Seřadit:      1 2  » printview
Autor: Zpráva:
Jaroslav Strišovský Člen klanu
Hlavní manažer týmu F1
630 Příspěvky
registrován: 22.09.2015
0 0
14.03.2016 - 08:08 odpovědět 
zas začnem...

Kvalifikácia mi vyšla super, síce som v tréningoch ani raz nevyskúšal úplne ostré Q kolo, ale taký čas som nečakal a bola z toho druhá PP v rade, takže som bol rád, i keď som vedel, že kolega je rýchlejší a v pretekoch to asi stačiť nebude.

Štarty nám vyšli, v oboch prípadoch sme sa dobre odlepili a tak sa vyhli problémom, ktoré mali jazdci za nami. Aďo ma už v prvom kole predbehol a šiel si svoj pretek, u mňa už po pár kolách bolo zrejmé, že dnes to bude súboj a druhé miesto s Michalom. V podstate sa náš rozdiel celý pretek nevyšplhal na viac ako 3,5 sekundy, zvyčajne to bolo do 2 sekúnd. Rozdhodujúca bola moja skoršia druhá zastávka, kedy som to riskol a pár kôl zatlačil, po zástavke Michala som sa dojázal dostať tesne pred neho a spraviť si malý náskok. Vedel som, že to nemusí stačiť a že na konci preteku už budú pneumatiky na kašu, tak sa aj stalo a posledné kolo bolo úplne defenzívne a ak by bol cieľ o kúsok ďalej, tak by som to už asi neustál. Inak celý pretek som mal problém s vysokou spotrebou paliva, to ma moc netešilo a musím to prešetriť.

Keď to zhrniem, tak som veľmi spokojný, zajazdil som o jedno miesto lepšie vzhľadom na reálnu rýchlosť a kolega vyhral, double v Q aj pretekoch a taktiež obaja najrýchlejšie kolá, takže s ovládnutím Austrálie som veľmi spokojný. Bahrajn by mi už mal vyhovovať viac a rád by som už konečne vyhral. Druhých miest už mám celkom dosť smiling

Gratulujem všetkým, ktorí videli včera cieľ. smiling

1. Michal GDPR Člen klanu
Hlavní manažer týmu F1
605 Příspěvky
registrován: 18.12.2006
0 0
14.03.2016 - 10:24 odpovědět 
V kvalifikaci jsem zajel slušně hned své první měřené kolo, bohužel v dalších třech měřených jsem měl vždy rozjeté lepší, ale žádné jsem nedotáhnul v posledním sektoru, takže po kvalifikaci převládalo spíš zklamání.

První start se moc nepovedl, trochu se mi protočila kola a následně jsem ucítil náraz. V opakovačce jsem pak zjistil, že se to za mnou docela mlelo a kontakt s Petrem byl spíš důsledek toho co se dělo za námi, než naše vzájemná chyba.

Druhý start nebyl z mé strany o moc lepší, ale ono na studených hardech to je vždy těžší. Do první zatáčky jsem přijížděl až pátý, ale trochu přemotivovaný Jáchym šel na brzdy hodně pozdě a poslal tvrdě Petra do trávy. Nicméně díky odrazu se Jáchym udržel na trati i přede mnou. Do druhé šikany šel opět hodně pozdě na brzdy a tím mi umožnil se zařadit na svou původní startovací pozici.

Strategie vepředu jedoucího Andreje mě dost překvapila, ale byl jsem přesvědčen, že mu to jen těžko na tři pitstopy vyjde. Navíc jsem odhadoval, že jeho náskok musí růst i z důvodu vysoké spotřeby a že bude muset v druhé části závody začít hodně šetřit palivem a tím i výrazně zpomalit. Přede mnou jedoucí Jarda měl podobné tempo, ale měkčí gumy, takže jsem si říkal, že pokud chce jet jen na dva pity, tak bude v závěrech stintů ztrácet. To se na konci prvního stintu potvrdilo a já šel před něj ale žádný velký trhák se nekonal, neboť Jarda brzy poté zamířil do boxů. Na to jsem musel reagovat a přestože jsem mohl odjet ještě dvě bezztrátová kola, tak jsem raději kolo poté zamířil do boxů, abych neztratil pozici.

