Fórum zpráv   >>   Archiv   >>   Sezona 2016/2

Baku - razantní opotřebení brzd

Seřadit:      1 2 3 4  » printview
Autor: Zpráva:
Jiří Syrovatský Člen klanu
Technický vedoucí
305 Příspěvky
registrován: 09.04.2009
0 0
24.01.2017 - 00:13 odpovědět 
Chtěl bych se zeptat, jestli má někdo problém s opotřebením brzd.

Já jsem včera zkoušel 3 simulace závodu a nejdál jsem se dostal do 30. kola s chladičem 10 tj. na maximum, rozložením brzd, tak, aby mi to žralo opotřebení na všechny kola stejně a tlakem v brzdách 90%.
Další dvě simulace byly podobně nastavené a skončil jsem ve 29. kole a pak ve 25. kole.
Mimochodem v session trenink mi to žere 2.6% na kolo při teplotě 28° a v session závod mi to žere 3.6 na kolo při teplotě 22° i 28°.

Jsem si jist, že nejsem jediný s tímto problémem. Mimo to když jsem přišel prvně na trať, tak auto samo od sebe zatáčelo do strany s čímž jsem se nikdy nesetkal což mi přijde samo o sobě divné.
Proto mě zajímá, jak jste na tom Vy ostatní a zda by bylo možné případně odhlasovat nějakou změnu či update, který by tolik neopotřebovával brzdy.

Jen pro srovnání: V Monze, kde by to mělo být podobné jsem měl chladič brzd 6 a vydržel celý závod (43 kol), tady v Baku mám chladič brzd 10 a nevydrží ani 31 kol.

Díky.

Jirka "Ralf" Syrovatský
Jaroslav Strišovský Člen klanu
Hlavní manažer týmu F1
623 Příspěvky
registrován: 22.09.2015
0 -1
24.01.2017 - 07:36 odpovědět 
čti více Jiří Syrovatský napsáno:


aj mne sa brzdy opotrebúvajú viac ako inde, ale to som očakával, musím sa s tým nejako poprat...
máme asi 2 možnosti:
1. zmeníme setup a štýl jazdy, aby to brzdy vydržali
2. zmeníme mod, aby sme nemuseli meniť to, čo som vypísal v bode 1 amused

Ja som rozhodne za bod 1.

Andrej Marečák Člen klanu
Technický vedoucí
230 Příspěvky
registrován: 06.02.2015
0 0
24.01.2017 - 07:55 odpovědět 
Chalanom v Bečku tie brzdy vydržali, aj keď neviem, aké tam mali tepoloty. Ale súhlasím s Jarom, že s týmto by sme sa mali vysporiadať my jazdci

Martin Adamec Člen klanu
Technický vedoucí
175 Příspěvky
registrován: 01.10.2011
0 0
24.01.2017 - 09:48 odpovědět 
Ja mam stejný problém s brzdami...ale nemam tolik času abych trenoval a měnil styl brždění, a o setupu nemluvě...pojedu teda jako želva a závod si neužiju amused

Jiří Syrovatský Člen klanu
Technický vedoucí
305 Příspěvky
registrován: 09.04.2009
0 0
24.01.2017 - 10:11 odpovědět 
čti více Andrej Marečák napsáno:


Nemůžeš srovnávat Ačkaře s Bečkařema.
Bečkařům vydržej déle pneumatiky i brzdy, protože mají hodně opatrný jízdní styl, který v A ani omylem na top3 nestačí.

A jestli to zůstane, tak jak teď, tak jsem odkázanej na 100% nedojet, protože během těch 3 simulací jsem zkoušel měnit setup i styl brzdění a bylo to stejné nebo horší.

A myslim si, že nejde ani tak o to, že když to zvládli oni, tak musíme i my.

Zkus si porovnat opotřebení brzd v session trenink s opotřebením brzd v session závod a uvidíš, že i při stejné teplotě nebo i nižší budeš mít v session závod vyšší opotřebení.
A to už je podle mě samo o sobě blbost a pokažená trať.
Mám podezření, že v session závod to bere nějakou úplně jinou teplotu tratě a vzduchu než tu co rF ukazuje graficky i číselně.
K brzdám v session závod se chová jakoby tam byla mnohem vyšší teplota ikdyž jí neukazuje.

Jirka "Ralf" Syrovatský
Jaroslav Strišovský Člen klanu
Hlavní manažer týmu F1
623 Příspěvky
registrován: 22.09.2015
0 0
24.01.2017 - 10:16 odpovědět 
čti více Martin Adamecc napsáno:


ak nemáš veľa času, poradím ti.. daj si plnú nádrž, max chladič an brzdy a napr. 90% tlak a odjazdi 4 kolá a prepočítaj podľa opotrebenia, či to vydá na pretek.. ak hej a máš ešte čas, znižuj chladič atď... ak to nevydá, tak skús znižiť topspeed alebo zmeniť aero alebo zvýšiť predné krídlo

