Seřadit:     printview
Autor: Zpráva:
Jaroslav Strišovský Člen klanu
Hlavní manažer týmu F1
630 Příspěvky
registrován: 22.09.2015
0 0
26.10.2015 - 07:43 odpovědět 
tak začnem ja...

kvalifikačné kolo vyšlo fajn, dostal som sa medzi ferrari na druhé miesto, spokojnosť.. plus posun na štarte a bolo z toho 5. miesto, zatiaľ najlepšie v sezóne..

štart bol ok, dostal som sa na 4. miesto a držal krok s čelom, predbehol som aj Andreja a chcel som sa priblížiť k ferrari, ale Matej mal zrejme boost 3 alebo bol proste dosť rýchly na to, aby ma predbehol a pár kôl sme spolu súperili, pekné to bolo, ale kým som sa dostal na tretie meisto späť, strácal som na ferrari cca 5 sekúnd..
moja taktika bola na 3 pity, tak som potreboval pridať, po prvom boxe som sa dostal do stredu poľa, ale chalani boli väčšinou na ojazdených hardoch a s novými softami to bolo jednoduché ich predbehnúť, po všetkých zastávkach som bol dokonca vo vedení, niečo podobné sa zopakovalo po druhom pite, akurát náskok na ferrari bol necelých 10 sekúnd.. vedel som, že je to málo na víťazstvo, ale dostatočné na pódium, posledné kolo som ešte trocha zatlačil, ale na viac ako zkresanie náskoku na ferrair som sa nezmohol
tretie miesto je fajn a taktiež aj rýchlosť, preteky som si dobre užil, teším sa na japonsko smiling

PP_GDPR Člen klanu
Hlavní manažer týmu F1
367 Příspěvky
registrován: 23.09.2012
0 0
27.10.2015 - 13:38 odpovědět 
Po závodě v Sochi jsem byl trochu zklamaný a docela dlouho mi trvalo než jsem se začal připravovat na Austin, myslel jsem, že mi utekla jediná šance na dosažení mého velkého cíle a to připsat si vítězství. Nakonec jsem se díky podpoře kolegy a i našeho B týmu, připravil vcelku dobře na USA, ale jelikož je na této trati asi nejdůležitější "pracovat" s pneumatikama tak jsem nevěřil v napodobení výkonu ze Sochi. Týmový kolega je na pneumatiky expert a dokáže je šetřit až neuvěřitelně a proto jsem věděl, že v závodě bude daleko lepší.

Kvalifikace mi moc nevyšla. Prohrál jsem jak s týmovým kolegou tak se skvěle jedoucím J. Střišovským. Ale hlavně mě zklamal čas... jako nejhorší čas jsem čekal tak 1:37,3 a připravených 1:36,9 jsem neatakoval ani v jednom sektoru... Nějak jsem se nemohl chytit. Ale po pently Jaroslava jsme byli v první řadě takže s pozicí spokojenost.

Start závodu mi vyšel na výbornou a dostal jsem se do čela. Kolega byl hned za mnou takže to byla skvělá výchozí pozice. Navíc jsem začal trochu odjíždět a po tomto zjištění, jsem se víc uklidnil a jezdil časy na jistotu než na limitu. Díky boji co se odehrával okolo 3.místa jsem získali docela dobrý náskok asi 8s a já si udržoval okolo 2s na kolegu. Ale před prvním pitem mi došlo, že kolega je na tom v závěru stintu daleko lépe (jak jsem psal - pracuje výborně s pneu) a stáhl mě na rozdíl 0,5s. Po pitu jsem se vrátil za J. Strisovským, který měl 2s náskok a věděl jsem, že byl v pitu o hodně dřív a že bude muset jet na 3 pity. Situace byla tedy velmi dobrá a tak jsme se rozhodli šetřit palivo a netlačit na pilu. Kolega mě opět dotáhl ke konci stintu a bez problémů mě předjel. Já jsem v ten moment zazmatkoval a jel do pitu dřív než bylo v plánu a za to jsem později mohl draze zaplatit. Po poslední zastávce jsem byl na třetím místě a díky zahřátým pneu jsme si prohodili pozice takže jsem byl 2. Jaroslav musel do boxů a tak to vypadalo na druhé double v řadě. Opět při posledním stintu jsem měl o trochu lepší začátek než kolega, ale jakmile se pneumatiky začaly hodně opotřebovávat tak mě Jirka s prstem v nose dojel. Jeli jsem za sebou a williams za námi měl asi 8s ztrátu a trochu nás stahoval, ale náskok byl dostatečný a tak jsem byl v klidu. Jenže v 34.kole jsem měl hodně na male při předjíždění P. Koláře o kolo a ztratil tím 4s. A ještě díky nedodržení strategie mi odešly pneu... Jirka byl těsně za mnou a docela jsem se bál o to, aby nás ještě Jaroslav nedohnal tak jsem navrhl, aby šel do čela a aby jsme nepřišli o vítězství, což Jirka odmítl. Poslední kola jsem se už opět soustředil na 100% a díky tomu se mi povedlo konečně vyhrát! Musím sportovně uznat, že kolega byl dnes rychlejší a že mi vítězství zčásti přenechal, protože na konci závodu mě mohl předjet kdy chtěl. Ale toto vítězství, troufám si říct, jsem si zasloužil z dlouhodobého hlediska...

