Autor: |
Zpráva: |
|
Martin Slezar |
Administrátor |
|
1019 Příspěvky |
registrován: 24.11.2014 |
|
|
29.11.2016 - 14:41 |
|
Vedení ČF1L pro Vás připravuje mimosezoní závod F1. Veškeré specifikace se budou ještě ladit, ale něco málo prozradit můžeme :
Na závod budou použity uzamknuté setupy, stejné pro všechny jezdce (možnost změny zámku řízení a poměru brzd a váhy).
Kvalifikace bude probíhat systémem Q1 - jaký koli počet jezdců na 10 min bez omezení kol a Q2 - TOP 10 - jedno rychlé kolo. Celá kvalifikace se pojede se závodním nastavením vč. 100 litrů v nádrži.
Závodní trať, stejně jako počasí, se bude losovat max. 30 minut před startem Q. (možná jen 15 min. - pojede se trať již odjetá na ČF1L).
Stálá přítomnost SC nejen na případné kolize, ale také bude vyjíždět každé max. 10-té kolo a postará se o sjetí celého pole opět k sobě.
Bude povinnost použít úplně všechny směsi pneu, vč. mokrých, bez ohledu na počasí....
Tyto a možná ještě další podmínky závodu budou definitivně stanoveny nejpozději do vánoc, tak aby jste mohli přemýšlet nad svou strategií....
|
|
|
29.11.2016 - 15:12 |
|
Slezar Martin napsáno: |
Vedení ČF1L pro Vás připravuje mimosezoní závod F1. Veškeré specifikace se budou ještě ladit, ale něco málo prozradit můžeme :
Na závod budou použity uzamknuté setupy, stejné pro všechny jezdce (možnost změny zámku řízení a poměru brzd a váhy).
Kvalifikace bude probíhat systémem Q1 - jaký koli počet jezdců na 10 min bez omezení kol a Q2 - TOP 10 - jedno rychlé kolo. Celá kvalifikace se pojede se závodním nastavením vč. 100 litrů v nádrži.
Závodní trať, stejně jako počasí, se bude losovat max. 30 minut před startem Q. (možná jen 15 min. - pojede se trať již odjetá na ČF1L).
Stálá přítomnost SC nejen na případné kolize, ale také bude vyjíždět každé max. 10-té kolo a postará se o sjetí celého pole opět k sobě.
Bude povinnost použít úplně všechny směsi pneu, vč. mokrých, bez ohledu na počasí....
Tyto a možná ještě další podmínky závodu budou definitivně stanoveny nejpozději do vánoc, tak aby jste mohli přemýšlet nad svou strategií.... |
super, ten setup rovnako ako losovanie trete tesne pred pretekom vítam
tie výjazdy SC si už nie som tak istý, ale hej, môže to byť zábava, bude sa viac predbiehať
použitie mokrej zmesi na suchu mi príde už mimo, pouvažujte nad tým, myslím, že keď už tak stačia aj tie 3 suché, čo máme
|
|
Tomáš Tesař
|
|
Tomáš Tesař |
Pilot F1 |
|
114 Příspěvky |
registrován: 19.09.2016 |
|
|
29.11.2016 - 18:10 |
|
a ví se jaká se pojede trať ?
|
|
|
29.11.2016 - 20:03 |
|
Přečti si to znovu a možná zjistíš jak je to s výběrem tratě.
Jirka "Ralf" Syrovatský |
|
Pavel Vávra |
Pilot F1 |
|
91 Příspěvky |
registrován: 07.12.2014 |
|
|
29.11.2016 - 20:55 |
|
vyber trati pred zavodem je super napad, tie mokre gumy mi neprijdou dobry napad, akorat bych omezil pocet kol a dal klidne dva rozjezdy, dva zavody po mín kolech po sobe...
|
|
|
29.11.2016 - 22:36 |
|
Ty mokry gumy kdyz nebude prset nee, SC mi nevadi, podle me je to mysleno jako nacvik jizdy za SC, coz neni vubec k zahozeni.
Ex Big Mac Boss |
|
Martin Slezar |
Administrátor |
|
1019 Příspěvky |
registrován: 24.11.2014 |
|
|
20.12.2016 - 08:28 |
|
Anketou byl vybrán termín Vánočního závodu. V poměru 18 % : 13 % : 19 % : 40 % byla vybrána varianta 4 tedy 30.12.2016 od 20,00 hodin.
Doufám, že se podaří vše připravit tak, jak mám představu a všichni si užijeme parádní závěr roku 2016.
|
|
|
20.12.2016 - 12:31 |
|
Ja mam nočnu v tedy....ach..preto som chcel o den skor
|
|
Tomáš Tesař
|
|
Tomáš Tesař |
Pilot F1 |
|
114 Příspěvky |
registrován: 19.09.2016 |
|
|
20.12.2016 - 16:17 |
|
Zatím s termínem 30.12.2016 počítám. Snad ho odjedu celý.
|
|
|
23.12.2016 - 11:54 |
|
Ty co nemůžou jet vánoční závod 30.12. a můžou ho jet kdykoliv předtím bych chtěl požádat, aby pod tento můj komentář napsali své návrhy tratí, které by chtěli přidat do maplistu kromě těch, které jsou oficiálně přidané do sezony.
Nevím jak vy, ale já bych si rád zajel i nějaký vánoční závod na trati, kterou nejezdíme, tak často nebo nikdy a je svym způsobem třeba výjimečná.
Jirka "Ralf" Syrovatský |
|