Seřadit:     printview
Autor: Zpráva:
PP_GDPR Člen klanu
Hlavní manažer týmu F1
367 Příspěvky
registrován: 23.09.2012
0 0
28.09.2015 - 22:57 odpovědět 
Na Singapur jsem se vubec netesil. Nemohl jsem kvuli praci vubec testovat a proto jsem do tohoto zavodu šel s tím, že chci jen dojet a připsat si jakkékoli body. Před závodem jsem zvládl natestovat jen 60 kol z toho 28 před 14 dny... takže příprava byla hrozná.

Proto mě překvapilo, že takto nepřipraven jsem skončil na 4.místě v kvaldě. Sice odstup na prvního je hrozivý, ale i tak 4. místo jsem absolutně nečekal.

Start závodu mi celkem vyšel... aspoň jsem si to myslel první 3s... pak lag a ja byl na 3.místě místo 1, kde mi to ukazovalo. Využil jsem vzduchového pytle a zaútočil, uznávám tvrdý manévr, ale podle záznamu o mě musel Rücker vědět a mohl využít mé chyby... Dostal jsem se na druhé místo hned za svého týmového kolegu a díky soft pneumatikám jsem využil toho, že se mi podařilo zahřát pneu dřív než ostatním co jeli na hardech a ujel jsem asi na 2-3s před dvojici Březina, Rücker. (opět nechápu stížnosti po závodě od jezdce Toro Rosso, že jsem ho úmyslně zdržoval když jsem byl 2s od nich amused amused ) To, že toho využil kolega a vyjel si mezi tím náskok 21s beru jako bonus a rozhodně to nebylo naplánovana režie týmu, ale když to tak z situace vyplynulo tak proč toho nevyužít. Udržoval jsem náskok, ale věděl jsem, že bych potřeboval o hodně větší náskok, abych mohl 2.místo udržet, protože jsem musel ještě použít hardy a soupeři budou mít výhodu. Pak jsem měl opět lag asi na 2s se mi sekl obraz a dvojka se na mě dotáhla... takže 2s v haji a pneumatiky začali odcházet... riskl jsem ještě jedno kolo a to byla chyba. Michal na mě zaútočil v první zatáčce a moc místa mi tam teda nenechal :P spíš jsem musel úplně ven... ale ok beru to jako závody smiling To kolo co následovalo bylo jako z hororu... ztratil jsem 10s a 4 pozice než jsem se dokodrcal do depa. Tam jsem nasadil hardy a jelikož jsem neměl vůbec vyzkoušeno tak jsem nevěděl ani tlaky a vůbec nic... dalších 15 kol bylo hrozných a nepodařilo se mi zahřát vůbec pneu a jezdil jsem hrozně a měl jsem štěstí, že jsem auto nerozbil víc než se mi to povedlo, navíc jsem se toulal mimo trať víc než v půlce minulé sezony. amused Propadl jsem se na 8.místo bez šance na zlepšení. Pak jsem dal už jen softy a jel do cíle... díky odstoupení L. Brundy a chybě Pavla Vávry jsem se posunul na velmi šťastné 6.místo.

Na to, že jsem tréniku věnoval asi 1,5h je výsledek celkem dobrý. Kdybych mohl trenovat tak věřím, že bych urval 2.místo. Trať mi docela sedla a jen totální nevyzkoušenost s hardama mi nedovolila lepší výsledek. Škoda, ale bez tréniku to holt nejde... Gratuluju kolegovy k drtivému vítězství... něměl v závodě konkurenci... palec


1. Michal GDPR Člen klanu
Hlavní manažer týmu F1
605 Příspěvky
registrován: 18.12.2006
0 0
29.09.2015 - 12:24 odpovědět 
Do kvaldy jsem si dal úkol dostat se pod 1:41, což byl vysoký limit, neboť v testech se mi to podařilo asi dvakrát. To se mi podařilo splnit a proto jsem byl s kvalifikací osobně spokojen. Časy Jirky R. a ještě více Jirky S. byly absolutně mimo můj dosah.