Nikdy se mi tu nepovedlo vyhrát (ani v B)! Od prvního závodu zde (VC Spa B - 30.9.2012) jsem se o to pokoušel 50x a až na 51 pokus to konečně klaplo! Začal jsem tu úplně od poslední řady v B skupině ( v druhém závodě jsem v kvalifikaci B ztratil 21s! amused ), postupně jsem se propracovával polem a utkal se snad s každým pilotem v lize. A teď konečně se mi povedlo dokončit závod na prvním místě. Myslím si, že na tom mají největší zásluhu 3 věci: čas (manželka ani moc neremcala a neremcá... zatim amused ), volant (začínal jsem na umělohmotném Genius SpeedWheel 3 MT za 500kč -) G27) a pak a to si myslím, že je hlavní učení od mého kolegy J. Syrovatského! Díky jeho radám (ohledně snad všeho, včetně nastavení volantu) a pomoci jsem se dokázal tak zlepšit... Díky palec

Potěšila mě reakce ostatních na moje vítězství, pogratulovali mi skoro všichni v lize, dokonce i piloti co již u nás bohužel nejezdí (což mě překvapilo 2x tolik)! Díky všem za gratulaci! Jsem rád, že jsou zde piloti co přejí úspěch a staví kamarádství nad závody... palec smiling



Jiří Syrovatský Člen klanu
Technický vedoucí
305 Příspěvky
registrován: 09.04.2009
0 0
27.10.2015 - 14:54 odpovědět 
Kvalifikace se mi opět podařila na výbornou, ikdyž jsem se tentokrát pořádně zapotil a 1. místo urval až v posledním měřeném kole.

Start závodu nebyl špatný, ale týmový kolega P. Palásek má starty asi holt natrenované líp než já a tak jako v Rusku se dostal po startu na 1. místo. Nevím jestli říct, že bohužel (pro mě) nebo naštěstí (pro nás - Ferrari) mi, ale i ostatním začal můj týmový kolega v úvodních kolech ujíždět a já nevěděl jak ho dohnat, protože jsem měl pocit, že jedu dostatečně rychle na to, abych ho dohnal, ale nestalo se tak. Naštěstí se nám oběma poměrně jednoduše dařilo ujíždět všem ostatním a tak jsme se mohli soustředit jen sami na sebe. Petra jsem začal stahovat cca až po 10 kolech, ve kterých na mě držel náskok 2 sekundy a po nich se blížil konec 1. stintu, kdy jsem se dotáhl až na rozdíl 0,7 sekundy. Petr jel do boxů, ale o kolo dříve než já a tak po našich boxech na mě měl náskok znovu okolo 2 sekund. 2. stint probíhal prakticky ve stejném duchu jako první až na to, že se mi podařilo Petra dojet o 5 kol dříve a asi po 3 kolech ho předjel. Pak přišli na řadu poslední zastávky v boxech a Petr jel zas o kolo dřív a já ztratil opět 2 sekund, které jsem na něj před boxy najel a Petr mě tak po mém pistopu předjel. Do konce závodu jsme oba jeli na prvních dvou místech a i tak dojeli do cíle se snad nejmenším rozdílem času závodu v historii této ligy. Podle mého názoru nebyl můj kolega v USA, tak rychlý jako v Rusku, ale i tak byl skoro většinu závodu rychlejší než já a tak si své první vítězství zaslouží.

Gratuluju také J. Stříšovskému, který jel velmi dobře.

