Fórum zpráv   >>   Archiv   >>   Archiv (Vyjádření jezdců před a po závodě )

SIlverstone F1A 15J

Seřadit:     printview
Autor: Zpráva:
Pilot F1
109 Příspěvky
registrován: 01.01.1970
0 0
22.02.2015 - 23:10 odpovědět 
Tento závod som bral po testoch ako jasnú vec, že idem si po tretie miesto, nebudeme si klamať do očí.

Kvalifikácia: Tá vyšla nad očakávania. Nečakal som druhé miesto, nanajvyš 4., lebo mi moc nesedel setup po pauze. Preto som ho musel pred kvalifikáciou upraviť a podarilo sa mi s ním zžiť. To, že som prehral len o 2 tisíciny kvalifikačný suboj ma pozitívne prekvapilo. Nebol som nespokojný, bral som to ako veleúspech a že asi Michal nešiel úplne na plno. Prekvapila ma i Palaskova... "pomalosť", keď v testoch mal jednoznačne lepší čas, ako ja.

Závod: Očakával som, že jazdci budú mať pomalšiu reakciu na štart. Mal som ale problém, že na semafory som vôbec nevidel, tak som musel štartovať na klaksón. Reakcia nebola najlepšia, ale mal som šťastie, že ostatným nezopla najlepšie spojka. Tak som sa prepracoval na prvé miesto, ktoré som si musel strážiť jak suvenír v podobe nohavičiek nejakej krásnej slávnej slečny (smiech). Vedel som, že pneumatiky mi možno dlhšie vydržia, čo sa i potvrdilo, mojim neskorším boxom, ale nečakal som, že Michal bude tak blízko. Musel som cúvnuť a zaradiť sa nedobrovoľne na druhé miesto. V tom momente už som mal čierne myšlienky, že OK, nebud naivný, toto je jednoducho už prehrané, že Michal ti utečie. TO asi tak trvalo 3 zákruty, ale povedal som si, že z Boja sa neuteká, boost 3 nahodiť a predbehnúť čo najskôr. Po pár súbojoch o 2 kolá som sa dostal na vnútro lepším výjazdom z T2. Ako mohol by som použiť i mojho obľúbenca slová, ale bral som to ako závodný incident. Fakt ma nemusel vidieť, že som sa tam dostal, preto som to ani vyšetrovať nechcel. Síce som si ponadával za volantom, ale to je tak, keď sa jazdí na hrane. V tom momente som zbadal "v" od Michala, tak som sa chcel informovať, na čo som stropil chybu v zákrute Copse. Naštastie ma to pozíciu nestálo. Potom už prišiel len jeden moment, ktorý ma zneistil a to bolo obiehanie Mileva. Nevedel som jak dlho sa za ním zdržím a jak dlho sa za ním zdrží Michal. Naštastie v zákrute Woodcote som našiel miesto na Vonkajšku. Potom som mohol ísť ako tak spanilú jazdu s myslením na pneumatiky a krytím Michalovej stratégie +1 kolo. A tak som si vlastne prišiel k tomuto nečakanému víťazstvu. Nečakal som to ani trošku.

I tak ale nie som spokojný s modom. Je to len o tlačení na pilu a nič iné. Možno trošku setup poladiť a idete. I keď súboj bol super, závod som si neužil, len výsledok. Preto som sa rozhodol ešte zotrvať na lige ďalej, či sa môj postoj voči modu nezmení počas testovania na Nemecko. Preto nemôžem napísať svoje tradičné Ad Revidendum.

Gratulujem taktiež Andrejovy Marečákovy, ako kolegovy zo Slovenska, že skončil na 3. mieste. Odjazdil fantastický závod, len škoda, že nás v predu nepotrápil. Bola by to možno väčšia sranda. smiling

1. Michal GDPR Člen klanu
Hlavní manažer týmu F1
605 Příspěvky
registrován: 18.12.2006
0 0
23.02.2015 - 00:59 odpovědět 
Před kvalifikací jsem byl trochu frustrovaný, že jsem nepokořil 1:32 což se v posledních trénincích dařilo takřka pravidelně byť jsem se spíš soustředil na nastavení pro závod a výdrž gum. Andrej zajel v druhém stintu rychlý čas a bylo těžké tento čas překonat. Ale první měřené kolo druhého stintu se docela povedlo a byť těsně tak stačilo na pole position. Bohužel kolega se nestihnul rozjezdit, což se podepsalo na jeho podprůměrné pozici pro start závodu.

