Autor: |
Zpráva: |
|
1. Michal GDPR |
Hlavní manažer týmu F1 |
|
605 Příspěvky |
registrován: 18.12.2006 |
|
|
04.01.2015 - 23:49 |
|
Do závodu jsem si docela věřil, protože v trénincích jsem jezdil na úrovni Zdendy.
Sice to může znít neskromně, ale byl jsem zklamaný z výsledného času kvalifikace, kde jsem čekal tak o čtyři desetiny lepší čas, protože se mi hlavně nedařila poslední šikana ale i druhé místo byl dobrý vklad do závodu.
Můj první závod silně ovlivnil mírně poškozený zadek, neboť jsem musel akcelerovat i brzdit opatrněji, což se odrazilo na časové ztrátě, což mě dostávalo pod velký tlak Vladka. V porovnání se včerejší simulací jsem jezdil kola skoro o sekundu pomaleji a nešlo to rychleji. Navíc jsem v závěru závodu v jedné zatáčce přeřadil buď omylem nebo chybou HW, o stupeň níže než jsem chtěl, což vyústilo v hodiny a darování pozice Vladkovi. Jistý si nejsem, protože mi přišlo, že soupeřům motor slyším lépe než svůj, což mě nutilo soustředit se více na sledování zařazené rychlosti než na sledování tratě. S tímhle se musí něco udělat !!! Takže z třetí pozice silné zklamání, neboť tempo Zdendy bylo sice rychlé ale za normálních okolností zvládnutelné.
Do druhého závodu jsem šel na šestou startovní pozici a přestože jsem změnil nastavení zvuků, tak jsem startoval na "hlucho". Nestíhal jsem koukat na otáčky a zároveň na jezdce okolo, takže jsem ztratil pár pozic. Nechápu, že to nevadilo ostatním, kteří šli lehce přede mne. Hlavní ale bylo vyhnout se kolizím, ale dvě menší rány od Matěje mě rychle vyléčili z omylu a rozsvícený zadek na displayi mi připomenul problémy z předchozího závodu. Přesto jsem rychle prokousal polem na druhé místo, hlavně díky chybám soupeřů. ale na výjezdech jsem zase nemohl být příliš agresivní a navíc jsem měl za zády Zdendu. Vepředu jela osamoceně Lucka, která využila po-startovních strkanic k velkému náskoku, ale k tomu přidala až neuvěřitelně rychlé tempo a ztráta tak narostla na neuvěřitelných devět sekund po pěti kolech, kdy jsem se konečně dostal na druhé místo. Protože kousek za mnou jezdil Zdenda, nezbývalo než trochu přitlačit, což znamenalo agresivněji akcelerovat, nicméně vůz opět nedržel podle představ a já měl co dělat, abych opět neskončil v hodinách. Chyby samozřejmě využil Zdenda a dostal se tak lehce přede mne a ujížděl v průměru asi půl sekundy na kolo. V závěru prvního stintu jsem se rozhodl riskovat a jel maximální riziko a ztrátu začal malinko snižovat. Jenže pak přišel můj zkrat, když jsem si kontroloval palivo, zda odjedu ještě dvě kola než zamířím do boxů. Zapomněl si najet do rychlé předposlední zatáčky a pak to chtěl rychle napravit, což skončilo odrazem od obou zdí a silně poškozeným vozem i mým sebevědomím. Protože se s vozem nedalo jet rovně rychle jsem zamířil na opravu, kde však oprava vozu trvala nekonečných 45 sekund a já věděl, že je po nadějích na dobrý výsledek. Po boxech jsem vrátil značně frustrovaný průběhem závodu na sedmém místě a říkal si tak si aspoň ještě zazávodím o nějaký ten bod. Pepa Král měl teprve zastávku před sebou a já se tak dostal před něj. Před sebou jsem měl Petra Paláska, který však na začátku cílové rovinky, když jsem byl v jeho ve stínu bezdůvodně zpomalil, což jsem nečekal a trochu jsem posekal okolní trávníky, abych se vyhnul kolizi. Pak jsem si vydal dohnat Jirku S., což se mi podařilo, ale už se mi nedařilo jít před něj. Při té frustraci jsem trochu zapomněl na brzdný bod a snažil se vyhnout kolizi, takže jsem šel z tratě a nabral malou ztrátu. Moc dokonce nezbývalo ale kolo před konce jsem byl opět za ním, ale protože to na rovince nešlo a Jirka do některých zatáček brzdil dříve, tak jsem to zkusil na brzdy. Ale více síly při brždění mě poslalo opět do hodin a znovu do zdi. Snažil jsem se dojet aspoň na páté pozici, ale auto bylo téměř neovladatelné a tak mě na předposlední rovince čekali další hodiny a já tam ztratil i poslední dvě bodované pozice. Omluvám se Martinovi za ty hodiny před ním ale fakt to nešlo uřídit, doufám, že bonus v podobě získané pozice je dobou omluvenkou za způsobené potíže.
