Seřadit:     printview
Autor: Zpráva:
1. Michal GDPR Člen klanu
Hlavní manažer týmu F1
605 Příspěvky
registrován: 18.12.2006
0 0
13.04.2014 - 23:56 odpovědět 
Kvalda byla dost na těsno s Vladkem. Až v posledním sektoru posledního kola se mi podařilo pokořit Vladkův výtečný čas.

Start závodu se mi na rozdíl od Vladka povedl. V prvních dvou kolech jsem si udělal náskok dvou sekund, který jsem dovezl až do cíle. Celý závod jsem jel jednu až tři sekundy před Petrem M., který opravdu vyzrál a byl jsem rád, že jsem v závěrech stintů, držel Petrovo tempo. Petr měl výhodu, že mu zase více vydrželi gumy a zajížděl do boxů o dvě kola později. S vypjetím všech sil se mi ale podařilo udržet Petra mimo dostřel.

Ze záznamu jsem se kouknul na to co se dělo za námi a že bylo nač dívat. Na třetím místě se vystřídalo plno jezdců. Petr Jiroch rozbil vůz a lídr šampionátu Vladko pro změnu překročil rychlost v boxech. Nebýt toho a pár dalších událostí, tak o třetí flek bojovalo hned šest jezdců. Gratuluji Martinovi, že na konec to byl on, kdo vystoupal na bednu. Pro mě to byl dnes dost osamocený závod, protože k soubojům nedošlo ale Petr M. se mi jinak staral o zábavu dostatečně, protože mě nutil jet celý závod na hranici mých možností a je to sním, čím dal těžší, protože v závodě je neuvěřitelně silný.

Pilot motokáry
23 Příspěvky
registrován: 01.01.1970
0 0
14.04.2014 - 00:49 odpovědět 
Kvalda byla napinava do posledni minutky teda! xD

Zavod pro uz od zacatku zkazeny. Vyzkousel jsem je v zahrivacim a potom jsem ty hardy nechtene nechal na zavod. Snaha o drzeni kontaktu aspon s tim tretim mistem. A bylo by nebyt sileneho odpichu a nezvladnuti monopostu Martina Adamce. Ja tedy gratulovat Martinovi nemuzu, protoze me vlastne vyradil ze sance o pozici na podiu.Zavod pro mne od te doby uz byla jen dojizdka. To, ze jsem dostal nejaky trest uz me opravdu netrapilo. Dalsi vec se mi vratila a to ta, ze jsem opet nevymenil ten potenciometr na plynu a Shakir bohuzel ma takove ostre zatacky, ze me vzdy ten samopridavajici plyn tlacil ven - to uz je pricina strasneho maleru, nechyti se apex a je to v coudu- coz se tentokrate stalo opravdu castokrat. Hned zitra to udelam! Gratulace Michalovi,Petrovi a ostatnim.

Pilot GP2
42 Příspěvky
registrován: 01.01.1970
0 0
14.04.2014 - 10:41 odpovědět 
Po 2 leté pauze jsem se vrátil do koloběhu F1, mírná nervozita byla znát, sice trať jsem znal, jak své boty, i měl na trénovano, ale po spojení sk. sem nechtěl nějak udělat chybu. Při nájezdu ze zahřívacího kola na startovní rošt, jsem bohužel špatně odhadl svoje místo a musel se vracet, nevšiml jsem si, že mám zařazený 1. stupeň a bohužel při posledních červených světlech jsem se lehce pohnul a dostal od hry stop and go, které jsem si odbyl hned v dalším kole a jel spíš závod vabang, abych si vyzkoušel co vše vydrží pneu atd, takže jsem to bral spíš pro mě seznámení s formulí s plným palivem v závodě. Nasadil jsem hard pneu a začala stíhací jízda, sice už mi pneumatiky v 19 kole hodně odešli, ale chtěl jsem počkat kdy půjde Petr Zámečník do boxů protože od startu s 30s ztrátou se mi do 19 kola podařilo stáhnout na 8s. Jenže mi v 20 kole svítila levá zadní červená amused takže jsem musel o kolo dřív než on zajel do boxů a dojel jsem Petra nějak kolem 25 kola, stím, že jsem musel pouštět jezdce o kolo zpět. Petr Z. měl se mnou čisté souboje a škoda, že mu to ujelo na začátku sektoru č.2 a mohli jsme svádět dál souboje o 12 místo. Tenhle závod jsem si užíval i když jsem spíš jel na nebodovaných místech a kupodivu i nový letošní mód mi sedl. Gratuluji vítězi a v Shanghai už pojedu Q na 100% výkonu.

