Seřadit:     printview
Autor: Zpráva:
Petr Vávra Člen klanu
Pilot GP2
55 Příspěvky
registrován: 05.12.2014
0 0
29.06.2015 - 19:00 odpovědět 
Na závod sk. A jsem po našem závodě vůbec netrénoval, přišel jsem až půl hodiny před závodem, takže jsem si moc dobré vyhlídky nedělal. Každopádně v Béčku jsem měl naježděno kolem 600 kol, což je asi moje maximum co jsem kdy dal, takže můžu říct, že trať jsem měl poměrně dobře najetou. Před závodem jsem pevně doufal, že Michal dorazí a popere se s Vladkem o titul, což se však nestalo a Vladko začal jednat s jeho fair-play, že do závodu vůbec nenastoupí, nakonec však vybojoval dostatečne bodů, aby šampionát vyhrál. Tím pádem mě to dost mrzelo, nevím, jestli to Michal udělal zámerně po nesporách s Jirkou nebo neměl čas nastoupit.

Co se tedy týče mé kvalifikace, zajel jsem čas, se kterým jsem byl naprosto spokojený, se čtvrtém místě na startovním roštu mi dávalo odvahu si pořádně zazávodit.

Start závodu pro mě dopadl velice dobře, kdy jsem se zvládl odpíchnout ze čtvrtého místa a v první zatáčce se dostat na první místo před skvěle jedoucího Andreje Marečáka, který udělal mírnou chybu a vyjel z tratě, avšak se mu povedlo se zařadit zpátky na druhé místo. Byl jsem tedy pronásledovaný trojicí A. Marečáka, P. Mileva a J. Syrovatského, 3 skvěle jedoucí a talentované jezdce, tudíž jsem byl stále ve střehu a snažil se soustředit jen na samotný závod. Nikdy jsem nebyl tak pod tlakem, jako včera, kdy jsme se s Andrejem Marečákem na prvním místě střídali snad každé kolo. V prvním pitstopu v 17. kole jsme s Andrejem zajížděli ve stejnou dobu přezout pneumatiky, byl pár milisekund předemnou, při výjezdu jsme se skoro srazili tak jsem zvolil jistotu a pustil Andreje před sebe. Po první zastávce boj pokračoval. Veděl jsem, že jestli mi Andrej ujede, je semnou konec. Měl hrozně dobrou maximálku a pokud by mi ujel, nestihl bych se zachytávat za něj do vzduchového pytle, tudíž jsem se snažil jet bez chyb a stále ho následovat. To byla jediná šance, jak tento závod vyhrát. Asi v půlce závodu však Andrej pochybil a v první zatáčce přetočil vůz a já tím získal asi 8 sekundový náskok. Za mnou jsem měl stále dobře jedoucího Petra Mileva, který me občas stahoval, když jsem měl boost 1, tak jsem se snažil udržet můj 3. sekundový náskok. Když mě stáhnul tak jsem zase nahodil větší boost a snažil se mu trochu ujet. Jiří Syrovatský využil strategii odjet závod na hardech, což ho nejspíše stálo vítězství, po asi 34 kolech na hardech už poměrně ztrácel drahocenné sekundy, což mi pomohlo k mému prvnímu vítězství této Velké Ceny sk. A.

Před závodem jsem mé vítězství vůbec nečekal ani v nejmenším, dle mého mi pomohlo i trochu toho štěstí a hlavně vyježděnost na této trati.

Děkuji všem, za včerejší účast, závod jsem si s Andrejem moc užil, naše souboje v první polovině závodu byly velmi napjaté a zábavné. Jediné co mě tedy mrzí, že si to rivalové nemohli spolu rozdat a já němel tu šanci si možná poprvý s nimi zabojovat na čele.

Uvidíme se na modu 1994 smiling

Jiří Syrovatský Člen klanu
Technický vedoucí
305 Příspěvky
registrován: 09.04.2009
0 0
29.06.2015 - 22:43 odpovědět 
Kvalifikace sice nedopadla úplně podle mých představ, ale 2. místo vypadalo celkem dobře.

Start závodu se mi vůbec nepodařil, protože jsem do 1. zatáčky ztratil 2 pozice a v dalších sedmi kolech to byly další 2 pozice.
Zůstal jsem tedy na 6. pozici do doby než přišli první zastávky mých soupeřů a já se dostal na 1. místo, bohužel však jen 2 sekundy před soupeře, jelikož jsem byl asi 3 kola brzděn M. Šurhaňákem. Asi 5 kol jsem bojoval s P. Vávrou a A. Marečákem, ale jelikož měli čerstvější pneumatiky a navíc měkké, tak to pro ně bylo snadnější než pro mě. O pár kol později jsem se propadl na 4. místo a pak zase díky zastávkám soupeřů zpět na 2. místo, které jsem musel ihned přepustit kvůli mé zastávce v boxech. Po zastávce v boxech jsem se dostal asi 13 sekund za P. Mileva a A. Marečáka, kteří spolu naštěstí bojovali a mě se díky tomu dařilo je pomalu dotahovat. Po pár kolech A. Marečák ztratil rychlost a já ho začal dotahovat rychleji a nakonec jsem se asi 2 kola před cílem dostal na konečné 3. místo.