S obou závodů jsem těžce zklamaný, protože jsem měl velké očekávání, které se ale vůbec nenaplnili i z důvodu vlastních zbytečných chyb. Čtyři body je prostě málo ze dvou závodů a já si věřil tak na dvanáct až šestnáct. Gratuluji Zdendovi k double a Lucce k neskutečnému výkonu v druhém závodě, kde jen podle mě strategická chyba a nějaký problém při zastávkách, jí připravil o cenné vítězství. Vladko byl v prvním závodě velmi nepříjemný a rychlý soupeř, takže taky pěkné dvě pódia.
Nicméně ten neskutečně měkký a lehce poškoditelný zadek vozu a ty nepříjemné zvuky by stáli, v případě všeobecné shody, za update módu. Také je na zvážení větrný pytel za jezdcem, protože mi přijde, že je téměř nulový a naopak jsem přicházelo hodně přítlaku při brzdění pokud jsem byl těsně za soupeřem. Ale případný update je podmíněný všeobecnou podporou, takže je to i na vás.
|
|
|
Pilot RC modelů |
|
1 Příspěvky |
registrován: 01.01.1970 |
|
|
05.01.2015 - 01:40 |
|
Fuh!! Kvalifikacia bol pre mňa riadny stres. Som totiž dosť stresswoman Chcela som sa mať rýchle kolo, ale ani jedno nebolo čisté. No des...
Štart šprintu mi ale katastroficky nevyšiel, tak som rada že som sa nezahanbila. Predomnou bola tuším akási biela mašinka, nemám ani potuchy, kto bol v nej, len sa zrazu zjavilo tesne predomnou a trošku som mu vyliezla na chrbát. Zrazu som schytila šmyk a chaos a pád na posledné miesto... No ja a posledná? Tse nie... Chcela som zabojovať, no niekto mi to na deviatej pozícií prekazil.... Päť kôl hladania cesty okolo, musí byť predsa cesta ďalej!!! No žiadna nebola... Predsa prišla, aj keď iba na moment, keď som bola bok po boku s nim, ale i to mi vrátil. Karma má každého adresu, a tak nakoniec spravil chybu a pustil ma, ale to už bolo príliš neskoro na dobiehanie. P8 beriem ako vymačkanie z toho Simteku po hentej katastrofe totálneho maxima.
Závod som bola tým pádom na pole position. Štart mi ,čuduj sa svete vyšiel, čiže som vedela, že treba nasadiť vysoké tempo, lebo nikdy neviem kde sa zamotám, a už od začiatku som si povedala, že do boxu na 2 zástavky!! Stabilné temto som nedokázala chytiť!! Nechápem prečo... Raz mi kolo krásne vyšlo a raz ... ehm ... ani moc nie... Sranda, že v boxoch boli obrubníky, ktoré ma hneď šparili do múru boxu múdry človek ktorý to vymyslel... Akože 13 sekund v boxoch a 10 sekund cuvania so správnym parknutim?? vážne?? Náskok bol hneď preč, po boxoch som sa vykotúľala na 4. priečke. Moja vidina tretieho miesta sa vzďaľovala, no povedala som si, že to takto nenechám, som žena, ktorá sa nevzdáva!! Musela som na to riadne šliapnuť, keď že som za (ospravedlňujem sa, neviem ešte mená, ale ono to prííde) bola asi 5 sekund. Ten zašiel do boxov, moje oči zaiskrili, vidina bronzu stúpla a hneď moje tempo rázom stúplo. A zrazu ďalší šok. Ten predomnou má problémy??? a šup... Nechápala som, som zrazu druhá?!
