Seřadit:      1 2 3 4  » printview
Autor: Zpráva:
1. Michal GDPR Člen klanu
Hlavní manažer týmu F1
605 Příspěvky
registrován: 18.12.2006
0 0
01.02.2015 - 22:52 odpovědět 
Protože ladím aktuální mód tak jsem se na závod nepřipravil a nečekal jsem zázraky.
První část kvaldy docela dobrý, ale protože jsem ztrácel zkusil na druhou udělat nějaké změny, ale byl jsem ještě o víc jak sekundu pomalejší než na původním nastavení.

První závod dobrý ale na první dva jsem neměl šanci. Když uplynul čas závodu, tak jsem měl za to, že dojedu do cíle, ale neuvědomil jsem si, že Zdeněk stihnul najet ještě do dalšího kola. Takže jsem dal za cílem escape a až poté si uvědomil, že závod ještě není dojet.

Do druhé závodu jsem udělal opačné změny a kupodivu to fungovalo mnohem lépe. Chvíli jsem se trápil za Milanem a toho využil Zdeněk a předjel nás oba. Pak jsem ale kupodivu držel tempo Zdeňka i když zezadu tlačil nepříjemný Vladko.

Nepříjemný říkám proto, že Vladka znám, že útočí na brzdy i když je před zatáčkou za mnou, proto musím hodně koukat do zrcátek. Bohužel mód je dělaný tak, že přední křídlo dokáže poškodit záď vozu a to tak, že je vůz je poté sotva ovladatelný. Už jsem si to zažil v Kanadě, kde mi Vladko nejdříve obouchal záď a pak mě v poklidu objel a ujel mi, protože jsem musel výrazně zpomalit a i tak jezdil často mimo trať. Naprosto stejně jsem dopadl i ve posledním závodě, kde podle mě, zase nesmyslně šel Vladko do souboje na brzdy do nejpomalejší šikany, aniž by byl aspoň z části na mé úrovni, ale prostě tam strčí předek a ono to už nějak dopadne. I když neříkám, že to byla nějaká rána, ale po otření se mi rozsvítilo poškození v pravém zadním rohu. Takže jsem opět ztratil přítlak na zadku a pak už jsem jel tempo sotva středu pole, přestože do té doby jsem držel i Zdeňka. Ostatně oprava 19 sec. v boxech je taky prima ... I když to bylo po boxech lepší, tak už to nebylo jako s nepoškozeným vozem ze začátku závodu.
Vladko mi doporučil, aby ch se podíval na záznam, než začnu soudit. Tak jsem se podíval a musím uznat, že jsem se nemýlil. Útočíš na brzdy, i když si před zatáčkou o několik metrů za mnou natož z části vedle mne. Já nemůžu čekat v každé zatáčce, že se tam nacpeš a pak ty nemůžeš dotočit a s odrazem či kontaktem asi počítáš. Chápu, že chceš dopředu, ale v plecháčích nemají takové souboje takový dopad na poškození a tohle jsou hodně citlivé monoposty. To ti mám uhýbat, abych měl šanci dojet bez trápení s poškozeným vozem? OK, takže od příště bez rukavic, taky dokážu být prase.

Gratuluji Zdeňkovi a Petrovi k bedně.

Pilot motokáry
23 Příspěvky
registrován: 01.01.1970
0 0
02.02.2015 - 02:33 odpovědět 
Víš Michale napíšu Ti to upřímně - mám to tak ve zvyku. Hlavně, že se máš jako vždy na co vymluvit. .-)...Koukal jsi na ten replay jo? Teď přesně nevím jakou situaci Ti stálo za to,takto obsáhle popsat jestli první bo to šesté kolo, kdy jsem Tě po neuvěřitelné obraně z Tvé strany ála Senna předjel? No Ty by jsi mi to zavřel všude jako vždy,ono Michale Tebe předjet je jako postavit nůž na hrot,lepší trochu bodnout,aspoň na těchto tratích. Nebo o tom prvním kole co jsi nevydržel a doplatil jsi na to co jsi právě tak hezky napsal? To bych zase mohl vyčítat já Tobě, že jsi v prvním kole ačkoliv jsi měl spoustu času šel po Milanovi jak slepice po flusu a já měl poškozený předek hm? Když mi to zakápneš v šikaně.Taky mi to nejelo jak jsem si představoval a říkám něco? Tak zase vychladni, nejde o nic a klidně si ty rukavice neber. Navíc já nic necítil a ani nezaznamenal jak v replayi tak závodě co se týče toho "kontaktu".....a ještě bych dodal Miki, že jsi se nedržel Zdeňka,ale Zdeněk si držel Tebe. Šetřil a až když jsem Tě konečně předjel tak Zdenda spustil víš?
Děkuji za výborný duel Zdeňku...škoda toho nájezdu do boxu. Já právě neopravoval a natankoval jsem víc, než jsem chtěl, ale dojelo to s praštěným předkem a s 40L paliva xD. A jistě si se všimnul, že tam byla snaha na Tebe počkat :-)....

