Fórum zpráv   >>   Archiv   >>   Archiv (Vyjádření jezdců před a po závodě )

Silverstone 2016 - A

Seřadit:      1 2  » printview
Autor: Zpráva:
Jaroslav Strišovský Člen klanu
Hlavní manažer týmu F1
623 Příspěvky
registrován: 22.09.2015
0 0
15.02.2016 - 07:50 odpovědět 
tak zas začnem hodnotenie smiling

priznám sa, že som toho veľa nenatestoval, skoro všetky kolá boli až v deň závodu a preto som si nebol istý, na čo to bude stačiť, vedel som o dobrej závodnej rýchlosti, ale na jedno kolo som bol pomalý.. nakoniec z toho bolo mokré počasie a tak som netušil, ako mi to pôjde

Q bola taká nijaká, kolo nebolo dobré ani zlé, 4. miesto na štarte bolo asi menej ako som očakával, ale hlavne strata 8 desatín bola dosť hrozivá.. a to k tomu už nebol Sejro

štart bol fajn, predbehol som kolegu a držal som sa prvých dvoch..
v podstate prvé 2 stinty boli len o tom, že som sa snažil čo najviac držať Michala a Petra, ktorí mi raz odišili na 3-4 sekundy, potom to bolo pod 2 sek a tak sa to striedalo, za mnou jazdil rýchlo Pavel, ktorý ma na konci druhého stintu predbehol, no po zástavke som mu to vrátil. Milé prekvapenie bolo, že Michal sa po zástavke vrátil až za mňa a hneď som mu ušiel.. Pavel dostal DT a ja som skúsil ešte niečo vymyslieť na Petra, ten bol ale včera veľmi rýchly jediná možnosť ho predbehnúť bola, aby spravil chybu.. ešte sa k tomu viac rozpršalo a tak asi 5-6 kôl pred koncom som sa rozhodol neriskovať a sústredil som sa na druhé miesto, čo nakoniec aj vyšlo..

celkovo zvláštne pocity, opäť mi ušlo víťazstvo o pár sekúnd, ale Petr bol dnes najlepší a tak mu gratulujem smiling
druhé miesto nie je zlý odrazový mostík do sezóny, tak uvidíme, na čo budem mať v ďalších pretekoch

teším sa na Nemecko smiling

Martin Slezar Člen klanu
Administrátor
997 Příspěvky
registrován: 24.11.2014
0 0
15.02.2016 - 08:37 odpovědět 
Jaroslav Lištvan napsal :

Ahoj, jen jsem se chtěl vyjádřit k tomu včerejšku. Nedojel bych stejně na bodech, tak je to teoreticky jedno, přesto se to může stát i jindy, někomu jinému a na bodech.
Zbývaly 2 kola do konce. Dotahoval jsem se co mi síly stačily na Štěpána, za sebou jsem měl přes 20s rezervu, v zrcátku jsem viděl že mě začínají dotahovat o kolo jedoucí střelci. Přišlo esíčko za starým startem a před ním mi blikla vlajka, kouknu do zrcátka a vidím, že je Petr daleko, projel jsem esíčko - což byly právě ty 3 zatáčky co by měl pilot pustit o kolo, a hned jsem dostal průjezd boxy. Pokračoval jsem dál a vjížděli jsme do posledního kola. Naskočilo mi, že musím jet trest v tomto kole. Ve finálním kole jsem dotáhl opět Štěpána, protože taky musel pustit o kolo a hodně ztratil. Před posledními 2 zatáčky jsem byl už za ním - pokud by projel vše správně, neměl bych šanci - ale já odbočil do boxové uličky a projel ji,,,na jejím konci vidím, že mě to hodilo až na konec výsledkové listiny.
Z replay jsem zjistil, že Štěpán ještě chyboval v poslední zatáčce, takže bych ho určitě předjel. Jde o 11 místo, za které bych body nedostal, ale asi bych si trhal vlasy kdybych se pohyboval výše, což taky asi jen tak nebude.
Jde ale o to, že z mého pohledu byl o kolo daleko zamnou, a nepřipadlo mi to fer, že jsem dostal pentli-vyšlo to právě na to esíčko no.
Další věc je, že jak jsem najel do pit, tak mi to dané poslední kolo nezapočítalo. Což by asi nemělo být - nebo neznám pravidla.
Jak psal Jáchym, zkusme ji nechat jako signál, ale netrestat, myslím, že nikdo nebude úmyslně brzdit o kolo jedoucí závodníky. Případně zkrátit signalizaci na menší vzdálenost.

