Seřadit:     printview
Autor: Zpráva:
Pilot F1
109 Příspěvky
registrován: 01.01.1970
0 0
04.05.2015 - 01:42 odpovědět 
Tento krát to zhrniem v skratke: SC = Škrt cez rozpočet, kopa chýb, zmena stratégie a pochybenie Vladka. Ináč by som nevyhral. Q bola napínavá. Toť vše

Ad Revidendum v Barcelone

Edit:

Tak a je čas na preslov: Radosť z výhry nemám ani trochu, ani z Pole Position, ani z prvého miesta, hlavne ak vám vkuse niekto kydá na hlavu, čo by vás ani obsierať tak nemal. Mám 1. miest, mám 25 bodov ďalších a otázkou je: A čo źe ich mám? Môžem si ich tak vytetovať maximálne, alebo si spraviť 25 zárezov na volante... Skvelý to pocit, keď potom napíšu o vás ľudia, s ktorými ste mali minimum stretnutia v závode... Úprimne, hnusí sa mi tu jazdiť pod vedením takým, aké aktuálne vzniklo (t.j. Samovláda Michala Brezinu). Aj tu ešte raz opakujem svoju gratuláciu Petrovy Vávrovy k dosiahnutiu skvelého výsledku. Úctyhodný výkon.

Čiže toto pokladajte za tlačovku, ktorá je skôr o mojich pocitoch, než o samotnom závode. Preto predchádzajúce Ad Revidendum v Barcelone príde v platnosť, ak sa vedenie zmení. Čiže Gratulácie Michalovy Brezinovy, podarilo sa ti mňa vyštvať, aby si mohol získať titul. GRATULÁCIE!!!! Iba ak sa vzdá veškerého vedenia v lige a bude sa starať hlavne o svoju prdel v závodoch, tak som ochotný nastúpiť a dobojovať túto súťaž o pomyselné výťazstvo, ktoré mi dá do života i tak veľké hovno, ale ke´d pre niekoho je to životne dôležité, ako pre Michala Brezinu, tak mu ho takýmto spôsobom doprajem.

Andrej Marečák Člen klanu
Technický vedoucí
230 Příspěvky
registrován: 06.02.2015
0 0
04.05.2015 - 16:42 odpovědět 
Aj ja len stručne, u mňa to bol asi najlepší závod kariéry, fantastické súboje s Peťom Vávrom. Výsledok naopak trochu sklamaním, čakal som viac, no ani mi to tak nevadí, pretože závod som si užil asi ako ešte nikdy.

Petr Vávra Člen klanu
Pilot GP2
55 Příspěvky
registrován: 05.12.2014
0 0
05.05.2015 - 08:17 odpovědět 
Ahoj kluci,
nedělní závod skupiny A jsem si užil na maximum, závod od závodu, čím dál lepší souboje, větší nasazení a větší odhodlání a chuť bojovat o přední pozice. Kvalifikace se mi moc nepovedla, ani jsem od ní neočekával zázraky, tudíž s 9. místem jsem byl celkem spokojený.
Start závodu se mi povedl docela dobře, možná i vinou Petra Mileva, který špatně odstartoval, můj brácha to do něj omylem napálil a bohužel to schytal i Peťa P. Za SC jsem se držel na krásné 4. pozici a věděl jsem, že pokud neudělám nějakou větší chybu, dokážu se udržet s vedoucími jezdci. A co se nestalo, po SC fázi v poslední zatáčce jsem vyletěl z dráhy na obrubník a zůstal tam pár vteřin viset. Přišel jsem tím o 4 pozice, ale stále jsem si říkal, že to není zase až taková ztráta, abych se nemohl opět dostat dopředu. Předemnou můj dobře jedoucí bratr, který si opravdu na závod dost věřil a já věřil jemu, že to spolešně zvládneme. Bohužel co se nestalo, o pár kol později vidím před sebou rozlítnout se dvě formule na kusy, říkám si „a je to..." bohužel, brácha lehce zklamaný už jen z chuti se projet dokroužil závod o kolo za vedoucími jezdci. Absolutně jsem nechápal, kam se tam chtěl M. Šurhaňák vmístnit mezi dva jezdce, nespíš si chtěl zahrát na A. Borotovského ze Spa 2014, ale to se mu opravdu nepovedlo a na nějaké pohádky „mi vynechal volant"... radši bez komentáře. Každopádně tempo jsem měl poměrně dobré, držel jsem si svou 4-5 pozici. Neskutečně výborné souboje s Andrejem Marečákem, které jsem si opravdu užil naplno, využíval jsem poměrně vysoké maximálky ve vzduchovém pytli, čímž se mi vracela pozice na rovinkách zpět před Andreje. Na druhou zastávku v boxech jsem začal dost taktizovat s palivem a výdrží pneu. Druhou zastávku ve 23. kole jsem nasadil hardy a snažil se na nich dojet zbytek závodu. Věděl jsem, že Michal Březina bude muset zajet ještě jednou do boxu a bylo tomu tak v 26. kole a nasadil měkké pneumatiky, čehož jsem se docela bál, že mu to pojede lépe, ale zase bude mít menší výdrž. A pak to začalo, opět v souboji s Andrejem Marečákem na cílové rovince se k nám vmístnil z boxů Michal Březina a byl z toho pěkný trojsouboj po dobu asi 3 kol. Nejlepší souboj na cílové rovince mezi námi třemi, kde Andrej na 3. pozici, já hned za ním ve vzduchovém pytli a Michal hned zamnou, tam jsem měl co dělat, abych ukontroloval svůj vůz. Na obou stranách jezdci Sauberu a Mercedesu, nádhera, opravdu suprové momenty, které už bohužel v B skupině nejspíš nezažiju smiling. Nejlíp z toho vyšel Michal a začal si pomalu budovat náskok mezi námi. Blížil se konec závodu, kde bohužel Andrej udělal menší chybu v druhém sektoru a dostal hodiny, což mě dost mrzí, mohl to být zajímavý souboj mezi námi až do konce. Pomalu jsem začal stahovat M. Březinu na jeho odcházejících softech, až v 36. kole zaváhal a udělal chybu, což mi dalo odhodlání dojet na 3. místě. Palivo mi vyšlo na centimetry přesně, nezbyl mi ani centilitr na konci závodu smiling. Pneumatiky jsem měl na 40%, což bylo už také na hraně.
Celkově byl pro mě závod dost povedený, ale bylo to nejspíše i tím, že na začátku se trefilo dost kvalitních jezdců, z čehož jsem vytěžil (pro mě suprové) 3. místo. Už se těším na další závody ve Vaší skupině.

