PP_GDPR |
Hlavní manažer týmu F1 |
|
367 Příspěvky |
registrován: 23.09.2012 |
|
|
15.06.2015 - 11:21 |
|
Tak po pár závodech, které jsem musel vynechat kvůli osobním záležitostem na mě čekala má neoblíbená Kanada...
Trenink s týmovým kolegou A. Marečákem celkem šel a jako tým jsme věřili ve vítezství. Andrej měl skvělej čas 1:15,050s já byl nakonec o nějaký 0,2s pomalejší, ale nevypadalo to až tak špatně.
Kvalda se mi nepovedla. V každém kole velká chyba a čas 1:15,860s byl velkým zklamáním. No Ale na druhou stranu na první řadu bych fakt neměl takže bych mohl jen před Vladka a to už není takový rozdíl.
Start závodu je na této trati velmi nepříjemný... trať je hodně úzká a startem se dá snad jen ztratit... a to se přesně stalo u mě Vladko měl dobrý start, ale dostal smyk a jeho monopost šel přímo před můj čumák. Už jsem si myslel, že to dopadne jako v Bahrajnu kdy jsem přišel o křídlo, ale Vladko to pak zase stočil na druhou stranu a zavřel pro změnu Michala. Takže jsme byli s Michalem na stejné úrovni a při snaze udržet 3. místo jsem moc akceleroval a smyk... pak mě Michal ještě překvapil brzkým bržděním a už jsem nezareagoval a narazil jsem do něj (omlouvám se). Byla to jasně moje chyba. Pak jsem hned dostal další ránu a auto po 4 zatáčkách zase červený i když teď z půlky moje chyba. No do první zastávky jsem se trápil a propadl se až na 9.místo. Některé souboje ok, ale některé kdy mě jezdci vyhnali v poslední šikaně mimo se mi moc nezamlouvali... Řekl jsem si, že už nemám co ztratit tak jsem dal B1 a jen další stinty na to, že budu šetřit palivo na závěr a pokud možno udržet rozestup pod 10s na 5.místo. Po druhé zastávce to bylo asi 8,5s na Pavla Vávra a tak jsem hodil po zbytek závodu B3 a začal dotahovat Pavla V a Petra Mileva. Kluci asi už neměli benál, protože jsem je stahoval přes 1s na kolo a nějakých 5 kol před koncem jsem se zamotal do jejich boje. No celý závod mi nebylo moc přáno a to se opakovalo i tady... musel jsem asi 3x mimo trať aby nebyla kolize a opět jsem je musel dotahovat. V předposledním kole jsem stáhl opět 2s a byl v nájezdu do posledního tesně za P. Milevem. P. Vávra byl asi o 0,5s před námi. Petr udělal, ale velkou chybu a narazil do mantinelu přišel o křídlo a já musel opět tvrdě na brzdy, aby nebyla kolize a skončil jsem v hodinách... Takže opět 5s na Pavla a půl kola do cíla... jel jsem už jen na dojeti a přesto jsem dojel jen 2s za Manorem... Pavlovi došlo palivo no prostě závod blbec
Tímto se s vámi na 99% loučím v této sezoně. Musím vynechat poslední závod, který mám zrovna docela rád což mě mrzí. No sezona byla asi nejhorší co jsem tu zažil a doufám, že se to tu postupně zlepší.
|
|
18.06.2015 - 12:25 |
|
Kvalifikace dopadla, tak jak jsem potřeboval, ikdyž jsem se svým časem nebyl spokojený.
Start závodu mi nevyšel podle mých představ, navíc se předemně dostal A. Marečák, o kterém jsem slyšel před závodem, že je hodně silný na této trati. Naštěstí to s brzděním do 1. zatáčky přehnal a dostal smyk a já se dostal zpět na 1. místo.
Od té chvíle zamnou do prvních zastávek jezdil V. Nesvadba, který vypadal na trati taky dost silně, ale naštěstí se mi dařilo udržovat náskok na něj a trochu mu ujíždět.
Před mojí první zastávkou jsem kvůli strategii soupeřů zamnou přemýšlel, zda jet mojí stanovenou strategii nebo to risknout a jít na měkké pneumatiky do posledního stintu s vědomím, že to na konci nebude moc dobře držet nikomu z nás. Moje zastávka přišla ve 27. kole, do kterého jsem si držel vedení. Po zastávce v boxech jsem se vrátil za J. Benešem a V. Nesvadbou, které se mi díky čerstvějším pneumatikám cca o 10 kol dařilo dobře stahovat. O 3 kola později zamířil do boxů J. Beneš a o kolo později jsem se dostal i před V. Nesvadbu na 1. místo.
