Seřadit:     printview




Autor: Zpráva:
Jaroslav Strišovský Člen klanu
Hlavní manažer týmu F1
623 Příspěvky
registrován: 22.09.2015
53 0
11.09.2017 - 13:08  
Williams

Jaroslav Strišovský:
Po VC Kanady som odložil volant a dlho nejazdil, až kým nevyšiel mod na novú sezónu. Ani príprave som nevenoval toľko času ako konkurencia a tak som cítil väčšiu nervozitu pred pretekmi ako zvyčajne. Navyše ani hot lapy neboli až tak konkurenčné ako som čakal a tak som predpokladal štart niekde zo stredu prvej desiatky.

Q1 sa aj niesla v takom duchu ako som napísal vyššie, do Q2 som síce prešiel, ale rozdiely boli minimálne a mohol som kľudne ostať visieť za top 10. Q2 ma však milo preklapila, dal som 2 moje najlepšie kolá a chuť do preteku sa poriadne zvýšila. Tušil som, že pretekové tempo by nemuselo byť zlé, čo sa aj potvrdilo. Na začiatku som zviedol pekné súboje s Karlem a Martinom, po tom ako Karel vypadol som nechal Martina trocha újsť a šetril som palivo, chlapci za mnou neustále bojovali a tak aj na boost 1 sa môj odstup od nich zvyšoval, čo bolo dosť pozitívne. Keď som na chvíľu pridal boost, dotiahol som sa za Martina a tak som vedel, že tempo je fajn. Bola z toho síce takmer osamotená jazda, ale dobre som si ju užil. Nakoniec z toho bolo s prehľadom druhé miesto, nedopustil som sa žiadnej chyby, taktika klapla, ale na prvé miesto chýbala rýchlosť. Súperi najazdil aj niekoľkonásobne viac kôl a tak som s druhým miestom úplne spokojný.

Škoda, že Jarda nemohol nastúpiť. Na druhú stranu ho Martin skvele nahradil a vyjazdil krásne miesto a body do PK. Navyše Martin získal skvelé body aj v B a tak úvodnú VC s pohľadu vedúceho tímu hodnotím veľmi kladne, i keď je čo zlepšovať. smiling

Na záver blahoželám všetkým k umiestneniam a bodom smiling

Martin Slezar:
když mě dvě hodiny před startem závodu skupiny A povolal vedoucí týmu jako náhradníka pro závod, byl jsem z toho trochu nesvůj. Po dohodě s Petrem Kolářem, že převezme maršálování sám, souhlasil jsem, že zastoupím týmového kolegu Jardu Lištvana.

Od závodu jsem ale nemohl nic očekávat a ani vedení týmu ode mě. V žádném případě jsem nepočítal, že bych musel nastoupit a tak jsem za volantem týden nebyl.
Ovšem při zkoušce jsem zajel snad svůj TOP čas a začal jsem být klidný. Věděl jsem, že nemám žádný cíl a můžu jen překvapit a přinést týmu nějaký ten bod. Absence tréninku se projevila hned při kvalifikaci a já zůstal daleko za svými možnostmi. Šestnácté místo bylo spíše zklamáním.
Do závodu jsem měl obavy z teploty a tak jsem na již vyzkoušeném setupu zvýšil chladiče a doufal, že pojedu na jistotu. Opak byl pravdou. Jednak díky vyšším chladičům a také agresivnější jízdou mezi divočáky v Ačku jsem velmi rychle ztrácel gumy a navíc se mě zvedla i spotřeba, což při kombinaci se zaváděcím kolem jsem velmi rychle zjistil, že nebudu mít dostatek paliva.
Zbytek stintu na HARDECH, až do jejich asi 23%, jsem bojoval s boostem 1 a snažil se nedělat chyby, kterým jsem se stejně nevyhnul na ojetých pneu.
Po přezutí na MIDy jsem se uklidnil, auto začalo sedět a já nasadil boost 3 a snažil se upevnit si překvapivě slušné 10-té místo, což se mě i díky dostatku paliva podařilo.

