Seřadit:     printview
Autor: Zpráva:
1. Michal GDPR Člen klanu
Hlavní manažer týmu F1
605 Příspěvky
registrován: 18.12.2006
0 0
31.03.2014 - 13:53 odpovědět 
V kvalifikaci nasadil Vladko až příliš vysokou laťku na kterou jsem neměl dosáhnout. V aerodynamicky náročné prostřední části tratě jsem ztrácel až příliš času, ačkoliv jsem neměl menší křídla než Vladko, spíš naopak. Vypadá to, že tvrdé zavěšení nebude ideálním řešením. Možná se vyplatí jezdit s měkčím zavěšením i s větší světlou výškou a to nejen z důvodu výkonnostní.

Start závodu a první kola se mi zase povedla, jaký to rozdíl oproti loňsku. Nicméně jsem měl problém s velkým opotřebením gum. Opět se projevilo, že zvláště s těžkým vozem ničím gumy daleko více než moji nejbližší soupeři. Zřejmě s přepracováním zavěšení budu muset také přejít na styl, který jsem praktikoval loni a který snížil významně zahřívání gum a předpokládám i jejich opotřebení. Není přece možné, aby Petr dojel dál na měkkých než já na tvrdých. Takže první stint vypadal klasicky, na začátku skvělý, pak průměr a na konci trápení. Nicméně jsem si užil, především s Vladekm tolik soubojů, který bych nedal ani za loňskou a dosavadní sezónou dohromady. Ale tyto souboje pomohly Petrovi, aby se na nás dotáhnul. Z toho důvodu jsem se rozhodnul, že ve druhé části pojedu opatrněji s malinkým odstupem a budu šetřit gumy i palivo s heslem, dva se perou třetí se směje. Moje úsporná jízda měla za následek, že se mi dařilo vydržet s gumami stejně jako mým soupeřům, pominu-li, že Petr jel na měkkých amused Nicméně cítil jsem, že mám ještě něco v záloze.
V třetím stintu jsem měl strategii, že se přitáhnu ještě blíže a začnu ďobat, ale bez žádného předjíždění. Věděl, že s lehčím vozem už opotřebení gum není tak výrazné a já budu moci na to tlačit až do konce, pokud to nebudu na začátku nějak hrotit. Plán byl takový, že pokud se kluci neroztrhnou, tak pojedu pořád na nízký režim a vybalím to, až tak pět kol před koncem. Bohužel plány vzaly brzi za své, protože při snaze dotáhnout se na doraz klukům, jsem trochu podcenil chladnější gumy po zastávce a malinko mi ustřelil zadek. Sice to byla má jediná chyba v závodě, ale ty tři sekundy sakra chyběly. Na Petra, který jel v posledním stintu jako blesk, jsem sice nestáhnul nic, ale Vladkovi jsem bral každé kol pár desetin i díky vyšší spotřebě, které jsem nasyslil v druhém stintu. Nejblíž jsem mu dostal v kole, kdy se "vzdal" vítězství Petr, svým asi nejen nebezpečně vypadajícím výletem mimo trať. Lehce nabyté vedení Vladka natolik nakoplo, že zastavil mé stahování na dobro.

Mé páté druhé místo po sobě mě nemůže mrzet ale samozřejmě by už to chtělo něco zase vyhrát. S výkonem jsem přesto spokojen, ale potřebuji zapracovat na nastavení pro dlouhé rychlé zatáčky, kde hodně ztrácím a níčím gumy. V dalších čtyřech závodech na nás čekají mé oblíbené tratě, tak snad to bude lepší. Gratuluji Vladkovi k vítězství, byť včera mu byl nejblíže Petr, ale za chyby se platí. Mě ta moje malá taky vyšla draho. A díky za pouštění, neměl jsem ani jeden problém.

Ještě budeme muset vyřešit problém s paměťovou náročností módu, neboť se vracejí první loňské problémy.

Pilot motokáry
23 Příspěvky
registrován: 01.01.1970
0 0
31.03.2014 - 18:35 odpovědět 

Dik Miki. Zavod byl pro mne vyborny. Po lehce zameskanem startu jsem bojoval s Petrem Milevem tak urputne, ze jsme dostihli i prvniho Michala. Potom to byla jizda ve trech a krasne souboje. Petr nakonec rychlejsim a po druhym pitstopu se zdalo, ze uz nebude sance ho dostihnout, ale prisla chyba na obrubnicku u jednoho z vyjezdu a uz jsem videl jen kour a letici cerveny monopost mimo drahu. A jelikoz Michal vycitil sanci, zacal se nebezpecne dotahovat. Nastesti pro mne jsem vzal dostatek benzinu a zbylo, tak bylo nasazeno rychle mapovani a Michala jsem si drzel od sebe. Povedlo se. Krasne boje s Petrem a Michalem timto kluci dekuji - opravdu jsem se pobavil. Gratulace ostatnim... a dekuji za pousteni - opravdu tentokrat velka zmena.

