenie mu ostalo, pretože jazdec za ním už strácal na vedúceho jazdca o kolo viac. Toto podľa mňa nie je správne a navrhnujem pre neho štart z posledného miesta, resp. absolvovanie 10s stop/go v ďalšom preteku. |
28.11.2018, 10:00 - Tomáš Staněk - Pilot GP2 - 56 Příspěvky
Ešte by som chcel upozorniť na víťaza trestajúcej súťaže Stanka, ktorý dostal peknú porciu sekúnd, ale umiestnenie mu ostalo, pretože jazdec za ním už strácal na vedúceho jazdca o kolo viac. Toto podľa mňa nie je správne a navrhnujem pre neho štart z posledného miesta, resp. absolvovanie 10s stop/go v ďalšom preteku. A na základě jakého pravidla bys tuhle vymyšlenou penalizaci opřel? Nebo to je možné, aby si tady kdokoliv vymýšlel libovolné penalizace pro kohokoliv? EDIT ADMIN: Výpis z pravidel ČF1L : Má právo také řešit porušení pravidel kterého si sám všiml a má také právo udělit výjimečný trest, mimo uvedený rozsah, který vysvětlí a obhájí. |
28.11.2018, 10:09 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 630 Příspěvky
[toggle=Tomáš Staněk napsáno:] Ešte by som chcel upozorniť na víťaza trestajúcej súťaže Stanka, ktorý dostal peknú porciu sekúnd, ale umiestnenie mu ostalo, pretože jazdec za ním už strácal na vedúceho jazdca o kolo viac. Toto podľa mňa nie je správne a navrhnujem pre neho štart z posledného miesta, resp. absolvovanie 10s stop/go v ďalšom preteku. [/toggle]A na základě jakého pravidla bys tuhle vymyšlenou penalizaci opřel? Nebo to je možné, aby si tady kdokoliv vymýšlel libovolné penalizace pro kohokoliv? nie som kdokoli, ale člen odvolávacej komisie a na základe toho, že jazdíš ako buran a zostrelil si v jednom preteku 3 pilotov, čo sa niektorým podarí za x sezón... |
28.11.2018, 11:01 - Martin Slezar - Administrator - 1019 Příspěvky
Pánové a STAČÍ !!!! Věřím že takové tresty jsou emotivní, ale máme tady nějaké pravidla, zejména, že nebudete dělat ve Forum zmatek a dělat ho tak nepřehledným. Chvilku jste tuto dohodu respektovali a už je to tady zase. Sami se pak podívejte na ten guláš. Místo toho aby jste si otevřeli Tresty, koukli na na Vyjádření maršála, Odvolání a Vyjádření Odvolací komise se tady dohadujete. Je to jen ovlivňování názorů pro komisi. Na podobné řeči máte k dispozici Všeobecnou diskuzi, kterou maršálové nemusí číst aby si udělali svůj úsudek Takže vás opět žádám, tady jen Protesty, Tresty, Odvolání a Vyjádření odvolací komise. Vše ostatní smažu. |
28.11.2018, 11:05 - Jaroslav Lištvan - Pilot GP2 - 73 Příspěvky
[toggle=Jaroslav Strišovský napsáno:] Patrik Rusiňák napsáno: Na pokyn vedenia ligy prosím jazdcov v zložení J.Strišovský, M.Bruňanský a P. Palásek 1. Lištvan byl vyražený z tratě, vynechal celou jednu zatáčku a vrátil se rychle na trať. Nevšiml si že tak předjel jezdce krácením tratě a nesouhlasí s menším trestem 5s x2 za první kolo = 10 s. https://youtu.be/yu7TKTaaYIw 2. Kolář jej vytlačil z tratě. Podobný incident jako u Balaje, ten byl ještě horší a trest udělen stejný – napomenutí s čímž Lištvan nesouhlasí https://youtu.be/npOcSZ9eKAI 3. Frajka předjel Lištvana, který na konci rovinky zablokoval kola. Lištvan rozporuje chování Frajky jako