Seřadit:     printview




Autor: Zpráva:
Tomáš Pošefko Člen klanu
Technický vedoucí
196 Příspěvky
registrován: 18.10.2016
7 0
14.05.2017 - 21:29  
Pridám tu nejaké to slovo...
Aj keď pretek ešte neskončil bohužiaľ moja účasť v ňom áno. Myslím že som dokázal že mám na body v A skupine a ďakujem za túto príležitosť Patrikovi Novotnému.
Jazdil som na skvelom 8. mieste ale pod vjazde Marka Slezara do boxov kde som ho skoro trafil som mal veľmi široký výjazd, vybehol som na štrk a po šmyku a náraze do bariéry som prišiel o pravé predné koleso.
Škoda. Cítil som sa na nejaké 9. miesto. Skvelý pretek a až do toho osudného momentu som si ho veľmi užil. unhappy

Jaroslav Strišovský Člen klanu
Hlavní manažer týmu F1
623 Příspěvky
registrován: 22.09.2015
6 0
15.05.2017 - 09:47  
Williams

Jaroslav Strišovský:
Príprava bola slabšia, ako minulé trate, i keď nie slabá, predsa len som dal asi 150 kôl, čo je celkom dosť..
Už v Q sa ukázalo, že rýchlostne je to tak na tretie miesto, dúfal som, že v preteku by to mohlo byť lepšie, ako zvyčajne.. ale moc nebolo
Štart bol zlý, prepadol som sa v prvom kole a na lepších pneu som stratil dosť času hlavne za Aďom, ktorý opäť raketovo vyštartoval... Dostal som sa na prvé miesto, ale na midoch som si nevytvoril až taký náskok, aký by som potreboval do ďalšej časti pretekov a to sa ukázalo ako kritické na konci závodu.. šiel som aj do rizika so skoršou zástavkou na posledný stint, ale midy boli na konci preteku už zlé a Aďo nemal veľký problém, našťastie Jáchym to už nestihol, i keď Petr Kolář mu takmer pomohol.. Pekný mavéver o Petra, mal som na neho smolu, pretože mi bral prítlak celkom dosť kôl a strácal som čas aj pneu a potom sa takmer zamiešal do boja o tretie miesto.. ale mal na to právo..

Celkovo tretie miesto nie je to, čo som očakával od tejto trate, ktorú mám rád, ale je to realita, pretože som bol včera až tretí najrýchlejší.. Zas to má aj výhodu, konečne sa možno dočkáme tlačovky od Jiřího (aj jeho gratuláciu po Rusku či Bahrajne som hľadal márne..)
Na záver gratulujem jazdcom predomnou, šli pekne rýchlo.

Jaroslav Lištvan:
Jak už je u mě zvykem, opět na trénink minimum, najel jsem asi 30kol,,,nepředpokládám, že to bude v dalších závodech jinak,,,ale baví mě to, tak snad se to bude možné udržet aspoň takto.