Start do závodu se mi moc nepovedl. Naopak Petr P. vyrazil jako blesk, takže jsem ztratil jednu pozici a to se mi tam vecpal ještě Pavel Vávra, takže jsem hned ztratil dvě pozice oproti kvalifikaci. Hned na začátku druhého sektoru prvního kola jsem ucítil zezadu ránu a když jsem viděl červeně zbarvené označení po škození na zadku a automaticky se mi objednali boxy, tak jsem myslel, že mě omejou. I s poškozením se mi podařilo dostat před Jirku R. ale bylo to tím, že doplatil na souboj s Petrem P.
Posléze se mi podařilo dostat i před Pavla, takže jsem jezdil na hezkém třetím místě. Celý stint na mě tvrdě dotíral Jirka R., ale podařilo se mi jeho útoky odrážet, jednou i doslovně, i když asi dvakrát se dokázal přede mne i dostat, ale podařilo se mi vrátit si pozici ihned zpět.
Na konci stintu jsme oba dojeli Petra P., který začal na měkké sadě výrazně ztrácet grip a protože jsem měl za sebou neodbytného Jirku nemohl jsem moc váhat a zaútočil při první možné příležitosti na konci cílové rovinky. Byl jsem na vnitřku zatáčky, takže mne to vyhnalo v esíčku trochu víc k Petrovi a ten musel na obrubník, aby zabránil našemu kontaktu, což ho následně stálo další pozici i vůči Jirkovi. No bylo to ode mne hodně na hraně, ale prostě jsem do toho musel jít, protože jsem cítil, že si nemůžu dovolit jezdit za někým komu odešli gumy, když mám v zádech super-rychlého Jirku, jinak bych byl asi trpělivější.
Těsně před mou zastávkou jsem si potřeboval vypnout opravy, protože jsem věděl, že mou jedinou šancí na druhé místo je udržet za sebou Jirku, což při opravě nevyjde, a chvilkové nepozornosti Jirka využil a dostal se přede mne. Záhy jsem zajel do boxů a obul tentokráte měkké gumy. Protože Jirka zůstal na trati na ojetých hardech o něco déle, tak jsem tušil, že se dostanu zpět před něj. Dokonce jsem mu začal trochu ujíždět, takže mi bylo jasné, že nejspíš nasadil opět tvrdé gumy. Překvapilo mne, že přede mnou jezdí ještě Luděk, který startoval z poslední pozice. Jak jsem později zjistil, tak ten se dostal hodně dopředu i díky tomu, že přezouval hodně brzy, takže by musel jet min. na tři zastávky, ale i tak mne to překvapilo. Nicméně jsem ho poměrně rychle stáhnul, protože dojížděl svůj druhý stint, zatímco já druhý teprve startoval. Překvapilo mne, že se mi uklidil bez boje z cesty, ale říkal jsem si, že jede svou strategii a zřejmě se nechtěl zdržovat bráněním pozice. Ale protože za mnou jedoucí Jirka za ním naopak uvíznul, tak jsem tomu moc nerozuměl, ale soustředil jsem se hlavně na svou jízdu.
Do třetího stintu jsem šel s celkem slušným náskokem asi sedmi sekund, tedy poté co i konkurenti zajeli naposledy do boxů. Co mě ale překvapilo, že se před Jirkou objevil a posléze i dlouho držel nováček Jaroslav. To mi hodně pomohlo, neboť jsem měl velké obavy o své tempo na konci stintu, kde jsem počítal s velkou degradací a propadem časů. Ještě předtím se mi podařilo vyrobit velkou chybu, kdy jsem nehtem zavadil při podřazování o mou velmi citlivou páčku a místo dvojky jsem se dostal až na jedničku a jinak než přetočením to ani nemohlo skončit. Tyhle tři ztracené sekundy mě velmi mrzeli, protože jsem počítal, že Jirka se před Jardu nejspíš co nevidět dostane a tři sekundy prostě na ojetých gumách proti jeho podstatně čersvějším nemohu udržet. Pro mě naštěstí, došlo asi k jejich nějakému vzájemnému kontaktu a rázem jsem měl náskok snad 15 sekund. To už jsem věřil, že tohle ani Jirka nestáhne a raději jsem zvolnit trochu tempo, a soustředil se na neudělání chyby. Protože jsem měl poměrně velké opotřebení motoru, tak jsem raději požíval jen nejnižší výkon, byť palivo v záloze pro případné souboje jsem ještě měl. Přesto mi v závěru úplně odešli gumy a tak trochu se i obával, že mě Jirka dotáhne na dostřel, ale k tomu mu naštěstí chybělo ještě jedno kolo.