Petr Milev Člen klanu
Pilot GP2
48 Příspěvky
registrován: 13.11.2011
0 0
14.04.2014 - 12:57 odpovědět 
V kvalifikaci jsem kvůli provozu zajel nerychlejší kolo až šesté, nebylo úplně čisté, ale na třetí místo stačilo. I kdybych jej zajel líp, hranici 1:30 bych stejně neatakoval, takže druhá řada na startu.

Po startu jsem šel za Michala na odstup něco pod dvě sekundy a opravdu celý závod odstup kolísal mezi 1.7 až 3 sec. Ještě jsem nekoukal na záznam, tak nevím, co se dělo okolo Vladka, ale podívám se. Ač jsem se snažil, jak to šlo, Michal jel naprosto bezchybně, ani občasný provoz, ani pity nic nezměnily. V závěru jsem na nasyslené (ten výraz se mi hodně líbí :-) palivo zkusil boost 2, ale ani to nepomohlo, k žádnému souboji už nedošlo. Nechtěl jsem riskovat, abych nezopakoval chybu z Malajsie, což by mě mohlo opět mrzet. Byl z toho jen FastestLap, taky můj první. Ale i tak jsem si závod užil, Michala jsem po celou hodinu nutil neztratit koncentraci a za stříbro jsem velmi rád. Gratuluji Michalovi k prvému letošnímu zlatu a všem díky za závod. Pouštění o kolo u mě v pohodě.

PP_GDPR Člen klanu
Hlavní manažer týmu F1
367 Příspěvky
registrován: 23.09.2012
0 0
14.04.2014 - 13:40 odpovědět 
Po prvních třech hrozných závodech sezony jsem se rozhodl na Bahrajn totálně překopat přípravu. A konečně se mi povedlo zajet dobrý závod.

V kvalifikaci jsem bohužel nedokázal zajet své ideální kolo a bohužel jsem zajel o 0,6s pomaleji. Chtěl jsem se probojovat do 2. řady na stratu což se nepovedlo, ale poprvé v lize jsem v přípravě neztrácel na prvního více než vteřinu což je pro mě velký úspěch. Nakonec můj čas stačil jen na 6. místo a ja naprosto nechápu P. Jirocha - malo treninku (aspoň online) a pak zajede takovej čas.... prostě třída... ale štve mě amused amused amused

Start závodu se mi nepovedl, ale i tak jsem jen zíral jak se Federico na Lotusu okolo mě prohnal. smiling Po první zatáčce jsem si krásně zabojoval s P. Jirochem, v průběhu prvního kola jsem se dotahl na V. Nesvadbu, který se snažil někoho předjet, ale asi se moc nekoukal za sebe a stočil to do mě a došlo ke kontaktu a tak jsem musel ubrat a P. Jiroch toho využil a ja ztratil pozici. Pak jsem byl překvapen brzkým bržděním jezdců a zablokoval jsem si kola a další ztráta - došlo ke kontaktu s Petrovým Lotusem za co se mu omlouvám. Po pár kolech se mi povedlo dojet J. Krále, ale předjet Pepu byl docela oříšek a naše souboje byly naprosto famozní. Jen jsem kvůli tomu ztrácel moře času. Nakonec se mi podařilo Pepu udolat sice jsem nedřív vyrobil hrubku já a ztratil 3s ale pak mi to Josef "sportovně vrátil" a taky se vyjel podívat na poušť. Tím, že jsme bojovali tak jsme ztratili více než 6s na dalšího jezdce. Měl jsem připravenou strategii na 1 pit a to na měkkých pneu. Vyždímal jsem z nich co šlo a k pitu jsem zajel v 16. kole. Po návratu na trať jsem ztrácel přes 6s na J. Vitvara, které jsem v následujících osmi kolech podařilo sjet a začal boj na život a na smrt. amused Neustale souboje znásobilo ještě to, že jsme se v tu chvíli nacházeli na třetím místě. S Honzou jsem bojoval až do konce závodu a v průběhu toho se k nám "přimotali" ještě Federico a Martin, který nám na konci "ukradl" stupně vítězů. smiling Na konci závodu jsem dojížděl už jen na ráfcích a po kontaktu s Honzou V. mi přední kolo kleslo z 34% na 18% a to už jsem radši zvolnil a dojel si pro nejlepší výsledek v kariéře.

Celkově jsem se závodem velmi spokojen a být 5 kol před koncem závodu na bedně je super pocit. A dává mi to sílu a elán do dalšího tréninku.