Jirka "Ralf" Syrovatský
Andrej Marečák Člen klanu
Technický vedoucí
230 Příspěvky
registrován: 06.02.2015
0 0
27.10.2015 - 15:41 odpovědět 
Veľmi ma potešilo keď som som videl v kalendári, že sa pôjde Austin, ktorý fakt zbožňujem a v predošlej lige som tam bol vždy top favoritom na víťazstvo. Inak tomu ani nemalo byť tuna, veď v tréningu som bol o 3 desatiny rýchlejší ako Jaro a o necelých 1,5 sekundy rýchlejší ako najrýchlejší jazdec Ferrari. Ako sa však ukázalo, znova to poradie v tréningu nič neznamená a nabudúce budem asi testovať neviditeľne, pretože moja transparentnosť sa mi nevypláca. Ale teraz vážne, čakal som, že budú kolegovci z Ferrari rýchli, ale bohužiaľ, nevedel som vôbec kde presne budú.

Kvalifikácia mi nevyšla podľa mojich predstáv, 4. miesto je síce fajn, ale dúfal som, že dokážem napodobniť svoje kolá z tréningu. Aj vďaka svojej nerozjazdenosti sa mi to nepodarilo, no zase treba povedať, že jazdci predomnou išli výborne a ťažko by som dokázal uchmatnúť aj s lepším kolom lepšie miesto. Ešte spomeniem, že po treste Jara Strišovského som štartoval z 3. miesta s celkom dobrými vyhliadkami do pretekov.

Štart mi KONEČNE vyšiel a dokonca som vedel zaútočiť v prvej zákrute na druhého Jiřiho Syrovatského. No, útok to moc nebol, ale mám pocit, že trochu išiel neskôr na brzdy a dokázal som sa dostať v zákrute pod neho. Výjazd však mal pochopiteľne rýchlejší a tak sa vlastne ani nič podstatné nestalo. Dôležité však bolo, že som sa nemusel strachovať o svoje tretie miesto. S hardami a boost 1 sa mi jazdilo naozaj zle a skôr som si pripadal ako jazdec nižšej série (schválne nepoviem GP2, po vzore istého človeka). Asi polovičku prvého kola som sa dokázal držať J. Syrovatského, ale ďalej som už nemal nárok. V druhom kole chyboval Peťo Palásek, spomalil aj Jiři Syrovatský a ja som sa opäť dostal na dostrel. V ďalšej zákrute už opäť bolo vymaľované a to som si už pomaličky dával pozor na za mnou jazdiaceho Jara Strišovského. S domnienkou, že Jaro má vyšší boost som sa nesnažil ho moc brzdiť a radšej som ho bezstratovo pustil pred seba. O kolo neskôr ma predbehol aj Matej Šurhaňák. Po tomto predbiehacom manévri som si už ale povedal, že stačí a zatiahol som roletu. Za mnou jazdil dobre jazdiaci Pavel Vávra. Snažil som sa brániť ako sa len dalo, no hlavne čisto. Pavel mal mäkké pneumatiky, no zrejme mal tiež boost 1 a tak sa mi to dlhé kola aj darilo. Niekedy ma predbehol, no na rovinke a následne na brzdách som mu to dokázal často vrátiť. Raz sa mi vzdialil viacej, ale chyboval a dostal som sa späť pred neho. Bol to pekný, čistý a férový súboj, a musím povedať, že som za neho aj rád, pretože to bolo tak všetko vzrušenie, čo som v pretekoch zažil. Zrejme som však Pavlovi dosť pokazil závod, pretože za mnou stratil dosť času. Snažil som sa však aby som aj ja stratil čo najmenej. Možno som ho mal skôr pustiť, pretože v súboji sme stratili obaja množstvo času, ale teraz je už neskoro. Ako hovorím, bol to jeden z mála svetlých okamihov a tak som aj rád, že sme takto bojovali. Na konci stintu som sa mu dokázal vzdialiť.

Po zastávke som prepol na boost 3 a snažil som sa isť naplno. Nejakých jazdcov som mal pred sebou, ale postupne som ich popredbiehal, až som sa dostal na 3. miesto. Za mnou jazdil Jaro Strišovský, ktorý však už mal 2 zastávky za sebou. Veľmi som sa snažil udržať ho za sebou, pretože jedine tak by som ho dokázal v závode poraziť, no bol na mňa prirýchly. Síce som jazdil naplno, no očividne to Jarovi išlo lepšie ako mne a nedokázal som sa ho držať. Pravda, mal novšie pneumatiky, no ten rozdiel v rýchlosti bol markantný. Na druhú zastávku som šiel opäť ako posledný z čela. Pred mojou druhou zastávkou sa mi naskytla zaujímavá možnosť. Za mnou jazdili obaja jazdci Ferrari a veľmi rýchlo sa na nových pneumatikách približovali. Rozmýšľal som, či ich skúsim ešte jedno kolo zdržať a pomôcť tak Jarovi v ceste za víťazstvom, alebo ísť do boxov skôr a skúsiť využiť to, že Jaro bude pravdepodobne posledný stint šetriť palivo a dokážem ho predbehnúť. Nakoniec som sa rozhodol pre druhú možnosť. Na moje prekvapenie, Jaro benzín nešetril a aj po zastávke mi utekal a utekal.