Posledná zastávka v boxoch bola len formalitka, zopár sekund náskok, asi 10 minut do cieľa... Čiže "pohoda klídek leháro" tempo do cieľa, nič nepokaziť a nerozmlátiť mašinku. Druhé miesto berem ako nečakaný vstup. Po závode som sa zaborila do stoličky a pozerala že čo?? Na to, že je to môj prvý závod... wau
Závod som si s vami užila, bolo to svetové. Snáď si to niekedy zopakujem
Samozrejme tlieskam víťazovi a Michalovi veľké ďakujem za uznanie moc to pre mňa znamená.
|
|
|
Pilot motokáry |
|
19 Příspěvky |
registrován: 01.01.1970 |
|
|
05.01.2015 - 13:08 |
|
Při přípravách na závod jsem nejprve nastavoval vůz na větší přítlak a vše se zdálo OK. Pak jsem si ale všiml, že Miki má výrazně větší maximálku a jezdí velmi rychlě časy. To mě trochu nahlodalo a začal jsem taky zkoušet menší přítlak. Při simulacích kvalifikace jsem zajel s menším přítlakem rychleji. Nechtšl jsem ale za žádnou cenu měnit převodové stupně, takže jsem snižoval křídla méně. Byla tu ale možnost deště a navíc se mi zdálo, že s větším přítlakem je auto celkově o něco stabilnější. Proto jsem se nakonec rozhodl pro větší přítak i přesto, že předpověď byla sucho.
Kvalifikace mi sice nevyšla úplně ideálně, ale nakonec z toho bylo pole, takže super.
Po startu do prvního závodu se mi podařilo trochu odpoutat a to mi umožnilo jet v klidu. Při pohledu na časomíru jsem se jen usmíval, poněvadž mi bylo jasné, že Vladko dost dotírá na Mikiho a nedá mu vydechnout Díky tomu jsem si vedení udržel až do cíle.
Start do druhého závodu ze středu pole nebyl ideální. Z roštu jsem se sice odlepil celkem dobře, ale pak kvůli provozu a vzniklým situacím na trati jsem si nedokázal zas o tolik polepšit, kolik bych potřeboval. Po nějakých těch chybách a kolizích na trati jsem se posunul tuším na 7 místo. O kolo později mne pěkně dostal na brzdách Martin Adamec, který jel velmi dobře. Už to se mnou vypadalo blbě, ale nakonec jezdci předemnou začali dělat jeden po druhém chyby a já se posouval dopředu prakticky bez boje. Když jsem se dostal na 2.místo, vedoucí Andrej Borotovský měl už náskok kolem 10 sekund. Začal jsem tedy tlačit na pilu, ale on jezdil prakticky stejně rychle. Nakonec se ale ukázalo, že asi naplánoval 2 zastávky a zajel do pitu příliš brzy. Mohl jsem pak jet sice trošku volněji, ale stále jsem si musel držet rychlé tempo, protože borci by mě jinak snadno dojeli. Několikrát se mi během závodu cca na sekundu zasekl rFactor. Už jsem si myslel, že se jedná o ten bug a že je konec, ale nakonec se to rozjelo... Takže Double v Kanadě potěšil. Těším se na příšte.
PS: pokud si dobře pamatuji z minulé sezony, slipstreem je naopak nastaven na celkem velkou hodnotu. Při závodě v Imole to zrychlovalo při jízdě v pytli tuším až o 15-20km/h? To se mi zdá naprosto dostačující. Teda pokud se to od té doby neměnilo...