Pokud se podívám na ligu jako celek, tak je jasné, že Michal, Petr M. a Vladko jsou vepředu, ale zdá se mi, že se k nim zbytek pole pomalu dotahuje smiling Například loni v Suzuce musel A. Danda na penalizaci a pořád dojel třetí. A troufám si říct, že například Martin je schopen této chyby využít a dojet na bedně smiling


Pilot GP2
61 Příspěvky
registrován: 01.01.1970
0 0
14.04.2014 - 18:11 odpovědět 
Wow, to byl závod. Bahrajn patří mezi mé oblíbené okruhy - má dobré tempo a je tu spoustu míst, kde se dá předjíždět. Kvůli nedostatku času jsem stihl natrénovat jen asi 16 kol. 8 kol s plnou a pár kol s polovinou nádrže.

Kvalda:

Podařilo se mi v prvním stintu zajet velmi dobré kolo. Trochu se mi povedlo vyvézt za jednou Force Indií. V druhém stintu jsem chtěl na to zatlačit a zkusit zabojovat o druhou řadu, která byla kousek. Tady se možná projevil nedostatek tréninku a v obou kolech jsem to zdojil a kola zabalil. I tak 5. místo bylo super.

Race:

Start se mi celkem povedl, bleskovou reakci měl kolega Federico, který se na mě tlačil. Podařilo se mi na brzdách dostat před Vladka, ale ten mě v první zatáčce trochu odclonil a já ztratil další pozice. Poté jsem svedl velmi pěkný souboj s Peťanem Paláskem, který mě na konci 2. sektoru naboural a poškodil mi auto. Auto se poté chovalo trochu divně - v pomalých zatáčkách nedotáčivé a v rychlých přetáčivé. Nic se neděje, to jsou závody a souboj jsem si užil. :-)

Pak se mi podařilo dotáhnout na Honzu Vitvara s Vladkem. Povedl se mi velmi pěkný manévr na Honzu, který mě tam asi nečekal a v nájezdu do první zatáčky jsem dal i Vladka. Vladko mi pak několika útoky chtěl předjetí vrátit, ale podařilo se mi pozici ubránit až do prvních zastávek, kde mě Vladko podsekl.

Bylo jasné, že na správných gumách bude Vladko rychlejší a postupně mi ujížděl. Poté došlo ke kolizi mezi ním a Martinem Adamcem a najednou jsem byl zpátky v boji o 3. místo! Vladko přišel o křídlo a já poté předjel i Martina po jeho chybě. Přišly druhé zastávky a povedlo se mi Martina pokrýt, ale pak začalo peklo. :-D

Martinova Force India neustále vysela na mém zadním křídle a několik útoků jsem s vypětím všech sil ustál. Pak jsem bohužel vyjel v zatáčce 2 na obrubník, který mě kopl do bariéry a bylo po souboji o třetí místo. Po výměně křídla jsem se vrátil před Pepou Králem a díky čerstvým gumám jsem se před ním udržel.

Dost mě boj o bednu překvapil, ale musím uznat že Martin byl fakt lepší a asi by mě stejně dal. Navíc se do souboje potom přimotali kluci, kteří jeli na 1 pit. Je super, že se strategie takto sešly! Tak to má bejt! Najednou o bednu bojovalo v jednu chvíli asi 5 jezdců!!! Je super, že se toto při ladění módu povedlo a jsou možné obě strategie.

Celkově se mi líbí vyrovnanost středu pole. Od 4. do 10. místa to jsou vždy těsné kvaldy i souboje a pro mě je to jedna z největších motivací tu i přes nedostatek času jezdit :-). Navíc si myslím, že pomalu se přibližujeme i těm třem nejlepším vepředu. Stačí malé zaváhání (viz Vladko) a už jsou jezdci ze středu pole schopni bojovat o bednu. Dřív bylo jedno, zda někdo z předních jezdců dostal pentli, prostě nás všechny předjel a dojel 4. Teď už to tak jednoduché není.

Ahoj v Číně, jen se předem omlouvám z Barcelony, tu nejspíš nepojedu. :-)


Martin Adamec Člen klanu
Technický vedoucí
175 Příspěvky
registrován: 01.10.2011
0 0
14.04.2014 - 20:59 odpovědět 
Ze závodu jsem měl trochu obavy, jelikož muj čas v trenincích stačil jen na 8.místo a ještě jsem ho nedokázal zajíždět pravidelně.

Kavlifikace se mi vydařila víc než skvěle, při druhém pokusu jsem i přez pár malých chyb zajel čas o více než 0,4s rychleji než v treninku a obsadil jsem 4-tou pozici na startu.

