Autor: |
Zpráva: |
|
|
25.04.2017 - 13:39 |
|
Úvaha k údělování trestů... Jezdím tu prvním rokem a tudíž neznám historii, ale proč jsou jedinými tresty posuny na startu pro příští závod? Chci tím říct, že dle mého názoru takové tresty k ničemu nevedou a nikdo si z toho nic nedělá (viz Hromek). Není totiž příliš trestem např. -3 pozice na startu příštího závodu. To se dá dohnat během jedné zatáčky po startu. Ale takový trest -3 pozice v tom konkrétním uskutečněném závodě, ve kterém došlo k přestupkům už je jiná... To už se zpětně dohnat nedá, body jsou fuč a příště si to možná někdo rozmyslí. Takto se trestá i v reálu, tj. zpětně, nikoliv dopředu. Díky za názory.
|
|
Martin Slezar |
Administrátor |
|
1019 Příspěvky |
registrován: 24.11.2014 |
|
|
25.04.2017 - 15:24 |
|
Tomáš Staněk napsáno: |
Úvaha k údělování trestů... Jezdím tu prvním rokem a tudíž neznám historii, ale proč jsou jedinými tresty posuny na startu pro příští závod? Chci tím říct, že dle mého názoru takové tresty k ničemu nevedou a nikdo si z toho nic nedělá (viz Hromek). Není totiž příliš trestem např. -3 pozice na startu příštího závodu. To se dá dohnat během jedné zatáčky po startu. Ale takový trest -3 pozice v tom konkrétním uskutečněném závodě, ve kterém došlo k přestupkům už je jiná... To už se zpětně dohnat nedá, body jsou fuč a příště si to možná někdo rozmyslí. Takto se trestá i v reálu, tj. zpětně, nikoliv dopředu. Díky za názory. |
Za adminy a maršály můžu říci, že už o této možnosti diskutujeme a je celkem reálná, je třeba stanovit poziční či časovou penalizaci a odladit dopad na výsledky závodu.
|
|
Patrik Novotný |
Technický vedoucí |
|
161 Příspěvky |
registrován: 13.11.2016 |
|
|
25.04.2017 - 22:52 |
|
Nedá mi to a musím reagovat na úpravu pravidel na Soči. Nějak nechápu rozdíl mezi modrým asfaltem a obrubníkem, ať tak či tak, pokud mám všechny kola za bílou čárou, je to jízda mimo trať...
|
|
|
26.04.2017 - 06:06 |
|
Patrik Novotný napsáno: |
Nedá mi to a musím reagovat na úpravu pravidel na Soči. Nějak nechápu rozdíl mezi modrým asfaltem a obrubníkem, ať tak či tak, pokud mám všechny kola za bílou čárou, je to jízda mimo trať... |
obrubník je súčasť trate, modrá časť nie je
|
|
|
26.04.2017 - 09:28 |
|
Patrik Novotný napsáno: |
Nedá mi to a musím reagovat na úpravu pravidel na Soči. Nějak nechápu rozdíl mezi modrým asfaltem a obrubníkem, ať tak či tak, pokud mám všechny kola za bílou čárou, je to jízda mimo trať... |
Nechápu, co tady pořád někdo vymejšlí, žádná úprava pravidel není. Co jsem na týhle lize, tak tu vždy platila čára plus navíc za ní obrubník, kde musí auto mít alespoň dvě kola. Jedinej kdo to nepochopil byl Martin, kterej jezdil mimo čáru. Ale nikdo nic neupravoval, platí pořád to stejný. První čára a obrubník. Že tahle trať je jiná a umožňuje vyjíždět za obrubník je jiná věc, prostě je to tratí, takže pokud na něm máš dvě kola, je to v pořádku. Martin jen v úpravě dovysvětlil co je obrubník a co ne.
Ex Big Mac Boss |
|
Patrik Novotný |
Technický vedoucí |
|
161 Příspěvky |
registrován: 13.11.2016 |
|
|
26.04.2017 - 10:26 |
|
OK, díky za objasnění
|
|
Radan Hodek |
Pilot F1 |
|
89 Příspěvky |
registrován: 09.01.2016 |
|
|
04.05.2017 - 19:56 |
|
Chtěl bych se jen zeptat, proč mají jezdci ve skupině B dvojnásobnou toleranci v možnosti porušování limitů tratě?
Snad nejsme až takový dřeváci, abychom se neudrželi v limitech tratě, to bychom třeba vůbec nemohli jet Monako...Pokud by to šlo ještě zvážit, poprosil bych tě Martine, jestli bys to ještě nepřehodnotil. Tak jak je tabulka stanovena pro Ačkaře, tak by to bylo podle mě optimální i pro Béčkaře. Myslím, že občas to nevyjde asi každému, ale velký počet vyjetí už nebývá omyl, ale mnohdy snaha někde nahnat desetinky. Když to porovnám například s nároky na orientaci v čistotě soubojů, tam máme metr stejný a přitom je právě čistotu soubojů ohlídat daleko těžší než relativně klidné kroužení po trati. Díky.
|
|
Martin Slezar |
Administrátor |
|
1019 Příspěvky |
registrován: 24.11.2014 |
|
|
04.05.2017 - 22:51 |
|
Radan Hodek napsáno: |
Chtěl bych se jen zeptat, proč mají jezdci ve skupině B dvojnásobnou toleranci v možnosti porušování limitů tratě?
Snad nejsme až takový dřeváci, abychom se neudrželi v limitech tratě, to bychom třeba vůbec nemohli jet Monako...Pokud by to šlo ještě zvážit, poprosil bych tě Martine, jestli bys to ještě nepřehodnotil. Tak jak je tabulka stanovena pro Ačkaře, tak by to bylo podle mě optimální i pro Béčkaře. Myslím, že občas to nevyjde asi každému, ale velký počet vyjetí už nebývá omyl, ale mnohdy snaha někde nahnat desetinky. Když to porovnám například s nároky na orientaci v čistotě soubojů, tam máme metr stejný a přitom je právě čistotu soubojů ohlídat daleko těžší než relativně klidné kroužení po trati. Díky. |
Radane souhlasim s tebou. Podivame se na to jeste jednou a nez uzavreme tresty za VC Rusko A, coz by melo byt v prubehu patku, udelame upravu penalizaci za kraceni trate.
Diky za tvuj prispevek.
|
|
Pavel Vávra |
Pilot F1 |
|
91 Příspěvky |
registrován: 07.12.2014 |
|
|
05.05.2017 - 14:01 |
|
Neboj, v monaku nikdo limity tratě porušovat nebude
|
|
Patrik Novotný |
Technický vedoucí |
|
161 Příspěvky |
registrován: 13.11.2016 |
|
|
02.10.2017 - 21:55 |
|
Nedá mi to a musím reagovat a napsat svůj názor na tento trest z VC Malajsie ''12:13,9 V Králík protest na Řeháka, který po vlastní chybě v T5 vylít z trati a při uspěchaném návratu vyhnal Králíka v T6 do písku, Řehák trest 10s''
Řehák byl v nekontrolovaných hodinách a ač velká smůla pro Králíka, Řehák mohl těžko nějak ovlivnit svůj pohyb, který ho dostal na trať.
Za mě závodní incident.
Konec hlášení!
|
|