Seřadit:     printview
Autor: Zpráva:
1. Michal GDPR Člen klanu
Hlavní manažer týmu F1
605 Příspěvky
registrován: 18.12.2006
0 0
31.08.2015 - 11:38 odpovědět 
Po pátečním hospodském předzávodním mítinku, kde po pár pivech z Jirky S. vypadlo, že vše co jezdí v přípravě je jen kamufláž, jsem do závodního večera vstupoval ve značných obavách. amused

Proto mě ani moc nepřekvapili jeho časy na kolo v kvalifikaci, které pro mě byly nereálné. V kvalifikaci jsem očekával vlastní čas kolem 1:45,0 +- desetina, což byl takový můj výkonnostní limit z přípravy. Nicméně tyto časy stačily až na čtvrté místo, a protože jsem neměl co ztratit, tak jsem v posledním kole, šel do rizika a vymačkal vše co v mém nastavení vozu bylo. Byl jsem mile překvapený, že jsem ještě našel tyto tři desetiny a mohl se těšit na start závodu.

Startovní proceduru jsem před sezónou musel změnit, protože mi tak v 90% po startu spadnou otáčky do minima a pak neskutečně dlouho trvá než se vůz rozjede. I když se mi v přípravě docela starty dařily, tak ten závodní, byl bohužel hodně podprůměrný. Navíc s větším zadním křídlem se na rovince nedalo ubránit soupeřům za mnou, takže jsem byl po prvním kole až sedmý. Přede mnou byl docela provoz, takže nebylo ani moc místa ve středním sektoru, jak si vzít pozice zpět. Ve druhém kole Vladko "uklidil" Matěje z dráhy, takže jsem se posunul o místo vpřed. Pak se mi podařilo v La Source zavěsit nejen za Vladka ale i Petra P., který vzájemně bojovali o pozici a těsně před zatáčkou na konci následující rovinky se přesunul na vnitřek a vědom si toho, že na větším přítlaku se dá i později brzdit, tak se mi podařilo dostat se před oba. Mé potěšení bylo ale velmi krátké, neb jsem jen ucítil tlak na zadek vozu, pak už jsem se nestačil vytočit svodidlu a křídlo a závod v hajzlu.
Mohl jsem ještě risknout odjet celý zbytek, tj. 29 kol na jeden pit, což reálně šlo, ale už jsem byl tak otrávený, že jsem k tomu ani nenašel motivaci a raději si ještě jednou zajel pro čerstvé gumy, zvláště když zastávku předtím, jsem si sice přehodil na měkkou směs, ale zapomněl si box objednat. Takže jsem v boxech opět trávil času skoro jako při předchozí opravě vozu, což už mě psychicky úplně odrovnalo a já zbytek závodu jen dokroužil aniž bych měl šanci kohokoliv dojet. V závěru si pak ještě Vladko asi poškodil vůz, takže jsem postoupil na osmý flek, což byla dost slabá útěcha mým ambicím.

Gratuluji jezdcům na bedně a musím uznat, že oba Jirkové odjeli neskutečné tempo, a že si své pozice v cíli naprosto zasloužili. Ale škoda, třetí místo bylo výkonnostně docela dostupné, byť i Petr Milev nezajel špatný čas závodu. Stejně jako můj týmový kolega, který měl ke spokojenosti daleko, jsem tedy nevstoupil do sezóny zrovna s úsměvem, ale doufám, že se to hned otočí. Je mi jasné, že budu muset najít novou cestu v nastavení vozu, protože ta dominance prvních dvou v cíli byla až příliš velká a se stávajícím nastavením, bych se jich těžko, především v závodě, přiblížil.

1. Michal GDPR Člen klanu
Hlavní manažer týmu F1
605 Příspěvky
registrován: 18.12.2006
0 0
31.08.2015 - 15:06 odpovědět 
Dostal jsem informaci, že Petr Hejzlar, včera startoval z šestého místa ale v kvaldě byl podle času třináctý. Podle přehledu výsledků to taky bylo, akorát si to nedokážu vysvětlit, netušíte někdo důvod?

PP_GDPR Člen klanu
Hlavní manažer týmu F1
367 Příspěvky
registrován: 23.09.2012
0 0
31.08.2015 - 15:22 odpovědět 
čti více Michal Brezina napsáno:


P. Hejzlar zajek o 0,001 rychlejsi cas nez P. Milev. Takze startoval spravne. Nevim proc se to nacetlo takhle. Na liveracers je to dobre.


