Seřadit:      1 2  » printview
Autor: Zpráva:
1. Michal GDPR Člen klanu
Hlavní manažer týmu F1
605 Příspěvky
registrován: 18.12.2006
0 0
31.03.2013 - 23:24 odpovědět 
Tak piště amused

Pilot GP2
72 Příspěvky
registrován: 01.01.1970
0 0
31.03.2013 - 23:26 odpovědět 
čti více Michal Brezina napsáno:

Tak jsem se těšil že si počtu takhle u večeře a ono nic amused

Jiří Syrovatský Člen klanu
Technický vedoucí
305 Příspěvky
registrován: 09.04.2009
0 0
31.03.2013 - 23:27 odpovědět 
čti více Aleš Danda napsáno:


A já si říkal, že někdo napsal a ono také nic. amused

Jirka "Ralf" Syrovatský
Lukáš Droppan Člen klanu
Pilot GP2
74 Příspěvky
registrován: 21.12.2008
0 0
31.03.2013 - 23:33 odpovědět 
Spojte tému amused

Jiří Syrovatský Člen klanu
Technický vedoucí
305 Příspěvky
registrován: 09.04.2009
0 0
31.03.2013 - 23:46 odpovědět 
Kvalifikace pro mě byla celkem v pohodě - 3. místo to dokazuje.

Start závodu se mi podařil na výbornou, protože jsem se z 3. místa dostal hned do vedení a můj kolega byl hned zamnou na 2. místě, takže jsem byl rád za tento start. V 2. kole když přestalo na chvíli pršet jsem si ulevil, když jsem viděl Michala jak jede do boxů pro suché pneu, a protože jsem věděl, že začne znovu pršet, tak jsem po pár kolech byl mnohem více v klidu, protože Michal musel znovu k mechanikům a konkrétně pro mokré pneu a jeho ztráta na mě pak byla něco kolo 1 minuty a 20 sekund. Během dalších kol jsem se snažil ujet zbytku pole, ale z nějakého důvodu to nešlo a já měl týmového kolegu a Jirku Rückera pořád vteřinu za sebou. Během dalších 10 kol jsem se svým kolegou zajel několik hezkých soubojů, které pro nás oba naštěstí dopadli dobře. Když jsem se po pár kolech dostal zpět do vedení, tak jsem musel k mechanikům, protože jsem měl sjeté pneu a navíc 5. Jirka Rücker mě rychle stahoval. Po této zastávce pořadí zůstalo stejné, akorát já jsem získal na svého kolegu náskok 4 sekundy, který jsem udržoval až do své poslední zastávky, u které jsem si nebyl jist, zda znovu zaprší či nikoliv, protože jsem zapomněl předpověď během závodu a myslel si, že bude už jen malé ochlazení počasí, tak jsem dal softy a vyjel na 2. místě, po pár kolech jsem zjistil, že jsem udělal chybu, protože začalo pršet a já musel znovu do boxů pro přechodné pneumatiky, čímž bylo způsobeno, že jsem se propadl za Jirku Rückera, kterého se mi pak nakonec podařilo 2 kola před konec předjet. Do konce závodu jsem už nikoho před sebe nepustil ač přestalo pršet a já měl stále pneu do mokra. Trošku jen škoda, že jsme s týmovým kolegou neměli double, protože celý závod jsme jeli na 1. a 2. místě, ale aspoň jsem nám vyjel vítězství a Lukáš 3. místem potvrdil naší suverenitu v poháru konstruktérů.
Jinak bych ještě doplnil, že jsem se divil, že úplně z pořadí zmizel team Lotus, od kterého jsem čekal, že pojede pár vteřinek zamnou nebo předemnou.

Za sebe jsem spokojený, protože jsem zajel v této sezoně další nejrychlejší kolo závodu a dostal jsem se do vedení v průběžném pořadí jezdců.

