Autor: |
Zpráva: |
|
|
28.02.2017 - 11:00 |
|
Tohle je snad jediný pravidlo, který je jasně daný a jednoznačně dokazatelný, tak laskavě pravidla neohýbejte podle toho, že jste čáru olízli, nebo přejeli, nebo se jí nedotkli. Pokud dám tenhle pohled, pneu bude za čárou, následuje trest, jinak si to dělejte sami. Trávím nad sledováním závodu 2 hodiny, pak další dvě připravuju podklady pro tresty, další dvě to s Petrem řešíme. Půl hodiny to pak sepisuju na web, takže krásných 6,5 a pak někdo prijde, a začne vymejšlet chujoviny. V pravidlech ligy je toto:
A přejezd čáry je toto:
Konec diskuzí.
Ex Big Mac Boss |
|
|
28.02.2017 - 11:51 |
|
Jachym Svejnoha napsáno: |
Tohle je snad jediný pravidlo, který je jasně daný a jednoznačně dokazatelný, tak laskavě pravidla neohýbejte podle toho, že jste čáru olízli, nebo přejeli, nebo se jí nedotkli. Pokud dám tenhle pohled, pneu bude za čárou, následuje trest, jinak si to dělejte sami. Trávím nad sledováním závodu 2 hodiny, pak další dvě připravuju podklady pro tresty, další dvě to s Petrem řešíme. Půl hodiny to pak sepisuju na web, takže krásných 6,5 a pak někdo prijde, a začne vymejšlet chujoviny. V pravidlech ligy je toto:
A přejezd čáry je toto:
Konec diskuzí.
|
vašu prácu si každý váži.. a ak mám námietku, to neznamená, že vašu prácu nerešpektujem.. veľa práce nemusí vždy znamenať aj veľa trestov (nehovorím, že toto je vás prípad..)
"tak, aby se žádná z preumatík nedostala za její vnejší část"... to sa dá chápať aj tak, že celý objem pneumatiky, ako to je podľa mňa v reál F1.. pre mňa je prejazd na obrázku OK, ale nenamietam ani ak za to budú tresty, len som sa pýtal..
to nie je žiadna chujovina ani ohýbanie pravidel jáchyme...
|
|
Petr Kolář |
Administrátor |
|
467 Příspěvky |
registrován: 01.11.2006 |
|
|
28.02.2017 - 12:36 |
|
Jaroslav Strišovský napsáno: |
Jachym Svejnoha napsáno:
Tohle je snad jediný pravidlo, který je jasně daný a jednoznačně dokazatelný, tak laskavě pravidla neohýbejte podle toho, že jste čáru olízli, nebo přejeli, nebo se jí nedotkli. Pokud dám tenhle pohled, pneu bude za čárou, následuje trest, jinak si to dělejte sami. Trávím nad sledováním závodu 2 hodiny, pak další dvě připravuju podklady pro tresty, další dvě to s Petrem řešíme. Půl hodiny to pak sepisuju na web, takže krásných 6,5 a pak někdo prijde, a začne vymejšlet chujoviny. V pravidlech ligy je toto:
A přejezd čáry je toto:
Konec diskuzí.
vašu prácu si každý váži.. a ak mám námietku, to neznamená, že vašu prácu nerešpektujem.. veľa práce nemusí vždy znamenať aj veľa trestov (nehovorím, že toto je vás prípad..)
"tak, aby se žádná z preumatík nedostala za její vnejší část"... to sa dá chápať aj tak, že celý objem pneumatiky, ako to je podľa mňa v reál F1.. pre mňa je prejazd na obrázku OK, ale nenamietam ani ak za to budú tresty, len som sa pýtal..
to nie je žiadna chujovina ani ohýbanie pravidel jáchyme... |
Já si naopak myslím, že v reálu se čáry nesmí ani dotknout, ale jistě to nevím.
Pilot vyjíždějící z boxu nesmí ohrozit toho, co jede po cílovce. Kdyby ten, co jede po cílovce jel těsně kolem čáry a pilot z boxu vyjel za čáru, tak se srazí. Takže logicky, by neměl žádnou částí přečuhovat za čáru.
Petr |
|
|
28.02.2017 - 12:40 |
|
Přesně to stejný si myslím i já, nesmí ji přeject, To znamená, že se ji nesmí dotknout, protože jakmile se jí dotkne, už ji přejel.
