Seřadit:     printview
Autor: Zpráva:
Lukáš Droppan Člen klanu
Pilot GP2
74 Příspěvky
registrován: 21.12.2008
0 0
24.03.2013 - 22:35 odpovědět 
Tu môžete písať vyjadrenia k závodu B v Sepangu ...

Pilot F1
136 Příspěvky
registrován: 01.01.1970
0 0
24.03.2013 - 23:25 odpovědět 
Pro mě byl dnešní závod jedna velká chyba za druhou unhappy Na startu přede mnou zůstal stát jeden vůz a já místo toho abych to strhnul doprava, tak jsem ubral plyn... unhappy Druhá chyba následovala o pár desítek metrů dál kdy jsem sestřelil Péťu Palaska (ještě jednou se Péťo omlouvám) a tím jej popostrčil do kontaktu s Jardou Novákem který se dostal do problémů bez vlastního přičinění... Rozhodilo mě to a dostal jsem do problémů i jezdce zamnou tím, že jsem najednou prudce zpomalil a schytal další ,,ťukanec" zezadu. Vůz byl sice trošku mimo ale těžko říct zda to bylo plnou nádrží nebo otřískáním... Jel jsem dál a ve vracečce do kopce jsem schytal další ránu a to o dost razantnější od Eddiho, kterého trošku popostrčil Tom Karmazín. A to už bylo docela znát na chování vozu. Pak jsem dostal zaslouženě penalty Drive Thrue a přemýšlel jsem zda dřív průjezd nebo oprava. Rozhodl jsem se pro průjezd protože jsem si byl vědom újmy soupeřů kterou jsem jim způsobil v T1. Tím mě čekalo ještě jedno kolo s pobouchaným monopostem kde jsem sekal jednu chybu za druhou... unhappy Nicméně nemám rád když se na to někdo vykašle jen proto že ,,dostane smyk" a proto jsem začal tlačit na pilu! A to tak moc že jsem párkrát chyboval ale jel jsem na hraně! Nakonec jsem po přezutí na měkčí směs zajel skvělý stint a zdolal aspoň Vláďu a být to o kolo delší tak bych možná překonal i Toma Karmazína... Kdo ví... amused Každopádně mám strach že mému kamarádovi a týmovému kolegovi semnou dojde trpělivost... unhappy Martin vyhrává co se dá, odvádí 100 procentní práci a já místo toho abych mu na čele pomáhal se flákám na posledním místě! unhappy Tímto bych se mu chtěl moc omluvit a poprosit jej, ať má semnou ještě trošku trpělivost... unhappy

Pilot motokáry
22 Příspěvky
registrován: 01.01.1970
0 0
24.03.2013 - 23:40 odpovědět 
byl to těžký závod ne jen že jsem se propadal ale neměl sem takové nastavení jaké bych potřeboval.V prvním kole sem dostal hodiny potom jsem měl menší problém se dostat před Petra J. nějak jsme se nedohodly a při nájezdu do myslím 3 zatáčky jsem zatočil dřív a tuknul do něj dostal jsem penalizaci průjezdu boxy což mě stálo čas a body nakonec sem musel odstoupit protože mi došlo palivo .Neměl jsem moc dobrý den a chci se omluvit těm do kterých sem tuknul .

Pilot GP2
42 Příspěvky
registrován: 01.01.1970
0 0
25.03.2013 - 07:41 odpovědět 
Po noční taneční akci se spánkem 2 hod to bylo na výkonu trochu znát, v kvalifikaci jsem se dostal až na svůj skoro čas s min. palivem s použitím ESC s tím,že poté jsem už nevyjel. Sepang jsem nikdy neměl rád, sice je tu široká trat, ale pro mě noční můrou byl úsek T2, kde se z rovinky brzdí do levé kopcovité zatáčky, kde po každé jsem udělal hodiny. Na startu jsem byl hodně nervozní, ale povedla se mi reakce hned odstartovat čistě po zhasnutí světel, kde jsem se během T1 a T2 dostal na 8 příčkou, ale bohužel mě pravotočivá zatáčka, která se dá projet 2 variantami vynesla na písek a musel se prokousat až z hlouby pole po 15 místě. Bylo i pár zajímavých souboje včetně s Tomášem Karmazínem. Jsou jezdci, kteří jezdí s rozumem a nezavřou to na krev. Pak se mi stala jedna příhoda na cílové rovince, kde jsem v zrcátkách viděl dvě Force Indie, jednu Petra a druhou hlavního vedoucího závodu Martina, jsem trochu zvolnil a předjel mě Petr snad jsem ho tím nezmátl a těsně po něm Martin. Chtěl jsem Martina pustit co nejdřív, abych se vyhnul debilní vývrtce, kde by mi už určitě svítila modrá. A co čert nechtěl letos jsem opět dostal smyk v kopcovité zatáčce, člověk tam najíždí opatrně a stejně udělá hodiny, ještě přežít nudný Shanghai, kde je taky vývrtka atd. Nemám rád asijské tratě.

