Seřadit:     printview
Autor: Zpráva:
1. Michal GDPR Člen klanu
Hlavní manažer týmu F1
605 Příspěvky
registrován: 18.12.2006
0 0
25.01.2015 - 22:42 odpovědět 
Kvalda mi vůbec nevyšla. Nejdříve jsem po výjezdu zjistil, že mi nejde feedback, takže jsem musel jet první stint s měkkým volantem. V druhém stintu, už s feedbackem, jsem měl rozjeté výborné kolo, kde jsem měl na druhém mezičase přes půl sekundy náskoku na Karla, ale v předposlední zatáčce mi tam zase skočila jednička místo dvojky a bylo vymalováno.

První závod za deště, jsem neměl šanci na kluky vepředu, takže jsem se soustředil, abych jel bez chyb a málem jsem na tom vydělal, když Karel chyboval v posledním kole.

V dlouhém závodě jsem se rychle dostal do vedení. Z počátku jsem trochu poodjel Zdendovi, ale když začalo pršet tak jsem hodně ztrácel a přišel tak i o vedení. Pak přišly zastávky a nevím proč jsem ztratil další čtyři sekundy, byť si nejsem vědom žádné své větší chyby. Ještě se na to podívám. Karel však chvíli po zastávkách udělal velkou chybu a já se dostal na druhé místo. Na suché trati jsem cítil, že bych mohl dojet Zdendu, což se i podařilo. Na rovinkách jsem se dostával těsně za Zdendu a chvíli se podíval i před něj. Pak mi v jedné zatáčce opět skočila jednička místo dvojky a byl jsem rád, že jsem ztratil jen pár sekund. Hodně jsem se ale obával o výdrž motoru, neb mi zbývalo asi jen 25% výdrže. A to ještě po tom chybném podřazení jsem ztratil dalších osm procent, takže jsem dojížděl poslední kola s 17% motoru. Snažil jsem se řadit dříve, abych max. šetřil motor ale i tak jsem Zdendu znovu dojel na doraz. Když už jsem byl připravený na souboj na rovinkách v posledním kole, tak Zdenda překvapivě musel do boxů a protože Karel taky něco ztratil, tak jsem si v pohodě dojel pro nejcennější vavřín. Hezky jsem si to užil a musím přiznat, že mě ta "historická" fyzika baví více než současný mód.

Pilot motokáry
19 Příspěvky
registrován: 01.01.1970
0 0
25.01.2015 - 23:07 odpovědět 
Před závodem jsem začal trénovat se suchým nastavením, ale podle časů jsem stále trochu ztrácel. Po informaci, že závod bude mokrý jsem začal přenastavovat na mokro. Protože předpověď na kvaldu byla sucho, bylo to docela zapeklité. Těsně před kvaldou trénovat mokro, pak sucho na Q a pak zase mokro v závodě.
V kvalifikaci jsem na Karla neměl a byl jsem rád za 2.místo. Po startu do 1. závodu se mi podařilo dostat před Karla. Věděl jsem, že má výrazně větší přítlak, takže jsem věděl, že mám výhodu na rovinkách. Nikam jsem se nehrnul a snažil jsem se jezdit bez chyb. Ve 3.kole ale asi Karla zaskočilo, že jsem brzdil dříve do zatáčky po 2.splitu. Vyjel z trati a stálo ho to pár sekund. To mi dovolilo jezdit celkem v klidu a dojet si pro vítězství.
Ve druhém závodě mělo být převážně sucho. Dostal jsem se na 2.místo za Mikiho. Chvíli jsem ho stahoval a pak i předjel. Držel jsem si náskok až do mé chyby, kdy jsem jedním kolem líznul trávu a skončil v bariéře. Myslel jsem si, že je to konec, ale dalo se jet. Jen mi to táhlo trochu do strany a hodně to klouzalo především v pravotočivých zatáčkách. Tím, že bylo sucho, se to ale dalo uřídit. Vedoucí Karel ale udělal taky chybu a já se tak dostal zpět do vedení. Vypadalo to už dobře, ale začal jsem zjišťovat, že mi asi nevyjde palivo. Stále jsem počítal a počítal a moc se nemohl soustředit na jízdu. Obava se potvrdila. V posledním kole jsem musel do boxů, abych vůbec dojel do cíle. Přišel jsem tak o 2 pozice a dojel nakonec 3.

Pavel Vávra Člen klanu
Pilot F1
91 Příspěvky
registrován: 07.12.2014
0 0
26.01.2015 - 14:14 odpovědět 
Kvalifikace mi také moc nevyšla, nicméně jsem se z posledního místa zvládnul probojovat až na sedmou příčku, na závod jsem nebyl vůbec připravený, netrénoval jsem, ani setup nebyl asi nic extra. Zato druhy delší závod jsem si s liborem užil na 100%, kde jsme se neustale v kazde zatacce a rovince predjizdeli asi po dobu pěti kol :-) nakonec při kontaktu jsem přišel o přední křídlo a to byl můj konec, ale moc se mi to líbilo, už se nemohu dočkat hlavní sezóny na kterou přípravu rozhodně nezanedbam a budu se snazit jezdit bez zbytecnych chyb kterym jsem se nevyvaroval ani včera. Určitě by nebyl na škodu lepší volant, který by mohl udělat pár setinek k dobru.

PŘemýšlel jsem i o postu marshala pro béčko, ale můj nynější počítač není ve stavu, kde bych mohl zapnout více než jednu aplikaci, a tou je rfactor, najednou.
Poohlížím se po vykonejsim, ale zatím nic. Už takhle to není úplně plynulé a ideálně hratelne.

Novou sezónu bych rád začal s vykonejsim pc a lepším volantem, tak uvidime jak se situace vyvrbi a budu se tesit na dalsi zavody.

Seřadit:     printview


Než začneš odpovídat musíš se zaregistrovat!

registrace
přihlášení

Předzávodní info

Další závody

.: 24.11. 20:00 VC Belgie, 33 kol
.: 1.12. 20:00 Sprint Abu Dhabi 14 kol, 21 kol
.: 8.12. 20:00 VC Abu Dhabi, 42 kol
.: 15.12. 20:00 Sprint Malajsie 13 kol, 19 kol
.: 22.12. 20:00 VC Malajsie, 38 kol

Shoutbox


Anketa

anketa není aktivní

ukázat ankety

Teamspeak




Akce partnerů

Sponzoři

Pepa_MOTOLevne-okapy.cz