Syrovatský je brutálny na brzdy (v dobrom) tak on je asi jediný, kto by s tým mohol mať problém, ak dá max chladič, i keď on si s tým isto poradí.. my ostatní by sme s max chladičom mali v pohode dôjsť.. a teda aj si užiť pretek smiling

Franta Peternai Člen klanu
Pilot RC modelů
7 Příspěvky
registrován: 22.12.2011
0 0
24.01.2017 - 10:44 odpovědět 
Kluci,když jsem první týden testoval na Baku tak vše v pohodě.Kval.časy pod 1:44,ale problém nastal,když jsem si dal sim.závodu a začaly problémy.Brzdy hodně přes 1000st.a hlavně motor vydržel tak do 30 kola. Musel jsem změnit převodovku,chladič brzd dát na 7,motor na 3 a hlavně změnit styl jízdy. Hlavně se vyvarovat zbytečným soubojům v prvních 2 sektorech kde brzdy nejvíc trpí a 3 bost jsem kvůli motoru používal až na poslední rovince. Podařilo se mi dojet do cíle a brzdy byly v pohodě,motor na 40 proc. ,časy sice tak o 1 sek. pomalejší,než v testech a tak jsem možná závod jel až moc opatrně. Váš styl jízdy je úplně někde jinde,než ten můj,tak mě neberte až tak vážně. Užijte si Baku Ahoj

Jiří Syrovatský
Jiří Syrovatský Člen klanu
Technický vedoucí
305 Příspěvky
registrován: 09.04.2009
0 -2
24.01.2017 - 11:31 odpovědět 
čti více Jaroslav Strišovský napsáno:



Tomu co jsi napsal nerozumím.
Psal jsem, že s chladičem 10 skončim v 30. kole. Původně jsem měl na závod připravený chladič 9 a s nim jsem skončil ve 26. kole.

V session trenink mi to vyjde 2.4% na kolo = 81.6% na závod.
V session závod mi to vyjde 3.6% na kolo = 122.4% na závod.
Obojí ve stejné teplotě trati i vzduchu a se stejným setupem a chladičem 10.
To je normální?

Včera jsem zkoušel snížit top speed i zvýšit přítlak a dokonce na MID aerosetu jsem měl úplně stejné opotřebení brzd jako na LOW aerosetu.
To ti přijde, že to je taky normální jo?

A já nejsem jako Lauda, kterej by žádal o zrušení celýho závodu, já pouze žádám o update nebo o změnu verze trati, aby měli všichni možnost dojet bez hlemýžďování.
Takhle se to akorát hodí Vám dvoum Williamsákům, abych já nedojel a Andrej mohl bez boje dojet pro celkové 2. místo což by bylo ještě smutnější získání pozice než to co jste předváděli v posledních závodech.

Jirka "Ralf" Syrovatský
Jiří Syrovatský Člen klanu
Technický vedoucí
305 Příspěvky
registrován: 09.04.2009
0 0
24.01.2017 - 11:34 odpovědět 
A čirou náhodou já mám další verzi Baku.

Tam mi to na závod sice bere celkem 108%, ale ne 122,4% jako na momentální trati na serveru. Což by bylo přijatelnější, ale i tak to je dost.

A zkoušel jsem schválně teď i jiné tratě, abych porovnal opotřebení ve stejných teplotách v session trenink a v session závod.

Maďarsko (s chladičem brzd 5):
1,9% - session trenink
1,8% - session závod

Itálie (s chladičem brzd 6):
1,7% - session trenink
1,8% - session závod

Baku (s chladičem brzd 10):
2,4% - session trenink
3,6% - session závod

V Baku bych pochopil, že to bude žrát na kolo 2.4%, ale nepochopim, že v závodě oproti treninku se těch 2.4 zvedne až na 3.6.

Jirka "Ralf" Syrovatský
Martin Adamec Člen klanu
Technický vedoucí
175 Příspěvky
registrován: 01.10.2011
0 0
24.01.2017 - 11:42 odpovědět 
čti více Jaroslav Strišovský napsáno:
No jasný tohle dělám, to dározum, ale na změnu stylu brždění mi nestačí 4kola...na to bych potřeboval nasimulovat aspon pul závodu a pak, dalží po změně a další..a pak si ještě vybrat a ten si zapamatovat...no asi pujdu radši do B amused

Seřadit:      1 2 3 4  » printview


Než začneš odpovídat musíš se zaregistrovat!

registrace
přihlášení

Předzávodní info

Další závody

.: 5.5. 19:00 VC Saudské Arabie, 38 kol
.: 12.5. 20:00 Sprint Imola 17, 24 kol
.: 19.5. 20:00 VC Imoly, 47 kol
.: 26.5. 20:00 Sprint Monako 20, 29 kol
.: 2.6. 20:00 VC Monaka, 58 kol
.: 9.6. 20:00 Sprint Kanada 18, 26 kol
.: 16.6. 20:00 VC Kanady, 53 kol

Shoutbox


Anketa

anketa není aktivní

ukázat ankety

Teamspeak




Akce partnerů

Sponzoři

Pepa_MOTOLevne-okapy.cz