Seřadit:     printview
Autor: Zpráva:
Jaroslav Strišovský Člen klanu
Hlavní manažer týmu F1
630 Příspěvky
registrován: 22.09.2015
0 0
23.11.2015 - 08:57 odpovědět 
tak opäť začnem smiling

po víkende v Brne som si doniesol únavu a horúčku, čo sa asi prejavilo na kvalifikácii, kedy som zajazdil dosť zlý čas, navyše som sa vypol a tým som stratil šancu čas zlepšiť, po problémoch J. Beneša to bolo nakoniec 5. miesto na štarte, čo zase nebolo až také zlé

štart mi vyšiel, predbehol som Brundu aj Březinu, keď sa do kolízie zaplietol P. Palásek, bol som už druhý a hneď na ďalšej rovinke som to skúsil na J.Syrovatského a šiel som do vedenia, takže skvelé smiling

to bol presne aj plán, len som nečakal, že do vedenia sa dostanem tak rýchlo, mal som obuté softy a chcel som utekať, no SC ma zdržal, moc mi do kariet nezahral, pretože po tom, ako odišiel, začalo pršať a na daždi som už nebol o toľko rýchlejší, ako by som chcel, no Jirko s Michalom bojovali o pozíciu a tak aj vĎaka tomu som si vyjazdil cca 4-5 sekundový náskok pred zastávkou, čo nebolo zlé..
dôležitá pre vývoj preteku bola moja chyba pri bránení pozície s Jirkom, kedy som v druhom sektore šiel do hodín a stratil asi 5 sekúnd, čo možno v konečnom dôsledku rozhodlo a tom, že preteky nevyhrám, ktovie
posledný stint bol dosť vyhrotený, Michal svoju pozíciu bránil ako vedel, ale na už trocha ojazdených hardoch nemal nárok a po 2-3 kolách musel miesto nám obom prepustiť a od tej doby už len strácal.. ja som sa snažil vyvinúť na Jirka nejaký tlak, no musel som ešte aj tých posledných 10 kôl šetriť palivo a tak sa rozdiel pohyboval stále od pol sekundy do sekundy a na predbiehací pokus už nevyšlo
škoda, lebo dnešné pretekové tempo bolo opäť dobré, na rozdiel od toho kvalifikačného
gratulujem všetkým, ktorí došli a zabodovali smiling

PP_GDPR Člen klanu
Hlavní manažer týmu F1
367 Příspěvky
registrován: 23.09.2012
0 0
23.11.2015 - 18:40 odpovědět 
Kvalda strasna... pripraveny cas 1:09,5s se nekonal, velké zklamání ze zajetého času.

Start závodu super - vedení, T1 - tragedie - poslední, auto na sra*** , zbytek zavodu trapení. Zlomový moment: Kolize v T1 - Jasně jsem měl našlápnuto na vítežství, nikdo by mě nezastavil.


1. Michal GDPR Člen klanu
Hlavní manažer týmu F1
605 Příspěvky
registrován: 18.12.2006
0 0
23.11.2015 - 22:12 odpovědět 
Před závodem jsem vše vsadil na déšť a obětoval tomu nedělní podvečer, takže suchá kvalda mě moc nepotěšila. Druhé místo jsem ani nečekal, takže byť jsem měl rozjeté v závěru lepší kolo, tak už mě nepovedený nájezd na cílovku nemusel tolik mrzet.

Povedl se mi ale asi nejkatastrofálnější start do závodu, jaký šel udělat. Protože při startu používám spojku v kombinaci s pitlimiterem a start byl z kopce, tak jsem těsně před startem malinko popojížděl a abych tomu zamezil přešlápnul jsem na brzdu. Ale pak jsem si uvědomil, že nestojím na spojce ale na brzdě a při přešlápnutí zpět na spojku jsem poskočil před startovní stání. To už padaly světla a já věděl, že je tu velký průser a že penalty mě neminou. Proto jsem se chvíli ani nehnul a doufal jsem, že zpožděný start hra vyhodnotí jinak, což se naštěstí stalo. Přesto i po výjezdu jsem se obával, že mi to hodí hlášku a v tom jsem zapomněl deaktivovat pitlimiter :-) Než jsem si to uvědomil, tak jsem byl asi desátý. Prostě horor.

Naštěstí, se mi všichni vyhnuli a k tomu jsem se úspěšně vyhnul karambolu v T1 a našel jsem si zrovna krásnou stopu, kde jsem získal mnoho pozic zpátky. Navíc, díky dobrému výjezdu jsem ještě další pozice získal na následující rovince a s potěšením jsem se vyskytnul nedalo za vedoucí dvojící.
Aby toho nebylo málo, přišlo mi, že má Jirka zřejmě nějaké poškození a já byl rázem druhý. Když jsem však předjížděl i Jardu na rovince, tak jsem si říkal, tady něco nehraje a všimnul si, že se na mapce objevil vůz za startem a bylo mi jasné, že kluci zpomalili kvůli SC. Nicméně hlášku o SC jsem zaznamenal až někde na konci rovinky, takže jsem koukal, abych vrátil obě takto lehce získané pozice.