Petr Milev Člen klanu
Pilot GP2
48 Příspěvky
registrován: 13.11.2011
0 0
31.03.2014 - 19:10 odpovědět 
V kvalifikaci, kterou jsem se rozhodl jet jen na jeden stint, se mi podařilo zajet dobrý čas až v posledním měřeném kole, na které jsem vsadil vše. Na Vladka a Michala bylo jasné, že nedosáhnu a tak třetí místo na roštu byla pro mě velmi dobrá výchozí pozice…


Start se povedl a první kolo projíždíme první trojka beze změny. Oproti Michalovi a Vladovi, kteří zvolili hardy, jsem softy zahřál dřív a ve druhém kole se dostal před Vladka. Ten mi velmi brzo předjetí vrátil a tak jsme pokračovali do prvních pitů. Po nich se Michal s Vladem párkrát prostřídali ve vedení a já uháněl za nima nalepený jako klíště a spíš jsem volil vyčkávací taktiku. Někdy kolem 16 – 17 kola jsem se dostal před Michala a začal to zkoušet na Vladka. Ve vyčkávacím módu byl pár kol místo mě Michal. Několikrát jsme si s Vladkem vyměnili teď pozice my, v zatáčkách jsem těžil ze softů já, na rovinkách měl vyšší top speed Vlado a téhle fáze jsem si nejvíc užíval. Asi proto, že že se mi to zatím moc nestávalo a v letošní sezóně vůbec ne. Tady musím pochválit Vladka za velmi čisté souboje, nechával místo, nezavíral, z mého pohledu to byly úžasné momenty, kolikrát kolo na kolo. Do konce závodu bylo ještě daleko, tak jsem se soustředil jen na jízdu v daném okamžiku a na nic jiného.
Z posledních pitů, do kterých jsme přijeli společně, se mi podařilo vyrazit jako prvnímu, gumy se zahřály na ideální teplotu celkem rychle a já pomalu po desetinkách začal ujíždět druhému Vladkovi. Po sedmi kolech z toho byl náskok 2.5 sec. A tehdy jsem začal pomýšlet, že bych jej mohl vzhledem k odlišným směsím i udržet a zopakovat tak vítězství z Anglie, které bylo mé první vítězství nejen tady na ČF1L, ale vůbec první v ligových F1 závodech a čekal jsem na něj dlouhých 57 startů celkově. (zní to šíleně, ale opravdu jich bylo 57:-) Jenže… přišlo 34. kolo a já na výjezdu z T8 byl jen o kousek širší, než asi 400 x před tím, obrubník mě nadzvedl, hodiny a kontrola kvality betonu na zídce. Naštěstí to nešlo čelně, ale vůz se svezl bokem obráceně, orval jsem jen boční spoiler a poškodil zavěšení, ale křídla zůstaly. Na rovinkách už to pak nešlo přes 280 a v zatáčkách jsem musel hodně korigovat, ale náskok byl dost veliký, tak jsem to do cíle ty čtyři kola stačil dovézt na třetím místě.

Tenhle závod byl pro mě zatím nejlepší v kariéře a nejvíc jsem si ho užil. I přes chybu, kterou jsem vyrobil to byl větší zážitek, než Anglie, kde jsem si pro zlato víceméně dokroužil bez boje. Díky všem za závod, Michalovi i Vladkovi za souboje a pouštění o kolo naprosto super.

Seřadit:     printview


Než začneš odpovídat musíš se zaregistrovat!

registrace
přihlášení

Předzávodní info

Další závody

.: 5.5. 19:00 VC Saudské Arabie, 38 kol
.: 12.5. 20:00 Sprint Imola 17, 24 kol
.: 19.5. 20:00 VC Imoly, 47 kol
.: 26.5. 20:00 Sprint Monako 20, 29 kol
.: 2.6. 20:00 VC Monaka, 58 kol
.: 9.6. 20:00 Sprint Kanada 18, 26 kol
.: 16.6. 20:00 VC Kanady, 53 kol

Shoutbox


Anketa

anketa není aktivní

ukázat ankety

Teamspeak




Akce partnerů

Sponzoři

Pepa_MOTOLevne-okapy.cz