Co se týká těch zvuků, tak mohu dodat úpravu sfx souborů. Měl jsem stejný problém, nejvíce s Yamahou. Vnější hluk motorů mi totálně přeřval všechno a bylo to hodně nepříjemné. Nastavil jsem si tedy v menu hlasitost oponentů na nejmenší hodnotu a svoji na největší. V těch zmíněných sfx souborech snížil vnější hlasitost všech aut a pomohlo to. Sice jsou auta kolem stále trochu slyšet, ale v žádném případě nepřeřvou vlastní motor.
|
|
PP_GDPR |
Hlavní manažer týmu F1 |
|
367 Příspěvky |
registrován: 23.09.2012 |
|
|
05.01.2015 - 13:23 |
|
No jak tak koukám tak se mod 94 bere smrtelně vážně.
Kvalifikace byla jako vždy špatná... nebyl jsem schopnej zajet 3 vyrovnaný sektory a i kdybych zajel 3 prumerný tak bych musel být v prvních dvou řadách... ale ani mě to moc netrápilo...
Start byl dost drsnej... Simteky se hezky bouchli (jak jsem předvídal) a najednou jsem byl 4. Ale závodní tempo nebylo nic moc a to myslím od všech. Kluci vepředu mi ujížděli tak 0,5s na kolo ( což jsem bral jako úspěch) a za mnou zůstal už jen týmový kolega M. Adamecc. Ten se na mě po pár mých hrubkách dokázal dotáhnout a došlo i k souboji... no hlavně, že jsem oba pokračovali Pak už jsem jel "dojel" závod. A dost mě vystrašilo před druhým závodem, že jsem měl motor opotřebovanej na 38%!
No druhej závod byl o hodně větší sranda... start a hned jsem byl ze startovní 5 na 2. pozici ... a po první zatáčce zase na 7. No okolo mě byla velká jména a docela se mi povedlo se jich držet (i za sebou) Ale pak začalo to pravé maso... pořád nějaký hodiny asi 5x jsem se snažil zabránit kolizi s otočeným vozem. Docela dlouho jsem bojoval s Vladkem a když už mi ujel na 1,5s tak to otočil v první zatáčce a ja musel úplně zastavit a tak nás opět dojeli kluci zezadu takže se udělala velká skupina asi 6 jezdců. No to už jsem se soustředil na motor protože ještě před první zastávkou mi klesl na 42% což nebylo moc dobrý když ještě ani nebyla půlka závodu. Ale i tak po zastávce jsem vyjel na 5.místě což byl docela šok když jsem nemohl jet naplno a jezdil jsem tak na 65-70% abych dojel do cíle. Za mnou byl Michal a moc mě nestahoval dokud jsem zase nezačal dělat obvykle kraviny Když se na mě dotáhnul tak se na naše radio Williamsu přepojil manažer Simteku a vznesl dotaz zda bych nemohl co nejdéle držet Michala za sebou... no byl to boj o pozici tak jsem chtěl bojovat naplno tak jako tak Na cílové rovince jsem chtěl Simteku odpovědět a místo vysílačky jsem zmáčkl omezovač a byl jsem rád, že se mi Michal stihl vyhnout... (promiň Michale a respekt za tvoje reflexy) no souboj se nekonala mě klesl motor na 9%... Pak už jsem jen opět kroužil, abych dojel pro jeden bodík a vydržel mi motor. No a v posledním kole udělal Michal chybu a ja byl najednou za ním a říkám si, že to budou body dva a když jsem těsně za Michalem tak dostal hodiny a ja opět musel na brzdy a úplně zastavit... viděl jsem jak se řítí Martin a říkal jsi hlavně ať se vyhne ... vyhnul se a já se opět vrátil na 6.místo a dokočil závod s 5% motoru Martin si toto umístění zasloužil určo víc než já... připravil parádní set Díky.