Protože Jirka přede mnou měl obuté hardy a já jsem si pro restart závodu pozměnil strategii, hlavně kvůli blížící se mu dešti, bylo potřeba se co nejrychleji dostat před něj, neb by mi ujížděl i vepředu na softech jedoucí Jarda. Jenže Jirka jel i na hardech dobře a já neměl tak dobré výjezdy na cílovku jako on, tak jsem musel jezdit jen těsně za ním a tak trochu se přizpůsobovat jeho tempu. Když jsem se po mnoha kolech dostal konečně před něj, tak jsem se mu chtěl co nejrychleji utrhnout a nepovedla se mi následující zatáčka a já byl zpět tak kde jsem začal. Další útok se mi už konečně povedl, ale to už softy začaly ztrácet přilnavost a já musel chvíli na to do boxů, takže moc platné mi to nebylo.
Kolo na to zajel do boxu i Jarda a když zajel po dalších třech kolech do boxů i Jirka, byl jsem druhý jen těsně za Jardou. Ten ovšem zvolil jízdu v dešti na hardech a já doufal, že ho předjedu a taky si vybuduji slušný náskok. Předjetí se sice podařilo ale softy už začínaly opět pomalu ztrácet, takže budování náskoku se nekonalo a já musel opět zavítat naposledy do boxu.
Doufal jsem, že se jízdě na mokru s hardy vyhnu ale asi tři kola na mokru jsem si s nimi ještě stačil užít. Pak konečně přestávalo poprchávat a kluci mezitím taky jeli přezout, takže jsem se opět objevil v čele. Ale náskok po pitech byl jen necelé tři sekundy, takže mi bylo jasné, že hlavně v úvodu, než se začne srovnávat opotřebení, budu o dost pomalejší. Navíc jsem si již nemohl dovolit jízdu na nejvýkonnější boost a i proto mě Jirka během dvou kol bez problému dojel. Věděl jsem, že mám o cca. 5 km/h vyšší top speed, takže jsem šel s taktikou, že budu používat maximální boost pouze na rovinkách a v zatáčkách budu naopak maximálně šetřit a budu se soustředit na ideální výjezdy na rovinku.

Jenže vše skončilo dříve než začalo, protože Jirka trochu podcenil odstup, který na mě měl a šel na brzdy později a skončil celým předkem v mém zadním zavěšení. Když jsem se podíval na poškození a uviděl červenou tak jsem ho v duši proklel a napsal V. Chápu, že maršálové neviděli rozsah mého poškození ani dopad poškození na mou jízdu, a tak jsem ani moc nedoufal, že za to Jirka vyfasuje nějaký trest v závodě. Značně frustrován jsem pak bránil i s poškozeným vozem na hraně možností, s tím, že už nemám moc co ztratit. Tři další kola v čele byly asi více než jsem mohl čekat. Jakmile jsem ztratil naráz obě pozice, tak jsem se musel vyrovnat s realitou, že s poškozeným vozem budu muset dojet až do cíle, protože v té chvíli za mnou jedoucí Pavel ztrácel dvacet sekund.

Zvažoval jsem, že zajedu nechat opravit auto, ale jednak to mechanici tak moc napravit neumí a druhak, bych vyjel po boxech až za Pavlem, sice na čerstvých softech, ale kdo ví, jestli bych měl i po opravě šanci ho předjet zpět. Přišlo mi tedy jednodušší dojet do cíle a pohlídat si odstup. Zkoušel jsem i trochu přitlačit na pilu, ale poté co jsem dostal šejdra na místě, kde jsem ho nedostal i při plném plynu na vlhké trati jsem se musel hodně krotit. Teprve dvě kola před cílem jsem si byl jistý, že už to Pavel nezvládne a trochu jsem mohl vypustit.

Rád bych pogratuloval Jirkovi k dalšímu vítězství ale způsob jakým mě připravil sic o malou naději, mě k tomu zrovna nemotivuje, zvláště když ani nenaznačil nějaký způsob omluvy za poškození které mi způsobil. Jardovi gratuluji k druhému místu a ukazuje se jako velký talent a adept na jarní titul. Vávrovci také začínají být hrozbou a umějí využít problémů jiných favoritů. Škoda, že můj kolega, opět nemohl prokázat potenciál, který určitě má. I když je tato sezóna pro mě nejhorší, hlavně po stránce časté jízdy s poškozeným vozem, budu nadále doufat, že už tu smůlu prolomím a pokusím se ještě zabojovat o druhé celkové místo, byť favoritem asi nebudu.