Do závodu se mi podařilo odstartovat celkem dobře a díky horšímu startu Vladka jsem se před něj v 1. zatáčce dostal i když v ní bylo dost těsno. V třetí zatáčce mě předjel Federico kterého jsem se držel a bojoval jsem s nim snad každou druhou zatáčku asi 6kol, než udělal chybu a ja se dostal v poklidu na třetí pozici. Michal a Peta Milev mi neujížděly moc rychle, ale i tak mi dávaly 0,5s na kolo. Z mnou asi 4s kroužil Petr Jiroch tak jsem nemohl nechat nic náhodě a snažil jsem se před boxy najet co největší náskok. v 15kole jsem zamířil do boxů a po vyjetí jsem měl za sebou nečekaně Vladka Nesvadbu asi 5s, což mě dost zneklidnilo, protože Vladko patří k nejrychlejším jezdcům na trati a v soubojích je nekompromisní, tvtrdý, ale co jsem se zatím přesvědčil, tak i férový. Měl jsem před sebou ještě Petu Palaska a Honzu Vitvara kteří ještě nebyly v boxech a měli sjete pneumatiky, nedělalo mi problem se před kluky dostat. Od 17. do 23.kola jsem držel Vlada za sebou s odstupem cca 3s a v 23kole jsem udělal chybu, dostal jsem smyk, a nechtěně jsem zařadil neutral, když jsem to zjistil zařadil jsem 1, kola se mi protočila, šel jsem do maleho smyku, ale naneštěstí do cesty Vladka, který neměl sebemenší šanci srážce zabránit, a utrhl si o mě přední křídlo. Po srážce jsem měl nestabilní auto, tak jsem raději zajel do boxů. V 27kole jsem se dostal za Petu Jirocha a čekal mě souboj o 6-tou příčku. Nato jak rychle jsem dojel Petu Jirocha tak se nedal moc lehce předjet a svedly jsem pěkné soboje, než Peta udělal chybu a se smykem mi přepustil svou 6-tou pozici. 6kol před cílem jsem dojel bojující dvojci, jedoucí na jeden pit, Peťu Palaska a Honzu Vitvara. Souboje s nimi jsem si skvěle užil, měl jsem pár momentů kdy jsem probrzdil, ale kluci se chovaly jako naprostí profesionálové, nechali mi prostor a pak mě s radostí opět předjely. Nakonec jsem po dlouhých soubojích kolo na kolo oba překonal a vybojoval si první bednu, a tedy třetí místo.

Moc mě mrzí nehoda s Vladkem a jsem ochoten přijmout jakýkoliv trest. Vladko promiň. Na kluky vpředu jsem neměl ani za mák, a v třetim stintu mi ujížděly tempem 2s/kolo. Chtěl bych poděkovat klukům za krásné souboje, a moc jsem si je užil

Jaroslav Novák Člen klanu
Pilot F1
98 Příspěvky
registrován: 29.09.2011
0 0
16.04.2014 - 08:20 odpovědět 
Ahoj ze závodu jsem moc zklamanej,protože jsem nezvolil dobrou strategii.V kvalifikaci jsem udělal několik chyb a to mě stálo lepší místo na startu.V závodě jsem jel na dvě zastávky a to dvakrát hardy a na konec softy.Start mě docela vyšel ale hned v první zatáčce jsem dostal ránu ze zadu.Nechápu některý mě říkáte že brzdim brzy,ale Michal mě říkal když na mě koukal,že pozdě.Proto jsem začal brzdit o trochu dříve a jinak a hned jsem se zlepšil o hodně a zajel čas srovnatelný s ostatníma klukama.Tak nevím.Do poslední chvíle jsem bojoval o desáté a skoro i deváté místo,ale bohužel jsem nezvládl zatáčku kdy jsem dojel Péťu Koláře a přetočil jsem se.Všem vítězům a těm co dojeli tenhle hodně dlouhý závod gratuluju a přeju všem hodně úspěchů do dalších závodů.A ještě se chci zeptat Vládi Supse jak si užil závod při normálním pohledu z formule.Jarda.

Seřadit:     printview


Než začneš odpovídat musíš se zaregistrovat!

registrace
přihlášení

Předzávodní info

Další závody

.: 5.5. 19:00 VC Saudské Arabie, 38 kol
.: 12.5. 20:00 Sprint Imola 17, 24 kol
.: 19.5. 20:00 VC Imoly, 47 kol
.: 26.5. 20:00 Sprint Monako 20, 29 kol
.: 2.6. 20:00 VC Monaka, 58 kol
.: 9.6. 20:00 Sprint Kanada 18, 26 kol
.: 16.6. 20:00 VC Kanady, 53 kol

Shoutbox


Anketa

anketa není aktivní

ukázat ankety

Teamspeak




Akce partnerů

Sponzoři

Pepa_MOTOLevne-okapy.cz