1. Michal GDPR Člen klanu
Hlavní manažer týmu F1
605 Příspěvky
registrován: 18.12.2006
0 0
31.08.2015 - 15:34 odpovědět 
čti více Petr Palasek napsáno:


Tak v tom případě OK, díky. Je to jen chyba xml importu.

Jiří Syrovatský Člen klanu
Technický vedoucí
305 Příspěvky
registrován: 09.04.2009
0 0
31.08.2015 - 17:30 odpovědět 
Kvalifikace se mi podařila, tak jak jsem chtěl a jak jsem potřeboval a to na 1. místo.

Start závodu sice nebyl jeden z mých nejlepších, ale i tak jsem po první zatáčce udržel 1. pozici těsně před Jirkou Ruckerem. Ale věděl jsem, že ikdyž má Jirka trochu nižší top speed než já, tak mě nejspíš na první dlouhé rovince předjede a tak se i stalo. Sice jsem nechtěl Jirku pustit na 1. místo, ale neměl jsem na vybranou, protože Jirka si do následující zatáčky najel defenzivně, tak, že jsem už neměl možnost jet s ním bok po boku do další zatáčky. Pár kol jsem se snažil získat pozici zpět, ale nedařilo se mi to, protože jsem se Jirkovi nedostal nikdy tak blízko, abych ho mohl předjet zpět na rovince, protože měl lepší akceleraci než já. Jelikož jsem s Jirkou ujížděl zbytku pole i v soubojích, tak jsem se někdy okolo pátého kola rozhodl přejít na mojí strategii a nechal Jirku ujet s tim, že ho na konci závodu dojedu a snad i předjedu. Bohužel první zastávku měl Jirka ve stejném kole jako já, takže jsem nezískal moc času, ale ani neztratil. Po první zastávce si Jirka na mě držel náskok okolo 3 sekund a za námi byla mezera asi 10 sekund, která se každým kolem zvyšovala a před poslední druhou zastávkou jsme měli náskok na 3. Petra Mileva přes 20 sekund. Jelikož Jirka jel na poslední zastávku o kolo dřív, tak jsem ztratil asi vteřinu, ale věřil jsem, že mi ty o kolo čerstvější pneumatiky na konci závodu pomůžou. Asi 3 kola před koncem závodu na mě měl Jirka náskok cca 5 sekund a já jsem dal boost 3 a rozhodl se ho stáhnout. Bohužel moje stíhací jízda skončila v cíli se ztrátou necelé sekundy na Jirku.


Na to, že to byl první závod sezony, tak jsem docela rád, že jsem dojel na 2. místě a jen se ztrátou necelé sekundy na Jirku. Navíc můj týmový kolega dojel na krásném 4. místě za což jsem taky hodně rád. Myslim, že lepší vstup do sezony jsme si nemohli přát.

Gratuluju Jirkovi k výhře a P. Milevovi ke 3. místu.

Jirka "Ralf" Syrovatský
PP_GDPR Člen klanu
Hlavní manažer týmu F1
367 Příspěvky
registrován: 23.09.2012
0 0
31.08.2015 - 21:50 odpovědět 
Na novou sezonu a asi poslední v mém podání jsem se těšil, ale jelikož jsem těsně po tom co se mod vydal odjel na svatební cestu tak jsem věděl, že start sezony bude velmi težký. Soupiska v letošním roce je asi nejkvalitnější co jsem se zde učasnil a proto jsem se u moře připravoval psychicky na boj o střed pole. Počítal jsem, že se projeví nedostatek testování. I když se můj kolega velmi snažil a pracoval jak na setu tak na závodní strategii velmi tvrdě wink tak jsem po svém návratu zjistil, že mod mi moc nesedí. Oproti minulé sezoně, který jako by byl ušitý pro mne tak tento je pravý opak. Set kolegy i když byl jistě hodně dobrý (podle času co jezdí) tak mi taky neseděl, ale to jsme u nás ve Ferrari věděli již před sezonou. smiling Navíc po svém návratu jsem zjistil, že plánovaný čas na trenink se z 4 dní smrštil na necelý den... Na sezonu jsem tedy natestoval asi 50kol a až v noci před závodem se mi povedlo zlepšit čas na přijatelných 1:44,4s (do té doby 1:46) což už v porovnání s kolegou nevypadalo tak špatně.