porušení pravidel. https://youtu.be/4JQjKIsbTy0 https://youtu.be/JZ6kxW3BrXY k vyjadreniu sa k odvolaniam. Vopred ďakujem za váš čas. 1. Trest pre Stanka OK, neviem, či Lištvan dostal pokyn na vrátenie pozície, ak nie, verím, že si získanie pozície nemusel všimnúť, bolo tesne po štarte a áut okolo mal veľa, navyše sa ocitol mimo trať, v tomto prípade by som netrestal, ak dostal pokyn od komisára o prepustenie pozície a neurobil tak, tak je 10s trest malý 2. Jasná chyba Kolářa, určite by sa nemala potrestať napomenutím, vôbec neodhadol rýchlosť a nezmestil sa do zátačky, mal tam miesto na 2 formule od Lištvana, pre Lištvana to bola strata 10-15 sekúnd (+neviem či kvôli tomu nezašiel skôr aj do boxov), preto by som ako trest navrhoval minimálne toľko sekúnd, koľko Lištvan stratil, v tomto prípade návrh +15s k času 3. Súhlas s maršálom, tiež by som netrestal, Frajka mal právo viesť takto stopu a Lištvan s tým mal počítať. Na druhú stranu chápem rozhorčenie Lištvana a vôbec sa mu nedivím. Nejazdil v B skupine a až teraz sa zoznamuje s tým, kto ako jazdí, rovnako ako v A buhužiaľ nemôžem bojovať s každým rovnako, pretože je tam len zopár jazdcov, ktorí ponúknu čisté súboje, potom pár drzých a ešte drzejších, to isté je aj v B skupine, ak nie ešte horšie. Frajka už dhšiu dobu jazdí tvrdšie, stále ale patrí k tým, s ktorými sa dá dobre zapretekať a proti pravidlám sa neprevinil. Ešte by som chcel upozorniť na víťaza trestajúcej súťaže Stanka, ktorý dostal peknú porciu sekúnd, ale umiestnenie mu ostalo, pretože jazdec za ním už strácal na vedúceho jazdca o kolo viac. Toto podľa mňa nie je správne a navrhnujem pre neho štart z posledného miesta, resp. absolvovanie 10s stop/go v ďalšom preteku. Jaro děkuji, já si Frajky dosti vážím, protože to je vždycky soupeř okolo mě a pokaždé mi díky strategii ujede,,,lump :-) ,,,,ale neberu kdo v tom sedí,,,teď na videu a při zpomalených záběrech to vypadá jinak, než když jedeš svou stopu, vidíš že jsi předjížděný a čekám, že před zatáčkou zůstane na své straně, najednou se před tebe zařadí a zabrzdí,,,s tím se v závodě z pohledu pilota nedá počítat, dopředu nevíš co udělá,,,najednou vjede před tebe a musíš konat jinak ho nabereš,,,a dostaneš trest taky, navíc si rozbiješ auto,,,, ok, beru rozhodnutí komise, ikdyž na to mám jiný názor. Ke Staňkovi se mi nepřisluší vyjadřovat, protože nejsem členem komise, takže to klidně smažte,,,,ale já na to upozorňuji po každém závodě, pořád stejní lidi, pořád dokola 1-2 kola po startu jsou jak smylsluzbavení a chtějí vyhrát. Podle mě udělal 3 stejné věci v jednom závodě - za tohle má mít DQ i právě proto, že při časovém trestu se v pořadí nikam neposune a jako by trest vůbec nedostal. Po minulém závodě oprávněně kritizován Olda Hromek zajel konečně parádní závod a ukázal kam patří, pokud se nechová na začátku agresivně a dává si pozor. A tak to má vypadat, mají z toho radost všichni, Olda samotný za skvělé umístění a ostatní z toho, že je nenapral v prvním kole a nezkazil závod. Oldo díky, drž se toho i nadále. A už mlčím, vím že je to téma pro tresty a ne pro diskuzi JL |
