Dnes: 586Včera: 828Měsíčně: 13987
F1 B 18P: VC USA B 14.10.2018
Martin Slezar (FER)
Lukasz Maciejewski (REN)
Martin Frajka (HAS)
Marek Slezar 1:32.936
F1 A 18P: VC Ruska A 7.10.2018
Jiří Syrovatský (HAS)
Patrik Novotný (FER)
Jan Veselý (REN)
Lukáš Droppan 1:32.779

Slovak English Czech

Penalizace za nedodržení limitu tratě

Nová sezona přináší i nové změny. Hned po prvním závodu se rozjela velká diskuze o trestech za limity tratě. Je pravdou, že doposud stanovené tresty byly posunem do dalšího závodu. Těmto trestům jsme se chtěli vyhnout a proto jsme začali již v minulé sezoně trestat k aktuálnímu závodu. Máme sice v tabulce trestů i tresty do následného závody, ty jsou však pouze alternativní, pokud nelze trestat zpětně. Zůstaly tedy tresty za limity tratě a je tedy třeba tento způsob změnit a celý systém sjednotit. Přemýšleli jsme dlouho nad touto otázkou což se ukázalo jako složitá záležitost s ohledem na nové – přísnější limity a zvážení otázky do jaké míry jsou výjezdy z nezkušenosti, z chyby nebo úmyslu něco získat. Bylo třeba posuzovat i velmi odlišnou výkonnost jezdců kde špičkový jezdec má výjezd zcela výjimečně, pokud nemá úmysl získat časovou výhodu a na druhé straně pole je to naopak, snaha udržet se na trati a možnost získání výhody je téměř vždy irelevantní. I přes tyto zkutečnosti se dá říci, že čím více výjezdů jezdec má, tím je pravděpodobnější, že o tom ví a jeho najetí tratě je špatné a úmyslně tak může získat výhodu i slabý jezdec. Při velmi častých výjezdech je tedy trest DQ ze závodu na místě, stejně tak jako na druhé straně, tolerovat pár neúmyslných výjezdů a maršál bude mít právo akceptovat výjezd, když jezdec viditelně po výjezdu zpomalí a tím případnou časovou výhodu vrátí.
Tyto myšlenky nás navedly na úpravu Pravidel ligy v části limity tratě. Tato část bude z pravidel zcela odstraněna (s vyjímkou obrázků specifikujících korektní a nekorektní průjezd) a nahrazena novou částí, kde se penalizace za krácení odráží v aktuálním závodě. Tedy :

Jezdec je povinen dodržovat limity tratě, při porušení se jezdec vystavuje penalizaci, a to následovně :

V případě krácení v kvalifikaci, je měřené kolo neplatné a bude bráno v potaz jiné, korektní kolo. Nenahlásí-li jezdec chybné kolo maršálovi a bude krácení zjištěno maršálem nebo jiným jezdcem formou protestu, dodatečně po závodě, bude jezdec penalizován dvojnásobným posunem při dalším startu o počet míst, o které by se posunul při zjištění neplatnosti kola aktuálního závodu. Nebude-li mít jiné platné kolo, bude v následném závodu startovat z konce pole.
Bude-li podán protest na některého jezdce pro krácení tratě nebo si takové zkutečnosti všimne sám maršál, bude provedena kontrola průjezdů a krácení bude potrestáno přičtením času k času závodu dle přiložené tabulky. Nebude-li možné trest do závodu promítnout, například z důvodu že jezdec závod nedokončí, může mu být trest přenesen do závodu následujícího (obdoba přesunu trestů za incidenty).

Tresty : porušením limitu tratě se rozumí moment, kdy monopost nemá kontakt s tratí nebo jeho bílou přilehlou čarou, nejméně dvěma koly.


Tabulka penalizací:



Tímto bude dosaženo hlavně trestání za porušení pravidel právě v tom závodě, ve kterém k porušení došlo. Pokud se někomu zdá, že tresty jsou vysoké, doporučuji trať nekrátit a jezdit dle fair play a pokud je to neúmyslné, pouze neuměním se na trati udržet, doporučuji potrénovat.

Aby byla celá sezona hodnocena stejným pohledem, upustíme u již odjetého závodu od původních trestů, kde by vycházelo jedenácti pilotům DQ a změníme penalizace i do tohoto závodu, s tím, že pro první závod jsme se již předem dohodli, že budeme pro tento první závod rozdělovat velké krácení (krácení jako v 2017/2) a malé krácení (kontakt s obrubníkem). Za tři malé krácení započteme jedno velké. Co se týká kvalifikace, i v tomto případě budeme mírnější a ti co pravidla porušili budou na startu dalšího závodu posunuti vzad, pouze však o tolik pozic kolik jich získali neférovým kolem. Tímto velmi mírným hodnocením, byla sestavena tabulka konečných trestů, které budou započteny do výsledků závodu a takto upravené výsledky jsou konečné a závod uzavřen. S konečnými tresty se můžete seznámit v sekci Protesty a tresty.


