Můžu se zeptat z jakýho důvodu dostal Martin trest Stop & Go po tom co dostal smyk na cílové rovince?
Já vim, že trest dostal proto, že do něj narazil jezdec jedoucí za ním.
Jen upozorním, že mi nejde o to přehodit vinnu z Martina na Jáchyma, ale spíš z Martina na nikoho, takže se toho všichni držte celý můj příspěvek.
Jde mi o to, že Jáchym už před zatáčkou musel mít žlutou vlajku a navíc po tom co vyjel na cílovou rovinku, tak viděl Martina kde je.
Když to vezmu z pohledu Martina, tak smykem skončil otočený do směru čisté stopy a tak se snažil co nejrychleji dostat k jednomu kraji trati (do té čisté), aby nebyl uprostřed trati a nezmátl všechny za sebou kam vlastně chce jet.
Včera jsme na to koukali i s P. Novotným, který má zkušeností myslím dost (proto nás vedoucí ani nenechal jít do stejného týmu) a měl úplně stejný názor jako já, že pokud Martin měl dostat nějaký trest, tak max. jen Drive Thru.
Pro maršály jen to, že ne ve všech případech je viníkem (jen) ten, kdo tak ze začátku vypadá. A mj. když jsem dělal maršála, tak jsem některé incidenty odkládal na prošetření po závodě, protože jsem si nebyl jistý jak rozhodnout. Tim chci říct, že tu možnost máte určitě taky a není mym cílem vás ponížit, ale poradit vám.
Např. tento můj incident z Austrálie 2012, kdy jsem si jel pro 2. místo, ale jezdec předemnou udělal smyk a já to do něj napálil a jestli si dobře vzpomínám, tak za to ani žádný trest neměl, protože to byla i z části moje vinna, protože jsem nezpomalil (měl jsem Sauber):
https://youtu.be/hpulQnP7dm4?t=4m29s
A jen doplním, že i přesto, že Martin musel odjet celé kolo bez zadního i předního křídla a měl trest Stop & Go, tak závod nevzdal (jakoby to udělala většina, kterým upadne jen přední křídlo a mají poškozený předek vozu) a snažil se jet dál a získat aspoň 1 bod, který mu nakonec unikl jen o několik vteřin.