Fórum zpráv   >>   Archiv   >>   Sezona 2017/1

Průběžná evidence přihlášek

Seřadit:      1 2  » printview




Autor: Zpráva:
Martin Slezar Člen klanu
Administrátor
997 Příspěvky
registrován: 24.11.2014
2 0
27.01.2017 - 18:14  
Opravdu velmi dlouho jsem seděl nad soupiskou přihlášených jezdců a přemýšlel co s tím. Valily se na mě argumenty proč ten nebo onen by měl jít do A nebo proč by právě on měl zůstat v B. Jak rozdělit sedačky Vedoucích týmů A1 a jak určit jezdce na pozici A2. Řeknu Vám, že to není zrovna příjemný úkol. Stanovit podmínky co nejvíce objektivní, tak aby jedni neztráceli motivaci a druzí naději. Musím říci, že problém je velké výkonnostní rozdíly mezi jezdci. Dá se říci, že máme jezdce tří výkonností. Zvažoval jsem tedy i možnost tří skupin, ale tady jsem brzy skončil, protože by nás muselo být daleko víc. Jezdit ve skupině o deseti lidech není to nej. Další možností bylo spojit výkonnostní 1. a 2. Skupinu do jednoho závodu. Tady jsem narazil na skutečnost, že by sice Sk.A byla plná a mohlo by se udělat extra bodování tří skupin, ale ve 3. Skupině by bylo lidí málo a nedal by se vůbec použít model Týmů, tak aby lepší pomáhali slabším. Domnívám se, že tento systém, který měl své mouchy a je třeba, aby ho pochopili všichni, je jedinečnou možností jak stmelit nejen tým, ale i celou ligu. Proto budeme i nadále z tohoto modelu vycházet a tím se i rozhodování o shora uvedených věcech podstatně zjednoduší, bude přehledný a spravedlivý. Tedy:
V průběhu času pro přihlašování dělám přehlednou tabulku výkonnosti jezdců, tak jak si stojí v této sezóně, zde není rozhodující konečné umístění, ale celkový průměr získaných bodů na jeden závod, což je přesnější obraz výkonnosti. Sice je třeba použít i lidský faktor, například k zařazení nováčků, kteří současnou sezonu nejeli, ale jinak si myslím, že tato tabulka celkem dobře vystihuje postavení jezdců.
Takto uzavřenou tabulku po ukončení času na přihlášky rozdělíme dle níže uvedené tabulky a tím nám vznikne sk.A a sk. B, tak aby bylo možno obsadit maximální počet kompletních týmů a žádný B jezdec nezůstal bez pomoci A týmu.






Martin Slezar Člen klanu
Administrátor
997 Příspěvky
registrován: 24.11.2014
2 0
30.01.2017 - 10:11  

Martin Slezar Člen klanu
Administrátor
997 Příspěvky
registrován: 24.11.2014
2 0
30.01.2017 - 18:28  
Máme tedy finální pořadí k rozdělení přihlášených jezdců do skupin. Celkový počet určil, že se otevírá 10 týmů, dle reálu F1, a vedení ligy vybralo 10 jezdců na pozici Vedoucí týmu - jezdec A1. První fázi jsem se snažil prostřednictvím zpráv a vzkazů uspíšit a téměř celé rozdělení týmů dokončit. Dohody o obsazení týmů jsem volil formou zpráv, aby se ušetřil čas a bylo ho víc pro Petra Paláska, který dodělává mód, tratě.



Ze stejného důvodu Vás žádám, aby jste dohody o obsazení A2, B1 a B2 udělali co nejdříve a ihned mě informovali o rozhodnutí, protože teprve poté, je možno dodělat grafiku monopostů s Vašimi závodními čísly.


Ve výběru Vám mohou i pomoci nezvratná čísla jezdců, jakých dosáhli během uplynulé sezóny v závodech - podle těch jsou i seřazeni ve výše uvedené tabulce.


Takže neváhejte a pusťte se do vyjednání si co nejlepších parťáků do týmu, tak aby Vaše nové sezona stála za to....

Jáchym Švejnoha Člen klanu
Technický vedoucí
284 Příspěvky
registrován: 08.01.2016
2 0
30.01.2017 - 18:35  
McLaren

A1 Jachym Svejnoha #69
A2 Zdeněk Švancara #40
B1 Milan Kralik #8
B2 Radan Hodek #60

Ex Big Mac Boss
Andrej Marečák Člen klanu
Technický vedoucí
230 Příspěvky
registrován: 06.02.2015
3 0
30.01.2017 - 19:37  
Force India

A1 - Andrej Marečák #94
A2 - Maroš Hrušovský #77

B1 a B2 doplním

Jáchym Švejnoha Člen klanu
Technický vedoucí
284 Příspěvky
registrován: 08.01.2016
1 0
30.01.2017 - 20:15  
nevím jak vy, ale ja tu novou tabulku nevidim, ani nikdo z naseho tymu. odhlasil sem se , prihlasil, zavrel prohlizec, smazal cache, 1000x sem dal f5 a porad vidim tabulku bez skupin.

Ex Big Mac Boss
Petr Milev Člen klanu
Pilot GP2
48 Příspěvky
registrován: 13.11.2011
2 0
30.01.2017 - 20:20  
Sauber

A1 - Petr Milev #4
A2 - Franta Peternai #3

B1 a B2 doplníme.

Tomáš Vejrych Člen klanu
Pilot motokáry
38 Příspěvky
registrován: 24.08.2015
3 0
30.01.2017 - 21:03  
Renault

A1 - Tomáš Vejrych #5
A2 - Martin Frajka #55

B1 - Oldřich Hromek #6
B2 - Jaroslav Novák #13

Jiří Syrovatský
Jiří Syrovatský Člen klanu
Technický vedoucí
305 Příspěvky
registrován: 09.04.2009
2 -12
30.01.2017 - 21:23  
Jelikož se registrace do nové sezony odehrává stylem, jaký jsem nečekal, tak piloti Ferrari jsou následující:
A1 - Jiří Syrovatský
A2 - někoho vyjednávám

B1 - Filip Mihalovič
B2 - zatím nikdo - Jakub Horešovský mi před koncem sezony psal jestli může pokračovat, takže jestli bude mít stále zájem, tak bude moct

Jirka "Ralf" Syrovatský
Martin Bruňanský Člen klanu
Technický vedoucí
166 Příspěvky
registrován: 22.10.2015
2 0
30.01.2017 - 21:41  
Mercedes

A1 - Martin Bruňanský #10
A2 - Jan Pospíšil #26

B1 - Tomáš Tesař #80
B2 - doplním

MB10
Seřadit:      1 2  » printview

Předzávodní info

Další závody

.: 5.5. 19:00 VC Saudské Arabie, 38 kol
.: 12.5. 20:00 Sprint Imola 17, 24 kol
.: 19.5. 20:00 VC Imoly, 47 kol
.: 26.5. 20:00 Sprint Monako 20, 29 kol
.: 2.6. 20:00 VC Monaka, 58 kol
.: 9.6. 20:00 Sprint Kanada 18, 26 kol
.: 16.6. 20:00 VC Kanady, 53 kol

Shoutbox


Anketa

anketa není aktivní

ukázat ankety

Teamspeak




Akce partnerů

Sponzoři

Pepa_MOTOLevne-okapy.cz