Dnes: 589Včera: 886Měsíčně: 16636
F1 A 18P: VC Brazilie A 18.11.2018
Patrik Novotný (FER)
Jiří Syrovatský (HAS)
Petr Palasek (REN)
Patrik Novotný 1:06.217
F1 B 18P: VC Brazilie B 11.11.2018
Petr Kolář (FER)
Martin Frajka (HAS)
Martin Slezar (FER)
Martin Slezar 1:07.325

Slovak English Czech


Tuto sezonu jedeme na modu F1 ASR 2018, který vytvořil BlackGoku (administrator of ASR). Do naší podoby ho upravili hlavně J. Švejnoha, A. Marečák, ale zapojili se i další členové ČF1L.

Mod si můžete stáhnou na tomto odkazu:
Normal: CF1L 2018 v 1.5



Nyní vám představíme a upozorníme vás na nejdůležitější informace, které by jste měli vědět o našem modu dříve než usednete za volant.


Motor:

Opět je důležité se podívat na graf, který je dole pod tímto článkem. V tomto modě opět platí, že je důležité si hlídat teplotu vody i oleje. Životnost motoru není nezničitelná a proto jeho dostatečné chlazení je klíčové.

Palivo a Boosty:

Velikost palivové nádrže bude ještě upřesněna - nyní je to 145l. V tomto modu a na rFactoru 2 nyní nepožíváme boosty, ale fuel mixture - je obdaženo 5 atěchto směsí. Od safety modu po Party mode, ten dává motoru nejvyšší výkon, ale také přehřívá motor a je vyšší spotřeba paliva. Takže opět ho nutno používat s rozumem. Dále je nutné si ho nastavit ve hře klávesi, aby jste mohli mixture měnit stejně tak i DRS, který se v rFactoru 2 skrývá pod názvem Rear Flap!



Aerodynamika a AEROSETY:

V tomto modu používáme DRS. Používáme jednoutnou fyziku až s pěti fuel mixture



Pneumatiky:

V každém závodě je nutné použít, alespoň dvě suché směsi, jedinou výjimkou je když jezdec použije přechodnou či mokrou pneumatiku, to použití dvou suchých směsí odpadá. V každém závodě budou mít jezdci k dispozici 3 sady suchých pneumatik dle výběru, který je shodný s reálnou F1.


http://jyxo.info/uploads/E4/e48367387a99abe4b8e146ef690e6a6c4a443dc3.jpg



Brzdy:

Pozor! Je velmi důležité si vyzkoušet chlazení brzd ještě před závodem. Opět naše brzdy jsou velmi citlivé na teplotu a při opakovaném překročení 1000°C se velmi rychle zničí a hlavně na konci závodu mohou doslova vybouchnout. Hodně jezdců se již přesvědčilo, že se podcenění chlazení brzd vymstí.






Několik dalších grafů k lepšímu pochopení funkčnosti motoru a brzd od J. Švejnohy.

http://jyxo.info/uploads/28/2818b5608c8ee7b4691d60a1cd290611f09e8d2c.png

http://jyxo.info/uploads/1C/1c8f6dcc6c8d275e7e03a107b916d43de6e933ea.png
F1 B 18P: 25.11.2018 20:00 VC Abu Dhabi B (41 kol)
F1 A 18P: 2.12.2018 20:00 VC Abu Dhabi A (41 kol)
F1 B 18P: 9.12.2018 20:00 VC Japonska B (40 kol)
F1 A 18P: 16.12.2018 20:00 VC Japonska A (40 kol)
Test A+B: 22.12.2018 20:00 Vánoční závod (2 kol)
F1 B 18P: 6.1.2019 20:00 VC Maďarska B (53 kol)
F1 A 18P: 13.1.2019 20:00 VC Maďarska A (53 kol)

registrovat se
zapomenuté heslo?
registrovaní uživatelé
Skupina A
P Pilot Tým B
1
Patrik Novotný
526
2
Jiří Syrovatský
446
3
Jaroslav Strišovský
308
Skupina B
P Pilot Tým B
1
Petr Kolář
215
2
Marek Slezar
214
3
Martin Frajka
158
Skupina C
P Pilot Tým B
1
Radan Hodek
Vyřazení jezdci 17
2
Josef Král
17
3
Martin Antol
Vyřazení jezdci 14
Pohár konstruktérů
P   Název týmu A B A+B
1
Scuderia Ferrari
804 342 1146
2
Haas F1 Team
622 218 840
3
Renault Sport F1 Team
490 161 651

Kompletní tabulka>>>
anketa není aktivní

ukázat ankety


Vzkázat!   • Všechny zprávy
 

Ceska F1 Liga TeamSpeak Viewer
Žádné nové soubory ()

GPF1.czSerios.cz
Vedoucí ligy
Martin Slezar
Vedoucí týmů
Jezdec A1 v každém týmu
Admini ČF1L
Petr Palasek
Petr Kolář
Maroš Hrušovský
Maršál závodů
Aďo Marečák
Náhodné obrázky
© 2007-2018 | ČF1L All rights reserved | Owner league and admin Martin Slezar . | webdesign by Palinho a Lukas Droppan | Design 3.0