Start se mi moc nepovedl, protože opět mám problém s propadem otáček a pak dlouhou pauzou než jde motor do otáček. Ztratil jsem tak vedení a tak trochu i tempo, protože jsme jezdili v průměru o sekundu pomaleji než se dalo jet. Bohužel se mi dlouho nedařilo zavěsit se před nejdelší rovinkou těsně za Andreje, abych mohl zaútočit. Párkrát jsem sice šanci měl, ale raději jsem se stáhnul, než riskoval kolizi. Když už se to povedlo, tak mi to Andrej hned vrátil, nehledě na riziko srážky, protože bylo jasné, že skončí v mé stopě, tak jsem raději uhnul. Říkal jsem si tedy, že raději pošetřím trochu paliva pro další průběh a zkusím to přes boxy, kdy budu mít výhodu jednoho kola na čerstvých gumách. To se těsně povedlo, ale Andrej se pořád držel v závěsu a mě se už s trochu lehčím autem nedařilo ujet. Musel jsem jet trochu defenzivněji a tak trochu jsem tím i ztrácel tempo a možnost ujet. Pak přišel náš vzájemný kontakt, kdy jsem před nájezdem do šikany čekal, že mě Andrej nechá najet aspoň na střed, ale ten zůstal na středu a výsledkem bylo, že jsme se střetli koly, což mě dostalo do smyku. Bohužel mě to stálo pozici i nějakou tu menší ztrátu. Doufal jsem, že Andreje dřív či později zase dojedu, ale Andrej byl naopak od půlky závodu o nějakou tu desetinku v průměru rychlejší.

No i prohrávat se musí umět, takže ačkoliv Andreje, pro ty jeho neustálé falešné kecy, nemůžu vystát, tak jezdecky ho musím pochválit a vítězství si určitě zasloužil. I když jsem jel vcelku slušně, tak prostě Andrej odvedl tentokrát lepší práci. Ponaučení si z toho beru takové, že se musím před závodem déle rozjezdit, protože mi to už trochu déle trvá, než se dostanu do tempa.

Ostatní jsem tentokrát moc nevnímal, protože jsem se musel hodně soustředit na svou jízdu. Jen můžu poděkovat, že těch pár předjetí o kolo, proběhlo zcela bez problému.
Kolegovi se výsledkově moc nezadařilo, což je určitě škoda, neboť v trénincích vypadal, že pojede spíš o vítězství než o body. Ale v záznamu jsem viděl, že měl nějakou větší kolizi, takže i tam asi něco ztratil. Určitě překvapil nový jezdec Andrej M., ale z druhé strany jsem to od něj čekal, protože to jinak žádný začátečník určitě není. Nezklamal ani Petr Milev, který jako vždy umí spíš v závodě než v kvalifikaci. Vladkovi asi bude asi chvíli trvat než najde styl a nastavení pro nový mód, ale nemám obavy, že se přidá do soubojů o vítězství, protože to tak u něj je skoro každou sezónu. Marek má taky svou výkonnost ale zbytečně to podělal.

Taky chci poděkovat Jirkovi, že nám odpískal další závod a taky, že se po dlouhé době nemuselo startovat za SC i když tentokráte by se mi to moc hodilo. :-)

Andrej Marečák Člen klanu
Technický vedoucí
230 Příspěvky
registrován: 06.02.2015
0 0
23.02.2015 - 08:51 odpovědět 
Kvalifikácia mi nevyšla podľa mojich predstáv, urobil som veľké chyby v stratégii, kedy som musel 2x zrušiť rýchle kolo kvôli nedostatku paliva v nádrži na dojazdové kolo. Výsledkom bolo 4. miesto. Tak či onak, v kvalifikácii som na lepšie ako 3. miesto nemal, takže to nebolo až také strašné.

