Sezona 2019/1 - Protesty • Sk.B - VC Španělska - 12.5.2019 20:00 |
12.05.2019, 22:29 - Petr Kolář - Administrator - 467 Příspěvky
Protesty podávejte do 13.5.2019 20:00. Řešit se budou pouze incidenty, na které bude podán protest tady na fóru nebo si jich všiml maršál. Bude-li podán protest na limity tratě, bude mít jmenovaný 24 hodin na podání protestu na jiné jezdce (pouze porušení limitů tratě a protest i protiprotest je nutno podat formou výpisu obsahující kolo a čas každého porušení). Výsledky budou oficiální až po uzavření protestů a trestů, které budou připočítány k času závodu ! Serverový replay je k dispozici zde Petr |
13.05.2019, 04:46 - Tomáš Tesař - Pilot F1 - 114 Příspěvky
Chtěl bych nechat prošetřit incident tuším, že to bylo 25.kolo na rovince s1, kdy mě Jarda Novák předjížděl pomocí DRS a neodhadl předjetí a trefil mě zadním kolem jeho levým zadním kolem ....bylo to i v přenosu TV... |
13.05.2019, 13:13 - Lukasz Maciejewski - Pilot GP2 - 77 Příspěvky
My Lap 39 sector 3 - Novak. The guy is driving 20 km / h in the middle of the road in a tight turn. That should be DSQ. |
13.05.2019, 18:58 - Marek Slezar - Pilot GP2 - 42 Příspěvky
Chtěl bych podat protest na lagování M. Adamce. Díky jeho lagu na konci 46 kola jsem měl poškozenou celou přední část vozu a co jsem si všimnul, tak na jeho lag doplatil i M. Tutko v 9 kole na druhé DRS rovince, kde spolu havarovalo a ja jsem na to taky málem doplatil a moc nechybělo a trefil jsem je. Děkuji |
13.05.2019, 19:59 - Patrik Novotný - Technický vedoucí - 161 Příspěvky
[toggle=Marek Slezar napsáno:] Chtěl bych podat protest na lagování M. Adamce. Díky jeho lagu na konci 46 kola jsem měl poškozenou celou přední část vozu a co jsem si všimnul, tak na jeho lag doplatil i M. Tutko v 9 kole na druhé DRS rovince, kde spolu havarovalo a ja jsem na to taky málem doplatil a moc nechybělo a trefil jsem je. Děkuji [/toggle]Pripojuji se k protestu ohledne kolize Martina Adamce s Milošem Tutkem v 9.kole |
13.05.2019, 21:28 - Tomáš Staněk - Pilot GP2 - 56 Příspěvky
EDIT ADMIN: protest po limitu - zamítnuto |
14.05.2019, 18:57 - PR GDPR - Technický vedoucí - 295 Příspěvky
Súhrn trestov GP Španielska sk.B Maršál: Patrik Rusiňák – hlavný Tresty za neprihlásenie: ŽIADNE Kontrola použitia 2 zmesí pneu v pretekoch: VŠETCI OK Kontrola pneu postupujúcich na štarte: VŠETCI OK Odpykané tresty: Slatina +1s v Q1 Hodek – zmazanie kola Neodpykané tresty: ŽIADNE Limity trate v Q1: Hodek – cut – zmazané kolo Limity trate v Q2: VŠETCI OK Protesty: Novotný – Tuťko vs. Adamec – Adamcovi lagol internet a tým pádom nastal kontak s Tuťkom, ktorý si tým rozbil auto Rozhodnutie: Adamec - +20s k času Tesař – Tesař vs. Novák – Novák sa po predbehnutí zaradil skoro pred Tesaře, došlo ku kontaktu, no doplatil na to sám. Rozhodnutie: Novák +10s k času – nedokončil - +6p na štarte Maciejewski – Maciejewski vs. Novák – Novák šiel v stope veľmi pomaly, vedúci Maciejewski musel ísť mimo trať, kde si rozbil auto a prišiel o víťazstvo Rozhodnutie: Novák DQ – nedokončil – zákaz štartu v ďalších pretekoch Slezar – Slezar vs. Adamec – Adamcovi znova lagol internet, skočil na Slezara, ktorý si rozbil auto Rozhodnutie: Adamec – po dohode s vedením ligy – štart z konca poľa v ďalších pretekoch Limity trate: Limity trate neboli v pretekoch kontrolované. Zhrnutie trestov: V týchto pretekoch: Adamec +20s Do ďalších pretekov: Novák – zákaz štartu a +6p Adamec - pole Odvolať sa môžete do 15.05.2019 20:00. |
14.05.2019, 19:26 - Martin Slezar - Administrator - 1019 Příspěvky