28.11.2018, 11:41 - PP_GDPR - Hlavní manažer týmu F1 - 367 Příspěvky
[toggle=Patrik Rusiňák napsáno:] Na pokyn vedenia ligy prosím jazdcov v zložení [/toggle]J.Strišovský, M.Bruňanský a P. Palásek 1. Lištvan byl vyražený z tratě, vynechal celou jednu zatáčku a vrátil se rychle na trať. Nevšiml si že tak předjel jezdce krácením tratě a nesouhlasí s menším trestem 5s x2 za první kolo = 10 s. https://youtu.be/yu7TKTaaYIw 2. Kolář jej vytlačil z tratě. Podobný incident jako u Balaje, ten byl ještě horší a trest udělen stejný – napomenutí s čímž Lištvan nesouhlasí https://youtu.be/npOcSZ9eKAI 3. Frajka předjel Lištvana, který na konci rovinky zablokoval kola. Lištvan rozporuje chování Frajky jako porušení pravidel. https://youtu.be/4JQjKIsbTy0 https://youtu.be/JZ6kxW3BrXY k vyjadreniu sa k odvolaniam. Vopred ďakujem za váš čas. 1) Trest pro Staňka asi ok. I když takové torpédo.... Trest pro Lištvana mi přijde zaprvé zbytečný - protože dle mého názoru v době kontaktu, kdy byl vystřelen tak Kolář byl maximálně na úrovni jeho monopostu, podle mého spíš trochu za ním. Za druhé i kdyby tam takhle jezdce předjel zkrácením, tak to není primárně asi jeho vinna - po takovém nárazu by se každý asi chtěl co nejdřív vrátit na trať a nikdo by nestihl zkoumat kde byl před nárazem a po něm, ještě když v tom byl úplně nevinně. Takže dle mého názoru k předjetí krácením nedošlo, po nárazu musel mít Jaroslav difusor naprosto kaput a odjet s tímhle 41kol je na pochvalu - ještě když vezmu co se dělo dál. Takže bez trestu pro Jaroslava Listvana. 2) Souhlasím s J. Strišovským. Chyba P. Koláře - pokus o předjetí na nesmyslném místě. Tabulkový trest pro Petra K. (15s mi přijde moc). 3) Tady bez trestu. Frajka byl vepředu před zatáčkou si najel do ideal stopy. Na to má právo a jezdec, který je takto předjížděn a už ví, že pozici ztratil tak s tímhle musí počítat... naopak se divím, že J. Lištvan nezkoušel se přesunout na vnitřek a na brzdy ještě nevrátit pozici. Nebo by alespoň měl "čistou" trať. Ale jen můj názor. |
28.11.2018, 19:30 - Martin Bruňanský - Technický vedoucí - 166 Příspěvky
1.) S trestom pre Tomáša Staňka súhlasím. Lištvanov je podľa mňa zbytočný. Asi len málo jazdcov by sa zachovalo v danej situácii inak. Jaroslav za ten výlet nemohol a myslím, že zisk pozície nebol úmysel. 2.) Petr sa snažil využil horšieho výjazdu súpera, no na predbiehanie to nebolo. Kolízia teda podľa mňa bola jeho chyba. Nechýbalo veľa a Lištvan mohol z tejto kolízie odchádzať taktiež bez predného krídla. Nestalo sa tak, takže sa nejedná o vážny, no na druhej strane ani o bežný incident. V tomto súhlasím s Jarom Strišovským a navrhujem trest ‚‚niečo medzi‘‘, to znamená 15 sekúnd. 3.) Ja by som netrestal. Takéto situácie sa mne osobne stávajú pri predbiehaní bežne a sám viem, aké je to nepríjemné. S niečim takým ale treba počítať. MB10 |
28.11.2018, 19:54 - Martin Slezar - Administrator - 1019 Příspěvky
Uzavření VC Abu Dhabi B Výsledky odvolací komise : 1. trest pro Lištvana +10s se ruší 2. uděluje nový trest pro Koláře +15s. 3. zůstává dle rozhodnutí maršála Děkuji maršálovi za jeho vyčerpávající práci a Odvolací komisi za jejich čas. |