Celkově jsem s výsledkem velmi spokojen i když přes jízdu po celý závod s poškozeným vozem jsem měl i tak velké štěstí na okolnosti, protože jinak bych to neměl šanci v závěru udržet.

Jirkovi S. gratuluji k suverénnímu vítězství, ale jeho časy nejen z kvalifikace nekomentuji, protože jsou mimo oblast mého chápání. Je zřejmé, že kombinace jeho efektivního závodního stylu a nějakého velmi efektivního nastavení ho staví do zcela jiné třídy než nás ostatní a protože u mne platí, čím více na to tlačím, tím kratší vzdálenost na gumě odjedu, tak bohužel je zcela vyloučené, abych si s ním letos na nějaké trati zazávodil a mám takové obavy, že se to nepodaří i jinak super-rychlému Jirkovi Ruckerovi.
Ten je zřejmě velmi frustrován ze svého výsledku a musím přiznat, že z mého pohledu byl hlavně atak Pavla na něj hodně nekompromisní. Nicméně, já jsem si s ním velmi dobře zazávodil a hodně jsem využil té skutečnosti, že tady se moc dobře předjíždět nedá.
Gratuluji i Jardovi k skvělému vstupu do naší ligy i všem ostatním, kteří na této těžké trati dojeli do cíle.

Do dalších závodů si dávám za cíl, ještě aspoň trochu potrápit na trati někoho z dvou vedoucích šampionátu a pohlídat si celkově třetí místo v šampionátu.

Pilot motokáry
25 Příspěvky
registrován: 01.01.1970
0 0
29.09.2015 - 14:04 odpovědět 
Tak u mně už to začíná být pravidlem, opět padl NET. Po startu z 15. místa se mi podařilo dostat se na 9. příčku. Super start. Auto jelo dost rychle, nedělal jsem chyby. Pomalinku jsem zdolával jednoho soupeře za druhým. myslím, že jsem měl odlišnou strategii od většiny jezdců a snad byla i rychlejší a hlavně bezpečnější. Dokonce jsem chvíli jezdil na 2. místě. Postupně bych se samozřejmě propadl o několik míst, ale myslím, že pěkné 5. či 6. místo by to mohlo být. Už jsem si v duchu říkal, že to bude jeden z nejlepších závodů, jelo se mi tak nějak v pohodě, netlačil jsem na pilu. Dokonce jsem za sebou několik kol držel jirku Ruckera, který pak vyrobil nějakou chybku v poslední zatáčce. Krásně jsem si přivolal mechaniky v 19. kole a než jsem stihl dojet na výměnu gum, objevilo se "connection lost" a já věděl, že je konec. Urputně teď sháním jiného poskatovatele, protože co je moc, to je moc. Takže všem gratulka za dojetí a uvidíme, jestli se mi do dalšího závodu podaří něco vylepšit.