Ex Big Mac Boss |
|
|
28.02.2017 - 12:52 |
|
logicky, pri vyjazde z boxov sa nemozes dostat na trat ani kuskom auta. Musis celym objemom svojho auta zostat vo vyjazde aby si nikoho neohrozil. A ako pise Petr bielej ciary by si sa nemal ani dotknut kedze biela ciara je sucastou trate a nie vyjazdu
|
|
PP_GDPR |
Hlavní manažer týmu F1 |
|
367 Příspěvky |
registrován: 23.09.2012 |
|
|
28.02.2017 - 14:30 |
|
Jachym Svejnoha napsáno: |
Tohle je snad jediný pravidlo, který je jasně daný a jednoznačně dokazatelný, tak laskavě pravidla neohýbejte podle toho, že jste čáru olízli, nebo přejeli, nebo se jí nedotkli. Pokud dám tenhle pohled, pneu bude za čárou, následuje trest, jinak si to dělejte sami. Trávím nad sledováním závodu 2 hodiny, pak další dvě připravuju podklady pro tresty, další dvě to s Petrem řešíme. Půl hodiny to pak sepisuju na web, takže krásných 6,5 a pak někdo prijde, a začne vymejšlet chujoviny. V pravidlech ligy je toto:
A přejezd čáry je toto:
Konec diskuzí.
|
Tohle je jasny.Pokud prejedes caru jakkoukoli casti se dostanes za caru tak mas trest. V F1 to tak je uz léta. Loni za to dostávali trest +5s v boxech. U nás na lize tohle platí co jsem tu a vždy se to vnímalo takto. Takže souhlasím s Jáchymem a Petrem a pokud to někdo poruší tak má následovat trest... je to základní pravidlo a pokud jej nedodržujete tak hrozí vždy kolize.
Na druhou stranu trest -2pozice je proti pravidlům. Nyní je trest -1 a to by se mělo dodržovat. Můžem to zvýšit od příštího závodu na -2, ale nyní by měli jezdci dostat -1 pozice.
Další sporný je Mihalovičův přejezd čáry. Ten na to kašlal úplně a vřítil se na trať bez jakkékoli snahy dodržet bílou čáru. Tady bych připočetl k -1 pozici za nedodržení bílé čáry také nebezpečný návrat na trať... tak -3 pozice takže dohromady -4. Ale toto je jen návrh.... Ale takové ignorování pravidla by si to zasloužilo a nebezpečný návrat to jistě byl.
|
|
|
28.02.2017 - 14:56 |
|
tak to je fail z mojej strany bol by som sa stavil, že to je tak ako som napísal ..
tak dik za usmernenie
|
|
Andrej Marečák |
Technický vedoucí |
|
230 Příspěvky |
registrován: 06.02.2015 |
|
|
28.02.2017 - 15:37 |
|
trochu to komplikujete (podľa mňa zbytočne) ... prešiel čiaru => -1, neprešiel => žiadny trest.
Ak prešiel čiaru a niekoho ohrozil, tak -1 + trest za ohrozenie .
Ak niekoho pri tom aj vybúral, tak -1 + trest za kolíziu.
Je to jednoduché.
Nepáči sa mi riešiť to, či niekto prešiel o 20 cm a niekto o 2 metre rozdielnym metrom, pretože síce sa to može zdať lolgické, ale sami sa s tým dostanete do úzkych, keď začnú jazdci argumentovať, že to merali s pravítkom a bla bla.
A rozhodne som za to nemeniť výšku trestu počas sezóny, buď to potrestať hneď teraz dvomi miestami, alebo to nechať na 1 miesto.
|
|
|
28.02.2017 - 16:32 |
|
Andrej Marečák napsáno: |
trochu to komplikujete (podľa mňa zbytočne) ... prešiel čiaru => -1, neprešiel => žiadny trest.
Ak prešiel čiaru a niekoho ohrozil, tak -1 + trest za ohrozenie .
Ak niekoho pri tom aj vybúral, tak -1 + trest za kolíziu.
Je to jednoduché.
Nepáči sa mi riešiť to, či niekto prešiel o 20 cm a niekto o 2 metre rozdielnym metrom, pretože síce sa to može zdať lolgické, ale sami sa s tým dostanete do úzkych, keď začnú jazdci argumentovať, že to merali s pravítkom a bla bla.
A rozhodne som za to nemeniť výšku trestu počas sezóny, buď to potrestať hneď teraz dvomi miestami, alebo to nechať na 1 miesto. |
čo to znamená prešiel čiaru? toto riešime..
|
|
Petr Kolář |
Administrátor |
|
467 Příspěvky |
registrován: 01.11.2006 |
|
|
28.02.2017 - 16:51 |
|
Nevím, že by někde bylo dané, že za přejetí je -1 p. V pravidlech to určitě není. My jsme nyní dali -2p,
Normálně se za přejetí bílé čáry dává průjezd boxy nebo 5s. Oproti tomu i ty -2p je směšně malý trest.
Petr |
|