Dodatek k vyjádření maršála : několikrát jsem upozorňoval, a to i po ukončení závodu, že je potřeba, aby se jezdci nebáli a podali v případě svého poškození protest. Ku prospěchu maršála jste ani vy, poškození, protest nepodali a maršál měl méně práce. Za to vám může jen poděkovat, ale já, jako vedoucí ligy, určitě vstřícný k tomuto nejsem. Stěžujete si soukromě, v chatu, v shoutboxu, ale protest nepodáte. Jaký je pak efekt ? Vy děláte zlou krev a ten co to způsobil se jen směje že vyvázl bez trestu a příště vás nebo někoho jiného poškodí opět. Kdyby jste protest podali a viník byl potrestán, snad by si dal pozor. Slatina, Antol, Adamec, aj.... měli by si uvědomit, že jezdí ve skupině B, spolu se slabšími jezdci a musí tedy s jejich chybami počítat. Pokud ne, musí počítat s trestem.Stejně tak na druhé straně pole jezdci jako Jarda Novák... nikdo jim nemá za zlé, že nemají rychlost, ale pokud sedí v F1 nemůžou na trati jet 30 km/h nebo snad zastavit, a to vše v ideální stopě. Přemýšlet pánové by stačilo. A co je nejhorší ? Když jezdec ví že jeho technika nepracuje na 100%, za kterou si odpovídá sám, musí ihned odejít. Stát se může každému že mu zalaguje spojení, za poškození je pak potrestán, ale pokud jede dál a problémy jsou opakované, neodejde a pak sestřelí dalšího, toto jednání hraničí s úmyslem a to rozhodně není fair play. Do dalších závodů jsou s těmito problémy i jezdci maršálové obeznámeni a viníci budou potrestáni už bez ohledu na podání protestu. |
14.05.2019, 20:16 - Martin Adamec - Technický vedoucí - 175 Příspěvky
[toggle=Martin Slezar napsáno:] Dodatek k vyjádření maršála : [/toggle] několikrát jsem upozorňoval, a to i po ukončení závodu, že je potřeba, aby se jezdci nebáli a podali v případě svého poškození protest. Ku prospěchu maršála jste ani vy, poškození, protest nepodali a maršál měl méně práce. Za to vám může jen poděkovat, ale já, jako vedoucí ligy, určitě vstřícný k tomuto nejsem. Stěžujete si soukromě, v chatu, v shoutboxu, ale protest nepodáte. Jaký je pak efekt ? Vy děláte zlou krev a ten co to způsobil se jen směje že vyvázl bez trestu a příště vás nebo někoho jiného poškodí opět. Kdyby jste protest podali a viník byl potrestán, snad by si dal pozor. Slatina, Antol, Adamec, aj.... měli by si uvědomit, že jezdí ve skupině B, spolu se slabšími jezdci a musí tedy s jejich chybami počítat. Pokud ne, musí počítat s trestem.Stejně tak na druhé straně pole jezdci jako Jarda Novák... nikdo jim nemá za zlé, že nemají rychlost, ale pokud sedí v F1 nemůžou na trati jet 30 km/h nebo snad zastavit, a to vše v ideální stopě. Přemýšlet pánové by stačilo. A co je nejhorší ? Když jezdec ví že jeho technika nepracuje na 100%, za kterou si odpovídá sám, musí ihned odejít. Stát se může každému že mu zalaguje spojení, za poškození je pak potrestán, ale pokud jede dál a problémy jsou opakované, neodejde a pak sestřelí dalšího, toto jednání hraničí s úmyslem a to rozhodně není fair play. Do dalších závodů jsou s těmito problémy i jezdci maršálové obeznámeni a viníci budou potrestáni už bez ohledu na podání protestu. |
14.05.2019, 20:22 - Martin Adamec - Technický vedoucí - 175 Příspěvky
[toggle=Patrik Rusiňák napsáno:] Súhrn trestov GP Španielska sk.B Maršál: Patrik Rusiňák – hlavný Tresty za neprihlásenie: ŽIADNE Kontrola použitia 2 zmesí pneu v pretekoch: VŠETCI OK Kontrola pneu postupujúcich na štarte: VŠETCI OK Odpykané tresty: Slatina +1s v Q1 Hodek – zmazanie kola Neodpykané tresty: ŽIADNE Limity trate v Q1: Hodek – cut – zmazané kolo Limity trate v Q2: VŠETCI OK Protesty: Novotný – Tuťko vs. Adamec – Adamcovi lagol internet a tým pádom nastal kontak s Tuťkom, ktorý si tým rozbil auto Rozhodnutie: Adamec - +20s k času Tesař – Tesař vs. Novák – Novák sa po predbehnutí zaradil skoro pred Tesaře, došlo ku kontaktu, no doplatil na to sám. Rozhodnutie: Novák +10s k času – nedokončil - +6p na štarte Maciejewski – Maciejewski vs. Novák – Novák šiel v stope veľmi pomaly, vedúci Maciejewski musel ísť mimo trať, kde si rozbil auto a prišiel o víťazstvo Rozhodnutie: Novák DQ – nedokončil – zákaz štartu v ďalších pretekoch Slezar – Slezar vs. Adamec – Adamcovi znova lagol internet, skočil na Slezara, ktorý si rozbil auto Rozhodnutie: Adamec – po dohode s vedením ligy – štart z konca poľa v ďalších pretekoch Limity trate: Limity trate neboli v pretekoch kontrolované. Zhrnutie trestov: V týchto pretekoch: Adamec +20s Do ďalších pretekov: Novák – zákaz štartu a +6p Adamec - pole Odvolať sa môžete do 15.05.2019 20:00. Děkuji EDIT ADMIN : každý jezdec zodpovídá za svou techniku a nikdo nemůže zpochybnit, že Martin o špatném připojení věděl. Tento protest nemůže být akceptován. |
14.05.2019, 20:29 - Martin Bruňanský - Technický vedoucí - 166 Příspěvky
Podávam odvolanie na výšku trestu pre Martina Adamca. V pravidlách je napísane, že ak jazdec dokončí závod, tak do ďalšieho závodu trest nedostane. Dostane ho v prípade, že jeho trest nebude mať vplyv na poradie. Martinových prvých + 20 sekúnd ho posunie o jednu pozíciu, tých druhých +20 sekúnd ho už neposunie nikam. Podľa pravidiel je to teda DT a nie štart z konca poľa...v Monaku. Za ten lag nemohol a veta 'toto jednání hraničí s úmyslem' sa už dotýka aj mňa. Pri tom prvom to hneď naskočilo a nemohol vedieť, že sa to stane znova. Pri tom druhom bolo pár kôl dokonca a keď niekto bojuje o PK tak je pochopiteľné, že závod chce dokončiť. EDIT: hmm, tak pán Adamec ma predbehol MB10 |
14.05.2019, 22:20 - Jaroslav Novák - Pilot F1 - 101 Příspěvky
trest přijímám a omlouvám se ostatním měl jsem fakt dobře rozjetej závod a rozbil jsem se o Radana kterej předemnou na fleku zabrzdil.Nevim co se mu stalo a o chybě s Tomášem jsem tušil.. potom jsem byl tak rozhozenej že jsem začal zmatkovat.Prostě se furt učim. |
15.05.2019, 08:52 - PR GDPR - Technický vedoucí - 295 Příspěvky
Prosím o komisiu v zložení Petr Palásek, Jáchym Švejnoha, Petr Kolář aby sa vyjadrili k odvolaniu Martina Adamca. Vopred ďakujem za váš čas. |
15.05.2019, 14:15 - Jáchym Švejnoha - Technický vedoucí - 284 Příspěvky
Za mě asi takhle, lag 1 +20s, lag 2 +20s, celkem +40s. Propad o jedno místo, žádnej další trest do dalšího závodu. Například Svoboda v bahrajnu dostal taky 2x20s, a propad se taky o jen jedno místo a žádnej trest do dalšího závodu nedostal. Tresty se sčítaj, pak se aplikují v pořadí, ne že každej trest se aplikuje zvlášť. Pokud by se nepropadli ani o to jedno, pak by měl následovat trest do dalšího závodu. Ex Big Mac Boss |
15.05.2019, 16:21 - Jaroslav Novák - Pilot F1 - 101 Příspěvky
ahoj chtěl bych požádat o to jestli byste mi nezmírnili trest Dnes jsem si psal s Radanem a říkal že mu blbnul počítač proto předemnou prudce zabrzdil a já to do něj čelně napral a zničil si auto a i závod.Jinak samozřejmě obě velké chyby uznávám.Děkuji Jarda. |
15.05.2019, 16:34 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 630 Příspěvky
[toggle=Jaroslav Novák napsáno:] ahoj chtěl bych požádat o to jestli byste mi nezmírnili trest Dnes jsem si psal s Radanem a říkal že mu blbnul počítač proto předemnou prudce zabrzdil a já to do něj čelně napral a zničil si auto a i závod.Jinak samozřejmě obě velké chyby uznávám.Děkuji Jarda. [/toggle]Ak sa mozem vyjadrit, protest podaval nas tim, ale ako veduci by som bol rad, keby ste Jardovi trest znizili a mohol dalsiu vc ist. Ak je tento prispevok nevhodny, kludne zmazte. Dik. |
15.05.2019, 22:53 - Petr Kolář - Administrator - 467 Příspěvky