Pár parádních soubojů jsem si užil, myslím si, že slušnou porci překvapivých bodů jsem také přinesl do týmu, a proto nemůžu své účinkování ve skupině A nazvat jinak než úspěšné. Třešničkou na dortu je určitě druhé místo Jardy a výsledkem týmové snahy je tedy převzetí vedení v Poháru konstruktérů, čímž házíme pomyslnou rukavici ostatním konkurentům do nové sezony 2017/2.

Tomáš Pošefko Člen klanu
Technický vedoucí
196 Příspěvky
registrován: 18.10.2016
3 0
11.09.2017 - 15:52  
Q: Nevyšla mi podľa predstáv, zajazdil som o 1s horší čas ako som mal natrénované. Hlavnou príčinou bolo asi to že keď som za niekym , kto bol pred alebo aj za mnou o 2 až 3s tak mi to začalo lagovať a FPS padali pod 50, nevedel som triafať brzdné body.

Race: Štart sa mi celkom vydaril a dostal som sa na krásnu 8. pozíciu, o kolo neskôr ma začal obiehať Patrik Novotný s Marošom Hrušovským, Patrik nedobrzdil šikanu a vletel do cesty mne s Marošom na čo som najviac doplatil ja stratou predného krídla, následne som sa začal prepadávať a v zatáčke Lesmo som škrtol o trávu a vletel do bariéry, po tejto nehode som mal poškodený nos, obe zavesenia mal som aj defekt. Kým som sa s týmto poškodením dostal do boxov stratil som 50s , obul som hardy a nejako sa snažil dostať do cieľa.

Na začiatok celkom sklamanie ale ide sa ďalej, vidíme sa v Singapúre kde to už dúfam bude plynulejšie. wink


Jáchym Švejnoha Člen klanu
Technický vedoucí
284 Příspěvky
registrován: 08.01.2016
7 0
12.09.2017 - 16:55  
http://jyxo.info/uploads/E2/e2b2c360111c24b19d81c8265589d729bb3e2d04.png

Já bych zde shrnul hodnocení GP Itálie za tým McLaren celkově, jak za skupinu A, tak i za B.

B
http://jyxo.info/uploads/C6/c67796c72db0ef6076dbc6d0c8918a0b43c45709.pngMilan Králík – 7 na startu, 10 v cíli.

Milan si cca 3 týdny před závodem lehce pochroumal šlachu na pravý ruce flexou, takže byl na operaci a dostal dlahu. Původně ani závod nechtěl ject, ale poslal jsem mu asi 4 roky starou fotku, jak to valim s rukou v sádře od prstů až po rameno. Pustil se teda do tréninku a nakonec natočil snad 1700 kol jednou rukou. Jenže 4 dny před závodem mu to sundali a Milan v rámci rehabilitace točil další kola, aby si zase zvyk řídit oběma (ještě tu někdy něco pište o tom, že jste měli rýmičku amused ). V závodě se mu nepovedl start, teda nepovedl, před ním zaspal někdo a on za ním zůstal viset, neboť v Monze ty pozice byly hooodně namačkaný na sobě. Pak se prokousal polem na asi 5. místo, před variante Ascari předjel Marka a ten se mu odvděčil sešrotováním vozidla. Milan to chtěl zabalit, ale vzhledem k tomu že jsou body za každý místo, opravil ten vrak a pokračoval v závodě a nakonec skončil na 10. místě. Jinak do nehody to podle jeho slov vypadalo, že je to adept na bednu.

http://jyxo.info/uploads/D6/d603d41cdef3da26071c6303dc68e3980cf0f00e.pngRadan Hodek – 8 na startu, 3 v cíli
Radan dokonale využil jednoduchosti trati, vysokého topspeedu a toho, že jako jeden ze tří jezdců neměl nijak poškozené auto (na rozdíl od ostatních 18 jezdců, kteří někde nabourali nebo měli jiné problémy), a dovezl náš vůz náš hned v prvním závodě na bednu, a to na krásné 3. místo. Obrovská gratulace.