No já beru 94 jako zábavu. Závody byly zajímavé a já si je užil a doufám, že to tak bude i nadále. Ale tak nějak mi teď v zimě nejde o výsledky....
|
|
1. Michal GDPR |
Hlavní manažer týmu F1 |
|
605 Příspěvky |
registrován: 18.12.2006 |
|
|
05.01.2015 - 14:07 |
|
Zdenek Zverina napsáno: |
Při přípravách na závod jsem nejprve nastavoval vůz na větší přítlak a vše se zdálo OK. Pak jsem si ale všiml, že Miki má výrazně větší maximálku a jezdí velmi rychlě časy. To mě trochu nahlodalo a začal jsem taky zkoušet menší přítlak. Při simulacích kvalifikace jsem zajel s menším přítlakem rychleji. Nechtšl jsem ale za žádnou cenu měnit převodové stupně, takže jsem snižoval křídla méně. Byla tu ale možnost deště a navíc se mi zdálo, že s větším přítlakem je auto celkově o něco stabilnější. Proto jsem se nakonec rozhodl pro větší přítak i přesto, že předpověď byla sucho.
Kvalifikace mi sice nevyšla úplně ideálně, ale nakonec z toho bylo pole, takže super.
Po startu do prvního závodu se mi podařilo trochu odpoutat a to mi umožnilo jet v klidu. Při pohledu na časomíru jsem se jen usmíval, poněvadž mi bylo jasné, že Vladko dost dotírá na Mikiho a nedá mu vydechnout Díky tomu jsem si vedení udržel až do cíle.
Start do druhého závodu ze středu pole nebyl ideální. Z roštu jsem se sice odlepil celkem dobře, ale pak kvůli provozu a vzniklým situacím na trati jsem si nedokázal zas o tolik polepšit, kolik bych potřeboval. Po nějakých těch chybách a kolizích na trati jsem se posunul tuším na 7 místo. O kolo později mne pěkně dostal na brzdách Martin Adamec, který jel velmi dobře. Už to se mnou vypadalo blbě, ale nakonec jezdci předemnou začali dělat jeden po druhém chyby a já se posouval dopředu prakticky bez boje. Když jsem se dostal na 2.místo, vedoucí Andrej Borotovský měl už náskok kolem 10 sekund. Začal jsem tedy tlačit na pilu, ale on jezdil prakticky stejně rychle. Nakonec se ale ukázalo, že asi naplánoval 2 zastávky a zajel do pitu příliš brzy. Mohl jsem pak jet sice trošku volněji, ale stále jsem si musel držet rychlé tempo, protože borci by mě jinak snadno dojeli. Několikrát se mi během závodu cca na sekundu zasekl rFactor. Už jsem si myslel, že se jedná o ten bug a že je konec, ale nakonec se to rozjelo... Takže Double v Kanadě potěšil. Těším se na příšte.
PS: pokud si dobře pamatuji z minulé sezony, slipstreem je naopak nastaven na celkem velkou hodnotu. Při závodě v Imole to zrychlovalo při jízdě v pytli tuším až o 15-20km/h? To se mi zdá naprosto dostačující. Teda pokud se to od té doby neměnilo...
Co se týká těch zvuků, tak mohu dodat úpravu sfx souborů. Měl jsem stejný problém, nejvíce s Yamahou. Vnější hluk motorů mi totálně přeřval všechno a bylo to hodně nepříjemné. Nastavil jsem si tedy v menu hlasitost oponentů na nejmenší hodnotu a svoji na největší. V těch zmíněných sfx souborech snížil vnější hlasitost všech aut a pomohlo to. Sice jsou auta kolem stále trochu slyšet, ale v žádném případě nepřeřvou vlastní motor. |
K tomu sleepstreamu. Osobně jsem v pohodě na top speed předjel Pepu Krále. Ale Pepa nás, podle mě, pustil, aby se nezdržoval bráněním pozice.
K Jirkovi, který měl podobnou top speed, jsem se vůbec nepřibližoval a kdybych měl top speed vyšší o 15-20 km/h, tak bych musel jet 330 km/h ale já pochybuji, zda jsem šel vůbec přes 315 km/h, což byla tak má rychlost v kvalifikaci, kde jsem měl jen o stupeň nížší křídla a vyšší RPM než v závodě. A to jsem pár rovinek za ním ztrávil. Pokud se nemýlím, tak šestku jsem v závodě nepřetáčel, že by to bylo omezovačem. U mě nárust rychlosti byl neznatelný natož, aby byl v tebou uvedených relacích. Asi by to chtělo ještě otestovat, aby to bylo jisté, možná jsem někde udělal chybu, ale nevím kde.
