Na Korejský poloostrov jsem se těšil i když okruh jako takový není žádný zázrak. Loni se mi tady docela dařilo, když se mi podařilo dostat se několik kol před koncem před Lukáše, který mě ale následně malinko taranoval, což pak využil Jirka k vítězství na měla zbyla jen "silver"
Během testování jsem se soustředil na nové pojetí setu a prozkoumání proč se mi tak nedaří starty. V průběhu testů jsem zjistil kde mě tlačí bota a mé úpravy na voze přispěly nejen k lepší výkonnosti, ale doufal jsem, že i k lepším startům.
Kvalifikace šla podle předpokladů, tedy úspěšně, jen mě trochu strašilo to horko a plánované ochlazení před závodem. Proto jsem nastavil tlaky gum s kompromisem pro závod, neboť parc ferme se vztahuje i na ně. Dal jsem podnět k uvolnění tohoto pravidla v parc ferme, ale bohužel to technicky zatím nejde řešit. Předpověď říkala, že v závodě bude velmi chladno, takže jsem počítal, že vyjedu raději na měkké směsi, přestože se jedná o trať, kde se měkké jinak hodně přehřívají. Hned na začátku kvaldy jsem zajel slušné kolo. V druhém kole jsem nezajel ideálně první sektor, tak jsem zajel raději rovnou do boxů. Na konci jsem se rozhodl vylepšit pro jistotu čas a to se podařilo. Teploty gum na konci kola už byly dost vysoké takže bylo jasné, že další kolo už se moc nepovede.
Start do závodu se díky ztracení Charliho Whitinga malinko opozdil. Nové úpravy na setu se ukázali hned na startu a do prvních zatáček jsem jel už poměrně osamocený. Určitě k tomu přispěli i dobře zahřáté měkké gumy. Konkurence zřejmě nasadila tvrdé gumy a ty potřebují na rozdíl od měkkých nějaký čas k zahřátí. Toho jsem využil a vypracoval jsem si hned dvousekundový náskok. Nechtěl jsem na to tolik tlačit, protože jsem se bál o přehřívání pravé přední gumy, tak jsem jel velmi opatrně. O to překvapivější bylo, že časy jsem jel jako při testech, kde jsem na to tlačil mnohem více. Chtěl jsem si vybudovat náskok a vrátit se po boxu co nejvýše v pořadí, abych neuvíznul v provozu a Aleš mi neujel. Věděl jsem, že špička patrně pojede na jeden pit, přestože asi o 6 sec vycházeli lépe dva pity, tedy v mých testech. Po boxech jsem měl před sebou smečku tří dravců, které bylo potřeba co nejrychleji překonat, abych se byl po druhých boxech schopen vrátit ještě před Alešem. Ale musel jsem být hodně trpělivý, protože kluci přede mnou jeli na už hodně opotřebovaných gumách a nejspíš i proto došlo k malému kontaktu mezi mnou a Tondou. Naštěstí jsme to oba ustáli. Nechtěl jsem využít tohoto momentu k předjetí Tondy, proto jsem počkal až na nejdelší rovinku. Hned po té jsem předjel i zbývající jezdce a jednoho jsem asi kvůli rychle nastoupivší mlze ani nepostřehnul
Potřeboval jsem si vybudovat asi 25 sec. náskok na Aleše, ale ten jel už na čerstvých gumách podobné tempo, takže z toho bylo asi "jen" 23 sec v kole plánovaném pro mé druhé a poslední přezouvaní. Bohužel v boxech se zřejmě servírovala nějaká hostina, takže odbavení trvalo nepochopitelně přes osm sekund a to i přes mou včasnou objednávku. Tyto čtyři sekundy zamrzeli, neboť jen trochu více mi pak chybělo na Aleše. Naštěstí jsem mohl jet na čerstvých gumách daleko rychlejší tempo a během asi dvou kol jsem už byl zavěšený na Alešově křídle. Počkal jsem si na rovinku a díky lepší trakci a jízdě v závěsu jsem vcelku bez problému ho udolal. Na konci závodu jsem dostal z boxů povolení a zajel si dva hotlapy.
Celkově hodnotím svůj výkon jako jeden z mých nejlepších v kariéře. Tentokráte jsem byl o třídu rychlejší, což mě docela mile překvapilo a užil jsem si to. Uvidíme jak to bude v Suzuce, očekávám, že bude vše při starém, tedy velmi vyrovnaně. Nicméně poslední úpravy vozu mě nechávají být optimistickým i do dalších závodů, což potvrdil i můj kolega, který i v závodě ukazoval, že mu rychlost nechybí a jen škoda, že to nepodepsal i lepším než obvyklým umístěním.