Sezona 2018/2 - ProtestySk.B - VC Maďarska - 6.1.2019 20:00


07.01.2019, 02:07 - Petr Kolář - Administrator - 467 Příspěvky
Protesty podávejte do 7.1.2019 20:00. Řešit se budou incidenty, na které bude podán protest tady nebo přímo v závodě pomocí "V" nebo si jich všiml maršál. Bude-li podán protest na limity tratě, bude mít jmenovaný 24 hodin na podání protestu na jiné jezdce (pouze porušení limitů tratě a protest i protiprotest je nutno podat formou výpisu obsahující kolo a čas každého porušení). Výsledky budou oficiální až po uzavření protestů a trestů, které budou připočítány k času závodu !

Serverový replay je k dispozici zde.

Petr

 
07.01.2019, 05:26 - Josef Andrš - Pilot GP2 - 51 Příspěvky
Zdravím,
po shlédnutí replaye do mě narazil Lukazs Maciejewski, snažil se jet vpravo kde nebylo místo.
V závodě jsem napsal "RR", protože jsem chvíli nevěděl kde jsem, myslel jsem na hromadnou kolizi.
Když závodní pole pokračovalo napsal jsem "V".
 
08.01.2019, 03:00 - PR GDPR - Technický vedoucí - 295 Příspěvky
Súhrn trestov GP Maďarska sk.B

Maršál:
Patrik Rusiňák - hlavný

Odpykané tresty:
Slatina - +1 pozícia
Havlas - +1s v Q1
Král – DriveThrough
Maciejewski – DriveThrough

Kontrola použitia 2 zmesí v pretekoch:
VŠETCI OK

Kontrola pneu postupujúcich na štarte:
VŠETCI OK

Kontrola limitov trate v Q1:
Andrš - +1s v Q1
Slatina - +1s v Q1
Nežník - +1s v Q1
Hodek - +1s v Q1

Kontrola limitov trate v Q2:
Slatina - +1s v Q2

„V“ v Q1:
04:32 Králik – Králik aj Strejcovský boli v rýchlom kole, avšak Králik si nenechal pred začiatkom kola dostatočný rozostup, pravdepodobne myslel že Strejcovský vchádza do OutLapu, no nebolo to tak, čo dokazuje jeho čas v S1. Na začiatku S2 bol Strejcovský dlhý, Králik za ním stratil prítlak a tiež vyšiel mimo. Za mňa nedorozumenie, trebalo si nechať viac miesta.
Rozhodnutie: BEZ TRESTU

„V“ v pretekoch:
00:55 - Hromek, Andrš "RR" – chaos na štarte – zdalo sa, že Maciejewski nabral Andrša, no po zhliadnutí onboardu je vidno, že Andrš pustil nepochopiteľne plyn v strede rovinky, Maciejewski nestihol zareagovať, nabral ho a Andrš vyletel za tribúnu. Cestou so sebou zobral aj kolegu Hromka, ktorý musel ísť do boxov opraviť auto
Rozhodnutie: Andrš – 10s Stop&Go v nasledujúcich pretekoch

01:43 - Strejcovský "V" – tentokrát to už bola Maciejewskeho chyba, začal brzdiť o dosť skôr ako ostatní a „brake testol“ Strejcovského, ktorý nemal šancu zareagovať, čím vznikla havária viacerých vozidiel
Rozhodnutie: Maciejewski – +20s x 2 za prvé kolo = 40s k času podľa tabuľky

06:40 - Antol "V" – oťukávanie s Frajkom, za mňa to bol čistý súboj, nevidím dôvod trestať
Rozhodnutie: BEZ TRESTU

19:38 - Hromek "V" – Nežník bol na výjazde rýchlejší a strčil do Hromka, ktorý sa otočil
Rozhodnutie: Nežník - +10s k času podľa tabuľky

36:37 – Martin Slezar "V" - „V“ stiahnuté v osobnej správe na FB
Rozhodnutie: NERIEŠENÉ

51:59 - Stanek "V" – Maciejewski bol o kolo späť, no rýchlejší ako Stanek, chcel ho predbehnúť, no namiesto toho ho zostrelil. Takýto kamikadze útok jazdca o kolo späť je neakceptovateľný.
Rozhodnutie: Maciejewski - +20s k času podľa tabuľky

55:03 – Martin Slezar "V" – Strejcovský pri púšťaní o kolo vošiel do stopy Slezarovi, ktorý vyletel ďaleko mimo trať. Potom to pokračovalo a Adamec to na drzovku pustil Slezarovi do esíčka, kde nastal kontakt
Rozhodnutie: Strejcovský - +20s k času podľa tabuľky

Protesty:
Andrš – štart pretekov
Rozhodnutie: VYRIEŠENÉ VYŠŠIE

Limity trate:
http://jyxo.info/uploads/05/057074643f9a58bb8de5e2b05c3a1c6e01082ebf.png

Súhrn trestov
V týchto pretekoch:

Maciejewski – DQ
Balaj +12s
Nežník +10s
Strejcovský +27s
Frajka +6s
Kolář +6s
Lištvan +6s
Hodek +5s
Král +4s
Slatina +2s
Hromek +2s
Slezar Martin +2s
Králik +2s
Řehák +1s
Antol +1s
Adamec +1s

Do nasledujúcich pretekov:
Slatina +1s v Q1 a +1s v Q2
Andrš +1s v Q1 a DT do pátého kola závodu
Nežník +1s v Q1
Hodek +1s v Q1