Pri pohľade na tabuľku som sa asi mal rozhodnúť pre tú prvú možnosť. Ťažko povedať, či by som ich dokázal zdržať dostatočne, ale za pokus by to stálo. Nakoniec nevyšla ani jedná možnosť a tak odchádzam z USA so 4. miestom. Priznám sa, že som čakal viacej, ale svojou taktikou isť prvý stint opatrne a potom to rozbaliť som to trochu zbabral. Množstvo času som stratil v súbojoch. Aj napriek tomu by som dnes zrejme nevyhral a tak to treba hodiť za hlavu a isť ďalej. Gratulujem Peťovi k prvému prvému miestu smiling, som rád, že vyhral aj niekto iný. Samozrejme gratulácia aj druhému Jiřimu, ktorý opäť nesklamal. Ale najviac ma teší, že Jaro zatopil vo Williamse a začal preháňať týchto dvoch chalanov vpredu. Snáď mu rýchlosť ostane aj v ďalších podujatiach.

Pavel Vávra Člen klanu
Pilot F1
91 Příspěvky
registrován: 07.12.2014
0 0
27.10.2015 - 21:45 odpovědět 
Kvalifikace: totalni nepripravenost, najeto neco kolem 100kol v den zavodu na hardech 0 s plnou 0, celkove 4. misto na rostu bylo pro me prekvapenim.

zavod. start nic moc radeji jsem spoustu zavodniku pustil a tak 1/3 zavodu jsem se pral s adrejem marecakem, coz me neskutecne bavilo a tesim se na dalsi zavod, dalsi cast zavodu jsem je ls petrem vavrou a jeste se tam nekdo pletl nakonec nas oba dal a jeste peto v posledni zatacce dal hodiny takze mi pripadlo asi 8. misto za ktery jsme rad. protoze jsem nenatrenoval skoro nic amused

Pilot motokáry
23 Příspěvky
registrován: 01.01.1970
0 0
28.10.2015 - 00:03 odpovědět 
si me pobavil smiling,potom neumim nazvat to co predvadim ja...prisel jsem v den zavodu 17:45 k pc (ze stahnu trat a jako pokazde v tuto sezonu,mam to nabite,aspon neco nakrouzim) a kouknu a ono 18:00 start smiling...takze 4-6 kol nevim presne treninku a kvalda,navic pro me trat, kterou jsem jel snad jednou? nevim "totalni nepripravenost"...jinak zavod pekny...az na zklamani, ze si o me Miki ustrelil kridlo absolutne zbytecne...do tretiny zavodu jsem si zvykal na trat a zhruba po prvnim pitu se zaclo krouzit prijemneji a opet kdyz me to zacinalo bavit tak to skoncilo! smiling ...Austin neni tak uplne spatny...gratulace dobredu,hlavne Petrovi Palaskovi, rozumim takove to poctive zaslouzene vitezstvi smiling- jen tak dal!

PP_GDPR Člen klanu
Hlavní manažer týmu F1
367 Příspěvky
registrován: 23.09.2012
0 0
28.10.2015 - 18:48 odpovědět 
čti více Vladko Nesvadba napsáno:


Je děkuji Vladko... od tebe si toho cenim takkkk moc amused Neboj budu v tom pokracovat jeste 5 zavodů a doufám, že mě po nich oceníš tak hezky jako nyní amused amused


Seřadit:     printview


Než začneš odpovídat musíš se zaregistrovat!

registrace
přihlášení

Předzávodní info

Další závody

.: 1.12. 20:00 Sprint Abu Dhabi 14 kol, 21 kol
.: 8.12. 20:00 VC Abu Dhabi, 42 kol
.: 15.12. 20:00 Sprint Malajsie 13 kol, 19 kol
.: 22.12. 20:00 VC Malajsie, 38 kol

Shoutbox


Anketa

anketa není aktivní

ukázat ankety

Teamspeak




Akce partnerů

Sponzoři

Pepa_MOTOLevne-okapy.cz