Sezona 2019/1 - ProtestySk.B - VC Austrálie - 17.3.2019 20:00


20.03.2019, 22:29 - Martin Slezar - Administrator - 1019 Příspěvky
Protesty podávejte do 19.3.2019 20:00. Řešit se budou incidenty, na které bude podán protest tady nebo přímo v závodě pomocí "V" nebo si jich všiml maršál. Bude-li podán protest na limity tratě, bude mít jmenovaný 24 hodin na podání protestu na jiné jezdce (pouze porušení limitů tratě a protest i protiprotest je nutno podat formou výpisu obsahující kolo a čas každého porušení). Výsledky budou oficiální až po uzavření protestů a trestů, které budou připočítány k času závodu !

Serverový replay je k dispozici zde
 
20.03.2019, 22:53 - Martin Slezar - Administrator - 1019 Příspěvky
Omlouvám se všem za smazání celého tématu a bude to zpět doplněno. Udělal jsem to už opravdu v "NAŠTVÁNÍ" omylem a mám dojem, že si už děláte z adminů srandu. Neustále vám opakuji a prosím, aby jste pro diskuze používali veřejnou diskuzi a ne striktně zaměřené vlákno trestů do kterého patří pouze :

1. Možnost podání protestu od kohokoli, 24 hodin od zahájení kvalifikace, tedy do 20,00 následujícího dne
2. Vyjádření maršála k závodu se stanovením trestů
3. Případné odvolání proti trestu - pouze potrestaný jezdec nebo vedoucí jeho týmu (krátké, stručné, výstižné)
4. Sestavení Odvolací komise a jejich vyjádření
5. Uzavření závodu

Myslím, že tam nikde nevidím napsáno, diskutujte, napište svůj názor, okomentujte co tam kdo napsal.... uvědomujete si, že když se pak něco okolo přestupků hledá, je stručnost a přehlednost důležitá.
Chápu, že potrestaný jezdec se chce hájit a má vždy svůj názor, ale je třeba si uvědomit, že pokud pár hodin před závodem vysvětlím co je zavření zatáčky, je naprosto zbytečné se proti takovému potrestání odvolávat, navíc když ani zrušením trestu by se nic nezměnilo. Ale to právo zaměstnat další tři lidi jezdec má....

Příspěvek Jáchyma jsem tam záměrně nechal, protože to byl opravdu věcný přínos, i když by to mohlo být jinde, ale využil jsem situace vysvětlit situaci, aby se neopakovala. S některými jsem si napsal osobně a jejich příspěvky smazal, ty věcné jsem přesunul vo Volné diskuze.

Opět vás všechny prosím, dodržujte alespoň základní pravidla vkládání příspěvků a využívejte Všeobecnou diskuzi k prezentaci vašich názorů. Jako poděkování vás slibuji, že nepatřičné příspěvky budu ihned bez náhrady mazat. Já i ostatní máme dost jiné práce. Díky za pochopení

EDIT ADMIN:
omlouvám se za mylné info tady po smazání trestů. Špatně jsem si to pamatoval. Předjetí za SC patřilo Nežníkovi, Balaj jestli stále trvá na odvolání, ať prosím napíše znovu níže nový příspěvek.

 
20.03.2019, 23:20 - Martin Slezar - Administrator - 1019 Příspěvky
Súhrn trestov GP Austrálie sk.B





Maršál:
Patrik Rusiňák - hlavný

Tresty za neprihlásenie:
ŽIADNE

Kontrola použitia 2 zmesí pneu v pretekoch:
VŠETCI OK

Kontrola pneu postupujúcich na štarte:
VŠETCI OK

Odpykané tresty:
Andrš +1s v Q1
Antol -3p na štarte
Nežník – štart z boxov

Neodpykané tresty:
ŽIADNE

Limity trate v Q1:
Slatina – ďalší pokus OK bez straty pozície – BEZ TRESTU
Lištvan – ďalší pokus OK bez straty pozície – BEZ TRESTU
Slezar – +1s v Q1
Novák - +1s v Q1

Limity trate v Q2:
Slatina - +1s v Q2
Tutko - +1s v Q2

„V“ v Q1:
Staněk „V“ – Bol obmedzený v rýchlom kole, do Q2 postúpil.
Rozhodnutie: NERIEŠENÉ 

