S kvalifikačním výkonem jsem spokojen, neb na poměrně chladné trati nebylo možné zajet o moc lépe. Potěšilo mne, že nový týmový kolega potvrdil výsledky z tréninku i formu Mercedesu.
Na startu jsem kvůli virtuálním zrcátkům neviděl na semafor a orientoval se jen podle zvuku, což znamenalo mírný deficit v reakci, nicméně start se mi vcelku povedl a udržel jsem si vedení před dobře odstartujícím Vladkem. Naopak, mému kolegovi se nepovedl brzdící manévr na studených gumách do T1 a propadl se hodně dozadu, podobně dopadl i Petr Kolář. Do tohoto závodu jsem šel s pozměněnou jindy zaběhlou strategií a naložil si více paliva, abych mohl využít výšší výkon motoru za cenu vyšší váhy, především na startu. Z toho důvodu jsem očekával, že mi bude ze začátku hlavně Vladko mnohem blíž ale opak byl kupodivu pravdou. Během dvou kol jsem si vyjel čtyř-sekundový náskok a v dalších kolech pak přidával postupem další sekundu na kolo. Protože jsem nebyl pod tlakem, tak jsem v polovině stintu snížil výkon motoru a trochu se soustředil na opotřebení pneumatik, abych trochu protáhnul první i druhý stint a mohl v posledním stintu nasadit měkké gumy. Dvě protažené zastávky využil Vladko ke snížení náskoku až k hranici jeden a půl sekundy. Nicméně, to už jsem věděl, že posledních deset kol zvládnu bez problému na čerstvých měkkých gumách s maximálním výkonem motoru a vybudoval si zpět dostatečný náskok, který jsem pak kontrolval do konce závodu.
Se svými posledními výkony jsem velmi spokojen, protože k rychlosti jsem přidal trochu šetrnosti k pneumatikám a už několik posledních závodů jsem neudělal žádnou větší chybu. Ale jsem si jist, že pokud Vladko trochu potrénuje tak mi ještě cestu k titulu zkomplikuje. Petr Milev neměl opět ideální začátek závodu, kde doplatil na velkou tlačenici v první zatáčce. Naštěstí pro něj to nebylo nic zásadního, ale spíš než Vladka se musel soustředit na mého kolegu, který byl velmi blízko svému prvnímu pódiu v kariéře. Určitě mu přestup k Medvědům prospěl a důstojně tak nahradil ze sezóny odstoupivšího Jakuba. Velké překvapení byl výsledek Oldy, který dlouho bojoval i s Petrem o čtvrté místo. Bohužel jeho výsledek byl hodně poskvrněn ignorací dodržování tratě. Lepší tempo předvedl i Milan Králík, který zřejmě odjel svůj nejlepší závod v elitní třídě. Respekt si získal i Radek, který dojel závod se zlomenou nohou a pochroumánou rukou, tedy zranění, které si způsobil v utajovaném tréninku na včerejší GP
Díky všem za závod. Příští závod se jede na Interlagosu, kde se mi zatím nepodařilo zvítězit, takže očekávám, že to bude mnohem náročnější. Nicméně, budu se snažit využít formu a skvělou sérii posledních závodů ještě trochu protáhnout