Dnes: 530Včera: 942Měsíčně: 17492
F1 B 18J: VC Francie 17.6.2018
Ondřej Hošek (STR)
Lukasz Maciejewski (WIL)
Milos Tutko (FER)
Ondřej Hošek 1:32.765
F1 A 18J: VC Kanady 10.6.2018
Patrik Novotný (STR)
Martin Bruňanský (FER)
Tomáš Pošefko (RBR)
Jaroslav Strišovský 1:16.437

Slovak English Czech

Penalizace za nedodržení limitu tratě

Nová sezona přináší i nové změny. Hned po prvním závodu se rozjela velká diskuze o trestech za limity tratě. Je pravdou, že doposud stanovené tresty byly posunem do dalšího závodu. Těmto trestům jsme se chtěli vyhnout a proto jsme začali již v minulé sezoně trestat k aktuálnímu závodu. Máme sice v tabulce trestů i tresty do následného závody, ty jsou však pouze alternativní, pokud nelze trestat zpětně. Zůstaly tedy tresty za limity tratě a je tedy třeba tento způsob změnit a celý systém sjednotit. Přemýšleli jsme dlouho nad touto otázkou což se ukázalo jako složitá záležitost s ohledem na nové – přísnější limity a zvážení otázky do jaké míry jsou výjezdy z nezkušenosti, z chyby nebo úmyslu něco získat. Bylo třeba posuzovat i velmi odlišnou výkonnost jezdců kde špičkový jezdec má výjezd zcela výjimečně, pokud nemá úmysl získat časovou výhodu a na druhé straně pole je to naopak, snaha udržet se na trati a možnost získání výhody je téměř vždy irelevantní. I přes tyto zkutečnosti se dá říci, že čím více výjezdů jezdec má, tím je pravděpodobnější, že o tom ví a jeho najetí tratě je špatné a úmyslně tak může získat výhodu i slabý jezdec. Při velmi častých výjezdech je tedy trest DQ ze závodu na místě, stejně tak jako na druhé straně, tolerovat pár neúmyslných výjezdů a maršál bude mít právo akceptovat výjezd, když jezdec viditelně po výjezdu zpomalí a tím případnou časovou výhodu vrátí.
Tyto myšlenky nás navedly na úpravu Pravidel ligy v části limity tratě. Tato část bude z pravidel zcela odstraněna (s vyjímkou obrázků specifikujících korektní a nekorektní průjezd) a nahrazena novou částí, kde se penalizace za krácení odráží v aktuálním závodě. Tedy :

Jezdec je povinen dodržovat limity tratě, při porušení se jezdec vystavuje penalizaci, a to následovně :

V případě krácení v kvalifikaci, je měřené kolo neplatné a bude bráno v potaz jiné, korektní kolo. Nenahlásí-li jezdec chybné kolo maršálovi a bude krácení zjištěno maršálem nebo jiným jezdcem formou protestu, dodatečně po závodě, bude jezdec penalizován dvojnásobným posunem při dalším startu o počet míst, o které by se posunul při zjištění neplatnosti kola aktuálního závodu. Nebude-li mít jiné platné kolo, bude v následném závodu startovat z konce pole.
Bude-li podán protest na některého jezdce pro krácení tratě nebo si takové zkutečnosti všimne sám maršál, bude provedena kontrola průjezdů a krácení bude potrestáno přičtením času k času závodu dle přiložené tabulky. Nebude-li možné trest do závodu promítnout, například z důvodu že jezdec závod nedokončí, může mu být trest přenesen do závodu následujícího (obdoba přesunu trestů za incidenty).

Tresty : porušením limitu tratě se rozumí moment, kdy monopost nemá kontakt s tratí nebo jeho bílou přilehlou čarou, nejméně dvěma koly.


Tabulka penalizací:



Tímto bude dosaženo hlavně trestání za porušení pravidel právě v tom závodě, ve kterém k porušení došlo. Pokud se někomu zdá, že tresty jsou vysoké, doporučuji trať nekrátit a jezdit dle fair play a pokud je to neúmyslné, pouze neuměním se na trati udržet, doporučuji potrénovat.

Aby byla celá sezona hodnocena stejným pohledem, upustíme u již odjetého závodu od původních trestů, kde by vycházelo jedenácti pilotům DQ a změníme penalizace i do tohoto závodu, s tím, že pro první závod jsme se již předem dohodli, že budeme pro tento první závod rozdělovat velké krácení (krácení jako v 2017/2) a malé krácení (kontakt s obrubníkem). Za tři malé krácení započteme jedno velké. Co se týká kvalifikace, i v tomto případě budeme mírnější a ti co pravidla porušili budou na startu dalšího závodu posunuti vzad, pouze však o tolik pozic kolik jich získali neférovým kolem. Tímto velmi mírným hodnocením, byla sestavena tabulka konečných trestů, které budou započteny do výsledků závodu a takto upravené výsledky jsou konečné a závod uzavřen. S konečnými tresty se můžete seznámit v sekci Protesty a tresty.