Hezký týden přeji.....


1. Michal GDPR Člen klanu
Hlavní manažer týmu F1
605 Příspěvky
registrován: 18.12.2006
0 0
02.02.2015 - 10:34 odpovědět 
čti více Vladko Nesvadba napsáno:


V tom prvním kole jsem se leknul Milana, poté co on udělal chybu a reagoval jsem to tvrdším zabrzděním, které mě trochu rozhodilo. Ano byla to moje chyba, tu může udělat každý a měl jsem projet tu šikanu asi taky rovně, než se do ní dorovnávat.

Co se týče poškození, tak se samozřejmě bavím o tom šestém kole, kdy ti došla trpělivost a šel si na brzdy do té nejpomalejší šikany ve druhém sektoru. V té předposlední to taky bylo hodně optimistický, protože si byl před zatáčkou celým vozem až za mým zadním křídlem a já prostě mimo stopy jezdit nebudu, když si za mnou a ne vedlě mě. Takže si mě s ní vytlačil pomocí svého vozu, což mi taky nepřijde košér. Jsem si vědom, že si byl rychlejší a nepíšu to proto, abych si dělal nějaké alibi, proč jsem byl pomalý, ale píšu to proto, že si mi nelíbí tvé "předjížděcí" manévry, které málokdy skončí bez toho, abych neměl poškozený vůz. Jseš určitě skvělý jezdec, o tom nemám pochyb, ale podle mě ti chybí trpělivost a třikrát za sebou, kdy si byl těsně za mnou v závodech 94´ , to skončilo mým poškozením na zádi vozu, s kterým se fakt nedá rychle jet, o dlouhé opravě, které jsem si včera opět užil, v boxech nemluvě. Vím, že to není jednoduchý předjet, protože na rovinkách to v tomhle módu moc nejde a na Hungaroringu obzvlášť, ale tím, že ztratíš trpělivost, tak to končí takhle. Nechápu co bylo špatného na mé obraně, asi to že jsem ti neuhnul ?

Možná máš na věc svůj pohled, ale chci tě upozornit, že v létě v pokačování 94´ k tomu budu přistupovat podobně pokud budeš ty před mnou. Mě taky došla trpělivost s tvou agresivitou, podle mě je to přes čáru. Tak si dobře seřiď zrcátka, přitáhni si pásy a připrav se na trochu delší zastávky v boxech, budeš to potřebovat :-)

Pilot motokáry
23 Příspěvky
registrován: 01.01.1970
0 0
02.02.2015 - 11:29 odpovědět 
Jsi snad ze mě děláš asi jenom legraci viď,jaký košér? V té předposlední (podle tebe optimistický,ale)....jsi mě zavřel ačkoliv jsem byl před zatáčkou před tebou! A v té vracečce si doplatil na to samé! Byl jsem na obrubníku,nijak jsem tě neohrozil. Bylo jasné, že tam do tebe půjdu a ty uděláš co? Zavřeš to tam. Víš chce to koukat i z pohledů ostatních, né jen sebe což začínáš zase přehánět poslední roky ty! Ty všechno, ostatní potrestat! Znáš mě a víš, že se se mnou dá závodit a když se něco stane tak přiznám svojí chybu a omluvím se, ale v tomto případě jsi myslím, že nejsi v právu. Omlouvat se rozhodně nebudu, protože jsi nejsem vědom nějakého prohřešku, to, že jsi mě tam zavřel kvůli tomu, že jsi se prostě nemohl smířit s tím, že jsi pomalejší a poškodil si se, za to já nemůžu. A jakmile mě začne někdo takto urputně a agresivně zdržovat, tak většinou urputně a agresivně útočím!! Ty ne?....no jsme jak dva kohouti (prasátka,jak mě nazval Michal) na stejnym písečku to musí rozsoudit třetí osoba. Zdeňku?......Myslím, že tuto neděli, kdo měl špatně naštelované zrcátka a pásy si byl ty Michale!