Jaroslav Strišovský Člen klanu
Hlavní manažer týmu F1
623 Příspěvky
registrován: 22.09.2015
0 0
29.09.2015 - 14:55 odpovědět 
Q mi nevyšla ako som si predstavoval, čakal som minimálne o pol sekundy lepší čas, no kolo mi nevyšlo
Štart bol OK, udržal som si pozíciu i keď došlo k jemnému kontaktu s Aďom M., ale našťastie nič vážne. Pole bolo dosť husté a po mojej chybe prišiel prepad na 8. miesto. Rýchlosť však bola OK a tak som vedel, že mám na viac. Nakoniec sa veci vyvinuli tak, že som teoreticky mohol bojovať o druhé miesto, na Michala B. som postupne sťahoval a z 9sekúnd (odkedy som rozostup registroval) boli necelé 4 sekundy, ale potom ma zozadu nabral Jiří R. a trvalo mi, kým som sa otočil naspäť.. Jiří ma potom predbehol a ja som už chcel pretek len dojazdiť, lenže proti bol Petr, ktorý ma tiež dal dole po tom čo dostal kolo (je to v poriadku), tak som sa musel ešte strachovať o 4. miesto, ktoré som však ubránil..
Ceolkovo som od druhého stintu chytil pekné tempo, potom po kontakte s Jiřím R. to už nebolo ono
Dobre som sa zabavil a teším sa na ďalší pretek, gratulácia všetkým, čo videli cieľ.

Jiří Syrovatský Člen klanu
Technický vedoucí
305 Příspěvky
registrován: 09.04.2009
0 0
29.09.2015 - 17:20 odpovědět 
Kvalifikace mi vyšla, tak jak jsem si představoval - 1. místo s dobrým časem.

Start závodu se mi celkem podařil a uhájil jsem po prvních zatáčkách 1. místo a dal se na ujíždění. Náskok 3 sekund na druhého jezdce (Petra Paláska) po prvním kole mi sliboval, že ujet soupeřům nebude, tak těžké. Během následujících 11 kol jsem si vybudoval náskok okolo 25 sekund na druhého Michala Březinu a mohl jsem, tak v klidu absolvovat svoji první zastávku v boxech s pocitem, že po zastávce nemůžu přijít o 1. místo. Dalších 13 kol u mě bylo založeno na tom samém co od prvního kola a to ujíždět soupeřům a kontrolovat jejich ztrátu na mě, což se mi dařilo víc než dobře. Ve 25. kole jsem jel naposledy do boxů a zůstal jsem na 1. místě s náskokem okolo 40 sekund na druhého Michala. Takže jsem se mohl v klidu soustředit jen na svojí jízdu a dojezd do cíle na 1. místě. Do cíle se mi ještě podařilo přidat dalších cca 20 sekund na druhého Michala a třetího Jirku Ruckera, který dojel vteřinu za Michalem.

Ikdyž jsem celý závod jel osamocen s velkým náskokem, tak jsem si jízdu s takovým náskokem užíval.
Jen je škoda, že můj týmový kolega, ikdyž jel podle mě dost dobře, tak měl smůlu na nenatrénovanost, protože by dojel určitě na bedně. Ale i tak jsem rád, že vzal body aspoň za 6. místo a Ferrari navýšilo svůj náskok v poháru konstruktérů.

Gratuluju všem ostatním na bedně.

Jirka "Ralf" Syrovatský
Pavel Vávra Člen klanu
Pilot F1
91 Příspěvky
registrován: 07.12.2014
0 0
29.09.2015 - 20:37 odpovědět 
Q: kvalifikace dopadla pro mě celkem dobře, asi jen o 0.5 sec horší čas než muj nejlepší teoretický čas.
Z: Závod jsem rozjel docela slušně držel jsem tempo s nejrychlejšími jezdci po dobu pár kol, po pár kolech jsem dojel J. Ruckera a trochu ho popostrčil, chtěl jsem ho pustit zpět předemě, ale musel jsem počkat na lepší příležitost jinak by nás oba snadno předjel M. Březina, tudíž jsem ho pustil o pár kol déle, bez boje. Skoro celou dobu jsem držel překvapivě 5. příčku a těšil jsem na příval bodů. nakonec po střetu J. Ruckera a nováčka J. Strisovskeho jsem je oba dojel a v jednu chvíli jsem se před Jardu dostal a ten tlak a ten adrenalin jsem nezvládl v nejhorší chvíli jsem nedal pozor a díky mé vlastní chybě jsem se připravil o 4. místo a nakonec i o křídlo které mě stálo další 2 místa. Jinak jsem jel celkem slušné tempo, a doufám, že příští závod bych mohl bojovat dál o další body, i když sochi mi nejde vůbec i když je to první trať na které pojedu už druhý závod.