Jirka "Ralf" Syrovatský
PP_GDPR Člen klanu
Hlavní manažer týmu F1
367 Příspěvky
registrován: 23.09.2012
0 0
30.06.2015 - 12:13 odpovědět 
Posledního závodu sezony jsem se neměl kvůli dovolené vůbec účastnit, ale když to dopadlo tak, že jsem ji musel zkrátit tak proč si nezajet smiling Na trenink jsem měl jen asi 40 minut a takhle málo natrenováno jsem neměl snad nikdy. amused

Kvalifikace dopadla docela dobře. Sice jsem ve svém nejlepším čase zajem poslední sektor o 0,3s pomaleji než ve všech nevydařených kolech, ale vzhledem k treninku se mi ztráta 0,6s na pole position zdála výborná. A když si vezmu, že to mohlo být o těch 0,3s rychlejší a tím 4.místo tak to by bylo super. Ale na kdyby se bohužel nehraje amused

Na startu závodu jsem si dával velký pozor, abych nikoho nenaboural (jako posledně) a byl jsem tak opatrný, že jsem se propadl o 3.místa. Od začátku jsem bojoval s Vladkem a Matejem. Pak se nám podařilo dohnat Pavla Vávru a nakonec i Jirku Syrovatského. Neměl jsem žádné údaje na závod tak jsem vůbec netušil jak to bude s taktikou a tak jsem se rozhodl kopírovat Vávrovi kluky, kteří jeli už tento závod v B skupině a měli vyzkoušenou taktiku. Asi v 15. kole jsem se dostal na 6.místo a byl těsně za Šurhaňákem, když mě na cílovce v nájezdu do první zatáčky dost "přimáčl" a já musel tvrdě na brzdy a do smyku... tím jsem opět ztratil všechny pozice co jsem získal a ztráta vystoupala na 30s. Tak jsem opět zopakoval taktiku z Kanady a dal B1 a šetřil palivo. Asi to tak udělali i ostatní, protože jsem neztrácel. ale naopak jsem doháněl jezdce před sebou a i ztráta na prvního vůbec nenarůstala. Dojel jsem Pavla Vávra a hezky jsme si zazávodili. Před posledním zastávkou jsem měl ztrátu asi 5s na Šurhaňáka a 8s na Vladka. Zajel jsem pro nové pneu trochu dřív a začal těžit B3 a když zajeli konkurenti do depa tak jsem byl před Matějem a asi 2s za Vladkem. Přepl jsem na úsporu, abych mohl na Vladka na konči zaútočit plnou silou, ale v jedné zatáčce jsem byl delší a to využil Matěj a přitáhl se. Pak jsme spolu pár kol soupeřili... no bylo to na dost natvrdo, protože jsem byl dost naštvanej z toho jak mě zavřel na začátku závodu. No Matěj tuhle taktiku zavřít soupeře před zatáčkou použil ještě asi 4x a to už jsem byl fakt nasranej. Pak jsem se vyvezl za jeho monopostem (opět překřížení) a šel jsem na vnitřek projel okolo Matěje a on dal "v". Ani v záznamu nemám žádný kontakt a i kdyby byl tak to vidím spíš na jeho chybu, protože mi opět zavíral zatáčku, ale já už byl na jeho úrovni... To "V" mě opět tak naštvalo, že jsem si dal B2 a radši jsem mu ujel. Sice jsem si tím zničil poslední šanci na útok na Vladka, ale už kdybych to neudělal tak by mě asi sestřelil... Vladko pak mi ještě nechal na cílovce páté místo. A ztráta 33s když jsem měl po 15 kolech 30 značí na dobrou rychlost... bohužel toho smyku...

Závod jsem si skutečně užil. Snad jako jediný v sezoně mě F1 bavila jako když jsem tu začínal. Super souboje a adrenalin... dokonce si myslím, že mi absence treninku pomohla amused amused No jediný co mě v závodě dost naštvalo byl Matěj a jeho závodění + ta drzost s "v"... po závodě jsem se bavil s ostatníma a těm dělal údajně to a samé. A pak mi napiše něco do chatu, že jsem mu zničil zavod amused amused To musel jsem se jít projít... amused

Velká gratulace Petrovi Vávrovi palec jsi fakt výbornej jezdec a musím přiznat, že ti i závidím... po půl roce hned vítezství amused amused amused Dálší gratulace patří Petrovi Milevovi za návrat na stupně... no a pogratuluju i Jirkovi S. i když plán byl jinej ne? tongue

škoda, že se šampionát rozhodl jak se rozhodl.... ale sezona byla tak poznanenaná Borotovským... škoda mluvit


1. Matej GDPR Člen klanu
Pilot GP2
74 Příspěvky
registrován: 18.05.2014
0 0
01.07.2015 - 22:46 odpovědět 
čti více Petr Palasek napsáno:

Keby som nebol blbec a riešil pani Fabianovú hneď po 3 závode tak to mohlo byť iné. Ale bohužiaľ som to neurobil.

Seřadit:     printview


Než začneš odpovídat musíš se zaregistrovat!

registrace
přihlášení

Předzávodní info

Další závody

.: 5.5. 19:00 VC Saudské Arabie, 38 kol
.: 12.5. 20:00 Sprint Imola 17, 24 kol
.: 19.5. 20:00 VC Imoly, 47 kol
.: 26.5. 20:00 Sprint Monako 20, 29 kol
.: 2.6. 20:00 VC Monaka, 58 kol
.: 9.6. 20:00 Sprint Kanada 18, 26 kol
.: 16.6. 20:00 VC Kanady, 53 kol

Shoutbox


Anketa

anketa není aktivní

ukázat ankety

Teamspeak




Akce partnerů

Sponzoři

Pepa_MOTOLevne-okapy.cz