Dnes: 683Včera: 955Měsíčně: 20314
F1 A 18P: VC Singapuru A 23.9.2018
Jiří Syrovatský (HAS)
Petr Palasek (REN)
Patrik Novotný (FER)
Petr Palasek 1:35.021
F1 A 18P: VC Itálie A 16.9.2018
Jiří Syrovatský (HAS)
Jaroslav Strišovský (WIL)
Patrik Novotný (FER)
Jaroslav Strišovský 1:19.387

Slovak English Czech


Tuto sezonu jedeme na modu F1 ASR 2018, který vytvořil BlackGoku (administrator of ASR). Do naší podoby ho upravili hlavně J. Švejnoha, A. Marečák, ale zapojili se i další členové ČF1L.

Mod si můžete stáhnou na tomto odkazu:
Normal: CF1L 2018 v 1.5



Nyní vám představíme a upozorníme vás na nejdůležitější informace, které by jste měli vědět o našem modu dříve než usednete za volant.


Motor:

Opět je důležité se podívat na graf, který je dole pod tímto článkem. V tomto modě opět platí, že je důležité si hlídat teplotu vody i oleje. Životnost motoru není nezničitelná a proto jeho dostatečné chlazení je klíčové.

Palivo a Boosty:

Velikost palivové nádrže bude ještě upřesněna - nyní je to 145l. V tomto modu a na rFactoru 2 nyní nepožíváme boosty, ale fuel mixture - je obdaženo 5 atěchto směsí. Od safety modu po Party mode, ten dává motoru nejvyšší výkon, ale také přehřívá motor a je vyšší spotřeba paliva. Takže opět ho nutno používat s rozumem. Dále je nutné si ho nastavit ve hře klávesi, aby jste mohli mixture měnit stejně tak i DRS, který se v rFactoru 2 skrývá pod názvem Rear Flap!



Aerodynamika a AEROSETY:

V tomto modu používáme DRS. Používáme jednoutnou fyziku až s pěti fuel mixture



Pneumatiky:

V každém závodě je nutné použít, alespoň dvě suché směsi, jedinou výjimkou je když jezdec použije přechodnou či mokrou pneumatiku, to použití dvou suchých směsí odpadá. V každém závodě budou mít jezdci k dispozici 3 sady suchých pneumatik dle výběru, který je shodný s reálnou F1.


http://jyxo.info/uploads/E4/e48367387a99abe4b8e146ef690e6a6c4a443dc3.jpg



Brzdy:

Pozor! Je velmi důležité si vyzkoušet chlazení brzd ještě před závodem. Opět naše brzdy jsou velmi citlivé na teplotu a při opakovaném překročení 1000°C se velmi rychle zničí a hlavně na konci závodu mohou doslova vybouchnout. Hodně jezdců se již přesvědčilo, že se podcenění chlazení brzd vymstí.






Několik dalších grafů k lepšímu pochopení funkčnosti motoru a brzd od J. Švejnohy.

http://jyxo.info/uploads/28/2818b5608c8ee7b4691d60a1cd290611f09e8d2c.png

http://jyxo.info/uploads/1C/1c8f6dcc6c8d275e7e03a107b916d43de6e933ea.png
F1 C 18P: 30.9.2018 18:00 VC Ruska C (18 kol)
F1 B 18P: 30.9.2018 20:00 VC Ruska B (37 kol)
F1 A 18P: 7.10.2018 20:00 VC Ruska A (37 kol)
F1 C 18P: 14.10.2018 18:00 VC USA C (18 kol)
F1 B 18P: 14.10.2018 20:00 VC USA B (37 kol)
F1 A 18P: 21.10.2018 20:00 VC USA A (37 kol)
F1 C 18P: 28.10.2018 18:00 VC Mexika C (22 kol)

registrovat se
zapomenuté heslo?
registrovaní uživatelé
Skupina A
P Pilot Tým B
1
Jiří Syrovatský
200
2
Patrik Novotný
132
3
Jaroslav Strišovský
116
Skupina B
P Pilot Tým B
1
Lukasz Maciejewski
83
2
Marek Slezar
68
3
Ladislav Skřišovský
68
Skupina C
P Pilot Tým B
1
Dominik Havlas
19
2
Radan Hodek
17
3
Josef Král
17
Pohár konstruktérů
P   Název týmu A B A+B
1
Haas F1 Team
240 87 327
2
Scuderia Ferrari
186 83 269
3
Renault Sport F1 Team
169 83 252

Kompletní tabulka>>>
anketa není aktivní

ukázat ankety


Vzkázat!   • Všechny zprávy
 

Ceska F1 Liga TeamSpeak Viewer
Čeština pro rFactor 2 (33 kB)

Soubor "Czech.dic" nakopírovat do složky "c:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\co
mmon\rFactor 2\Support\Languages\Czec
h.dic"

GPF1.czSerios.cz
Vedoucí ligy
Martin Slezar
Vedoucí týmů
Jezdec A1 v každém týmu
Admini ČF1L
Lukáš Droppan
Petr Kolář
Maršál závodů
Náhodné obrázky
© 2007-2018 | ČF1L All rights reserved | Owner league and admin Martin Slezar | webdesign by Palinho a Lukas Droppan | Design 3.0