Petr Vávra Člen klanu
Pilot GP2
55 Příspěvky
registrován: 05.12.2014
0 0
30.09.2015 - 18:32 odpovědět 
Do kvalifikace jsem nastupoval poměrně nepřipravený, nejvíce tréninku jsem tomu dal poslední den kde jsem najezdil asi 40 kol, tudíž jsem Singapuru moc nadějí nedával a jediný, co jsem si dával za úkol bylo alespoň vidět cíl smiling. Nakonec mě kvalifikace docela překvapila, čas 1:42,2 byl jeden z těch rychlejších, který jsem dokázal na této trati zajet.
V závodě jsem startoval z osmého místa, kdy jsem věděl, že okolo sebe mám mnoho rychlých jezdců, kteří umí držet slušné tempo. Po chybě A. Marečáka jsem se posunul na sedmou příčku a držel se mezi jezdci J. Strišovského a L. Brundu. Věděl jsem, že si Jardu nesmím nechat ujet, nebo bych už ztrátu nedohnal. Po dvanácti kolech jsem hardy přezul na softy, protože jsem nevěděl, jak na tom budu s výdrží pneumatik, abych se na poslední stint mohl rozhodnout jestli si ponechám softy, nebo přezuji opět na hardy. Pneu drželi docela dobře, tudíž jsem do posledního stintu nazul opět softy. Jezdil jsem na průběžné šesté pozici, kde P. Palásek na mě ztrácel necelých 20 sekund, tak jsem věděl, že když pojedu normální tempo a bez chyby, tak mě nemá šanci dohnat. Asi ve 25. kole jsem zjistil, že mám ještě poměrně velké množství paliva, tak jsem přepnul na boost 3 a dojel jsem to na něm do konce závodu. Dvě kola před koncem jsem stahoval týmového kolegu P. Vávru a po jeho chybě v souboji s Jardou a J. Ruckerem, přišel o přední křídlo při návratu na trať a já získal ještě jednu pozici a posunul se před něj. Nakonec jsem závod dojel na krásném 5. místě, což jsem na této trati opravdu nečekal.
Na Soči se neuvěřitelně těším, protože to je trať, na které jsem začínal závodit, tudíž ji pojedu už podruhé. Doufám, že s bráchou dokážeme ještě Lotus dostat na přední pozice v poháru konstruktérů a sám se do konce sezony dokážu zlepšit natolik, abych mohl být s vámi v čele elitní skupiny A smiling

Seřadit:     printview


Než začneš odpovídat musíš se zaregistrovat!

registrace
přihlášení

Předzávodní info

Další závody

.: 5.5. 19:00 VC Saudské Arabie, 38 kol
.: 12.5. 20:00 Sprint Imola 17, 24 kol
.: 19.5. 20:00 VC Imoly, 47 kol
.: 26.5. 20:00 Sprint Monako 20, 29 kol
.: 2.6. 20:00 VC Monaka, 58 kol
.: 9.6. 20:00 Sprint Kanada 18, 26 kol
.: 16.6. 20:00 VC Kanady, 53 kol

Shoutbox


Anketa

anketa není aktivní

ukázat ankety

Teamspeak




Akce partnerů

Sponzoři

Pepa_MOTOLevne-okapy.cz