Odkazy: n/a
napsal Slezar Martin - 22.02.2018 - 18:31


komentáře

Seřadit: Sort ascending   
  #4 od lee123
Avatar   23.05.2018 - 10:24 quote
<P>Even cheap jordan shoes with moncler sale ease, nike store In beats by dre on sale addition, air max Purity nike huarache seems nike basketball shoes to take action on retro jordans top childish the Michael Kors Sale same cheap jordans as nike free run losing jordan 13 during which her jordan 6 single nike air max 90 mom concealed nike cleats your own cheap beats by dre recommendations, Which in nike shoes fact had cheap beats headphones recently [b]nike air
0 0

Avatar   23.02.2018 - 12:25 quote
Dobre, ja si to teda nemyslim,ale i tak tam mate napsano Stop/Go, to je trest prijet, zastavit a hned ject. Pouhy prujezd boxy je Drive Thru.
2 0

  #2 od Slezar Martin
Avatar   23.02.2018 - 11:46 quote
čti více Jáchym Švejnoha napsáno:

Tady jsem vycházel ze skutečnosti, že při S/G 10s. jsi ztratil celkově 28s. Jezdec při DT 16s. a to je tady poměrně dlouhý pit. Na většině tratí je kratší a ztratí se tedy ještě méně. Pokud někdo stíhá čelo pole ze zadu ztratí mnohem víc vzhledem k provozu. Jak jsem se díval, tak než se jezdec dostane z 18 na 7 ztrácí už 34s, ze 17 na 11 -29s, z 13 na 8 -33s. jsou to časy ztráty než se jezdec dostane na pozici kterou si pak dlouhodobě drží..... a to nemluvím o ztrátu na samotné čelo závodu, kam se ani pak nemá moc šancí se dostat. Pokud ale jezdec zajedu dobře Q a drží se ve předu, tak po roztažení pole ztratí třeba jen jednu, dvě pozice. Myslím, že celkový důsledek a dopad na závod je start z konce pole mnohem větší ztráta než projet boxy.
0 -1

Avatar   22.02.2018 - 22:17 quote
Podle mě je trest Stop And Go ( a i jen průjezd boxy) podstatně větší než start z konce pole.
2 0

Tvůj komentář
Jméno:
E-Mail:
Domovská stránka:
IP: 54.224.133.152
Nastavení: • HTML je VYPNUTÉ • BBCode je ZAPNUTÝ • Smajlíci jsou ZAPNUTI
F1 A 18J: 24.6.2018 20:00 VC Francie (37 kol)
SRAZ: 14.7.2018 14:00 České Budějovice (0 kol)

registrovat se
zapomenuté heslo?
registrovaní uživatelé
Skupina A
P Pilot Tým B
1
Andrej Marečák
692
2
Patrik Novotný
646
3
Jaroslav Strišovský
552
Skupina B
P Pilot Tým B
1
Ondřej Hošek
473
2
Petr Kolář
319
3
Tomáš Staněk
252
Pohár konstruktérů
P   Název týmu A B A+B
1
Scuderia Toro Rosso
778 792 1570
2
Sahara Force India
937 116 1053
3
Scuderia Ferrari
620 387 1007

Kompletní tabulka>>>
anketa není aktivní

ukázat ankety


Vzkázat!   • Všechny zprávy
 CF1L 2018 7dnu

 CF1L 2018 14dnu

Ceska F1 Liga TeamSpeak Viewer
Update Monako2 (91 MB)

rar soubor určený k instalaci do stávajícího modu, za účelem tréninku

rozbalenou složku nakopírujte do správné složky a nahraďte původní soubory (záleží kde máte rFactor)

Např.:
C:\Program Files (x86)\rFactor\GameData\L
ocations\CF1L_RFE

Je třeba vymazat stávající složku Monaka a instalovat novou.

Live RacersFacebook ČF1L
Vedoucí ligy
Martin Slezar
Vedoucí týmů
Jezdec A1 v každém týmu
Admini ČF1L
Lukáš Droppan
Petr Kolář
Maršál závodů
Náhodné obrázky
© 2017 | ČF1L All rights reserved | Owner league and admin Martin Slezar | webdesign by Palinho a Lukas Droppan | Design 3.0