Odkazy: n/a
napsal Martin Slezar - 22.02.2018 - 18:31


komentáře

Seřadit: Sort ascending   
  #8 od norton setup
Avatar   11.09.2018 - 12:44 quote
norton.com/setup is very easy to use, You need to click on norton setup installed file and click on scan button to start the device scanning. Scanning may take some time and and it will scan complete system directories and all files. After complete scanning it will prompt for scanned files and threates detected.
http://nortoncomnorton.com
0 0

  #7 od office setup
Avatar   11.09.2018 - 12:44 quote
We are the best office.com/setup in US, Canada and Australia. At office setup, we put high effort, moderate IT answers for organization's, and people.Whether setup or beginning, equipment or programming, system or electronic, we have something for each. officecomoffice.com is the exchanging name in California, USA.
http://officecomoffice.com
0 0

  #6 od norton.com/setup
Avatar   11.09.2018 - 12:43 quote
norton.com/setup products are manufactured and sold by a leading software company named Symantec. After purchasing norton setup, just download the setup and then install it. If you have an installation disk, then just insert the disk and install the setup. After that run the Setup file. To activate your norton setup, go to www.norton.com/setup. Enter the product activation key and then you can access your norton setup.
http://nortoncom.org
0 0

  #5 od norton.com/setup
Avatar   11.09.2018 - 12:41 quote
norton.com/setup organization develops and sells computer and mobile security products. Users can choose specialized product for performing protection task in different field of need. The product fall in different categories to cover all the sectors that are exposed to any kind of cyber risk whether it is a business, personal requirement or other areas of need. It uses signatures and heuristics-based detection to identify viruses.
http://norton-norton.com

<a href="http://norton-norton.com">norton.com/setup</a>
<a href="http://norton-norton.com">norton setup</a>
<a href="http://norton-norton.com">www.norton.com/setup</a>
<a href="http://norton-norton.com">http://norton-norton.com</a>
0 0

  #4 od office.com/setup
Avatar   11.09.2018 - 12:39 quote
We are not office.com/setup. We are trained professionals to provide technical support for www.office.com/setup. We are the world's biggest innovation wholesaler and a main innovation deals, showcasing and logistics organization for the IT business around the world.
http://officecom-officesetup.com
0 0

Avatar   23.02.2018 - 12:25 quote
Dobre, ja si to teda nemyslim,ale i tak tam mate napsano Stop/Go, to je trest prijet, zastavit a hned ject. Pouhy prujezd boxy je Drive Thru.
2 0

  #2 od Martin Slezar
Avatar   23.02.2018 - 11:46 quote
čti více Jáchym Švejnoha napsáno:

Tady jsem vycházel ze skutečnosti, že při S/G 10s. jsi ztratil celkově 28s. Jezdec při DT 16s. a to je tady poměrně dlouhý pit. Na většině tratí je kratší a ztratí se tedy ještě méně. Pokud někdo stíhá čelo pole ze zadu ztratí mnohem víc vzhledem k provozu. Jak jsem se díval, tak než se jezdec dostane z 18 na 7 ztrácí už 34s, ze 17 na 11 -29s, z 13 na 8 -33s. jsou to časy ztráty než se jezdec dostane na pozici kterou si pak dlouhodobě drží..... a to nemluvím o ztrátu na samotné čelo závodu, kam se ani pak nemá moc šancí se dostat. Pokud ale jezdec zajedu dobře Q a drží se ve předu, tak po roztažení pole ztratí třeba jen jednu, dvě pozice. Myslím, že celkový důsledek a dopad na závod je start z konce pole mnohem větší ztráta než projet boxy.
0 -1

Avatar   22.02.2018 - 22:17 quote
Podle mě je trest Stop And Go ( a i jen průjezd boxy) podstatně větší než start z konce pole.
2 0

Tvůj komentář
Jméno:
E-Mail:
Domovská stránka:
IP: 54.145.83.79
Nastavení: • HTML je VYPNUTÉ • BBCode je ZAPNUTÝ • Smajlíci jsou ZAPNUTI
F1 A 18P: 21.10.2018 18:00 VC USA A (37 kol)
F1 C 18P: 28.10.2018 16:00 VC Mexika C (22 kol)
F1 B 18P: 28.10.2018 18:00 VC Mexika B (45 kol)
F1 A 18P: 4.11.2018 20:00 VC Mexika A (45 kol)
F1 C 18P: 11.11.2018 18:00 VC Brazilie C (25 kol)
F1 B 18P: 11.11.2018 20:00 VC Brazilie B (50 kol)
F1 A 18P: 18.11.2018 20:00 VC Brazilie A (50 kol)

registrovat se
zapomenuté heslo?
registrovaní uživatelé
Skupina A
P Pilot Tým B
1
Jiří Syrovatský
300
2
Patrik Novotný
226
3
Jan Veselý
154
Skupina B
P Pilot Tým B
1
Marek Slezar
136
2
Petr Kolář
125
3
Lukasz Maciejewski
124
Skupina C
P Pilot Tým B
1
Radan Hodek
Vyřazení jezdci 17
2
Josef Král
17
3
Martin Antol
Vyřazení jezdci 14
Pohár konstruktérů
P   Název týmu A B A+B
1
Scuderia Ferrari
334 198 532
2
Haas F1 Team
378 130 508
3
Alfa Romeo Sauber F1 Team
213 153 366

Kompletní tabulka>>>
anketa není aktivní

ukázat ankety


Vzkázat!   • Všechny zprávy
 

Ceska F1 Liga TeamSpeak Viewer
Žádné nové soubory ()

GPF1.czSerios.cz
Vedoucí ligy
Martin Slezar
Vedoucí týmů
Jezdec A1 v každém týmu
Admini ČF1L
Petr Palasek
Petr Kolář
Maroš Hrušovský
Maršál závodů
Aďo Marečák
Náhodné obrázky
© 2007-2018 | ČF1L All rights reserved | Owner league and admin Martin Slezar | webdesign by Palinho a Lukas Droppan | Design 3.0