1. Michal GDPR Člen klanu
Hlavní manažer týmu F1
605 Příspěvky
registrován: 18.12.2006
0 0
02.02.2015 - 13:22 odpovědět 
čti více Vladko Nesvadba napsáno:


Tak ještě jednou. Před zatáčkou než jsme oba začali brzdit, tak si byl v obou případech za mnou, tedy nebyl si ani předním křídlem na úrovni mého zadního křídla, ale nějaký metr za mnou. Klidně doložím fotkami. Já zatáčím a najednou se mi objeví tvůj čumák v optimální stopě a ty očekáváš, že zabrzdím a pustím tě ? Zvláště když v nejpomalejší šikaně existuje pouze jedna velmi úzká ideální stopa, kde si musíš najet co nejvíce vpravo do další části šikany, jinak se nevytočíš. Já v další části, narozdíl od tebe, neumím zatáčet do pravého resp. levého úhlu. Podívám se na záznam ještě jednou ale minimálně v druhém případě si měl použil jako svodidlo od kterého se dotočíš, protože když jdeš na brzdy o 10-20 metrů později, aby si tím kompenzoval ztrátu 5-6 metrů (při délce vozu cca. 4 metry) , kterou máš před zahájením brzdění a to z neoptimálního nájezdu (na vnitřku) , tak je jasné, že se na še dráhy přetnou. Ale je mi jasné, že ty to nepochopíš dokud ti to párkrát neudělám taky.
Já jsem tě někdy blokoval ? Co si vzpomínám, tak jednou jsem jel na vnitřek už na začátku rovinky a pak už jsem jel jen v optimální stopě. Na to abych jel na tebe skutečnou defenzívu, tak na to jsem neměl dost pevné auto, což je před tebou sakra potřeba.
Nepochybuji, že by si mne dřív či později předjel, ale tvůj styl jak se dostáváš před soupeře je pro mě prostě neakceptovatelný. Chápu, že si nechceš nechat ujet Zdeňka, ale to ještě neznamená, že ti mám uhýbat. Pokud to nepochopíš, tak to musíš zažít na vlastní kůži. Ty to pošleš do již zatáčejícho vozu, odrazíš se od něj do směru jízdy a když to nevyjde, tak to uděláš o pár zatáček později znovu. To co předvádíš není předjíždění ale odrážení od vozů, kteří ti neuhnou !!!

Apropos, už asi tuším, kde jsem měl včera hlavní problém v nastavení. Já měl za to, že optimální teplota brzd je okolo 650° a on je to už vrchol maxima (400°- 650°), pak už brzdy vadnou. Ono totiž v současném módu je ideál 650° (400°- 900°) a nějak jsem si to chybně vsugeroval, že to platí i tady. Když jsem šel později a tvrději na brzdy, tak ty už to nepobraly a začaly klouzat. Když jsem pak po incidentu ztratil ještě trochu zadního přítlaku tak o to více šly teploty vpředu nahoru, protože zadek moc nepomohl, tak se to ještě zhoršilo a proto jsem byl citlivější na případné poškození než jiní.
Na Hockenheimu jsem jel bez poškození, Vladko nejel :-), bylo chladno a samotný profil tratě dává více času na ochlazení brzd, tedy chladilo to brzdy více než dobře a proto jsem byl více konkurenceschopný. Co si pamatuji, tak jsem měl na předku včera po incidentu k 700° a jak zjišťuji, nárust o 50° prodlužuje brzdnou dráhu o 20% !!! Takže kdykoliv jsem chtěl jet agresivněji, tak o to více jsem zahřál brzdy a pak jsem klouzal při brzdění ještě více. Přesně to vše zapadá. To samé mě asi potkalo i v Kanadě. Takže bacha na chlazení brzd, to jsem si neuvědomil. Já chladil na čtyři a protože jsem měl za to, že 650° je optimum a že jsem byl někde trochu přes jsem neřešil, protože jsem měl za to, že je to optimum. To vysvětluje i mou delší brzdnou dráhu, což tě asi nutilo chodit na brzdy později. Možná to byl i důvod, proč měl Karel podobné problémy jako já a také ztratil konkurenceschopnost poté co v minulých závodech bojoval o vítězství.
To ale nic nemění na tom, že nemůžeš jít do souboje s tím, že mi přetneš ideální dráhu, když už zatáčím. Ale vysvětluje to, proč si mohl chodit na brzdy později a nepodklouzlo ti to , narozdíl oe mne. Koukal jsem na tvůj set, který byl asi z 90% stejný jako můj, i včetně křídel, ale ty si chladil na šest, že ?