Pak jsem zažil horkou chvilku, kdy jezdec o kolo zpět se přede mnou roztočil ve druhém sektoru v té rychlé šikaně, takže jsem musel zpomalit a hledat bezpečnou cestu a ztratil tak více než sekundu z náskoku na Jardu.

Před svou druhou a poslední zastávku, jsem ztrácel tři sekundy na Andreje a podobný časový odstup jsem měl naopak na Jardu. Vědom si náskoku na Jardu jsem jel tentokráte o dvě kola později s tím, že bych se měl vrátit před ním. Ale co jsem nevěděl, že má Jarda o tři litry více paliva než já, které v té době využil k vymazání mého náskoku a podařilo se mu spolu s čerstvými gumami, mě podseknout. Jak jsem později zjistil tak Andrej v druhé části dost pošetřil palivo, tak krom avizovaného náskoku měl i dva litry navíc, což jsou v přepočtu další dvě skryté sekundy. To jsem v době závodu samozřejmě nevěděl, ale když jsem viděl, že ve třetím stintu neztrácí ba naopak, tak mi bylo více méně jasné, že už závodím jen s Jardou.

Přestože jsem měl i ve třetím stintu o stupeň tvrdší sadu gum než Jarda, tak jsem věřil, že ten bude mít hlavně v závěru dost velké problémy s opotřebením, což se i potvrdilo a já se dostal v posledním kole v druhém sektoru těsně za něj. Ale bohužel jsem si nemohl dovolit jít na max. výkon, protože jsem nechtěl jet na cílovce na výpary, takže jsem jel na jedničku boost s tím, že se za ním vyvezu a na předposlední rovince půjdu chvíli na maximální výkon. Bohužel jsem nevěděl, že v těchto momentech je Jarda na tom ještě o trochu hůře než já s palivem a tedy skoro na dně, jinak bych to zkusil ještě o rovinku dříve. Bohužel to nevyšlo a i když byl Jarda už hodně pomalý, tak v poslední pomalé sekci nebylo kudy se přes něj přehnat. Vědom si toho, že na cílovce si už mohu dovolit výjezd na trojku boost aniž bych v cíli "škytal" jsem to ještě zkusil ale bohužel to o patnáct tisícin nevyšlo :-(

Sic bych byl spokojenější včera spíš z druhým místem, tak i přesto jsem si dobře zazávodil a bavil. Hald, Jardovi jsou ty druhé místa souzeny amused Andrejovi gratuluji a musím přiznat, že mě překvapil nejen strategií, ale také určitě skvělým výkonem, který jsem od něho po předchozích spíš průměrných výsledcích a to včetně podzimu, upřímně moc nečekal.
Co se týče ostatních, tak ty jsem během závodu moc neměl čas sledovat. Škoda, že kolega neudržel vůz na trati a výborné umístění ze začátku závodu, třeba to jednou zase přijde. Také mě mrzí, že někteří nově příchozí zapomínají na základní pravidlo, že závod se nevyhrává v první zatáčce, ale dá se tam celý zkazit a to nejen sobě.

PP_GDPR Člen klanu
Hlavní manažer týmu F1
367 Příspěvky
registrován: 23.09.2012
0 0
14.03.2016 - 16:42 odpovědět 
Tak navrat jak se patri...

Kvalda dost tragicka... asi o 1s pomalejsi nez jsem cekal. Vlastne mi sedl jen 1sektor jednoho kola...

První start... z mé strany super, vyjiždim před Michala a najednou mě něco strhne přímo na jeho kolo a už jsem ve vzduchu... auto je zničený tak jedu na stranu a dost nepochopitelně to do mě napálí Luděk...