Jinak ten Andrej as Lucia mi přijde čím dál více pravděpodobnější, zvláště když se vynořila ta spojitost a Andrej je známý pohádkář. Můžu se mýlit ale dost o tom pochybuji. Docela mě pobavilo, "Vedoucí Andrej už měl ..."
|
|
|
Pilot motokáry |
|
19 Příspěvky |
registrován: 01.01.1970 |
|
|
05.01.2015 - 15:09 |
|
Michal Brezina napsáno: |
Zdenek Zverina napsáno:
Při přípravách na závod jsem nejprve nastavoval vůz na větší přítlak a vše se zdálo OK. Pak jsem si ale všiml, že Miki má výrazně větší maximálku a jezdí velmi rychlě časy. To mě trochu nahlodalo a začal jsem taky zkoušet menší přítlak. Při simulacích kvalifikace jsem zajel s menším přítlakem rychleji. Nechtšl jsem ale za žádnou cenu měnit převodové stupně, takže jsem snižoval křídla méně. Byla tu ale možnost deště a navíc se mi zdálo, že s větším přítlakem je auto celkově o něco stabilnější. Proto jsem se nakonec rozhodl pro větší přítak i přesto, že předpověď byla sucho.
Kvalifikace mi sice nevyšla úplně ideálně, ale nakonec z toho bylo pole, takže super.
Po startu do prvního závodu se mi podařilo trochu odpoutat a to mi umožnilo jet v klidu. Při pohledu na časomíru jsem se jen usmíval, poněvadž mi bylo jasné, že Vladko dost dotírá na Mikiho a nedá mu vydechnout Díky tomu jsem si vedení udržel až do cíle.
Start do druhého závodu ze středu pole nebyl ideální. Z roštu jsem se sice odlepil celkem dobře, ale pak kvůli provozu a vzniklým situacím na trati jsem si nedokázal zas o tolik polepšit, kolik bych potřeboval. Po nějakých těch chybách a kolizích na trati jsem se posunul tuším na 7 místo. O kolo později mne pěkně dostal na brzdách Martin Adamec, který jel velmi dobře. Už to se mnou vypadalo blbě, ale nakonec jezdci předemnou začali dělat jeden po druhém chyby a já se posouval dopředu prakticky bez boje. Když jsem se dostal na 2.místo, vedoucí Andrej Borotovský měl už náskok kolem 10 sekund. Začal jsem tedy tlačit na pilu, ale on jezdil prakticky stejně rychle. Nakonec se ale ukázalo, že asi naplánoval 2 zastávky a zajel do pitu příliš brzy. Mohl jsem pak jet sice trošku volněji, ale stále jsem si musel držet rychlé tempo, protože borci by mě jinak snadno dojeli. Několikrát se mi během závodu cca na sekundu zasekl rFactor. Už jsem si myslel, že se jedná o ten bug a že je konec, ale nakonec se to rozjelo... Takže Double v Kanadě potěšil. Těším se na příšte.
PS: pokud si dobře pamatuji z minulé sezony, slipstreem je naopak nastaven na celkem velkou hodnotu. Při závodě v Imole to zrychlovalo při jízdě v pytli tuším až o 15-20km/h? To se mi zdá naprosto dostačující. Teda pokud se to od té doby neměnilo...
Co se týká těch zvuků, tak mohu dodat úpravu sfx souborů. Měl jsem stejný problém, nejvíce s Yamahou. Vnější hluk motorů mi totálně přeřval všechno a bylo to hodně nepříjemné. Nastavil jsem si tedy v menu hlasitost oponentů na nejmenší hodnotu a svoji na největší. V těch zmíněných sfx souborech snížil vnější hlasitost všech aut a pomohlo to. Sice jsou auta kolem stále trochu slyšet, ale v žádném případě nepřeřvou vlastní motor.
K tomu sleepstreamu. Osobně jsem v pohodě na top speed předjel Pepu Krále. Ale Pepa nás, podle mě, pustil, aby se nezdržoval bráněním pozice.