Půl hodinky před závodem se mi povedlo jedno rychlé kolo s časem lehce přes 1:17,,,ani nevím kde jsem zrychlil asi o 0,8s. První kvalda vyšla, dostal jsem se do druhé části a měl jsem splněno. To že se mi podaří v druhé části trefit opět nejlepší kolo, jsem nečekal a to jsem tam ještě měl chybičku.
Obava z dobré pozice na startu se opět potvrdila, start relativně v pořádku, ale vždy mám strach do T1, že se něco semele, takže jsem ztratil asi 4 pozice, nakonec mě dal ještě Slatina a byl jsem najednou na 12místě. Veliká škoda s tímto propadem, protože se utvořil vláček 4 vozů a táhli jsme se za Hrušovským myslím. Chvílema se to měnilo a já to jistil ze zadu, věděl jsem, že kdybych byl před nimi, tak bych mohl upalovat rychleji. V 8 kole jsem dostal ránu od Slatiny, který se vracel po kontaktu s jiným vozem, zatočil mi do stopy,,,naštěstí bez poškození, nic nesvítilo, tak jsem si vydechl a tlačil dále,,,v dalším kole se podařilo před cílovkou natlačit na zadní křídlo Slatiny, který se natlačil na Hrušovského, takže jsme jeli oba v pytli a nakonec ve třech vedle sebe se blížili do T1. Naštěstí pro mě jsem se dostal dopředu a hned jsem byl o 2 místa vepředu. Pak jsem se ještě posunul před Pošefka, který jel velice dobře. Dostal jsem se někde na 8 místo. Po 18 kolech na hardech jsem tedy zabočil na výměnu pneu,,,nazul medium, ale musel jsem se zdržet o 2s déle,,asi nějaká opravička za ten kontakt se Slatinou,,,tím mě opět stáhl Pošefko, který jel pit ve stejném kole.
Na medium to pěkně sedělo a v podstatě se už nic nedělo. Zbytek závodu se předemnou pohyboval Vávra asi 20s a zamnou jsem si držel Pošefka a Slatinu zhruba 10s. Ještě bylo horko při druhém výjezdu z boxu, kdy na ojetých gumách na cílovce jel Kolář a já vyjížděl z pit, byl jsem před ním, ale jak jsem najížděl zevnitř, tak jsem musel více zpomalit, bylo to velice natěsno,,,ale bylo pro mě důležité zůstat před ním, jinak bych se za ním trápil 5 kol, než by zatočil pro pneu,,,takhle jsem si jel svoje a hned mu ujížděl.

Takže velice pozitivně hodnotím tento závod,,,hlavně že jsem neyrobil žádnou chybu, auto zůstalo na trati,,,posbíral jsem slušné body,,takže sppokojenost.
Uvidíme Monako, tam to bude jiné peklo...

díky za závod, opět plné pole,,,super,,všem gratulace,,,

Kolega se moc tentokrát nepředvedl, 3 místo je na jeho kvality málo,,,měl by zabrat :-) jinak to druhé místo v konstruktérech neudržíme :-))))

Jáchym Švejnoha Člen klanu
Technický vedoucí
284 Příspěvky
registrován: 08.01.2016
3 0
15.05.2017 - 21:11  
http://jyxo.info/uploads/6F/6f2a02c9136a67d60dbc011d699a5a5bb975b368.png

Jáchym

Q: Poslední dobou pořád stejnej průběh, první kvalda pohoda, 4. místo, druhá kvalda slabota, 6. místo.

R: Start tradičně na h...., opět propad, ale pár zatáček a byl sem zas tam kde sem měl bejt. Pak pěkný souboje v gruppě s Andrejem, Pavlem a Martinem. Bylo vidět že Andrej tradičně šetří palivo, pak se k nám propad superstartující Nigrín (na měkejch oproti hardům u ostatních se ale nebylo co divit) a během tří zatáček se odporoučel ze 3. místa na 7. Já během testů měkkou směs pro tento závod totálně zavrhnul, protože pokud sem na ní udělal jedinou chybku, levá přední se tak přehřála, že už nešla nikdy zchladit a chyby jen přibývaly, takže jsme v týmu zvolili strategii H-H-M s tím, že nebudeme stinty natahovat ale naopak zkracovat a gumy vyměníme vždy před jejich degradací a následujícím propadům časů. Na konci prvního stintu jsem se dotáh na 1s od vedoucího Jirky Syrovatskýho, pak sem tedy jel měnit gumy a vrátil se na 7. místo. Díky zastávkám dalších jezdců jsem se zas posunul dopředu na třetí, pak druhej pitstop, to jsem vyjel pátej, hned jsem se ale posunul před Pavla, kterýho navíc čekala zastávka. Pak zajel do pitu Andrej a vzal měkký, vrazil tam 3 boost a já neměl nárok. Dotáhnul druhýho Jardu Strišovskýho a taky ho dal, já 4 kola před cílem vrazil taky B3, bohužel sem hned v dalším kole udělal chybu v nájezdu na cílovku a přeskákal tam obrubníky a zelený pruhy a písky a bůhví co ještě, ztratil jsem 2s a tím bylo rozhodnuto, nakonec jsem za Jardou zůstal o čtvrt sekundy. Ale s výsledkem jsem spokojenej, svýho hlavního soupeře jsem porazil, a už před závodem jsem navíc Pavlovi psal, že to zas bude souboj JSxJS a že tentokrát věřím i Andrejovi, což se přesně potvrdilo.