http://jyxo.info/uploads/59/5952ba3a1cf90925ae1c4a8f3e98cdf374c7aeea.png

A
http://jyxo.info/uploads/C2/c2ed7c217cfbab027c2f198ed5fae65e0e77eb0f.pngJáchym Švejnoha – 7 na startu, 4 v cíli

Natrénováno sem měl dost, cílem bylo umístění do 5. místa. Start jsem měl obvyklej, takže nic moc, ale i tak jsem se hned posunul dopředu o jedno místo. Asi ve 3. Kole jsem na cílovce předjel Andreje a Petra Paláska, ovšem hned v šikaně jsme se tam s Petrem nevešli a já šel zas zpátky za ně. Za další dvě kola jsem je tam předjel znova, jenže jsem měl pomalejší výjezd z tý šikany, což Aďo nečekal , načechral mi difuzor a otočil mě do protisměru. Tak jsem tam stál a čekal na skulinku, abych se moh otočit, ta přišla okolo 13. místa a já u toho vystrašil ještě Petra Vávru, že mi musel uhnout kolama na trávu (tímto se mu dodatečně omlouvám). Pak jsem tedy doháněl ztrátu a pomalu se sunul pořadím nahoru, užíval jsem si souboje (i když se mi zmenšila Topspeed cca o 6km). Souboje byly neskutečný, až mi pak došlo, že i zbytečný. Cca. v půlce závodu nás ( mě, Maroše a Aďu) dojel Martin Bruňanský na čerstvých gumách a pokrájel nás všechny tři během jedný rovinky. Já se ho chytnul jak klíště a jezdil sem za nim asi 5 kol, na B1 a na rovinkách jsem na koncích sundaval nohu z plynu, abych ho nepředjel, a i tak sem na těch ojetejch hardech zajížděl svý nejrychlejší kola do tý doby. Pošetřil sem palivo, který se mi pak náramně hodilo na konci, kdy jsem se opět takhle vozil pár kol za Pavlem Vávrou, na poslední 3 kola sem tam moh švihnout B3, takže jsem mu zamával a zmizel v dálavách, protože on už musel šetřit a jezdit jen na B1. Před tím jsem teda ještě potkal Petra Paláska, a náš ťukánek ze začátku závodu jsme si zopakovali v obráceném gardu, takže teď se odporoučel dozadu on. Nakonec teda krásný čtvrtý místo, ale, kdyby …… tak …..

http://jyxo.info/uploads/E6/e6534589221fd5e3da8b8d624b56aa06780be86b.pngZdeněk Švancara – skotačil někde u jugošů na mašině
http://jyxo.info/uploads/C6/c67796c72db0ef6076dbc6d0c8918a0b43c45709.pngNáhradník Milan Králík – 19 na startu, 10 v cíli
Milan dostal důvěru, jelikož si chtěl spravit chuť po B závodě a oba další jezdci byli shodou okolností někde na dovolený. Bohužel samým trénováním si tak unavil ruku, že ji musel před závodem ledovat a přišel na poslední chvíli. Samozřejmě mu opět nefungoval HUD atd, no všechno spravil a postavil se na start. Předvedl supr výkon a po penalizaci Patrika Novotného obsadil v A skupině 10 místo.

http://jyxo.info/uploads/35/35bcf38817ba1547d136972cb33438309da3a126.png

Celkovej dojem z výsledků závodů je výbornej, ale jsou tam ty kdyby… (kdyby Marek nepřehlíd brzdnej bod, kdybych se já neplet Aďovi do cesty), a podle mě to jak v A tak v B mohlo bejt o dost lepší.


Ex Big Mac Boss
Martin Bruňanský Člen klanu
Technický vedoucí
166 Příspěvky
registrován: 22.10.2015
5 0
12.09.2017 - 18:11  
Mercedes AMG Petronas

Martin Bruňanský:
Q: Podľa očakávania som sa dostal do Q2. Prvý čas v druhej časti bol viac-menej na istotu, v tom druhom som dal do toho všetko, bohužiaľ som pokazil prostredný sektor a nezlepšil sa. S konečnou štvrtou pozíciou som bol spokojný, ale mohlo to byť určite lepšie.