Jirka "Ralf" Syrovatský
1. Michal GDPR Člen klanu
Hlavní manažer týmu F1
605 Příspěvky
registrován: 18.12.2006
0 0
31.03.2013 - 23:57 odpovědět 
Tak já začnu amused

Kvalda dobrá. Už jsem čekal třetí pole za sebou ale nováček Jirka Rucker mi ho o setinku vzal. Už když jsme spolu trénovali, tak to bylo hodně vyrovnaný, takže zase tak velký překvapení to nebylo.

Start závodu se mi přes spojku opět moc nepovedl a propadl se o dvě příčky a ještě bojoval s Alešem, abych se nepropadl ještě více.
Aleš byl na rovinkách hodně rychlý, takže se přede mne nakonec dostal. Pak v šikaně do kopce jsem trochu víc chtěl a trochu podklouznul. Než jsem se vrátil na trať byl jsem mimo desítku. V dalším kole ve stejném místě kdo si pomalu akceleroval a já se ho snažil podjet a zase prokluz. To ale pořád ještě nebyla žádná tragédie. Jenže na rovince v nájezdu do čtvrtého kola jsem si začal přehazovat strategii na suché gumy a zrovna v tom okamžiku, trochu nepochopitelně uprostřed rovinky, sundal nohu z plynu Pepa Králů. Najednou se ve spreji objevil přede mnou a já jen stačil reflexivně uhnout, ale náraz do bariéry byl už nevyhnutelný. Pak následovalo kolo bez křídla a celé auto bylo poničené. Dokonce jedno kolo nebylo vůbec v kontaktu s tratí, což vadilo hlavně v pravotočivých zatáčkách, kde jsem jel jen po vnitřních gumách. Po boxech jsem už byl jasně poslední se ztrátou jedné a půl minuty na čelo. S autem se sice dalo jet, ale žádná sláva to nebyla.
V devátém kole jsem tedy rozhodnul to risknout a jet na suchých gumách. jenže ihned se rozpršelo a já věděl, že jsem to strategicky jenom zhoršil. Po čtyřech kolech jsem tedy musel zpět na přechodné. Přitom jsem asi přehnal rychlost v boxech a dostal jsem trest. Protože zase přestávalo pršet rozhodnul jsem se přezout a až poté si odpykat trest. Byl jsem z vývoje závodu tak rozhozený, že jsem si zapomněl otočit gumy a vyjel na těch samých. V dalším kole jsem si odpykal trest a projel boxy znovu. To už jsem ztrácel na čelo dvě a tři čtvrtě minuty. 14 kol před cílem jsem se rozhodl, že dojedu závod už na suchých gumách. Kvůli zbývající délce jsem si vzal střední gumy i s tím, že je pořádně nezahřeji. Jenže po pár kolech začalo zase pršet a já musel znovu pro přechodný gumy. Prostě závod blbec se vším všudy. 6x v boxech, dvě uklouznutí, jedna totálka to je prostě moc. Takže nakonec ten bod má spíš hořkou příchuť.
Gratuluji Limonádám k bedně a nováčkovi Jirkovi k výbornému druhému místu. Strašně mě mrzí, že jsem si s vámi nemohl zazávodit. I když si za to z části mohu sám, tak rozhodla situace, kterou jsem nemohl předvídat. Snad budu mít příště více štěstí.

Lukáš Droppan Člen klanu
Pilot GP2
74 Příspěvky
registrován: 21.12.2008
0 0
01.04.2013 - 00:00 odpovědět 
Kvalifikácia :
4. Miesto hodnotím ako sklamanie, čakal som rozhodne viac

