Autor: |
Zpráva: |
|
Martin Slezar |
Administrátor |
|
1019 Příspěvky |
registrován: 24.11.2014 |
|
|
28.06.2016 - 12:20 |
|
Vím že se držíme bodování dle reálné F1 (25,18,.....1) ale při plném obsazení je výsledek rozdílný pouze u prvních deseti jezdců. Ti ostatní jsou na tpom stejně jak za 11.-té tak 22. místo. V případě jedoucích jezdců z B skupiny je jejich souboj rozdílný nula k nule. Z tohoto důvodu otevírám diskuzi ke změně bodování, a to 25,22,20,19,18....1 bod za 22 místo. Tím by bodoval každý zúčastnění jezdec a tím by byly jasné i rozdíly mezi jezdci nejen A ale i A+B i samotné B skupiny. Byl by to svým způsobem i klíč v případě sloučení skupin kde by se vyjeté body přenášely do B hodnocení. Také by se tím zdramatizovalo pořadí A skupiny , kde by nevznikaly větší rozdíly v součtu bodů.
|
|
1. Michal GDPR |
Hlavní manažer týmu F1 |
|
605 Příspěvky |
registrován: 18.12.2006 |
|
|
28.06.2016 - 13:06 |
|
Slezar Martin napsáno: |
Vím že se držíme bodování dle reálné F1 (25,18,.....1) ale při plném obsazení je výsledek rozdílný pouze u prvních deseti jezdců. Ti ostatní jsou na tpom stejně jak za 11.-té tak 22. místo. V případě jedoucích jezdců z B skupiny je jejich souboj rozdílný nula k nule. Z tohoto důvodu otevírám diskuzi ke změně bodování, a to 25,22,20,19,18....1 bod za 22 místo. Tím by bodoval každý zúčastnění jezdec a tím by byly jasné i rozdíly mezi jezdci nejen A ale i A+B i samotné B skupiny. Byl by to svým způsobem i klíč v případě sloučení skupin kde by se vyjeté body přenášely do B hodnocení. Také by se tím zdramatizovalo pořadí A skupiny , kde by nevznikaly větší rozdíly v součtu bodů. |
V rámci zachování dobrých mravů, provádím autocenzuru a mažu si rovnou svůj příspěvek dříve než ho postnu.
|
|
PP_GDPR |
Hlavní manažer týmu F1 |
|
367 Příspěvky |
registrován: 23.09.2012 |
|
|
28.06.2016 - 13:22 |
|
Slezar Martin napsáno: |
Vím že se držíme bodování dle reálné F1 (25,18,.....1) ale při plném obsazení je výsledek rozdílný pouze u prvních deseti jezdců. Ti ostatní jsou na tpom stejně jak za 11.-té tak 22. místo. V případě jedoucích jezdců z B skupiny je jejich souboj rozdílný nula k nule. Z tohoto důvodu otevírám diskuzi ke změně bodování, a to 25,22,20,19,18....1 bod za 22 místo. Tím by bodoval každý zúčastnění jezdec a tím by byly jasné i rozdíly mezi jezdci nejen A ale i A+B i samotné B skupiny. Byl by to svým způsobem i klíč v případě sloučení skupin kde by se vyjeté body přenášely do B hodnocení. Také by se tím zdramatizovalo pořadí A skupiny , kde by nevznikaly větší rozdíly v součtu bodů. |
Opet mam stejny nazor jako na pocasi. Jezdime podle real F1. Mod, trate a vse ostatni se snazime co nejvic byt jako f1 a proto chci zacjhovat bodovani v soucasnem stylu. Misto techto umelych zasahu bych spis uvazoval nad tim jak dosahnout poctu 22.jezdcu na trati. Naopak to ze by jsme bodovali vsechny pozice tak to postrada jakoukoli motivaci... v drivejsich dobach v f1 bodovalo jen 6 jezdcu a to jich jelo i 35!
|
|
|
28.06.2016 - 13:37 |
|
Petr Palasek napsáno: |
Slezar Martin napsáno:
Vím že se držíme bodování dle reálné F1 (25,18,.....1) ale při plném obsazení je výsledek rozdílný pouze u prvních deseti jezdců. Ti ostatní jsou na tpom stejně jak za 11.-té tak 22. místo. V případě jedoucích jezdců z B skupiny je jejich souboj rozdílný nula k nule. Z tohoto důvodu otevírám diskuzi ke změně bodování, a to 25,22,20,19,18....1 bod za 22 místo. Tím by bodoval každý zúčastnění jezdec a tím by byly jasné i rozdíly mezi jezdci nejen A ale i A+B i samotné B skupiny. Byl by to svým způsobem i klíč v případě sloučení skupin kde by se vyjeté body přenášely do B hodnocení. Také by se tím zdramatizovalo pořadí A skupiny , kde by nevznikaly větší rozdíly v součtu bodů.