R: Štart bol neuveriteľný. Podarilo sa mi dostať zo štvrtého miesta do vedenia. Nie som zvyknutý byť na prvom mieste, tak som bol dosť nervózny a nedopatrením som prepol na boost 2. Jirka ma ihneď predbehol a tak som bol druhý. Následoval súboj s Karlom a Jarom. Párkrát sme si prehodili pozície, no nakoniec som ostala na druhej priečke. Vedel som, že jazdci za mnou mali naplánovanú jedno zastávkovú stratégiu, takže som si potreboval vybudovať náskok. Musel som však jazdiť na booste 1, pretože som mal dosť vysokú spotrebu paliva. Po prvom pitstope som sa ocitol až na deviatom mieste. Mal som čerstvejšie pneumatiky, takže som bol logicky rýchlejší. Po predbehnutí Martina Slezara následovala skupinka bojujúcich jazdcov..Jáchym, Aďo a Maroš. Podarilo sa mi cez nich dostať v priebehu jedného sektora. Sám som tomu nemohol uveriť. Celkom pekný moment amused Pred sebou som mal Pavla Vávru a Petra Paláska. Predbehol som ich a medzitým, bol Jaro u svojich mechanikov. Opäť som bol na druhom mieste, ale bolo mi jasné, že do konca závodu tam neostanem. Williams som mal za sebou nejakých 10 sekúnd, ale mňa čakal ešte jeden pitstop. V 34. kole som teda zamieril opäť do boxov, obul som softy. Trošku som sa obával, že by som sa mohol vynoriť až za jazdcami, ktorí si to tam nádherne rozdávali. Nakoniec sa mi podarilo výjsť niečo vyše sekundy pred nimi. Následne som už len kontroloval náskok. Potom som sa pokúsil aj o najrýchlejšie kolo, no dvakrát mi to tesne nevyšlo. Nevadí. Z konečnej tretej pozície som mal veľkú radosť. Je pekné začať sezónu pódiovým umiestením.
Samozrejme gratulujem jazdcom predo mnou aj za mnou za predvedený výkon. O dva týždne nás čaká Singapur, ktorý až tak nemusím, no uvidíme čo prinesie závod a kto vie..možno opäť prekvapím. Majte sa pekne.

MB10
PP_GDPR Člen klanu
Hlavní manažer týmu F1
367 Příspěvky
registrován: 23.09.2012
8 0
12.09.2017 - 19:43  
Renault F1 Team


Petr Palásek

No návrat k závodění jak se patří. Sezonu jsem chtěl jet ve stylu své první zde na lize... hezky na pohodu bez nějakých velkých očekáváních. No, ale příprava na závod byla až moc na pohodu teda. Poslední šanci kdy vyzkoušet monopost jsem měl při test race (ani jsem nejel, aby mohli B jezdci odzkoušet před jejich závodem) pár hodin po něm jsem odjel na dovolenou a vrátil se jen pár hodin před Q a k pc jsem se dostal jen asi 30min před začátkem. No to jsem věděl už dlouho a tak jsem se rozhodl použít taktiku na TOP SPEED. Věděl jsem, že na top kluky to vůbec nebude, ale že by to mohlo být nějak okolo top10. Před odjezdem jsem tedy nastavil přítlak na 6 1 a odhodlam jet taktiku mid mid soft. No B zavod cely Renault nalomil a ja tedy na zavod bez jedineho kola na Hardech zmenil skvele taktiku na Hard MID amused Dále jsem věděl, že budu absolutně nerozjetej a proto se mi zdálo , že taktika na top speed je docela chytra amused a že se aspoň pobavím... No TOP 3 Syro, Bruna, Stríša... k nim Jáchym a Aďo... favoriti byli jasný a ja doufal, že aspoň za klukama z Toro dojedu okolo toho 10.místa a to ještě kluci Vávrovic nesměli udělat "svůj " trik kdy bez treninku jedou jak ostatní s 200 kolama amused amused

První kvalda super výkon a s přehledem jsem šel z 10,místa do Q2 amused amused Vůbec jsem se nebál a nebyl naštvanej na svá kola.
Q2: trochu lepší a překvapivé 5.místo.