Jinak závod velice zajímavý, nejsem zvyklý na počasí, takže se ještě hledám v nastavení. Pomalý start a propad na chvost startovního pole. Pak těžká snaha se dostat kupředu, kdy jsem vyrobil každé kolo nějakou drobotinu, která mě stála cenné sekundy. Místo abych se prodíral kupředu, tak po chybách mě dostal zamnou jedoucí pilot. Jel jsem na jednu zastávku, což mě pak začalo posouvat o něco výše a po výměně pneu jsem začal konečně stahovat. Na osychající trati ale dostávaly intermedianky pěkný záhul, což mi na konci chybělo. Kdy Štěpán už musel mít taky rozedraté pneu, ale už jsem nemohl jet naplno a ukrávál jsem ztrátu pomaleji než bylo potřeba. Před koncem kdy už byl nadosah jsem chyboval na výjezdu a ne jednom, takže už moc času nezbývalo. Dělily nás 2-3s. Pak přišla modrá vlajka, která veškeré snažení uťala.
Tak uvidíme co v německu. Díky za závod všem.

Pilot GP2
59 Příspěvky
registrován: 01.01.1970
0 0
15.02.2016 - 08:48 odpovědět 
Ahoj já chci jen říct, že to jak už tu psal Jaro Lištvan není poprvé... jel si odpykat trest a hodilo ho to na konec. Stalo se to už i Petrovi Vávrovi a asi by to chtělo nějak vyřešit dřív než se to stane na bodovaných pozicích smiling A jestli to jde tak Jarovi klidně dejte 11. pozici mně o umístění nejde já jsem rád že jsem s vámi mohl jet smiling

K závodů chci ještě říct, že vám všem děkuju, že jako béčkář jsem si s vámi mohl zazávodit vyzkoušet si a natrénovat jízdu na mokru smiling snad sem moc nepřekážel a někomu něco nepokazil ještě nejsem tolik zžitý s koukáním do zrcátek a volením stopy když chci někoho předjet nebo naopak když chce někdo předjet mě, tak jestli sem tam natropil nějaký nesmysly tak se omlouvám smiling

PS: Petrovi Vávrovi ještě jednou gratuluji k vítězství v prvním závodě! smiling Snad se nám s kolegou povede alespoň trochu napodobit výkon WILLIAMSU A v závodě B amused smiling

1. Michal GDPR Člen klanu
Hlavní manažer týmu F1
605 Příspěvky
registrován: 18.12.2006
0 0
15.02.2016 - 09:15 odpovědět 
Před závodem jsem doufal, že pojedeme na suchu, protože jsem toho na mokru moc nenatrénoval.
V kvalifikaci mě překvapil Petr, který zajel perfektní čas a přesto, že jsem odjel slušné kolo, tak to nestačilo, přesto první řada nebyla špatná.

Do závodu jsem nastupoval s tím, že i na mokru bych nemusel být bez šancí.
Start se celkem povedl ale nic jsem nezískal ani neztratil. Mokré gumy na první stint nebyla špatná volba a v druhém kole jsem šel do čela, ale moc se mi Petra i Jardu utrhnout nepodařilo. Při vjezdu do boxů jsem udělal zásadní chybu, když jsem zrušil původní změnu na přechodné gumy a nechal si obout znovu mokré, protože v tu dobu byl déšť vhodnější pro mokré gumy. Jenže po čtyřech kolech déšť ustal a já začal na mokrých gumách výrazně ztrácet, takže do druhých zastávek jsem ztrácel už sedm sekund.
Byl jsem na sebe hodně naštvaný a nezbývalo mi než risknout a jet opět na mokrých, protože jsem věděl, že v závěru by měl opět trochu zhoustnout déšť, což byla jediná šance jak ztrátu stáhnout. Jenže než silnější déšť přišel, tak jsem ztratil dalších sedm sekund a už jsem věděl, že boj o vítězství je definitivně ztracen. Chtěl jsem na to přitlačit ale to mělo za následek přehřátí mokrých gum a jeden výlet mimo trať a musel se spokojit s bronzem.

Závod tedy hodnotím tak, že chybami se člověk učí. Petrovi gratuluji k zaslouženému vítězství, protože jel skvěle a stejně tak Jardovi. Je hezké vidět, že i když se jelo na mokru, tak celá bodovaná desítka jezdců skončila bezpečně v jednom kole. Je dobré, že kolega zase po době dojel a posbíral také nějaké slušné body.
Už se těším na další závod a věřím, že v Hockenheimu budeme ještě mnohem silnější. A díky všem za férový a čistý závod.