Jiří Syrovatský Člen klanu
Technický vedoucí
305 Příspěvky
registrován: 09.04.2009
0 0
24.11.2015 - 12:38 odpovědět 
Kvalifikace se mi podařila jako ve všech letošních kvalifikacích a bylo z toho 1. místo, ikdyž možná trochu se štěstím.

Start závodu jsem neměl špatný, ale můj týmový kolega ho měl opět lepší a tak do první zatáčky najížděl vedle mě z vnitřní stopy. Bohužel si, ale 1. místo dlouho neužil, protože byl otočen jedním z McLarenů a propadl se na konec startovního pole a já kvůli tomu dostal také menší pobouchání do zadního boku vozu. Ještě do konce 1. sektoru mě stihnul předjet Jarda Stříšovský a jelikož jsem tušil, že na mokru se rozdíly suchých směsí trošku smrsknou, tak jsem věděl, že mu měkčí pneu nebudou moc k výhodě. Po pár okamžicích vyjel na trať SC a já tak mohl pár kol pohodlně kroužit na 2. místě a rozmýšlet si další strategii. Nakonec po asi 3 kolech zajel SC do boxů a my mohli zase závodit. Do 13. kola na mě J. Stříšovský stihl najet cca 4 sekundy náskok a ikdyž jsem ztratil pozici s Michalem, o kterém jsem také věděl, že má měkčí pneu, tak jsem mohl v klidu dál pokračovat, protože jsem věděl, že náskok Jardy není až tak veliký jak by měl možná být. Do boxů jsem jel asi o 3 kola později než Michal a Jarda a vrátil se na 3. místě se ztrátou 8 sekund. Nejprve jsem si řekl, že asi jedou vysoký boost, aby mi ujeli a že zkusím pošetřit palivo, ale asi po dvou kolech jsem změnil názor a řekl si, že se pokusím i na boost 1 z auta vymáčknout co půjde. Přibližně po 9 kolech byla moje ztráta 8 sekund pryč a já byl hned za Jardou a mohl jsem na něj zaútočit. Michal jel o kolo později do boxů a já na to zvládl Jardu předjet možná i díky jeho chybě. O další 3 kola později jel do boxů i Jarda a já věděl, že mi ještě nějaké to kolo zbývá a že budu mít na konci závodu výhodu ve výdrži pneumatik oproti Michalovi i Jardovi. Nakonec jsem po dvou kolech zajel do boxů i já a vrátil se na 2. místě za Michalem, který vzal na poslední stint hardy, což byla další výhoda pro mě. Jarda, který po mém pistopu byl 1,5 vteřiny zamnou mě však rychle dojel a tak jsem se snažil co nejrychleji dojet Michala a pokusit se ho předjet. Bohužel se mi to 2 kola nedařilo, protože v hodně místech, kde jsem ho mohl předjet měl Michal dobrou defenzivní stopu a já naopak měl problémy s Jardou, který se do našeho souboje připojil. Nakonec když se mi podařilo trošku odrazit útoky Jardy a mohl jsem se znovu pokusit předjet Michala, tak jsem bohužel neodhadl vzdálenost mezi mnou a Michalem a nestihl jsem dobrzdit a Michal to odnesl poškozeným zadním křídlem a já ohlým zavěšením. V dalším kole jsme se já i Jarda dostali před Michala a já tak tušil další možný problém, ikdyž jsem věděl, že do konce závodu můžu jet boost 3. Jarda zamnou jel velmi rychle, ale naštěstí se mi nedokázal přiblížit, tak aby měl možnost na mě zkusit útok. Nakonec se mi podařilo dojet do cíle na 1. místě těsně za zády s Jardou, který ke mě byl blíže než v Japonsku.

Jsem rád, že se nám s kolegou podařilo získat titul v poháru konstrukétů, ikdyž při honbě za tímto vítězstvím jsem bohužel poškodil vůz Michala.

Gratuluju ostatním na bedně.

Jirka "Ralf" Syrovatský
Seřadit:     printview


Než začneš odpovídat musíš se zaregistrovat!

registrace
přihlášení

Předzávodní info

Další závody

.: 1.12. 20:00 Sprint Abu Dhabi 14 kol, 21 kol
.: 8.12. 20:00 VC Abu Dhabi, 42 kol
.: 15.12. 20:00 Sprint Malajsie 13 kol, 19 kol
.: 22.12. 20:00 VC Malajsie, 38 kol

Shoutbox


Anketa

anketa není aktivní

ukázat ankety

Teamspeak




Akce partnerů

Sponzoři

Pepa_MOTOLevne-okapy.cz