Andrej Marečák |
Technický vedoucí |
|
230 Příspěvky |
registrován: 06.02.2015 |
|
|
14.02.2017 - 09:51 |
|
Force Slovakia
Tomáš Pošefko - 3. miesto
„Ani neviem ako mám začať...“
Kvalifikácia:
1.kvalifikáciu som zvládol celkom dobre ale tie kolá mi nevyšli podľa predstáv ale nakoniec som postúpil do Q2. Ani kolá v druhej kvalifikácii mi nevyšli podľa predstáv ale bolo z toho dobré 8. miesto.
Pretek:
Štart som mal výborný a takmer som predbehol Patrika štartujúceho z 3. pozície. V T1 bola nejaká kolízia a to ma vyhuplo o 2 pozície vyššie. Asi v 3. kole začali moje boje z Antonínom Večerkom.
Nakoniec som z tohto súboja vyšiel ako víťaz a ďalej som išiel obehnúť Jakuba Horešovského ktorého som nakoniec predbehol ale už o ďalšie kolo som mu pozíciu vrátil. Jakub išiel do Boxov skôr ako ja keďže mal Mediumky a ja som mal zrazu voľnú trať. V 19. kole som zamieril do Boxov a vrátil som sa na 5. pozícii. V 25. kole som predbehol Dresnera a nadohľad som mal Horešovského. V 31. kole som znovu zamieril do Boxov a prezul na Softy. Myslel som si že ešte stihnem dohnať Horešovského a dostať sa na 3. pozíciu ale on na mňa stále náskok len zvyšoval. V 34. kole som v sluchádkach počul len „Slezar, Slezar, Slezar, Slezar...“ a potom som len videl ako ho rýchlo sťahujem a ako predo mnou zašiel do Boxu. Bol som na 3. pozícii a to som udržal až do cieľa.
Tá radosť akú som mal sa ani nedá opísať.
Ďakujem celému svojmu tímu za podporu, skvelý setup a stratégiu. Skvelý úvod do sezóny. Teším sa na Shanghai a takýto dobrý výsledok by som chcel zopakovať aj tam.
Patrik Rusiňák - 10. miesto
V prvom rade by som chcel poďakovať Andrejovi a Marošovi za šancu, ktorú mi poskytli a verím, že ich v priebehu sezóny nesklamem.
Po minulej, dosť neúspešnej sezóne som sa rozhodol na sebe zamakať, čo sa mi aj vďaka novému modu podarilo a pred pretekmi som natrénoval možno aj tých 600 kôl, hlavne v offline, keď som sa chcel sústrediť na svoju jazdu a nerozptyľovať sa nikým iným, no aj preto, že som sa nechcel ukázať v plnej sile na serveri.
S kvalifikáciou som spokojný, prvý krát na lige som sa umiestnil takto vysoko, no viem že tam bol potenciál aj na lepší čas.
S čím ale niesom vôbec spokojný sú preteky, keď som si dal pozor do T1 a prepadol som sa o niekoľko miest, no po súboji a kontakte s Večerkom v druhom alebo treťom kole som ostal s červeným zadným krídlom a trápil som sa 17 kôl na hardoch s boost 1. Potom prišla oprava krídla a prezutie na midy spolu s prechodom na boost 3, no auto sa stále nesprávalo tak, ako by som chcel + spravil som niekoľko stupídnych jazdeckých chýb. Bojoval som tam väčšinou s bývalým kolegom Radanom, a na poslednú zastávku sme išli hneď za sebou. Prezul som to znova na mid a mali sme tam dosť tesný výjazd, keď moji mechanici odviedli lepšiu prácu ako v McLarene, no potom som to Radanovi pustil aby sa náhodou niečo nestalo. Bol som rýchlejší a pár kôl som s ním bojoval až som ho nakoniec predbehol. Trocha sme to ale nevypočítali s palivom, keď mi chýbalo prejsť posledný sektor a Radan skončil predomnou. Týmto sa mu chcem poďakovať za tesné ale fér súboje, ktoré som si užil. Nakoniec teda 1 bodík za 10. miesto, no viem že mám naviac a niesom vôbec spokojný so svojim výkonom.
Chcem sa teda poďakovať tímu za všetko, od nastavenia auta, cez rady až po support na TeamSpeaku. Gratulujem Ferrari za skvelé preteky, no ešte viac Tomášovi za neuveriteľný výkon, keď prekvapil nie len nás, ale myslím že aj sám seba. Teším sa do Číny a spolu s kolegom sa vrátime ešte silnejší.
Moje vyjadrenie
Moje pocity sú trochu zmiešané, na jednej strane garáže bola po pretekoch radosť, na druhej smútok. Tomášovi nemám čo vytknúť, išiel fantasticky. V pretekoch predviedol zopár pekných predbiehacich manévrov a inak si celkom nenápadnou, ale veľmi vyzretou a trpezlivou jazdou bez väčších chýb, vybojoval pódium, k čomu mu všetci v tíme blahoželáme.
Patrikovi preteky úplne nevyšli, myslím, že na neho aj trochu dopadol tlak a nervozita, keďže bol nielen nami pasovaný do role favorita na pódium. Jeho preteky poznačili nie príliš vydarený štart a tiež poškodené auto po kolízii. Taktiež celé preteky bojoval s vyšším opotrebením pneumatík ako v tréningu. Myslím, že ani taktika nám úplne nevyšla, Patrik strácal veľa času v súbojoch. Nakoniec mu došlo palivo a prišli sme aj o ten jeden bodík, ktorý by dostal za 9. miesto.
Chcel by som im obom poďakovať za výkony, na oboch bolo vidno, že ich pretekanie baví a k závodu pristúpili zodpovedne. Veríme, že v Číne naše výsledky ešte vylepšíme.
|