Martin Adamec Člen klanu
Technický vedoucí
175 Příspěvky
registrován: 01.10.2011
0 0
25.03.2013 - 08:10 odpovědět 
čti více Petr Zamecnik napsáno:
Peťo v pohodě, až bude folant s FFB tak budeš atakovat přední příčky, rychlost nato máš a že se ted nedaří, to se nedá nic dělat. Ono je taky o dost lehčí startovat z 1. místa a vyhnout se hromadnemu prujezdu 1. zatáček, kde je tlačenka a o incidenty neni nouze. Si muj tymovej kolega, takže to tahneme společně. Prostě každej rok neni posvícení, duležitý je jestli si to užíváš wink

PP_GDPR Člen klanu
Hlavní manažer týmu F1
367 Příspěvky
registrován: 23.09.2012
0 0
25.03.2013 - 17:52 odpovědět 
Sepang je jedna z mých oblíbených tratí a tak jsem k tomuto závodu přistupoval jako k šanci prorazit do Top 5 v B skupině. Po dvou nevydařených závodech v Maďarsku a Melbourne, kdy moje šance pohasly hned v prvním kole, jsem se připravoval na "redemption" .

První úsek kvalifikace jsem začal vcelku dobrým časem 1:36.816 s. K mému překvapení jsem se držel pár minut na úplném čele startovního pole, ale tak nějak jsem tušil, že to nebude napořád. :-D Druhou část kvalifikace jsem musel první měřené kolo vypustit kvůli velkému provozu okolo. V posledním kole jsem byl po dvou sektorech o 0,5 sekundy rychlejší a až v poslední zatáčce, po hloupé chybě, jsem ztratil a cílovou čáru proťal v čase 1:36.816 s. Tedy na tisícinu stejném jako při prvním pokusu. :-D Tento čas stačil na 7. pozici na startu. Škoda poslední zatáčky jinak bych se vešel do Top 5.

Před závodem jsem byl připraven a namotivován k pořádnému boji. Avšak jak už je u mě zvykem, první kolo skončilo naprosto katastrofálně. Nejdříve jsem se nechal strhnout pohybem vozu Oldy Hronka a úplně hloupě zařadil první rychlostní stupeň... a byla tu penalizace. Chtěl jsem ještě zachránit situaci a dupnul na brzdu, ale zrovna v ten moment zhasla světla to celé vedlo ke katastrofálnímu startu. Po tomto začátku závodu jsem se snažil alespoň trochu minimalizovat škody a dostat se vnějškem před některé soupeře. V tom jsem dostal ránu a byl v kačírku mimo dráhu. (Po závodě jsem dost ostře za tuto nehodu obvinil J.Nováka, na moji obranu v mém záznamu to tak vypadá, ale Petr Zámečník se mi přiznal, že toto způsobil on a proto bych se rád omluvil J.Novákovi za křivé obvinění.) Než jsem se vyhrabal tak jsem ztrácel 30s a už jsem tušil, že to nebude dobrý závod. S poškozeným vozem a penalizací jsem se dostal na konec prvního kola a trest si odpykal. Po návratu jsem začal stahovat jezdce před sebou a některé jsem předjel. Pak ale přišla další a tentokrát kritická chyba v mém závodě. Při druhé zastávce v 12.kole jsem si nastavil pneumatiky na tvrdou směs a chtěl s nimi dojet do cíle. Ale moje příšerná chyba na volantu vedla k restartovaní zastávky a já si již nestihl nastavit tvrdou sadu. Věděl jsem, že pneu asi nevydrží, ale už mi nic jiného nezbývalo než to zkusit. Dojel jsem ztrátu 10s na Oldu a začal s ním bojovat o 8. místo. Ale to už pneu ukazovaly opotřebení na 55%. V 25. kole mi opotřebení doslova spadlo z 45 na 25% a auto se stalo neovladatelné. V každé zatáčce jsem šel do smyku. Věděl jsem, že pokud bych zajel do boxu tak bych klesl na 11.pozici a tak jsem riskoval dojetí. To se nepovedlo a úplně snadno se přede mě dostal jak J.Novák tak Pavel Rajtmajer.

Celkově jsem velmi nespokojený s tímto závodem. Moje dvě příšerné chyby a závodní incident zazdil šance na dobrý výsledek.

Rád bych ještě vyzdvihl přístup Petra Zámečníka k incidentu v první zatáčce. Chyby dělá občas každý, ale ne každý dokáže uznat svoji chybu a omluvit se. Velmi si cením tvého přístupu a i díky tobě jsem včera "vychladl" velmi rychle. :-) smiling


Seřadit:     printview


Než začneš odpovídat musíš se zaregistrovat!

registrace
přihlášení

Předzávodní info

Další závody

.: 24.11. 20:00 VC Belgie, 33 kol
.: 1.12. 20:00 Sprint Abu Dhabi 14 kol, 21 kol
.: 8.12. 20:00 VC Abu Dhabi, 42 kol
.: 15.12. 20:00 Sprint Malajsie 13 kol, 19 kol
.: 22.12. 20:00 VC Malajsie, 38 kol

Shoutbox


Anketa

anketa není aktivní

ukázat ankety

Teamspeak




Akce partnerů

Sponzoři

Pepa_MOTOLevne-okapy.cz