Závod na vyzkoušených HARDECH mě nadchl amused Hlavně první kola kdy mi první 4.jezdci okamžitě odjeli. A já si hrál na zádku a vůbec nelezl na nervy všem za mnou. Neměl jsem ani páru jak je to s palivem tak jsem držel B1 a jen při soubojích (některých) šel na B2. No jak jsem čekal Aďo a Jáchym se na mě nalepili a ja tak nějak cítil, že jsou o něco rychlejší amused Pak tradiční FIGHT SEZONY SVEJNOHA vs PALASEK 0:1, ale Jáchym si nebral tuto moji "zprávu k srdci" a znovu zaútočil i s Andrejem... no priznám se, že jsem nechal B1 abych nebojoval s Jáchymem a vrátil mu aspoň tak ten kontakt v pedchozím kole. Ale myslím, že Jáchym velmi brzo myslel na jiného závodníka když jsme na sebe koukali čumákama amused Po tomhle jsem se dostal na 5.místo pak padl Kaja a já byl 4 a měl i náskok asi 4s. což bylo fajn. Jen ty hardy a přítlak mě nějak vedli k chybám... snad každé kolo aspon jedna a ne malá.Následovali velmi dobré souboje s P. Novotným. Pak jsem se rozjel trochu, jezdil pořád B1 a dokonce stahl Jara z 10s na 6s. pak začali odcházet hardy a nějak mi už topka taktika nefungovala, když jsem za technické části ztrácel i 2s. Jel jsem tedy do pitu a koukám, že jsem až sedmý a kdo to není předemnou... no jasně, že Pavlík Vávrů... trochu šok jak se tady zase vzal.... a najednou nejsme jen mv, ale asi 5 dalších okolo amused amused Jáchym se přehnal jako velká voda na jedné rovince přes všechny a následoval FIGHT SEZONY SVEJNOHA vs PALASEK 1:1. No po něm jsem koukal do protisměru já a propadl se na 9.místo a těsně mě předjel Maroš na Sauberu.... posledních 10.kol byla velká sranda... B3 palivo na rovinkách fungovalo jak mělo a Maroš ani následně Ado vždy když vyjeli z pytle tak jim moje formule zase ujela amused ůplně jsem cítil jak jsou chudáci naštvaný amused amused (sorry kluci... byla to pro mě jediná šance na slušný výsledek). Souboje, ale byli super... v poslední zatáčce to přesně jak jsem čekal pustil Andrej, já v půlce Paraboliky ztratil pozici, ale můj skvěle vyladěný monopost zafungoval a s přehledem jsem si udržel svoje 6.místo. amused amused amused :P

No pokud vezmu závod s ohledem na jízdu tak hroznej... takových chyb jsem dělal fakt asi jen ve svých prvních sezonách. Pokud vezmu závod s ohledem na zábavu... tak velká spokojenost a já se hodně pobavil amused Ani mě nenaštvali kontakty a další věci... uvidíme zda se potkáme v Singapuru... Gratuluju Top3 k bedně... Jáchymovi k výkonu, kterej ho dostal na 4.místo i po kontaktech, Pavlíkovi za to, že šel z 17.místa na 5... a hlavně Marošovi a Andrejovi, že to vydrželi nervama až do cíle amused Díky za přenos Markovi a Maršálování Petrovi K.


Andrej Marečák Člen klanu
Technický vedoucí
230 Příspěvky
registrován: 06.02.2015
2 0
25.09.2017 - 13:23  
Force Czecho-Slovakia


Andrej Marečák - 7. miesto

Príprava bola dobrá, nakoniec sme celkom vyladili setup a dokázal som byť v dobrej pozícii pred pretekmi. Spolupráca v tíme bola super, som rád, že sme podobne ako v minulej sezóne výborný tím.