Závod :
Na štarte som sa spoliehal na tradičné problémy Michala a ako som predpokladal problémy prišli. Ja a Jirko (môj kolega) sme sa ujali vedenia. Snažili sme sa unikať ale pripojil sa k nám aj Jirko Rücker. Chcel som Jirkovi kryť chrbát ,ale nedokázal si urobiť pred nami náskok čo som využil a zaútočil som. Súboje sa ťahali asi 3 kolá no pri takomto štýle jazdy by nám hneď odišli pneu a tak sme to nechali tak. Po prvých zastávkach sme si suverénne kráčali po double... Ale... Pred ďalšími zástavkami začala trať poriadne schnúť a môj kolega zašiel do boxov pre suché pneu. Začalo sa mračiť ja som mal intermedie a modlil som sa nech príde dážď. Vydržal som na trati ešte 2 kola ale.bol som pomalší o 7 sekúnd na kolo čo bolo neúnosné... Tak som teda išiel do boxov po suché pneu aj ja. Na výjazde z boxov som ale uvidel kvapky a to bolo pre mňa.to najhoršie čo sa mohlo stať. V ďalšom kole sa spustil lejak a ja som sa vrátil na intermedialky. Z boxov som vyšiel až na 4 mieste a musel som este zabojovat. Nakoniec som dokončil preteky na 3. Mieste a som šťastný hlavné za môjho kolegu, že vyhral a dostal sa do vedenia v pohári jazdcov. V PK sme pohodlne prví takže som veľmi spokojný.

Hold smola niekedy príde a dnes prišla ku mne.
Vyjadrenie k jazdcom o kolo je v druhej téme.

Je to moja.prvá tiskovka a chyby ospravedlnte ( písal som to na mobile )

Pilot GP2
72 Příspěvky
registrován: 01.01.1970
0 0
01.04.2013 - 17:57 odpovědět 
Kvalifikace
Kvalifikoval jsem se jako 5. což nebylo nejlepší co se mohlo stát, ovšem vzhledem k tomu že jsme měli s Tondou setup laděný do rychla na závod tak jsem nezoufal jsem a doufal jsem, že na startu nějaká ta místa získám, což se mi většinou daří. Myslim že všechny překvapil Jirka Rucker, který si vyjel pole a až za nim se seřadila obvyklá čtyřka jezdců na předních pozicích.

Závod
Závod se proměnil ve velkou loterii protože předpověď ukazovala hodně proměnlivé počasí.
Start se mi opět povedl ale dostal jsem se do "kleští" dvou Jirků, tak jsem musel na brzdy o hodně dřív a ty dvě pozice co jsem získal jsem tedy hned zase ztratil. Jedno kolo jsem odkroužil za Michalem a v první zatáčce druhého kola jsem se před něj dostal. Mezitím přestalo pršet a já zariskoval a rovnou v tom samém kole si dojel pro suché pneu. To se mi ovšem hrubě nevyplatilo. Po dvou rychlých kolech na oschlé trati se znovu spustil déšť a já po pár kolech trápení na suchých musel z osmého místa znovu pro intery. Ale jako by toho nebylo málo, ještě v dalším kole déšť asi na 2 kola ustál a stopa vyschla, takže jsem potrápil hned zezačátku nové intery které se přehřívaly. Ale rozhodl jsem se už neriskovat a tuhle suchou pasáž přečkat na interech protože měla přijít další sprška. Vydržel jsem na nich 14 kol a ve 23. kole kdy přestalo pršet jsem znovu zariskoval a rovnou přezul na softy. Tento tah už se vyplatil více a já zajížděl až o 6 sekund rychlejší časy na kolo než kluci vepředu na interech. V tomhle stintu jsme se u sebe drželi s Vladkem v až moc velké blízkosti, bylo z toho pár šťouchanců a hodně hezkých soubojů o 5 pozici. Nakonec znovu trochu sprchlo a já se rozhodl neriskovat bouraćku na ojetých suchých a dojel jsem si pro nové intery a obkroužil tři kola do cíle.

Jak to ze začátku vypadalo na fiasko z důvodu mé nevydařené strategie, nakonec jsem s 6. místem spokojen. Zase jsem si zapředjížděl, dostal se ze 14 místa na 6, takže spokojenost. Taky jsem rád že jsme poodskočili Mercedesu, na který se dotáhlo Ferrari. Bohužel pokud Milton Keynes nezasáhne malárie tak už je asi rozhodnuto. Ale pořád je to velký souboj o druhé místo a pro mě i o celkově třetí místo v poháru jezdců. Takže motivaci furt mám a budu se snažit urvat co nejvíc bodů pro tým a nepohrdl bych i nějakým letošním vítězstvím, ikdyž konkurence je letos převeliká, ještě pokud bude pravidelně jezdit i Jirka R tak už to bude jó velkej majstrštyk letos něco vyhrát.