Ani štart sa nevydaril, kvôli virtuálnym zrkadlám som nevidel na semafor a radšej som počkal kým uvidím pohyb ostatných ako riskovať uliaty štart. Všetko sa to udialo tak rýchlo, že ma ani nenapadlo si tie zrkadlá nachvíľu vypnúť. Bola to trochu škoda, pretože na štarte som si veril. Prepadol som sa až na 8. miesto. Prvé kola som sa hľadal, nechcel som zbytočne tlačiť, pretože po tých chybách som sa necítil úplne vo svojej koži. Postupne som sa predieral poľom, aj keď som pri tom minul oveľa viacej paliva, ako som chcel. Po prvých zastávkach som sa usadil na treťom mieste, v blízkosti bol najmä Petr Milev, ktorý šiel inou stratégiou a bol pre mňa najväčšou hrozbou zozadu. V druhom stinte sa ma neuveriteľným spôsobom dokázal držať aj na tvrdšej sade pneumatík, takže moje obavy o 3. miesto každým kolom stúpali. Je pravda, že som musel šetriť palivo, ale myslím, že šetril aj on. Postupne som však aj vplyvom čerstvejších gúm dokázal získať rozhodujúci náskok. V poslednom stinte bol síce predomnou, no veľmi rýchlo som sa mu približoval a vedel som, že mám nato, aby som ho predbehol. Po pár neúspešných pokusoch sa mi to aj podarilo a došiel som do cieľa na skvelom treťom mieste.

Ak by som mal zhodnotiť celkový závod, užil som si ho. Najmä prvé kolá boli fantastické a zbehli veľmi rýchlo. Nakoniec sa ten nevydarený štart neprejavil na bodovom výsledku, pretože moja rýchlosť na kolegov vpredu jednoducho nestačila a skončil by som za nimi tak či onak. Takto som si aspoň zapredbiehal. Gratulujem teda Andrejovi a Michalovi k úspešnému vstupu do sezóny a teším sa na Hockenheim. A ešte jedno poďakovanie ide ku kolegovi za setup.

PP_GDPR Člen klanu
Hlavní manažer týmu F1
367 Příspěvky
registrován: 23.09.2012
0 0
23.02.2015 - 20:06 odpovědět 
Na Silverstone jsem se těšil, mod mi vyhovuje, Silverstone je pro mě dobrá trať a navíc se mi dařilo v tréninku takže jsem měl jasný cíl Top3. Ale už minulépondělí jsem věděl, že tento cíl nebudu moci splnit kvůli nedostatku tréniku před závodem. Na trať jsem se dostal až 15 minut před kvalifikací a po šesti denní pauze a totálnímu nerozježdění jsem nečekal vůbec žádné zázraky. Ale ani 15 minut na rozježdění mi nebylo přáno když jsem musel zase řešit nekonečnou ságu Šurhaňák vs. Vavrovi. Takže před kvalifikací jsem si nemohl zajet ani jedno měřené kolo na serveru...

Pro první stint kvalifikace jsem zkusil set s, kterým jsem zajel nej. čas a to nebyla vůbec dobrá volba. Měl jsem co dělat, abych se vešel pod 1:34. Na druhý pokus jsem si vzal set, který měl o hodně větší přítlak. Tato změna zafungovala a po dvou mezičasech to vypadalo velmi dobře, pak jsem si bohužel v šikaně ve třetím sektoru hodil neutrál a tak ztratil 0,6s. Kdybych neudělal takovou blbost tak jsem mohl být v 2 řadě.

V závodě se teprve naplno projevila moje nerozježděnost. Sice jsem se po startu dostal na třetí místo, ale pak jsem ani na měkkých gumách nestíhal Petra M. a Vladka... navíc byla otázka času kdy mě přejede Andrej M. Vůbec jsme nemohl najít rytmus a pak jsem měl kontakt s Romanem Sentéšim a 14s ztráta. Snažil jsem se ještě bojovat a tlačit co to šlo, ale to vedlo ještě k větší chybě a propad na 9. místo. Pak jsem měl kontakt ještě s Pepou Králem a to už jsem málem vyhodil volant z okna. Návíc jsem měl špatnou taktiku a úplně nesmyslně jsem se jí snažil držet. Kdybych jel na 3 pity tak by to bylo o hodně lepší. Až po druhém pitu jsem našel nějaké tempo a povedlo se mi ujet R. Sentéšimu a stahovat P. Koláře... tomu, ale došlo palivo takže jsem se dostal na konečné sedmé místo úplně bez problémů. Kontakty jak s Romanem tak s Pepou beru jako závodní incidenty, to se stává. Pepa na mě i počkal. palec

No závod jsem si takhle vůbec nepředstavoval... velké zklamání. A to nás teď čekají moje nejméně oblíbené tratě Hockenheim (nesnáším ho) a Melbourne pak sice jedeme docela slušný Sepang z mého pohledu, ale ten budu asi muset vynechat. Takže se ani moc netěším na další závody.