ŠTART:
Hromek šiel už v T1 dosť zoširoka, keď došlo ku kontaktu s Antolom, v T2 už bol vedľa Adamca, ktorý mu nechal dostatok miesta v celom súboji, no Hromek vyšiel na trávu a potom bol len pasažierom, keď zostrelil Adamca a doplatili na to aj Králik, Tutko a Hodek.
Rozhodnutie: Hromek +20s x 2 za prvé kolo = +40s k času

KONTAKT TESAŘ-BALAJ A FÁZA SC:
V predposlednej zákrute predbehol Balaj Tesařa, ktorý však mal lepší výjazd a bol na vnútornej strane, zo začiatku mu tam Balaj nechal dosť miesta a prvý kontakt bol preto Tesařovou vinou, no po tomto kontakte to Balaj zavrel, došlo k zablokovaniu kolies a obaja sa na výjazde na cieľovú rovinku roztočili. Za nimi šiel Adamec, ktorý sa im pekne vyhol a za ním hneď Andrš, ktorý zazmätkoval a oboch trafil. Tým došlo k zablokovaniu takmer celej šírky trate, na čo doplatil Radan Hodek, Jarda Novák a dokonca aj vedúci Roman Slatina. Po tomto došlo ku fáze SC, ktorá sa taktiež neobišla bez problémov, došlo k predbehnutiu Krála, ktorý však neskôr Slezarovej pozíciu vrátil a Nežník predbehol Adamca, u neho nedošlo k vráteniu pozície.
Rozhodnutie: Balaj +20s k času / Nežník +10s k času / Tesař +10s k času / Andrš - UPOZORNENIE

„V“ v pretekoch:
Balaj „V“ – Odvážny pokus o predbehnutie Tutka, ktorý dostal šmyk kvôli poškodenému autu zo štartu (ľavé zadné zavesenie) a Balaja zavrel. Došlo k malému kontaktu.
Rozhodnutie: Tutko – UPOZORNENIE vzhľadom na okolnosti 

Králik „V“ – Králik sa doťahoval na Tesaře, v apexe zákruty do neho jemne ťukol a pri podraďovaní sa roztočil. 
Rozhodnutie: BEZ TRESTU 

Skřišovský „V“ – Král prepustil pozíciu tímovému kolegovi, čo chcel využiť aj Skřišovský, no Král mu vošiel do stopy a došlo ku kontaktu.
Rozhodnutie: Král +10s k času 

Tesař „V“ – Hromek sa rozhodol predbiehať z obrovskej diaľky, tesne minul Tesařa a predbehol ho mimo trať.
Rozhodnutie: Hromek +10s k času 

Balaj „V“ – Pomocou TS objasnené, podľa Balaja došlo k pomoci o kolo rýchlejšieho Antola kolegovi, keď sa mu veľmi nechcelo Balaja predbehnút, dokonca na rovinke pustil plyn aby sa Adamec priblížil. Pýtal som sa na to dvoch ľudí mimo tímov Renault a Mercedes, obom sa to nepáčilo, jeden dokonca jasne povedal že to bolo od Antola nešportové chovanie. Kedže som členom dotknutého tímu a je to nepodložené tak trestať nebudem, avšak takéto chovanie nebude v budúcnosti akceptované.
Rozhodnutie: BEZ TRESTU

Limity trate:
Limity trate boli vo vyhlásenej zákrute č.4 dodržiavané všetkými jazdcami

Vyjadrenie maršála:
Preteky boli od viacerých jazdcov nezvládnuté, počet kolízií neprípustný, hoci protest bol podaný len na zlomok z nich, preto som riešil len tie. Trestami v minulých pretekoch sme vás nechceli od používania „V“ odradiť, chceli sme len zamedziť ich bezpredmetnému spamovaniu. A tak isto tu máme aj protesty po pretekoch, nebojte sa ich podať, aby boli vinníci potrestaní a poučili sa, lebo v nedeľu sa to podobalo skôr na demolition derby ako na preteky F1. 

Zhrnutie trestov:
V týchto pretekoch:
Hromek +50s k času
Balaj +20s k času
Král +10s k času
Tesař +10s k času
Nežník +10s k času

Do ďalších pretekov:
Slezar +1s v Q1
Novák +1s v Q1
Slatina +1s v Q2
Tutko +1s v Q2

Tresty započteny do celkových výsledků.



Odvolať sa môžete do 20.03.2019 16:30.


 
21.03.2019, 22:24 - Martin Slezar - Administrator - 1019 Příspěvky
Po osobní dohodě s Lukášem Balajem nebudeme ustanovoval Odvolací komisi a závod je tedy UZAVŘEN.