K Jirkovi, který měl podobnou top speed, jsem se vůbec nepřibližoval a kdybych měl top speed vyšší o 15-20 km/h, tak bych musel jet 330 km/h ale já pochybuji, zda jsem šel vůbec přes 315 km/h, což byla tak má rychlost v kvalifikaci, kde jsem měl jen o stupeň nížší křídla a vyšší RPM než v závodě. A to jsem pár rovinek za ním ztrávil. Pokud se nemýlím, tak šestku jsem v závodě nepřetáčel, že by to bylo omezovačem. U mě nárust rychlosti byl neznatelný natož, aby byl v tebou uvedených relacích. Asi by to chtělo ještě otestovat, aby to bylo jisté, možná jsem někde udělal chybu, ale nevím kde.
Jinak ten Andrej as Lucia mi přijde čím dál více pravděpodobnější, zvláště když se vynořila ta spojitost a Andrej je známý pohádkář. Můžu se mýlit ale dost o tom pochybuji. Docela mě pobavilo, "Vedoucí Andrej už měl ..." |
Díval jsem se na replay. Pár kol jsem jel za tebou. Na rovince před tou rychlou šikanou u zdi mi to přidalo už 10km/h. Takže na tratích, kde budou delší rovinky, to těch 15-20km/h určitě přidá.
V telemetrii je vidět, že jsem měl dokonce podstatně horší výjezd (černá barva je kolo, kdy jsem jel sám) ale u té zdi v šikaně už jsem měl přes 300km/h. Samostatně pak cca 290.
http://www.imageupload.co.uk/images/2015/01/05/telemetrie_Montreal.png
|
|
1. Michal GDPR |
Hlavní manažer týmu F1 |
|
605 Příspěvky |
registrován: 18.12.2006 |
|
|
05.01.2015 - 15:30 |
|
Zdenek Zverina napsáno: |
Michal Brezina napsáno:
Zdenek Zverina napsáno:
Při přípravách na závod jsem nejprve nastavoval vůz na větší přítlak a vše se zdálo OK. Pak jsem si ale všiml, že Miki má výrazně větší maximálku a jezdí velmi rychlě časy. To mě trochu nahlodalo a začal jsem taky zkoušet menší přítlak. Při simulacích kvalifikace jsem zajel s menším přítlakem rychleji. Nechtšl jsem ale za žádnou cenu měnit převodové stupně, takže jsem snižoval křídla méně. Byla tu ale možnost deště a navíc se mi zdálo, že s větším přítlakem je auto celkově o něco stabilnější. Proto jsem se nakonec rozhodl pro větší přítak i přesto, že předpověď byla sucho.
Kvalifikace mi sice nevyšla úplně ideálně, ale nakonec z toho bylo pole, takže super.
Po startu do prvního závodu se mi podařilo trochu odpoutat a to mi umožnilo jet v klidu. Při pohledu na časomíru jsem se jen usmíval, poněvadž mi bylo jasné, že Vladko dost dotírá na Mikiho a nedá mu vydechnout Díky tomu jsem si vedení udržel až do cíle.
Start do druhého závodu ze středu pole nebyl ideální. Z roštu jsem se sice odlepil celkem dobře, ale pak kvůli provozu a vzniklým situacím na trati jsem si nedokázal zas o tolik polepšit, kolik bych potřeboval. Po nějakých těch chybách a kolizích na trati jsem se posunul tuším na 7 místo. O kolo později mne pěkně dostal na brzdách Martin Adamec, který jel velmi dobře. Už to se mnou vypadalo blbě, ale nakonec jezdci předemnou začali dělat jeden po druhém chyby a já se posouval dopředu prakticky bez boje. Když jsem se dostal na 2.místo, vedoucí Andrej Borotovský měl už náskok kolem 10 sekund. Začal jsem tedy tlačit na pilu, ale on jezdil prakticky stejně rychle. Nakonec se ale ukázalo, že asi naplánoval 2 zastávky a zajel do pitu příliš brzy. Mohl jsem pak jet sice trošku volněji, ale stále jsem si musel držet rychlé tempo, protože borci by mě jinak snadno dojeli. Několikrát se mi během závodu cca na sekundu zasekl rFactor. Už jsem si myslel, že se jedná o ten bug a že je konec, ale nakonec se to rozjelo... Takže Double v Kanadě potěšil. Těším se na příšte.