Proti trestom sa môžete odvolať do 09.01.2019 7:00


 
08.01.2019, 17:35 - Josef Andrš - Pilot GP2 - 51 Příspěvky
Zdravím, proti výši trestu Stop&Go 10s se odvolávám. Pohled z onboard kamery jsem shlédl mnohokrát a
i když to tak nevypadá neubral jsem jen tak, cítil jsem snižení rychlosti pole přede mnou, ale asi jsem ubral moc.
Měl jsem trochu smůlu, Q1 jsem sice vyhrál, ale před v Q2 mi to napsalo conection loost a než se mi podařilo
restartovat rf2 bylo do konce Q2 2min. Podle výsledků Q2 bych na druhou řadu mohl mít, a to by byl jiný start.
Do příštího závodu 1s Q1 je jasné že nebude Q2 a k tomu Stop&Go 10s v závodě je naprosto likvidační.
Nejsem jako někteří, co dokážou se z posledního místa dostat na první. Děkuji za zvážení mého odvolání.
 
08.01.2019, 19:03 - Petr Kolář - Administrator - 467 Příspěvky
Odvolávám se proti trestu 1s v Q1, protože jsem cutem nezískal výhodu. K postupu mi totiž stačilo druhé nejlepší kolo 1:16.361, které bylo čisté a zajistilo by mi 9. místo v Q1.
Kdybych o tom cutu věděl hned ve hře, tak jsem požádal o započítání jiného platného kola, ale nebyl jsem si toho vědom.
Např. v USA B byl v podobné situaci Lukasz Maciejewski a postoupil bez trestu s druhým nejlepším časem.
Děkuji.

Petr

 
08.01.2019, 22:18 - PR GDPR - Technický vedoucí - 295 Příspěvky
Odvolanie Petra Kolářa neposúvam komisií, kedže tam nie je čo posudzovať, druhé kolo bolo postupové a bez cutu, preto trest RUŠÍM.

Pre odvolanie Josefa Andrša ustanovujem komisiu v zložení

Novotný (Ferrari), Bruňanský (Mercedes), Švejnoha (McLaren)

vopred ďakujem za váš čas.
 
08.01.2019, 23:48 - Patrik Novotný - Technický vedoucí - 161 Příspěvky
Že to je chyba Josefa Andrše není pochyb. Nebylo zapotřebí vůbec zpomalit a v jízdě v těsné blízkosti po startu by to nečekal nikdo. Maciejewski i přes dobrou reakci nárazu nezabránil a to Andrše poslalo přesně do jízdy Hromka, který utrpěl slušné poškození. Pro Andrše to znamenalo konec v závodě. Hodně smolný dopad nevinného incidentu.

Trest stop'n'go 10s mi přijde až moc přísný.

Osobně bych to označil jako malý incident, což je dle tabulky -6 pozic. Incident se stal v 1.kole, takže x2.
Vzhledem k tomu, že Josef pravidelně natrénuje přes 1000 kol na každý závod a chybou byl potrestán hlavně on sám, sem pro zmírnění trestu.

Navrhuji posun do kvalifikace -6 pozic


 
09.01.2019, 16:05 - Ľuboš Nežník - Pilot F1 - 89 Příspěvky
Z môjho pohľadu som Hromeka buchol až potom čo on sa začal otáčať ,čiže on začal hodiny a ja som na to doplatil tým že som ho buchol ,keby som tam nebol tak Hromek zrobi hodiny ale neodvolavam sa
 
09.01.2019, 20:10 - Jáchym Švejnoha - Technický vedoucí - 284 Příspěvky
Jasná Pepovo chyba. Ubral plyn a zpomalil absolutně nečekaně, aniž by se před ním cokoliv dělo. Lukasz neměl nárok reagovat, další události už byly jen důsledek toho ubrání plynu. Nic ve zlym, ale já jsem pro tvrdší trest, chyba to byla jeho a zlikvidoval závod dalším dvěma, zmírnění za to, že natrénoval 1000 kol není omluva, kdyby tohle udělal před někym při pouštění o kolo tak by dostal flastr jako blázen. 10s Stop&Go je asi moc, viděl bych to tak na start z konce pole nebo průjezd boxem.

Ex Big Mac Boss

 
09.01.2019, 23:45 - Martin Bruňanský - Technický vedoucí - 166 Příspěvky
Tiež si myslím, že chyba je na strane Andrša. Okej..treba byť opatrný, no na druhú stranu treba myslieť na to, že za vami sa nachádza ďalších x jazdcov. V tomto prípade nemal Maciejewski šancu na reakciu. Podľa mňa je to závažný incident a tabuľky hovoria prejazd boxami. Kedže k tomu došlo v prvom kole, tak by sa mal trest o čosi navýšiť, ale v tomto prípade by som sa skôr priklonil k tomu prejazdu a nič viac by som k trestu nepridával.

MB10

 
10.01.2019, 11:17 - Martin Slezar - Administrator - 1019 Příspěvky
Uzavření VC Maďarska B


Závěr odvolací komise není zcela jednoznačný, proto jsem požádal adminy ligy, aby vyjádření komise zhodnotili a shodli se na konečném trestu.
Zde bylo rozhodnuto, že Josef Andrš obdrží mírnější trest, a to PRŮJEZD BOXY - DT, do pátého kola následujícího závodu.

Ostatní zůstává v platnosti a výsledky jsou konečné.

Děkuji všem za jejich čas a práci, především Patriku Rusiňákovi za práci maršála.