Další rána přišla ještě v neděli kdy jsem musel do práce a návrat jsem měl předpokládaný až v 2030h. Takže jsem se bál abych vůbec stačil dojet domů tak, abych se mohl zúčastnit závodu. I když se mi povedlo stihnout kvaldu (snad rekordní čas Praha - Kladno smiling ) tak jsem věděl,že totální nerozježděnost a únava z celého dne na slunci (asi 100 stupňů) amused se projeví jak v kvaldě tak v závodě. No kvalda dopadla podle očekávání a ztráta 1s a svůj best čas. Ale byl jsem překvapený, že i přes to jsem obsadil 5.místo což nevypadalo vůbec špatně. Na druhou stranu asi po 2 sezonách jsem v kvaldě ztratil víc než 1s na pole unhappy

Pro závod jsem kopčil strategii kolegy, jelikož jsem si vůbec nezkusil závodní režim. Start vyšel super a dostal jsem se na 3. místo, pak mě v první zatáčce někdo postrčil zezadu (myslím, že Michal) trochu mi pochroumal křídlo a předjel mě P. Milev. V prvních kolech na tvrdých gumách jsem se trápil, ale to jsem čekal a radši jsem se jen vozil a snažil se nerozbít si auto a nějak se mi podařilo držet 4.místo. Pak se přihnal Vladko a Michal. Vladko jako vždy útočil na každém možném místě a několikrát došlo ke kontaktu. Pak na nejdelší rovince jsem opět bojoval s Vladkem a myslel si, že je Michal daleko a tak při obraně, jsem nechal místo jen na jedno auto, jenže Michal zkusil na brzdy předjet nás oba a možná došlu ke kontaktu s mým autem. Já přiznávám, že jsem nenechal místo na víc než jedno auto, ale na druhou stranu to byl od Michala dost odvážný manévr, ale pokud si bude komisař myslet, že jsem nehodu způsobil já tak to přijmu i když si myslím, že to byl spíš neštastný závodní incident... je mi líto, že to Michal odnesl ztrátou předního křídla. Pak se do mě opět pustil Vladko a já jsem radši ustoupil a nechal jsem ho když jsem viděl, že má měkké pneu a jede jinou strategii. No asi po 10 kolech jsem se trochu chytil a přestal jsem jezdit opatrně, ale to jsem měl už ztrátu 20s na P. Mileva a 10 na Vladka. Po přezutí jsem se konečně chytil a jel trochu lepší tempo a povedlo se mi eliminovat 13s ztrátu na Vladka, souboje s ním jsem ukončil až při dalším přezutí... opět to bylo velmi tvrdé. Po přezutí jsem byl pátý a čekal jsem, že Vladko zajede pro nové pneu, ale ten to riskl na 1 pit. Na dalšího jezdce jsem měl 13s náskok tak jsem si myslel, že nehrozí nebezpečí. Vladka jsem poměrně brzo opět stáhl, a ten se opět velmi tvrdou defenzivou odmítal vzdát své pozice. Než se mi to povedlo tak se na 2s dotáhl Andrej Marečák, který jel výborné tempo a já musel zvýšit boost na obranu. To se mi i díky Andrejově chybě povedlo a dojel jsem pro 4.místo.

Výsledek je vzhledem k hodně špatné přípravě velmi dobrý. Čtvrté místo beru všemi deseti... to jsem vůbec nečekal. Musím poděkovat týmovému kolegovi za výbornou přípravu závodu a velké ulehčení a rady do závodu. palec První závod sezony se týmu Ferrari vydařil a doufám, že to tak bude pokračovat.

Gratuluji klukům na bedně a doufám, že se na mě P. Milev přestane zlobit když mu to tak jde s RedBullem smiling Závěrem bych ještě rád upozornil Vladka, že pokud chce jezdit tímto stylem, tak se k němu budu chovat podobně nemilosrdně. Ta obrana byla od tebe podle mě dost za hranou a některé útoky taky... ostatně jsem taky přitvrdil...


Seřadit:     printview


Než začneš odpovídat musíš se zaregistrovat!

registrace
přihlášení

Předzávodní info

Další závody

.: 12.5. 20:00 Sprint Imola 17, 24 kol
.: 19.5. 20:00 VC Imoly, 47 kol
.: 26.5. 20:00 Sprint Monako 20, 29 kol
.: 2.6. 20:00 VC Monaka, 58 kol
.: 9.6. 20:00 Sprint Kanada 18, 26 kol
.: 16.6. 20:00 VC Kanady, 53 kol
.: 23.6. 20:00 Sprint Rakousko 18, 26 kol

Shoutbox


Anketa

anketa není aktivní

ukázat ankety

Teamspeak




Akce partnerů

Sponzoři

Pepa_MOTOLevne-okapy.cz