1. Michal GDPR Člen klanu
Hlavní manažer týmu F1
605 Příspěvky
registrován: 18.12.2006
0 0
05.05.2015 - 11:06 odpovědět 
Nepamatuji si kdybych vynechal vlastní reportáž o závodu, takže nebudu porušovat tuto tradici.
Do kvalifikace jsem nastupoval pouze s hodinovým tréninkem po několika-denní absenci ježdění, což pro mě není optimální, protože nepatřím k těm jezdcům, co za to sednou a hned vykouzlí nějaký skvělý čas. Navíc v tréninku jsem nebyl schopen se zdaleka přiblížit svým natestovaným časům. Nicméně v druhém měřeném kole jsem zajel docela slušný čas, a po prvním stintech dokonce průběžně vedl, což jsem tedy moc nečekal. Nicméně jsem předpokládal, že min. AB tento čas pokoří,což se i záhy stalo, ale že zajede i druhý Andrej tak skvělý čas to už jsem nečekal. Nicméně třetí místo na startu bylo vcelku slušné, zvlášť, když byly za mnou tak těsně odstupy.

Do závodu jsem šel s tím, že pokud se mi podaří napodobit tempo z testů v průběhu týdne, tak bych mohl uspět.
Start jsem nezkazil a dostal se před Andreje M., ale podobně dobrý start měl i Vladko a využil trochu výhodnější vnitřní stopy, takže jsem po první zatáčce zůstal na svém. Po karambolu však musel na trať SC, byť jen virtuální. Protože se SC fáze trochu protáhla, tak jsem přešel na strategii dvou zastávek a za SC jsem zbytečně moc nenamáhal pneumatiky, aby vydržely třetinu délky závody.
Obě možné strategie mi ve výpočtech vycházeli časově podobně, takže po výjezdu SC nebylo co řešit. Po restartu udělal Andrej B. chybu a já mohl později na rovince zaútočit a na chvíli se dostat před něj. Nicméně na následující rovince se vytáhnul pode mne a pozici si vzal zpět.
Pak ale přišlo to čeho jsem tak trochu obával a to, že jsem nebyl schopen jet natestovaným tempem a začal jsem ztrácet na oba rychlíky přede mnou. Zatímco v týdnu jsem při simulaci jezdil pravidelně časy s plnou nádrží a středním boostem od 1:34,4 do 1:35,0 v prvních devíti kolech a jen o sekundu pomaleji na konci stintu pro dvojzastávkovou strategii, tak v reálném závodě jsem jezdil min. o sekundu pomaleji, což je jev, který mě tuto sezónu provází takřka pravidelně a jsem z vlastních výkonů v závodě, snad s výjimkou Hockenheimu, značně frustrovaný. Pro mé nastavení vozu nepřicházelo v úvahu přejít na tvrdší gumy, protože na pravé straně vozu jsem měl při testech a venkovních teplotách nižších než 42° velmi studené gumy a jezdil na nich o více než sekundu pomaleji než na měkkých a s lehčím vozem se tento výkonnostní rozdíl ještě více prohluboval.
Proto jsem musel protáhnout oba stinty, abych byl schopen odjet třetí stint až do cíle. Tak trochu jsem doufal, že z podobných důvodů budou soupeři na hardech, hlavně zpočátku, hodně ztrácet, a já si budu moci najet ztrátu způsobenou jízdou na ojetých gumách. Ale tak trochu jsem se přepočítal, protože soupeři na tvrdých gumách tímto propadem výkonnosti zjevně nedisponovali. Proto jsem po druhé zastávce propadnul až na páté místo, byť Martina a Petra Adamce jsem měl těsně před sebou. Měl jsem pocit, že jsem na čerstvých gumách o