V kvalifikácii som zlyhal, kolo v Q1 bolo fajn, ale dôležitejšia Q2 mi absolútne nevyšla. V Taliansku to bolo tesné a aj malá chyba vyšla veľmi draho

Štart som mal priemerný, niečo som získal, niečo stratil, ale pohyboval som sa okolo 6. miesta. Potom asi v 4. - 5. kole prišla kolízia s Jáchymom, ktorá ma rozhodila natoľko, že som sa z toho nedostal počas celého preteku. Bola to jasne moja chyba, Jáchymovi som sa po pretekoch ospravedlnil. Celkovo som veľmi sklamaný, nebol to optimálny výkon, veľa som stratil v súbojoch. Avšak, závod ako taký bol zábavný a nenudil som sa. Škoda tej kvalifikácie, verím tomu, že ak by som štartoval spredu, bolo by to lepšie. Gratulujem jazdcom na pódiu, dúfal som, že tam niekde budem, ale nestalo sa. Ideme ďalej.


Patrik Rusiňák - 13. miesto

Po minulej, pomerne úspešnej sezóne v skupine B som očakával ešte jednu sezónu medzi Bčkarmi, no keď ma vedenie zaradilo medzi uchádzačov o miesto A2, sme sa s Aďom dohodli že nebudeme riskovať moje zaradenie do iného tímu a budem jazdiť za Ačko Force Indie a za túto šancu mu ďakujem. Cez leto som si dal asi mesiac pauzu, no v auguste som sa dokopal k tréningu a začal naplno makať na setupe a svojej jazde a po mesačnom tréningu som sa cítil byť dobre pripravený na Monzu.

V kvalifikácií som sklamal, zaostal som vyše 6 desatín za svojim maximom a určite som sa mal dostať do Q2. Nakoniec z toho bolo len 13. miesto.

Do pretekov som nastupoval pod veľkým tlakom, chcel som skončiť čo najvyššie. Ten tlak sa na mne podpísal dosť výrazne, keď som mal tempo na hardoch a boost 1 o 4 sekundy na kolo horšie ako v simulácií. Keď som sa do toho začal konečne dostávať, tak sa zo zadu prirútil Martin Frajka na softoch a preto som nechcel aplikovať stratégiu že ho pustím a budem sa vyvážať lebo som vedel, že za ním nebudem na hardoch stačiť. Preto som ostal na b1 a snažil sa Martina udržať za sebou. Dosť dlho sa mi darilo perfektne triafať brzdné body a nedávať mu šancu na výjazdoch, na rovinkách sa predomňa dostal dosť často, no zavesil som sa za neho a znova som sa pred ním na brzdy udržal. V polovici môjho stintu na hardoch ma po Ascari Martin predbehol, a kedže mal možnosť výberu stopy do Parabolici tak ma zavrel, a svojou hlúposťou som sa pripravil o predné krídlo, poškodil som si závesy a zadné krídlo, čo sa podpísalo na maximálke. Ďalej boli moje preteky dosť nudné, predomnou aj zamnou diera 20 sekúnd a tak som to dokrúžil na 13. mieste. Myslím že som mal na viac, no keď sa pozriem na mená predomnou, tak s TOP 10 by som bol maximálne spokojný. Snáď sa ešte zrýchlim a na konci sezóny budem bojovať oveľa viac vpredu. Ďakujem Aďovi a Marošovi za podporu a tréning a Láďovi za podporu a pomoc pri manažovaní pretekov. Vidíme sa v Singapure.

Seřadit:     printview

Předzávodní info

Další závody

.: 28.4. 20:00 Sprint SauArabie 13, 19 kol
.: 5.5. 19:00 VC Saudské Arabie, 38 kol
.: 12.5. 20:00 Sprint Imola 17, 24 kol
.: 19.5. 20:00 VC Imoly, 47 kol
.: 26.5. 20:00 Sprint Monako 20, 29 kol
.: 2.6. 20:00 VC Monaka, 58 kol
.: 9.6. 20:00 Sprint Kanada 18, 26 kol

Shoutbox


Anketa

anketa není aktivní

ukázat ankety

Teamspeak




Akce partnerů

Sponzoři

Pepa_MOTOLevne-okapy.cz