Nakonec chci říct, že problémy budu řešit do neděle 19h před závodem, pak už se chci věnovat závodu a nechci se rozptylovat a chci mít možnost se rozjezdit!!! Mám už plné zuby ságy Matěj vs Vávrovi... navíc jsem už také unavenej z neustálého řešení případu duo McLaren... je začátek sezony a už nemám na F1 vůbec náladu. To co se tu rozpoutalo v sobotu před závodem je dosti neuvěřitelný!!! 3 týdny máte na vaše připomínky k modu... snažíme se vám vyjít vstříct a děláme otáčkoměr a diody, upravuje se motor atd. a pak den před závodem nám píšete, že je všechno blbě... vaše chování mi hlava už vůbec nebere. K tomu když připojím naprosté ignorování pravidel a zásad ligy od několika lidí tak už se mi nechce ani jezdit. To ja tak težký plnit těch pár věcí co od vás chceme? Na přihlašování každej kašle... víc už zjednodušit jsem to nemohl a stejně pořád stejná písnička! Pak se každý ptá jestli může jet a jestli bude místo atd. Kdyby jste se řádně přihlásili/omluvili jak jezdci tak náhradníci tak víte výsledek jestli můžete či nemůžete už v sobotu před závodem!!! Mám energii na 0... váš přístup mě fakt s....


Petr Kolář Člen klanu
Administrátor
464 Příspěvky
registrován: 01.11.2006
0 0
23.02.2015 - 23:59 odpovědět 
Včerejší závod byl taková moje klasika.
Kvalda s odřenýma ušima do desítky, v prvních kolech postupný propad dolů. Pak se mi díky chybám soupeřů podařilo propadnout až na sedmou pozici. Gumy ale celkem dost odcházely a i na tvrdých jsem měl problém odjet závod na dva pity. Po druhých boxech to vypadalo, že mám dost paliva, tak jsem dal boost 2 a jel co to šlo, ale asi 3 kola před koncem, jsem zjistil, že mám 5 litrů. Tak jsem začal šíleně šetřit, předjel mě Roman Senteši a Peťa Palásek. Kvůli změněnému nastavení HUDu jsem si nebyl jistý, kolik kol zbývá do konce. Myslel jsem si, že mám odjet ještě jedno celé kolo, tak jsem zastavil před cílovou čarou, abych počkal na leadera. V tom jsem ale zjistil, že mi už svítí šachovnice a do cíle je to jen pár metrů. Než jsem se ale probudil, tak mě už ale objel Pavel Vávra a na mě tak zbyl jeden bodík za desátý flek.

Petr
1. Matej GDPR Člen klanu
Pilot GP2
74 Příspěvky
registrován: 18.05.2014
0 0
24.02.2015 - 00:03 odpovědět 
čti více Petr Palasek napsáno:

Sory ale ked mi niekto napise do chatu ze na serveri nemam co robit tak co som mal urobit? Ja som sa na mod posťažoval myslim stredu alebo vo štvrtok pretože v ten deň som si skúsil mód inej ligy. Ja som bol v nemom uzase co sa im za mod podarilo urobit. Hlavne sa mi zapacila stabilita modu aj so vsetkymi zmesami pneumatik.

Seřadit:     printview


Než začneš odpovídat musíš se zaregistrovat!

registrace
přihlášení

Předzávodní info

Další závody

.: 5.5. 19:00 VC Saudské Arabie, 38 kol
.: 12.5. 20:00 Sprint Imola 17, 24 kol
.: 19.5. 20:00 VC Imoly, 47 kol
.: 26.5. 20:00 Sprint Monako 20, 29 kol
.: 2.6. 20:00 VC Monaka, 58 kol
.: 9.6. 20:00 Sprint Kanada 18, 26 kol
.: 16.6. 20:00 VC Kanady, 53 kol

Shoutbox


Anketa

anketa není aktivní

ukázat ankety

Teamspeak




Akce partnerů

Sponzoři

Pepa_MOTOLevne-okapy.cz