Milan

Q: Vypad mi DYNhud, celou kvalifikaci jsem trávil jeho nahazováním, takže jsem nevyrazil ani na trať.

R: Dostal jsem důvěru šéfa týmu a zaskakoval jsem za Zdeňka, neměl jsem žádný cíle ani úkoly, jen dovést auto do cíle. To jsem splnil a dostal jsem i pochvalu za to, že jsem porazil několik jezdců skupiny A.

Ex Big Mac Boss
Andrej Marečák Člen klanu
Technický vedoucí
230 Příspěvky
registrován: 06.02.2015
2 0
18.05.2017 - 12:52  
Force Slovakia


Andrej Marečák - 2. miesto

Tréning bol zvláštny tým, že prvý týždeň som jazdil v skutku dobré časy, ale po víkende keď som znova sadol za volant som sa nemohol dostať do tempa a bol som tak o 7 desatín pomalší ako týždeň predtým. Už som bol z toho dosť zúfalý a keď som zúfalý, tak netrénujem a keď netrénujem tak to dopadne ako v Rusku...
Našťastie som mal pred pretekmi opäť 2 dni pauzu, ktorá mi tentokrát prospela. Postupne som sa dostal do tempa a zrazu som bol rýchlejší aj ako na začiatku tréningu.

V Q1 som si išlel pre víťazstvo, po poistke v podobe slušného času pre postup do Q2 som viac riskoval a postupne uberal palivo smiling . V poslednej možnej chvíli sa mi podarilo dostať pred Jirku, čo som dúfal, že ho pred Q2 trochu znervozní smiling. Nestalo sa, Jirka zajazdil kolo, ktoré som nemal šancu prekonať. So svojim kolom som bol viac-menej spokojný, prvé dva sektory boli skôr priemerné, ale v treťom som to dohnal a s prehľadom získal druhé miesto.

Na štarte som sa prepadol o jedno miesto kvôli trestu, ale spoliehal som sa, že sa mi podarí znova výborne odštartovať, podobne ako v Austrálii, Bahrajne či Rusku. Ten mi aj vyšiel, avšak do vedenia som sa nedostal, pretože Jirka nemal zlý štart a hoci som bol na jeho úrovni, nechcel som priveľmi riskovať a radšej som zvolnil. Možno ak by som ten trest nemal, išiel by som do vedenia, ale to je už jedno. Hneď po štarte sa na mňa začal lepiť Ondřej Nigrin, ktorý snáď prekonal aj môj štart z Ruska. Radšej som ho pustil, pretože nemalo zmysel bojovať proti B3 soft. Prvé kolá boli pre mňa opäť ťažké, síce som šetril palivo, ale aj tak som dúfal, že budem schopný udržať sa pred niektorými súpermi. Postupne som sa prepadol v priebehu prvých 6 kôl až na 7. miesto. Potom sa za mnou uvoľnil vzduch a konečne som sa mohol sústrediť na svoju jazdu. Odrazu som začal súperov pred sebou dobiehať a následne som predbehol ako Pavla Vávru, tak aj Maťa Bruňanského, či už skôr Nigrina, ktorému odchádzali pneumatiky. Mojím súperom sa stal Jáchym a tak trochu nadiaľku aj Jaro. Jáchym zašiel do boxov trochu skôr ako som čakal, zrejme sa bál undercutu. Ja som však vydržal ďalšie tri kolá a snažil sa isť dohodnutú stratégiu. Do boxov som tak zašiel v 18. kole a znova obul hardy. Druhá časť bola hlavne o mazaní straty na Jáchyma, ktorý však išiel dobre a sťahoval som len po pár desatinkách až stotinkách. Do posledného stintu som mal výhodu, že som na rozdiel od neho mohol obuť softy. Prekvapením pre mňa bolo, že aj napriek neskorešej zastávke som ho overcutol a vrátil sa pred ním. Pravdepodobne ho zdržal Pavel Vávra, čo mi dosť pomohlo. Dalo mi to šancu zaútočiť ešte v závere na Jara Strišovského, ktorému už zreteľne odchádzali mediumky. Do cieľa som tak prišiel na skvelom druhom mieste a konečne sa mi podarilo vybojovať pódium pre Force Indiu A.