trochu rychlejší, ale musel jsem být trpělivý, protože jsme jeli pohromadě a nebylo kudy se protáhnout dopředu. Až po třech kolech plných soubojů se mi podařilo předjet oba skvěle jedoucí soupeře. Obával jsem, aby mi to na rovinkách nevrátili. Naštěstí se mi podařilo vybudovat malý ale dostatečný náskok, abych dojel do cíle na bedně. Petr měl sice o tři kola starší gumy, ale já měl softy, takže situace se začala hodně srovnávat. Musel jsem si taky trochu hlídat palivo, abych dojel do cíle, takže jsem ohledně boostu reagoval podle tempa Petra. Jakmile se přiblížil na sekundu, tak jsem na chvíli přidal a jak jsem získal o něco větší náskok tak zase ubral, prostě aby mě Petr na rovinkách nemohl dojet.
Tři kola před cílem ale přišla pro mě dost smolná situace, protože o kolo pomalejší Pepa Králů se zdržel v nejpomalejší šikaně. Měl jsem trochu obavy, abych se mu při výjezdu vyhnul, proto jsem trochu tvrději přibrzdil a chtěl zatočit více na vnitřek, což už opotřebované zadní gumy nepobraly a já se dostal do hodin. Petr situace využil a získal tří-sekundový náskok. Navíc se přede mne dostal i Martin Adamec, kterého jsem dlouho neviděl jet tak dobře, ale ten měl asi větší problémy s gumami než já, takže se mi podařilo záhy vzít pozici zpět. Petra jsem ale už nedokázal dojet, protože jsme jeli oba podobné tempo a moje zadní gumy byly skoro na maděru, takže když jsem zkoušel z nich vycucnout to poslední, tak spíš za mnou tancovali než že bych se mohl o ně opřít.

Budu upřimný, ač nerad gratuluji Andrejovi k vítězství ale velmi mě mrzí, že nevyhrál Vladko, který by si to za výkon v závodě velmi zasloužil. Samozřejmě gratuluji i Petrovi k jeho první bedně, byť mě jeho tempo příliš nepřekvapilo, protože už v testovacím závodě v týdnu jsme jezdili bok po boku až do cíle. Určitě měl navíc Petr Palásek, který doplatil na špatnou kvalifikaci a hlavně na startovní karambol. Což ostatně platí i pro další tedy Petra Mileva a Andreje Marečáka, který pro změnu ztratil po restartu závodu.
Nicméně, už dlouho nebyla první desítka v cíli tak vyrovnaná a i takový borec jako Luděk se musel spokojit s dvěma body, což mluví samo za sebe.

Ze svého výkonu jsem velmi zklamaný a to ne protože jsem skončil v nabité konkurenci čtvrtý, ale protože se nedokážu v závodě dostat do natrénovaného tempa a nesoustředím se pořádně na jízdu. Možná v tom může hrát roli i absence fyzické přípravy, neb se přiznám, přes zimu jsem se vzdal všech dosavadních sportovních aktivit, kterým jsem se od malička věnoval a tak trochu se to začíná projevovat nejen na váze ale už i vizuálně :-) Musím začít zase něco dělat, takhle to dál nejde.

Seřadit:     printview


Než začneš odpovídat musíš se zaregistrovat!

registrace
přihlášení

Předzávodní info

Další závody

.: 1.12. 20:00 Sprint Abu Dhabi 14 kol, 21 kol
.: 8.12. 20:00 VC Abu Dhabi, 42 kol
.: 15.12. 20:00 Sprint Malajsie 13 kol, 19 kol
.: 22.12. 20:00 VC Malajsie, 38 kol

Shoutbox


Anketa

anketa není aktivní

ukázat ankety

Teamspeak




Akce partnerů

Sponzoři

Pepa_MOTOLevne-okapy.cz