Druhý start... ještě lepší v pohodě 3 a připrava na předjetí Ferrari ( jel jsem MiD takže bych na následující rovince jednoho asi dal). A hned rána jako z děla... minul jsem mantinel o pár cm, zavěšení v haji a ovládání stočený. Dojedu na konec rovinky, jdu na brzdy jako vždy, ale brzdí jen levá strana (asi následek kontaktu), Pavel to do mě stočil ... a odnesl to Marek. Během 3 zataček auto totalně na .... neměl jsem ani zavěšení. Beru Jachymovu omluvu, ale minout brzdný bod o 30km/h v restartu závodu, když už v prvním startu jste mě sejmuli zezadu... no nebyl jsem šťastný. Incident s Pavlem beru tak 50/50... Pavel mohl počkat a nemusel to do mě napálit i když musel vědět, že tam jsem když jsem byl předním. Ale chápu, že po tom co mi nefungovali brzdy tak nechtěl ztratit pozice čekáním a trest bych mu asi nedával... i když to stočil... no težká situace na posouzení zvlášť když to odnesl nevinný Marek. Sice jsem měl lockout, ale ten byl způsobenej nefunkčí brzdou z ataku v T1 a to jsem fakt nemohl přepokládat, že mi nefungujou brzdy... Je mi líto, že to odnesl Marek a omlouvám se mu za kolizi, ale rozhodně se necítím jako viník incidentu. Nechám to na komisaři a rozhodnutí budu akceptovat...

Dost mě překvapilo, že všichni jeli High aero... Mid je tak o 0,5s rychlejší... hotlap mám na 1:23,5 a čas závodu s chybama na 1h00min5s... bohužel s tím teď už nic neudělám.


Andrej Marečák Člen klanu
Technický vedoucí
230 Příspěvky
registrován: 06.02.2015
0 0
14.03.2016 - 20:44 odpovědět 
Austrália začína byť moja srdcovka a vtedy sa samozrejme aj lepšie trénuje. Po dlhšej dobe som si dal fakt záležať aj testami závodného tempa, čo sa určite vyplatilo. V kvalifikácii to bolo trochu sklamanie, kolega prekvapil aj mňa, ale kým to bol on, tak je to fajn. Sledoval som aj Michala, mal to vždy dobre rozbehnuté a tŕpol som, aby ma nepredbehol aj on. Nebudem klamať, ak poviem, že tie hodiny v predposlednej zákrute posledného pokusu som tlačil očami asi ja, inak by predbehol aj mňa, aj Jara.

Štarty som mal veľmi dobré, prvý možno ešte o niečo lepší (aj keď je to relatívne, možno ho mal Jaro slabší). Našťastie sme mali obaja šťastie a vyhli sme sa akýmkoľvek problémom. Druhé miesto z kvaldy mi moc nesadlo vzhľadom na taktiku, ale našťastie sa mi podarilo rýchlo predbehnúť Jara a mohol som uháňať. Bola to dosť atypická stratégia ,pretože väčšinou som zvykol prvý stint robiť brzdu. Jazdil som rýchlo, ale nemal som šajnu, ako na tom súperi sú, či šetria palivo alebo nešetria. Po prvej zastávke som sa vrátil pár sekúnd za Michala s Jarom a v tom momente som si povedal, že je to fajn. Obul som stredné zmesy a začal šetriť palivom. Darilo sa mi jazdiť celkom rýchle kolá a na čerstvých pneumatikách sa mi aj s B1 darilo sťahovať jazdcov predomnou. Potom zašli Michal s Jarom do boxov a vrátil som sa na prvé miesto. Po pár kolách som zamieril do boxov aj ja na svoju druhú zastávku a vrátil som sa síce za Michala, ale už pred Jara, čo ma celkom prekvapilo, keďže po zastávke mal čerstvejšie pneumatiky a asi aj viacej paliva ako ja. Stále som sa snažil šetriť palivo, aby som mohol isť posledný stint naplno. Netrvalo dlho a dobehol som prvého Michala. Trochu som váhal, či mám útočiť a riskovať, alebo radšej počkať za ním, ale nakoniec som bol o dosť rýchlejší a predbiehací manéver musel prísť, inak by som zbytočne strácal. Prebehlo to celkom hladko, moje obavy boli zbytočné. Snažil som sa čo narýchlejšie Michalovi újsť, chvíľu sa ma držal, ale potom asi zvoĺnil a mohol som opäť šetriť. V tom momente som to mal už rozbehnuté na víťazstvo a jedine, čo ma mohlo zastaviť bola moja chyba. Našťastie, chyby z posledných závodov sa neopakovali a ja som si došiel po prvé víťazstvo v tejto sezóne a druhé v lige. Opäť sa mi podarilo vyhrať v Austrálii a skoro presne po roku, takže môžem povedať, že okruh mi sedí. Síce tie víťazstvá by mohli byť aj častejšie, ale vďaka aj za tie dve. Najbližšie sa vidíme v Bahrajne, kde by mi to možno mohlo opäť sedieť viacej ako v prvých dvoch závodoch sezóny.