PS: pokud si dobře pamatuji z minulé sezony, slipstreem je naopak nastaven na celkem velkou hodnotu. Při závodě v Imole to zrychlovalo při jízdě v pytli tuším až o 15-20km/h? To se mi zdá naprosto dostačující. Teda pokud se to od té doby neměnilo...
Co se týká těch zvuků, tak mohu dodat úpravu sfx souborů. Měl jsem stejný problém, nejvíce s Yamahou. Vnější hluk motorů mi totálně přeřval všechno a bylo to hodně nepříjemné. Nastavil jsem si tedy v menu hlasitost oponentů na nejmenší hodnotu a svoji na největší. V těch zmíněných sfx souborech snížil vnější hlasitost všech aut a pomohlo to. Sice jsou auta kolem stále trochu slyšet, ale v žádném případě nepřeřvou vlastní motor.
K tomu sleepstreamu. Osobně jsem v pohodě na top speed předjel Pepu Krále. Ale Pepa nás, podle mě, pustil, aby se nezdržoval bráněním pozice.
K Jirkovi, který měl podobnou top speed, jsem se vůbec nepřibližoval a kdybych měl top speed vyšší o 15-20 km/h, tak bych musel jet 330 km/h ale já pochybuji, zda jsem šel vůbec přes 315 km/h, což byla tak má rychlost v kvalifikaci, kde jsem měl jen o stupeň nížší křídla a vyšší RPM než v závodě. A to jsem pár rovinek za ním strávil. Pokud se nemýlím, tak šestku jsem v závodě nepřetáčel, že by to bylo omezovačem. U mě nárust rychlosti byl neznatelný natož, aby byl v tebou uvedených relacích. Asi by to chtělo ještě otestovat, aby to bylo jisté, možná jsem někde udělal chybu, ale nevím kde.
Jinak ten Andrej as Lucia mi přijde čím dál více pravděpodobnější, zvláště když se vynořila ta spojitost a Andrej je známý pohádkář. Můžu se mýlit ale dost o tom pochybuji. Docela mě pobavilo, "Vedoucí Andrej už měl ..."
Díval jsem se na replay. Pár kol jsem jel za tebou. Na rovince před tou rychlou šikanou u zdi mi to přidalo už 10km/h. Takže na tratích, kde budou delší rovinky, to těch 15-20km/h určitě přidá.
V telemetrii je vidět, že jsem měl dokonce podstatně horší výjezd (černá barva je kolo, kdy jsem jel sám) ale u té zdi v šikaně už jsem měl přes 300km/h. Samostatně pak cca 290.
http://www.imageupload.co.uk/images/2015/01/05/telemetrie_Montreal.png
|
Podívám se ještě večer do replaye a taky si porovnám absolutní rychlosti za jezdcem a sám. V tvém případě je dle grafu nárůst rychlosti vidět to souhlasí ale nějak si nevybavuji, že by mi to taky tolik přidávalo. Je možné, že u menších křídel je nárust výrazně nižší, protože už tak máš nižší odpor ? To by pak vysvětlovalo hodně. Já si vybavuji jen to, že jsem měl v závodě chvíli top speed 304 a později 311 km/h a pak jen to, že jsem se k Jirkovi na rovinkách nedokázal i z malé vzdálenosti přiblížit. Možná měl ještě nižší křídla než já, ale i přesto bych čekal větší nárůst než cca. 7 km/h. Nemylím se, že nejvyšší rychlost byla před poslední zatáčkou. Potom ale hodně záleží, jak projedeš tu rychlou šikanu před tím a já jsem to tam měl tip top a často tam jel i jemným smykem. Čím byl průjezd jemnější tím byla i rychlost na konci vyšší, takže při ztrátě přítlaku jsem tam možná ztrácel i tím. Je možný, že při tvých křídlech si tam měl i větší rezervu v průjezdu a tudíž ti i jemná ztráta přítlaku tolik nevadila jako mně a neztrácel si tolik rychlosti. Logiku to asi má.
|
|