Jelikož mi Martin po závodě psal a ptal se na možné příčiny těch lagů, tak vím, že PC a internet má dimenzovaný dostatečně a ty lagy přišly nečekaně. Takže jsem pro zmírnění trestu na +40s za tento závod a do dalšího závodu bez trestu. Možná by stálo za zvážení, aby maršál nějakým způsobem před zahájením kvalifikace prověřil, jestli všichni mají vyhovující připojení. Nejlépe asi podle pingů ve hře. Pokud by bylo podezření, že by někdo mohl mít problémy, tak to řešit. Petr |
16.05.2019, 17:58 - Jaroslav Novák - Pilot F1 - 101 Příspěvky
Rád bych poděkoval týmu Williams a i Martinovi Slezarovi,že ste se mě zastali a ještě jednou se omlouvám za to že jste přišli o zlato.Opravdu mě to moc mrzí. Jarda. |
17.05.2019, 19:25 - PP_GDPR - Hlavní manažer týmu F1 - 367 Příspěvky
Omlouvám se, ale nemám čas se vyjádřit k odvolání a hlavně si to pořádně prohlídnout. Budu u pc až v druhé polovině příštího týdne. Takže, prosím o jmenování někoho jiného do komise či ať rozhodně vedoucí. Díky. |
18.05.2019, 20:38 - Martin Slezar - Administrator - 1019 Příspěvky
UZAVŘENÍ ZÁVODU Po závodě skupiny B proběhlo několik emotivních jednání, které by se dali nazvat až urážlivé a sprosté. Tyto příspěvky vyvolali okamžité osobní jednání na TS mezi vedením ligy a týmem Mercedes. Po pár minutách došlo k ochladnutí emocí a konstruktivním a rozumným jednáním došlo vyjasnění situací, neshod i pravidel, tak jak byly doposud aplikovány v praxi. Tým Mercedes (Maťo Bruňanský a Martin Adamec) sami uznali výši trestu i formát aplikace, ale nutno podotknout, že po vyslovení názorů obou stran, se některé detaily ukázaly jako nedotažené. Dnes jsme se s Matěm Bruňanským opět bavili na téma aplikace trestů a vyjasnění pravidel. Záverečný návrh Maťa byl udělení trestu pro Martina Adamce - DT do závodu VC Monaka.. Už jsem myslel, že i tento sporný moment za námi a jedeme dál, ale když jsem si zpětně procházel všechny části forum a přilehlé příspěvky, nejvíce jsem se pozastavil nad základní změnou když jsem měnil formát trestání. Tam jsem napsal "chci, aby udělované tresty byly aplikovány především do závodu, ve kterém se jezdec provinil". Vzhledem k tomu, že jsem tyto pravidla sestavil a jako vedoucí ligy jsem tedy odpovědný za jejich dodržování a vysvětlování sporných výkladů, musím někdy měnit rozhodnutí i Odvolací komise, pokud rozhodne v rozporu s těmito pravidly. Ano, Odvolací komise může měnit rozhodnutí maršála, ale výsledné ohodnocení musí být v souladu s pravidly a své rozhodnutí si musí umět obhájit adekvátním důvodem, ne jen že si myslí..... v tomto případě, pokud nechceme brát v úvahu realitu že o problému s připojením Adamec věděl a potrestat ho tedy trastem za incidenty způsobené nestandardní technikou, musíme tedy incidenty oddělit a potrestat každý zvlášť, stejně tak jako posuny výsledným pořadím. Ale.... jak jsem psal, po vzetí v úvahu poslední jednání, bude třeba dotáhnout již avizovanou změnu v uplatňování trestů, ale co je důležitější, dodržet původní myšlenku a nekazit jezdci i následný závod, pokud ten aktuální dokončil. Je tedy třeba především dotáhnout dopočítávání kola pokud by se jezdec měl uděleným trestem propadnout za jezdce o kolo zpět. Tato situace však ještě z technických důvodů dotažena není, což však není důvod, aby to odnesl jezdec který závod dokončil. Já jako vedoucí ligy se budu snažit s kompetentními lidmi dotáhnout co nejdříve technické řešení ztrátového kola a zároveň objasňuji aktuální situaci s Martinem Adamcem : První incident - trest 20 sekund - posun Druhý incident - trest 20s, opakovaný x2 = 40s - posun není možný, poslední v kole, tedy bez posunu. S ohledem na to že závod dokončil, je celý trest aplikován do závodu VC Španělska a není důvod trest přesunout do dalšího závodu. Jardovi Novákovi trest zákaz startu zůstává, ale jeho žádost bude řešena externě na vedení ligy a o mimořádném povolení startu ve VC Monaka nebo jeho zamítnutí bude včas informován. Děkuji všem |