Pilot motokáry
23 Příspěvky
registrován: 01.01.1970
0 0
02.02.2015 - 16:05 odpovědět 
https://www.youtube.com/watch?v=6T85Eiz98S8

https://www.youtube.com/watch?v=XEHd_n5wfWs

Ať posoudí ostatní, prostě si mi Michale nenechal ani cm na trati. :-) A asi příště na tebe musím zamávat a být půl okruhu vedle tebe nebo já už nevim, ano nechápu tě vůbec. Je moc pěkné jak všechno umíš vysvětlit a zabývat se takovými detaily, ale tady byl jasný uplně primitivní důvod proč jsi tak nešťastný, nenechat se předjet za každou cenu. Je krasně vidět jak to tlačís pořád na mě při výjezdu. Jinak máš problém jenom ty...Se Zdendou jsem si parádně zazávodil, tímto děkuji ještě jednou!! Nevim co jsem ti teda poslal, protože já měl brzdy na 8 chlazení a je mi podezřelé, že po té ráně (jsem tě odhodil) co jsi mi nakřápl předek v prvním kole (kdy si šel netrpělivě do Milana) jsi neměl nic a po takovém pohlazení v 6.kole ti to najednou nejede...nevim no...přijde mi, že si se spíž nekoukal nejenom na brzdy, že ti hořej, ale i na poškození a přišel si na to až v 6.kole!! Nevím o co ti jde, opravdu tě nechápu. A nemám zapotřebí se nechat urážet od pana dokonalého, že jsem prase...škoda, že jsem tak línej,nemám čas a považuji to za hovadinu, jinak bych ti našel záznamy, kdy je to běžné od tebe,protože to je normální,dle tratě...jak si prosím tě představuješ předjíždění? Ono jak píšeš, že jsem za tebou, no víš většinou musí být ten co tě chce předjet právě za tebou, nemyslíš, že je to logické? Už mě to opravdu nebaví se hádat o takových pí....ách. Mě je to uplně šumák mě třeba diskvalifikuj z celého webu! :-)....zakopem to ne, bo si budem ještě dopisovat :-))....

Pilot motokáry
19 Příspěvky
registrován: 01.01.1970
0 0
02.02.2015 - 18:41 odpovědět 
Na Hungaroringu mi asi dobře sednul setup a už v tréningu to vypadalo nadějně. V kvaldě jsem si sice vyjel poleposition, ale Vladko moc neztrácel. Takže jsem věděl, že závod to bude hodně náročný. Na startu prvního závodu jsem naštěstí neztratil pozici. Vladko jezdil hned za mnou, ale pak to vypadalo, jako by udělal pár chyb, což mi umožnilo se odpoutat. Věděl jsem, jak je rychlý, takže jsem na to dupal po celou dobu. Podařilo se a první závod jsem dojel na 1.místě.
Start do druhého závodu se mi podařil velmi dobře. Měl jsem velké štěstí na situace vzniklé na trati a najednou jsem se ocitl ve vedení. Viděl jsem, že Miki má dost výrazné problémy (pravděpodobně s nastavením - jinak by určitě nemohl ztrácet takovou porci času) a Vladko za ním dost ztrácí. Pokud bych vyhrál pouze díky tomu, tak by mi to přišlo trošku líto. Proto jsem mírně zvolnil. Jakmile se Vladko dostal před Mikiho, tak jsem jel zase absolutní hranu, abych se mu odpoutal. Bohužel to nešlo, byl příliš rychlý. Párkrát na mne zaútočil, ale podařilo se mi pomocí defenzivní jízdy pozici udržet. V boxech jsem pak doplatil na problémy s tlačítkem PIT LIMITER, kdy se někdy stane, že sepne 2x. V důsledku toho jsem překročil rychlost a musel jsem si dojet pro odpykání drive through. Protože byl Vladko prakticky stejně rychlý jako já, už jsem pak neměl šanci pomýšlet na vítězství.
Z mého pohledu tedy super závod a pěkné zakončení této části sezóny. Těším se v létě na pokračování.

