Dnes: 386Včera: 810Měsíčně: 20433
F1 B 18J: VC Monaka 20.5.2018
Ondřej Hošek (STR)
Slezar Marek (SAU)
Milos Tutko (FER)
Slezar Marek 1:15.475
F1 A 18J: VC Španělska 13.5.2018
Andrej Marečák (FI)
Jaroslav Strišovský (WIL)
Patrik Novotný (STR)
Andrej Marečák 1:17.097

Slovak English Czech


Tuto sezonu jedeme na modu F1 2017, který pro vás připravil P. Palasek.

Mod si můžete stáhnou na tomto odkazu:
Normal: CF1L 2017 v 17.61 FULL

Soft verze pro slabší PC: CF1L 2017 v 17.61 FULL Soft verze

Nyní vám představíme a upozorníme vás na nejdůležitější informace, které by jste měli vědět o našem modu dříve než usednete za volant.


Motor:

V našem modu je důležité si hlídat otáčky! Motor je nastaven, aby nejlépe fungoval v 12000rpm a když budete řadit okolo této hodnoty tak se také nejméně ničí. Motor můžete točit až na 15000rpm, ale nemá to vůbec smysl, protože ničíte hodně motor a ten vám brzo odejde a nedojedete a hlavně když přesáhnete cca 12700 otaček tak se výkon motoru začne velmi rychle snižovat. Když to shrneme tak jedete pomaleji a ještě nedojedete co cíle. U motoru je dále velmi důležité si hlídat chlazení, protože náš motor není určitě nezničitelný, právě naopak.

Palivo a Boosty:

Na každý závod si můžete vzít maximálně 105l paliva a pozor při zastávkách se palivo nedoplňuje. Je nutné si palivo hlídat a dobře s ním pracovat. S tím souvisí také používání Boostů. V našem modu máme tři boosty. B1 nejvíce šetří palivo, ale výkon motoru je nízký, naopak B3 "žere" hodně paliva, ale výkon motoru jede na maximum, ale také se hodně zvyšuje jeho teplota a více se ničí. Takže B3 je vhodný pro kvalifikace, ale určitě na něm nedojedete závod (dojde vám palivo a nejspíše i shoří motor). Takže je nutné s boosty pracovat, hlavně v závodě a je důležité si zjistit před závodem kolik daný boost žere litrů na kolo.



Aerodynamika a AEROSETY:

V našem modu nepoužíváme DRS a ani žádný jiný systém. Používáme jednoutnou fyziku s třemi boosty (viz. Boost)



Pneumatiky:

Mod obsahuje tři suché (soft, mid a hard), přechodné a mokré pneumatiky. Kažká pneumatika má jinou ideální teplotu pro používání a je důležité je nepřehřívat, ale také je mít moc studéné... obě tyto chyby vedou k tomu, že se danná pneumatika více ničí a její výkon je dalekohorší. V každém závodě je nutné použít, alespoň dvě suché směsi, jedinou výjimkou je když jezdec použije přechodnou či mokrou pneumatiku, to použití dvou suchých směsí odpadá.

Soft pneumatika: Je nejrychlejší pneumatika modu, ale její ideální teplota pro používání je okolo 112°C, má velmi nízké teplotní okno(+-5°C) a pak ztrácí grip. Její odolnost je také dost nízká. Vhodná pro kvalifikace.

Mid pneumatika: Je opět kompromis mezi soft a hard. Není ani nejrychlejší ani nejodolnější, ale velmi všestranná. Ideální teplota okolo 120°C.

Hard pneumatika: Nejodolnější pneumatika v modu, ale zase nejpomalejší. Výhodná při vysokých teplotách na trati a přehřívání pneu. Zvládá teplotu i okolo 130°C.

Přechodná pneumatika:Při mírném dešti nejlepší volba. Teplota by neměla jít přes 105°C jinak se hodně ničí.

Mokrá pneumatika: Když už to nedrží ani na přechodných tak musíme použít tuto sadu. Teplota by neměla jít přes 100°C


Brzdy:

Pozor! Je velmi důležité si vyzkoušet chlazení brzd ještě před závodem. Opět naše brzdy jsou velmi citlivé na teplotu a při opakovaném překročení 1000°C se velmi rychle zničí a hlavně na konci závodu mohou doslova vybouchnout. Hodně jezdců se již přesvědčilo, že se podcenění chlazení brzd vymstí.






Několik dalších grafů k lepšímu pochopení funkčnosti motoru a pneumatik od J. Švejnohy.

F1 A 18J: 27.5.2018 20:00 VC Monaka (48 kol)
F1 B 18J: 3.6.2018 20:00 VC Kanady (47 kol)
F1 A 18J: 10.6.2018 20:00 VC Kanady (47 kol)
F1 B 18J: 17.6.2018 20:00 VC Francie (48 kol)
F1 A 18J: 24.6.2018 20:00 VC Francie (48 kol)

registrovat se
zapomenuté heslo?
registrovaní uživatelé
Skupina A
P Pilot Tým B
1
Andrej Marečák
572
2
Patrik Novotný
466
3
Martin Bruňanský
456
Skupina B
P Pilot Tým B
1
Ondřej Hošek
373
2
Petr Kolář
258
3
Slezar Marek
216
Pohár konstruktérů
P   Název týmu A B A+B
1
Scuderia Toro Rosso
577 631 1208
2
Sahara Force India
788 82 870
3
Scuderia Ferrari
499 318 817

Kompletní tabulka>>>
anketa není aktivní

ukázat ankety


Vzkázat!   • Všechny zprávy
 CF1L 2018 7dnu

 CF1L 2018 14dnu

Ceska F1 Liga TeamSpeak Viewer
Update Monako2 (91 MB)

rar soubor určený k instalaci do stávajícího modu, za účelem tréninku

rozbalenou složku nakopírujte do správné složky a nahraďte původní soubory (záleží kde máte rFactor)

Např.:
C:\Program Files (x86)\rFactor\GameData\L
ocations\CF1L_RFE

Je třeba vymazat stávající složku Monaka a instalovat novou.

Francie (50 MB)

rar soubor určený k instalaci do stávajícího modu, za účelem tréninku

rozbalenou složku nakopírujte do správné složky a nahraďte původní soubory (záleží kde máte rFactor)

Je třeba vytvořit složku tratě 2018_10_France s ohledem na umístění

Např.:
C:\Program Files (x86)\rFactor\GameData\L
ocations\CF1L_RFE/2018_10
_France

Canada (85 MB)

rar soubor určený k instalaci do stávajícího modu, za účelem tréninku

rozbalenou složku nakopírujte do správné složky a nahraďte původní soubory (záleží kde máte rFactor)

Je třeba vytvořit složku tratě 2018_09_Canada s ohledem na umístění

Např.:
C:\Program Files (x86)\rFactor\GameData\L
ocations\CF1L_RFE/2018_09
_Canada

Live RacersFacebook ČF1L
Vedoucí ligy
Martin Slezar
Vedoucí týmů
Jezdec A1 v každém týmu
Admini ČF1L
Lukáš Droppan
Petr Kolář
Maršál závodů
Náhodné obrázky
© 2017 | ČF1L All rights reserved | Owner league and admin Martin Slezar | webdesign by Palinho a Lukas Droppan | Design 3.0