Na záver chcem zagratulovať kolegovi k perfektnému výkonu a druhému miestu. V tréningu mu to až tak nešlo, ale v pretekoch išiel výborne a dokázal udržať za sebou (aj keď tesne) Michala, ktorého som bral ako najväčšieho súpera v týchto pretekoch. Michal išiel rýchlo, ale chyba v taktike ho stála druhé miesto. Tak či tak gratulujem.

Ako vlastne aj Michal povedal, niektorí ma možno trochu podcenili, čo mi ale nevadí, skôr je to moja výhoda. Snažil som sa v tréningu nejazdiť hotlapy, ale možno si niektorí pamätali moje časy z Test race Austrália, kde som jazdil 1:24:200. Tým pádom bola moja snaha trochu zbytočná, ale asi si to nikto nezapamätal.

A na záver, v tréningu som mal top čas 1:23:650 a čo sa pretekov týka, nepodarilo sa mi odjazdiť ani jedny kompletné, pretože som to vždy rozbil amused

Jáchym Švejnoha Člen klanu
Technický vedoucí
284 Příspěvky
registrován: 08.01.2016
0 0
15.03.2016 - 14:27 odpovědět 
Vzhledem k tomu, že je všechno víceméně kvůli mě, a dále že jeden maršál da na odvolání se proti trestům 24h, druhej to zamkne dřív než ta lhůta uběhne a než dostanu odpověď na soukromý dotaz, píšu to sem.

S mým trestem souhlasím, tam nemám připomínku, byla to jednoznačně moje chyba.

Odvolávám se ale proti trestu pro Paláska, Vávru a Brundu.

https://youtu.be/eLJrEsUkl18

Pokud měl Petr Palásek auto poškozené (mimochodem já vůbec a ani hra nezaznamenala sebemenší poškození na LT), tak nemoh tušit, že nedobrzdí, tak za co ten trest? Pokud ho poškozené neměl, tak ze záznamu je vidět, že kola se mu zablokovaly až cca 10m před zatáčkou, kdy už měl začít točit. Podle mě si uvědomil, že je moc rychlej a hamtnul na to na konci brždění víc než je zdrávo, zablokoval kola a nezatočil. Potom je trest na místě (udělal skoro to stejný co já vlastně). V obou případech ovšem nechápu, proč je trestanej Pavel Vávra, kterej sice mohl vidět auto Petra před sebou, ale v tom zlomku sekundy nemoh tušit, že on nezatáčí ale jede rovně, i když měl kola natočený. Kdyby Petr zatočil, oba by v pohodě projeli, ale takhle Pavel jaksi neměl kam uhnout, já bych taky dobrovolně nezamířil do trávy a písku. A jen tak mimochodem, jestli teda dostal Vávra trest za to že neuhnul torpédu, tak stejně tak moh uhnout Petr mě v první zatáčce.

Teď ten incident Brunda-Adamec. Jak bylo napsáno, oba se cpali do jedné mezery. Adamec neměl kam uhnout, navíc jel v ideální stopě (to zmiňuji kvůli rychlosti průjezdu zatáčkou, ne kvůli nějaký přednosti v jízdě). Luděk v „zápalu“ boje do zatáčky najížděl úplně mimo stopu a nejrychleji z těch tří (stejně jako já v případě s Petrem), to nemoh project ani kdyby chtěl, je vidět že zatočil na obrubníku a ten ho sesunul do Martina (stejně jako mě do Petra). Pokud tedy tento prohřešek je omluven zápalem boje, tak Pavlův a Petrův musí být také, bo to taky bylo v zápalu boje, nemluvě o mým, neb jsme oba měli naprosto stejnej průběh nehody (velká rychlost mimo stopu a zatáčení na obrubníku).

Chápu že jako maršál při závodě tohle hned řešit je těžký, hlavně když těch incidentů je víc v prvním kole. Ovšem tohle šalamounský řešení se mi taky nelíbí. Vím, že vzít zpět průjezd boxy Pavlovi asi moc dobře nejde, leda odečíst cca 20s. Ve finále to píšu jen proto, aby se stejný nehody neposuzovaly jinak. K tomu chatu, taky mě rušil, ale stejně tak mě při jízdě ruší i to V, T, rr a že jezdec opustil hru ale auto zůstalo v garáži. Jak se měl Pavel bránit neprávem uložený penalizaci?