Na řadě je Šanghai, kde jsem naposledy vyhrál, ovšem konkurence byla poloviční co je teď, tak uvidíme.

Pilot RC modelů
1 Příspěvky
registrován: 01.01.1970
0 0
01.04.2013 - 23:06 odpovědět 
Kvalifikace :
Tak kvalifikace celkem ušla s prvním místem sem vážně nepočítal. :biggrin:

Před závodem, jelikož nemám takové zkušenosti jako ostatní jezdci v tomto módu, teda aspoň myslím… (chovaní se k pneu během závodu, zastávky, počasí které zrovna při mým prvním závodu bylo celkem divoké. Tak jsem si říkal, že když dojedu tak do 6. místa tak to bude úspěch, ač v koutku duše člověk myslí vždy výše.

Závod :
První místo na startu mě trošku zaskočilo, abych moc nepřekážel jezdcům, kteří bojují o titul.
Závod sem pojal tak trochu jako testovací závod (můj první na ČF1L) bez velkého riskování abych dojel a viděl cíl.

Start závodu, což jsem čekal, že se kolem mě někdo prožene, protože sem si nebyl ještě tak jistý na plynu navíc na mokru. No byli to jenom vozy RedBull . Po levý Jiří S. a praví Lukáš D. tak sem se držel pořád ve stopě pač sme jeli 3 vozy vedle sebe v jednu chvíli. V t1 sem byl jenom opatrný, abych nepřišel o křídlo a držel se za RB.
Čekal jsem že se budou vzdalovat ale byli pořád předemnou tak sem se jich jenom držel. Za náma už trošku kluci ztráceli a já měl čistý záda a jel si svoje tempo. Až do druhé zastávky, kdy sem obul Intermed. pneu a oba Redbully softy. To bylo někde kolem 30 kola. Když přestalo pršet a trať rychle osychala tak sem si říkal ,,ajaj asi sem udělal chybu‘‘. No sice to bylo na chvilku ale i tak sem dostával za těch pár kol skoro 4sec na kolo. A Bohužel tady mě pneu rychle odcházely. No ,,šťouchal sem do mraků jehlou jak to šlo, aby začlo zase pršet'' :biggrin:. Nakonec to vyšlo a RBly mohli risknout dojet těch pár kol na softech (pokud by nezačlo moc pršet) ale rozhodli se radši pro pitstop na Intermed. No Lukáše D. sem předjel už když byl v boxech a Jirka S. se vrátil hned bohužel asi 2sec. za mě a zbývali asi 4 kola do konce. A to už sem tušil, že ho na mých 60% sjetých pneu neudržím za sebou. Když mě předjel snažil sem se ho aspoň trošku držet a jet na hraně ale pneu byli proti. Už to moc klouzalo a já dostal drifta a už sem jenom dojel do cíle.

Takže 2.místo pro mě bylo více než slušné. Gratulace RB k pódiu a Michale více štěstí v dalších závodech.
Ale nevím jak to bude v dalších závodech protože už teď vím, že všechny určitě časově nestihnu.

Pilot F1
92 Příspěvky
registrován: 01.01.1970
0 0
02.04.2013 - 13:05 odpovědět 
Zdravim,
i já přidávám jako vždy mojí tiskovou zprávu pro fanoušky této ligy. Do závodu jsem nastupoval s dobrým pocitem, protože jsem celé dva týdny pilně pracoval na dobrém nastavení pro závod, kterě jsme nakonec spolu s týmovým kolegou vyladili spíše do rychlosti vzhledem k charakteristikám okruhu. Předpověď pak potvrdila ale to, čeho jsem se obával. Na závod bylo předpovězen déšť, což při plné nádrži ja začátku závodu není žádné posvícení a proto jsem od sebe neočekával moc velké tempo a chtěl jsem jet takzvaně "na jistotu".