Z môjho pohľadu bolo druhé miesto maximálne zaslúžené, na viac som nemal. Trošku škoda Maroša, mohlo to byť pre nás veselšie, ale aj taký je šport. Dôležité je, že sme sa odpútali od McLarenu. Gratulujem víťazovi Jirkovi k bezchybnej a rýchlej jazde, tiež tretiemu Jarovi k minimalizácii škôd. Uvidíme, či sa vidíme v Monaku, čo som testoval, tak je to pre mňa takmer nejazditeľné (kvôli volantu, nie FPS).



Maroš Hrušovský - 8. miesto

Do Španielska som sa extrémne tešil. Trať patrí medzi moje najobľúbenejšie. V tréningu som mal veľmi slušnú rýchlosť. Na úrovni Andreja. Pred závodom som do poslednej chvíle riešil technické problémy s volantom. Rozladil sa mi a plyn mi išiel stlačiť iba na 99% a to bolo na rovinke cítiť. Nakoniec sa mi to aj tak nepodarilo vyriešiť, čo mi na pohode nepridalo. Ale nechcem sa vyhovárať. Kvalifikácia bola podľa plánu aj keď som mohol dať lepšie kolo. Nakoniec sme štartovali z druhej rady. Ja som po zahrievacom kole zabudol prepnúť boost a stálo ma to asi päť pozícií. Potom som mal obrovské problémy udržať sa na trati kvôli nizkym fps a velkému pingu. Zapracovali nervy a prišlo niekoľko chýb. Prepadol som sa na 16 miesto. Potom sa pole potrhalo a mne sa plynulosť pomaly zlepšovala a tak som začal jazdiť lepšie aj keď stále ďaleko od tréningového tempa. Nakoniec som to po noekoľkých pekných súbojoch s viacerými jazdcami dotiahol na 8. miesto. Takže veľké sklamanie u mňa. Ospravedlňujem sa tímu že som to pokašľal. Andrej ukázal kde boli možnosti nášho auta. Ja som v polke prípravy vymenil konečne volant a dúfal som že mi to pomôže dostať sa bližšie k špičke. To sa mi podarilo len v tréningoch. Dúfam že v Monaku už budem sústredenejší a potvrdím zlepšenie.

Seřadit:     printview

Předzávodní info

Další závody

.: 5.5. 19:00 VC Saudské Arabie, 38 kol
.: 12.5. 20:00 Sprint Imola 17, 24 kol
.: 19.5. 20:00 VC Imoly, 47 kol
.: 26.5. 20:00 Sprint Monako 20, 29 kol
.: 2.6. 20:00 VC Monaka, 58 kol
.: 9.6. 20:00 Sprint Kanada 18, 26 kol
.: 16.6. 20:00 VC Kanady, 53 kol

Shoutbox


Anketa

anketa není aktivní

ukázat ankety

Teamspeak




Akce partnerů

Sponzoři

Pepa_MOTOLevne-okapy.cz