Ex Big Mac Boss
Jaroslav Strišovský Člen klanu
Hlavní manažer týmu F1
630 Příspěvky
registrován: 22.09.2015
0 0
15.03.2016 - 14:56 odpovědět 
čti více Jachym Svejnoha napsáno:


pekný pohľad na incidenty Jáchym smiling

prvá zákruta je jasná, tam si to pekne posral, ja tomu stále nerizumiem, prečo to robíte, keby každý brzdil v prvej zákrute konzervatívne, tak by nehody neboli, ale niektorí sa snažíte využit práve tú chvíľku a idete za limit, aby ste získali koľko? 1-2 pozície max.. s rizikom, že to poseriete sebe či niekoľkým ďalším.. 2 týždne sa každý z nás teší na pretek a potom príde nejaký frajer a poserie to.. Jáchym neber to osobne, v tvojom prípade to bol zrejme len úlet, viem, že na trati si fér.. ale nerozumiem, že skoro vždy sa niečo také stane..

btw. Pavel určite nie je ten, kto spôsobil nehodu v druhej zákrute (i keď ja na jeho mieste by som to zrejme poslal rovno, ale ja som niekedy až moc ohľaduplný a neznášam vytláčanie a zatváranie...), jasné, prejazd sa nedá vrátiť, odpísať 20sec by zas nebolo fér voči bráchovi, keďže ak by Pavel trest nedostal, Petr by možno išel rýchlejšie... ale bolo na mieste, aby sa maršál ospravedlnil, že spravil chybu, to sa proste stáva, i keď sa snažíte robiť všetko najlepšie.. bol to smolný incident, ako píše Jáchym, ak Petr hovorí pravdu a my mu chceme veriť, tak nikto za nič nemohol, ak by mal auto OK, tak Petrova chyba

k Luďkovi sa ani netreba vyjadrovať, jasná jeho chyba, tam sa nemohol dostať cez Adamca..

smiling

Pilot GP2
59 Příspěvky
registrován: 01.01.1970
0 0
15.03.2016 - 14:59 odpovědět 
Jáchyme vím, že si na Pavlovo straně v tom incidentu, ale stejně jako Pavla se ptám tebe na co se odvoláváš v jeho případu?... Pavel žádný trest do příštího závodu nedostal pokud vím ne? smiling A to jak píšeš, že by si taky dobrovolně nejel po trávě a písku, tak to trochu přeháníš ne? Protože Pavel tam měl hafo místa na to zvolit vnější stopu, takže do trávy a písku jak ty píšeš vůbec nemusel...No ale dejme tom, že by si měl ve všem pravdu a MARŠÁL by se spletl (což se prostě může stát) co tím změníš? Závod už to nevrátí tak by si chtěl , aby se závod opakoval? Nebo jak si to představujete? Já totiž nechápu proč to tak hrotíte akorát to povede k hádkám.

A ještě něco bych chtěl dodat, ten incident se nejedná tebe takže podle mě nemáš právo se na něj vůbec odvolávat. Právě proto jsme zavedli KOMISE pro závod, který v případě odvolání rozhodnou jestli se maršál spletl a nebo jestli mu daí za pravdu. Tohle se zavedlo právě proto, aby nedocházelo k tomu, že o incidentu bude diskutovat každý z ligy a bude se to tu propírat celých 14 dní a povede to akorát k rozhádání mezi námi všemi. Martin to zavedl tak, aby se taková atmosfera na lize jaká byla NEOPAKOVALA a teď to tu zase zavádíte.

Pilot GP2
59 Příspěvky
registrován: 01.01.1970
0 0
15.03.2016 - 15:19 odpovědět 
PS: Jak píše Jaro S. maximum co z toho vytěží je omluva od Martina, že se spletl což se prostě může stát nikdo není neomylný...tak nevím proč se to řeší jak kdyby dostal start z boxu smiling smiling smiling
A psal si Jak se měl Pavel bránit neprávem uložený penalizaci? Od toho se zavedlo TS a příkaz I...jasně se řeklo kdo na TSku nebude....má smůlu, kdyby tam byl mohl dát I...ale to že tam nebyl mu nedává právo psát při závodě...a může být rád, že za to nedostal trest, což klidně ještě dodatečně může přijít, když na sebe akorát zbytečně upozorňuje v incidentu kde už se nic nevyřeší maximálně omluva.