Jaroslav Strišovský Člen klanu
Hlavní manažer týmu F1
623 Příspěvky
registrován: 22.09.2015
0 0
15.02.2016 - 09:35 odpovědět 
čti více Michal Brezina napsáno:


presne to isté som si všimol aj ja, že desiatka došla v jednom kole, špička vyrovnaná, ale aj ďalej je to fajn a to si myslím, že také mclareny ešte na suchu pôjdu vyššie.. vyzerá to na kvalitnú sezónu.. ale znova musím dodať, že stály príchod napr. Štepána Ch. alebo Martina Frajku by v A skupine ešte zvýšilo úroveň smiling

dobré je aj to, že tí, ktorí kolo dostali, tak pravdepodobne stratili kvôli chybám (najmä Lištván, Adamecc alebo Vejrych)

ale je len 1 VC za nami, k tomu na mokru, takže výpovedná hodnota ešte nie je veľmi veľká smiling

Jaroslav Lištvan Člen klanu
Pilot GP2
73 Příspěvky
registrován: 08.01.2016
0 0
15.02.2016 - 10:01 odpovědět 
čti více Štěpán Převrátil napsáno:


Štěpáne nejde mi o umístění,,,za to body nejsou,,,jde jen o to, aby se to nestalo třeba někomu bodovanému, pak by asi nadával více,,,a jel jsi dobře, moc jsi nechyboval, stahoval jsem ale držel ses pořádně,,pod ty 2s už to nešlo,,,akorát ta poslední zatáčka, tim bych tě dostal,,,jinak dobrá práce

Petr Vávra Člen klanu
Pilot GP2
55 Příspěvky
registrován: 05.12.2014
0 0
15.02.2016 - 10:26 odpovědět 
Na závod v Silverstonu jsem se poměrně připravoval, ať už na proběhlých testracech, nebo v testování. Překvapením pro mě a asi tak i pro ostatní byla předpověď počasí, která hlásila na celý závod mokro, což jsem byl poměrně překvapený a hodinu před závodem jsem se na mokro začal patřičně připravovat. Do té doby jsem na mokru jel jen minulý testrace, který si myslím mi hodně pomohl, protože jsem teď už věděl, co od deště očekávat.

Do kvalifikace jsem nastupoval s dobrým výhledem, kde jsem z mid aera přešel na high kvůli mokru a věděl jsem, že dokážu zajet poměrně dobrý čas do TOP 4, nakonec se povedlo zajet můj osobní rekord na mokru a vytěžil jsem z toho pole position, z čehož jsem měl nesmírně obrovskou radost smiling

Do závodu s 30% deště na trati jsem se rozmýšlel jestli dát intery nebo wety, nakonec jsem se rozhodl pro intery, protože se mi na nich při treninku jelo líp než na wetech. Start se mi moc nepovedl, protože jsem si neuhlídal otáčky, ale nakonec jsem zvládl pár kol udržet první pozici. Byl jsem tlačený Michalem, který mě zvládl po několika kolech předjet, ale stále jsem se snažil s ním držet tempo a nenechat si ho moc ujet. V první třetině závodu jsem se rozmýšlel, jestli nezkusit jet závod na jednu zastávku, protože jsem měl furt dostatečně zachovalé pneu, ale v zatáčkách už nedržely, jak by měly, proto jsem zajel do prvních boxů v 13. kole. Michal pokračoval dál a myslel jsem, že využije právě zvolenou taktiku na jeden pitstop, ale o kolo později zajel do boxů také. Otázkou zůstávalo, jestli nechat opět intery nebo nasadit wety, protože hustota deště přibývala. Zvolil jsem opět intery a při projíždění cílovou rovinou jsem se opět zavěsil za Michala, který měl nasazenou mokrou směs. Postupem času ve druhém stintu déšť ustupoval a já věděl, že to pro mě může znamenat jistou výhodu na interech. Postupně co déšť ubýval a trať začala schnout, tak Michal začal poměrně ztrácet a já začal dotahovat, bylo tomu tak ve 24. Kole kde jsem Michala předjel a začal pomalu ujíždět. Jenže se blížila další zastávka v boxech a já v následujících dvou kolech jsem se snažil nahnat co největší náskok na Michala a proto jsem volil boost 3. Trochu jsem se bál, že Michal zajede do boxů o něco dříve a nasadí intery a začne mě stahovat, ale naštěstí se tak nestalo. Po 2. Zastávce jsem volil opět intery a jel poklidnější tempo než na začátku závodu, abych mohl bezpečně dojet do cíle na prvním místě. Trochu jsem měl obavy z Jara S. který mě v posledním stintu začal docela stahovat, proto jsem občas nasadil vyšší boost abych si držel odstup alespoň ty 3-4 sekundy. Jak se blížil konec a já měl náskok 5 sekund na druhého Jara, jel jsem na boost 1 aby se nic nepokazilo.