Jelikož jsem věděl, že se nemusím nikam hnát, ale spíš šetřit pneumatiky, motor a palivo, tak jsem nasadil boost 1 a jen kroužil a snažil se udržovat náskok na druhého J. Beneše, který mě celkem překvapoval, když mě dokázal stahovat.
Naštěstí jeho stahování mého náskoku nebylo, tak veliké a ke konci to asi sám trošku vzdal a nechal mě ujet.
Asi 3 kola před koncem jsem si řekl, že když už jsem zajel 1. místo v kvaldě a na 99% vyhraju i závod, tak si zajedu i nejrychlejší kolo závodu, navíc jsem měl pneumatiky ještě v celkem dobré formě, tak jsem to zkusil.
Do cíle jsem si dojel s nejrychlejším kolem závodu a náskokem cca 15 sekund na druhého J. Beneše.
Gratuluju ostatním na bedně...
Jirka "Ralf" Syrovatský |
1. Michal GDPR |
Hlavní manažer týmu F1 |
|
605 Příspěvky |
registrován: 18.12.2006 |
|
|
18.06.2015 - 13:22 |
|
K přípravě na kvalifikaci jsem měl kvůli nečekaným okolnostem jen slabou půlhodinku a předtím jsem se pár dní k volantu nedostal, tak jsem nečekal žádný velký výkon. Se svým časem jsem byl ale poměrně spokojen a kdybych lépe poskládal sektory, tak jsem mohl zajet téměř své maximum. Jezdecky jsem moc rezerv neměl, ale už v týdnu při testování jsem nemohl najít na tuto stop and go trať lepší nastavení. Ať jsem udělal jakékoliv změny v nastavení, tak to bylo jen k horšímu a tak trochu jsem klel, jak je možné, že jsem zde tak pomalý, a i když zajedu bezchybná kola, tak pořád ztrácím půl sekundu na nejlepší. Takže mé páté místo na startu bylo celkem odpovídající i časům z testů.
Doufal jsem, že v závodě bych mohl být přece jen více konkurenceschopný. Start se mi docela vydařil a pokud by byla rovinka k první zatáčce trochu delší, tak jsem mohl získat i více než jednu pozici, přestože i o tu jsem musel ještě zabojovat v další zatáčce. Díky chybě Andreje jsem navíc získal ještě jednu pozici zadarmo, takže úvod vypadal poměrně nadějně. V brzdění do třetí zatáčky jsem si ale moc na studených gumách nevěřil, na rozdíl od Petra Paláska, který to však neubrzdil a dostal jsem poměrně velkou ránu do zadní části vozu. V tom momentu se mi automaticky aktivovala zastávka a na rovince jsem zjistil, že mám krom poškozeného difuzoru i pohnuté zavěšení a nejen na rovinkách mě to táhlo doleva. Při brzdění byl vůz hodně neposedný, takže jsem byl rád, že jsem za sebou udržel dotírajícího Jirku Beneše. Bohužel jsem ztrátu hlavně při opatrnějším brzdění dorovnával velkou agresivitou při akceleracích a cítil jsem, že mi tak odcházejí gumy zřejmě o dost více než všem okolo. Šest kol jsem se tak bránil Jirkovi ale nakonec jsem musel přijmou fakt, že mě nejen předjel ale i rychle mi poodjel.
Po první zastávce, kdy jsem si nechal poopravit vůz, se jízdní vlastnosti zlepšili a já tak mohl v klidu dokroužit závod na slušném čtvrtém místě.
Díky Jirkům, kteří oba zdolali i mého největšího rivala v souboji o titul, jsem tak celkově příliš bodů neztratil. Vzhledem ke všem okolnostem jsem tak nebyl ani potešen ani zklamán.
Gratuluji oboum Jirkům k téměř neuvěřitenému tempu i výsledku. Ladovi pak k bronzu a k mírnému stažení náskoku v celkové klasifikaci.
Bohužel jsem se následně provinil tím, že jsem veřejně obvinil Jirku S. z manipulace fyziky módu, neboť mi přišlo naprosto nemožné, aby nejenže odjel závod pouze na jednu zastávku ale hlavně, aby v úplně posledním kole zajel nejrychlejší kolo celého závodu, když my ostatní jsme byli rádi nějak dojet závod na dva boxy. V té chvíli jsem byl přesvědčený, že to Jirka nemohl zvládnout jinak, než nějakým cheatem. Později jsem si vyzkoušel nastavení Jirkův setup vozu a odsimuloval si celou jeho strategii a musel jsem přijmou fakt, že jsem se zřejmě mýlil. Sice jsem se Jirkovi veřejně omluvil, ale také jsem se za těchto okolností vzdal posledního závodu a souboje o titul, jakožto trest za své chybné obvinění Jirky.
|