Pilot F1
124 Příspěvky
registrován: 01.01.1970
0 0
15.03.2016 - 15:23 odpovědět 
Zamklo se to protože se v protestech neřeší nějaký polemizace, o tom si můžete povídat tady Jáchyme. Sekce protesty a stížnosti neslouží ani aby tam někdo vyjadřoval svůj názor ani aby se tam psalo něco ve smyslu, nebudu nic dělat pro ligu, protože jste mě okradli o 2 body. Akorát by tam vznikla hádka, tak nevim, proč by to mělo zůstávat otevřený. A za mě, já bych Vávrovi trest taky nedal, ale maršál jsem nebyl, takže prostě je potřeba to vzít tak jak to je, ale jak jsi sám napsal, zřejmě to bylo všechno kvůli tobě, až na Brundu a Adamce, tak nechápu na co by ses ty ještě odvolával. Ale budiž právo na to mají všichni, kdyžtak se určí odvolací komise a já sem moc zvědavej jak dopadne a nedivil bych se ani kdyby tresty zpřísnila, protože tohle jsou ještě slabý tresty na to, co jste tam předvedli, v PRVNÍM KOLE ZÁVODU. Stalo se mi něco podobnýho v béčku, ale ani ve snu mě nenapadlo se odvolávat za trest někoho jiného, když sem to sám posral. A co se týče incidentu Brundy a Adamce, tam bych taky Luďkovi dal -1 nebo -2 pozice, ale prostě maršál když je jen jeden, tak prostě to lehký nemá, o trestech rozhoduje v rámci několika desítek vteřin, jinak mu zbytek dění uteče. Jo kdyby přišlo maršálů 5, tak by to potom bylo o něčem jiným, jenže tak to prostě neni. A pokud tady v tom budete pokračovat, tak nebude maršálovat nikdo a bude po prdeli, protože za tyhle nervy to nikomu nestojí..protože si parta týpků hodinu jede závod a maršál pak týden řeší incidenty a jejich další výmysly. A to, že se bude všechno posuzovat stejně a bez rozdílů, to je strašně těžkej a vysokej cíl, protože tak dobrej profík, tady nikdo z nás neni, aby tohle dokázal. Takže prosím buďte ohleduplní a uvědomte si, že jsme tu pro zábavu a ne kvůli vyvolávání hádek a snažit se všechno co nejvíc zkomplikovat

Jáchym Švejnoha Člen klanu
Technický vedoucí
284 Příspěvky
registrován: 08.01.2016
0 0
15.03.2016 - 15:30 odpovědět 
Sam napises, ze tomu by si trest nedal, tomu jo. Tak pak nechapu co sem udelal spatne ze sem se odvolal proti tem jejich trestum? Podle me jeden dostal trest nepravem, druhej ho nepravem pro zmenu zas nedostal, treti nevim, tam je to o tom poskozeni jeho vozu, ktery nikdo nezjisti. Ano spletu se, reknu sorry vole, byl sem pod takem, omlouvam se. Blbe sem to vyhodnotil. A stalo se co? Nasel sem jiny zduvodneni udelenyho trestu, takze ti plati dal. Nechci se hadat, chici jen upozornit na podle me spatne udeleny tresty, nebo to taky nemuzu? Ja poslal martinovi svuj pohled na vec soukrome, chtel jsem pockat na jeho odpoved a tady jsem to napsal az jako reakci na zamknuti.

Ex Big Mac Boss
Seřadit:      1 2  » printview


Než začneš odpovídat musíš se zaregistrovat!

registrace
přihlášení

Předzávodní info

Další závody

.: 24.11. 20:00 VC Belgie, 33 kol
.: 1.12. 20:00 Sprint Abu Dhabi 14 kol, 21 kol
.: 8.12. 20:00 VC Abu Dhabi, 42 kol
.: 15.12. 20:00 Sprint Malajsie 13 kol, 19 kol
.: 22.12. 20:00 VC Malajsie, 38 kol

Shoutbox


Anketa

anketa není aktivní

ukázat ankety

Teamspeak




Akce partnerů

Sponzoři

Pepa_MOTOLevne-okapy.cz