Opet mam stejny nazor jako na pocasi. Jezdime podle real F1. Mod, trate a vse ostatni se snazime co nejvic byt jako f1 a proto chci zacjhovat bodovani v soucasnem stylu. Misto techto umelych zasahu bych spis uvazoval nad tim jak dosahnout poctu 22.jezdcu na trati. Naopak to ze by jsme bodovali vsechny pozice tak to postrada jakoukoli motivaci... v drivejsich dobach v f1 bodovalo jen 6 jezdcu a to jich jelo i 35! |
súhlas!!!
jazdíme F1, hráme sa na pretekárov, tak nechajme bodovanie, aké máme v reále
btw. pre tých "pomalších" resp. ktorí nemajú toľko čas na tréning.. aj tí majú šancu zabodovať, ak dobre zajazdia, silnejší vypadnú, bude zmena počasia, SC a podobne, na štarte nikdy neviete, čo sa udeje počas pretekov.. to je podľa mňa dostatočná motivácia aj pre tých, ktorí možno pravidelne nezabudujú.. a už vôbec jazdiť a merať si sily s tými najlepšími v lige a snažiť sa zlepšovať a približovať im by mala byť dostatočná motivácia pre každého nováčika, či jazdca zo stredu poľa...
|
|
1. Michal GDPR |
Hlavní manažer týmu F1 |
|
605 Příspěvky |
registrován: 18.12.2006 |
|
|
28.06.2016 - 14:03 |
|
Jaroslav Strisovsky napsáno: |
Petr Palasek napsáno:
Slezar Martin napsáno:
Vím že se držíme bodování dle reálné F1 (25,18,.....1) ale při plném obsazení je výsledek rozdílný pouze u prvních deseti jezdců. Ti ostatní jsou na tpom stejně jak za 11.-té tak 22. místo. V případě jedoucích jezdců z B skupiny je jejich souboj rozdílný nula k nule. Z tohoto důvodu otevírám diskuzi ke změně bodování, a to 25,22,20,19,18....1 bod za 22 místo. Tím by bodoval každý zúčastnění jezdec a tím by byly jasné i rozdíly mezi jezdci nejen A ale i A+B i samotné B skupiny. Byl by to svým způsobem i klíč v případě sloučení skupin kde by se vyjeté body přenášely do B hodnocení. Také by se tím zdramatizovalo pořadí A skupiny , kde by nevznikaly větší rozdíly v součtu bodů.
Opet mam stejny nazor jako na pocasi. Jezdime podle real F1. Mod, trate a vse ostatni se snazime co nejvic byt jako f1 a proto chci zacjhovat bodovani v soucasnem stylu. Misto techto umelych zasahu bych spis uvazoval nad tim jak dosahnout poctu 22.jezdcu na trati. Naopak to ze by jsme bodovali vsechny pozice tak to postrada jakoukoli motivaci... v drivejsich dobach v f1 bodovalo jen 6 jezdcu a to jich jelo i 35!
súhlas!!!
jazdíme F1, hráme sa na pretekárov, tak nechajme bodovanie, aké máme v reále
btw. pre tých "pomalších" resp. ktorí nemajú toľko čas na tréning.. aj tí majú šancu zabodovať, ak dobre zajazdia, silnejší vypadnú, bude zmena počasia, SC a podobne, na štarte nikdy neviete, čo sa udeje počas pretekov.. to je podľa mňa dostatočná motivácia aj pre tých, ktorí možno pravidelne nezabudujú.. a už vôbec jazdiť a merať si sily s tými najlepšími v lige a snažiť sa zlepšovať a približovať im by mala byť dostatočná motivácia pre každého nováčika, či jazdca zo stredu poľa... |
A hlavně, dnes je osm vítězství a získaných 200 bodů jistota vítězství i proti jezdci, který by vyhrál jen zbylé dva závody a osmkrát skončil druhý.