Pilot motokáry
19 Příspěvky
registrován: 01.01.1970
0 0
02.02.2015 - 18:57 odpovědět 
Co se týká té kolize Miki vs Vladko, tak replay jsem neviděl. Pokud se jedná o situace, které jsou vidět na videích od Vladka, tak tam bych to rozhodně tak tragicky neviděl. Rozhodně nejsem ten, kdo by měl dělat nějaké soudy. Ale pokud bych měl říci čistě svůj názor, tak bych Vladkovi vinu určitě nedával. Nepřišlo mi, že by Vladko nedobrzdil a Mikiho použil jako mantinel. Hlavně na tom prvním videu. Naopak je vidět, že v zatáčce zpomalil na menší rychlost, než měl Miki, což mu dovolovalo si stopu na vnitřku udržet. Na tom druhém videu mohl sice Vladko nechat trošku více místa na výjezdu, to samé by se ale dalo říci o Mikim v případě nájezdu. Ta kolize bok na bok mi nepřišla nijak velká. Mě osobně to přijde spíše jako race incident a nehrotil bych to. Byla by to škoda. Stanou se a určitě už mnohokrát staly mnohem horší věci.

čti více Vladko Nesvadba napsáno:

1. Michal GDPR Člen klanu
Hlavní manažer týmu F1
605 Příspěvky
registrován: 18.12.2006
0 0
02.02.2015 - 20:15 odpovědět 
čti více Vladko Nesvadba napsáno:


V jednom máš pravdu, díval jsem se na záznam, tentokrát i na první kolo a to poškození jsem si nejspíš přivodil už tam, protože to odpovídá jak silou tak místu poškození. Byla moje chyba, že jsem tam trochu uvíznul, ale když tak koukám na tebe, tak ty si mě vlastně kopíroval, když si taky neudržel ideální stopu. Já jsem si v té chvíli myslel, že jsem dostal kopanec při prokluzu kol, když jsem přidal na plynu, takže jsem ani poškození nesledoval. Samozřejmě to beru jako nezaviněnou nehodu i když se nejspíš podepsala na zbytku mého závodu. Překvapilo mne totiž jak jsem poměrně v pohodě držel tempo Zdeňka a až po předjetí tebou jsem byl najednou pomalý a i Zdeněk mi začal ujíždět. Potom co napsal Zdeněk tak mi dochází, že já byl pomalý už od prvního kola, ale jen Zdenda na to ještě netlačil. Takže za tvou polehčující okolnost beru, že si mi nezničil auto v šestém kole ale už v prvním, kdy si za to nemohl.

Nicméně ty tvé manévry, kde útočíš z pozice, kde pokud ti vyloženě neuhnu, tak musí skončit kontaktem, prostě neberu. Pokud je tohle normální, tak si z toho vezmu ponaučení a budu stejně agresivní i já i s případným tvým poškozením taky lámat hlavu nebudu. Do teď jsem měl za to, že pokud chci někoho předjet, tak musím respektovat jeho dráhu a udělat to tak, abych ho nepoškodil i za cenu, že se za ním nějakou dobu zdržím.

1. Michal GDPR Člen klanu
Hlavní manažer týmu F1
605 Příspěvky
registrován: 18.12.2006
0 0
03.02.2015 - 01:50 odpovědět 
čti více Michal Brezina napsáno:


Tak jsem zjistil hlavní důvod své nekonkurence-schopnosti na Hungaroringu. Krom brzd to byla ještě jedna položka a to byly křídla. Ne, že by mě nenapadlo jet na větší křídla ale netušil jsem, že maximálka na rovince při 30/30 je stejná jako při 40/40. Protože jsem měl málo času na přípravu, tak jsem si zkontroloval maximálku Zdeňka, byla kolem 288 a protože odpovídala mé, tak jsem se mylně domníval, že ty křídla kolem 30 budou nejspíše ideální. Ostatně křídla 32/30 mi poslal i Vladko, není nad takovou výpomoc ..., už ti věřím, že si na tom jel ... No ideální ty křídla rozhodně nebyly, protože dnes na stejném setu jen s maximálními křídly a upravenou převodovkou 1:23,0 hned ve třetím kole bez tréninku !!! Pak jsem zkusil pár změn ale ty už nebyly k dobru a pár desetin jsem ztrácel.

Seřadit:      1 2 3 4  » printview


Než začneš odpovídat musíš se zaregistrovat!

registrace
přihlášení

Předzávodní info

Další závody

.: 5.5. 19:00 VC Saudské Arabie, 38 kol
.: 12.5. 20:00 Sprint Imola 17, 24 kol
.: 19.5. 20:00 VC Imoly, 47 kol
.: 26.5. 20:00 Sprint Monako 20, 29 kol
.: 2.6. 20:00 VC Monaka, 58 kol
.: 9.6. 20:00 Sprint Kanada 18, 26 kol
.: 16.6. 20:00 VC Kanady, 53 kol

Shoutbox


Anketa

anketa není aktivní

ukázat ankety

Teamspeak




Akce partnerů

Sponzoři

Pepa_MOTOLevne-okapy.cz