V kvalifikaci, kdy zase pršelo, jsem se držel dlouhou dobu na 8. mísťe avšak vyplatilo se mi počkat až do konce se svým druhým stintem, kdy už trať výrazně osychala a daly se zajet mnohem lepší časy. První měřené kolo se mi celkem povedlo a posunul jsem se na 6. místo avšak v druhém kole jsem chyboval a tak šance na lepší umístění byly ta tam. Přesto jsem z umístění, vzhledem k podmínkám na trati, byl v celku spokojený.

Start závodu se mi celkem povedl a hned po startu jsem se dostal na úroveň Michala, ale vzhledem k mokré trati jsem se stáhnul a snažil se ubránit pozici za mnou jedoucích jezdců. Za Michalem jsem se chvíli držel, ten ale však udělal chybu a uvolnil mi pozici. Poté jsem však zǎcal na ostatní ztŕacet a propadl se o tři pozice. Nebyl jsem s tím spokojený, ale vzhledem k rozmarům počasí jsem čekal na chyby soupeřů a hlídal pneu abych závod odjel na co nejméně zastávek. S týmovým kolegou jsme pak přes rádiovou komunikaci řešili během závodu vývoj počasí na kterou pak Aleš trochu doplatil a já naopak vydělal, když jsem přečkal pár kol osychajíci tratě. Poté se mi ještě podařilo předjet Láďu Peterku a začal stahovat jezdce přede mnou. Mezi tím se už přede mne dostal, na jiné strategii jedoucí Aleš, který bojoval s Vladkem. Já kluky stáhnul na zhruba 15 vteřin a když trať před koncem závodu skoro oschla, zajel jsem pro softy a risknul jsem to, protože jsem neměl co ztratit. Aleš se po chvíli taky rozhodnul pro stejnou možnost a já ho díky dřivější zastavcé ještě trochu stáhnul. Vladkovi se ovšem vyplatilo pockat a když znovu začalo hustě pršet, museli jsme s Alešem pronásledování vzdát a zajet znovu k mechanikům pro pneu na přechodné podmínky. Pozice se nám podařilo udržet, jelikož Nejbližší jezdec za námi na nás ztrácel přes minutu.

Do cíle jsem tedy dojel na mém klasickém sedmém mísťe a připsal si 6 bodů na konto v Poháru jezdců. Vesměs jsem s výsledkem spokojený, avšak se těsím až si připíšu nějaká lepší umístění. Bohužel jsem po startu vždy trochu paralyzován mým slabým PC a FPS okolo 30 po startu mi na výkonech moc nepřidává. A proto doufám, že brzo budu mít novej počítač a budu po startu konkurence schopnější. V PK jsme zase trochu poodskočili Mercedesu a proto doufám, že se nám podaří do konce sezóny druhé umístění udržet.

Děkuji vám proto z hezký závod a také ďekuji jedcům okolo, kteří, aspoň u mě, se snažili jak mohli uhnout a dovolit mi čistý průjezd, Už se těším do Číny a doufám, že se sejdeme zase tak v hojém počtu.

Ahoj smiling

Seřadit:      1 2  » printview


Než začneš odpovídat musíš se zaregistrovat!

registrace
přihlášení

Předzávodní info

Další závody

.: 24.11. 20:00 VC Belgie, 33 kol
.: 1.12. 20:00 Sprint Abu Dhabi 14 kol, 21 kol
.: 8.12. 20:00 VC Abu Dhabi, 42 kol
.: 15.12. 20:00 Sprint Malajsie 13 kol, 19 kol
.: 22.12. 20:00 VC Malajsie, 38 kol

Shoutbox


Anketa

anketa není aktivní

ukázat ankety

Teamspeak




Akce partnerů

Sponzoři

Pepa_MOTOLevne-okapy.cz