Martinův návrh viz příklad. Ani osm vítězství by nezaručovalo titul i proti jezdci, který by skončil jen jednou druhý a jinak pokaždé třetí. Skóre 202 ku 200 pro jezdce Y, který nevyhrál ani závod. Za současné situace reálných F1 bodů, by to bylo dle příkladu jednoznačně 200:153 pro jezdce X.
Jezdec X: 1 1 1 1 N 1 1 1 1 N=200 bodů
Jezdec Y: 3 3 3 3 2 3 3 3 3 3=202 bodů
Dokonce jezdec, který by vyhrál osm závodů a dva třeba vynechal by mohl skončit teoreticky celkově až pátý.
jezdec X = 25, 25, 25, 25, 25, 25, 25, 25, N, N = 200
jezdec W = 18, 18, 18, 19, 22, 20, 20, 22, 22, 22 = 201
jezdec V 22, 19, 22, 20, 20, 19, 22, 19, 19, 19 = 201
jezdec Y = 20, 20, 19, 22, 19, 22, 19, 20, 20, 20 = 201
jezdec Z = 19, 22, 20, 18, 18, 18, 18, 18, 25, 25 = 201
|
|
|
28.06.2016 - 20:49 |
|
Súhlas, ponechať bodovanie tak ao je. To je jedna z vecí, ktorú by sme mali ponechať podľa reálnej F1 Tiež si myslím, že na účasť a motiváciu by to nemalo vplyv ak to chcete meniť kvôli tomu.
|
|
|
28.06.2016 - 21:11 |
|
Podle me by se k tomu meli vyjadrit ti, kteri jezdi vzadu na tech nebodovanych mistech. Ja si myslim, ze by to pro ne motivace byla, podminil bych to ovsem ujetim aspon cca. 75% vzdalenosti, aby nebodovali ti, co ujedou dve kola.
Ex Big Mac Boss |
|
Andrej Marečák |
Technický vedoucí |
|
230 Příspěvky |
registrován: 06.02.2015 |
|
|
28.06.2016 - 22:09 |
|
Ak chcete meniť bodovanie, tak to spravte aspoň tak, aby sa zachoval pomer bodov na prvých 10 miestach, teda riešenie by bolo napríklad bodovanie: 50, 36, 30, 24, 20, 16, 14, 12, 10, 8, 6, 4, 2, a ostatní čo by dojazdili tak 1 bod. Nech to víťazstvo fakt za niečo stojí a nie že to bude tak ako spomínal Michal, že stačí prísť dojazdievať na treťom mieste a pri troche šťastia (alebo smoly druhého) získať titul.
edit: ten pomer som uplne nezachoval, ale na prvých 6 miestach je to dvojnásobok terajších bodov.
|
|
1. Michal GDPR |
Hlavní manažer týmu F1 |
|
605 Příspěvky |
registrován: 18.12.2006 |
|
|
28.06.2016 - 22:18 |
|
Andrej Marečák napsáno: |
Ak chcete meniť bodovanie, tak to spravte aspoň tak, aby sa zachoval pomer bodov na prvých 10 miestach, teda riešenie by bolo napríklad bodovanie: 50, 36, 30, 24, 20, 16, 14, 12, 10, 8, 6, 4, 2, a ostatní čo by dojazdili tak 1 bod. Nech to víťazstvo fakt za niečo stojí a nie že to bude tak ako spomínal Michal, že stačí prísť dojazdievať na treťom mieste a pri troche šťastia (alebo smoly druhého) získať titul.
edit: ten pomer som uplne nezachoval, ale na prvých 6 miestach je to dvojnásobok terajších bodov. |
Béčku jde o to, jestli dobře chápu, aby se vyplatilo bojovat a bodovat i na pozicích za desítkou, takže pokud dáš všem jeden bod za účast, tak to jim bude prd platný
A co už kvůli zachování formátu dát do desítky reál F1 bodování a od 11 místa dát 0.5 bodů, 12=0.4 bodů atd. až do 15.místa 0.1 bod? Vlk by se nažral a koza zůstala celá. Akorát už nevím jestli se dají nastavit body na desetinná místa?
|
|
|
28.06.2016 - 22:39 |
|
nechápem, že tu takú tému vôbec rozoberáte, veď bodujú až 10 jazdci, to je až až
|
|