Celkově jsem ze závodu dost spokojený, první místo jsem nečekal, avšak jsem věděl, že i to je reálné umístnění, když se mi zadaří. Budu se snažit do této sezóny dát maximum, abych mohl konkurovat nejlepším z této ligy ve skupině A smiling. Trochu mě mrzí bráchovo drive thru který dostal při vjezdu do boxové uličky, mohl to možná být double williams, ale to už je jen dohadování „co kdyby“ smiling Každopádně gratulace i Jarovi ke krásnému druhému místu, jel jsi parádní tempo a i Michalovi, kterého stálo první místo nejspíš špatně zvolená taktika pneumatik. Dali jsme mi opravdu zavařit, jeli jste slušné tempo, neměl jsem to s vámi jednoduchý. Uvidíme se v Německu a doufám, že dokážu opět překvapit smiling.

Pilot GP2
59 Příspěvky
registrován: 01.01.1970
0 0
15.02.2016 - 13:35 odpovědět 
Jaro Lištvan:

Vím, že ti o to nejde, tak sem to nemyslel smiling Já to psal jen, aby sis nemyslel, že bych se chtěl o tu 11. pozici prát amused smiling spíš sem se o tom také zmínil kvůli tomu, aby se to nestalo na bodovaných pozicích, protože v jednom přípravném závodě nebo co to bylo za závod už nevím se to právě stalo Petru Vávrovi dostal průjezd boxy za modrou vlajku zajel tam v posledním kole a hodilo ho to na poslední místo.

PS: Když jsem pouštěl Petra Vávru o to kolo myslel jsem že už jsem na 11. místo bez šance amused nakonec jsem ještě udělal chybu v poslední zatáčce a věděl jsem že to je úplnej konec amused na chvíli mi tam i skočilo 12. místo a pak 11. tak sem z toho byl sám zmatený.

Pilot F1
124 Příspěvky
registrován: 01.01.1970
0 0
15.02.2016 - 14:28 odpovědět 
Jardo, jsem rád, že si to myslíš, mně osobně by nevadilo závodit v A a určitě bych to bral i jako větší výzvu, i když si myslím, že na to ještě úplně nestačím, ale čistě teoreticky, kdybych nastoupil v A natrvalo, kdo bude maršálovat závody? amused
čti více Jaroslav Strisovsky napsáno:

Jáchym Švejnoha Člen klanu
Technický vedoucí
284 Příspěvky
registrován: 08.01.2016
0 0
15.02.2016 - 14:33 odpovědět 
Ode mě to teda byla bída. Zdá se, že mokrá trať nebude moje parketa. Pohnojil jsem to již tradičně na startu, ještě jsem ani do jednoho závodu neodstartoval tak, abych nebyl aspoň na chvilku poslední, i když kecám, včera za mnou musel zastavit jeden sauber myslim, tak ten mě na startu nepředjel. Po asi čtyřech kolech sem se zas prokousal zpátky na svý místo, kde už sem zůstal přilepenej celej závod. Ještě se mám co učit.

Ex Big Mac Boss
Seřadit:      1 2  » printview


Než začneš odpovídat musíš se zaregistrovat!

registrace
přihlášení

Předzávodní info

Další závody

.: 5.5. 19:00 VC Saudské Arabie, 38 kol
.: 12.5. 20:00 Sprint Imola 17, 24 kol
.: 19.5. 20:00 VC Imoly, 47 kol
.: 26.5. 20:00 Sprint Monako 20, 29 kol
.: 2.6. 20:00 VC Monaka, 58 kol
.: 9.6. 20:00 Sprint Kanada 18, 26 kol
.: 16.6. 20:00 VC Kanady, 53 kol

Shoutbox


Anketa

anketa není aktivní

ukázat ankety

Teamspeak




Akce partnerů

Sponzoři

Pepa_MOTOLevne-okapy.cz